quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
zal je toevoegen, maar nu even nietquote:Op zondag 14 maart 2004 20:05 schreef Sandyman het volgende:
Hey gasten. Ik speel ook mee, en wil ook wel in de op!
Team: SandstorM, ID = 148839, Divisie V.80
eerst de wedstrijd vanavondquote:Op zondag 14 maart 2004 20:08 schreef Nkjez het volgende:
[..]
zal je toevoegen, maar nu even niet
Ja! Maar vergeten op te antwoordenquote:Op zondag 14 maart 2004 20:41 schreef Grumpey het volgende:
ik zit bij ouders, geen mIRC hier
komende woensdag wel, ben dan op mijn eigen kamer
nog iets aan mijn aanwijzingen gehad qyn?
Ik heb je wedstrijd al in HAM staan, als trouwe supporter mis ik natuurlijk geen westrijdquote:Op zondag 14 maart 2004 20:50 schreef Grumpey het volgende:
ik blijf je volgen
et voila.... 1-0 KVK
Hehe, ik moet eerst maar eens zien te winnen, voorsprong behouden enzoquote:Op zondag 14 maart 2004 20:55 schreef Grumpey het volgende:
waarschijnlijk had je ook nog wel kunnen PICen
volg je wedstrijd ook hehequote:Op zondag 14 maart 2004 21:04 schreef GRUMBLER het volgende:
Speel PIC toch 0-1 voor (tegenstander pict ook..denk ik)
maar ben er nog niet....
Staat in het verslag iets wat in nog niet eerder heb gezien:
"Het leek alsof Culpa dacht dat ze al hadden gewonnen, wat tot gevolg had dat ze een beetje ongemotiveerd over het veld liepen."
wel grappig bij mij in de poule zit een iemand met een team: FC Middelburg...quote:Op zondag 14 maart 2004 21:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
volg je wedstrijd ook heheDat verslagzinnetje komt denk ik omdat hij ook PIC't
Zelf sta ik nog 0-0
neuh dat hoeft nietquote:Op zondag 14 maart 2004 21:14 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
wel grappig bij mij in de poule zit een iemand met een team: FC Middelburg...
jij niet maar naam lijkt verdomd veel op die van jou en ik hoef zeker niet te vragen waar je vandaan komt..![]()
Ik heb er ook wel een goed gevoel bijquote:Op zondag 14 maart 2004 21:19 schreef Grumpey het volgende:
qyn, je wint makkelijk met je 61 procent balbezit en je 4-0 stand.
Zeker omdat je ook conditie hebt getraint, en dus is 2e helft ook voor jou.
en ikzelf sta op een 1-0 die alle kanten op kan
Ik hoop nu op een Hattrickquote:Op zondag 14 maart 2004 21:35 schreef Grumpey het volgende:
KVK, wij willen de 10 zien![]()
goed bezig![]()
lol lolquote:Middelburg's Lambert Grendel ontving, na een goede combinatie door de verdediging van de thuisploeg, de bal en plaatste hem zorgvuldig in de hoek van het doel, 0 - 2. Het thuispubliek was hier echt helemaal niet blij mee! Er kwamen nog net geen witte zakdoekjes bij kijken.
wat betekent impasse ??quote:Middelburg slaagde erin de tegenstander onder druk te zetten, waardoor de wedstrijd bij tijden op een impasse leek af te stevenen. 0 - 2 was de ruststand. Middelburg had het meeste balbezit, namelijk 58 procent.
net zoals mijn vorige week ook voor het eerste een echte duidelijk overwinning.. 8-0 met 5 doelpunten voor mijn spits.. maar ja.. daarnet oog in oog met de keeper falenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:38 schreef qyn het volgende:
[..]
Ik hoop nu op een Hattrick.. Of een dubbele
![]()
5-0, ziet er goed uit.. M'n eerste echte overwinning, als dit zo doorgaat
![]()
ow boeiend zolang ik maar winquote:Op zondag 14 maart 2004 21:54 schreef Grumpey het volgende:
impasse betekend dat de wedstrijd doodbloed, saai is en niet leuk om naar te kijken...
oh jeequote:Op zondag 14 maart 2004 22:03 schreef Lortnoc het volgende:
Ik word echt goed pissed van ht dit seizoen...al de zoveelste wedstrijd onterecht verloren. Kon dat bij de andere wedstrijden nog wel een beetje verwacht worden nu is het echt totaal onterecht![]()
Alleen de fok! cup kan mijn seizoen nog een beetje redden dus beware....
valt nog mee dattie geen Shithole heetquote:In de 56e wedstrijdminuut, viel Kornel Sithole van Engessas dramatisch net buiten het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Kornel Sithole een gele kaart voor een schwalbe.
Niet zo gemeen tegen mijn beste middenvelder! Maar idd, beetje rare naam. Heb ook al een spits gehad met de naam Stefano Spits. Gelijk maar verkocht, zo'n naam levert natuurlijk extra centjes op :pquote:Op zondag 14 maart 2004 22:13 schreef nicomart het volgende:
wat hebben die speler van jou een rare naam engessa
[..]
valt nog mee dattie geen Shithole heet
hier staat de grond ook te trillen onder het gejuich.....quote:Op zondag 14 maart 2004 22:16 schreef qyn het volgende:
6-1 geworden![]()
En 3-0 voor Grumpelix! *JUICHT WEDEROM!*
Ik heb ook een Sitholequote:Op zondag 14 maart 2004 22:13 schreef nicomart het volgende:
wat hebben die speler van jou een rare naam engessa
[..]
valt nog mee dattie geen Shithole heet
haha idd.. maar 1-1 is niet genoeg engessa.. wel ff scoren hoorquote:Op zondag 14 maart 2004 22:15 schreef engessa het volgende:
[..]
Niet zo gemeen tegen mijn beste middenvelder! Maar idd, beetje rare naam. Heb ook al een spits gehad met de naam Stefano Spits. Gelijk maar verkocht, zo'n naam levert natuurlijk extra centjes op :p
Ze willen niet! Mijn twee spitsen draaien die hele verdediging daar dol maar leggen er op dit moment geen bal in! Maar goed, nog 20 minuten en ik heb maar 1 goal nodig.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
haha idd.. maar 1-1 is niet genoeg engessa.. wel ff scoren hoor
ik ga ff een jeugdspelertje promoveren trouwens
Damn, en jij zit in mijn poule voor de Fok!Cupquote:Op zondag 14 maart 2004 22:34 schreef TimmyAsd het volgende:
0-5 gewonnen, nu al 6 punten uit de eerste 2 wedstrijden
0 tegen, 11 voor... ik ben op dreef!
ghehequote:Op zondag 14 maart 2004 22:35 schreef qyn het volgende:
[..]
Damn, en jij zit in mijn poule voor de Fok!Cup![]()
kijk dat zijn de goeie berichten!!quote:Op zondag 14 maart 2004 22:34 schreef TimmyAsd het volgende:
0-5 gewonnen, nu al 6 punten uit de eerste 2 wedstrijden
0 tegen, 11 voor... ik ben op dreef!
netjes..quote:Op zondag 14 maart 2004 22:45 schreef Grumpey het volgende:
ik steven af op een doelsaldo van 9-0 en een verhoogd TS
nou supporter kan via een speler van hattrick raateland.. die doet dat al een paar jaar voor zo'n 1200 mensen.. en voor HAM zou ik het ook niet weten.. sorryquote:Op zondag 14 maart 2004 22:44 schreef TimmyAsd het volgende:
owja.. ik wil graag 2 dingen:
- supporter worden (om zo bij de fok!federatie aan te sluiten
- HAM bezitten, en dan legaal (dus moet ik na een maandje betalen..)
Ik heb alleen geen creditcard, en heb Postbank..
iemand die me kan vertellen wat de mogelijkheden zijn voor mij?
tnx!
zo.. dat is niet zomaar wat neequote:Op zondag 14 maart 2004 22:49 schreef Nkjez het volgende:
heb 0-1 gewonnen, maar dit vind ik wel een leuke stukje uit de wedstrijd
De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Victoria2004, met een indrukwekkende 93 procent balbezit.
gebruik jij trouwens HAM of zijn er andere (gratis) tools, die ook goed zijn?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou supporter kan via een speler van hattrick raateland.. die doet dat al een paar jaar voor zo'n 1200 mensen.. en voor HAM zou ik het ook niet weten.. sorry
Netjes, je gaat zo goed het seizoen inquote:Op zondag 14 maart 2004 22:45 schreef Grumpey het volgende:
ik steven af op een doelsaldo van 9-0 en een verhoogd TS
ja, www.hattrickorganizer.de is gratis, en (wat toevallig) heeft dezelfde functies als HAM heeft.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
gebruik jij trouwens HAM of zijn er andere (gratis) tools, die ook goed zijn?
kan er niet inkomen, ik download alles, pak alles uit, en dan zeg ik dat ik javad ofzow mis..quote:Op zondag 14 maart 2004 23:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, www.hattrickorganizer.de is gratis, en (wat toevallig) heeft dezelfde functies als HAM heeft.
werkt perfect!
Mij ff mailen, ik heeft wel een creditcard.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:44 schreef TimmyAsd het volgende:
owja.. ik wil graag 2 dingen:
- supporter worden (om zo bij de fok!federatie aan te sluiten
- HAM bezitten, en dan legaal (dus moet ik na een maandje betalen..)
Ik heb alleen geen creditcard, en heb Postbank..
iemand die me kan vertellen wat de mogelijkheden zijn voor mij?
tnx!
same herequote:Op zondag 14 maart 2004 23:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
kan er niet inkomen, ik download alles, pak alles uit, en dan zeg ik dat ik javad ofzow mis..iemand enig idee?
Dat mag helemaal niet! Foei!quote:Op zondag 14 maart 2004 23:12 schreef leolinedance het volgende:
4 - 0 overwinning wn 3 - 0 overwinning (ja speel met 2 teams)
www.hattrickbuddy.dequote:Op zondag 14 maart 2004 23:24 schreef engessa het volgende:
[..]
Mij ff mailen, ik heeft wel een creditcard.
*Fusion* misschien PIC gespeeld?quote:Op zondag 14 maart 2004 23:55 schreef thunderbunny het volgende:
*fusion* - Almelo City 0 - 1
Even iets andersquote:Op maandag 15 maart 2004 00:03 schreef thunderbunny het volgende:
oeps verkeerder gequote nm
Ik gebruik zelf dus hattrickbudddy en hattrick organizer. Persoonlijk vind ik buddy het fijnst werken omdat tie lekker duidelijk met rood en groen aangeeft welke spelers gezakt en gedaald zijn. Ook zie je bij de buddy welke spelers zondag hebben gespeeld of welke er in de opstelling staan voor woensdag of maandag. Voor organizer moet je een speciaal java dingetje downloaden die ook ergens op die site te vinden moet zijn. Als je die niet kan vinden moet je ff mailen want die heb ik nog wel ergens volgens mij.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
gebruik jij trouwens HAM of zijn er andere (gratis) tools, die ook goed zijn?
yup, er staat ook een java-bestand op die site....die moet je ook installeren (btw ook handig voor allerlei java toepassingen)....quote:Op zondag 14 maart 2004 23:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
kan er niet inkomen, ik download alles, pak alles uit, en dan zeg ik dat ik javad ofzow mis..iemand enig idee?
Ja hij zal gewoon playmaking krijgen..quote:Verder stel ik m'n middenvelder die ik deze week per ongeluk als verdediger had opgesteld komende woensdag maar als middenvelder op
oh dat wist ik nietquote:Op maandag 15 maart 2004 10:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
daarna werkt hij perfect. Btw, ook organizer geeft met rode en groene kleurtjes aan wie er gestegen zijn en wie niet..![]()
tuurlijk. ik speel ht pas 1 seizoen en ben (nog) geen supporter en weet dus niet echt wat een federatie inhoud en wat ze doen. Als je een stukje erover schrijft voeg ik 'm wel toe aan de op.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:57 schreef Lortnoc het volgende:
Zou er ook iets over de fok fed in de op kunnen?
kun je natuurlijk nooit zeker weten maar ik denk van wel. Mijn middenveld was gisteren met PIC waardeloos terwijl het normaal altijd slecht/zwak is. Het scheelt dus best wel veel volgens mijquote:Op maandag 15 maart 2004 17:45 schreef Finkelstein het volgende:
Gisteren GePICt, met 5-3 verloren tegenstander had wel rood gehad. Dus de eeuwige vraag is en blijft: had ik gewonnen als ik niet had gePICt???
Daarom durf ik ook eigenlijk niet zo goed te PICen.. Ik ben bang dat ik er punten door ga verliezen en dat is iets wat ik echt niet kan gebruiken.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:45 schreef Finkelstein het volgende:
Gisteren GePICt, met 5-3 verloren tegenstander had wel rood gehad. Dus de eeuwige vraag is en blijft: had ik gewonnen als ik niet had gePICt???
dank je, nu voel ik me een stuk beter.quote:Op maandag 15 maart 2004 18:02 schreef Vision het volgende:
[..]
kun je natuurlijk nooit zeker weten maar ik denk van wel.
Na 7 weken niet meer word een team van eigenaar vervangen als ik het goed heb. Als jij het idee hebt dat je zeker zo'n 8-0 kan winnen normaal dan moet je met PIC wel kunnen winnen ook.quote:Op maandag 15 maart 2004 18:51 schreef qyn het volgende:
Speel denk ik komende wedstrijd PIC, hoewel ik 't wel eng vind![]()
Tegenstander z'n laatste login was op 25-02-2004 at 18:21. Hoeveel weken was het ook alweer voordat het team van eigenaar wisselt omdat er te lang niet ingelogd is? Ik ga ervan uit dat ie niet meer inlogt en z'n opstelling ook niet meer wijzigt (4-4-2, normaal)..
Heeft wel 2-0 gewonnen van een nog zwakker team... Zou PIC veilig zijn?
waar staat dat? ik heb het niet kunnen vinden...quote:Op zondag 14 maart 2004 23:12 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
Uhh ik zou geen Ham kopen:
"Zoals we de CHPP-ontwikkelaars reeds meegedeeld hebben, is de HRF-file na 1 oktober 2004 niet meer beschikbaar."
staat er voor hattrick-supporters
Ik heb het idd ook ergens gelezen ik weet alleen niet meer waarquote:Op maandag 15 maart 2004 19:38 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
waar staat dat? ik heb het niet kunnen vinden...
bvd
Dat vind je onder "Supporter" (linkerkolom) en dan "Download". Op dat scherm staat die tekstquote:Op maandag 15 maart 2004 20:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb het idd ook ergens gelezen ik weet alleen niet meer waar![]()
Dat zuigt. Ben benieuwd of er nog iets vergelijkbaars voor in de plaats komt, vind het nl. verdomd handig al die gegevens. En ik heb natuurlijk net voor HAM betaald...quote:Op maandag 15 maart 2004 20:49 schreef qyn het volgende:
[..]
Dat vind je onder "Supporter" (linkerkolom) en dan "Download". Op dat scherm staat die tekst![]()
gek, als ik het lees snap ik er niets vanquote:Op maandag 15 maart 2004 21:47 schreef GRUMBLER het volgende:
"Het HRF-bestand is een verouderd bestandsformaat. Als je van plan bent toepassingen voor Hattrick te ontwikkelen, moet je een CHPP-ontwikkelaar zijn en het gebruik van het hrf-bestand vermijden en in plaats daarvan de XML-interface gebruiken.
Zoals we de CHPP-ontwikkelaars reeds meegedeeld hebben, is de HRF-file na 1 oktober 2004 niet meer beschikbaar. "
Als ik dit lees kom ik tot de conclusie dat ze van het hrf bestand type afstappen en dat ontwikkelaars hun programmatuur maar moeten aanpassen.
quote:Op maandag 15 maart 2004 23:36 schreef qyn het volgende:
Hmm, nog één week voordat m'n Excellent winger weer beter is.. Maar err, is het verstandig om die meteen in een leaguewedstrijd op te stellen zodra beschikbaar? Of is 't risico groot dat hij dan direct weer geblesseerd raakt? (speler is 20 jaar oud).
Als je speler een pleister heeft, dan is de kans niet groter dat ie geblesseerd raakt, maar als ie geblesseerd raakt met een pleister ben je hem wel een half seizoen kwijt ofzo
Zou 'm graag opstellen volgende wedstrijd, om de zwakke vleugel van m'n tegenstander te verpulveren.. Ben er nog steeds niet over uit of ik PIC of niet.. Heb vorig seizoen omdat het de laatste wedstrijd was MOTD tegen hem gespeeld en 2-1 gewonnen, toen was m'n team echter net iets zwakker (Haal nu 23,5 *'ren, tijdens de 2-1 wedstrijd was dat 21, hij een beetje vormstijging). . Heb ook 6-1 gewonnen van een speler waar hij 3-0 van verloren heeft..
Maar feit blijft dat ik de vorige keer maar net gewonnen heb.. Als je PIC'ced, behalve je team-spirit, gaat er eigenlijk nog meer omhoog? (ving iets op over supporters?). Of moet ik gewoon m'n angst overwinnen?
![]()
Nee, alleen je teamspirit gaat omhoog, afhankelijk van het leiderschap van je coach. Heeft niks met supporters te maken
Overigens ga ik er vanuit dat HAM binnenkort wel XML gaat ondersteunen, ze kunnen het natuurlijk niet maken om niets te doen aan de veranderingen![]()
Idd.. XML werkt stukken beter en makkelijker en ik verwacht wel dat alle CCHP aangesloten tools gewoon gebruik van maken van die XML voor zover ze dat nog niet doen. Als ik het goed begrepen heb is er goede communicatie tussen de ontwikkelaars van de tools en de HT-ersquote:Op maandag 15 maart 2004 21:52 schreef engessa het volgende:
Ik wel! En eigenlijk hebben ze ook wel gelijk, XML is een stuk flexibeler en een echte standaard.
En op deze manier hebben de ontwikkelaars nog de tijd tot 1 oktober om hun programma's om te gooien, moet wel lukken dacht ik.
quote:Op maandag 15 maart 2004 21:49 schreef Finkelstein het volgende:
gek, als ik het lees snap ik er niets van
ghi een modje met leedvermaak....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:06 schreef Vision het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ook hattrick buddy geprobeerd? dat is echt gewoon een makkie.. hoef je nix extra's voor te doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:36 schreef TimmyAsd het volgende:
ik krijg maar geen tool geinstalleerd
Klopt, maar komt er als het goed is wel in!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:53 schreef nicomart het volgende:
ff offtopicmaar deze staat niet bij de standaard smilies!
Maar ik vind m wel helemaal geweldig
behalve op wedstrjiddagen en vrijdag is er ook niet zoveel boeiends gaande op hattrickquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:45 schreef Finkelstein het volgende:
de statistieken van dit forum lijken me wel leuk om te zien. Op dinsdag is er bijna niemand, tegen woensdag avond wordt het druk tijdens de oefenwedstrijd, donder is het weer redelijk rustig beetje na gepraat over de wedstrijd dag ervoor, vrijdag een klein beetje over de training, zaterdag is het meestal rustig, en op zondag is het opeens super druk.
nu ik er zo over nadenk, lijkt het me eigenlijk niet meer zo heel leuk...
hattrick of de statistieken?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:45 schreef Finkelstein het volgende:
nu ik er zo over nadenk, lijkt het me eigenlijk niet meer zo heel leuk...
denk het eerste.....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:33 schreef Vision het volgende:
[..]
hattrick of de statistieken?
Ik gok op de 2e.. volgens mij had tie dat onvriendelijke niet eens doorquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:40 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
denk het eerste.....
je was niet zo vriendelijk voor hem...
6 spelers verkocht, en 150.000 verdient, dan waren je spelers ook niet zo duurquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
behalve op wedstrjiddagen en vrijdag is er ook niet zoveel boeiends gaande op hattrickMiss spelertje kopen enzo maar voor de rest ook niet echt boeiend
BTW: net weer een speler verkocht waardoor mijn economie weer redelijk is, heb nu in 2 weken mijn selectie van 26 spelers naar 20 uitgedunt. Hiermee 150000 euro verdient.
was niet eens onvriendelijk bedoelt. Ik moest lachen omdat ik het erg herkenbaar vond, ik snapte nl. ook geen zak van dat verhaalquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:40 schreef GRUMBLER het volgende:
je was niet zo vriendelijk voor hem...
nogal logisch lijkt me. Als je pas begint heb je geen spelers van een paar ton er tussen zitten, en als je dat wel hebt ben je een sukkel als je die verkooptquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:21 schreef Sandyman het volgende:
6 spelers verkocht, en 150.000 verdient, dan waren je spelers ook niet zo duurha ha
haha ooh.. kwam een beetje zo overquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:38 schreef Vision het volgende:
[..]
was niet eens onvriendelijk bedoelt. Ik moest lachen omdat ik het erg herkenbaar vond, ik snapte nl. ook geen zak van dat verhaal
(ja, ik weet wat xml is, en die .hrf files is iets van hattrick, maar die CHPP zooi enzo)
bij het uitpakken doet hij al niets..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ook hattrick buddy geprobeerd? dat is echt gewoon een makkie.. hoef je nix extra's voor te doen.
Vertel ff wat pcies het probleem is dan
Ja, je vraag ter teveel voor. Spelers die niet veel waard zijn kun je het beste op de lijst zetten voor 0 euro of max. 5000 euro, dan heb je kans dat mensen er op bieden. Maar je kunt er wel op hopen dat mensen dit bieden, maar ze doen het toch niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:04 schreef engessa het volgende:
Voor een speler als deze:
Duco Nicolaye (25268064)
19 jaar, zwak vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 37 000 ¤
Loon: 650 ¤/week
Eigenaar: Engessa's 11
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
kan ik toch wel 25000 vragen?
Ik heb allemaal spelertjes te koop leuk, op zich geinige middenvelders maar ik raak ze aan de straatstenen niet kwijt! Voor de liefhebbers: 23038000, 21180392 en 22660621. Vraag ik er soms te veel voor?
Ik denk dat je op dit moment niet meer dan een paar duizend voor die gasten krijgt.. tenminste voor die van 25 wel.. die van 18 is nog wel trainbaar, maar dat gaat ook wel een tijdje duren ben ik bang..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:49 schreef qyn het volgende:
Zo heb ik:
Elmeri Luomajärvi
56 000 ¤, 18 years, passable form
Has disastrous experience and passable leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: weak Defending: inadequate
Scoring: inadequate Set Pieces: poor
Salah Rashid
53 000 ¤, 25 years, weak form
Has poor experience and poor leadership abilities [Head]
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: inadequate
Scoring: inadequate Set Pieces: wretched
Wat zou ik hier nu voor kunnen vangen? Verkopen voor wat 40.000 of hoger heeft niets opgeleverd; 't is balen dat ze niet op één plek 'passable' hebben... Ik zou bijna op verdedigen gaan trainen juist om deze spelers OF bruikbaar te maken OF te kunnen verkopen![]()
Want geld heb ik nodig iets verderop in het seizoen.. Sta over 2 weken meer dan een ton in de min
.. Andere optie is m'n passable middenvelder te verkopen zodra hij 'solid' bereikt .. speler is nu 140.000 waard als passable middenvelder .. (stijgt nu elke week zo'n 10.000 of meer).
Kan er dus ook voor kiezen om m'n huidige team door te trainen, het rood staan voor lief te nemen en zodra een speler genoeg waard is (boven de 2 ton) deze te verkopen om ineens positief te eindigen.. Dillemma's! Op zich is Hattrick best een beslissingsrijk spel, doen ze goed
![]()
Spelers met zulke stats leveren bijna niets op.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:49 schreef qyn het volgende:
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Scoring: inadequate Set Pieces: poor
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: inadequate
Scoring: inadequate Set Pieces: wretched
Wat zou ik hier nu voor kunnen vangen? Verkopen voor wat 40.000 of hoger heeft niets opgeleverd; 't is balen dat ze niet op één plek 'passable' hebben... Ik zou bijna op verdedigen gaan trainen juist om deze spelers OF bruikbaar te maken OF te kunnen verkopen![]()
Want geld heb ik nodig iets verderop in het seizoen.. Sta over 2 weken meer dan een ton in de min
.. Andere optie is m'n passable middenvelder te verkopen zodra hij 'solid' bereikt .. speler is nu 140.000 waard als passable middenvelder .. (stijgt nu elke week zo'n 10.000 of meer).
Kan er dus ook voor kiezen om m'n huidige team door te trainen, het rood staan voor lief te nemen en zodra een speler genoeg waard is (boven de 2 ton) deze te verkopen om ineens positief te eindigen.. Dillemma's! Op zich is Hattrick best een beslissingsrijk spel, doen ze goed
![]()
Joh?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:09 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Spelers met zulke stats leveren bijna niets op.
Heb ik gedaan, de prijs die ik vraag gaan ze vaak ook voor weg. Misschien maar iets lager inzetten en hopen op een goed bod.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:09 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Spelers met zulke stats leveren bijna niets op.
Tips van de dag:
- Kijk eens naar spelers met dezelfde stats, en kijk wat daar voor geboden wordt, dus niet wat de vraagprijzen zijn van alle managers.
- Lees de regels nog eens goed door.
- Ga iets trainen, maar doe dat wel met jonge spelers, en niet met 25 jarige. En doe dat voor 2 seizoenen ofzo.
1 middevelder van een ton verkocht en een vleugelspeler van 50000. De rest ontslagen. Ik zei niet dat ik ze allemaal verkocht had hequote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:21 schreef Sandyman het volgende:
[..]
6 spelers verkocht, en 150.000 verdient, dan waren je spelers ook niet zo duurha ha
ja je kan ze idd het beste iets lager op de lijst zetten dan heb je grote kans op een bidwar.. En natuurlijk voor zorgen dat de deadline op een beetje druk moment valt.. dus niet zoals ik wel eens doe.. om een uurtje of 4 in de nacht..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:01 schreef engessa het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, de prijs die ik vraag gaan ze vaak ook voor weg. Misschien maar iets lager inzetten en hopen op een goed bod.
Dan ga ik er maar van uit dat HT rond die tijd gewoon paar dagen tot 2 weken plat gaat,want het loopt altijd en eeuwig weer fout daar als er wat veranderd of geupdate wordt.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:47 schreef GRUMBLER het volgende:
"Het HRF-bestand is een verouderd bestandsformaat. Als je van plan bent toepassingen voor Hattrick te ontwikkelen, moet je een CHPP-ontwikkelaar zijn en het gebruik van het hrf-bestand vermijden en in plaats daarvan de XML-interface gebruiken.
Zoals we de CHPP-ontwikkelaars reeds meegedeeld hebben, is de HRF-file na 1 oktober 2004 niet meer beschikbaar. "
Als ik dit lees kom ik tot de conclusie dat ze van het hrf bestand type afstappen en dat ontwikkelaars hun programmatuur maar moeten aanpassen.
http://www.google.nl/sear(...)8&q=%280xc0000135%29quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:45 schreef TimmyAsd het volgende:
wil ik hattrick Nuddy downloaden, alles geinstalleerd alles nog okee, maar wil ik het opstarten dan komt er dit:
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beeindigen.
wat is er mis?
denk ( weet ) dat je die net voor 5000 kwijtraakt.............. kan je niks mee. Slechte stats en te oud om eventueel nog goed te trainen in een basis stat.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:04 schreef engessa het volgende:
Voor een speler als deze:
Duco Nicolaye (25268064)
19 jaar, zwak vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die kalm is en oneerlijk.
Vastgestelde waarde: 37 000 ¤
Loon: 650 ¤/week
Eigenaar: Engessa's 11
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
kan ik toch wel 25000 vragen?
Ik heb allemaal spelertjes te koop leuk, op zich geinige middenvelders maar ik raak ze aan de straatstenen niet kwijt! Voor de liefhebbers: 23038000, 21180392 en 22660621. Vraag ik er soms te veel voor?
deze melding is voor de mensen die de Hattrick tooltjes maken en voor de gebruikers van die tooltjes ( HAM ed. ) Daar zal de performance verder niet van omlaag gaan eerder omhoog omdat er nu geen honderdduizenden hrf files gecreerd hoeven te worden....... Ook heb ik het nog niet meegemaakt dat hattrick er 2 weken uitligt..... maar dat terzijde.......quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:46 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar van uit dat HT rond die tijd gewoon paar dagen tot 2 weken plat gaat,want het loopt altijd en eeuwig weer fout daar als er wat veranderd of geupdate wordt.
Saarom vind ik het ook nog onzin om supporter te worden,eerst die serverbase goed krijgen,dan zien we wel weer.
Mis nu soms hele eerste helften van wedstrijden
Er staat niet voor niks een linkje naar dat .Net gebeuren bij.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:45 schreef TimmyAsd het volgende:
wil ik hattrick Nuddy downloaden, alles geinstalleerd alles nog okee, maar wil ik het opstarten dan komt er dit:
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beeindigen.
wat is er mis?
quote:Armağan Evrensel (26973462)
19 jaar, matig vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Vastgestelde waarde: 52 000 ¤
Loon: 800 ¤/week
Eigenaar: AFC Inga
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
met een beetje mazzel en op een wat later of vroeger tijdstip haal je een 17 jarige met dezelfde stats........... nu kan je hem alleen dit seizoen echt serieus trainen....quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:12 schreef Fugie het volgende:
net in een biedduel een speler gekocht, begon bij 21000 biede en kwartier later geeindigt bij 52000 wat de waarde is van de spelerIk wou hem erg graag omdat ik nog een jonge vleugelverdediger zocht om te traine.
[..]
mjah kan wel, had alleen nu zin om een speler te kopenquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:16 schreef Tim_G het volgende:
[..]
met een beetje mazzel en op een wat later of vroeger tijdstip haal je een 17 jarige met dezelfde stats........... nu kan je hem alleen dit seizoen echt serieus trainen....
hahaha!! ja..... ik ken het ook ja..... maar ben dan wel weer trots op mezelf als ik het dan toch kan weerstaan!quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
mjah kan wel, had alleen nu zin om een speler te kopen![]()
ja ik laat mezelf nietoverbiede natuurlijk hehe, maar ik ga er wel vanuit dat ik aan het eind van het seizoen deze speler kan verkopen met winst dusjahquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:45 schreef GRUMBLER het volgende:
ghi ik ken het soms ga je een bidwar aan op een speler die je achteraf gezien alleen maar hebt gekocht omdat je een speler wou (lees:kon) kopen
gewoon voor de thrill bieden en overbieden, inmiddels heb ik dat wel onder controle
ik ken het ook idd.. daarom sta ik nu ook zo in de minquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
mjah kan wel, had alleen nu zin om een speler te kopen![]()
lol zal die wel ff een pak op zijn broek krijgen van mijn vleugelspelers hehequote:Op woensdag 17 maart 2004 15:37 schreef Grumpey het volgende:
heb wel gister 17 jarige met zelfde stats gekocht als Fugie....voor precies hetzelfde bedrag :-)
gaat vanavond tegen jou zijn debuut maken Fugie!
quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
lol zal die wel ff een pak op zijn broek krijgen van mijn vleugelspelers heheHeb overigens redelijke sterke opstelling nog. Aangezien mijn selectie erg ver uitgedunt is
Ik wil nu eigelijk wel ff 3 maanden supporter worden, ff checke of het wat isKan ik gewoon geld overmaken met mijn internetbankieren van rabobank ??
lol ok dank je, zal eens ff betalen dan voor 3 maanden. Kan daarna altijd verder zienquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
in de openingspost staat een link hoe je dat pcies kan doen met je rabo internetbankieren.
deze link dus
Hou er wel rekeing mee dat het als je het overmaakt een paar daagjes kan duren voordat je daadwerkelijk supporter bent
en uiteraard lid worden van de Fok!Federatie!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
lol ok dank je, zal eens ff betalen dan voor 3 maanden. Kan daarna altijd verder zien
altijd leuk is dat in de beker volgens mij.. (niet zo leuk als de nu al legendarische Fok!Cup natuurlijk) maar volgens mij doet dat wel goed voor je opbrengtsten.. wat verdien je nou ongeveer voor een vol huis?quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:02 schreef Soepkip1980 het volgende:
Speel vanavond in de beker. De kans dat ik win is ongeveer fifty/fifty. Spannende pot dus....
Hopelijk worden de kaartjes trouwens goed verkocht. Heb weer wat geld nodig met mijn voor een topspeler waar ik op heb geboden.
Ongeveer 100. 000 eurotjes schoon per wedstrijdquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
altijd leuk is dat in de beker volgens mij.. (niet zo leuk als de nu al legendarische Fok!Cup natuurlijk) maar volgens mij doet dat wel goed voor je opbrengtsten.. wat verdien je nou ongeveer voor een vol huis?
pff.. zo legendarisch is de Fok!Cup nog nietquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:06 schreef Soepkip1980 het volgende:
[..]
Ongeveer 100. 000 eurotjes schoon per wedstrijd![]()
dat vind ik juist zo grappig aan die persberichten. mensen die daar veel tijd in steken gan echt helemaal op in het spelquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:36 schreef nicomart het volgende:
en uiteraard lid worden van de Fok!Federatie!!
maar ik denk dat je het wel wat gat vinden.. ik vind het erg gaaf moet ik zeggen.. ga altijd helemaal los op mijn persberichten
Sommige zijn echt overdreven.. Er zijn echt vast mensen die denken van jeeeeetje wat een sukkel met overdreven veel fantasie!!
Maar daar doe ik het voor![]()
lees de mijne eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:09 schreef Vision het volgende:
[..]
dat vind ik juist zo grappig aan die persberichten. mensen die daar veel tijd in steken gan echt helemaal op in het spel
Kom net thuis, krijg je ditquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:10 schreef nicomart het volgende:
engessa heeft m er al weer inliggen tegen qyn
haha idd.. komt natuurlijk omdat je er nog niet bij bent he.. nu zien je mannen ook dat je op de tribune zit en dat zal ze vast wat meer kracht gevenquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:14 schreef qyn het volgende:
[..]
Kom net thuis, krijg je dit.. Maar goed dat 't nog niet voor de Fok!Cup is, kan ik nog een weekje oefenen
net allemaal gelezenquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:11 schreef nicomart het volgende:
lees de mijne eens zou ik zeggen
ik ben benieuwd of Freek Opsteegh zijn woorden gaan waarmaken vanavond.. 1 van de 4 basisspelers die ik heb opgesteld tegen Gabberheadquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:16 schreef Vision het volgende:
[..]
net allemaal gelezen
Ow verrek, IRC! Ik sta ingelogd op m'n laptopquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:24 schreef Grumpey het volgende:
komt er nog iemand op irc? of, anders gezegd, gaan die mensen nog wat zeggen die erop zitten (qyn, raffie)?![]()
lol die taktiekenquote:Grumpelix vertrouwde op hun vaardigheid om te counteren. De strategie van Middelburg had betrekking op het onder druk zetten en het afsnijden van de aanvalshoeken van de tegenstander over het gehele veld. Door snel voetenwerk aan de linkerkant van het veld werd José Verduras van Middelburg in de 4e minuut helemaal vrij gelaten om te scoren. 0 - 1 voor de bezoekers. Nadat hij al een aantal keren de kwaliteit van de shirts van zijn tegenstander testte, kreeg Middelburg's Steven van Velsen een gele kaart.
uhm.. jaquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:52 schreef sir_dalord het volgende:
zeg, misschien domme vraag maar ik kom er echt niet uit.... Hoe verander je je opstelling van 4-4-2 naar bv 4-3-3?? is dat gewoon op een middenvelder als extra aanvaller aanklikken of wat?
nee, noemde maar ene voorbeeld:)quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. ja
zo simpel is het idd.. zit je er over te denken om aanvallers te gaan trainen?
of is er een andere redenatie voor die opstelling?
haha.. nee tuurlijk niet komen we vanzelf wel achterquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:02 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee, noemde maar ene voorbeeld:)
aangezien ik maar 2 fatsoenlijke aanvallers heb, lijkt mij het niet verstandig om 4-3-3 te spelen... Nee, ik wilde 3-5-2 gaan spelen in oefenwedstrijden, want ik heb een aantal jonge midfielders... En ik vroeg het gewoon af...
maarre, die 3-5-2 is alleen buiten fok!-cup natuurlijk... ik ga niet mijn tactiek verklappen aan mijn concurrent
dat dacht ik de eerste competitiewedstrijd van dit seizoen ook. verloor ik prompt met 1-3quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:05 schreef nicomart het volgende:
Het maakt mij niet uit hoor.. ga gewoon uit van eigen kracht.. ik speel al tijden 4-5-1
maar zo'n spannende wedstrijd wil iedereen toch lezenquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:49 schreef Vision het volgende:
lijkt me trouwens niet echt een super idee om alle matchverslagen te gaan posten. Als iedereen dat doet dan krijg je wel een hele hoop posts die misschien niet voor iedereen even interessant zijn....
ja maar je kan wel goed worden in max 3 systemen als je die maar vaak genoeg afwisselt en een systeem wat je een tijdje niet gespeeld hebt en dus zakt (ook door verkopen) dat heb je met 1 a 2 keer spelen zo weer op het oude niveau.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:49 schreef Vision het volgende:
Heb meteen nog ff een vraagje. In mijn friendly speelde ik vandaag 4-5-1 (counter) terwijl ik normaal altijd 3-5-2 (centrumaanval) speel. Die laatste heb ik al sinds jaar en dag op uitstekend, alleen speelde ik vandaag dus met 4-5-1. Die schoot nu van slecht naar redelijk, maar 3-5-2 ging van uitstekend naar goed. Gebeurt dat altijd zo snel, en betekend dit dat je gewoon maar 1 systeem op uitstekend kan hebben?
speelde je een systeem wat ze niet goed kenden?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Vraagje:
Een paar spelers van me zijn een halve ster in waarde gedaald, vanwege mijn 8-2 pak slaag.
Is dat tijdelijk klimmen ze er weer bovenop, of zijn ze nu voorgoed verneukt?
ja maar als jij met 5 aanvallers speelt krijgen ze allemaal geen trainingquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:10 schreef Finkelstein het volgende:
damn, 6-0 verloren, maar ik had ook 5 spitsen opgelsteld, aangezien in scoren train heb ik alle middenvelders ook in de spits gezet, ach, daar zijn het immers toch maar friendlies voor...
waar zie je percentages achter je middenveld? ik begrijp even niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:46 schreef Fugie het volgende:
nicomart, kan jij me vertellen wat die percentage's betekenen achter de prestaties van mijn middelveld etc ?
echt? oh ben ik lekker belazerd...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:13 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
ja maar als jij met 5 aanvallers speelt krijgen ze allemaal geen training
ow zoquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
waar zie je percentages achter je middenveld? ik begrijp even niet waar je het over hebt
edit:
bedoel je in hattrick buddy? Die percentages staan voor het verschil tussen jouw verdediging en zijn aanval (bijvoorbeeld). Als het groen is, is het beter voor je.. als het rood is, is het slechter voor je. Maar dat lijkt me duidelijk. bij mij bijvoorbeeld was mijn middenveld 100% slechter dan die van Gabberhead. die van hem was zwak en die van mij waardeloos.. Snappie?
Dan was tie een stukkie beter dan zijn rechteraanvallerquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
ow zoHad mijn linkerverdediger +133.3 %
en in 1 wedstrijd had ik alles beter, was gewoon in de competitie :s
idd.. je mag volgens de regels namelijk maar 3 spelers op een centrale positie hebben. Dus 3 centrale verdedigers, 3 centrale middenvelders of 3 spitsen. Wanner het er meer dan 3 zijn krijgen je spelers geen training.. dat is om te verkomen dat mensen dus met rare opstellingen gaan spelen, je ziet per slot van rekening ook barcalona niet mer 5 man in de spits staan (ik noem maar wat geksquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:55 schreef Finkelstein het volgende:
[..]
echt? oh ben ik lekker belazerd...
Persoonlijk vind ik zo'n reactie een beetje jammer. Ik denk ik help een noob even uit zijn dromen dat ie niet 40.000 euro moet vragen voor een speler die op geen enkele stat redelijk heeft, krijg je zo'n reactie... jammer. Letterlijk zei je namelijk:"Wat zou ik hier nu voor kunnen vangen? Verkopen voor wat 40.000 of hoger heeft niets opgeleverd; 't is balen dat ze niet op één plek 'passable' hebben...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:50 schreef qyn het volgende:
[..]
Joh?![]()
train je met positiespel trouwns wel het positiespel van de vleugelspelers of alleen je centrale middenveld?quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:19 schreef nicomart het volgende:
idd.. je mag volgens de regels namelijk maar 3 spelers op een centrale positie hebben. Dus 3 centrale verdedigers, 3 centrale middenvelders of 3 spitsen. Wanner het er meer dan 3 zijn krijgen je spelers geen training.. dat is om te verkomen dat mensen dus met rare opstellingen gaan spelen, je ziet per slot van rekening ook barcalona niet mer 5 man in de spits staan (ik noem maar wat geks)
Engessa in tha house! Maar je traint je CM'ers voor 100 % en je vleugelspelers voor 50% (vleugerverdedigers nog iets minder volgens mij).quote:Op donderdag 18 maart 2004 01:12 schreef Vision het volgende:
[..]
train je met positiespel trouwns wel het positiespel van de vleugelspelers of alleen je centrale middenveld?
vleugelverdedigers toch helemaal niet met positiespel?quote:Op donderdag 18 maart 2004 01:23 schreef engessa het volgende:
[..]
Engessa in tha house! Maar je traint je CM'ers voor 100 % en je vleugelspelers voor 50% (vleugerverdedigers nog iets minder volgens mij).
Gewonnen! Gewonnen! Gewonnen!
Volgens de regels wel, alleen maar 50 % (ongeveer).quote:Op donderdag 18 maart 2004 01:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
vleugelverdedigers toch helemaal niet met positiespel?
heb je nog iets speciaals gedaan om je spelers te slijten?quote:Op donderdag 18 maart 2004 01:23 schreef engessa het volgende:
[..]
Engessa in tha house! Maar je traint je CM'ers voor 100 % en je vleugelspelers voor 50% (vleugerverdedigers nog iets minder volgens mij).
Gewonnen! Gewonnen! Gewonnen!
En ik zie net dat ik ook nog 2 spelers verkocht heb! Een stond op de lijst voor 5000, is voor 8000 weggegaan en een ander stond voor 25000 op de lijst en is voor 40000 (!) weggegaan! Alle inkomsten die ik zondag heb zijn dus puur inkomsten die ervoor moeten zorgen dat ik eindelijk uit het rood kom. Hopelijk dus volle bak (11000 man kan ik kwijt)!
Nee dit klopt niet. Vleugelverdedigers trainen niet mee als je positiespel traint. Zoals hierboven al vermeld trainen je centrale middenvelders (3 stuks) voor 100% en je vleugelmiddenvelders (2 stuks) voor 50% mee.quote:Op donderdag 18 maart 2004 01:51 schreef engessa het volgende:
[..]
Volgens de regels wel, alleen maar 50 % (ongeveer).
Kan nooit. Met winger training krijgen wingbacks wel 50% training.quote:Op donderdag 18 maart 2004 01:51 schreef engessa het volgende:
[..]
Volgens de regels wel, alleen maar 50 % (ongeveer).
Juist dat klopt alleen de zogenaamde middenlijn krijgt positiespel training dus de middenvelders 100% en de vleugelspelers 50%quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:37 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Rechstreeks uit de regels van hattrick:
Positiespel Middenveld Centrale middenvelders (Vleugelspelers) ((Anderen))
Dus geen vleugelverdedigers![]()
als jij met 2 x 4 verschillende verdedigers hebt gespeeld dan krijgen zij alle 8 trainingquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:53 schreef Re het volgende:
even een vraagje
ik ben defensief aan het trainen en heb een competitie en een friendly gespeeld en 2 verschillende elftallen opgesteld (4-4-2), krijgen alle opgestelde verdedigers nu training of geldt hier dan ook dat het maar maximaal 6 spelers kunnen zijn en ze dus allemaal geen training krijgen?
Excuses daarvoor, zo bedoelde ik het allemaal niet.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:33 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik zo'n reactie een beetje jammer. Ik denk ik help een noob even uit zijn dromen dat ie niet 40.000 euro moet vragen voor een speler die op geen enkele stat redelijk heeft, krijg je zo'n reactie... jammer. Letterlijk zei je namelijk:"Wat zou ik hier nu voor kunnen vangen? Verkopen voor wat 40.000 of hoger heeft niets opgeleverd; 't is balen dat ze niet op één plek 'passable' hebben...
Daarom dacht ik dat ik je even op weg kon helpen door te zeggen dat spelers met zulke stats bijna niks opleveren, terwijl jij er 40.000 voor wil hebben![]()
Prima, even goede vriendenquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:27 schreef qyn het volgende:
[..]
Excuses daarvoor, zo bedoelde ik het allemaal niet...
* engessa moet niet gaan posten als ie te veel bier heeft gedronken, dat tast nl. het begrijpend lezen aan.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:37 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Nee dit klopt niet. Vleugelverdedigers trainen niet mee als je positiespel traint. Zoals hierboven al vermeld trainen je centrale middenvelders (3 stuks) voor 100% en je vleugelmiddenvelders (2 stuks) voor 50% mee.
Rechstreeks uit de regels van hattrick:
Positiespel Middenveld Centrale middenvelders (Vleugelspelers) ((Anderen))
Dus geen vleugelverdedigers![]()
Hmm, je tegenstander heeft wel met 5-0 gewonnen van een team waar jij met 4-0 van gewonnen hebt (maar toen speelde je toch ook PIC?) .. Ik zou het niet durven zeggen, maar als jij PIC'ced komende wedstrijd doe ik het ookquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:59 schreef Grumpey het volgende:
3-3 in spannend duel tegen Fugie
Wat vinden jullie, kan ik komende zaterdag PIC'en tegen mijn tegenstander? ik heb wel middenveld in handen...mijn teamID is 367606...
Dat klopt ook niet want met 4 verdedigers heb je 2 centrale verdedigers en 2 vleulverdedigers.. Dat is net als met positiespel de centrale spelers krijgen 100% en de vleugels krijgen 50%quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:56 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
als jij met 2 x 4 verschillende verdedigers hebt gespeeld dan krijgen zij alle 8 training
wat je nog beter kan doen is zondag met 4 verdedigers spelen en woensdag met 5 dan train je nog 1 extra (als je er 9 heb) en zo wordt je ook beter in 5-4-1 of 5-3-2 en kan je meerdere systemen toepassen afhankelijk van je tegenstanders
TS in de VIP zone??quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:21 schreef Finkelstein het volgende:
ineens is mijn TS van 'in de VIP ZONE' naar calm gegaan. kan dat komen omda ik gister avond met een fout systeem heb gespeeld?
Dat klopt wel:quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat klopt ook niet want met 4 verdedigers heb je 2 centrale verdedigers en 2 vleulverdedigers.. Dat is net als met positiespel de centrale spelers krijgen 100% en de vleugels krijgen 50%
Je kan dus wel met 5 verdedigers spelen (een middenvelder of een spits als centrale middenvelder opstellen) maar dan heb je dus 3 spelers met 100% en 2 met 50% en woendag ook 5 (andere) verdedigers opstellen dan heb je dus 6 spelers met 100% verdediging training en 4 spelers met 50% verdediging training
quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:27 schreef Grumpey het volgende:
wilde het net zeggen grumbler.....
beter regels lezen mensen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:06 schreef Lortnoc het volgende:
Woei....een winger naar excellent en eentje naar solid
Helaas wel weer vormdaling voor mijn twee recenste aanwinsten, ze staan nu op wretched dus kunnen alleen nog maar stijgen.
Ehmm.. help.. hij mag niet meedoen aan de FOK!Cup!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:03 schreef Grumpey het volgende:
korreweg sport? sounds familiar....
Goede muziekkeuze van Doves en Ferdinand, maar dat had ik al in gastenboek gezet
oepsquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:27 schreef Grumpey het volgende:
wilde het net zeggen grumbler.....
beter regels lezen mensen
hoe krijg je dat nou voor elkaarquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:16 schreef Finkelstein het volgende:
OOPS:
Latest events
19-03-2004 The team has lost training for the week due the incomprehensible actions of the club manager.
simpel..... meer dan het maximum van 3 spelers op een centrale positie neer zetten.........quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nou voor elkaar
goed he?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
simpel..... meer dan het maximum van 3 spelers op een centrale positie neer zetten.........
dus je hebt waarschijnlijk met 4 innermids gespeeld..... of 4 centerdefs.... of 4 aanvallers......
"door fouten te maken leer je" was toch een van die clichés?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:58 schreef Finkelstein het volgende:
[..]
goed he?![]()
oh EREDIVISIE vertegenwoordigd!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 01:10 schreef Solinski het volgende:
fok!ende hattricker / hattrickende fok!er meldt zich!
korreweg sport is de naam
tuurlijk mag dat.. maar dan mag tie maar 8 spelers opstellen oke?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:12 schreef Finkelstein het volgende:
Mag Korreg Sport ook meedoen met de fok cup?
zijn laatste wedstrijd:
Midfield: utopian
Right Side Defence: world class
Central Defence: world class
Left Side Defence: world class
Right Side Attack: supernatural
Central Attack: world class
Left Side Attack: supernatural
toch nog net iets beter dan die van mij (met de nadruk op iets):
Midfield: poor
Right Side Defence: inadequate
Central Defence: passable
Left Side Defence: solid
Right Side Attack: inadequate
Central Attack: excellent
Left Side Attack: inadequate
zit je mee dan grumpey!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:51 schreef Grumpey het volgende:
We zijn nu uiteraard allemaal massaal fan geworden van Korreweg Sport.....
Weg met Stiphout, Korreweg op 1!![]()
en voor de 2e opvolgende week een verdediger die niveau stijgt, begint te lopen....
vormratio: 5 stijgers, 1 daler (maar wel irritante)
Het gekke is, geen enkele speler is in stamina gestegen, al zou je verwachten dat dat wel gebeurt als je stamina traint met 24 spelers. Ten minste, het was de voorgaande keren wel het geval dat meer dan de helft steeg in conditie. HAM en Hattrick Buddy geven aan dat ik Stamina heb getraind..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:54 schreef nicomart het volgende:
..
Als je de training een beetje goed hebt bijgehouden kun je volgende week bij de tu misschien concluderen wat je afgelopen week getrained hebtquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:59 schreef qyn het volgende:
[..]
Het gekke is, geen enkele speler is in stamina gestegen, al zou je verwachten dat dat wel gebeurt als je stamina traint met 24 spelers. Ten minste, het was de voorgaande keren wel het geval dat meer dan de helft steeg in conditie. HAM en Hattrick Buddy geven aan dat ik Stamina heb getraind..
Zit nu bijna te denken dat die programma's in de war zijn.. Beetje vaag![]()
Holadiejee!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:51 schreef Grumpey het volgende:
We zijn nu uiteraard allemaal massaal fan geworden van Korreweg Sport.....
Weg met Stiphout, Korreweg op 1!![]()
een trainingsweek duurt van donderdagnacht 5.00 uur tot de volgende donderdagnacht 5.00 uur.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:54 schreef nicomart het volgende:
wat ik weet dat in de nacht van donderdag op vrijdag om 05.00 uur de training uitgevoerd "zou moeten" worden. het zou natuurlijk kunnen dat je de volgende week traint wat je deze week hebt ingesteld dus als je voor vrijdag veranderd dat dan op vrijdag nog de oude training word gevolgd (daarvoor heb je je spelers tenslotte opgesteld) en dat vanaf volgende week de nieuwe training ingaat? Ik kan het niet met zekerheid zeggen en volgend mij is het ook niet geheel juist wat ik zeg...
gewoon een gokje...
Voor m'n eigen genoegdoening hou ik mezelf dan maar voor dat ik deze week Playmaking heb getraind en dat HAM in de war is.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:27 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
een trainingsweek duurt van donderdagnacht 5.00 uur tot de volgende donderdagnacht 5.00 uur.
de training (en de tactiek) die jij hebt ingesteld die wordt getraind.
zelf al wissel je tig keer in de week dan zal de laatste wisseling worden getraind.
heb nog nooit iemand er voor 8 weken uitgezien!! max is 6........ als hij jong is en je neemt 6 dokters aan of meer dan is hij binnen 2 weken weer fit!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:12 schreef nicomart het volgende:
Ik vind het ook moeilijk om zo'n afweging te maken met een speler met een pleister, maar jij zegt dattie belangrijk is voor je team en dat je deze wedstrijd PIC gaat spelen. Dan zou ik m eerlijk gezegd niet opstellen. Je verwacht toch al dat je wint. Dan kan je beter wachten tottie waarschijnlijk woensdag pleisterloos is en m laten spelen voor de vorm.
De kans dat de speler opnieuw geblesseerd raakt is wel even groot.. maar als het gebeurd.. tja dan kan je m wel eens voor een week of 8 kwijt zijn. En dat risico lijkt mij te groot voor een simpele wedstrijd..
Maar wie ben ikjij bent de manager en jij neemt de uiteindelijk beslissing
nou ik heb bij een vriend van me een speler gezien die er dus echt 8 weken uitgelegen heeftquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:48 schreef Tim_G het volgende:
[..]
heb nog nooit iemand er voor 8 weken uitgezien!! max is 6........ als hij jong is en je neemt 6 dokters aan of meer dan is hij binnen 2 weken weer fit!
Tis nog stil op irc.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:08 schreef qyn het volgende:
En de wedstrijden zijn begonnen.. Komt allen naar #fokhattrick![]()
Lortnoc! Begint goed, 2-0 in minuut 3![]()
wow.. wat een salarisquote:Op zondag 21 maart 2004 16:15 schreef DaMadKow het volgende:
Mijn jeugdpull:
Edward Kannekens (28312407)
20 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die rustig is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Vastgestelde waarde: 286 000 ¤
Loon: 2 120 ¤/week
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 0
Conditie: rampzalig Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
![]()
Wel lekker, aangezien mijn andere 20 jarihe redelijk keeper geblesseerd is
je moet naar #fokhattrickquote:en dan moet je naar #hattrick gaan
dat kan veel verklaren zeg maarquote:Op zondag 21 maart 2004 21:06 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
je moet naar #fokhattrick
klinkt ook niet echt positiefquote:Op zondag 21 maart 2004 21:39 schreef -Raffie- het volgende:
Ik sta alweer 5-1 achter hoplijk blijft het zo
Nee had al verwacht dat ik zou verliezenquote:Op zondag 21 maart 2004 21:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
klinkt ook niet echt positief
aha vandaar.. tja.. als je verliest verlies je vaak erg dik bij hattrick..quote:Op zondag 21 maart 2004 21:49 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Nee had al verwacht dat ik zou verliezenhad alleen gehoopt met wat kleinere cijfers
is al 6-1 trouwens
lekker, tis 5-1 bij mij.. Maar mijn concurrenten winnen ook allemaalquote:Op zondag 21 maart 2004 22:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
aha vandaar.. tja.. als je verliest verlies je vaak erg dik bij hattrick..
zelf trouwens op een 1-4 voorsprong
tja.. je kan niet alles hebben hequote:Op zondag 21 maart 2004 22:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
lekker, tis 5-1 bij mij.. Maar mijn concurrenten winnen ook allemaal
17-2??? dat heb ik ookquote:Op zondag 21 maart 2004 22:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. je kan niet alles hebben he
Vanaf vandaag staan er bij mij nog maar 2 teams bovenaan.. de 3e schakel ik nu uit en de andere concurrent staat met 8-1 voor en ik nu 6-1.. op doelgemiddelde blijf ik nog net 1e
Ook in de topscoordersranglijst (is dat een woord?) is het verdomd spannend
edit:
zo het zit er weer op voor deze zondag.. een goede 6-1 overwinning laat nog maar 2 mensen op kop over. Een reeks van 3 wedstrijden ongeslagen en 3 overwinningen op rij. Doelsaldo van mijn 17-2 en van de concurrent 16-3 laat mij nog mooi even op kop van de competitie
* nicomart springt blij rond
tjs spannendquote:Op zondag 21 maart 2004 22:22 schreef sir_dalord het volgende:
17-2??? dat heb ik ook![]()
gaat nog spannend worden in de FOK!cup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |