Is al goed!quote:Op zondag 14 maart 2004 19:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Belsen, ik heb het punt al veranderd, de vraag is aan jou. Mijn welgemeende excuses!
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Selecter misschien?
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:21 schreef bukgeit het volgende:
Zornik?
Romance 1600!! Ik zat aan Prince te denken, maar had de link nog niet gelegd.....quote:Op zondag 14 maart 2004 21:23 schreef bukgeit het volgende:
Sheila E.?
albumtitels ken ik niet
En dat is de juistequote:Op zondag 14 maart 2004 21:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Romance 1600!! Ik zat aan Prince te denken, maar had de link nog niet gelegd.....
Twijfels of deze smiley wel op zijn plek isquote:Op zondag 14 maart 2004 21:24 schreef Mark het volgende:
Meer ken ik ook niet van haar![]()
ik ook!quote:Op zondag 14 maart 2004 21:32 schreef ranja het volgende:
zit steeds met Axel F in m'n hoofd
Zei ik 5? Had beter 25 kunnen zeggen........quote:Op zondag 14 maart 2004 21:31 schreef Berkery het volgende:
drs. P
Eazy E
Def P
Leila K
Mel C
Zou kunnen, die voorraad foto's van AMG is ook een keer opquote:Op zondag 14 maart 2004 22:26 schreef bukgeit het volgende:
Is volgens mij al eerder geweest.. Stiltskin.
quote:The post-grunge outfit Days of the New rocked heavy in 1998 with their major-label eponymous debut and the singles "Solitude" and "Touch, Peel and Stand," and the boys from Louisville, KY, quickly absorbed the fast success and MTV's praise. But as soon as they enjoyed the rock & roll fast life, original band members Todd Whitener (guitar), Jesse Vest (bass), and Matt Taul (drums) left the band after creative differences and whirlwind hype. Two years later, the three were still making music, but under the moniker. Signed to Madonna's label Maverick, the band welcomed new vocalist Hugo Ferreira and a brand new self-titled album more rollicking and bold than their previous rock band.
* Gambolputty sluit zich aanquote:Op maandag 15 maart 2004 09:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Opgezocht, never heard of.![]()
Het is vaak een eufemisme voor "Pearl Jam kloon"quote:Op maandag 15 maart 2004 10:14 schreef Z het volgende:
'post-grunge' klinkt altijd zo negatief, vinden jullie ook niet?
quote:Vanuit Wageningen opererende Nederlandstalige popgroep met een breed scala aan muzikale invloeden zoals rock, reggae en soms wat disco. Het repertoire is origineel, fris en oprecht. De teksten houden de luisteraar dikwijls een spiegel voor, zonder moraliserend te zijn, en de muziek ligt bij jong en oud prettig in het gehoor. Niet onvernoemd mag hun nummerzijn.
met het nummer stiekem gedanst?quote:Op maandag 15 maart 2004 10:36 schreef Z het volgende:
Toontje lager?
In een keer goedquote:Op maandag 15 maart 2004 10:36 schreef Z het volgende:
Toontje lager?
Dat was snel!quote:Op maandag 15 maart 2004 10:48 schreef bartrid het volgende:
Kevin Shields.
=edit= Van Kevin Shields ook niet maar dit terzijdequote:Op maandag 15 maart 2004 11:19 schreef ranja het volgende:
Opgezocht, nooit van gehoord.
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:19 schreef ranja het volgende:
Niet opgezocht, maar ongetwijfeld nooit van gehoord.
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
Opgezocht, nooit van gehoord. Van Kevin Shields ook niet maar dit terzijde
Kevin Shields is Mr. Shoegazequote:Op maandag 15 maart 2004 11:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
=edit= Van Kevin Shields ook niet maar dit terzijde
Idd, lekkere vrolijke fotoquote:Op maandag 15 maart 2004 11:42 schreef ranja het volgende:
Oh trouwens een gokje op de All girl summer fun band
Daar heb ik nog nooit een foto van gezienmaar die combinatie van kleurtjes (haar- en huidskleur) doet me wel denken aan een singlehoes van hun.
Nicole wat die heeft als enige alleen met haar songfestival-hit gescoord? En de anderen hebben daarnaast ook nog hits gehad, dus?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:11 schreef ranja het volgende:
Ok, wie hoort er niet bij uit dit lijstje en waarom niet?
Celine Dion
Johnny Logan
Katrina and the Waves
Nicole
Vicky Leandros
quote:Op maandag 15 maart 2004 12:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nicole wat die heeft als enige alleen met haar songfestival-hit gescoord? En de anderen hebben daarnaast ook nog hits gehad, dus?
Walking on sunshine? Geen hit geweest?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:19 schreef ranja het volgende:
[..]
afgezien van dat het niet is wat ik zoek klopt het ook niet. Katrina & the waves heeft (in NL in elk geval) ook geen andere top 40 hits gehad, Nicole daarentegen wel.
quote:Op maandag 15 maart 2004 12:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Celine Dion, heeft niet meegedaan aan het songfestival. De rest wel.
in NL niet, slechts tipparade.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Walking on sunshine? Geen hit geweest?
Volgens mij kwam Celine uit voor Zwitserland. Maar als de clue is dat de artiest niet geboren is in het land waar ze voor uit kwam dan geldt dat niet alleen voor Celine: Katrina is ook niet geboren in Engeland, maar in de USA...quote:Op maandag 15 maart 2004 12:25 schreef bukgeit het volgende:
Celeine Dion omdat ze voor Frankrijk uitkwam? Geboren Canadese meen ik.
Berkery +1quote:Op maandag 15 maart 2004 13:24 schreef Berkery het volgende:
Nicole: : de enige geboren en getogen in het land waar zij voor uit kwam![]()
Ik weet niet of die het ook gecovered hebben,maar die bedoel ik nietquote:Op maandag 15 maart 2004 14:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Neerlands Hoop in Bange Dagen?
Bukgeit +1quote:Op maandag 15 maart 2004 14:11 schreef bukgeit het volgende:
Ronny (Ronnie?) Tober
Plastic Bertrand ook nog, geloof ik. Frankrijk - Luxemburg ofzoquote:Op maandag 15 maart 2004 13:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Berkery +1
Celine Dion - Canada - Zwitserland
Johnny Logan - Australie (later genaturaliseerd ier) - Ierland
Katrina and the Waves - usa - UK
Nicole - Duitsland
Vicky Leandros - Griekenland - Luxemburg
helemaal France Gall vergetenFrankrijk - Luxenmburg
en Olivia Newton John - Australie - UK had ik ook nog maar die won niet.
Peterquote:Op maandag 15 maart 2004 14:17 schreef bukgeit het volgende:
Wie maakt dat ik niets meer lust?
Dat is een belg, maar volgens mij heeft die nooit aan het songfestival meegedaan toch?quote:Op maandag 15 maart 2004 14:18 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Plastic Bertrand ook nog, geloof ik. Frankrijk - Luxemburg ofzo
Grote hit van Sweet Sixteen (met Henny Stoel)quote:Op maandag 15 maart 2004 14:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Peter
Alhier: http://users.pandora.be/E(...)en/1987luxemburg.htmquote:Op maandag 15 maart 2004 14:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is een belg, maar volgens mij heeft die nooit aan het songfestival meegedaan toch?
Je bedoelt dat je 1 band-titel zoekt waar dit in voorkomt?quote:Op maandag 15 maart 2004 14:29 schreef ranja het volgende:
Welk nummer (band - titel)?
stingray
manta-ray
jelly fish
dog-fish
cat-fish
sea robin
piranha
narwhal
bikini whale
bukgeit +1quote:Op maandag 15 maart 2004 14:59 schreef bukgeit het volgende:
Rock Lobster, B 52's
Okquote:Op maandag 15 maart 2004 14:48 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Alhier: http://users.pandora.be/E(...)en/1987luxemburg.htm
Ik kon er nooit zo goed tegenquote:Op maandag 15 maart 2004 15:40 schreef bukgeit het volgende:
Inderdaad, van de Reynolds Girls. Ik vind het wel leuk.
Ja dusquote:Op maandag 15 maart 2004 16:09 schreef Gambolputty het volgende:
Ric Ocasek dus
Kaizers Orchestra!quote:Op maandag 15 maart 2004 16:16 schreef Gambolputty het volgende:
Ik mag weer een volgend overleg in, wacht niet te lang op mij:
Welke band?
[afbeelding]
ik roep het wel leuk, maar weet het lang niet zeker.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:17 schreef Jolan het volgende:
[..]
Kaizers Orchestra!
Zeker weten dat dat geen Kaizers Orchestra is. Geen idee wie wel trouwens.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:21 schreef Jolan het volgende:
[..]
ik roep het wel leuk, maar weet het lang niet zeker.
Die bril dan - vergeleken bij hem ziet Bill Gates er cool uitquote:Op maandag 15 maart 2004 16:27 schreef bartrid het volgende:
foute baard. Supertramp? Die zijn pas nog geweest dacht ik.
Had ik laatst nog een vraag over, die zijn het ook nietquote:Op maandag 15 maart 2004 16:33 schreef ranja het volgende:
Chicago lijkt me nog wel een leuke gok
die zijn het zeker weten niet maar wie het wel zijn....quote:Op maandag 15 maart 2004 16:55 schreef ranja het volgende:
of Dire straits, ze zien er saai genoeg uitdan moet Knopfler daar linksboven weggedoken zijn.
De grootste hit van de Boomtown Rats had wel iets te maken met de grootste hit van deze band, ja...quote:Op maandag 15 maart 2004 16:18 schreef ranja het volgende:
6 mensen.... kijken of er een bekende bijzit... Boomtown rats?
Het gekke is dat code wel werkt in oude topics...quote:Op maandag 15 maart 2004 18:05 schreef belsen het volgende:
Weet iemand of [code] nog terug komt en zo ja, wanneer.
Dat vind ik nou ook...quote:Op maandag 15 maart 2004 18:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Het gekke is dat code wel werkt in oude topics...
Home on a I don't like Monday'squote:Op maandag 15 maart 2004 17:57 schreef Berkery het volgende:
Oh wacht....dat is uhm...
Little River Band!
Van mij mag hij, hoorquote:Op maandag 15 maart 2004 18:05 schreef belsen het volgende:
Berkery, je bent ingehaald door Mark: doe er wat aan!
Zo kan ik je nooit inhalenquote:Op maandag 15 maart 2004 19:09 schreef Mark het volgende:
Natalie Imbruglia - Torn
En toch zo warm....quote:Op maandag 15 maart 2004 19:18 schreef belsen het volgende:
Lars Ulrich, toch?
Kansloze poging...
Inderdaad ik weet hem weer: Matt Sorum...quote:Op maandag 15 maart 2004 19:22 schreef Mark het volgende:
[..]
En toch zo warm....
Ach, lid van The Cult en GnR, je kunt het slechter doen. Maar moeilijker omdat hij hier zijn krullen kwijt is, en alleen op de foto staat....quote:Op maandag 15 maart 2004 19:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Inderdaad ik weet hem weer: Matt Sorum...
Ik wist dat het van een foute hardrockband was.
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:34 schreef Mark het volgende:
Volgens mij snap ik de vraag niet helemaal
In de goede richting ja, maar niet goed genoeg...quote:Op maandag 15 maart 2004 19:35 schreef Mark het volgende:
Gok: een CD vol covers?
Een heel stuk kouder, maar een mooie blinde gok...quote:Op maandag 15 maart 2004 19:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een Tribute-cd?
quote:Op maandag 15 maart 2004 19:59 schreef Mark het volgende:
Aha, covers van de Misfits opgenomen!
quote:Op maandag 15 maart 2004 20:26 schreef bukgeit het volgende:
Glenn Danzig?
Volgens mij ook nietquote:Op maandag 15 maart 2004 21:18 schreef belsen het volgende:
Ik kom niet verder dan Gun, maar dat klopt volgens mij niet...
quote:Op maandag 15 maart 2004 22:08 schreef belsen het volgende:
Die middelste lijkt op Harm Edens...
Volgens mij ook!!quote:Op maandag 15 maart 2004 22:36 schreef Ascaroth het volgende:
Volgens mij is dat Paradise Lost.
Waar dan over?quote:Op maandag 15 maart 2004 22:58 schreef Ascaroth het volgende:
Ik heb het niet over festivals of andere live optredens.
goed hoorquote:Op maandag 15 maart 2004 23:29 schreef bukgeit het volgende:
Blonde Redhead
En Ranja mag nooit meer raden.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:55 schreef ranja het volgende:
als het A flock of seagulls is zou het wel het een en ander verklaren
en nu echt weg.
helemaal goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:00 schreef bukgeit het volgende:
I Ran
Wishing (If I Had A Photograph Of You)
The More You Live The More You Love
Klopt.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:07 schreef bigshadow het volgende:
Feyenoord, sparta en excelsior zijn bands?
Ik zie 'mquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:17 schreef bukgeit het volgende:
Feyenoord. Bigshadow's interpunctie went vanzelf.
Dat zullen we maar als een compliment opvattenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:17 schreef bukgeit het volgende:
Feyenoord. Bigshadow's interpunctie went vanzelf.
Ik zeg ook niet dat-ie fout wasquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:30 schreef bukgeit het volgende:
Dan is de vraag dus wel correct
dat klopt idd!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 01:29 schreef bukgeit het volgende:
Ronnie Wood
Berkery +1quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:05 schreef Berkery het volgende:
Seven Seas - Echo & The Bunnymen!
Indeed. En ook van Bad English.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:23 schreef dolle_hond het volgende:
john waite van the babys
had niet gedacht dat die zo snel zou worden geradenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:42 schreef Z het volgende:
Vive la Fete.
Wie isquote:During the early-'90s alternative rock explosion, several female singer/songwriters rose to prominence, but few were as distinctive or as widely praised as. Over the course of three albums,
established herself as one of the most individual and influential songwriters of the '90s, exploring themes of sex, love, and religion with unnerving honesty, dark humor, and a twisted theatricality. At the outset of her career, she led the trio
, who delivered her stark songs with bruisingly powerful, punkish abandon, as typified by her 1992 debut,
Weer snelle punten!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:51 schreef bartrid het volgende:
pj harvey en dry.
Fantastische live artieste.
zat ik later ook al te bedenkenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:19 schreef bartrid het volgende:
beide niet correct....De Beatles bestonden toen al niet meer.
Ja dat zee ik alquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:35 schreef Berkery het volgende:
Pink Floyd dan toch?
Neen, het is een amerikaanse zangerquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Qua vraag : Roger Daltrey?
Chris Isaak?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:05 schreef Berkery het volgende:
[..]
Neen, het is een amerikaanse zanger
In de rol van politieman.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:07 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Chris Isaak?
Chris Isaak als iets bij politiequote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:05 schreef Berkery het volgende:
[..]
Neen, het is een amerikaanse zanger
Mooi ingekoptquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:08 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
In de rol van politieman.(leider van arrestatieteam)
Reggae is goed, artiest niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:59 schreef bigshadow het volgende:
Hmm, mijn gevoel zegt reggae en het is niet bob marley, gokken dus --> Peter Tosh?
That easy huh!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:09 schreef Mark het volgende:
Maxi Priest
quote:We'd likes t'know some little bit about ya' fo' our stashs
We'd likes t'help ya' learn t'help yo'self
Look around ya', all ya' see are sympadetic eyes
Stroll around da damn grounds until ya' feel at crib
Dit is de Jive-uitvoering (Zie ook: http://www.cs.utexas.edu/users/jbc/home/chef.html )quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:46 schreef Gambolputty het volgende:
Een soort van Mrs Robinson denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |