Roofingburner +1quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Please, tell me you're plans, common tell me you're plans.
The Shirts.
daar kende ik haar dus van, leuk nummer trouwens.
quote:The size of the sea, and the sun in my eyes,
And the line in my head,
Yearning for more, only for more.
These days are are bright as the days I have seen
In the wildest of dreams,
Yearning for more, only for more.
Op mijn single- en lp hoezen ziet ze er anders uit, toch een meer recente foto volgens mij...quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Please, tell me you're plans, common tell me you're plans.
The Shirts.
Annie Golden, daar kende ik haar dus van, leuk nummer trouwens.
Het is wel fijn als jij af en toe de stand zou kunnen doen, ik heb het wat druk de laatste tijd namelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:06 schreef belsen het volgende:
Zal ik deze dan maar claimen voor een stand, als ik tijd heb vanavond?
Ken het, heb het ook in de kast staan, maar ik kom er niet op.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Stukje tekst, van wie, en welk nummer?
[..]
Muziekgenoten!quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:40 schreef bukgeit het volgende:
We boeten in aan scherpte
* meldt *quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:43 schreef Z het volgende:
[..]
Muziekgenoten!
Muziektrivia verloedert...
Een gokje, Air - All i Needquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Het is toch echt een heel bekend werkje over iemand die alles nodig heeft.
Da's ook toevallig, now playing@me PCquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:33 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Een gokje, Air - All i Need
Titel => close, deze heren hebben alleen álles nodig.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:33 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Een gokje, Air - All i Need
All I need is ......................... everything - Aztec Camera ?quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:47 schreef RoofingBurner het volgende:
All I need is ......................... van Zuid Amerikaans volk + apparaat om foto's te maken.
Mooi, dat is hem. Doc +1quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:53 schreef Doc het volgende:
[..]
All I need is ......................... everything - Aztec Camera ?
Zonder die joekels van hints was het nooit geluktquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:56 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Mooi, dat is hem. Doc +1
toch een hele bekende plaat zou ik zeggen. Mooie tekst ook.
Druk druk druk, ik probeer te antwoorden vanavondquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:55 schreef UIO_AMS het volgende:
ai, net te laat
[sub]bigs, hans wacht op antwoord[sub]
Volgens mij zit er een kern van waarheid in uw betoog.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:45 schreef bukgeit het volgende:
Dan zit ik waarschijnlijk fout: de JB Horns zijn niet onbekend en JB zelf al helemaal niet
Uhm...quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:45 schreef bukgeit het volgende:
Dan zit ik waarschijnlijk fout: de JB Horns zijn niet onbekend
Reken ik goed.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:44 schreef bukgeit het volgende:
James Brown is ook maar alleen, dus met de JB Horns
Grapje zeker.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:25 schreef bukgeit het volgende:
Bemazzeld punt dus.
Ook de opsommingsvraag kent zo zijn liefhebbers:
Van A t/m Z in bandnamen met drie letters. Cijfers mag je niet gebruiken. Max. tijd: half uur.
nope, denk meer in de country hoek.quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:34 schreef Mark het volgende:
James Ingram?
Heel juist.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:35 schreef ranja het volgende:
1e gedacht is George Baker omdat die niet uit Volendam komen. Als je dat bedoelt.
quote:Favoring chaotic squalls of guitar noise and avant textures over the dynamics of conventional songcraft, the New York-basedformed in 1986 around the core duo of singers/songwriters
and
, longtime friends who reunited only after pursuing dramatically different musical paths. Originally,
featured
on lead guitar and
on bass, rounded out by guitarists
and
(hence the outfit's name) and drummer
. 1991's
, which employed a more focused attack, typified by a lesser emphasis on reverb and feedback, to
arrive at a more accessible sound. In mid-1996,dissolved, although
and
continued working with
in the trio
in addition to mounting other projects.
Ik heb ooit gehoord dat dat Ringo was, ja, maar het kan net zo goed Lennon zijn aan de stem te horen...quote:"I got blisters on my fingers!"
(was dat Ringo?)
die bestaan gewoon echtquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:37 schreef belsen het volgende:
The Jennifers...
obscuurderquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:11 schreef placebeau het volgende:
jane's addiction misschien
die zijn toch ook van rond 86 en begin jaren 90 gestoptquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:18 schreef belsen het volgende:
Ook een heel mooie Placebeau!
Alleen klopte dan het verhaaltje niet...
Jij hebt Isn't it anything in je top 10 staan en kent deze band niet? Hmm....probeer het ens zou ik zeggenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:06 schreef bukgeit het volgende:
Ja hier. Wederom geen idee, ranja.
Ik had mijn geld ook op Violent Femmes gezet.
Zeg mij welke CD ik moet bestellenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 04:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Jij hebt Isn't it anything in je top 10 staan en kent deze band niet? Hmm....probeer het ens zou ik zeggen
In elk geval 1 van de eerste 3, ik vind zelf The word and the flesh wel erg sterk vanwege een aantal hoogtepunten. Je kunt ook eerrst luisteren natuurlijk, misschien staat het wel gewoon in 'je winkel'quote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Zeg mij welke CD ik moet bestellen
An accoustic motorcyclequote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:30 schreef bukgeit het volgende:
Bij absentie van belsen:
Wat is volgens Luka Bloom een fiets?
An acoustic motor bike danquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:39 schreef bukgeit het volgende:
Reken ik niet goed
Prima. Doc +1quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:40 schreef Doc het volgende:
[..]
An acoustic motor bike dan
Maar dat wist ik dan ook echt niet. En deze kon jij nog verbeteren, wat je dan ook deedquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:40 schreef Doc het volgende:
[..]
An acoustic motor bike dan
(flauw hoor , ik rekende jouw JB Horns ook goed terwijl het The JBs moest wezen)
+1 bukgeitquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:49 schreef bukgeit het volgende:
The Fatal Flowers en BZN zijn niet gecovered door Claw Boys Claw en de rest wel. Plaat: Hitkillers.
Zuid-Africa?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:56 schreef bukgeit het volgende:
In welk land is Chris de Burgh geboren?
Argentiniëquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:56 schreef bukgeit het volgende:
In welk land is Chris de Burgh geboren?
Ik zoek een bandnaam:quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:05 schreef bukgeit het volgende:
Weer goed. Doc +1
De van deze band CD stond ook niet in m'n CD kast, maar ligt op m'n werkquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:48 schreef Mark het volgende:
* voegt zich bij Gambolputty
Ik weet in ieder geval dat Zander en Ullie de band kennenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:54 schreef bartrid het volgende:
*voegt zich bij de rest. Nooit van gehoord.
Zander heb ik in jaren niet meer gezien hier en Ullie is hier 1x per maand...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:57 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat Zander en Ullie de band kennen
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:17 schreef Zander het volgende:
Voor deze keer dan: het is Cymande, toch?
quote:Brothersand Larry
, founding members of seminal '80s funk outfit
, were found dead Sunday (April 25) morning near their Dayton, Ohio recording studio in an apparent murder-suicide.
![]()
, 47, was found just outside the studio with several gunshots to his torso, according to the Associated Press. He died while in surgery at the Good Samaritan Hospital and Health Center.
's brother Larry was found dead in a car a few blocks away with a single gunshot wound to the head. Investigators believe the wound was self-inflicted, but won't know for a few days whether a handgun found in the vehicle was the same as that responsible for
death. (dit bleek uiteindelijk wel zo te zijn - Z)
and Larry
founded
in 1975, along with their brothers Lester and Terry
. The group became an important part of the funk scene in the early '80s with such hit records as "More Bounce to the Ounce," "Dance Floor," and "Doo Wa Ditty."
After depleting a finite reserve of James Brown and George Clinton samples, hip-hop artists also took a liking toMost recently,
![]()
was used by 2Pac and Dr. Dre for their 1996 award-winning collaboration "California Love
Hoi Zander, dusquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Zander heb ik in jaren niet meer gezien hier en Ullie is hier 1x per maand...![]()
bartrid +1quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:34 schreef bartrid het volgende:
Roger Troutman
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:26 schreef Zander het volgende:
Tssk.. "Ladies and gentlemen, there are seven acknowledged wonders of the world".
Ik heb wel eens vooraan gestaan bij een concert, en dan nog geen idee hebbenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:48 schreef bukgeit het volgende:
Fugazi
Aanbod op Kazaa en mp3-hits op Google?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:56 schreef bukgeit het volgende:
Vandaag in de krant: welke twee extra elementen zouden in de toekomst moeten worden gebruikt bij het vaststellen van de hitlijsten, naast singleverkoop en airplay?
Deels goed: legale downloads. Het andere criterium is behoorlijk bizar.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Aanbod op Kazaa en mp3-hits op Google?
Ja. Dat wordt een leuke hitlijst.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:08 schreef 88JR88 het volgende:
Legale downloads en ringtones toch?
Hadden deze heren een hit waar een piano in voor kwam?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:32 schreef 88JR88 het volgende:
Yes! Mijn eerste punt in de muziektrivia!
Maar goed, de volgende vraag:
Wie zijn dit?
[afbeelding]
Het zijn wel broers, of het een tweeling is weet ik niet zeker.quote:Is het een tweeling?
Ja, en dat was dan ook de enige hit die ze hadden.quote:Hadden deze heren een hit waar een piano in voor kwam?
Arrrgh,PvTquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:10 schreef 88JR88 het volgende:
lol, nee het is geen NUHR of One Day Fly (al lijkt die linker idd wel erg veel op Peter Heerschop)
[..]
Het zijn wel broers, of het een tweeling is weet ik niet zeker.
[..]
Ja, en dat was dan ook de enige hit die ze hadden.
En dat is het goede antwoord. Zander +1quote:Da's de Mark & Clark Band, van hun enige bekende nummer "Worn Down Piano".
quote:As part of the surf revival movement of the early '90s, Auburn'sspecializes in a slightly different variation on the genre, self-described as space-age surf. Formed in 1992, the quartet originally consisted of members who went by such off the wall aliases as Birdstuff (drums), Star Crunch (guitar), Dr. Delecto & his Invisible Vaportron (bass), and Electronic Monkey Wizard (on something called alternate-universe bass),
combined the classic surf sounds of the '60s along with the quirky humor and approach of such groundbreaking groups as Devo.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:29 schreef bukgeit het volgende:
Man Or Astroman?
Sheenaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:44 schreef bukgeit het volgende:
Wie is het oudst: Michael Jackson, Madonna, Prince of Sheena Easton?
dan is die de oudste volgens mij. Maar ja bij een meerkeuze vraag zijn de gokjes snel opquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Die is van juni '58
Dat zijn ze inderdaad bukgeit +1quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:38 schreef bukgeit het volgende:
Ah f_ck, Hoobastank
die had ik helemaal niet goed de eerste keer
nee. het rijmt er wel bijna op.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:53 schreef bukgeit het volgende:
Is Quo Vadis een van de songtitels?
yep. Met Ciega, Sordomuda en 2 keer Ojos Asi.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:33 schreef Mark het volgende:
Donde Estan Los Ladrones? van Shakira
Brein staat in weekendstand, maar ik ben aan het denken. Fonetisch erg grappig.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:09 schreef Mark het volgende:
Welke plaat is een reactie op Van Halen's OU812?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heren
Ranja: ik heb Daisy Chainsaw's Eleventeen!! Ga hem nu luisteren!!
Denk vooral fonetisch verder!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:48 schreef Gambolputty het volgende:
Brein staat in weekendstand, maar ik ben aan het denken. Fonetisch erg grappig.
Chris Isaak?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:05 schreef Mark het volgende:
Geen tijd, dus maar een makkelijke:
Wie?
[afbeelding]
Nope!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:07 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Chris Isaak?
quote:Op zondag 14 maart 2004 01:07 schreef bukgeit het volgende:
John Cougar Mellencamp?
Ja!!!!!! Die ken ik ook!!!!quote:Op zondag 14 maart 2004 01:42 schreef Mark het volgende:
offtopic
Kan me een triviantkaartje herinneren, waarbij voor alle categorieen het antwoord "Utrecht" was![]()
Naar Berlin stuurde Double Date anders wel een mailtje.......quote:Op zondag 14 maart 2004 01:39 schreef Mark het volgende:
De derde misschien Berlin?
Oh nee, dom: Munich zit er al in. London dan?
Inderdaad. Geen onaardig plaatje, als je er van houdt. Alleen die voorkantquote:Op zondag 14 maart 2004 12:10 schreef bigshadow het volgende:
Y Kant Tori Read
Die cover is inderdaad wel geniaal foutquote:Op zondag 14 maart 2004 12:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Inderdaad. Geen onaardig plaatje, als je er van houdt. Alleen die voorkant
BIG SHADOW +1!
Sorry voor de late reactie!quote:Op zondag 14 maart 2004 12:42 schreef Stokvis het volgende:
Die ene kerel lijkt op de zanger van de Vines maar die zijn toch met zn drieen.
quote:Op zondag 14 maart 2004 15:25 schreef Mark het volgende:
Steve McQueen
Robert deNiro
Clint Eastwood
Doris Day
Michael Caine
Het is in ieder geval geen Bravado van Rush, maar een redelijk bekend nummer uit 1984quote:Op zondag 14 maart 2004 02:09 schreef Berkery het volgende:
Uit welk nummer komt deze regel:
All this talking... talking... is only bravado
Nee, Queen: Bohemian rhapsody...quote:Op zondag 14 maart 2004 16:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat niet van Blue Nile?
Jari Litmanenquote:Op zondag 14 maart 2004 17:13 schreef Berkery het volgende:
Wie kopt hem in?
[afbeelding]
Ik vroeg namelijk om het nummer
Die had 7, toch?quote:Op zondag 14 maart 2004 17:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jari Litmanen
Tinseltown in the rain?quote:Op zondag 14 maart 2004 16:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat niet van Blue Nile?
Nee, 20. 7 is Soetaers.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Die had 7, toch?
Hun enige hit vziwquote:Op zondag 14 maart 2004 17:20 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Tinseltown in the rain?
Zullen we die ook maar opnemen in de lijst met verklarende afkortingen?quote:Op zondag 14 maart 2004 17:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hun enige hit vziw
RoofingBurner + 1
bmgquote:Op zondag 14 maart 2004 17:27 schreef belsen het volgende:
[..]
Zullen we die ook maar opnemen in de lijst met verklarende afkortingen?
quote:and I dream your dream for you and now your dream is real
how can you look at me as I was just another one of your deals?
well you can fall for chains of silver you can fall for chains of gold
you can fall for pretty strangers and the promises they hold
quote:Op zondag 14 maart 2004 17:51 schreef dolle_hond het volgende:
romeo and juliet van dire straits
En onze Dolle Hond ook!!quote:Op zondag 14 maart 2004 17:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Doe maar een nieuwe vraag, want ik ben bang dat onze dakbedekker al weg is.
Fine Young Cannibalsquote:Op zondag 14 maart 2004 18:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Joepie!!!!!!!!!
Kent iemand deze groep nog?
[afbeelding]
Ja dus. puntje voor BELSEN !quote:Op zondag 14 maart 2004 18:38 schreef Belsen het volgende:
[..]
Fine Young Cannibals
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja dus. puntje voor DOC !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |