Patrick281 | dinsdag 16 maart 2004 @ 20:48 |
Fok Motorclub [SC deel2]
Welkom bij de Fok! motorclub! Iedereen die van motoren houdt mag mee posten want dit is de SlowChat!
Kom maar op ..
Thema deze keer: Bimota "dead or alive" modellen 2004. Door financiele problemen heeft de fabriek al 2 jaar geen echte produktie meer gemaakt. Het is dus onzeker of deze modellen ook daadwerkelijk in grotere aantallen geproduceerd gaan worden.
Let ook vooral op het gewicht van deze prachtige machines. 
Veel plezier!quote:Model Bimota SB8 K GOBERT REPLICA L.E. 2004 Category Sport ENGINE Type996 cc, liquid cooled, 90° v-twin, 4-stroke Bore x stroke (mm)98 mm x 66 mm Compression ratio11.3:1 ValvesDOHC, 4 valves/cylinder Fuel systemElectronic fuel injection, 51 mm throttle body Lubrication systemWet Sump TRANSMISSION ClutchMultiple Plate in Oil Bath Gearbox6 speed Ratios1st 12/32, 2nd 15/29, 3th 18/27, 4th 22/27, 5th 23/25, 6th 24/24 Final driveChain, 17/42 Starting systemElectronic CHASSIS FrameModular Composed of Two aluminium Alloy Beams and Carbon Fibre Plates Front suspensionTelehydraulic Upside-Down fork with 46 mm Stanchions and Rebound, Compression, Preload Adjustments, 120 mm travel Rear suspensionFully Adjustable Shock Absorber, 130 mm travel Fork angle / Trail22.9 / 87 mm (3.4 inches) WHEELS Front tyre120/70-17 Rear tyre180/55-17 Front brakesdual 320 mm discs with 4-piston calipers Rear brakessingle 220 mm disc with 2-piston calipers DIMENSIONS Wheelbase1390 mm (54.7 inches) Fuel capacity - reserve20 l (5.3 gallon US) Dry weight176 kg (388 pounds)  quote:Model Bimota BIMOTA 666 L.E. 2004 Category Sport ENGINE Type 992 cc, air cooled, l-twin, 4-stroke Bore x stroke (mm) 94 mm x 71.5 mm Compression ratio 10:1 Valves Desmodromic, 2 valves/cylinder Fuel system Electronic fuel injection, 45 mm throttle body Power 85.5 hp (637.6 kW) @ 7750 rpm Torque 87.5 Nm (645.4 ft. lbs) @ 5750 rpm TRANSMISSION Clutch Dry multiplate with hydraulic control Gearbox 6 speed Ratios 1st 37/15, 2nd 30/17, 3th 27/20, 4th 24/22, 5th 23/24, 6th 24/28 Primary drive Straight cut gears; ratio 1.84 Final drive Chain, Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 38 Starting system Electronic CHASSIS Frame Tubular steel trellis Front suspension Öhlins 43 mm upside-down fully adjustable lightweight fork, 120 mm travel Rear suspension Progressive cantilever linkage with fully adjustable Öhlins monoshoshock, with lenght adjustment, 145 mm travel Fork angle / Trail 24 WHEELS Front tyre 120/70-17 Rear tyre 180/55-17 Front brakes dual 320 mm discs with radial-mounted 4-piston calipers Rear brakes single 220 mm disc with 2-piston calipers DIMENSIONS Wheelbase 1377 mm (54.2 inches) Dry weight 135 kg (297.6 pounds) 
Historie slowchat:
http://forum.fok.nl/showtopic.php/319610 http://forum.fok.nl/showtopic.php/429526 http://forum.fok.nl/showtopic.php/436919 http://forum.fok.nl/showtopic.php/451969 http://forum.fok.nl/showtopic.php/455934 http://forum.fok.nl/showtopic.php/456233 http://forum.fok.nl/showtopic.php/457517 http://forum.fok.nl/showtopic.php/460390 http://forum.fok.nl/showtopic.php/463426 http://forum.fok.nl/showtopic.php/467536 http://forum.fok.nl/showtopic.php/469902 http://forum.fok.nl/showtopic.php/473051 http://forum.fok.nl/showtopic.php/474615 http://forum.fok.nl/showtopic.php/475296 http://forum.fok.nl/showtopic.php/476823 http://forum.fok.nl/showtopic.php/478690 http://forum.fok.nl/showtopic.php/482426 http://forum.fok.nl/showtopic.php/483983 http://forum.fok.nl/showtopic.php/486211 http://forum.fok.nl/showtopic.php/489833 http://forum.fok.nl/topic/494197 http://forum.fok.nl/topic/499508 http://forum.fok.nl/topic/502450 http://forum.fok.nl/topic/503429 http://forum.fok.nl/topic/505082 http://forum.fok.nl/topic/505084 http://forum.fok.nl/topic/507981 http://forum.fok.nl/topic/508634 http://forum.fok.nl/topic/509995 |
hollander172 | dinsdag 16 maart 2004 @ 20:50 |
Was je er toch? Nu hebben we hem dubbel. |
Patrick281 | dinsdag 16 maart 2004 @ 20:52 |
Ik ging net kijken om 21:44 en zag dat OPM aan het wachten was op mij. Dus dan maar even het eten aan laten branden en snel mijn topic plaatsen. Door de inleiding was ik nog 2 minuutjes kwijt .. anders was ik echt eerder geweest.  Nu zijn we gelijk ..
Tja was even naar de sportschool .. *hijgh* iets uitgelopen.  |
One_Punch_Mickey | dinsdag 16 maart 2004 @ 20:53 |
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:52 schreef Patrick281 het volgende:Ik ging net kijken om 21:44 en zag dat OPM aan het wachten was op mij. Dus dan maar even het eten aan laten branden en snel mijn topic plaatsen. Door de inleiding was ik nog 2 minuutjes kwijt .. anders was ik echt eerder geweest.  Nu zijn we gelijk .. Tja was even naar de sportschool .. *hijgh* iets uitgelopen.  en hoe krijgen jullie het voor elkaar? allebei om 2048 uur! |
One_Punch_Mickey | dinsdag 16 maart 2004 @ 20:54 |
die 666!!! wat een ding !!! |
hollander172 | dinsdag 16 maart 2004 @ 20:54 |
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]  en hoe krijgen jullie het voor elkaar? allebei om 2048 uur! We zijn gewoon goed! Nee ik heb echt in 30 seconden mijn topic in elkaar gedraaid en Patrick281 zal er wel wat langer over gedaan hebben. Wat mij betreft mag die van mij dicht. Ik heb er al twee geopend in de vorige serie. |
MutZ | dinsdag 16 maart 2004 @ 20:55 |
Aan de topicnummers kun je zien dat deze later was... Dus deze gaat dicht... |