quote:Jos Verstappen is nog altijd in gesprek met teams in Amerika om tijdens de volgende race in Monterrey achter het stuur te kruipen.
In een interview met het blad Formule1 verteld Jos Verstappen over zijn toekomst. Zo laat hij weten dat er nog steeds wordt gezocht naar een stoeltje voor de volgende Champcar race. Verstappen zou inmiddels worden geholpen door een tussenpersoon in Amerika. Een Amerikaanse agent zou voor Verstappen aan het onderhandelen zijn met de teams. Probleem voor Verstappen is nog altijd het sponsorgeld.
Muermans Groep is op dit moment de enige sponsor voor Jos Verstappen. Het Trust verhaal is tot op heden nog niet opgelost. Of dit nog voor de volgende race is opgelost moet worden afgewacht. De teams waar Verstappen mee praat en kans maakt hebben allemaal geld nodig voor het stoeltje. HVM Racing heeft een derde wagen, dit omdat Jensen Motorsport de Lola heeft terug gegeven. Jensen Motorsport doet immers de volgende race niet mee.
Ook Forsythe behoort nog steeds tot de mogelijkheden echter is voor het derde stoeltje 5 miljoen euro nodig. Iets wat Verstappen op dit moment niet aan sponsorgeld heeft. Verder heeft PKV Racing nog een derde Lola staan. Deze wordt inmiddels geprepareerd voor de volgende race. Michel Jourdain zou hiervoor in aanmerking komen, echter is deze deal nog niet rond. Het lijkt erop dat er wat problemen zijn voor Jourdain met zijn sponsors. Goodyear sponsort Jourdain in Nascar echter rijdt de Champ Car World Series op Bridgestone banden.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Ik zie nog nix....quote:Op zondag 22 mei 2005 18:33 schreef Atreidez het volgende:
Ja vanavond om 20:00 op Eurosport, de tweede champcar race van t seizoen in Monterrey, Mexico. Sebastian Bourdais wederom op pole, met een gap van meer dan een halve seconde. Justin Wilson goed tweedeEerste bocht schijnt altijd chaos te zijn, ben benieuwd.
			
			
			
			ik denk dat we ook dat kunnen vergeten.....quote:
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			nee, viel me ook tegen en die full course yellows vond ik wel iets te overdrevenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:37 schreef Atreidez het volgende:
Ik raakte de concentratie een beetje kwijt toen ze na de zoveelste herstart na 1 ronde alweer met een full course yellow reden. Dat de baan geblokkeerd is, ok! Maar om nou voor elke scheet die SC weer t veld op te laten pakken was ook een beetje overdrevenWel wat grappige acties gezien, maar een echt spannende race was t ook weer niet..
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			19:00 volgens mijquote:Op zondag 29 mei 2005 08:39 schreef mikezwet het volgende:
Vanavond Indy500Danica Patrick op de 4e startplaats. Als ze wint gooit ze haar overal over het hek
![]()
Iemand die weet hoelaat de echte start nederlandse tijd is?
en "noon" is volgens mij 12:00 en indy heeft 7 uur tijdverschilquote:Sunday, May 29 89TH INDIANAPOLIS 500
5 a.m.-6 p.m., Public Gates Open
11:30 a.m., Driver Introductions
Noon, 89th Indianapolis 500-Mile Race
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Je kan beter in de US blijven, daar maakt de coureur nog vaak het verschil omdat er minder combinaties van Chassis / Moter zijn. In de F1 maak je maar bij een bepaald aantal teams een kans. En er zijn nog maar heel weinig coureurs afkomstig van IRL of Champcars geslaagd in de F1 (Villeneuve is de enige van de laatste 10 jaar).quote:Op zondag 29 mei 2005 23:27 schreef Klonk het volgende:
had haar in ieder geval gegund, whats next vraag je je dan af, talent heeft ze in bakken vol, blijft ze in de VS rijden of zien we haar binnenkort in de F1
ik kan me trouwens vaag iets herinneren van een vrouw in de F1
			
			
			
			Montoya dan ook. Al heb ik nog steeds mijn twijfels over hem.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:06 schreef Beach het volgende:
Kuch Montoya kuch
			
			
			
			Champcars or IRL wagens zijn gebouwd om zowat even snel te rijden. Er zijn 3 motorenleveranciers, en een paar chassisbouwers. Gevolg, spannende races. In de F1 werkt dat iets anders. Ze zal nooit een meter in de F1 rijden, zoveel weet ik wel.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Montoya dan ook. Al heb ik nog steeds mijn twijfels over hem.
			
			
			
			ja maar in de DTM rijdt iedereen toch ook ongeveer even hard? dat heeft albers niet tegengehouden om naar de F1 te gaan.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:11 schreef WaStEd het volgende:
Champcars or IRL wagens zijn gebouwd om zowat even snel te rijden. Er zijn 3 motorenleveranciers, en een paar chassisbouwers. Gevolg, spannende races. In de F1 werkt dat iets anders. Ze zal nooit een meter in de F1 rijden, zoveel weet ik wel.
			
			
			
			De F1 heeft natuurlijk veel meer prestige, en wordt over de hele wereld gereden. Kun je niet echt vergelijken met het DTM, in niet 1 opzicht eigenlijk. Elke coureur in Albers zijn positie zal F1 gaan rijden in dit geval.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:25 schreef -Dalai- het volgende:
[..]
ja maar in de DTM rijdt iedereen toch ook ongeveer even hard? dat heeft albers niet tegengehouden om naar de F1 te gaan.
er zijn trouwens wel weer een aantal IRL rijders die als testcoureur hebben gereden geloof ik , ze komen alleen niet zo vaak aan een seat.
			
			
			
			jawel, maar dat IRL's zijn gebouwd om ongeveer even hard te rijden is dus niet echt een reden waarom danica patrick nooit F1 zou kunnen rijden.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:18 schreef WaStEd het volgende:
[..]
De F1 heeft natuurlijk veel meer prestige, en wordt over de hele wereld gereden. Kun je niet echt vergelijken met het DTM, in niet 1 opzicht eigenlijk. Elke coureur in Albers zijn positie zal F1 gaan rijden in dit geval.
			
			
			
			http://www.f1world.be/geschiedenis.php?id=1068_0_9_0_C :quote:Op maandag 30 mei 2005 00:04 schreef PirE het volgende:
[..]
En Ecclestone wil geen vrouw in de F1, nouja alleen als ze Franstalig is.
Ik zie Danica Patrick iig nog wel een keer in de F1 komen.....quote:Net dan krijgt Amati een zitje aangeboden in de koningsklasse van de autosport: de Formule 1! Bernie Ecclestone, destijds de teambaas van het noodlijdende Brabham weet Amati
te overtuigen voor zijn team te komen rijden.
			
			
			
			De Ecclestone van toen is een andere als de Ecclestone van nu. Ik misgun Danica niets. Maar het heeft voor haar weinig zin om een volgende Da Matta te worden. Gewoon IRL blijven rijden en de dan de eerste vrouwelijke winnaar worden van de Indy 500.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:28 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
http://www.f1world.be/geschiedenis.php?id=1068_0_9_0_C :
[..]
Ik zie Danica Patrick iig nog wel een keer in de F1 komen.....
			
			
			
			montoya was in 2003 ook titelkandidaat, tot dat hij in de USA genaait werdt door de FIAquote:Op maandag 30 mei 2005 00:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Montoya dan ook. Al heb ik nog steeds mijn twijfels over hem.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			ik vond de race niet zo spannend, gelukkig deden ze er nog iets aan op het einde van de race met een caution. Zogenaamd weer vuil op de baanquote:Op zondag 5 juni 2005 23:20 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb de race gister al gezien via Race Director.. Ik vond m erg spannend tegen het einde, zeker voor een ovalraceMaargoed, nu dus.. op Eurosport!
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Was Moore die gast die op 3 meter hoogte de hekken in dook en daar een betonnen paal raakte??quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef SloMo het volgende:
Dudes, ff iets anders........ Ik keek vroeger altijd naar het PPG-CART kampioenschap. Met namen zoals Pruett, Gugelmin, johnstone fitipaldi en andretti etc etc.....Een man waar ik echt fan van was...Greg Moore!!. Ik heb zijn crah nooit gezien in 1999. Mijn interesse ging in die jaren meer naar de F1 en NASCAR, en keek niet zo heel veel CART meer, eigenlijk helemaal niets. Toen ik hoorde van de dood van Moore was mijn honger naar de CART-series helemaal verdwenen. Naar aanleiding van de post over de geschiedenis van de GP canada en het daarbij horende verhaaltje ben ik weer via via op het verhaal van Moore gekomen en heb de crash bekeken. Ik had me namelijk voorgenomen die crash nooit te willen zien. Hij scheen namelijk horrific te zijn! Maar sjit, wat kreeg ik de kriebels zeg.............. Wat een godvergeten ernstige crash. Alleen hoe is het gebeurd? Want ik heb alleen het gedeelte van de crash gezien vanaf 2 seconden voor de impact! Maar waarom hij nou van de baan raakt???? Kan iemand mij dat vertellen.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Ja die crash van Krosnoff is ook echt niet te geloven....Recht de hekken in! Maar moore die rijdt gewoon echt fullspeed het gras op. Op dat moment beginnen de filmpjes......Maar zoals ik het zie zit hij wel heel erg van zijn lijn......Die betonnen muur was inderdaad niet beschermd met banden of iets dergelijks. Hij raakt daarbij ook nog eens de betonnen muur ondersteboven. Dus hij heeft de impact van 250km plus ( zo ziet het er wel naar uit iig) boven op zijn hoofd gekregen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:46 schreef MonoSynth het volgende:
Ik heb die crash laatst ook bekeken, idd heel erg.
Maar niet zo erg als de crash van Jeff Krosnoff in 1996. Die heb ik live op tv gezien en staat me nog steeds bij.....
			
			
			
			| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |