abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17749655
De winnaar van Idols verdient een platencontract en mag in ieder geval 1 album uitbrengen.
Henk Jan heeft echter te kennen gegeven geen zin in een contract met Alice. Dit wijst er dus op dat er meer speelt dan dat hij haar alleen slecht vind zingen. Hij heeft immers ook platen gemaakt met Jim als ik me niet vergis.

Alice, ik kan je maar 1 advies geven mocht je dit lezen:

Hou de eer aan jezelf en stap uit dat programma. Ze behandelen je niet als de rest en je hebt het in mijn ogen totaal niet verdient. Ga gewoon lekker bij een andere platenmaatschappij je muziek uitbrengen, ik zal het zeker van je downloaden
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:03:38 #2
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_17749702
quote:
Ga gewoon lekker bij een andere platenmaatschappij je muziek uitbrengen, ik zal het zeker van je downloaden
Nee daar help je mee
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_17749708
Bron?
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:06:06 #4
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_17749751
Als dit inderdaad waar is, dan stijgt het Henk Jan een beetje naar het bolletje. Sinds Idols is hij meer dan ooit overtuigd van zichzelf. De regels van het programma zijn gewoon zo dat de winnaar een contract krijgt. Dus als Alice wint (lets hope not) dan heeft hij gewoon pech.
pi_17749763
Ze kan er inderdaad beter uit stappen nu. .
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:07:35 #7
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_17749771
Henk Jan moet opzouten, Alice rulez
pi_17749773
Als het waar is zou je eigenlijk uit protest op dat mens moeten stemmen.

Te arrogant voor woorden gewoon.

(edit: ik las na het invoeren van mijn reply pas dat de bron geplaatst was.)

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2004 11:08:20 ]
pi_17749774
Sinds wanneer bepaalt hij of iemand een idool is? Als Alice wint, heeft ze duidelijk fans. Als de fans voor haar SMS'en, zullen ze ook wel haar singles kopen.

Ik ga hierdoor nog veel meer op Alice stemmen, gewoon om die arrogante HJ te pesten.
pi_17749784
Maar waaròm heeft hij daar geen zin in? Omdat Alice een eigen mening heeft?
pi_17749791
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Ze kan er inderdaad beter uit stappen nu. .
neee... ik wil haar nog zien janken
pi_17749811
Ja, de vraag is dus écht waarom... Wat zou ze uitgespookt hebben / Wat heeft hij tegen haar....?

Ze is zó leuk, daar kun je toch niets tegen hebben
pi_17749814
Denk niet dat er veel kans is dat ze er zelf uit stapt. Heb de indruk dat de nagatieve commentaren haar alleen maar harder laten vechten. Persoonlijk snap ik niet helemaal dat ze zo vel tegen Alice zijn. Nee, ze kan niet zingen, maar dat kan Erik ook niet en die support de jury wel. Stel Alice wint omdat ze de populairste blijkt te zijn (ik hoop van harte van niet) dan kunnen zij toch juist lekker hun zakken gaan vullen met de inkomsten van haar cd-tje en posters boven de bedden van pubertjes?

Of zou het allemaal alleen maar om de kijkcijfers gaan?
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:11:20 #14
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_17749830
Ze krijgt alleen maar stemmen omdat ze nu de underdog is. Zingen kan ze niet. Kvond het afgelopen zaterdag meer een soort zielige karaoke-vertoning dan een Idol die de show steelt.

Desalniettemin wel een beetje jammer van Henk-Jan.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:11:41 #15
45291 HARB
I won't run. I won't
pi_17749839
EN TERECHT!!! Met dat wijf is niet te werken. De arrogante doos. Dat ze maar snel met haar laptop liedjes gaat downloaden.

Zij geeft totaal niets om muziek, zij wil alleen maar met haar lelijke smoel op tv.

En als Henk Jan geen zin heeft in een contract met haar zal zij toch aan het kortste eind trekken aangezien Henk Jan de contracten regelt. En Erik de muziek produceert.
This time I'll try to make it [br]It won't feel like no big deal[br]because you don't win if you don't fight[br]
pi_17749846
Alice kan best zingen als ze niet zo druk staat te dansen. Powerless was toch ook goed?
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:13:22 #17
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_17749871
Alice wilde Henk-jan niet neuken ofzo?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_17749885
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:11 schreef Tijn het volgende:
Ze krijgt alleen maar stemmen omdat ze nu de underdog is. Zingen kan ze niet. Kvond het afgelopen zaterdag meer een soort zielige karaoke-vertoning dan een Idol die de show steelt.
Je luisterd te veel naar Henk Jan en niet naar je eigen gehoor. Ik heb iig erg van haar optreden genoten
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:14:52 #19
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_17749911
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:13 schreef forumtalk.nl het volgende:

[..]

Je luisterd te veel naar Henk Jan en niet naar je eigen gehoor. Ik heb iig erg van haar optreden genoten
Ik luister wel degelijk naar m'n gehoor en kvond het verschrikkelijk, ook voordat ze naar de Jury stapte.
pi_17749931
Henk Jan kan haar beter wat complimenetn geven want dan krijgt die blonde doos in ieder geval geen "sympathy votes"
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:15:55 #21
72528 Hephaistos
Oempaloempa's Unite!
pi_17749938
Die Henk Jan is toch altijd degene die om het hardst schreeuwt dat het publiek de Idol mag kiezen. Als het publiek het goed vindt, is het ook goed, x-factor etc. etc...
If men define things as real, they are real in their consequences
pi_17749945
Nou, dat is niet uit je reply te merken. Dat is gewoon gekopierd van die dikke nietsnut...
pi_17749952
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:08 schreef P-Style het volgende:
Maar waaròm heeft hij daar geen zin in? Omdat Alice een eigen mening heeft?
Ik kan hem wel begrijpen... Als je naar de andere finalisten kijkt dan zie je gewoon dat zij veruit de slechtste is (als je kijkt naar de combinatie zang-performance). Als door Alice andere finalisten met echt talent geen CD op zouden kunnen nemen dan zou ik ook geen zin hebben in een Alice CD. En daarbij komt dat ze nu al een enorm ego om d'r heen heeft hangen.

Maar ik hoop ook dat ze er niet uit stapt maar dat ze volgende week gewoon dramatisch weinig stemmen krijgt en heel hard moet gaan huilen en zichzelf daardoor enorm voor lul zet
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:17:05 #24
47259 Antartic
Without the C
pi_17749959
Zal leuk zijn tegenover de Jury als Alice zal winnen... maar ff eerlijk, Alice naar World Idol? Schaam ik me net als vorig jaar weer helemaal dood...
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:17:23 #25
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_17749964
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:15 schreef Deetch het volgende:
Henk Jan kan haar beter wat complimenetn geven want dan krijgt die blonde doos in ieder geval geen "sympathy votes"
Inderdaad, op deze manier werkt 'ie zichzelf alleen maar tegen.
pi_17749979
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:16 schreef koei het volgende:
Maar ik hoop ook dat ze er niet uit stapt maar dat ze volgende week gewoon dramatisch weinig stemmen krijgt en heel hard moet gaan huilen en zichzelf daardoor enorm voor lul zet
Damn, hoe oud ben jij? Dat is echt ziek, zo verlangen naar een huilend kind op tv....
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:18:58 #27
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_17749989
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:16 schreef forumtalk.nl het volgende:
Nou, dat is niet uit je reply te merken. Dat is gewoon gekopierd van die dikke nietsnut...
Hey knullie niet mekkeren nou. Dit topic gaat niet om de gigantisch beroerde kwaliteiten van die arrogante blonde hoer. Dit topic gaat over een actie van Henkjan die niet door de beugel kan.
pi_17750016
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:13 schreef forumtalk.nl het volgende:

[..]

Nou fijn voor jou,

maar zingen kan ze misschien wel, maar dat is op het niveau van de Soundmix Show. Ik zeg niet dat het slecht is, maar ze kopieerd. En maakt niet uit wie ze kopieerd, die zanger of zangeres hebben we al, en 1 is meer dan genoeg. Ze moet een eigen geluid brengen, en dat heeft ze niet.

Ze is gewoon het zoveelste hockey-trutje wat goed kan (na-)zingen en er ook nog eens goed uit ziet. Ze heeft alleen geen eigen look. Elke middelbare school heeft wel zo'n figuur. Maarja, als die HJ of hoe hij ook heet nou eens positieve kritiek geeft, dan heeft niemand medelijden met haar, en krijgt ze ook geen stemmen meer.

Hoppa probleem opgelost
pi_17750018
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:07 schreef Tiemie het volgende:
Henk Jan moet opzouten, Alice rulez
.
Alleen jammer dat ze niet echt kan zingen .
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:22:21 #30
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_17750049
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:18 schreef forumtalk.nl het volgende:

[..]

Damn, hoe oud ben jij? Dat is echt ziek, zo verlangen naar een huilend kind op tv....
Hey, drama sells. Ik geniet ook als ze janken op TV hoor.
  † In Memoriam † dinsdag 16 maart 2004 @ 11:23:19 #31
43556 miss_dynastie
pi_17750072
HJ heeft helemaal niets te willen
De idol kan niet onder het contract uit, maar hij ook niet, daar staan ontzettend dikke boeteclausules op. En hij moet vooral niet janken, hij heeft haar zelf bij de laatste 27 gebracht.
pi_17750077
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:18 schreef forumtalk.nl het volgende:

[..]

Wat heeft dat nou weer met leeftijd te maken? Ik zie graag mensen die denken dat ze heel wat zijn helemaal instorten omdat ze het toch niet blijken te zijn. Plus dat ik nog veel liever kijk naar mensen die zich ontzettend voor lul zetten dus dit is een goede combinatie van beiden.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:24:08 #33
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_17750087
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:15 schreef Hephaistos het volgende:
Die Henk Jan is toch altijd degene die om het hardst schreeuwt dat het publiek de Idol mag kiezen. Als het publiek het goed vindt, is het ook goed, x-factor etc. etc...
Maar het publiek vond het niet goed. Het publiek vond het zielig dat ze zo was afgekraakt. Met zielig zijn wordt je geen idool
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_17750112
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:24 schreef texelonia het volgende:

[..]

Maar het publiek vond het niet goed. Het publiek vond het zielig dat ze zo was afgekraakt. Met zielig zijn wordt je geen idool
Dat wordt beweerd door Henk Jan en consorten, ik heb bv op haar gestemt omdat ze fokking goed was!
pi_17750190
Sorry hoor. Maar als je zo'n dom blondje bent dat je echt niet snapt dat als je meedoet aan Idols dat je het dan niet kan gaan hebben over het downloaden van muziek terwijl heel idols draait om een platencontract. Tsja dan verdien je niet veel beter...
i remember it well the first time that i saw
your head ‘round the door 'cause mine stopped working
i remember it well there was wet in your hair
you were stood in the stair and time stopped moving (Damien Rice)
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:32:53 #36
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_17750248
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
Alice wilde Henk-jan niet neuken ofzo?
Nee, in tegenstelling tot Jamai.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:34:36 #37
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_17750270
Ik verbaas mij erover dat HJ zich in het openbaar, buiten de Idols-arena, zo expliciet over een kandidaat uitlaat.

Bijzonder onprofessioneel en zelfs ronduit vals.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:41:36 #38
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_17750394
De manier van reageren van de jury en anderen bevestigt voor mij het gevoel wat ik over Alice heb. Ze komt op mij gemaakt en naar over en als ik hoor hoe bijvoorbeeld een robin hints geeft en hoe heftig een Henk-Jan reageert lijkt me het opvallend dat ze kennelijk ulke reacties oproept.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_17750622
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:41 schreef Ripley het volgende:
De manier van reageren van de jury en anderen bevestigt voor mij het gevoel wat ik over Alice heb. Ze komt op mij gemaakt en naar over en als ik hoor hoe bijvoorbeeld een robin hints geeft en hoe heftig een Henk-Jan reageert lijkt me het opvallend dat ze kennelijk ulke reacties oproept.
Ze heeft een beetje vreemde/ verkeerde motoriek, daardoor komt ze zo over. Maar als je goed kijkt en je ervoor open stelt zie je gewoon een lief meisje dat alles goed bedoelt.
pi_17750719
Lezen is ook een vak zeg...

Hier is het stukje van mediawatchers.nl:

Publiek keert zich tegen jury

Grootste nieuwsfeit aan de Idols-uitzending van zaterdag was niet zozeer wie van de kandidaten er moest vertrekken (Robin) als wel wie er inbleef. Alice, die vooraf al door bijna iedereen als de minste van de negen werd gekwalificeerd, werd zo ongenadig en hard door de jury afgeserveerd dat dit een averechts effect had op de stemmen die door het publiek werden uitgebracht. Tot stomme verbazing van de producenten kreeg Alice zoveel sympathie-stemmen, dat zij uiteindelijk niet op de krukken plaats hoefde te nemen. Plots zaten daar Maud, Irma en Robin en moest de laatste het veld ruimen.De jury onder leiding van Henk-Jan Smits heeft te duidelijk laten blijkendat zij geen zin hebben om Alice een contract aan te bieden. En daarbij hebben ze hun eigen invloed overschat, velen vinden dat zij te ver zijn gegaan en Alice onnodig gekrenkt hebben.

Lees die laatste zinnen nou eens goed. Wat hier staat is de mening van de schrijver van het stukje, en NIET de mening van HJ. Er staat niet: "heeft duidelijk te kennen gegeven" of iets dergelijks.

Kortom, een heel topic voor niets volgekletst.
I just don't know what to do with myself
pi_17750772
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:01 schreef forumtalk.nl het volgende:
De winnaar van Idols verdient een platencontract en mag in ieder geval 1 album uitbrengen.
Henk Jan heeft echter te kennen gegeven geen zin in een contract met Alice. Dit wijst er dus op dat er meer speelt dan dat hij haar alleen slecht vind zingen. Hij heeft immers ook platen gemaakt met Jim als ik me niet vergis.
Dat is dus bullshit, staat nergens.
pi_17750881
Jup, nu ik het terug lees zie ik dat ik het fout heb gelezen. Excuses voor het ongemak.
pi_17750965
Maakt niet uit hoor, ik heb er verder geen last van
  † In Memoriam † dinsdag 16 maart 2004 @ 12:29:58 #44
43556 miss_dynastie
pi_17751303
Het was wel gezellig
pi_17751745
leuk geprobeerd, die bron sloeg nergens op
trachten jullie haar nog zieliger te maken ofzo zodat
ze nog meer sympathy stemmen krijgt ?
wat een overdreven gedoe voor zo'n huppeltutje.
Ze heeft het gewoon niet
overigens ik misgun haar de overwinning niet.
it's better than yours
pi_17752738
Henk-Jan zei gister wel in RTL Boulevard: "Alice gaat er binnenkort echt wel uit hoor"
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 16 maart 2004 @ 13:46:42 #47
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_17752784
Volgens mij is het toch echt Edwin die met de winnaar een cd gaat opnemen en niet Henk-Jan.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 13:48:26 #48
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_17752812
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 13:46 schreef The_M het volgende:
Volgens mij is het toch echt Edwin die met de winnaar een cd gaat opnemen en niet Henk-Jan.
edwin managed de boel alleen maar
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_17752841
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 13:44 schreef Svensational het volgende:
Henk-Jan zei gister wel in RTL Boulevard: "Alice gaat er binnenkort echt wel uit hoor"
Oftewel... 'Ik zorg er persoonlijk voor dat zij het niet wordt'

Hij had gewoon minder positief moeten doen over Powerless (Workshop), dan was Nick nu in de finale, ja niet dat ik die zo geweldig vind, maar het kan vast nie erger dan Alice...
  dinsdag 16 maart 2004 @ 13:53:44 #50
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_17752904
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 13:50 schreef dunn0w het volgende:

[..]

Oftewel... 'Ik zorg er persoonlijk voor dat zij het niet wordt'

Hij had gewoon minder positief moeten doen over Powerless (Workshop), dan was Nick nu in de finale, ja niet dat ik die zo geweldig vind, maar het kan vast nie erger dan Alice...
Ja, idd. Vind het ook zo vreemd dat hij het toen zo echt vond terwijl edwin toen al zei dat het een fake-optreden was. Was Nick maar door gegaan, mis hem wel in de finale.......Maar ja, ze kozen ook Meike ipv Nick, dus Henk-Jan zal ook wel geen zin in Nick gehad hebben
pi_17753000
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 13:53 schreef The_M het volgende:

[..]

Ja, idd. Vind het ook zo vreemd dat hij het toen zo echt vond terwijl edwin toen al zei dat het een fake-optreden was. Was Nick maar door gegaan, mis hem wel in de finale.......Maar ja, ze kozen ook Meike ipv Nick, dus Henk-Jan zal ook wel geen zin in Nick gehad hebben
De jury moet haar persoonlijke keuze achterwege laten.. en gewoon objectief oordelen over een performance (ik haat dit woord sinds Idols maargoed), maar goed... ook al hebben ze geen directe macht over de afvaller, indirect kunnen ze toch hun mening doorvoeren..
  dinsdag 16 maart 2004 @ 14:06:27 #52
3878 Vork
Manisch creatief
pi_17753119
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 13:50 schreef dunn0w het volgende:
Powerless was kwa zang al stukken beter dan haar laatste twee prestaties. Ik vind het kind al tijden irritant en kwa totaalplaatje is ze duidelijk de minste van alle deelnemers. Het was afgelopen weekend gewoon slecht en Henk-Jan had helemaal gelijk. Alleen ik weet niet of het zo verstandig is geweest om ook buiten het programma om weer te gaan lopen roepen dat zij iig niet het idool is. Daar ontvangt ze vast een hoop 'sympathy votes' voor, die ze sowieso al krijgt, van al die jongetjes die met hun leuter uit de broek wekelijks hun sms-tegoed er binnen 5 minuten tijd doorheen weten te jagen, omdat Alice zo knap en zo geil en zo is.

Muzikaal gezien was ze net als vorige week al een van de minste, kwa alles, er zit niets echts of sympateks aan, het is niet leuk nee het is niet om aan te horen. De stemmers zullen of bekenden van haar zijn, of geld hebben gekregen van bekenden van haar, of ze voelde zich erg geil, of ze hebben al een permanente gehoorbeschadiging opgelopen (mogelijk veroorzaakt door voorgaande uitzendingen van Idols).

Kortom Henk-Jan heeft gelijk, maar nu weten we het wel.
pi_17753137
Dit topic klopt dus niet.

Over Alice praten kan altijd nog in Alice #7 : Zwemmen tegen de stroom in?
Dit topic gaat dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')