oja daarom valt de regerering onder de noemer Ultra rechts omdat ze gematigd joods zijn.. LOLquote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:02 schreef erikkll het volgende:
Wat dacht je er idd van, dat Israel de enige beschaafde cultuur is in die omstreken? gematigd joods,
mja.. er is weer lekker veel keus in de VS.. Bush wil oorlog, Kerry wil oorlog..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:14 schreef Vampier het volgende:
MokroKees dan gaat het nog leuk worden met Kerry en Heinz
* N_I_ agreesquote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:44 schreef nietzman het volgende:
"Oh nee, het Joodse gevaar."
Gaan we nou weer achter elke boom een Jood zien? Why don't we just build camps for them, and get it over with...
Ik kan niet in dienst hier, ook niet gedwongen... Nederlands passpoort. Bovendien ben ik te oud voor de 'draft'quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:35 schreef MokroKees het volgende:
[..]
oja vampier.. er liggen wetsvoorstellen in de VS voor invoering van dienstplicht dus mits je ook voor Israël in de loopgraven wil sterven zou ik mooi maken dat je daar wegkomt.
Als je niets onzinnigs te vertellen hebt blijf dan weg nietznutquote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:44 schreef nietzman het volgende:
"Oh nee, het Joodse gevaar."
Gaan we nou weer achter elke boom een Jood zien? Why don't we just build camps for them, and get it over with...
Zelfs illegalen kunnen ze oproepen, daarom moest je je ook melden bij Selective Servicesquote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:30 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik kan niet in dienst hier, ook niet gedwongen... Nederlands passpoort. Bovendien ben ik te oud voor de 'draft'
Plaats het topic dan in Onzin.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:31 schreef Vampier het volgende:
[..]
Als je niets onzinnigs te vertellen hebt blijf dan weg nietznut
Alsof Israël die Arabieren niet zelf aankan.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:35 schreef MokroKees het volgende:
[..]
oja vampier.. er liggen wetsvoorstellen in de VS voor invoering van dienstplicht dus mits je ook voor Israël in de loopgraven wil sterven zou ik mooi maken dat je daar wegkomt.
Zieke shitquote:We stand on the principles of Racial segregation and White Racial supremacy. We believe that the White Race, are the direct descendants of the Adamic man made in the image of YHVH, in the of garden of Eden; and was placed here to be the light bearer and supreme ruling Race of this lost and dying world
Ik ben alleen verplicht om aan een oproep van de staat der Nederlanden gehoor te geven. Een oproep van de US kan ik negeren omdat als er oorlog zou uitbreken met Europa is onpartijdig wil blijven....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:37 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Zelfs illegalen kunnen ze oproepen, daarom moest je je ook melden bij Selective Services![]()
Als er een oorlog uitbreekt met China moet je alsnog naar het front, weigeren doet men niet aanquote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:54 schreef Vampier het volgende:
Ik ben alleen verplicht om aan een oproep van de staat der Nederlanden gehoor te geven. Een oproep van de US kan ik negeren omdat als er oorlog zou uitbreken met Europa is onpartijdig wil blijven....
Bush heeft zelf nooit in het leger gezeten.... bovendien ga ik geen mensen afmaken omdat de Amerikaanse regering een scheet dwars zit.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:57 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Als er een oorlog uitbreekt met China moet je alsnog naar het front, weigeren doet men niet aan![]()
Wees eens een dappere knul, het leger is ook goed voor de lijn en het kost je niks![]()
Bush had een rijke en machtige vader, jij en de meeste mensen hebben dat niet neem ik aanquote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:01 schreef Vampier het volgende:
Bush heeft zelf nooit in het leger gezeten.... bovendien ga ik geen mensen afmaken omdat de Amerikaanse regering een scheet dwars zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |