Je kan beter in de US blijven, daar maakt de coureur nog vaak het verschil omdat er minder combinaties van Chassis / Moter zijn. In de F1 maak je maar bij een bepaald aantal teams een kans. En er zijn nog maar heel weinig coureurs afkomstig van IRL of Champcars geslaagd in de F1 (Villeneuve is de enige van de laatste 10 jaar).quote:Op zondag 29 mei 2005 23:27 schreef Klonk het volgende:
had haar in ieder geval gegund, whats next vraag je je dan af, talent heeft ze in bakken vol, blijft ze in de VS rijden of zien we haar binnenkort in de F1
ik kan me trouwens vaag iets herinneren van een vrouw in de F1
Montoya dan ook. Al heb ik nog steeds mijn twijfels over hem.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:06 schreef Beach het volgende:
Kuch Montoya kuch
Champcars or IRL wagens zijn gebouwd om zowat even snel te rijden. Er zijn 3 motorenleveranciers, en een paar chassisbouwers. Gevolg, spannende races. In de F1 werkt dat iets anders. Ze zal nooit een meter in de F1 rijden, zoveel weet ik wel.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Montoya dan ook. Al heb ik nog steeds mijn twijfels over hem.
ja maar in de DTM rijdt iedereen toch ook ongeveer even hard? dat heeft albers niet tegengehouden om naar de F1 te gaan.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:11 schreef WaStEd het volgende:
Champcars or IRL wagens zijn gebouwd om zowat even snel te rijden. Er zijn 3 motorenleveranciers, en een paar chassisbouwers. Gevolg, spannende races. In de F1 werkt dat iets anders. Ze zal nooit een meter in de F1 rijden, zoveel weet ik wel.
De F1 heeft natuurlijk veel meer prestige, en wordt over de hele wereld gereden. Kun je niet echt vergelijken met het DTM, in niet 1 opzicht eigenlijk. Elke coureur in Albers zijn positie zal F1 gaan rijden in dit geval.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:25 schreef -Dalai- het volgende:
[..]
ja maar in de DTM rijdt iedereen toch ook ongeveer even hard? dat heeft albers niet tegengehouden om naar de F1 te gaan.
er zijn trouwens wel weer een aantal IRL rijders die als testcoureur hebben gereden geloof ik , ze komen alleen niet zo vaak aan een seat.
jawel, maar dat IRL's zijn gebouwd om ongeveer even hard te rijden is dus niet echt een reden waarom danica patrick nooit F1 zou kunnen rijden.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:18 schreef WaStEd het volgende:
[..]
De F1 heeft natuurlijk veel meer prestige, en wordt over de hele wereld gereden. Kun je niet echt vergelijken met het DTM, in niet 1 opzicht eigenlijk. Elke coureur in Albers zijn positie zal F1 gaan rijden in dit geval.
http://www.f1world.be/geschiedenis.php?id=1068_0_9_0_C :quote:Op maandag 30 mei 2005 00:04 schreef PirE het volgende:
[..]
En Ecclestone wil geen vrouw in de F1, nouja alleen als ze Franstalig is.
Ik zie Danica Patrick iig nog wel een keer in de F1 komen.....quote:Net dan krijgt Amati een zitje aangeboden in de koningsklasse van de autosport: de Formule 1! Bernie Ecclestone, destijds de teambaas van het noodlijdende Brabham weet Amati
te overtuigen voor zijn team te komen rijden.
De Ecclestone van toen is een andere als de Ecclestone van nu. Ik misgun Danica niets. Maar het heeft voor haar weinig zin om een volgende Da Matta te worden. Gewoon IRL blijven rijden en de dan de eerste vrouwelijke winnaar worden van de Indy 500.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:28 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
http://www.f1world.be/geschiedenis.php?id=1068_0_9_0_C :
[..]
Ik zie Danica Patrick iig nog wel een keer in de F1 komen.....
montoya was in 2003 ook titelkandidaat, tot dat hij in de USA genaait werdt door de FIAquote:Op maandag 30 mei 2005 00:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Montoya dan ook. Al heb ik nog steeds mijn twijfels over hem.
ik vond de race niet zo spannend, gelukkig deden ze er nog iets aan op het einde van de race met een caution. Zogenaamd weer vuil op de baanquote:Op zondag 5 juni 2005 23:20 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb de race gister al gezien via Race Director.. Ik vond m erg spannend tegen het einde, zeker voor een ovalraceMaargoed, nu dus.. op Eurosport!
Was Moore die gast die op 3 meter hoogte de hekken in dook en daar een betonnen paal raakte??quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef SloMo het volgende:
Dudes, ff iets anders........ Ik keek vroeger altijd naar het PPG-CART kampioenschap. Met namen zoals Pruett, Gugelmin, johnstone fitipaldi en andretti etc etc.....Een man waar ik echt fan van was...Greg Moore!!. Ik heb zijn crah nooit gezien in 1999. Mijn interesse ging in die jaren meer naar de F1 en NASCAR, en keek niet zo heel veel CART meer, eigenlijk helemaal niets. Toen ik hoorde van de dood van Moore was mijn honger naar de CART-series helemaal verdwenen. Naar aanleiding van de post over de geschiedenis van de GP canada en het daarbij horende verhaaltje ben ik weer via via op het verhaal van Moore gekomen en heb de crash bekeken. Ik had me namelijk voorgenomen die crash nooit te willen zien. Hij scheen namelijk horrific te zijn! Maar sjit, wat kreeg ik de kriebels zeg.............. Wat een godvergeten ernstige crash. Alleen hoe is het gebeurd? Want ik heb alleen het gedeelte van de crash gezien vanaf 2 seconden voor de impact! Maar waarom hij nou van de baan raakt???? Kan iemand mij dat vertellen.
Ja die crash van Krosnoff is ook echt niet te geloven....Recht de hekken in! Maar moore die rijdt gewoon echt fullspeed het gras op. Op dat moment beginnen de filmpjes......Maar zoals ik het zie zit hij wel heel erg van zijn lijn......Die betonnen muur was inderdaad niet beschermd met banden of iets dergelijks. Hij raakt daarbij ook nog eens de betonnen muur ondersteboven. Dus hij heeft de impact van 250km plus ( zo ziet het er wel naar uit iig) boven op zijn hoofd gekregen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:46 schreef MonoSynth het volgende:
Ik heb die crash laatst ook bekeken, idd heel erg.
Maar niet zo erg als de crash van Jeff Krosnoff in 1996. Die heb ik live op tv gezien en staat me nog steeds bij.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |