Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 11:33 |
Hier verder ![]() Thema deze keer: Bimota "dead or alive" modellen 2004. Door financiele problemen heeft de fabriek al 2 jaar geen echte produktie meer gemaakt. Het is dus onzeker of deze modellen ook daadwerkelijk in grotere aantallen geproduceerd gaan worden. Let ook vooral op het gewicht van deze prachtige machines. ![]() ![]() Veel plezier! quote: ![]() quote: ![]() Historie slowchat: http://forum.fok.nl/showtopic.php/319610 http://forum.fok.nl/showtopic.php/429526 http://forum.fok.nl/showtopic.php/436919 http://forum.fok.nl/showtopic.php/451969 http://forum.fok.nl/showtopic.php/455934 http://forum.fok.nl/showtopic.php/456233 http://forum.fok.nl/showtopic.php/457517 http://forum.fok.nl/showtopic.php/460390 http://forum.fok.nl/showtopic.php/463426 http://forum.fok.nl/showtopic.php/467536 http://forum.fok.nl/showtopic.php/469902 http://forum.fok.nl/showtopic.php/473051 http://forum.fok.nl/showtopic.php/474615 http://forum.fok.nl/showtopic.php/475296 http://forum.fok.nl/showtopic.php/476823 http://forum.fok.nl/showtopic.php/478690 http://forum.fok.nl/showtopic.php/482426 http://forum.fok.nl/showtopic.php/483983 http://forum.fok.nl/showtopic.php/486211 http://forum.fok.nl/showtopic.php/489833 http://forum.fok.nl/topic/494197 http://forum.fok.nl/topic/499508 http://forum.fok.nl/topic/502450 http://forum.fok.nl/topic/503429 http://forum.fok.nl/topic/505082 http://forum.fok.nl/topic/505084 http://forum.fok.nl/topic/507981 http://forum.fok.nl/topic/508634 http://forum.fok.nl/topic/509995 [ Bericht 97% gewijzigd door Rietvaerder op 18-03-2004 12:36:04 ] | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 11:34 |
Dit is het plaatje OPM:![]() Luc: Ik hoef geen R6 ![]() [ Bericht 19% gewijzigd door Rietvaerder op 18-03-2004 16:49:32 ] | |
ZX9R | donderdag 18 maart 2004 @ 11:35 |
We hadden nog een topic staan! Fok Motorclub [SC deel2] | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 11:35 |
shit echt vet ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 11:35 |
Ow, oeps.... slotje dan maar ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 11:37 |
Moeten ze hem wel open gooien ![]() | |
ZX9R | donderdag 18 maart 2004 @ 11:37 |
Mutz en ThaFreak zijn er beide niet. Dus hier maar verder! | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 11:37 |
Ik kan niet zolang zonder te posten snap je ![]() | |
ZX9R | donderdag 18 maart 2004 @ 11:37 |
Bewaren we die van pepijn voor deel 4 Nog wel ff een leuke OP maken Riet! | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 11:37 |
Krijg ik ontwenningsverschijnselen ![]() ![]() OPM: Vet he die Gixxer ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 11:38 |
quote:Moet dat? ![]() | |
ZX9R | donderdag 18 maart 2004 @ 11:39 |
![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 11:42 |
Ik weet niks ![]() | |
ZX9R | donderdag 18 maart 2004 @ 11:50 |
Café-racers? Streetfighters? Old timers? etc! | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 11:52 |
quote:hahaha dat moe je niet hebbe he ![]() quote:jazeker!! is de planning nog steeds over 2 jaar serieus gaan kijken? missch dat ik tegen die tijd ook wel voor zoiets ga shoppen. | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 11:58 |
quote:Dragracers ... ![]() ![]() | |
Fulcrum_X | donderdag 18 maart 2004 @ 12:07 |
quote:oef... vet ding ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 12:08 |
quote:Tuurlijk, ik verander niet binnen 15 minuten van gedachte hoor ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 12:13 |
zou ik me anders goed voor kunnen stellen als je die Gixxer ziet ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 12:15 |
Dan begrijp ik je ff niet. De bedoeling was toch al om over 2 jaar te gaan kijken voor een Gixxer? ![]() Oh, je bedoeld, dat ik hem nu koop ![]() Maak gewoon deze 1 jaar en 8 maanden af. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 12:23 |
quote:dan moet je weer opnieuw examen doen of niet? niet dat dat een probleem zal zijn na 2 jaar te hebben gereden... btw, Tha Freak vraagt of we hier verder gaan? zullen we die van pepijn bewaren voor deel 4? | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 12:28 |
quote:Sommige kunnen toch nooit wachten totdat de oude weer werkt. ![]() Kan je niet het intro copy pasten in dit topic? | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 12:35 |
quote:Nee hoor, staat een ingangsdatum van 3nov 2005 op mijn rijbewijs, word dus automatisch geldig op 3 november 2005... ![]() Ik copy/paste de OP van Pepijn wel in dit topic ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 12:43 |
quote:dit ziet er alleen al zooo licht uit!! benieuwd hoe zoiets rijdt! | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 12:47 |
Goed ![]() | |
hollander172 | donderdag 18 maart 2004 @ 12:48 |
Hoe staat het met die CBR125 testrijmeet? | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 12:53 |
Ik weet niet welke zaken een demomodel ervan hebben.... zal eens rondvragen. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 12:54 |
gaan jullie dan in het weekend? ik wil ook mee! | |
hollander172 | donderdag 18 maart 2004 @ 12:56 |
Rietvaerder zou dat toch regelen? | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 12:58 |
Zo, heb even wat zaken rondgemaild ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 12:58 |
Ja, zondags zijn ze gesloten he, zou dus op een zaterdag worden ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 12:59 |
Trouwens, Goedhart heeft meerdere demo's staan... waaronder de Z750, GSX-R600 (of 750, weet niet zeker) ![]() | |
hollander172 | donderdag 18 maart 2004 @ 13:05 |
Rest de vraag nog of ze die demo's af willen staan aan een stelletje malloten. | |
ZX9R | donderdag 18 maart 2004 @ 13:08 |
quote:Deze Z750? ![]() of deze? ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 13:12 |
Wat denk jij Luc ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 13:13 |
quote:Die zijn niet van hun maar ''krijgen'' ze van de importeurs... | |
ZX9R | donderdag 18 maart 2004 @ 13:13 |
quote:De bovenste? ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 13:14 |
Helaas ![]() | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 13:19 |
quote:135 kilo staat erbij .. dus het ziet er niet alleen licht uit, het is ook een wondermotor om te rijden. ![]() Alleen jammer dat ze nu alleen nog maar Ducati blokken gebruiken i.v.m. de nieuwe investeerder/doorstarter .. Ducati.. quote:Ik wil zelfs misschien wel zo'n ding hebben i.p.v. de DNA. Maar eerst kijken/rijden. Alleen een hele groep een proefrit staat idd een beetje raar .. ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 13:27 |
quote:missch dat we 2 'geinteresseerden' een afspraak kunnen laten maken en dat de rest ergens wacht. gaan we omstebeurt een stukkie rijden ![]() | |
Gerako | donderdag 18 maart 2004 @ 13:33 |
quote:Volgens mij zijn ze wel van de dealer. Mijn motor was ook een demo en die heb ik gewoon rechtstreeks van de dealer gekocht. | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 13:43 |
quote:Ze kopen ze met een iets grotere korting dan de normale prijs. Verplichting is dat ze hem dan minimaal een half jaar als demo houden. | |
Gerako | donderdag 18 maart 2004 @ 13:49 |
quote:Ik zal het straks eens vragen, ik ga nu namelijk naar MotoPort toe hier in dorp om een afspraak te maken voor een run op de Dynojet van Ruud Fredriks. | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 13:54 |
quote:Gaaf! Ik las gisteren iets over Titanium einddempers voor de Mille .. 706,00 euro p.s.t maar wel 5 pk winst en 3 kilo lichter. ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door Patrick281 op 18-03-2004 13:59:06 ] | |
Gerako | donderdag 18 maart 2004 @ 14:04 |
quote:Dat kan wel kloppen, zoiets moet ik ook hebben. Zeker dat gewichtsverschil. Die orginele demper is echt loeizwaar. Dat verschil in pk`s komt mede doordat er een andere chip bij geleverd wordt, met een betere afstelling, die zat bij mijn Arrow ook. Maar ik was benieuwd wat mijne nu echt aan pk`s geeft op het achterwiel en Ruud Fredriks komt 27 maart bij ons in dorp dus ga ik even een afspraakje maken. | |
hollander172 | donderdag 18 maart 2004 @ 14:11 |
Hoelang mag een proefrit eigenlijk duren? Zometeen wordt er nog aangifte voor diefstal gedaan als we te lang wegblijven. ![]() | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 14:17 |
quote:.. en ook nog moeten tanken omdat we met zoveel zijn. Of gewoon die tank leeggereden hebben. ![]() Op een drukke dag letten ze niet zo op .. helpen ze tussendoor anderen .. enne rijbewijs inleveren o.i.d.? Risico van schade is dan wel voor diegene die het bespreekt. ![]() | |
hollander172 | donderdag 18 maart 2004 @ 14:47 |
quote:Eigen risico opvragen en door het aantal deelnemers delen, vantevoren inleveren bij de persoon die zijn rijbewijs inlevert zodat je altijd gedekt bent. | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 14:59 |
Maar waarom dan een CBR125 ![]() Neem dan een ZX10R ofzo ![]() | |
Gerako | donderdag 18 maart 2004 @ 15:17 |
Ja, waarom willen jullie rijden op zo`n brommer. Er zijn toch genoeg andere/mooiere proefmodellen? | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 15:19 |
quote: quote: | |
Gerako | donderdag 18 maart 2004 @ 15:24 |
Bij Motoport hier is de schade tijdens een proefrit volgens mij voor de zaak zelf. Ik weet nog dat er een tijdens een proefrit onderuit ging en die heeft daar toen een hele tijd gestaan met kuipschade. Toen heb ik hem maar gekocht voor "weinig" | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 15:34 |
quote: ![]() ![]() | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 15:38 |
quote:Owkee, dus om risico van schade te beperken proberen jullie (ik) op een CBR125 een proefrit te maken? Is dat zeg maar het risico van schade als je valt? Zeg maar dat de schade minder kost als je valt met een CBR125 of is dat omdat je bang bent dat je met bv een Gixxer 600 sneller valt? snappie ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 15:41 |
quote:Gewoon nieuwsgierigheid naar de kleinste Honda. ![]() FF checken of er idd helemaal geen power inzit. Kan je er wel bij nemen voor het klaverblad enzo... | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 15:42 |
quote:Kijk das dus ook een reden ![]() Zeg dat dan joh ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 15:43 |
quote:Volgens mij kwam mister BMW er het eerst mee trouwens. Optie van erbij nemen was ook van hem. ![]() (woon-werk motor, korte afstanden) | |
Gerako | donderdag 18 maart 2004 @ 15:47 |
Voorjaarsshow MotoPort Hippolytushoef 26 t/m 28 maart 2004! Kun je onbeperkt met z`n alle proefrijden op verschillende modellen en er zijn nog een aantal andere dingen om te zien/doen. Bovendien kun je hier in de beurt hele leuke routes rijden. Het is natuurlijk ver, maar voor degene uit Friesland is het zeker te doen. | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 15:52 |
quote:Doen ze hier in de buurt ook wel, maar het is vaak veel te druk. ![]() | |
super_honda | donderdag 18 maart 2004 @ 15:52 |
quote:Bij motoport stadskanaal is het eigen risico 750 euro, alle schade daarboven is voor de rekening van motoport. Heb vandaag het achterspatbord van mijn GS ingekort en de knippers achter vervangen door kleintjes, en dat ziet er een heel stuk beter uit ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 15:53 |
laat es zien dan! | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 15:55 |
quote:En hij was al niet lelijk voor een GS. ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 16:13 |
Waarom een 125R? Omdat ik daarop mag rijden met mn 25kw rijbewijs! Duh! ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 16:23 |
quote:Mag ik niet met beperkt rijbewijs ![]() | |
hollander172 | donderdag 18 maart 2004 @ 16:37 |
quote:En het is op dit moment natuurlijk de "babyblade". ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 16:44 |
![]() Net was ik bij de lokale motorzaak... en die hadden een R1 net uit de doos gereden, en die stond lekker te grommen op de hefbrug ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 16:51 |
![]() Ben ik nou de enige die de demper niet mooi vind c.q. er niet mooi bij vind passen? ![]() Zou er gelijk een andere opgooien! Akra ofzo.... of een Viper natuurlijk ![]() | |
super_honda | donderdag 18 maart 2004 @ 16:51 |
quote:de piccies: The tools: ![]() Bijna klaar voor de zaag: ![]() De zaag erin: ![]() scheef ![]() ![]() het resultaat: ![]() Nu voor nog andere knipperlichtjes en dan ziet mijn motor er een stuk beter uit. Ik heb al leuke spiegels gezien waar knipperlichten in zitten, maar voorlopig heb ik daar geen geld voor. zolang laat ik die standaard lantaarnpalen er maar op zitten. | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 16:54 |
Nice ![]() | |
ZX9R | donderdag 18 maart 2004 @ 17:00 |
Riet, Hoe vaak ga jij die gixxer nou nog posten hier @ forum? | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 17:04 |
Als jij dat wilt post ik hem nog 28x... | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 17:05 |
super_honda: Al draag een aap een gouden ring..... ![]() ![]() Geintje natuurlijk ![]() OPM: Nu heb je wel onze klaverblad-avatar stijl verbroken..... ![]() | |
hollander172 | donderdag 18 maart 2004 @ 17:05 |
quote:Op BMW motoren zitten ook van deze spiegels ![]() | |
super_honda | donderdag 18 maart 2004 @ 17:11 |
quote:Mijn Gs is mooier dan Jouw bandit ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 17:12 |
Ja ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 17:17 |
quote: ![]() ![]() quote:yep, maar ik vond deze ook wel aardig dus...eigenlijk zou je er meer moeten kunnen nemen ![]() quote:ja ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 17:21 |
quote:De anderen (jij dus nu) antwoorden wel voor me ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 17:23 |
quote:yw ![]() ![]() | |
super_honda | donderdag 18 maart 2004 @ 17:23 |
Nu voor nog nieuwe knippers, een andere demper, andere tandwielverhouding, blauwe dashboard verlichting fixen en leren hoe ik fatsoenlijk door een bocht kom..... | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 17:24 |
die spiegels met knippers zijn niet zo duur: 37,50 euro. | |
hollander172 | donderdag 18 maart 2004 @ 17:32 |
quote:Is dat zo? Da's niet duur dan! Ongespoten neem ik aan? Waar haal je die dingen voor die prijs eigenlijk? | |
hollander172 | donderdag 18 maart 2004 @ 17:41 |
Trouwens, ik heb nog geen enkel mailtje gehad. Niemand die de plaatjes wil uploaden voor toekomstig gebruik? | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 17:45 |
quote:splashdesign, met carbon look. ik ga ze ook halen zodra ik een oplossing heb voor de overgebleven gaten. [ Bericht 0% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 18-03-2004 18:01:51 ] | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 17:46 |
quote:jawel, maar wat voor plaatjes? van mijn motor en mezelf ofzo? vd meet kun je zo krijgen maar als het van mij op motor moet zijn dan moet ik ze nog ff maken. vervelende is dat ik het via hotmail moet doen; 1 foto per mail ![]() | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 17:51 |
Wat vinden jullie van mijn oude 155 Pk motortje. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 17:53 |
zo!! ik kan me die tranen wel voorstellen...doet me denken aan generalist, hoe zou t met em gaan? zie ik dat goed, is een deel van het frame meegespoten/een sticker? | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 17:59 |
quote:Een afdekplaat van hard kunstof om het aparte frame te maskeren. ![]() Suzuki heeft heel lang afwijkende technologie toegepast die optisch niet de mooiste was. (d.w.z. publieke opinie) Die | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 18:11 |
Ik begin toch serieus te twijfelen. De Bandit rijdt prima... maar ik zoek toch iets sportievers vrees ik. Want de stepjes zit heel snel aan de grond.. mede door de slappe vering. Nu heb ik een Fazer600 uit 98 zien staan bij Haselier motoren met 24000km voor 4250 euro. Stel dat ik nog 3650 voor mijn Bandit600 (25kw, dus levert iets meer op) uit 96 met 31000km krijg? Dit is die Fazer van Haselier: http://www.motoroccasion.(...)lant=4940&Idnr=71368 | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 18:18 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 18:20 |
quote:waarom is dat? | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 18:21 |
Omdat je die niet zoveel tegenkomt, en omdat het 25kw maken ook hoop geld kost. Wat denk jij OPM? | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 18:28 |
ff voor de duidelijkheid, voor nu of voor over 2 jaar? voor nu: tja, die fazer is jonger met minder op de klok en met meer koppel plus een mooie kleur ![]() voor over 2 jaar: ![]() of een ander kleurtje ![]() of anders, kun je niet gewoon die veren vervangen? | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 18:30 |
Ja, voor nu dus ![]() Heb ik een jongere, minder km's en meer grondspeling.... en een kuip ![]() Hij is wel sportiever volgens mij... en idd, over 2 jaar die GSX-R600 in t GEEL ![]() Best mooi zo'n Fazer (altijd al mooi gevonden trouwens, maar was toen net iets te duur ![]() ![]() | |
Gerako | donderdag 18 maart 2004 @ 18:30 |
quote:Ik heb wel een paar foto`s van mij en mijn motorfietsen, het is alleen de vraag of jij ze ook wil hebben. Je kunt ze eerst zelf even bekijken. Klik! | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 18:33 |
Trouwens OPM (en de anderen ![]() Als ik een maand werk..... en ik zou begin mei mijn geld krijgen, zou ik 4350 euro hebben als ik voor mijn Bandit 3500 krijg, 3500 + 880) Dan kan ik er mee naar de Eiffel ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 18:34 |
quote:neem jij die gele maar, neem ik die blauwe ![]() ![]() quote:vond ik em t zwart mooier maar idd een hele mooie motor!! is inruil geen optie dan? | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 18:36 |
Ja, ook wel ja ![]() Trouwens: http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/yamaha/34865.htm Is al 25kw! ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 18:40 |
Hahahaha, een grappenmaker ![]() ![]() Omschrijving: Van oud omaatje geweest Te koop wegens aankoop aanleunwoning Beter dan 'n nieuwe! Dit vind ik nu humor ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 18:43 |
wel vet die uitlaat zo!! | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 18:43 |
quote: ![]() quote: ![]() | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 18:45 |
quote:En waarom geen ZXR-400? Join the club! ..ow je bent 1.9..nog wat ... ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 18:48 |
Ja, die past dus niet ![]() | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 18:48 |
quote: ![]() Weet er eigenlijk iemand al een prijs nu? Ik denk dat ik teveel moet betalen voor die DNA: occasion en nog 2950,00. ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 18:48 |
Die CBR is iets van 2500 geloof ik | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 18:49 |
En wat vind Pepijn van de Bandit inruilen tegen een Fazer... | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 18:54 |
quote: ![]() Het is alleen geen Suzuki .. ![]() Edit: Makster got'a point. | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 18:55 |
Das wel zo, Suzuki sticker erop doen ![]() | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 18:55 |
quote:Zit je er serieus over te denken? Opzich vind ik je Bandit mooier is de Fazer, maar als de fazer inderdaad een betere grondspeling heeft dan is het misschien wel een verstandige beslissing. Tja zou eerst je financien ff op orde maken / brengen en dan verder kijken ![]() | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 18:55 |
Moet je weer je avitar veranderen .. althans als het had gekund hier. ![]() quote:Dat hoop ik dan. ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 18:57 |
quote:Oke, doe ik.... Maar ik weet wel dat ik ongeveer 3500 voor de mijne krijg, en volgende en in mei 900 euro ongeveer heb.. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 18:57 |
vraagje over die fazer: toen ik keek voor die fzr zeiden jullie dat het oliestokers waren, geldt dat ook voor een fazer of alleen voor die fzr? | |
Gerako | donderdag 18 maart 2004 @ 18:58 |
Die CBR, gebouwd voor snelheid stond er net, dingetje heeft een topvermogen van maar liefst, schrik niet, 13 hele PK`s. De topsnelheid liegt er ook niet om, een verbazingwekkende snelheid van 125 kilometers per uur. ![]() Bron: Kicxstart van Maart 2004. | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 18:58 |
quote:FZR... | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 18:59 |
quote:Dat wisten we ja ![]() | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 18:59 |
quote:Dat is nog minder dan mijn motorscoot. ![]() Maar ja daar ging het ook even niet om in dit geval. ![]() We hebben die foto's en verhalen inderdaad al eens eerder afgekraakt. Ik meen ergens vorig jaar December. | |
super_honda | donderdag 18 maart 2004 @ 19:04 |
quote:met een beetje tegenwind kom je dus echt niet verder dan 85km/h denk ik, die CBR125 is alleen leuk voor in de stad. | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 19:09 |
MSN ligt eruit ![]() Sorry Mark ![]() | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 19:10 |
quote:Nergens last van ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 19:10 |
Continental aan het Gaaasssss![]() Geef je banden maar de schuld.... je kan gewoon niet rijden ![]() ![]() | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 19:12 |
quote:Ook dat ja ![]() Net mail gehad van Sabra. Ga daar mijn banden vervangen. Moet alleen nog ff kijken wanneer ik tijd heb. Deze gaan namelijk eerst flink in rook op. Vervolgens pis ik er overheen en rij ik 4 keer door de stront. ![]() Dan dus de BT090 en dan kijken we verder..... | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 19:17 |
Ik film wel ![]() | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 19:17 |
quote:Is dat een variant op de regendans .. ![]() Belofte maakt schuld he Makster! ![]() ps. Avitar aangepast ... ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 19:19 |
Wanneer ga je hem kopen Pepijn ![]() | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 19:19 |
quote:Klint goed ![]() quote:ContForce dans ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 19:21 |
![]() Gaan we die dag gelijk ff proefritje op Fazer maken ![]() | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 19:22 |
quote:Dat roken zal geen probleem worden, het pissen misschien ook niet maar de stront heb ik eigenlijk alleen mezelf mee. Wordt zo een bende heh tussen de ketting enzo ![]() Zal trouwens leuk worden als ik met vol gezeken banden aan kom zetten bij de banden boer ![]() | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 19:22 |
quote:Als de scoot verkocht is en de belasting centen binnen. Eerst's orienteren uiteraard.. ![]() Verkoper vorige week zei al dat ik xoonder inruil geen afleveringskosten hoefde te betalen op de DNA en dat hij hem wel gelijk kon reserveren totdat de scoot verkocht is. Ja tuurlijk .. als ik geld heb bepaal ik zelf wel wat ik ervoor geef/biedt. ![]() En dat is geen 2.950,00.. | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 19:24 |
quote:We hadden het nog ergens anders over, dus ik bedoelde ook in dat verband: belofte maakt schuld. ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 19:26 |
Klinkt goed pepijn... Deze lijkt me ook erg gaaf: http://www.ikwileenmotor.nl/motor_detail.asp?motorID=1193 | |
PatrickM | donderdag 18 maart 2004 @ 19:29 |
quote:Dat ie m wel voor je wil vasthouden is omdat ie zeker weet dat ie 'm voor dat geldt niet kwijtraakt zeker... Er zijn zat andere leuke lichte fietsen te krijgen voor dat geld (waaronder die CBR125R incl. afleveringskosten voor netzoveel als die DNA 2e hands...) Oja... enuh... vrijdag 27 maart ga ik naar Friesland, dan ga ik 'm eerst onder leiding en op aanwijzing van die man m'n motor een beurt geven (zodat ik zelf eea kan doen in de toekomst, scheelt altijd weer pegels) en zaterdag 28 maart naar huis cruisen ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 19:31 |
Dan moet ik straks mn naam in Mr Yamaha veranderen hee ![]() | |
Gerako | donderdag 18 maart 2004 @ 19:33 |
quote:Nu heb ik hele grote twijfels over dat verkoopadres, ben er een paar keer geweest voor kleren ed. Maar voor een motor zou ik er nooit heen gaan, maar ja, je kunt er een keer gaan kijken, maar hij komt niet helemaal betrouwbaar over als je daar bent, het is meer een praatjesmaker. | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 19:34 |
quote: ![]() Yeah right .. echt een verkoper haha ![]() Slecht weer voor je BMW geloof ik? quote:Prijs is niet verkeerd voor die Fazer. Zijn vrij nieuwe dingen .. | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 19:36 |
quote:Ow? Trouwens, grondspeling van beide fietsen is gelijk, 130mm.... | |
PatrickM | donderdag 18 maart 2004 @ 19:36 |
quote:Ach... zolang ik rij (harder dan stapvoets) wordt ik toch nagenoeg niet nat ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 19:37 |
![]() | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 19:38 |
quote:Blok,frame,vering,remmen staan allemaal op een hoger peil. ![]() | |
PatrickM | donderdag 18 maart 2004 @ 19:43 |
quote:Tenzij ik mijn electrisch verstelbare windscherm laat zakken natuurlijk ![]() ![]() | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 19:43 |
quote:Zit je airco er ook al in of niet ? ![]() | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 19:45 |
quote:Yeah right, zelfs mijn scootââh houdt niet goed droog. En zo'n BMW C1 ook niet.. met een dakje! Niet dat we gaan happen op het ietwat aangedikt taalgebruik.. ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 19:46 |
quote:Climate control bedoel je.. | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 19:49 |
quote:Oops ja sorry mijn fout... ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 19:53 |
![]() Vind het echt een vette fiets... zelfs de SS rijders op MF zijn er over te spreken, zie nergens minpuntjes zoals grondspeling..... dussss ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 19:54 |
quote: ![]() | |
PatrickM | donderdag 18 maart 2004 @ 19:56 |
quote:De huidige Honda Goldwing is dus serieus waar leverbaar met airco... @ de rest: tuurlijk zal ik ook in de regen gewoon nat worden, alleen wat minder snel dan op een fiets met een kleinere, of geen, kuip.... | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 19:57 |
Hij weegt maar 189kg... ipv de 220 droge kg's van de Bandit ![]() Vloeistofgekoeld ook, 6 versnellingen en normaal 95pk met 61nM koppel. Effe opzoeken hoeveel liter tank. Ah, 18 liter, das 1 litertje minder... En hij haalt 220km/h normaliter ![]() | |
hollander172 | donderdag 18 maart 2004 @ 20:28 |
De bedoeling is dus dat je plaatjes/video's van jezelf, je bike of de meets op de FTP zet. Voor de inloggegevens kan je me even een mailtje sturen en dan krijg je volledige toegang. Je mag dan zelf een dir maken met je naam of nick en daar je plaatjes/video's etc. in plaatsen. Voor zolang het duurt kan je het adres ook gebruiken om te hotlinken maar hou er wel rekening mee dat ik dit maar beperkt kan doen. Het idee erachter is nog steeds even simpel als ingenieus, ik wil dus een site opzetten waar de meets op komen en waar iedereen met zijn bike op geplaatst kan worden. Dit aangevult met waardevolle info die elke motorrijder kan gebruiken. PatrickM was er ooit mee begonnen, zie deze: http://www.fokmc.tk (mirror van de originele site) en ik wil het graag oppakken waar PatrickM gebleven is. | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 21:04 |
Ouders ![]() ![]() Hoe ga je dat uitleggen.... na 4 maanden je rijbewijs weer een andere motor kopen ![]() "Ja daag hoor, je hebt hem net" Zeg ik, maar ik hij stuurt nog sportief genoeg "je hebt geen ene rooie rotcent, je blifjt maar gewoon op deze rijden" ![]() Alsof mn ma er iets over te zeggen heeft hè... ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 21:05 |
zodra het weer meezit zal ik eens wat pics laten maken met mij en mijn motor. wel leuk om de 1e motormeet nog eens door te lezen!! die moet je zeker meenemen. en kijk em daar staan, de Gixxer van generalist... | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 21:05 |
quote:moet hij zeggen met zijn nieuwe fjr ![]() | |
PatrickM | donderdag 18 maart 2004 @ 21:06 |
quote:Ik zou als ik jou was gewoon die anderhalve jaar afmaken op die Bandit zodat je dalijk gelijk een mooie volvermogen fiets aan kan schaffen ![]() | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 21:07 |
quote:Dat zeg ik je toch. Zorg eerst voor je financien ![]() En ouders, en dan vooral moeders zijn vooral goed voor eten endergelijke dingen ![]() Tis jouw geld, jouw motor en jouw keuze ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 21:10 |
quote:toen had je nog een scherm erop, riet...zag er echt niet uit ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 21:11 |
Nee, klopt... ![]() En t maakte niet eens zoveel uit.. Nog anderhalf jaar wachten zegt ie, het is gewoon wachten op de dag dat ik mn Viper aan de grond rijdt.... en dat vind ik gewoon zonde. Ik word gewoon beperkt door de grondspeling ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 21:15 |
quote:Ach ja... k zou weleens zien idd. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 21:16 |
quote:tja keuzes maken he ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 21:16 |
Anders koop ik een C1... heb ik tenminste een dak boven mn hoofd ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 18 maart 2004 @ 21:18 |
quote:hahah en blijf je droog als t regent, volgens sommigen althans ![]() | |
PatrickM | donderdag 18 maart 2004 @ 21:22 |
quote: quote:Test van BMW C1 door Motormaniacs.nl quote: | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 21:28 |
![]() | |
PatrickM | donderdag 18 maart 2004 @ 21:30 |
quote: ![]() | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 21:38 |
quote:Vraag me dan echt af waarom hij niet gewoon in een auto gaat zitten. Naja een brommobiel ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 21:39 |
Precies. Flinke mzzl weer ![]() | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 21:47 |
Dat ding heeft zelfs gordels man ![]() Eigenlijk is het dus een auto...alleen dan net niet ![]() | |
ploderus | donderdag 18 maart 2004 @ 21:47 |
quote:Op zich zal een tussenstap (die Fazer dus)niet zo veel uitmaken toch? Je betaalt er nu iets meer voor, maar je krijgt er straks ook iets meer voor terug. Dit extra geld kun je dan weer in de Gixxer stoppen ![]() Verder zal de afschrijving in minder dan twee jaar ook niet zoveel verschillen toch? Alleen zou de verzekering wel eens iets omhoog kunnen gaan, maar dat weet ik niet zeker. Ik zou het persoonlijk wel een beetje extra geld waard vinden, want waarschijnlijk zul je dan (nog) meer lol kunnen beleven op het klaverblad ![]() Tot die steppies de grond weer raken... ![]() | |
ploderus | donderdag 18 maart 2004 @ 21:49 |
quote:Op zich klinkt dit toch best aangenaam ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 18 maart 2004 @ 22:03 |
quote: ![]() ![]() Hier mijn oude site .. ziet er niet uit, kon alleen maar van sjablonen gebruik maken in deze gratis webspace .. maar staat wel een klein verhaaltje en wat foto's. http://www.szr660.freehomepage.com | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 22:36 |
quote:Mijn idee dus.. ![]() Er moet ongeveer 500 euro bij. Dat is een halve maand werken.. maar ik ga denk ik gewoon kijken wat ik aan het eind van de vakantie overhoud (zo rond augustus), als ik dan nog 1000 euro ofzo over heb, koop ik een Fazer ![]() En dan nog iets, ik kan ook niet hardop zeggen WAAROM ik die Fazer wil, omdat ik vrees dat dit soort rijstijl in het verkeerde keelgat schiet... "stepjes aan de grond, klaverblad" etc ![]() | |
ploderus | donderdag 18 maart 2004 @ 22:51 |
quote:Het lijkt me compleet je eigen beslissing toch? Zoveel hebben je ouders daar toch niet over te zeggen? De reden zou ik ook niet zo zeggen natuurlijk ![]() En dan snel erachteraan vragen waar je kneesliders kunt kopen ![]() | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 22:53 |
quote: ![]() Of gewoon de gixxer kopen ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 22:53 |
![]() Klinkt allemaal makkelijk, maar ik krijg altijd zo'n schuldgevoel als ik iets doordrijf waar mn ouders 100% op tegen zijn... ik ga gewoon proberen de Bandit tot 60.000km ofzo te rijden (in augustus dus ergens ![]() ![]() Maar als ik dan dus nog geld over houd, koop ik een Fazer ![]() Ik krijg in mei ook nog vakantiegeld van mn huidige werk... en in juli nog eens vakantiegeld van het werk waar ik 29 maart begin... ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 18 maart 2004 @ 22:55 |
quote:Te duur ![]() Aan de andere kant, krijg ik over 2 jaar ook weer meer terug voor de Fazer van voor de Bandit, tis een beetje jezelf omhoog werken naar de top he.. ![]() | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 23:03 |
quote:Ik snap je volledig, ben je moeder niet ![]() ![]() | |
ploderus | donderdag 18 maart 2004 @ 23:04 |
quote:Tja, op zich moet je de wil van je ouders wel respecteren, maar je kunt ze er ook langzamerhand van overtuigen dat je toe bent aan een nieuwere fiets, zoals je ook al zei. Je moet het gewoon brengen alsof het juist een hele goede investering is om een nieuwere fiets te kopen ![]() En dat vakantiegeld is ook wel lekker natuurlijk. Je hebt dan hard gewerkt, dus dan moet je jezelf ook wel belonen! ![]() Maar ik vertel thuis ook nauwelijks waar ik gereden heb en hoe hard enz. Als ik naar een klaverblad ben geweest zeg ik dat het is om mijn bandje mooi rond te rijden zodat hij lekkerder blijft rijden in de bochten ![]() | |
ploderus | donderdag 18 maart 2004 @ 23:07 |
quote: ![]() ![]() | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 23:07 |
Het word morgen tering weer ![]() LORD WHYYYYYY ![]() | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 23:09 |
quote:Nee dat doe ik ook maar niet ![]() Ze vroegen al waarvoor de sliders waren. Heb maar gezegd voor extra bescherming van mijn knieen ![]() ![]() Maar goed, moet ik ze wel een keer gaan gebruiken natuurlijk ![]() | |
ploderus | donderdag 18 maart 2004 @ 23:11 |
quote:Het weekend wordt geloof ik ook klote en in ieder geval het begin van volgende week ook ![]() | |
ploderus | donderdag 18 maart 2004 @ 23:14 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Gerako | donderdag 18 maart 2004 @ 23:15 |
Dan zijn mijn ouders toch een stuk makkelijker, ik kan ze alles gewoon vertellen en dat doe ik ook. Ook dat ik mijn topsnelheid even geprobeerd heb enzo. En die knee sliders die zo afgesleten zijn (Vooral rechts, rara) daar zitten ze ook niet zo mee. Ik heb het toch wel getroffen met mijn ouders dan. Ouders ![]() | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 23:15 |
quote:Weekend moeten we toch werken ![]() Naja de zaterdag dan ![]() | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 23:17 |
quote:Mijne komen natuurlijk ook niet uit een ei, maar breng het meestal heel erg gedoseerd en subtiel naar buiten. Onlangs twee bekende van de familie overleden met motor ongelukken dus ja. Ga ze niet vrolijk vertellen dat ik ff met 225 naar huis ben gereden gister. Maar neem aan dat ze wel snappen dat de slider voor bochtenwerk is, maar ja is toch ook voor je bescherming die sliders ![]() | |
ploderus | donderdag 18 maart 2004 @ 23:20 |
quote:Mijn ouders zullen er ook niet moeilijk over doen denk ik, maar ik weet zeker dat als ik alles vertel dat ze dan gespannen zit te wachten tot ik eindelijk weer heelhuids thuiskom. Nu zit ze gewoon met een gerust gevoel. Dat heb ik dan liever ![]() | |
Gerako | donderdag 18 maart 2004 @ 23:24 |
quote:Ik heb liever dat ze het precies weten wat ik doe dan dat ze het van een ander horen. Ik ga ze niet voorliegen dat ik altijd netjes 50/80/120 rij want dat is niet zo. | |
ploderus | donderdag 18 maart 2004 @ 23:28 |
quote:Ik lieg ze ook zeker niet voor, maar ik vertel gewoon niet alles. Ze weten echt wel dat ik regelmatig boven de maximum snelheid zit enz. Dat heb ik ook al regelmatig verteld. Maar ik als ik alles zou vertellen wat ik bijv. gisteren gedaan heb, zou ze iedere keer als ik aan het rijden ben bezorgd thuis op de bank zitten. Dat wil ik ook weer niet. Maar ik ga zeker niet erover liegen. | |
Makster | donderdag 18 maart 2004 @ 23:31 |
quote:Spoken like a true reverenge ! ![]() | |
tommytheman | donderdag 18 maart 2004 @ 23:33 |
Het volgende droge weekend de knietjes weer aan de straat in de buurt van aadorp..parallel weg n35..Luttenbergring ( richting Avonturenpark Hellendoorn) en omstreken... Elke droge zondag raak...met een groep van 3 to 20 man(en vrouw) Niet vergeten nr borden om te klappen!! | |
ploderus | donderdag 18 maart 2004 @ 23:33 |
quote: ![]() ![]() | |
ploderus | donderdag 18 maart 2004 @ 23:35 |
quote:Hmm, klinkt intressant ![]() ![]() Tis voor mij alleen wel een roteind rijden ![]() | |
Gerako | donderdag 18 maart 2004 @ 23:35 |
quote:Wat voor een motor rij jij als ik vragen mag? En rijden jullie dan op dat stratencircuit voor de ONK ed.? | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 00:01 |
Ik ga er nog een nachtje over slapen ![]() ![]() | |
tommytheman | vrijdag 19 maart 2004 @ 00:30 |
We rijden op verschillende motoren maar allemaal in sportieve klasse...Ik rij nu nog thundercat 600 en er rijden veel R6jes mee en Fireblades etc... Ja we rijden al jaren op allerlei "circuits" op de openbare weg en ook op de circuitdagen van Assen. Niemand heeft zijn sliders nog heel..we gaan heel erg hard en ik sta eigenlijk nog steeds verbaasd dat dat altijd nog goed gegaan is...ik ga dit seizoen niet zovaak mee (hoop ik) omdat ik voorwaardelijk heb (rijbewijs) | |
tommytheman | vrijdag 19 maart 2004 @ 00:32 |
quote:Ohja: Ja dat is hetzelfde circuit..maar daar moet je ff 5 keer hard overheen want is verboden voor motoren..wel de moeite waard maar niet blijven hangen daar | |
ZX9R | vrijdag 19 maart 2004 @ 09:06 |
Zo, weer ff bijgelezen! | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 09:54 |
![]() ![]() | |
ZX9R | vrijdag 19 maart 2004 @ 09:59 |
![]() Wat is het hier stil........ | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:01 |
Tommy weet ons vooral goed amuseren.... ![]() Wat een triest figuur. | |
ZX9R | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:02 |
quote:ssstt.... Straks haalt hij je nog in! En wie weet wat hij dan gaat doen! Een wheely? ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:03 |
quote:FOUT .. ouders willen niet dat je met geld smijt .. dus kunnen ze gaan dreigen met kostgeld o.i.d. ![]() Zij betalen nog immer in je onderhoud.. | |
ZX9R | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:05 |
quote:Gelukkig heb ik dat niet meer! Maar mijn ouders waren ook niet gelukkig met mijn keuze voor de ZX9R. totdat mijn pa erop gereden had! Hij rijd zelf op een Diversion 600 ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:08 |
quote:Met geld smijten? 500 euro ![]() In principe kan ik op die Fazer nog wel langer doorrijden zonder dat ie gaat vervelen en in de tussentijd doorsparen voor een GSX-R600.. | |
Yakult | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:22 |
Hmm, dit motortje zet mij aan het denken, een grijze import GSX-R 750 uit '93 met 33.000 miles, te koop voor ¤2200,- dat is wel een beetje erg weinig, wat vinden jullie? ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:23 |
Normale prijs... hij is oud en redelijk veel km's. | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:24 |
Maar de vraag is eerder of je wel wilt beginnen op zo'n kanon... ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:26 |
quote:Je bedoelt dat het ondanks de leeftijd toch wel een heftig ding is. ![]() ![]() | |
Yakult | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:27 |
quote:Beginnen? ik rij nu 10 jaar, 6 jaar op m'n GS1000 ![]() Volgens mij is dit wel wat voor mij. Normaal staan ze uit '93 voor ¤3500+ Toch maar eens bellen. | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:30 |
quote:Inderdaad. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:31 |
quote: ![]() Maar ik wist dus niet dat Yakult al reed ![]() | |
Gerako | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:34 |
Ik een heel bericht getypt, lees ik net dat ie al 10 jaar motor rijdt. | |
Yakult | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:35 |
quote:Was jouw 1100 uit een eerdere post een amerikaans model? Weet je of de amerikaanse modellen technisch verschillen i.v.m. b.v. Amerikaanse emisie eisen? Ik heb wel eens gehoord dat er bij bepaalde modellen b.v. andere carb's op zitten. Beetje jammer als er wat vervangen moet worden. | |
Yakult | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:36 |
quote: ![]() | |
ZX9R | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:41 |
quote:Tja, Dat heb je zo nu en dan! ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:43 |
quote:Niet dat ik weet, gewoon bij de motordealer gekocht en onder garantie helemaal laten afstellen. Volgens mij is het een kwestie van sproeiers, meer niet. | |
ZX9R | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:44 |
quote:Waar die brommer te koop staat, is een heel vertrouwd adres! Is een kleine maar heel goede motorzaak die ik goed ken. Kan mijn pa wel ff vragen of hij een kijkje wil nemen bij die brommer voor je of het iets is! | |
Yakult | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:48 |
quote:Ik ga ze vanmiddag zelf wel even bellen, tnx anyway. Goed te weten dat ze vertrouwd zijn! Ze zullen ook wel wat meer weten over eventuele andere sproeiers op een amerikaans model. Nu eerst naar de tandarts ![]() | |
ZX9R | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:49 |
quote:Succes! ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 10:50 |
quote:Deze heeft nog voor ¤ 1.500,00 aan achterstallig onderhoud. ![]() Je loopt wel leeg op dit soort fietsen. (kleppen stellen, ketting vervangen enz) Onderdelen zijn prijzig .. | |
Makster | vrijdag 19 maart 2004 @ 11:16 |
Het is hier in Dordrecht nog redelijk weer moet ik zeggen, jammer dat het weer zo hard waait. Ook wel jammer is dat ik best veel geld moet reserveren voor mijn motor, heb ff zitten rekenen en kom dan ongeveer uit op : Setje banden BT090 : 300 Euro Ander vizier : 45 Euro Oordoppen: 30 Euro ??? Olie (3liter + 1 liter) 50 Euro Olie filter : 20 Euro ??? Tja is totaal toch zo een 445 Euro ![]() Eerst maar een de banden vervangen en dan kijken we wel weer eens verder. Owja mijn pa wilde ook wel eens een stukje rijden op mijn motor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
ZX9R | vrijdag 19 maart 2004 @ 11:20 |
quote:Zeg maar tegen je pa dat ie voorzichtig moet rijden en zich netjes aan de snelheid moet houden! ![]() | |
Makster | vrijdag 19 maart 2004 @ 11:22 |
quote:Mijn idee, denk eigenlijk dat hij het mooi kan vergeten. Straks valt ie ofzo en dan ben je ongedekt voor de verzekering en is de motor kapot........ Hmmm....dat betekend dat ie moet gaan dokken aan mij ![]() ![]() ![]() | |
ZX9R | vrijdag 19 maart 2004 @ 11:29 |
Kijk hier maar eens | |
Makster | vrijdag 19 maart 2004 @ 11:52 |
quote:Alleen nog ff mijn pa wijs maken dat mijn ZXR 9000 Euro waardi is en dan zit ik gebakken ![]() En uiteraard MOET een Kawa groen zijn ![]() No offense Plo & Opm ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 11:58 |
quote:Zeker als je ook een Kawa groen pak hebt he!! ![]() | |
Makster | vrijdag 19 maart 2004 @ 12:02 |
quote:Precies ![]() Anders moet ik hem wijs maken dat mijn ZXR 10.000 euro waard is, want ja zou dan ook een ander pak moeten ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 12:06 |
quote:Ook hier een verhoging of invoering van kostgeld op zijn plaats denken ze dan. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 12:08 |
Zeg Mark, 4 liter Bell Ray olie is 24 euro incl btw bij Motorgoedkoop ![]() Das half synth. 10W40 ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 12:14 |
Duine Motors BV ![]() | |
Makster | vrijdag 19 maart 2004 @ 12:16 |
quote:Maar ik heb nu altijd gereden met Vol syntheet. Is het niet zo dat je dan zeg maar beter met Full syntheet kan blijven rijden? Neem aan dat wanneer ik mijn olie vervangen heus niet alle Full syntheet er uit komt zetten, of kijkt dit niet zo nauw? En wat raden jullie aan 10w40 / 10w50 of 5w50 etc etc. Ik weet dat Pepijn met 5W50 rijdt....toch ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 12:19 |
Gewoon 10W40.... full synth. | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 12:27 |
quote:Andersom, van mineraal/half naar vol syntheet komt alle verontreinigingen uit je pakkingen zetten. ![]() Lager switchen kan dus altijd, reken wel op wat olieverbruik in het begin, maar ja full syntheet bij jou fiets blijft wel het beste. ZX9R was echt tevreden met die 5W50 he! | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 12:28 |
http://www.motormaniacs.n(...)600fazer_wheelie.htm ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 12:29 |
![]() ![]() ![]() Uit 99 met 13000km.... 4250 euro ![]() | |
Makster | vrijdag 19 maart 2004 @ 12:34 |
quote:Juist ![]() MAar wat is nu precies het verschil tussen die 10W50 en de 5W50? De dikte toch of...hoe heet het de viscositeit ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 12:35 |
Castrol aan het Gaaasss | |
ZX9R | vrijdag 19 maart 2004 @ 12:42 |
quote: ![]() | |
ZX9R | vrijdag 19 maart 2004 @ 12:45 |
quote:http://www.240sx.org/faq/articles/oil.htm | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 13:00 |
Vage site ![]() | |
ZX9R | vrijdag 19 maart 2004 @ 13:05 |
quote:Dat wel. maar het staat er wel allemaal! | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 13:12 |
quote:Castrol 5W50 is dunner dus een betere koude start/ minder slijtage enz. Goed verkrijgbaar. ![]() | |
Makster | vrijdag 19 maart 2004 @ 13:18 |
quote:Als je het dan toch allemaal al gelezen heb voel je dan vooral zo vrij om het even samentevatten ![]() quote:Klinkt goed! | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 13:22 |
quote:Beetje erg Mobil en auto georienteerd.. maar vooral Mobil .. ![]() | |
ZX9R | vrijdag 19 maart 2004 @ 13:29 |
quote:Niet samengevat maar uitgeknipt! quote: | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 13:46 |
quote:Hij hoeft het toch niet zelf te mengen die makster .. ![]() | |
Makster | vrijdag 19 maart 2004 @ 13:49 |
quote:Laten we hopen van niet ![]() | |
ZX9R | vrijdag 19 maart 2004 @ 13:51 |
quote:Als je dan toch bezig bent? 35 liter 5W50 voor mij a.u.b. ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 14:00 |
quote:Iets meer Zinc dan een auto-olie .. maar niet teveel want dat is slecht voor je bougie's. ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 14:01 |
quote: ![]() ![]() | |
ZX9R | vrijdag 19 maart 2004 @ 14:03 |
quote:Ja. ![]() Maar dan kan ik 10 jaar vooruit. Scheelt toch al snel weer wat eurootjes! | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 14:07 |
quote:En dan vertrouw je op olie van makster .. die mengt vast 30w31 en steekt de rest van de opbrengst in zijn zak. ![]() ![]() | |
hollander172 | vrijdag 19 maart 2004 @ 14:19 |
Wij hebben hier nog honderden liters afgewerkte olie, iemand interesse? ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 14:21 |
pepijn, weet je nog op het klaverblad dat je witte rook aan de linkerkant zag? dit zal de oorzaak zijn: en dit ziet er ook niet uit... mijn hele linkerscherm zit onder de troep, wat t is weet ik niet. zal wel koelvloeistof zijn ofzo... | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 14:27 |
Witte rook = koelvloeistof Ziet er niet best uit joh! | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 14:28 |
MAar het ziet er wel plakkerig uit.... ![]() | |
Yakult | vrijdag 19 maart 2004 @ 14:29 |
quote:Ik hoop het, hij is reeds verkocht helaas ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 14:30 |
quote:het is idd plakkerig, en koelvloeistof plakt niet voorzover ik weet... | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 14:31 |
Idd, olie? Als het gelig/bruin is... is het olie, hoop het niet voor je.. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 14:34 |
lijkt wel op olie ![]() | |
Yakult | vrijdag 19 maart 2004 @ 14:36 |
quote:Lijkt inderdaad olie te zijn. Even goed schoonmaken en motor warmrijden, kun je zien waar het lekt. | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 14:44 |
quote:Bij mijn scoot staat: absoluut geen diesel kwaliteit gebruiken. ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 15:00 |
quote:Keek je n.a.v. mijn opmerking of zomaar? Je had hem toch laten controleren voor de keuring? Als het koelvloeistof is dan kan je het makkelijk zelf verhelpen/ nieuwe slangen/klemmen. Doorrijden kan op den duur je cylinderkop kosten en dat is prijziger. | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 15:01 |
Jep... staat zelfs op de checklist als je naar motor gaat kijken. Ff laten draaien en dan onderkant (carter) van blok controleren op vocht/olie controleren.. ![]() | |
Makster | vrijdag 19 maart 2004 @ 15:02 |
quote:Tering das niet best OPM ![]() Hoop niet dat er iets goed verrot is ofzo, maar het zal allemaal wel mee vallen anders had je waarschijnlijk niet eens thuis gekomen zondag ! | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 15:11 |
quote:We hebben niet allemaal een naked. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 15:12 |
quote:nou, ik wilde even kijken of het makkelijk was om die schermen te demonteren (wat erg mee valt). toen ik dus dichterbij ging kijken zag ik dat plakkerige spul erop. snel eraf gehaald en toen zag ik het. klopt ik had em laten nakijken idd en toen was ie helemaal droog, ik heb het zelf gezien toen ze ermee bezig waren. quote:doorrijden ben ik niet van plan maar mijn oliepijl is nog wel hetzelfde... | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 15:13 |
quote:en woensdag ook nog eens 130 km gereden. | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 15:16 |
Dan zou er wel niet zoveel aan de hand zijn... | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 15:22 |
ik hoop t... | |
hollander172 | vrijdag 19 maart 2004 @ 15:26 |
quote:Is ook voor gasmotoren. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 19 maart 2004 @ 17:24 |
Hollander, heb jij nu je ZX6R al ![]() ![]() Dan zou het straks The Flying Dutchman zijn ![]() | |
ZX9R | vrijdag 19 maart 2004 @ 18:41 |
Makster, dat ziet er niet lekker uit! Maar hoe is het met de ketting? Kan het niet daarvan komen? Dat de ketting te nat is gesmeerd en dat alles nu op je blok ligt? Ik roep maar wat.. | |
Makster | vrijdag 19 maart 2004 @ 19:00 |
quote:Zie ik er niet lekker uit ![]() ![]() De plaatjes zijn van OPM zijn ZXR, ik mag me gelukkig prijzen dat ik er geen last van heb. Beetje bij de les blijven heh ![]() | |
ZX9R | vrijdag 19 maart 2004 @ 19:32 |
Sorry Mark. Dan geld het voor OPM. ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 20:06 |
Nog even de foto's bekeken, en dat ziet er uit als een olielekkage. ![]() Bij de carterplug hangt zelfs een druppel. Heb je er verder al naar gekeken? ..ten overvloedde: goed schoonmaken en kijken waar het vandaan komt.. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 20:09 |
quote:zal wel te veel zijn voor alleen kettingsmeer? morgen maar eens bellen met een motorzaak...gaat me weer wat duiten kosten, daaag ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 20:10 |
quote:nee verder niet naar gekeken, ook omdat ik met iets anders bezig was...morgen maar eens goed schoonmaken idd, maar ik ben bang dat ik zelf weinig kan uitmaken. | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 20:13 |
quote:Voorzichtig met een hoge druk spuit? Goed schoonmaken en klein stukje rijden. Misschien blijft het wel weg. ![]() Ik heb een koper voor de motorscoot .. vraagprijs 1.750,00 en voor 1.500,00 komt hij hem gelijk halen. Zelf heb ik vorig jaar 1.950,00 betaald en pas een beurt gehad voor 350 euro. Maar ja heb er dan ook wel 17.000 mee gereden.. En ik heb een leuke opening voor de volgende slowchat.. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 20:17 |
quote:heb ik niet dus word gewoon met de hand. laat ik hopen dat t dan weg blijft, maar weinig kans denk ik... quote:klinkt goed of had je een hogere min. prijs in gedachten? quote:mooi ![]() | |
Gerako | vrijdag 19 maart 2004 @ 21:02 |
Zeg OPM, die olie bende ziet er niet goed uit? Het kan kettingvet zijn, maar dan moet het wel nat zijn geweest wat anders druppelt het niet. Heb je met regen gereden of heeft ie in de regen gestaan? En wat is trouwens dat oranje spul, dat ziet er ook vies uit, lijken wel ingewanden van een grote wesp ofzo. | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 21:16 |
Olie die via het luchtfilter wordt uitgeblazen? | |
hollander172 | vrijdag 19 maart 2004 @ 21:20 |
quote:Nee dat is een hersenspinsel van OPM, ik wilde zondag gaan kijken voor een motor (ik zeg niet wat voor een) maar de weersvoorspelling houdt me een beetje tegen. Mijn schoonvader zou mee gaan maar die heb ik net afgebeld, vaak willen ze je ook niet laten rijden met dit soort weer en de verkoper in kwestie is duidelijk een echte liefhebber. @OPM: Ik heb wel erger gezien, gewoon goed schoonmaken, rustig een stukje rijden en dan kijken waar het vandaan komt. Race niet meteen naar een dealer, 9 van de 10 keer is het lekkage bij een pakking of o-ring. Het lijkt ook snel erger dan het is, ik zie hoogstens van vuil zitten en maar een beetje olie of een andere substantie. Blijf rustig en kijk gewoon heel goed naar waar het eventueel vandaan komt. Witte rook is altijd vocht dus het kan zelfs van een regenbuitje ervoor geweest zijn. ![]() | |
tommytheman | vrijdag 19 maart 2004 @ 21:39 |
Wat nou triest? R? | |
hollander172 | vrijdag 19 maart 2004 @ 21:50 |
quote:Euh je komt op een manier binnen die niet al te geloofwaardig overkomt, no offense. Het rare is dat de meesten hier geen last hebben van geldingsdrang of een testosteronoverschot dus je valt ietwat uit de toon. Als ik het verkeerd heb moet iemand me maar corrigeren. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 21:57 |
quote:nope niet in de regen gereden. zou echt niet weten wat dat oranje spul is ![]() quote:thx ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 21:58 |
quote:komt idd sjonnie-ig over met zulke verhalen. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:00 |
quote:gewoon maar wat dollen hoor ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:02 |
quote:Ik heb een vrij kaal hoofd wegens testosteron overschot. ![]() Maar dat is dan ook wel alles. ![]() | |
tommytheman | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:06 |
Hoezo dan? Houden jullie niet van motorrijden dan? | |
tommytheman | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:10 |
En hoezo uit de toon....kom maar eens kijken dan...en hoezo testosteron gehalte...waarom hebben de nieuwe 1000cc's dan bijna 180 pk bij 180 kg? Is dat dan niet sjonnie-achtig? Of zijn jullie zo'n ouwe lullen toerclubje? No offense | |
hollander172 | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:14 |
quote:Dat oranje spul lijkt net roest met iets anders. Komt dat niet van je uitlaatspruitstuk af? Welk deel van het scherm zit het op? Even als referentie, olie ziet eruit als een soort transparante honing maar is dan iets dikker en koelvloeistof is mooi helder blauw of groen. (hoewel je tegenwoordig ook andere kleuren hebt.) Het volgende klinkt raar maar is echt waar, koelvloeistof smaakt heel zoet. (net als zoetjes voor je koffie) Ik raad je overigens niet aan je hele bike af te likken, aan zowel teveel olie als koelvloeistof ga je dood. ![]() quote:Niet meteen doen, bij dit soort problemen krijg je dan vaak alleen een rekening voor de uren terwijl ze vaak niks vinden of iets heel simpels. Kijk die workshopmanual die Ploderus laatst heeft gehost nog eens door en let op de plekken waar hij kan gaan lekken. (pluggen, banjo's e.d.) Daarna kijk je naar de plekken waar het minder waarschijnlijk is maar die eventueel gescheurd kunnen zijn. (kop, carter etc.) Als je er echt niet meer uitkomt kan je altijd nog naar een dealer maar kijk eerst gewoon heel goed, koelvloeistof en olielekkages zie je echt vanzelf wel. Desnoods het blok een paar keer schoonmaken en een klein stukje gaan rijden, als het ergens lekt moet dat je gewoon opvallen omdat het daar viezer is dan op andere stukken. Het is niet heel erg vergelijkbaar maar de blokken op mijn werk die lekkage hebben die hebben die lekkage vaak door een lekkende carterplug of door een brandstofpomp waarbij de banjo's niet goed zijn aangedraaid. Wat ook vaak voorkomt is een teveel aan olie wat ie eruit gooit. Of juist een teveel aan koelvloeistof wat er bij de radiator uitgegooid wordt. Ook oliefilters die niet goed zijn aangedraait of koppen die niet zijn "nagedraait" zijn vaak de boosdoener. In de PDF's die Ploderus host(te) kan je alle info vinden over je motor. Mochten die weg zijn kan ik ze ook nog mailen als je wil. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:22 |
quote:het zit op het linkerscherm. olie plakt ook meer toch? dat scheelt mij het aflikken van mijn motor ![]() quote:dat wel veel technische termen waarvan ik geen idee heb wat wat is. maar thx voor de tips iig en ik ga em morgen even goed schoonmaken en dan (als het droog is) ff een stukje rijden in de hoop iets te zien. ik kan gewoon zonder problemen zonder dat linkerscherm rijden toch? | |
hollander172 | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:22 |
quote:Volgens mij is dat kale hoofd meer van de zorgen dan van een testosteronoverschot. quote:Voor zover ik kan beoordelen komen hier mensen die houden van het motorrijden in al zijn facetten. Het gaat er hier niet om wie het snelst is of wie het eerste zijn knietje aan de grond krijgt. Ook pk's spelen hier geen rol (kijk maar bij Patrick281 die zijn dagelijks vervoer op een motorscooter doet.) Het gaat er meer om hoe je binnenkomt en je hebt hierin duidelijk gefaald. Het belangrijkste (als ik even voor de hele club mag spreken) is de vrijheid die je hebt als motorrijder. Dit brengt ons samen en zorgt ervoor dat er ook vrij regelmatig gemeet wordt. Kijk maar in de topics, er is duidelijk wie het snelst is en het meest lef heeft maar hier ligt niet de nadruk op. Iedereen accepteert dat gewoon en rijdt zijn ritten op de manier die hij of zij comfortabel vindt, de een wat sneller dan de ander. Het gaat dus om de lol die iedereen er op zijn manier in heeft. Jij houdt duidelijk van racen en schaamt je er niet voor dit openlijk te bekennen. Niks verkeerds aan maar er zullen wat mensen kritiek op jouw zienswijze hebben, no offense. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:30 |
quote:je bent hier nieuw en je komt meteen met zulke verhalen. komt heel sjonnie-ig over omdat je meteen wilt laten zien dat je dat kan. je geeft de indruk dat je bij elk bochtje als een aap naast je motor gaat hangen om je sliders zsm af te slijten. wat heeft het vermogen met sjonnie-achtig te maken? het gaat erom wat je ermee doet, je kunt ook sjonnie zijn op een 600 bijv. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:32 |
tis btw wel weer stil hier, ik had wel gedacht dat we pepijns topic al moesten gebruiken rond deze tijd... | |
hollander172 | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:33 |
quote:Ligt er een beetje aan, olie wordt gebruikt voor smering dus als het glad is dan is het waarschijnlijk olie. Koelvloeistof is voor koeling en smeert totaal niet dus een even heen en weer wrijven moet uitkomst bieden. quote:Droog wordt het morgen waarschijnlijk niet. ![]() Je kan zonder problemen zonder schermen rijden, beter nog want dan kan je tenminste je blok goed zien. Als je trouwens gaat schoonmaken dan merk je snel dat water niet echt helpt. Gebruik een droge doek of papier doekjes om je blok schoon te maken, zo blijft er een restant zitten van de lekkage die je hebt en kan je heel makkelijk sporen ervan terug vinden. Gebruik onder geen beding ontvetter of iets dergelijks. Ook schoonmaakmiddelen uit het keukenkastje gewoon laten staan, een droge doek werkt het best als je een lekkage op wil sporen. (zo zie je bij lekkage een net spoor van de bron.) Als je verdere uitleg wil over de termen of iets dergelijks moet je maar even mailen. Ik werk er elke dag mee dus kan het ietwat onduidelijk zijn. (vakjargon ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:36 |
*relax mannen* ![]() Nog 6 post's voor een nieuw topic, maar ik geloof niet dat deze jongen dat mee gaan maken .. | |
hollander172 | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:38 |
quote:Ik ben geheel relaxed hoor. Na twee flinke glazen wodka-grape zit er ook niks anders op. ![]() Hoe zit het overigens met de CBR125R? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:38 |
ik ook hoor, hij vraagt wij antwoorden ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:39 |
quote:we gaan ons best doen, jij bent de enige met een nieuw thema! | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:40 |
quote:zal op zijn vroegst volgende week worden denk ik, we horen er niets meer van dus... | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:40 |
hoeveel nog ![]() | |
hollander172 | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:40 |
quote:Ho ik heb er ook nog een paar maar redt het waarschijnlijk niet, verzin jij eens een mooie! | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 19 maart 2004 @ 22:40 |
ik ben al geweest met MV Agusta ![]() |