Ben je ook meteen van dat gemekker over die hoofddoekjes af.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Persoonlijk geloof ik meer in een robuuster vorm van identificatie: Middels irisscan of dna-profiel.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tja. Dat zou relevanter zijn dan de religie als discriminator te gebruiken. Persoonlijk geloof ik meer in een robuuster vorm van identificatie: Middels irisscan of dna-profiel.
Of gewoon een nieuwe foto er op plakken. Elke maand lijkt me overdreven of kom jij elke maand bij de plastisch chirurg om je smoel te laten verbouwen?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:53 schreef Tuana het volgende:
[..]
Prima. Mag men elke maand een nieuwe rijbewijs, paspoort, OV-jaarkaart, etc. halen?
Precies, want religie heeft niks met identificatie te maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:55 schreef freako het volgende:
[..]
Ben je ook meteen van dat gemekker over die hoofddoekjes af.
Omdat zij geen religieuze redenen hebben om een dergelijke theekdoek op hun kop te zetten? En dat is blijkbaar nodig, volgens onze islamofiele minister.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:50 schreef freako het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel, als je het kunt motiveren. Moslims kunnen dat, dus waarom ongelovigen niet?
Ja, heb een jaarkaart bij Vanessa.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Of gewoon een nieuwe foto er op plakken. Elke maand lijkt me overdreven of kom jij elke maand bij de plastisch chirurg om je smoel te laten verbouwen?
Het gaat dan ook om veranderingen die het herkennen belemmeren.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:00 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ja, heb een jaarkaart bij Vanessa.![]()
Als men je niet herkend omdat je er op die dag even anders uitziet (denk aan haarkleur, haarlengte, bril of geen bril etc)... Ja, soms heb je eenmaal zin om je bril eens af (of op) te zetten. Of om je haar te laten kleuren/knippen/permanenten. En voor elke verandering in je uiterlijk een nieuwe foto is overdreven, vind je niet?
LCD-schermpjes op paspoorten? Altijd up to date.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:53 schreef Tuana het volgende:
[..]
Prima. Mag men elke maand een nieuwe rijbewijs, paspoort, OV-jaarkaart, etc. halen?
Waarom zou je het dan willen, als je geen gewetensbezwaren hebt om je hoofddeksel af te doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:58 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Omdat zij geen religieuze redenen hebben om een dergelijke theekdoek op hun kop te zetten?
Bij zo'n hoofddoekje kun je er denk ik van uitgaan dat ze hem ook bij de paspoortcontrole op zullen hebben. Zal herkenning dus eerder bevorderen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om veranderingen die het herkennen belemmeren.
Hee, dat is gaaf!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:02 schreef pberends het volgende:
Vanavond lache @ half 8 RTL Nieuws, maxje westerman die bush en balkje vragen gaat stellen![]()
![]()
Irrelevant. Het punt is dat IK gediscrimineerd word, omdat ik niet met een hoofddeksel op de foto mag en die moslima's wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:04 schreef freako het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan willen, als je geen gewetensbezwaren hebt om je hoofddeksel af te doen?
Dat is juist te gemakkelijk na te bootsen. Het gaat om unieke kenmerken.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:05 schreef freako het volgende:
[..]
Bij zo'n hoofddoekje kun je er denk ik van uitgaan dat ze hem ook bij de paspoortcontrole op zullen hebben. Zal herkenning dus eerder bevorderen.
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hee, dat is gaaf!
Discrminasie meneer !quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Irrelevant. Het punt is dat IK gediscrimineerd word, omdat ik niet met een hoofddeksel op de foto mag en die moslima's wel.
nu.nlquote:Schröder en Chirac willen nog dit jaar EU-grondwet
Uitgegeven: 16 maart 2004 14:09
PARIJS - Frankrijk en Duitsland vinden dat de Europese Unie het nog dit jaar eens moet zijn over een nieuwe grondwet. Zij verwachten dat Ierland, momenteel EU-voorzitter, dat mogelijk gaat maken. Dat heeft de Franse president Chirac dinsdag gezegd.
De president ontving dinsdag in Parijs de Duitse bondskanselier Schröder ontvangen. Beide leiders hebben opgeroepen tot nog meer internationale samenwerking in de strijd tegen terrorisme.
Bovendien moeten zaken als armoede beter worden aangepakt, zodat terrorisme in de kiem wordt gesmoord. "We moeten een eind maken aan conflicten die woede en frustratie onder het volk veroorzaken. We moeten strijden tegen ellende, vernedering en onrechtvaardigheid die de wortel van geweld zijn", aldus Chirac. Schröder voegde daaraan toe dat de "Europese en transatlantische samenwerking op veiligheidsgebied" versterkt moet worden.
Bush: "I can't remember his name"quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:07 schreef pberends het volgende:
[..]
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
ik zie net bij het NOS de 5 seconden voordat hij JP ontmoette voor de 2e keer.
"I can't remember his name"
LOL LOL LOL LOL
Natuurlijk NOS maar wel grappig.
Dat snap ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om veranderingen die het herkennen belemmeren.
Hij heeft toch gelijk. Van mij mogen ze met hoofddoek op de foto hoor. Maar dan mogen 'wij' ook met petjes.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Discrminasie meneer !
Dat weet ik niet. Een zwartwitfoto met hoofddoekje. Dan lijken al die vrouwen nogal gauw op elkaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:05 schreef freako het volgende:
[..]
Bij zo'n hoofddoekje kun je er denk ik van uitgaan dat ze hem ook bij de paspoortcontrole op zullen hebben. Zal herkenning dus eerder bevorderen.
Doe een hoofddoekje op (voor mijn part een burqa) dan maak ik wel een foto van jou? Deal????quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Irrelevant. Het punt is dat IK gediscrimineerd word, omdat ik niet met een hoofddeksel op de foto mag en die moslima's wel.
Mogen we ook een foto van jou (mag met hoofddoekje)quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:12 schreef Tuana het volgende:
[..]
Doe een hoofddoekje op (voor mijn part een burqa) dan maak ik wel een foto van jou? Deal????![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |