Lieve Mona,quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:41 schreef Tokay het volgende:
Beste Bupatih,
Bedankt voor je diverse brieven. Ik zal ze zo snel mogelijk voor je proberen te beantwoorden, maar je moet nog even geduld hebben.
Omdat ik echter het beste met je voor heb, raad ik je aan niet te vaak en te lang op Fok! rond te hangen, want daar word je blind en impotent van, en bovendien groeit op den duur je ruggegraat krom.
Sterkte en liefs,
Mona
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:01 schreef Shirley het volgende:
Lieve Mona,
Ik kom soms op een site op internet en daar vragen mannen allerlei vieze dingen aan mij en ik kick er nog op ook. Ook ben ik verslaafd aan breezers en heb ik een typafwijking. Is dit normaal of moet ik hulp zoeken?
Liefs, Emmykuh
Hee...psst...link in sig doet het nietquote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:28 schreef Billengezicht het volgende:
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:26 schreef Xebrozius het volgende:
Lieve Mona,
Mijn man heeft toegegeven necrofiele fantasieen te hebben, en toen ik hem gezegd "over mijn lijk!".
Heb ik hier verstandig aan gedaan?
Lieve Lange Jan,quote:Op zondag 7 maart 2004 03:06 schreef LangeJan het volgende:
Lieve Mona,
Ik werk als schoonmaker in een bejaardentehuis en heb menigmaal o.a. harde anale sex met vrouwen van zo rond de 80. Nu het probleem is.. ze is zwanger en de dokter zei de dag voor dat ik haar neukte dat ze nog maar 5 maanden te leven heeft.
Wat moet ik doen?
Lieve Badharing,quote:Op zondag 7 maart 2004 04:48 schreef Badharing het volgende:
Lieve Mona,
Ik ben een eenzame man en wil je om hulp vragen bij het zoeken naar een voor mij geschikte vrouw.
Ik had graag gezien dat ze grote borsten heeft, een slank postuur, lang haar met een mooie slag, sexy lange benen en opgeschoren schaamhaar.
Alleen voor vriendschap!!
![]()
quote:Op zondag 7 maart 2004 11:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lieve Badharing,
kom nu meteen van je computer af en probeer Fok! te negeren voor de komende 3 maanden. In die 3 maanden loop je over straat en kijk je om je heen... Er lopen genoeg mooie meisjes rond voor je.
Ik hoop dat ik je goed heb geholpen,
Liefs,
Mona
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |