quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:21 schreef Maud_Dib het volgende:
Beste Tina,
Ik ben een onzeker meisje van 15 en ben een beetje verliefd op mijn buurman. Hij is 56 en getrouwd en heeft drie kinderen. Ik vind hem erg leuk. Vaak als ik in bed lig moet ik aan hem denken en dan bel ik hem op maar durf ik nooit te zeggen wie ik ben en hang ik altijd maar weer op. Mijn ouders hebben de sleutel van hun huis en als de buren er niet zijn dan ga ik weleens hun huis in en dan masturbeer ik met zijn tandenborstel en snuffel ik aan zijn gebruikte onderbroeken.
Maar hoe geef ik hem nou aan dat ik hem leuk vindt. Ik ben zo nerveus dat hij mij niet leuk vindt.
Veel liefs, een verlegen leeuwtje
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:21 schreef Maud_Dib het volgende:
Beste Tina,
als de buren er niet zijn dan ga ik weleens hun huis in en dan masturbeer ik met zijn tandenborstel en snuffel ik aan zijn gebruikte onderbroeken.
Kijk, een kennerquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:44 schreef BobRooney het volgende:
zijn meer brieven voor de Fancy
goddam.... me ogenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:56 schreef Maud_Dib het volgende:
B$Te tInA
Ik bN En cHiCkIe vAn 13 En iK HeB En pRoBlEm mEt mE OuDeRs!1!11!!! hIhI LoL *oNe lUv* In hEt wEkEnD WiL Ik gEwOn lOl kUn3n mAk3n 3N G4 dArOm mEt mE VrIeNdEn vAn 18+ sTaP3N!111111! DuZz mE OuD3R$ dOeN 3r mOeIlIjK OvEr dAt iK AlS P4S Om z3$ uR $ OgT3NdS TeRuG Bn 3N SoM$ eN BeTjUh dRoNk3n1!!! hIhI LoL DuZz *OnE LuV* zE ZeG3N Ok d4t i3mAnD VaN Me l3fTiJd nI3T In 4LeN En tOpJuH En 3N HeL KoRt rOkJuH MeT LaKlArZeN MaG LoPeN!1!!!!!1 HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* Ik zOu eR AlS Ho3rIg uItZiEn11!1 dUzZ *oNe lUv*
Ik hEb 4DvI3$ NoDiG
fUnIe gIrL
Het duurde toch ruim een minuut voor ik dat gelezen hadquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:56 schreef Maud_Dib het volgende:
B$Te tInA
Ik bN En cHiCkIe vAn 13 En iK HeB En pRoBlEm mEt mE OuDeRs!1!11!!! hIhI LoL *oNe lUv* In hEt wEkEnD WiL Ik gEwOn lOl kUn3n mAk3n 3N G4 dArOm mEt mE VrIeNdEn vAn 18+ sTaP3N!111111! DuZz mE OuD3R$ dOeN 3r mOeIlIjK OvEr dAt iK AlS P4S Om z3$ uR $ OgT3NdS TeRuG Bn 3N SoM$ eN BeTjUh dRoNk3n1!!! hIhI LoL DuZz *OnE LuV* zE ZeG3N Ok d4t i3mAnD VaN Me l3fTiJd nI3T In 4LeN En tOpJuH En 3N HeL KoRt rOkJuH MeT LaKlArZeN MaG LoPeN!1!!!!!1 HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* Ik zOu eR AlS Ho3rIg uItZiEn11!1 dUzZ *oNe lUv*
Ik hEb 4DvI3$ NoDiG
fUnIe gIrL
Beste meisje van 13quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:56 schreef Fool het volgende:
Beste tina
Ik ben een meisje van 13 jaar. Laatst heb ik gemasturbeert met een alcoholstift. In mijn opwinding heb ik de alcoholstift met de "verkeerde" kant in mijn kutje gestoken. Hoe lekker die ribbels ook waren, ik ben nu de dop van de stift kwijt. Als ik beweeg voel ik de dop van de stift zitten.
Dit is wel lekker maar is het ook gezond, kan ik die dop laten zitten?
ah die heb ik laatst al hier zien langskomen, in dat mona topic ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:43 schreef Maud_Dib het volgende:
Beste Tina,
Mijn vriend wil dat ik hem pijp, moet ik dat slikken?
groeten Anoniempjuh
aargh mn ogen!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:56 schreef Maud_Dib het volgende:
B$Te tInA
Ik hEb 4DvI3$ NoDiG
fUnIe gIrL
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:29 schreef Tokay het volgende:
Lieve Tina,
Ik wil echt keigraag make-up voor mijn twaalfde verjaardag, maar van mijn ouders mag het nog niet.
Terwijl mijn zus Cheyenne van veertien wel make-up op mag (nou ja, een beetje dan, alleen lipgloss, mascara/oogpotlood en een beetje oogschaduw).
Ik vind dat kei-oneerlijk!
Nu ben ik van plan om het maar stiekem te gaan kopen van mijn zakgeld, maar ik ben zo bang dat mijn moeder er achter komt.
Wat moet ik nou doen?
Hopeloosje
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:02 schreef Maud_Dib het volgende:
En nee, ik heb het niet zelf getyped, je hebt er "vertalers" voor
http://www.ijsqueen.com/vertaler/
beste hulpeloos meisje,quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:40 schreef Blinker het volgende:
Beste Tina,
Ik ben een meisje van 14 en ik probeer al een aantal weken mezelf te masturberen met verschillende dingen zoals GSM, colafles, tomaat, bananen, naalden. Maar geen enkele gaf enig resultaat. HELP ME TINA!!!
Een hulpeloos meisje
Probeer eens een tarzan!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:40 schreef Blinker het volgende:
Beste Tina,
Ik ben een meisje van 14 en ik probeer al een aantal weken mezelf te masturberen met verschillende dingen zoals GSM, colafles, tomaat, bananen, naalden. Maar geen enkele gaf enig resultaat. HELP ME TINA!!!
Een hulpeloos meisje
Beste hopeloos meisje ,quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:40 schreef Blinker het volgende:
Beste Tina,
Een hulpeloos meisje
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:22 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Beste hopeloos meisje ,
er is helemaal niets vreemds me je aan de hand, dit gebeurt bij veel meisjes van jouw leeftijd.
Wanneer jij nou je mobiele nummer aan ons doorgeeft zullen wij dat nummer publiceren in ons blad.
Wanneer jij je nu mastrubeert met je telefoon op de trilfunctie weet ik zeker dat andere hopeloze meisjes je graag willen helpen door af en toe te bellen,
liefs , de tina redactie
Beste Anoniempje,quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:11 schreef Xebrozius het volgende:
Beste Tina,
Toen ik tussen 10 en 15 jaar oud was heb ik mijn vader sexueel misbruikt. Ik merk dat hij het er nu heel erg moeilijk heeft.
Hoe kan ik dit probleem oplossen zonder dat zijn lijk ontdekt wordt?
Liefs, anoniempje.
Beste maagd, mischien moet je maar eens naar de dokter gaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:50 schreef Biancavia het volgende:
Lieve Tina,
toen ik een keer geil was, wilde ik mezelf ontmaagden met een bevroren salamiworst. Helaas begon de worst gaandeweg te ontdooien en brak er een stukje af.
Dit stukje zit nu nog steeds in mijn kutje, en ik krijg het er niet uit.
Help! Wat moet ik doen?
Groetjes, een maagd.
P.s. Zeg alsjeblieft niet dat ik naar de dokter moet, want dat durf ik niet.
Lief anoniempje,quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:11 schreef Xebrozius het volgende:
Beste Tina,
Toen ik tussen 10 en 15 jaar oud was heb ik mijn vader sexueel misbruikt. Ik merk dat hij het er nu heel erg moeilijk heeft.
Hoe kan ik dit probleem oplossen zonder dat zijn lijk ontdekt wordt?
Liefs, anoniempje.
[offtopic]quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:56 schreef Fool het volgende:
[..]
Lief anoniempje,
Voer je vader aan een stel uitgehongerde varkens, deze vreten werkelijk alles. Zorg wel van te voren dat je zijn nagels er uit trekt en zijn haren afscheert. Deze verteren namelijk niet en kunnen daarom naderhand terug worden gevonden in uitwerpselen van de varkens.
Liefs
Tina
Goh, wat leuk. Zo zie je maar dat ieder nadeel weer z'n voordeel heeft en om iedere hoek geluk te vinden is.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:03 schreef Zelandoni het volgende:
Beste Tina,
Wij zijn twee meelbieten uit A. Vorige week waren we aan het stadten, en kwamen we twee kanjers, E en F tegen. S wilde tegen H fluisteren, maar omdat ze verkouden is riep ze per ongeluk heel hard :"Hee, daar zijn onze kanjers!". We werden knalrood. Nu hebben we verkering met E en F.
Groetjes van S en H uit A
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:01 schreef Blinker het volgende:
[..]
[offtopic]
Snatch![]()
[/offtopic]
Lieve P v H uit Kquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
Beste Tina,
Ik wil mijn pony pijpen, mag dat?
P v. H uit K
Beste Toffe Tina, misschien moet je gewoon leren accepteren dat je het leven door zal moeten gaan met "mr Happy" tussen je billetjes geplakt. Verder wensen we je veel succes met je turnen en het je ouders van overtuigen dat je niet van de tralala bent.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:59 schreef PrivateRyan het volgende:
Beste Tina,
Ik wil later turner worden. Hoor je dat Tina, turner! Ik hou alleen niet van strakke broekjes vanwege mijn grootgeschapenheid. Als ik PR junior probeer te verbergen, krijg ik zo'n zweetreet. Zw8r8 in Toffe Tina Termen.
Ik ben radeloos!! Wat moet ik doen?.
Liefste N.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:19 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Beste Tina,
Ik heb een fascinatie voor vergane lijken en daarom masturbeer ik weleens op begraafplaatsen. Is dit normaal?
N.
Beste N, Ja, dit is normaal. Kijk alleen wel uit met, wanneer je ooit besluit het met een lijk te doen, dat je geen lijkwormen oploopt.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:19 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Beste Tina,
Ik heb een fascinatie voor vergane lijken en daarom masturbeer ik weleens op begraafplaatsen. Is dit normaal?
N.
beste maagd.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:50 schreef Biancavia het volgende:
Lieve Tina,
toen ik een keer geil was, wilde ik mezelf ontmaagden met een bevroren salamiworst. Helaas begon de worst gaandeweg te ontdooien en brak er een stukje af.
Help! Wat moet ik doen?
Groetjes, een maagd.
Beste 14-jarig meisje.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:37 schreef funmaster het volgende:
Beste Tina,
Ik heb eens een keer een jongen ontmoet op MSN en hij vroeg aan mij of ik zin had om naar zijn huis te komen. Nu ben ik bang dat hij rare dingen met me gaat doen. Moet ik nou wel gaan of juist niet?
Groeten, een 14 jarig meisje
jonge!! toen ik dit las kwam ik niet meer bij van het lachenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:50 schreef Biancavia het volgende:
Lieve Tina,
Help! Wat moet ik doen?
Groetjes, een maagd.
Halloquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:29 schreef onlogisch het volgende:
Beste Tina,
Ik ben een verlegen meisje van 9 jaar oud.... nu zit mijn opa wel is aan me.. hij voelt nog wel is aan mn plasser en vraagt of ik zijn plasser kusjes wil geven...........
MAAR IK VIND HEM VERDOMME STINKEN NAAR DE KUT VAN MN OMA!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:30 schreef StevenWormer het volgende:
[..]
Hallo
Je moet wel respect tonen voor ouderen....dus zuigen zal je...
tot aan je huig kreng
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:29 schreef BobRooney het volgende:
Beste Tina
Me paard...laten we hem R noemen, is gisteren dood gegaan. Nu kan ik niet meer met me paard knuffelenen. Ik ben heeeeeel verdrietig. Wat moet ik doen
groetjes
iemand
whehequote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:55 schreef _bigmac_ het volgende:
Beste Tina.
Ik word geslagen door mijn vriend .
Ik vind dit eigelijk erg lekker maar ik schaam me hier voor.
Als uitlaat klep gebruik ik het internet om mensen te dissen er bij te horen en slotjes te zetten.
Geile groetjes
El..na
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:55 schreef _bigmac_ het volgende:
Beste Tina.
Ik word geslagen door mijn vriend .
Ik vind dit eigelijk erg lekker maar ik schaam me hier voor.
Als uitlaat klep gebruik ik het internet om mensen te dissen er bij te horen en slotjes te zetten.
Geile groetjes
El..na Het nieuwste modje in ONZ.
Geacht Verliefd Typetje,quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:41 schreef MrBean het volgende:
Beste Tina,
Ik ben een vrolijk meisje van 16 jaar en ben erg spontaan, heb veel vrienden en zo. Nou heb ik een probleem met mijn buren en mijn familie. Het zit zo: Ik keek laatst televisie en daar was een Man op. Hij had een gezellig kapsel en Hij keek heel intelligent vanachter Zijn bril. Mijn vader zei dat Hij Jan-Peter Balkenende heette. Ik vind Hem erg leuk en ik ben verliefd op Hem. Ik heb al naar het Christen-Democratisch Appél geschreven, maar die sturen mijn post nu al retour. Ik heb gebeld, maar dan leggen ze gelijk op. Ik heb Hem opgewacht achter Zijn biobak, maar toen kwamen er eerst agenten naar mij toe in plaats van "Mijn" JP. Ik ben toen snel weg gerend, maar ik weet niet hoe het mijn buurjongen is afgelopen die mee was. Hij was net z'n brood met Bebogeen aan het smeren achter de biobak van Jan-Peter Balkenende met een enorm hakmes, en dat vond de politie verdacht. Ik weet niet meer hoe ik dit moet oplossen en ik durf mijn buren niet meer onder ogen te komen, helemaal omdat zij een PvdA-poster voor het raam hadden hangen bij de parlementsverkiezingen van vorig jaar februari. Mijn vader is ook kwaad op me, hij zegt dat ik Jan-Peter Balkenende demoniseer. Terwijl ik het beste met Hem voor heb! IK HOU VAN HEM! Ik kan het wel van de daken schreeuwen. Mijn zusjes begrijpen me niet.
Verliefd Typetje
quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:37 schreef Badharing het volgende:
Beste Tina,
Ik ben een meisje van 12 jaar en heb een probleem.
Met de klas hebben we besloten om op het komende klassefeestje dingen te doen zoals gangbang, ganzeborden en anale fistfuck.
Nu is mijn vraag, wat is ganzeborden??
Beste A,quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:15 schreef funmaster het volgende:
Beste Tina,
Ik ben een meisje van 14 jaar en ik mastrubeer vaak op school. Dit komt omdat ik verliefd ben op een jongen die heel leuk is. Ik denk best vaak aan hem. Nu ben ik bang dat ik straf krijg op school. Moet ik stoppen of niet?
Groeten, A.
Best smerig meisje,quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:52 schreef mcDavid het volgende:
Beste Tina
ik ben een meisje van 11 jaar.
Vroeger ging ik altijd samen met mijn papa onder de douche. Maar sinds papa een nieuwe vriendin heeft wil hij dat niet altijd meer. Maar ik ben bang dat mijn spleetje nu heel erg vies wordt, want papa had altijd zo'n ding tussen zijn benen hangen waarmee hij mijn spleetje heel goed waste. maar nu doet hij dat dus niet meer. Kan ik mijn spleetje misschien op een andere manier wassen?
groetjes, een meisje dat zich smerig voelt
Dit is zeker niet normaal, nogal logisch dat je vriendinnen je ermee pesten. Een pen is toch veels te klein? Gebruik eens iets groters, of heb je geen vader?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:13 schreef Kevin_D het volgende:
Lieve Tina
ik ben een meisje van 14 jaar en steek graag dingen in mijn plasbuis, zoals een pen.
Is dit normaal? Mijn moeder doet het ook, maar mijn vriendinnetjes pesten me ermee.
Groetjes,
Anoniempje
Lieve DOG-lover,quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:56 schreef Mister-Me het volgende:
Beste Tina,
Ik ben 13 jaar en toen ik laatst mijn huisdier (hond) zo bezig zag met de hond van de buren bracht mij dit op een idee... Had op Teletekst of hoe ze dat ook noemen gelezen dat sex met dieren niet verboden was dus ik ging het maar eens proberen... Alleen nu heeft de hond mij genomen maar ben bang dat ik zwanger ben! Ik ben nu zo bang!
Een hulpeloze DOG-lover
Wachten tot het plantje een beetje gegroeid is, vergeet je plantje niet 2 maal per dag water te geven! Dit kan je het beste doen door te hurken en met een tuinslang op je anus te spuiten.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:32 schreef tonks het volgende:
Beste tina..
Ik vinger mij zelf anaal en soms doe ik voorwerpen erin zoals wortels en komkommers en cola blikjes.. afgelopen week heb ik een komkommer erin gehad maar die was te rijp.. nu groeit er een plantje uit me anus..
WAT MOET IK DOEN
Een bezorgde tweeling
Lief radeloos meisje.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:28 schreef Badharing het volgende:
Beste Tina,
Ik ben een meisje van 11 jaar en heb al bijna vier jaar een vaste vriend.
Nu vind ik het erg zielig voor hem dat de hele buurt waar hij woont hem uitscheld voor pedofiel of zoiets.
Wat kan ik doen om dit te laten stoppen, want het is een gewoon een lieve jongen van 47
Groetjes van een radeloos meisje
Beste 13-jarige muts,quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:35 schreef Sandertje21 het volgende:
Beste Tina,
Ik ben een 13 jarig meisje, en ik slaap al vanaf dat ik heel klein ben bij mijn broer die nu 16 is samen op de kamer.
Maar nu werd ik midden in de nacht wakker, en mn broer hing met zijn lichaam over mijn hoofd, en moest allemaal hijgen en zo.
Ik kon niet goed zien wat er gebeurde, want er zat iets in mijn oog.
Toen ik s'morgens wakker werd plakte mijn haar ook een beetje.
Ik vraag me nu af wat hij aan het doen was, en hoe ik ervoor kan zorgen dat het ophoudt, want dat plakspul uit mijn haar halen kostte best veel tijd.
Kusjes van een 13-jarig meisje
Nee hoor, insectofoobje, wees maar niet bang. Je vibra-tor is volkomen veilig, dus laat hem lekker zitten waar hij zit en geniet er maar lekker van.quote:Op donderdag 18 maart 2004 01:08 schreef Mr-Mackey het volgende:
Lieve Tina,
Mijn hartsvriendin heeft bij mij een vibra-tor ingebracht, want zij vond dat ik dat moest ervaren.
N ben ik erg bang voor insecten, dus ik vraag mij af:
Kan die vibra-tor eitjes in mijn kutje hebben gelegd
Liefs, insectofoobje
Beste Verwarde meid,quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:43 schreef rippie het volgende:
Beste tina,
Ik ben een meisje van 10 en denk altijd aan sex en ik wil het nou ook echt eens gaan proberen! Maar nu zit er in mijn klas nog geen jongen die een stijve kan krijgen, in welke leeftijd moet ik het zoeken en hoe kom ik met die mensen in contact?
Een verward meisje
Liefste Uitgescheurde meid,quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:48 schreef Houzer het volgende:
Lieve Tina,
Ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb een vriend van 19, laatst wilde hij me anaal nemen maar het deed onwijs pijn en ik scheet over zijn lul heen. Heeft hij nu aids?
Groetjes een uitgescheurt meisje
quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beste Verwarde meid,
wij hier op de redactie doen hier niet moeilijk over, als je een keer tijd hebt en in de buurt van Alkmaar bent, neem dan contact op met ons, 0210442387, er zit hier altijd wel iemand die je met dit probleem wil/kan helpen.
Groeten Tina.
Lief stout meisje,quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Lieve Tina,
Ik moet heel vaak nablijven op school, omdat de meester vind dat ik stout ben geweest.
Hij doet dan plotseling altijd heel lief en zegt dat het niet zo erg was en meestal gaan we dan om het goed te maken samen douchen op school bij de gymzaal. Dit is best lekker. Moet ik het aan mijn ouders vertellen?
xxx stout meisje (12)
Dit is echt gebeurd en gepubliceerd !!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:50 schreef Biancavia het volgende:
Lieve Tina,
Help! Wat moet ik doen?
Groetjes, een maagd.
hoe lang heb je hier over gedaan ??quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:56 schreef Maud_Dib het volgende:
B$Te tInA
Ik hEb 4DvI3$ NoDiG
fUnIe gIrL
He deze komt uit Post *hier* je Lieve Mona-brieven...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:43 schreef Maud_Dib het volgende:
Beste Tina,
Mijn vriend wil dat ik hem pijp, moet ik dat slikken?
groeten Anoniempjuh
Lijkt alleen een beetje op Post *hier* je Lieve Mona-brieven...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:08 schreef Rhapsody het volgende:
Geweldig dit topic, kan dit een reeks worden?
er loopt toch ook een donald duck topic?quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lijkt alleen een beetje op Post *hier* je Lieve Mona-brieven...
tina-lezeresjes weten dit soort dingen toch nietquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:05 schreef rippie het volgende:
Lieve Tina,
Ik ben een meisje van 15 en heb een vriend van 21! Hij is heel lief, maar nu wil hij dat ik hem pijp, maar ik heb een keer gehoord dat dat vies smaakt en dat je er keelkanker van kan krijgen, nu weet ik niet of dat waar is, mijn vriend zegt dat dat niet klopt, maar hij wil vast dat ik hem alleen maar pijp
anoniempje
Hoi Anoniempje,quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:05 schreef rippie het volgende:
Lieve Tina,
Ik ben een meisje van 15 en heb een vriend van 21! Hij is heel lief, maar nu wil hij dat ik hem pijp, maar ik heb een keer gehoord dat dat vies smaakt en dat je er keelkanker van kan krijgen, nu weet ik niet of dat waar is, mijn vriend zegt dat dat niet klopt, maar hij wil vast dat ik hem alleen maar pijp
anoniempje
Beste ,quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:12 schreef rippie het volgende:
beste tina,
kun je er ook gekke ziektes van krijgen?
Klopt... ik meen zo'n 8 jaar geleden, ik zat in 2 vwo en we mochten om een of andere reden boekjes lezen. Toen heeft indd. iemand dat verhaal voorgelezen in de klasquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:58 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Dit is echt gebeurd en gepubliceerd !!!
Lieve Moniek,quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:01 schreef moniek het volgende:
[..]
hoe lang heb je hier over gedaan ??
of type je soms altijd zo..![]()
Dank u vor uw aardige reactie.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:32 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Lieve Moniek,
Je zit met een probleem waar een hele hoop nieuwkomers op Fok! mee zitten. Dit probleem lost zichzell wel op, alleen kan dit wel even duren. Om ondertussen de symtonen te onderdrukken kan je beginnen met GODVERDOMME EEN TOPIC GOED DOOR TE LEZEN VOORDAT JE MET JE POINTER NAAR DIE GODVERGETEN "REAGEER" KNOP DUIKT
Veel succes
Tina redactie
Haha, ja, het stond jaren geleden in de Break Out of een ander vaag blad, maar dat verhaal ben ik helaas nooit meer vergeten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:58 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Dit is echt gebeurd en gepubliceerd !!!
Lieve Angelique,quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:08 schreef Extend het volgende:
Lieve tina,
ik waz laatsd bei mijn neev van 81, en hij sei, kom laten we een brieser drinke, ik fond hed lekker en ik moezt lagen! ook heb ik nu geneukt, hed waz vijn!
angelique, 5 jaar
over-de-topquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:08 schreef Extend het volgende:
Lieve tina,
ik waz laatsd bei mijn neev van 81, en hij sei, kom laten we een brieser drinke, ik fond hed lekker en ik moezt lagen! ook heb ik nu geneukt, hed waz vijn!
angelique, 5 jaar
Lieve breezah wannabe,quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:04 schreef onlogisch het volgende:
Lieve Tina,
iK WiL zO GrAaG EeN BrEeZaH-tRuTjE WoRdEn... HoE KaN iK dAt HeT bEsTe AaNpAkKeN?
LiEfS BreEzAh WaNnAbEe
Beste grootje,quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:21 schreef Extend het volgende:
Lieve tina,
vandaag in het zwembad vroeg een jongen of ik mijn ellebogen tegen elkaar kon doen achter mijn rug, ik probeerde maar toen ging mijn bikini los en iedereen moest lachen. Nu gebruik ik het als smoes om topless rond te lopen, is dit normaal?
Je grootje, 91 jaar.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Lieve Angelique,
wat fijn voor je dat je op zo'n jonge leeftijd al kennis hebt mogen maken met de plezierige dingen van het leven!
Het beste is het om het aan al je vriendjes en vriendinnetjes te vertellen, zodat zij jaloers worden en jouw verhaal aan hun neef kunnen vertellen. Hun neef zal dan vast ook wel voorstellen om dit avontuur met ze te beleven.
Ik wens je heel veel plezier met je verdere ontdekkingstocht naar het ware leven.
Groetjes, Tina.
Hoi Hoteldeboteltje,quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:15 schreef EMW het volgende:
Lieve Tina,
Ik ben heel erg verliefd maar weet niet op wie. Kan jij me helpen?
Hoteldeboteltje
quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:48 schreef funmaster het volgende:
[..]
Hoi Hoteldeboteltje,
1: Tel tot 10.
2: Tel nogmaals tot 10.
3: Ga naar TMF-chat.
Met vriendelijke groetjes,
Tina
BsTe p4tRiCiAquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:42 schreef DarkElf het volgende:
LiEv3 TiN4
$iNdS Me bOr$tEn zIjN GaN GrOeIeN MeRk iK DaT Me bUrJoNgEtJuH$ $TeDs n4r mE GlUrEn!!!!!!! HiHi lOl dUzZ Ze lOpEn aL SiNdS W3 kL3In zIjN AlTiJd iN En uIt oN$ hUiS DuS KoMeN Ze $TeD$ iN Me k4mEr rOnDhAnGeN EnZ!!111!1 hIhI LoL DuZz *OnE LuV* lAtSt kWaM Ik uIt dE DoUgE CaBiNe eN To3n sToNd mE OuDsTe tHuG ZiG Af tE Tr3kEn tErWiJl hIj nAr mE KeK En mE H4NdOeK V4St hAd zOdAt iK Er nAkT $tOnD11!!!1! hIhI DuZz *OnE LuV* iK Bn hEl h4rD W3GeReNd mAr bLiJkBaR VoNdEn zE D4T L3Uk oFzO.111!1!111!11 hIhI DuZz wAt mOeT Ik nU DoEn
Ik??!!! HiHi lOl *OnE LuV* vInD HeT WeL LeUk mAr jA Ik wIl oK NiEt aL$ eN HoEr oV3RkOmEn oFzO.
GrOeTjUhS1!!111!!11!1111!111!11!!!!1!1 hIhI LoL DuZz p4tRiCiA
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:51 schreef Maud_Dib het volgende:
Beste Tina,
Om mijn doosje een beetje lekker te laten ruiken voor mijn vriendje van 21 heb ik hem laatst een keer goed met shampoo gewassen. Alleen nadat ik dit had gedaan las ik op de fles "anti-klit shampoo". Moet ik me nu zorgen maken dat er iets met mijn klitje gaat gebeuren?
Een bezorgt meisje van 15.
Hoi Tinaquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:48 schreef funmaster het volgende:
[..]
Hoi Hoteldeboteltje,
1: Tel tot 10.
2: Tel nogmaals tot 10.
3: Ga naar TMF-chat.
Met vriendelijke groetjes,
Tina
Tel dan maar 7 keer tot drie.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:30 schreef brighton het volgende:
[..]
Hoi Tina
Hoe moet ik tot tien tellen? Ik kan nog maar tot 3!
Hoteldeboteltje
Beste Tina,quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:00 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Tel dan maar 7 keer tot drie.
Groeten TIna
Tellen is net als anale seks gewoon te lerenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:21 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Beste Tina,
Ik kan maar tot drie tellen, dus 3*3=9
ik moet van me vriendje me bille vegen.
Ook wil hij graag anaal, maar doet dit pijn?
Ik heb al geoefend met een cola fles, hihi.
Groetjuzzzz
Girlie1989
Lieve Anoniempje,quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:40 schreef makenshi het volgende:
Lieve Tina,
wieviel kosten die Kondome !
Groetjes,
anoniempje
Lieve Woutabest,quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:28 schreef Maud_Dib het volgende:
Beste Tina,
Ik zit op een internetforum en niemand vindt mij daar tof. Wat doe ik verkeerd?
Groetjes Woutabest
Lieve belinda,quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:35 schreef brighton het volgende:
Hoi Tina,
Ik rook want al mijn vriendinnetjes roken ook. Maar nou stond er laatst op een pakje Roken tijdens de zwangerschap is slecht voor uw baby. Ben ik zwanger??? Help me wat moet ik doen??
Belinda (11)
Whehehequote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:35 schreef brighton het volgende:
Hoi Tina,
Ik rook want al mijn vriendinnetjes roken ook. Maar nou stond er laatst op een pakje Roken tijdens de zwangerschap is slecht voor uw baby. Ben ik zwanger??? Help me wat moet ik doen??
Belinda (11)
Misschien een beetje off-topic Marliezzz, maar wat stel jij je voor bij masturberen?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:52 schreef Marliezzz het volgende:
Lieve Tina,
Gisteren was ik weer naar de buurman gegaan en had ik gespeelt met zijn tandenborstel. Hij moet nou toch merken dat ik me ermee mastubeer want de tandenborstel begint erg bruin te worden met stukjes erin!!
Een verlegen leeuwtje
Hoi schatje.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 04:10 schreef Loserkid het volgende:
Lieve tina
Ik ben een onzeker dom meisje van 12 en zit in de eerste ik wordt daar gepest door de grote vierde klassers..
als ze me zien roepen ze altijd he p-tje laat je poes eens zien, maar ik neem me poes toch niet mee naar school?
Wat moet ik nou doen de volgende keer? spijbelen en naar huis gaan me poes halen of die jongens mee na huis nemen naar school om mijn poes te laten zien?
Kusjes p-tje
Who's the manquote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:35 schreef Utmenke het volgende:![]()
![]()
GE-WEL-DIG topic!!!
![]()
![]()
Vraag eens of hij impotent isquote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
Lie-ve Ti-na
ik ben ma-rie-tje en ik ben vier jaar oud. maar ik ben nog niet ont-maagd. wat doed mijn va-der vout?
ma-riet-je (fier jaar)
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:16 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Beste Tina,
Ik heb laatst 2 vriendinnetjes van 12 en 13 in huis genomen, eerst ging dat best wel goed maar later werden ze vervelend en heb ik ze maar in een kooi opgesloten. Ik weet het nu echt niet meer. Moet ik ze vrijlaten?
Marc (43)
Beste nattealiequote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:27 schreef funmaster het volgende:
Beste Tina,
Ik heb nog nooit geneukt, maar ik wil dat wel eens een keertje doen. Ik ga namelijk in de zomervakantie naar een jongen toe. Hebben jullie wat tips voor mij?
Groeten,
Nathalie (15 jr.)
Beste anonieme Patricia.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:10 schreef DePresident het volgende:
hoi ik ben patricia van den oogappelaars en ik heb een vraagje...............................
de naam tina waar komt die van daan van het blad Tina? En waar staat Tina veur?
En kunnen er luizen in je oksels zitten?
p.s ik wil graag annoniem blijven
groetjes
annoniem 9 jaar
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:56 schreef Maud_Dib het volgende:
B$Te tInA
Ik hEb 4DvI3$ NoDiG
fUnIe gIrL
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:16 schreef Mr-Mackey het volgende:
[..]
Beste anonieme Patricia.
Tina is een afkorting. Het staat voor:
Tieten in Aantocht. De doelgroep is namelijk meisjes in de leeftijd dat ze borsten gaan ontwikkelen.
En voor wat betreft luizen in je oksels: wanneer je vriendje jou onder je armen neukt, kunnen er inderdaad wat platjes achterblijven!
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:16 schreef Mr-Mackey het volgende:
[..]
Beste anonieme Patricia.
Tina is een afkorting. Het staat voor:
Tieten in Aantocht. De doelgroep is namelijk meisjes in de leeftijd dat ze borsten gaan ontwikkelen.
En voor wat betreft luizen in je oksels: wanneer je vriendje jou onder je armen neukt, kunnen er inderdaad wat platjes achterblijven!
Best anoniempje,quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:13 schreef Ifyafeelme het volgende:
Beste Tina,
Ik wordt altijd zo raar aangekeken als ik met mijn vriend van 26 over straat loop, hij verteld me altijd dat het heel normaal is dat jongens van zijn leeftijd met meisjes zoals ik rondlopen en dat ik me niet hoef te schamen dat ik op mijn leeftijd al deepthroat geef. Mijn papa zei gister wel tegen me dat hij me uit huis gaat plaatsen en me niet meer als zijn kind ziet en dat ik maar beter kan oprotten, maar daarna wou hij wel dat ik nog even zijn aan zijn aparaat ging friemelen, is dit normaal?
kusjes.
Anoniempje
Lieve ???quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:28 schreef Toeps het volgende:
Lieve Tina,
Mijn vriend en ik hebben gister met ons ondergoed in bed gelegen. Hij schoof tegen me aan en ik voelde zijn piemel. Ben ik nu zwanger?!
Beste mevrouw M. dobbelsteenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:48 schreef Toeps het volgende:
Lieve Tina,
Ik ben vaak erg ongelukkig. Dan pak ik een mes en snij ik in mijn armen en benen. Soms ook in mijn buik. Nou wil ik niet dat mijn moeder hier achter komt. Maar binnenkort is het weer zomer, en moet ik korte broeken aan. Wat moet ik doen?
Groetjes, Mien
Nee je leven heeft geen zin meer,quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:14 schreef Silencio het volgende:
Hoi Tina,
Sommige mensen vinden mij vreemd... Ik ben namelijk een 16 jarig meisje dat dol is op geblondeerde surinamers met een bril van Hans Anders. Elke dag fiets ik even langs "de Hans" om te kijken of ik mijn superneger vind. Tot nu toe ben ik nog niemand tegengekomen, al spiekende door de winkelruit, maar ik geef de moed niet op. Het is een nuttig tijdsverdrijf, dat me van de straat houdt. Alleen laatst, toen vroeg de bedrijfsleider me (van "Hans Anders"), waarom ik heel de tijd voor hun winkelraam stond te gapen. Dus ik vertellen over mijn donkere-man-zoektocht. Blijkt gewoon dat er in die toko daar nog nooit een donkere geblondeerde man langs is geweest voor een bril!! Nou jahaaaaaaaaaaaaaaa!
Je begrijpt, ik ben ten einde raad. Heeft mijn leven nog zin?
Anoniem visje.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:20 schreef Maud_Dib het volgende:
Misschien een beetje off-topic Marliezzz, maar wat stel jij je voor bij masturberen?
Du als je bij deze even je eigen raad gaat opvolgen....quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:32 schreef Maud_Dib het volgende:
Je zit met een probleem waar een hele hoop nieuwkomers op Fok! mee zitten. Dit probleem lost zichzell wel op, alleen kan dit wel even duren. Om ondertussen de symtonen te onderdrukken kan je beginnen met GODVERDOMME EEN TOPIC GOED DOOR TE LEZEN VOORDAT JE MET JE POINTER NAAR DIE GODVERGETEN "REAGEER" KNOP DUIKT
Veel succes
Tina redactie
Waarom?quote:Op zondag 21 maart 2004 13:36 schreef Marliezzz het volgende:
[..]
[..]
Du als je bij deze even je eigen raad gaat opvolgen....![]()
Ik zou zeggen, pak je vader's scheermes, en scheren die hap. Wel opletten dat je jezelf niet besnijdt.quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:14 schreef RaymanNL het volgende:
Heyz Tina
Ik heb een probleem,
Ik ben een meisje van 15 jaar en mijjn vagina zit helemaal onder het schaamhaar. Het is erg lang. Ik heb nu verkering met een jongen van 38 en hij was van plan om een keer een leuk avondje in bed te hebben. Maar met zo'n Vol behaarde poes kan ik het niet met hem doen. Wat moet ik doen?
Een onzeker Meisje
Lieve Marga,quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:54 schreef Foxxy het volgende:
Lieve Tina,
Laatst was de vriend van mijn grote zus bij haar op de kamer. Ik liep over de overloop en keek zo haar kamer in. Daar zag ik dat de vriend van mijn zus een roze ballon pakte en die over zijn plassertje heendeed! Doen alle jongens zo raar?
Marga (10 jaar)
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:58 schreef funmaster het volgende:
[..]
Lieve Marga,
Wat die jongen deed heet "mastrubreren". Dit betekent dat hij speelt met zichzelf.
Gewoon negeren joh, of anders help je hem er gewoon mee.
De Tina redactie
*Echt gebeurd bij een meisje uit de klasquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:54 schreef Foxxy het volgende:
Lieve Tina,
Laatst was de vriend van mijn grote zus bij haar op de kamer. Ik liep over de overloop en keek zo haar kamer in. Daar zag ik dat de vriend van mijn zus een roze ballon pakte en die over zijn plassertje heendeed! Doen alle jongens zo raar?
Marga (10 jaar)
quote:Op woensdag 31 maart 2004 06:52 schreef rooiedraak het volgende:
ja moet je gewoon blijven doen en wel er voor zorgen dat je alles door slikt
aangezien je leeftijd heb je nog veel eiwitten nodig om te groeien
ga zo door
TINA
Oké, geef maar toe...quote:LET OP!
--------------------------------------------------------------------------------
Tina heeft géén hotmail-account!
Meiden, er is op dit moment iemand on line die zich uitgeeft onder de naam tina-redactie@hotmail.com. Hij of zij zoekt via MSN contact met meiden met een WebCam. TRAP ER NIET IN! Tina heeft twee officiele e-mailadressen; tina@sanoma-uitgevers.nl en tell.tina@sanoma-uitgevers.nl. Deze adressen vind je hier ook terug op de site. Tina maakt geen adressen aan bij hotmail, yahoo of welke andere account ook. Mocht je deze of andere grappenmakers op Internet tegenkomen, negeer hem dan! Als wij contact zoeken met lezeressen, doen we dat via officiële Tina-brieven óf bovenstaande e-mailadressen.
De Tina-redactie
hahaquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oké, geef maar toe...
Wie van jullie is de schuldige?
Zoals je zelf al zei, LEES VERDOMME EERST HET TOPIC DOOR VOORDAT JE JE GROTE BEK OPENTREKT!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:20 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Misschien een beetje off-topic Marliezzz, maar wat stel jij je voor bij masturberen?
Bij mij wel hoor. En er staan nog echte brieven van lezers ook. Over vriendjes afpakken enzo.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:11 schreef funmaster het volgende:
Hun site is ook niet eens te openen.....
Nu doet hij het eindelijk na een lange tijd (lees: een half jaar) het weerquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:34 schreef Toeps het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor. En er staan nog echte brieven van lezers ook. Over vriendjes afpakken enzo.
Lieve boogschutter,quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:54 schreef gekke_sandra het volgende:
Beste Tina,
Ik ben gevingerd door mn vriendje... ben ik nu zwanger?
Liefs,
Een Boogschutter
Wrom staat er bij geslacht ook N.V.T ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:05 schreef funmaster het volgende:
En oja, volgens de abbonementen-site van Tina (en anderen), maakt het niet uit of je een jongen bent of een meisje.....
[afbeelding]
Hermofrodiet??? hoe je dat ook schrijft..quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:51 schreef MWP het volgende:
[..]
Wrom staat er bij geslacht ook N.V.T ?![]()
![]()
(surinaamse accent):quote:Op zondag 18 april 2004 23:46 schreef gekke_sandra het volgende:
Beste Tina,
Ik had een hele tijd geleden met mn Nederlands/Indische (inmiddels, ex) vriendje gezoend, maar hij was vreemdgegaan met een meisje wat Pfeiffer had.
Ik ben nu heel vaak moe... heb ik nu ook Pfeiffer?
Liefs,
M.
Lieve Sjakie,quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:02 schreef Refragmental het volgende:
Lieve Tina,
Iedere keer als ik je brieven lees krijg ik een heel warm gevoel van binnen en ga ik met m'n teddybeer langs m'n plassertje wrijven. Is dit normaal?
Sjakie (38)
:'( *redacteur duwt de brief door de papierversnipperaar* :')quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:43 schreef Tessje het volgende:
Lieve FoxKids redactie...
Na honderden brieven en 5 contactverboden later heb ik maar besloten mijn probleem bij jullie voor te leggen. Mijn naam ik JP Balkenende en volgens mijn moeder ben ik een heel belangrijk persoon hier in Nederland. Maar ik heb daar nog steeds niets van gemerkt. Mensen beslissen dingen voor mij en iedereen maakt persiflages van mij. Ik vind het helemaal niet lief meer. De laatste tijd denk ik steeds meer dat God niet bestaat.
Maar aan de andere kant heb ik nog nooit een vrouw aangeraakt maar wel een kind. Dus dat zou betekenen dat God wel bestaat want anders zou dat kind nooit uit de buik van mijn vrouw kunnen zijn gekomen. Zou dit betekenen dat ik de nieuwe Jezus ben? Ik heb al geprobeert om verscheidene wonderen te verrichten (bijvoorbeeld 2 op 1 cel, het kwartje van kok niet teruggeven en natuurlijk de CAO-onderhandelingen die ik de grond in heb gestampt) maar niets helpt...
Kunnen jullie mij helpen?
Met vriendelijke groet,
Een klein bang CDAertje
Lieve K,quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:40 schreef funmaster het volgende:
Lieve Tina,
Laatst ben ik naar het zwembad geweest met 2 vriendinnen. We kochten voor ons alledrie ijsjes. Maar mijn ijsje viel per ongeluk op de grond. Maar gelukkig zag ik toen een hele lekkere jongen en die gaf mij geld zodat ik een nieuw ijsje kon kopen. Lief he van die jongen?
Groeten, K.
Hai Anoniempje,quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:58 schreef teigan het volgende:
Lieve Tina,
ik heb een vraagje... Als ik sex heb met mijn vriendjuh, dan gebruiken wij een condoom. MAar hij wast het elke keer na afloop uit, om het de volgende keer weer te kunnen gebruiken. Kan dat wel?
Groetjes Anoniempje
Lieve bange fries,quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:31 schreef BambiEyeZ het volgende:
lieve tina,
op vakantie ben ik vreemdgegaan op mijn vriendje, hij is nogal bezitterig en nu ben ik bang dat hij erachter komt. Wat moet ik doen? moet ik eerlijk zijn of moet ik proberen het te verzwijgen?
dikke zoen
een bange fries
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:47 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Beste Anoniempje,
Als je besluit je vader te begraven, dan kan ik je aanraden om over het lijk ongebluste kalk te gooien. Dit is gewoon bij de Gamma te koop. Dit voorkomt dat het lijk erg gaat stinken. Als je het lijk in het water dumpt, rot het lijk sneller als het in ondiep water ligt. Vergeet niet om papa met een stel stenen te verzwaren, want anders komt ie weer boven drijven en dat wil je ook niet.
Groeten redactie Tina.
Dat gebeurd wel eensquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:22 schreef Mr-Mackey het volgende:
laat maar....
Verkeerd gelezen
TIEFT OP MET JE KUTKICKS VAN KUTTOPICSquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:17 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Dat gebeurd wel eens
BeSTE bReEzersLEt,quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:44 schreef da_micha_man het volgende:
LiEvE TiNA,
Ik WiL HeEl GrAaG EeN AbOnNemEnT Op De HiTkRaNT MaAr mIjN VaDeR ZeGt DaT Ik DaN BrEeZeR WoRDt En Ik WeEt NiEt WaT DaT BeTeKeNt. is HeT MiSsCHiEn DaT WaT Ik DrInK AlS Ik NaAr DiE RuIgE DIsCo Ga?
WaT KaN Ik DoEn ZoDat Me VaDeR ZeGt Dat Ik NiEt BrEeZeR Ben MaAr DaT Ik ToCh De HitKrAnT KaN LeZeN?¿?
ik BeN EcHt HeLeMaAl HoPeLoOs, Ik HeB zElFs Al DRiE WeKeN GeEn BReEzEr MeEr GeHaD....
En Ik WiL HeT HeEl GrAaG WeEr DrInKeN, BeN Ik Nu VeRsLaAfD ?
Beste K,quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:40 schreef funmaster het volgende:
Lieve Tina,
Laatst ben ik naar het zwembad geweest met 2 vriendinnen. We kochten voor ons alledrie ijsjes. Maar mijn ijsje viel per ongeluk op de grond. Maar gelukkig zag ik toen een hele lekkere jongen en die gaf mij geld zodat ik een nieuw ijsje kon kopen. Lief he van die jongen?
Groeten, K.
ja. Waarschijnlijk gaat ze nu dood.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:59 schreef The_Langolier het volgende:
Lieve Tina,
Laatst wilde ik naar de disko, mijn moeder vond dat niet goed omdat ik pas negen jaar ben. Toen ben ik heel boos geworden. Ik heb met een bot vleesmes haar armen en benen eraf gesneden. En toen ze op de grond lag heb ik in de wonden gepoept omdat ik heel nodig moest. Daarna heb ik het wel weer afgeveegd met Aldi-wcpapier. Kan mijn moeder nu zwanger zijn???
een bezorgde dochter
Beste anomiempje,quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:01 schreef poep-in-de-aars het volgende:
lieve donzige dona..... ehm ik bedoel HOI TINA
als ik over mijn knopje wrijf dan voelt dat fijn.
alleen nu heeft mijn pappa dat gezien, en probeert
hij hem er af te snijden in mijn slaap. en durf ik bijna
niet meer te slapen.
O JEE WAT NU?????
Klassiekquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:03 schreef Zelandoni het volgende:
Beste Tina,
Wij zijn twee meelbieten uit A. Vorige week waren we aan het stadten, en kwamen we twee kanjers, E en F tegen. S wilde tegen H fluisteren, maar omdat ze verkouden is riep ze per ongeluk heel hard :"Hee, daar zijn onze kanjers!". We werden knalrood. Nu hebben we verkering met E en F.
Groetjes van S en H uit A
Beste Miep,quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:18 schreef Markos het volgende:
Lieve Tina,
ik heb een probleem. Ik maakte pas een overtreding en toen moest ik van de politieagent mee..
Hij zei dat hij inruil voor sex geen boete zou geven. Dit heb ik natuurlijk gedaan alleen is me doos nu erg uitgescheurd.. ik durf er niet mee naar me moeder te gaan want ik heb beloofd om niet meer met politieagenten te neuken, wat moet ik nu doen? Ik kan ook niet naar de dokter want me vader is de dokter.
help me aub, de gescheurde miep
Lieve Anoniempje,quote:Op maandag 13 september 2004 20:48 schreef rena het volgende:
Lieve Tina,
Ik ben n meisje van 13 jaar en ik ben hartstike vet. Ik ben 1.54 en ik weeg 29 kilo.
Wat nu? Ik denk er over om mezelf te doden, want ik haat mezelf en iedereen vint mij dik.
XxXxXx
AnOnIeMpJe
Beste jongetje van 3,quote:Op maandag 13 september 2004 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hallo Tina,
Ik ben een jongetje van 3 die gisteren op TV 2 meneren aan elkaar heeft zien zitten. Dat vond ik wel leuk, mijn piepie werd er stijf van. Daarna kwam er een reclame over een enorme plastic ding dat mama altijd in haar harige mossel steekt. Mijn anusje werd al nat bij de gedachte dat ik dat monster in me zou voelen. Dus heb ik dat ding besteld. Een weekje later kwam ie via de post binnen en maakte ik het pak open. Toen mama dat zag, werd ze helemaal rood en pakte het van me af en legde het boven op de kast waar ik er niet bij kan. Toen moest ik heel hard huilen.
Even later kwam opa naar me toe, troostte me en stak ineens een vinger in mijn anus. Dat voelde erg fijn en ik begon te giechelen. Toen opa zijn broek opendeed zag ik zijn enorme kloppende pik en ik begon te kwijlen van plezier. Opa schoof zijn pik in mijn anus en begon heftig te pompen. Toen het moment bijna daar was, schudde mama mij wakker. Toen heb ik heel hard gehuild, want het was net zo fijn. Ik deed mijn broekje naar beneden en voelde dat mijn anusje helemaal glibberig was.
Mijn vraag is: Ben ik nu anaal ontmaagd of niet?
waarschijnlijk zit er aids in je ene borst, wees gerust er is niks aan te doenquote:Op maandag 13 september 2004 20:56 schreef rena het volgende:
Lieve Tina,
Mijn ene tietje (cup AA) is groter dan mijn andere. Is er nu iets mis met mij?
Kusjes
een verdrietig meisje
PS verdrietig meisje: als je gepest wordt door jongetjes en meisjes op je school de laatste paar weken van je leventje. kun je ook een plastisch chirurg opzoeken, deze lieve en vriendelijke meneer zal dan een silicoon in je borstje rammen. en zul je niet meer geplaagd worden de laatste paar weekjes van je leventje.quote:Op maandag 13 september 2004 20:56 schreef rena het volgende:
Lieve Tina,
Mijn ene tietje (cup AA) is groter dan mijn andere. Is er nu iets mis met mij?
Kusjes
een verdrietig meisje
lief onzeker meisje.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:38 schreef funmaster het volgende:
Ben ik bang dat hij nu vreemd gaat?
Hoi onzeker kreeftje,quote:Op woensdag 15 september 2004 14:19 schreef noepsoep het volgende:
Lieve Tina,
Ik heb nu al 5 weken een vriend. Hij is 16 en ik 13. Vorige week vroeg hij af ik hem wou aftrekken.
Nu heb ik dat gedaan en hij vond het wel heel lekker. Alleen nu ben ik bang dat ik zwanger ben.
Wat moet ik nu doen.
Liefs, een onzeker kreeftje
Lieve Truus,quote:Op donderdag 16 september 2004 00:57 schreef Tichelaar het volgende:
Livie Tani
ik bne dykletisg end ara wrot ik mee gepistm aarik kna er neit saa ndeno wta meto ki heir mee deon?
geotjse vna tursu
Lieve onzekere maagd,quote:Op woensdag 15 september 2004 10:54 schreef BGS het volgende:
Lieve Tina,
Ik wilde gaan masturberen, maar ik kon geen dildo vinden. Toen wilde ik het met mn vuist doen. Maar ik had net nieuwe nagels op mn eigen nagels gedaan, en ze in 20 mooie verschillende kleurtjes geverfd.
WAT MOET IK NU DOEN
Een onzekere maagd
Lieve weegschaal,quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:46 schreef funmaster het volgende:
Hoi Tina,
Ik val op de wat ouderen des levens. Mijn klasgenootjes lachen me nu uit omdat ik, als 13-jarig meisje een relatie heb met een man van 71. Ik heb nu ook geen zin meer om naar school te gaan! PLEASE TINA HELP ME!
Groeten, Een Weegschaal
Pikkebaas was even aan het Sunchaserenquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:13 schreef Pikkebaas het volgende:
Hoi Tina,
Ik wil graag maagd blijven maar wil wel neuken. Zal ik me nu anaal door m'n vriendje laten uitwonen ??
Groetjes, Maagdje
Ik zou je moeder om hulp vragen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:13 schreef Pikkebaas het volgende:
Hoi Tina,
Ik wil graag maagd blijven maar wil wel neuken. Zal ik me nu anaal door m'n vriendje laten uitwonen ??
Groetjes, Maagdje
Ziekziekziekziek... Waar haal je die kennis vandaan?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:03 schreef MikeyMo het volgende:
er verdwijnen wekelijks wat attributen in kutten van tienermeisjes...
worsten, tubes tandpasta, komkommers, bananen, breinaalden (serieus!), shampoflessen, deo, haarlakbussen
Dag onzeker meisje,quote:Op woensdag 15 september 2004 09:38 schreef funmaster het volgende:
Ik heb al een half jaar verkering met een hele leuke jongen. Hij vind mij leuk en ik hem ook. Maar laatst kwam ik tot een schokkende onthulling op zijn kamer: in een laatje van zijn bureau zag ik een aantal pornoboekjes liggen. Ben ik bang dat hij nu vreemd gaat?
Waarom worden onoriginele kuttopics de hele tijd omhoog geschopt?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |