abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27462212
weet iemand waarom sommige indy rijders een (r) achter hun naam hebben staan?

lol: Lap 79 - #16 Patrick stalls leaving the pits and is restarted and away.
(indy500.com live coverage)

[ Bericht 22% gewijzigd door -Dalai- op 29-05-2005 20:17:24 ]
  zondag 29 mei 2005 @ 21:25:31 #177
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27464309
R betekend Rookie, eerste jaars...

Danica Patrick... snel wijffie...
too much is not enough....
  zondag 29 mei 2005 @ 22:17:37 #178
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_27465930
Jammer.... vierde is wel goed, maar ik had toch gehoopt dat ze gewonnen had.
  zondag 29 mei 2005 @ 23:27:22 #179
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27468398
had haar in ieder geval gegund, whats next vraag je je dan af, talent heeft ze in bakken vol, blijft ze in de VS rijden of zien we haar binnenkort in de F1

ik kan me trouwens vaag iets herinneren van een vrouw in de F1
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 30 mei 2005 @ 00:04:55 #180
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27469453
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:27 schreef Klonk het volgende:
had haar in ieder geval gegund, whats next vraag je je dan af, talent heeft ze in bakken vol, blijft ze in de VS rijden of zien we haar binnenkort in de F1

ik kan me trouwens vaag iets herinneren van een vrouw in de F1
Je kan beter in de US blijven, daar maakt de coureur nog vaak het verschil omdat er minder combinaties van Chassis / Moter zijn. In de F1 maak je maar bij een bepaald aantal teams een kans. En er zijn nog maar heel weinig coureurs afkomstig van IRL of Champcars geslaagd in de F1 (Villeneuve is de enige van de laatste 10 jaar).

En Ecclestone wil geen vrouw in de F1, nouja alleen als ze Franstalig is.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_27469485
Kuch Montoya kuch
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 30 mei 2005 @ 00:25:12 #182
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27469912
quote:
Op maandag 30 mei 2005 00:06 schreef Beach het volgende:
Kuch Montoya kuch
Montoya dan ook. Al heb ik nog steeds mijn twijfels over hem.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 30 mei 2005 @ 01:11:26 #183
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27470704
quote:
Op maandag 30 mei 2005 00:25 schreef PirE het volgende:

[..]

Champcars or IRL wagens zijn gebouwd om zowat even snel te rijden. Er zijn 3 motorenleveranciers, en een paar chassisbouwers. Gevolg, spannende races. In de F1 werkt dat iets anders. Ze zal nooit een meter in de F1 rijden, zoveel weet ik wel.
Ik denk ook als je de top 10 van F1 coureurs in de Champcar serie zet dat ze ook alle 10 in de top 12 rijden, mits geen technische problemen.
pi_27473473
quote:
Op maandag 30 mei 2005 01:11 schreef WaStEd het volgende:

Champcars or IRL wagens zijn gebouwd om zowat even snel te rijden. Er zijn 3 motorenleveranciers, en een paar chassisbouwers. Gevolg, spannende races. In de F1 werkt dat iets anders. Ze zal nooit een meter in de F1 rijden, zoveel weet ik wel.
ja maar in de DTM rijdt iedereen toch ook ongeveer even hard? dat heeft albers niet tegengehouden om naar de F1 te gaan.

er zijn trouwens wel weer een aantal IRL rijders die als testcoureur hebben gereden geloof ik , ze komen alleen niet zo vaak aan een seat.
  maandag 30 mei 2005 @ 11:18:24 #185
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27476203
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:25 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

ja maar in de DTM rijdt iedereen toch ook ongeveer even hard? dat heeft albers niet tegengehouden om naar de F1 te gaan.

er zijn trouwens wel weer een aantal IRL rijders die als testcoureur hebben gereden geloof ik , ze komen alleen niet zo vaak aan een seat.
De F1 heeft natuurlijk veel meer prestige, en wordt over de hele wereld gereden. Kun je niet echt vergelijken met het DTM, in niet 1 opzicht eigenlijk. Elke coureur in Albers zijn positie zal F1 gaan rijden in dit geval.
pi_27483401
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:18 schreef WaStEd het volgende:

[..]

De F1 heeft natuurlijk veel meer prestige, en wordt over de hele wereld gereden. Kun je niet echt vergelijken met het DTM, in niet 1 opzicht eigenlijk. Elke coureur in Albers zijn positie zal F1 gaan rijden in dit geval.
jawel, maar dat IRL's zijn gebouwd om ongeveer even hard te rijden is dus niet echt een reden waarom danica patrick nooit F1 zou kunnen rijden.
  maandag 30 mei 2005 @ 19:28:56 #187
16063 MonoSynth
pi_27490198
quote:
Op maandag 30 mei 2005 00:04 schreef PirE het volgende:

[..]

En Ecclestone wil geen vrouw in de F1, nouja alleen als ze Franstalig is.
http://www.f1world.be/geschiedenis.php?id=1068_0_9_0_C :
quote:
Net dan krijgt Amati een zitje aangeboden in de koningsklasse van de autosport: de Formule 1! Bernie Ecclestone, destijds de teambaas van het noodlijdende Brabham weet Amati
te overtuigen voor zijn team te komen rijden.
Ik zie Danica Patrick iig nog wel een keer in de F1 komen.....
  maandag 30 mei 2005 @ 19:55:44 #188
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27490919
quote:
Op maandag 30 mei 2005 19:28 schreef MonoSynth het volgende:

[..]

http://www.f1world.be/geschiedenis.php?id=1068_0_9_0_C :
[..]

Ik zie Danica Patrick iig nog wel een keer in de F1 komen.....
De Ecclestone van toen is een andere als de Ecclestone van nu. Ik misgun Danica niets. Maar het heeft voor haar weinig zin om een volgende Da Matta te worden. Gewoon IRL blijven rijden en de dan de eerste vrouwelijke winnaar worden van de Indy 500.
  maandag 30 mei 2005 @ 22:01:34 #189
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_27495113
quote:
Op maandag 30 mei 2005 00:25 schreef PirE het volgende:

[..]

montoya was in 2003 ook titelkandidaat, tot dat hij in de USA genaait werdt door de FIA
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_27497145
Goh ik heb het net gezien, had het opgenomen en de hele dag gewacht met kijken. Jammer dat Patrick niet aan de leiding kon blijven maar ik zat in ronde 10 toch wel ff op me nagels te bijten
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_27647779
Eurosport en Eurosport 2 volgen de Champ Car World Series op de voet (7 races op Eurosport en 7 races op Eurosport 2). De races die rechtstreeks op Eurosport 2 te zien zijn, worden met vertraging uitgezonden op Eurosport (rond 00:00 uur).

Vanavond 23:15 race in Milwaukee op eurosport, champcars op een oval
pi_27660631
Ik heb de race gister al gezien via Race Director.. Ik vond m erg spannend tegen het einde, zeker voor een ovalrace Maargoed, nu dus.. op Eurosport!
Where facts are few, experts are many.
pi_27664960
quote:
Op zondag 5 juni 2005 23:20 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb de race gister al gezien via Race Director.. Ik vond m erg spannend tegen het einde, zeker voor een ovalrace Maargoed, nu dus.. op Eurosport!
ik vond de race niet zo spannend, gelukkig deden ze er nog iets aan op het einde van de race met een caution. Zogenaamd weer vuil op de baan
pi_27667546
Ik zie toch ook tegen t einde ... En vuil? Welk vuil.. gewoon wat verzinnen, veld bij elkaar brengen en we kijken wel wie er dan wint Die Tracy ook over ze boordradio meteen "What the fuck is this about" ... dat hadden ze er op Eurosport maar uitgeknipt geloof ik.. Hij had nog een hoop push to pass over en kon daarna bij de hetstart zo weer wegrijden. En Bourdais 6e na een drivethrough voor pitlanespeeding.. tss tss Wilson nu tweede in t kampieonschap, die komt er ook nog wel
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:53:37 #195
102890 SloMo
Hatseflats
pi_27771268
Dudes, ff iets anders........ Ik keek vroeger altijd naar het PPG-CART kampioenschap. Met namen zoals Pruett, Gugelmin, johnstone fitipaldi en andretti etc etc.....Een man waar ik echt fan van was...Greg Moore!!. Ik heb zijn crah nooit gezien in 1999. Mijn interesse ging in die jaren meer naar de F1 en NASCAR, en keek niet zo heel veel CART meer, eigenlijk helemaal niets. Toen ik hoorde van de dood van Moore was mijn honger naar de CART-series helemaal verdwenen. Naar aanleiding van de post over de geschiedenis van de GP canada en het daarbij horende verhaaltje ben ik weer via via op het verhaal van Moore gekomen en heb de crash bekeken. Ik had me namelijk voorgenomen die crash nooit te willen zien. Hij scheen namelijk horrific te zijn! Maar sjit, wat kreeg ik de kriebels zeg.............. Wat een godvergeten ernstige crash. Alleen hoe is het gebeurd? Want ik heb alleen het gedeelte van de crash gezien vanaf 2 seconden voor de impact! Maar waarom hij nou van de baan raakt???? Kan iemand mij dat vertellen.
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:06:37 #196
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_27777736
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef SloMo het volgende:
Dudes, ff iets anders........ Ik keek vroeger altijd naar het PPG-CART kampioenschap. Met namen zoals Pruett, Gugelmin, johnstone fitipaldi en andretti etc etc.....Een man waar ik echt fan van was...Greg Moore!!. Ik heb zijn crah nooit gezien in 1999. Mijn interesse ging in die jaren meer naar de F1 en NASCAR, en keek niet zo heel veel CART meer, eigenlijk helemaal niets. Toen ik hoorde van de dood van Moore was mijn honger naar de CART-series helemaal verdwenen. Naar aanleiding van de post over de geschiedenis van de GP canada en het daarbij horende verhaaltje ben ik weer via via op het verhaal van Moore gekomen en heb de crash bekeken. Ik had me namelijk voorgenomen die crash nooit te willen zien. Hij scheen namelijk horrific te zijn! Maar sjit, wat kreeg ik de kriebels zeg.............. Wat een godvergeten ernstige crash. Alleen hoe is het gebeurd? Want ik heb alleen het gedeelte van de crash gezien vanaf 2 seconden voor de impact! Maar waarom hij nou van de baan raakt???? Kan iemand mij dat vertellen.
Was Moore die gast die op 3 meter hoogte de hekken in dook en daar een betonnen paal raakte??
pi_27779955
De crash van Moore heeft heel wat losgemaakt in de USA toen, maar t was een oval en daar horen nou eenmaal high speed crashes bij. Volgens mij crashte hij ook op een muur in het infield en die was niet beschermd met absorbtie of banden of iets dergelijke.. Ik was ook een grote fan van m, maar jammer genoeg is ie niet meer

Hier meer info : http://www.canoe.ca/SlamMotorsportsGregMoore/home.html
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:46:11 #198
16063 MonoSynth
pi_27781998
Ik heb die crash laatst ook bekeken, idd heel erg.

Maar niet zo erg als de crash van Jeff Krosnoff in 1996. Die heb ik live op tv gezien en staat me nog steeds bij.....
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:52:06 #199
102890 SloMo
Hatseflats
pi_27782163
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:46 schreef MonoSynth het volgende:
Ik heb die crash laatst ook bekeken, idd heel erg.

Maar niet zo erg als de crash van Jeff Krosnoff in 1996. Die heb ik live op tv gezien en staat me nog steeds bij.....
Ja die crash van Krosnoff is ook echt niet te geloven....Recht de hekken in! Maar moore die rijdt gewoon echt fullspeed het gras op. Op dat moment beginnen de filmpjes......Maar zoals ik het zie zit hij wel heel erg van zijn lijn......Die betonnen muur was inderdaad niet beschermd met banden of iets dergelijks. Hij raakt daarbij ook nog eens de betonnen muur ondersteboven. Dus hij heeft de impact van 250km plus ( zo ziet het er wel naar uit iig) boven op zijn hoofd gekregen.
pi_27883217
Volgende week weer live in portland met eurosport om 22:00
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')