Slechte dag gehad dus niet letten op taalfouten. Verder is deze zin erg goedkoop.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dit valt erg ruim te lezen als: "De goede [terrorist] die de slechte terroristen vermoordt."
[terrorist] slaat natuurlijk op jouw terroristen, wat je zo zou kunnen verbinden door het gebruik van een 'lege' goede en een 'gevulde' slechte.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Slechte dag gehad dus niet letten op taalfouten. Verder is deze zin erg goedkoop.
LOLquote:<Monidique> Hoe word je geflamed?
Marokkanen zien dat zelf anders.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:38 schreef gelly het volgende:
Als je hier geboren bent ben je van nederlandse afkomst.
Ik vind dat ze ook moeten worden uitgezet als ze een Nederlands paspoort hebben. Een paspoort mag geen vrijbrief zijn om criminele activiteiten op te zetten in dit land.quote:Criminele buitenlanders (dus zonder ned. paspoort) worden gewoon uitgezet hoor, dus ik begrijp je relaas niet helemaal.
Dit laadt de dekking vandaag weer....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Islam. Moslims. Allochtonen. Buitenlanders.
Waar wilde je iemand met een Nederlands paspoort heen sturen?? Nederlands paspoort = Nederlandse nationaliteit = Nederlander. Dus diegene moet terug naar.... Nederland?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ook moeten worden uitgezet als ze een Nederlands paspoort hebben. Een paspoort mag geen vrijbrief zijn om criminele activiteiten op te zetten in dit land.
In veel gevallen hebben Marokkanen naast een Nederlands paspoort ook een Marokkaans paspoort. Als je het Nederlandse paspoort intrekt, gaan ze dus maar lekker naar Marokko.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:52 schreef Tuana het volgende:
[..]
Waar wilde je iemand met een Nederlands paspoort heen sturen??
Wil je privé-les van mij?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:45 schreef Silmarwen het volgende:
Jullie zouden docent Nederlands moeten worden
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:45 schreef pberends het volgende:
Monidique vraagje over forum:
[..]
LOL![]()
![]()
Ik bewonder je volhardendheid.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil je privé-les van mij?
In theorie zou je dus iemands paspoort kunnen intrekken - in praktijk is dit moeilijker.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
In veel gevallen hebben Marokkanen naast een Nederlands paspoort ook een Marokkaans paspoort. Als je het Nederlandse paspoort intrekt, gaan ze dus maar lekker naar Marokko.
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik bewonder je volhardendheid.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:07 schreef Tuana het volgende:
Was weer eens gezellig , maar ik ga weer aan de studie![]()
Diplomatieke stappen ondernemen tegen dat land. Of desnoods over de EU-grens zetten.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:01 schreef Tuana het volgende:
[..]
In theorie zou je dus iemands paspoort kunnen intrekken - in praktijk is dit moeilijker.
Maar wat doe je met iemand die een buitenlandse afkomst heeft, maar wel de Nederlandse nationaliteit? Hoe wil je dat oplossen? Ook maar terug sturen naar land van herkomst? En wie zegt dat het land hen terug wil? Wat doe je als het land hen weigert?
LOLquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:07 schreef Tuana het volgende:
Was weer eens gezellig , maar ik ga weer aan de studie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |