Onze dank daarvoorquote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[..]
Bron
Komt omdat ik afgelopen week veel gewerkt heb
Is Van Aartsen nu ook een populistische hypocriet, een laffe landverrader? Is dit zieltjeswinnen, of doet de VVD daar niet aan?quote:De liberaal riep de CDA-bewindsman op niet te lief te zijn en hard in te grijpen. "Waar blijven uw daden? Die zijn uitgebleven." Hij stelde voor kerkelijke genootschappen die "haat en extremisme" verspreiden en moslim-jongeren recruteren voor de 'heilige oorlog' de wacht aan te zeggen.
Daar moet het CPB inderdaad eens wat aandacht aan besteden, interessante cijfertjesquote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:07 schreef Parabola het volgende:
Zou er een omgekeerd verband bestaan tussen de drukte op FOk! en de economische groei?
Ja, net als jij denkt dat Bush een anti-islamiet is. Maar dat maakt het nog niet waar.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Briljant![]()
Al ben ik er niet van overtuigd dat Dora en Akkersloot niet een en dezelfde schizofreen mens user zijn.
Gwerkt? Ik dacht dat je links wasquote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[..]
Bron
Komt omdat ik afgelopen week veel gewerkt heb
Suffie, let eens wat beter op, bijna alle linkse FOk!kers werken.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Gwerkt? Ik dacht dat je links was.
Gewerkt aan een bom, bedoel ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Gwerkt? Ik dacht dat je links was.
niet kutter dan strijkdroog of kastdroog. Zo droog komt je wassgoed uit de mangelquote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:29 schreef RichardQuest het volgende:
Weten jullie wat mangeldroog is? Dat klinkt kut.
nieuws.nlquote:Kabinet waarschuwt VNO-NCW over salaris ING-top 16-03-2004
Minister Aart Jan de Geus (CDA) van Sociale Zaken heeft een brief gestuurd naar werkgeversorganisatie VNO-NCW over de salarisstijging van de ING-top. Dat zei minister Gerrit Zalm (VVD) van Financiën dinsdagmiddag in de Tweede Kamer. Zalm: "Dit zint ons niet." GroenLinks en de SP willen dat premier Balkenende VNO-NCW waarschuwt.
Maandag werd bekend dat topman Kist in 2003 60 procent meer geld kreeg, waarvan een bonus van vier ton. Ook de rest van de top zag zijn inkomen stijgen. ING zegt met een inhaalslag bezig te zijn, lonen van de top van concurrerende bedrijven zijn 40 procent hoger, aldus de bank.
Volgens Zalm zal de brief van De Geus voldoende indruk maken op VNO-NCW. Zalm denkt dat door de hoge salarissen topondernemingen 'het gezag verspelen' om mee te doen aan de discussie over topsalarissen. Volgens Zalm heeft De Geus VNO-NCW gevraagd met de achterban te spreken over de kwestie.
[Copyright 2004, Novum]
Maat 't is dus niet zo heel erg droog of wel?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:32 schreef Parabola het volgende:
[..]
niet kutter dan strijkdroog of kastdroog. Zo droog komt je wassgoed uit de mangel
Linkse kabinet.quote:
Tikkie klam zou ik zeggen, een paar uurtjes waslijn doet wonderenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maat 't is dus niet zo heel erg droog of wel?
Oké, dank u.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:39 schreef Parabola het volgende:
[..]
Tikkie klam zou ik zeggen, een paar uurtjes waslijn doet wonderen
LOL @ mensen die me uitmaken voor spammer. Ik heb de openingstekst alleen maar gecopy'ed van de sitequote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:35 schreef pberends het volgende:
Balkenende-NEE.nl
Hippies worden ook al gedemoniseerd in dit landquote:Inval in Deense hippie-vrijstaat
De politie van Denemarken is vandaag massaal de hippie-enclave Christiana in Kopenhagen binnengevallen. Christiana - een oude marinebasis - is al sinds 1971 een vrijstaat voor hippies, waar softdrugsgebruik gedoogd wordt.
De Deense justitie wil aan de verkoop van drugs in Christiana nu een einde maken. Sinds 1 januari van dit jaar heeft men al enkele kleinere invallen gedaan waarbij 865 kilo hasj in beslag werd genomen. Ook wil justitie de vestiging van hippies op de voormalige marinebasis onmogelijk gaan maken.
Bij de inval van vandaag zijn 48 personen opgepakt wegens handel in softdrugs.
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:47 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Niet slecht gesoept. Koos Voos zit achter GeenStijl.nl?
Nee, ik bezitquote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Oooooooh?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, ik bezitWouterBos.nl
al.
Vet gelul hehe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |