quote:Jos Verstappen is nog altijd in gesprek met teams in Amerika om tijdens de volgende race in Monterrey achter het stuur te kruipen.
In een interview met het blad Formule1 verteld Jos Verstappen over zijn toekomst. Zo laat hij weten dat er nog steeds wordt gezocht naar een stoeltje voor de volgende Champcar race. Verstappen zou inmiddels worden geholpen door een tussenpersoon in Amerika. Een Amerikaanse agent zou voor Verstappen aan het onderhandelen zijn met de teams. Probleem voor Verstappen is nog altijd het sponsorgeld.
Muermans Groep is op dit moment de enige sponsor voor Jos Verstappen. Het Trust verhaal is tot op heden nog niet opgelost. Of dit nog voor de volgende race is opgelost moet worden afgewacht. De teams waar Verstappen mee praat en kans maakt hebben allemaal geld nodig voor het stoeltje. HVM Racing heeft een derde wagen, dit omdat Jensen Motorsport de Lola heeft terug gegeven. Jensen Motorsport doet immers de volgende race niet mee.
Ook Forsythe behoort nog steeds tot de mogelijkheden echter is voor het derde stoeltje 5 miljoen euro nodig. Iets wat Verstappen op dit moment niet aan sponsorgeld heeft. Verder heeft PKV Racing nog een derde Lola staan. Deze wordt inmiddels geprepareerd voor de volgende race. Michel Jourdain zou hiervoor in aanmerking komen, echter is deze deal nog niet rond. Het lijkt erop dat er wat problemen zijn voor Jourdain met zijn sponsors. Goodyear sponsort Jourdain in Nascar echter rijdt de Champ Car World Series op Bridgestone banden.
Ik zie nog nix....quote:Op zondag 22 mei 2005 18:33 schreef Atreidez het volgende:
Ja vanavond om 20:00 op Eurosport, de tweede champcar race van t seizoen in Monterrey, Mexico. Sebastian Bourdais wederom op pole, met een gap van meer dan een halve seconde. Justin Wilson goed tweedeEerste bocht schijnt altijd chaos te zijn, ben benieuwd.
ik denk dat we ook dat kunnen vergeten.....quote:
nee, viel me ook tegen en die full course yellows vond ik wel iets te overdrevenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:37 schreef Atreidez het volgende:
Ik raakte de concentratie een beetje kwijt toen ze na de zoveelste herstart na 1 ronde alweer met een full course yellow reden. Dat de baan geblokkeerd is, ok! Maar om nou voor elke scheet die SC weer t veld op te laten pakken was ook een beetje overdrevenWel wat grappige acties gezien, maar een echt spannende race was t ook weer niet..
19:00 volgens mijquote:Op zondag 29 mei 2005 08:39 schreef mikezwet het volgende:
Vanavond Indy500Danica Patrick op de 4e startplaats. Als ze wint gooit ze haar overal over het hek
![]()
Iemand die weet hoelaat de echte start nederlandse tijd is?
en "noon" is volgens mij 12:00 en indy heeft 7 uur tijdverschilquote:Sunday, May 29 89TH INDIANAPOLIS 500
5 a.m.-6 p.m., Public Gates Open
11:30 a.m., Driver Introductions
Noon, 89th Indianapolis 500-Mile Race
Je kan beter in de US blijven, daar maakt de coureur nog vaak het verschil omdat er minder combinaties van Chassis / Moter zijn. In de F1 maak je maar bij een bepaald aantal teams een kans. En er zijn nog maar heel weinig coureurs afkomstig van IRL of Champcars geslaagd in de F1 (Villeneuve is de enige van de laatste 10 jaar).quote:Op zondag 29 mei 2005 23:27 schreef Klonk het volgende:
had haar in ieder geval gegund, whats next vraag je je dan af, talent heeft ze in bakken vol, blijft ze in de VS rijden of zien we haar binnenkort in de F1
ik kan me trouwens vaag iets herinneren van een vrouw in de F1
Montoya dan ook. Al heb ik nog steeds mijn twijfels over hem.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:06 schreef Beach het volgende:
Kuch Montoya kuch
Champcars or IRL wagens zijn gebouwd om zowat even snel te rijden. Er zijn 3 motorenleveranciers, en een paar chassisbouwers. Gevolg, spannende races. In de F1 werkt dat iets anders. Ze zal nooit een meter in de F1 rijden, zoveel weet ik wel.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Montoya dan ook. Al heb ik nog steeds mijn twijfels over hem.
ja maar in de DTM rijdt iedereen toch ook ongeveer even hard? dat heeft albers niet tegengehouden om naar de F1 te gaan.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:11 schreef WaStEd het volgende:
Champcars or IRL wagens zijn gebouwd om zowat even snel te rijden. Er zijn 3 motorenleveranciers, en een paar chassisbouwers. Gevolg, spannende races. In de F1 werkt dat iets anders. Ze zal nooit een meter in de F1 rijden, zoveel weet ik wel.
De F1 heeft natuurlijk veel meer prestige, en wordt over de hele wereld gereden. Kun je niet echt vergelijken met het DTM, in niet 1 opzicht eigenlijk. Elke coureur in Albers zijn positie zal F1 gaan rijden in dit geval.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:25 schreef -Dalai- het volgende:
[..]
ja maar in de DTM rijdt iedereen toch ook ongeveer even hard? dat heeft albers niet tegengehouden om naar de F1 te gaan.
er zijn trouwens wel weer een aantal IRL rijders die als testcoureur hebben gereden geloof ik , ze komen alleen niet zo vaak aan een seat.
jawel, maar dat IRL's zijn gebouwd om ongeveer even hard te rijden is dus niet echt een reden waarom danica patrick nooit F1 zou kunnen rijden.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:18 schreef WaStEd het volgende:
[..]
De F1 heeft natuurlijk veel meer prestige, en wordt over de hele wereld gereden. Kun je niet echt vergelijken met het DTM, in niet 1 opzicht eigenlijk. Elke coureur in Albers zijn positie zal F1 gaan rijden in dit geval.
http://www.f1world.be/geschiedenis.php?id=1068_0_9_0_C :quote:Op maandag 30 mei 2005 00:04 schreef PirE het volgende:
[..]
En Ecclestone wil geen vrouw in de F1, nouja alleen als ze Franstalig is.
Ik zie Danica Patrick iig nog wel een keer in de F1 komen.....quote:Net dan krijgt Amati een zitje aangeboden in de koningsklasse van de autosport: de Formule 1! Bernie Ecclestone, destijds de teambaas van het noodlijdende Brabham weet Amati
te overtuigen voor zijn team te komen rijden.
De Ecclestone van toen is een andere als de Ecclestone van nu. Ik misgun Danica niets. Maar het heeft voor haar weinig zin om een volgende Da Matta te worden. Gewoon IRL blijven rijden en de dan de eerste vrouwelijke winnaar worden van de Indy 500.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:28 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
http://www.f1world.be/geschiedenis.php?id=1068_0_9_0_C :
[..]
Ik zie Danica Patrick iig nog wel een keer in de F1 komen.....
montoya was in 2003 ook titelkandidaat, tot dat hij in de USA genaait werdt door de FIAquote:Op maandag 30 mei 2005 00:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Montoya dan ook. Al heb ik nog steeds mijn twijfels over hem.
ik vond de race niet zo spannend, gelukkig deden ze er nog iets aan op het einde van de race met een caution. Zogenaamd weer vuil op de baanquote:Op zondag 5 juni 2005 23:20 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb de race gister al gezien via Race Director.. Ik vond m erg spannend tegen het einde, zeker voor een ovalraceMaargoed, nu dus.. op Eurosport!
Was Moore die gast die op 3 meter hoogte de hekken in dook en daar een betonnen paal raakte??quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef SloMo het volgende:
Dudes, ff iets anders........ Ik keek vroeger altijd naar het PPG-CART kampioenschap. Met namen zoals Pruett, Gugelmin, johnstone fitipaldi en andretti etc etc.....Een man waar ik echt fan van was...Greg Moore!!. Ik heb zijn crah nooit gezien in 1999. Mijn interesse ging in die jaren meer naar de F1 en NASCAR, en keek niet zo heel veel CART meer, eigenlijk helemaal niets. Toen ik hoorde van de dood van Moore was mijn honger naar de CART-series helemaal verdwenen. Naar aanleiding van de post over de geschiedenis van de GP canada en het daarbij horende verhaaltje ben ik weer via via op het verhaal van Moore gekomen en heb de crash bekeken. Ik had me namelijk voorgenomen die crash nooit te willen zien. Hij scheen namelijk horrific te zijn! Maar sjit, wat kreeg ik de kriebels zeg.............. Wat een godvergeten ernstige crash. Alleen hoe is het gebeurd? Want ik heb alleen het gedeelte van de crash gezien vanaf 2 seconden voor de impact! Maar waarom hij nou van de baan raakt???? Kan iemand mij dat vertellen.
Ja die crash van Krosnoff is ook echt niet te geloven....Recht de hekken in! Maar moore die rijdt gewoon echt fullspeed het gras op. Op dat moment beginnen de filmpjes......Maar zoals ik het zie zit hij wel heel erg van zijn lijn......Die betonnen muur was inderdaad niet beschermd met banden of iets dergelijks. Hij raakt daarbij ook nog eens de betonnen muur ondersteboven. Dus hij heeft de impact van 250km plus ( zo ziet het er wel naar uit iig) boven op zijn hoofd gekregen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:46 schreef MonoSynth het volgende:
Ik heb die crash laatst ook bekeken, idd heel erg.
Maar niet zo erg als de crash van Jeff Krosnoff in 1996. Die heb ik live op tv gezien en staat me nog steeds bij.....
20:00u F1quote:Op maandag 13 juni 2005 12:40 schreef mikezwet het volgende:
Volgende week weer live in portland met eurosport om 22:00
F1quote:Op maandag 13 juni 2005 12:58 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
20:00u F1
22:00u ChampCars
een avondje rondjakkerende autootjes kijken
quote:
Echt?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:34 schreef Chepke het volgende:
Champ Car rijdt niet de Indy 500. Dat is de IRL...
Atreidez bedoeld meer "de alternatieve klasse". Op zich is de champ car niet zo heel erg spannend dat ik me nagels eraf bijt maar alles erom heen is ook anders, niet zoveel regels, alles een beetje grof en dat bevalt mij wel.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:34 schreef Chepke het volgende:
Champ Car rijdt niet de Indy 500. Dat is de IRL...
ik heb gezocht op de torrent sites waar ik mijn F1 stuff vandaan haal maar daar staat niks opquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:09 schreef mikezwet het volgende:
Portland gemist(zusjes en recorders
)
Weet iemand waar ik de race kan terugzien, desnoods alleen de hightlights?
RTL Autosport. De uitzending van afgelopen maandag wordt in het weekend ergens herhaald.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:09 schreef mikezwet het volgende:
)
ik zie nu op een site dat de race van portland er staat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:09 schreef mikezwet het volgende:
)
Hey dat plaatje heb ik ook op me internet paginaquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:53 schreef Atreidez het volgende:
Aanstaande zondag, mijn favoriete race dit seizoen Cleveland
trackmap
[afbeelding]
De assholesquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:58 schreef mikezwet het volgende:
Ik zag trouwens dat eurosport het pas maandagavond uitzend.
eurosport2 zend het rechtsreeks uit en die heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De assholesGelukkig hebben we race director nog
![]()
Ben al lang blij dat ze het uitzendenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:26 schreef JPM01 het volgende:
[..]
eurosport2 zend het rechtsreeks uit en die heb ik dan weer niet![]()
![]()
![]()
![]()
en racedirector is mij te duur ben maar een arme student ja![]()
T'scheelde allemaal maar duizendsten las ikquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:57 schreef Atreidez het volgende:
Morgen de race in Toronto. Qual2 is net verreden en de startopstelling is bekend met op pole Bourdais, tweedes Wilson en Tracy derdeWordt weer spannend..
[afbeelding]
Ja, 1900 geloof ikquote:Op zondag 10 juli 2005 13:45 schreef PirE het volgende:
Is het gewoon op Eurosport 1?
Ik neem aan dat je het over het Engelse audiokanaal hebt en niet over die Nederlandstalige amateurs? Godzijdank heb ik een tweetalenknopje op de tv...quote:Op zondag 10 juli 2005 21:01 schreef kevin6188 het volgende:
mja, Tracy kon aan dat stivallen niet veel doen toch?
edit: dit commentaar is zoveel beter dan Olav Mol, en dat wil wat zeggen![]()
Live op 2 en "samenvatting" op gewone eurpsport zondagavond om 00:00quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:47 schreef PirE het volgende:
Komt het op ES of ES2? Vind Toronto trouwens een machtig mooie baan. Hou zowieso van stratencircuits.
Ik heb helaas geen ES2 hier :\.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:47 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Live op 2 en "samenvatting" op gewone eurpsport zondagavond om 00:00![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 1. S. Bourdais 0:54.243 154.659 2. O. Servia 0:54.305 0.062 154.482 3. P. Tracy 0:54.570 0.327 0.265 153.732 4. A. Allmendinger 0:54.604 0.361 0.034 153.637 5. M. Dominguez 0:54.654 0.411 0.050 153.496 6. N. Philippe 0:54.878 0.635 0.224 152.870 7. T. Glock 0:54.895 0.652 0.017 152.821 8. B. Wirdheim 0:55.054 0.811 0.159 152.380 9. J. Wilson 0:55.093 0.850 0.039 152.273 10. J. Vasser 0:55.414 1.171 0.321 151.391 11. A. Ranger 0:55.434 1.191 0.020 151.336 12. R. Lavin 0:55.449 1.206 0.015 151.296 13. C. da Matta 0:55.773 1.530 0.324 150.417 14. R. Sperafico 0:55.972 1.729 0.199 149.881 15. R. Hunter-Reay 0:56.019 1.776 0.047 149.756 16. R. Bremer 0:56.452 2.209 0.433 148.606 17. A. Tagliani 0:56.616 2.373 0.164 148.177 18. M. Marshall 0:57.687 3.444 1.071 145.426 |
dank voor de tip, ben gelijk ff wat sound onboard aan het opnemenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:56 schreef Atreidez het volgende:
Pace laps zijn nu onderweg, groene vlag over een paar minutenGratis te kijken via livestream op www.champcarworldseries.com .
Zit naar een samenvatting op RTL5 te kijken en inderdaad die springende auto's is wel hilarischquote:Op zondag 31 juli 2005 23:30 schreef Atreidez het volgende:
Al die auto's jumpend achter elkaar over die tramrails, unieke beelden
Ik vond er inderdaad ook geen bal aan, niet een coureur zien inhalenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb net ook ff zitten kijken nog ja, maar wat Allard zegt heeft ie helemaal gelijk in. Je kan gewoon zo geen race rijden met inhaalacties, ze moesten de enige plek waar je de snelheid haalt al afzetten met een extra chicane omdat het te gevaarlijk werd.. Pure commercie om die race daarheen te halen, en dat gaat ten koste van de sport naar mijn idee![]()
Die wagens jumpend te zien had ik echter niet willen missen
thanks dat je het ff zegt, was het bijna vergetenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:25 schreef mikezwet het volgende:
Vanavond de Champcar race in Denver live op eurosport, 21:45
Lekker foutje was dat.quote:
Dat is toch racen, beetje actie hoor anders word het zo formule 1 achtigquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:30 schreef Rory78 het volgende:
Yep, en tegelijkertijd Glock als dom verslijten.... (???)
Ik vond die actie van Tracy schamenswaardig.
Soort Sato?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:55 schreef rubbereend het volgende:
Tracy reed als een echt kamikaze piloot
quote:
triestquote:Op zondag 26 maart 2006 20:34 schreef mikezwet het volgende:
Het IRL seizoen is vandaag begonnen als een zwarte dag:
IRL Driver Paul Dana Dies After Crash
R.I.P.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:34 schreef mikezwet het volgende:
Het IRL seizoen is vandaag begonnen als een zwarte dag:
IRL Driver Paul Dana Dies After Crash
"You will see it again and again".quote:Op maandag 27 maart 2006 02:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mochten mensen nog het nieuwsbericht van FOX willen zien over en inclusief deze crash: link. Het ziet er niet prettig uit en doet me wat denken aan Zanardi op de Lausitzring in 2001.En dat is niet een crash waar ik graag aan herinnerd wordt...
Tja, het blijft toch FOX.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
"You will see it again and again".
Lekker sensationeel gebracht door FOX.
Tja, indeed....quote:Op maandag 27 maart 2006 02:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tja, het blijft toch FOX.Het was de eerste link die ik tegenkwam...
Helaas moet ik het van mezelf ook zien. De crashes van bijvoorbeeld Greg Moore, Gilles Villeneuve, Ricardo Paletti en vooral Tom Pryce had ik graag gemist.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, indeed....
Toch willen we het allemaal bekijken.
Cool, 2 nederlandersquote:Op maandag 27 maart 2006 13:09 schreef Rory78 het volgende:
Met alle respect: er is al een topic over dit vreselijke ongeluk. Het heeft niets met Champcar te maken.
On-Topic: dit haar rijden twee NLers mee in de ChampCar Wold Series; Charles Zwolsman Jr. en Nicky Pastorelli. Dit topic zal dus wel drukker dan ooit worden.
Uitgezonderd die van Pryce heb ik ze helaas allemaal gezien.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Helaas moet ik het van mezelf ook zien. De crashes van bijvoorbeeld Greg Moore, Gilles Villeneuve, Ricardo Paletti en vooral Tom Pryce had ik graag gemist.
Ik vind Pastorelli en Zwolsman beide vlotte kerels, ze praten een beetje door enzoquote:Op maandag 27 maart 2006 19:07 schreef Gijsje het volgende:
Wordt inderdaad een mooi Champcar jaar, met bijna twee Nederlanders in de serie en een dame is natuurlijk ook nooit weg. Ben benieuwd wat Zwolsman met de Conquest kan uithalen dit jaar, moet toch goed zijn voor goede resultaten. Dale Coyne is altijd afwachten, maar een rijder kan daar ook altijd iets laten zien.
Echt klote wat er in IRL gebeurt is dit weekend. Het is en blijft een gevaarlijke tak van sport.
wie is dat?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:38 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Cool, 2 nederlanders![]()
Een een dame erbij he![]()
[afbeelding]
ps, ik had geen zin om een nieuw topic te openen en dacht ik meld het even hier.
http://www.gokatherine.com/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |