Ik vond er inderdaad ook geen bal aan, niet een coureur zien inhalenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb net ook ff zitten kijken nog ja, maar wat Allard zegt heeft ie helemaal gelijk in. Je kan gewoon zo geen race rijden met inhaalacties, ze moesten de enige plek waar je de snelheid haalt al afzetten met een extra chicane omdat het te gevaarlijk werd.. Pure commercie om die race daarheen te halen, en dat gaat ten koste van de sport naar mijn idee![]()
Die wagens jumpend te zien had ik echter niet willen missen
thanks dat je het ff zegt, was het bijna vergetenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:25 schreef mikezwet het volgende:
Vanavond de Champcar race in Denver live op eurosport, 21:45
Lekker foutje was dat.quote:
Dat is toch racen, beetje actie hoor anders word het zo formule 1 achtigquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:30 schreef Rory78 het volgende:
Yep, en tegelijkertijd Glock als dom verslijten.... (???)
Ik vond die actie van Tracy schamenswaardig.
Soort Sato?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:55 schreef rubbereend het volgende:
Tracy reed als een echt kamikaze piloot
quote:
triestquote:Op zondag 26 maart 2006 20:34 schreef mikezwet het volgende:
Het IRL seizoen is vandaag begonnen als een zwarte dag:
IRL Driver Paul Dana Dies After Crash
R.I.P.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:34 schreef mikezwet het volgende:
Het IRL seizoen is vandaag begonnen als een zwarte dag:
IRL Driver Paul Dana Dies After Crash
"You will see it again and again".quote:Op maandag 27 maart 2006 02:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mochten mensen nog het nieuwsbericht van FOX willen zien over en inclusief deze crash: link. Het ziet er niet prettig uit en doet me wat denken aan Zanardi op de Lausitzring in 2001.En dat is niet een crash waar ik graag aan herinnerd wordt...
Tja, het blijft toch FOX.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
"You will see it again and again".
Lekker sensationeel gebracht door FOX.
Tja, indeed....quote:Op maandag 27 maart 2006 02:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tja, het blijft toch FOX.Het was de eerste link die ik tegenkwam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |