abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17999595
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 04:09 schreef sjun het volgende:

[..]

Dat zal de FA's dan ongetijfeld al zijn opgevallen. Zolang de bovengenoemde uitval van Kozzmic geen structureel karakter krijgt mogen we op POL onze handen dichtknijpen met de modjes. Om tegen te gaan dat er vervelender gemod moet worden (want al te goed is buurman's gek) heben we hier als gebruikers zelf ook een verantwoordelijkheid.
Als een groep gebruikers die verantwoordelijkheid konsekwent negeren dan moeten de FA's ingrijpen en de troublemakers verwijderen.
Zelf zou ik allang er mee gestopt zijn en ook voor Kozzmic komt dat punt van noreturn.
Willen de FA's een van hun beste moderators behouden dan moeten ze nu iets doen.
De agressie naar Kozzmic is aanvallen op de persoon.
Alles wat ie doet wordt gewogen en als het naar 'links' ruikt wordt het slachtofferspel opgevoerd.
pi_17999646
Er moeten gewoon weer eens wat personen permanent van dit forum verbannen worden. Simpel. Alleen zijn de POL mods nog steeds zo naïef dat ze denken dat de users het zelf wel kunnen regelen. Nou, het werkt niet.
  † In Memoriam † zaterdag 27 maart 2004 @ 12:16:03 #253
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18000007
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_18000057
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 11:51 schreef gelly het volgende:
Er moeten gewoon weer eens wat personen permanent van dit forum verbannen worden. Simpel. Alleen zijn de POL mods nog steeds zo naïef dat ze denken dat de users het zelf wel kunnen regelen. Nou, het werkt niet.
Word er in het geval dat Gelly's voorstel overgenomen word nog een publieke lijst gemaakt met mensen die op het randje lopen en eroverheen dreigen te vallen?
pi_18000155
Dit topic verdient een enkeltje TRU: Bush joods?

Roddelen over de Illuminatie kan beter daar.
pi_18001108
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:20 schreef pberends het volgende:
Ik hou van Docters van Leeuwen.

TimmyAsd's reacties
Alweer helaas
  zaterdag 27 maart 2004 @ 13:29:36 #258
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_18001190
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:20 schreef pberends het volgende:
Ik hou van Docters van Leeuwen.

TimmyAsd's reacties
Open dan ook niet over elk wissenwasje een topic man
pi_18001313
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:29 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Open dan ook niet over elk wissenwasje een topic man
Waar heb je over? De hoge criminaliteit hier is een wissewasje?
  zaterdag 27 maart 2004 @ 13:51:26 #260
54772 Silmarwen
pi_18001546
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Waar heb je over? De hoge criminaliteit hier is een wissewasje?
Nee maar alle andere topics die je opent wel

Hoe verwacht je nu serieus genomen te worden als je steeds tig ltopics opent. Maar goed wat jij wil.
pi_18001639
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:51 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Nee maar alle andere topics die je opent wel

Hoe verwacht je nu serieus genomen te worden als je steeds tig ltopics opent. Maar goed wat jij wil.
Hoe wil je ooit serieus genomen worden als je nooit topis opend.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 13:59:34 #262
54772 Silmarwen
pi_18001690
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Hoe wil je ooit serieus genomen worden als je nooit topis opend.
Ik open wel topics. Maar niet voor elk frontpage dingetje.
pi_18002628
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:59 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik open wel topics. Maar niet voor elk frontpage dingetje.
pi_18012941
quote:
Alleen zijn de POL mods nog steeds zo naïef dat ze denken dat de users het zelf wel kunnen regelen. Nou, het werkt niet.
Naïef zijn is ok . Lekker paars pappen en nathouden .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 28 maart 2004 @ 03:12:37 #265
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18015773
quote:
Ik ben tegen dergelijke mening- en vormspolitie. Iedere etiteit heeft nu eenmaal eigen-aardigheden. Van een kraai kan nu eenmaal geen sonate worden verwacht van beren(ds) geen kunstig uitgesponnen draad. Niettemin levert ook deze man zijn bijdrage aan de sjeu van dit forum waarin er gelukkig nog steeds voldioende afwisseling te bekennen is om het forum kleurrijk te houden.

Indien mensen meermaals over de schreef gaan krijgen ze vanzelf een ban. Ik vind het niet nodig dit proces voor anderen te gaan versnellen en laat het graag aan de FA's over om hierin een eigen koers te blijven varen. De huidige vind ik uitstekend leefbaar.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_18018142
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 02:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Het was gewoon een vraag hoor. Wordt het niet tijd om eens op vakantie te gaan, Kozzmic? Vroeger behandelde je je mensen nog met respect, dat zit er tegenwoordig kennelijk niet meer in? Het mooie vd POL-mods vond ik altijd dat ze niet zulke arrogante kwallen waren zoals de rest vd crew hier op Fok. Je begint al wat meer op hen te lijken, en dat is jammer.

Ik begrijp best dat je geen foto's van wapens wilt hebben in het Slowchat-topic. Maar als ik op normale toon hier een vraag stel, dan verwacht ik ook een reactie op normale toon, en dus geen "man, lul niet."
Volgens mij wordt dit topic door iedereen bezocht, behalve de mods.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_18018688
quote:
Op zondag 28 maart 2004 11:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Volgens mij wordt dit topic door iedereen bezocht, behalve de mods.
Nee, die zijn aan het staken.
pi_18029236
Een moslimstaat in Nederland

Reacties in topic zijn allang niet ontopic meer en de topic is gedegradeerd tot de zoveelste moslim-bash topic. Kan er naar gekeken worden of kan het gesloten worden?
pi_18037415
quote:
Op zondag 28 maart 2004 21:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Een moslimstaat in Nederland

Reacties in topic zijn allang niet ontopic meer en de topic is gedegradeerd tot de zoveelste moslim-bash topic. Kan er naar gekeken worden of kan het gesloten worden?
Offtopics weggehaald. Ik geef het nog een kans.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_18057487
Lieve usertjes... Als je een topicreport zet houd dan even in het achterhoofd dat direct linken naar een post niet meer werkt (bugje). Quote dus svp even de post waaraan je aanstoot neemt, dan is het voor ons makkelijker nakijken of inderdaad ingrijpen gewenst is.
pi_18068527
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 10:02 schreef Kozzmic het volgende:
Lieve usertjes... Als je een topicreport zet houd dan even in het achterhoofd dat direct linken naar een post niet meer werkt (bugje). Quote dus svp even de post waaraan je aanstoot neemt, dan is het voor ons makkelijker nakijken of inderdaad ingrijpen gewenst is.
Getverdemme je moderatie zuigt nog erger dan ik dacht. Een beetje humor is ook niet meer besteedt aan POL.
pi_18068587
Zomaar posts verwijderen? Vroeger modereerde je nog normaal, Kozzmic.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_18068701
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 19:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Zomaar posts verwijderen? Vroeger modereerde je nog normaal, Kozzmic.
Nee, dat was ik. Ik wilde het nog melden maar door een bug wordt ik steeds uitgelogd en moet ik me soms vijf keer inloggen om weer iets te kunnen posten. Maargoed bij deze dus: hier alleen feedback aub. En zonder WOII verwijzingen etc.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_18068728
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 19:24 schreef sizzler het volgende:

[..]

Nee, dat was ik. Ik wilde het nog melden maar door een bug wordt ik steeds uitgelogd en moet ik me soms vijf keer inloggen om weer iets te kunnen posten. Maargoed bij deze dus: hier alleen feedback aub. En zonder WOII verwijzingen etc.
En toch vind ik de topicreportknop een verradersknop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')