abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17603626
[Centraal] Trots van het Zuiden - Roda JC [Topic4]

hier verder dan maar aangezien ik geen nieuw topic erover zie
pi_17603693
quote:
Ja spelers zijn het natuurlijk altijd zelf. Als een bepaalde speler een bal verkeerd raakt is er een striemend fluitconcert (als die vlak daarvoor nog toegejuicht werd om een goal doet er niet toe!). Een speler word op die manier echt veel beter, groot gelijk dat Nygaard toendertijd met zijn vingers in de oren het veld opkwam (nadat die een striemend fluitconcert kreeg toen hij het veld in kwam tijdens een oefenpot).
je vergeet wel te melden dat Nygaard, buiten dat ie veels te weinig bracht, ook nogeens plotseling weg wilde en opeens nooit meer voor roda wilde spelen, toen Real Madrid zich onverwachts niet meldde wou ie opeens toch weer spelen

oprotten met die gast dus
  dinsdag 9 maart 2004 @ 20:28:45 #3
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17606815
quote:
[quote]Dutchgooner:
Kon me ook niet echt voorstellen dat het iets zou zijn aangezien ie destijds bij ons is afgetest
Maar het is een goeie standin, altijd goed om een linksback achter de hand te hebben!
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 18:22 schreef planethugo het volgende:

[..]

je vergeet wel te melden dat Nygaard, buiten dat ie veels te weinig bracht, ook nogeens plotseling weg wilde en opeens nooit meer voor roda wilde spelen, toen Real Madrid zich onverwachts niet meldde wou ie opeens toch weer spelen

oprotten met die gast dus
Dat is iets waar Nygaard zelf nooit achter gestaan heeft. Hij wou weg, dat was waar, de grote waffel kwam van zijn advocaten die het contract wouden ontbinden (waar Roda niet aan wenste mee te werken).

De kritiek op Berglund was dan wel weer terecht, die riep dat hij de nieuwe Michael Owen was...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 10 maart 2004 @ 19:39:12 #4
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_17629203
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 20:28 schreef DarkShine het volgende:

De kritiek op Berglund was dan wel weer terecht, die riep dat hij de nieuwe Michael Owen was...
Niet waar! Hij zei, dat ie het zelfde type speler als Michael owen was. Maar ja typisch Nederlands om alles op de verkeerde manier op te vatten. Dat ie arrogant was, ben ik het wel mee eens. En dat ie niet gebracht heeft wat men van hem verwachtte ben ik ook eens.

Het uitfluiten van spelers, daar ben ik het absoluut niet mee eens. Op het werk wat ik doe mag ik vrijwel geen fouten maken (liefst helemaal geen) en het werk vergt ook een grote concentratie. Als iemand opeens naast me constant gaat zitten zeiken als ik een klein foutje maak of iets op een andere manier doe, dan hij verwacht had. Ik ga daar dan echt niet beter van werken.

Sommige mensen beginnen al met fluiten bij het minste geringste.
Ik hoop, dat deze mensen voortaan thuis blijven. Liever 5000 echte supporters dan 15000 nepsupporters. Op Kaalhei werden er zover ik weet nooit spelers uitgefloten, laat staan het hele team.
Horrible Cunt!
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:22:18 #5
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17630127
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:39 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Niet waar! Hij zei, dat ie het zelfde type speler als Michael owen was. Maar ja typisch Nederlands om alles op de verkeerde manier op te vatten. Dat ie arrogant was, ben ik het wel mee eens. En dat ie niet gebracht heeft wat men van hem verwachtte ben ik ook eens.

Het uitfluiten van spelers, daar ben ik het absoluut niet mee eens. Op het werk wat ik doe mag ik vrijwel geen fouten maken (liefst helemaal geen) en het werk vergt ook een grote concentratie. Als iemand opeens naast me constant gaat zitten zeiken als ik een klein foutje maak of iets op een andere manier doe, dan hij verwacht had. Ik ga daar dan echt niet beter van werken.

Sommige mensen beginnen al met fluiten bij het minste geringste.
Ik hoop, dat deze mensen voortaan thuis blijven. Liever 5000 echte supporters dan 15000 nepsupporters. Op Kaalhei werden er zover ik weet nooit spelers uitgefloten, laat staan het hele team.
Eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel!

Toppunt van de arrogantie was dat Berglund de lease auto weigerde omdat die bak niet aan zijn eisen voldeed, weet niet meer wat voor auto het was maar het was geen slechte bak iig!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 10 maart 2004 @ 23:43:34 #6
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_17635672
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:22 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel!

Toppunt van de arrogantie was dat Berglund de lease auto weigerde omdat die bak niet aan zijn eisen voldeed, weet niet meer wat voor auto het was maar het was geen slechte bak iig!
Het was een BMW 330 Ci. Tja de leaseauto's zijn BMW's en hij moest bijbetalen voor een zelfde leaseauto als wat hij al had. Ondanks dat ik hem best arrogant vind, kan ik dit nog wel een beetje begrijpen.
Horrible Cunt!
pi_17636490
zo hebben wij mike zonneveld die uitgekotst word... Verschikkelijk spelers die zo graag mogelijk je club willen verlaten
Kom allemaal ook eens gezellig forummen op www.voetbalkroeg.nl
  donderdag 11 maart 2004 @ 10:55:44 #8
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17640098
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:39 schreef tong_poh het volgende:
Op Kaalhei werden er zover ik weet nooit spelers uitgefloten, laat staan het hele team.
Ik kan me anders legio momenten voor de geest halen waar, voornamelijk zwarte, spelers werden uitgefloten door het eigen publiek.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 11 maart 2004 @ 16:03:14 #9
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_17646222
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 10:55 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ik kan me anders legio momenten voor de geest halen waar, voornamelijk zwarte, spelers werden uitgefloten door het eigen publiek.
Dat geef ik toe, maar dat was maar een klein gedeelte van het publiek. Trouwens bij een aantal mensen (lees: racisten) konden de zwatre spelers helemaal niks goed doen.
Horrible Cunt!
  donderdag 11 maart 2004 @ 16:20:19 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17646620
Nu fluit men al na 20 minuten als het 0-0 staat, of bij een verkeerde pass...

Men moet ook eens aan de begroting denken die Roda heeft! Publiek is veels te verwend geworden!!
Planning:
-
pi_17647753
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 20:28 schreef DarkShine het volgende:

Dat is iets waar Nygaard zelf nooit achter gestaan heeft. Hij wou weg, dat was waar, de grote waffel kwam van zijn advocaten die het contract wouden ontbinden (waar Roda niet aan wenste mee te werken).
sure, die advocaten gaan zonder nygaard te vragen zo een zeik maken
  vrijdag 12 maart 2004 @ 02:00:33 #12
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17659930
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 17:06 schreef planethugo het volgende:

[..]

sure, die advocaten gaan zonder nygaard te vragen zo een zeik maken
Nygaard wou weg, maar die advocaten dreven het verder door dan hij zelf wou.
Planning:
-
  zaterdag 13 maart 2004 @ 23:46:03 #13
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17698651
Mogge Ajax uit, heb er zin an
Planning:
-
  zondag 14 maart 2004 @ 20:10:45 #14
87236 harrieh
harrie de gekste!!
pi_17714920
Shit man, verloren van Ajakkes.....

Toch redelijk gespeeld...

Nu op naar Willem II, 3 punten in de pocket!
Soms is 't beter iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad........
  maandag 15 maart 2004 @ 10:35:52 #15
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17725345
quote:
Op zondag 14 maart 2004 20:10 schreef harrieh het volgende:
Shit man, verloren van Ajakkes.....

Toch redelijk gespeeld...

Nu op naar Willem II, 3 punten in de pocket!
Wiilem II is eigenlijk die ideale tegenstander van Roda: Niet te slecht zodat we er alleen maar van kunen verliezen en niet te goed dat we geen kans meer maken. Ik voorspel een nulletje of 4 voor Roda.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_17744782
kut Yannis kan nu opeens wel rennen!
  dinsdag 16 maart 2004 @ 01:18:15 #17
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17745687
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 00:06 schreef planethugo het volgende:
kut Yannis kan nu opeens wel rennen!
Ik heb nooit iets aan te merken gehad op die gast, ook de transfer naar Ajax nam ik hem niet kwalijk, maar toen ik hem gister zag spelen

YANNIS JUDAS!!! Breek toch je beide poten!!!!
Planning:
-
  dinsdag 16 maart 2004 @ 08:23:19 #18
73633 Het_Vijfde_Wiel
Mining Once & 4ever
pi_17747498
Hou toch met zeiken op Anastasiou. Hij deed zondag gewoon wat hij hoort te doen en die opmerking van Planethugo dat Yannis 'opeens wel kan rennen' slaat echt nergens op.Yannus is helemaal geen luie speler, maar hij is geen werkvoetballer en zou zich alleen maar uit zijn spel halen als hij als een blind paard achter iedere bal zou aanjagen. jammer genoeg wordt dat laatste type speler door het over het algemeen domme Kerkraadse publiek wel het meest gewaardeerd.
Soms is het beter iets moois te verliezen, Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 09:02:30 #19
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17747801
Ik ben altijd pro-Yannis geweest, na zondag echt niet meer. Het zijn hem niet die 2 goals, maar hoe die gast ineens kan sprinten & werken!
Planning:
-
pi_17759603
Hij juichte niet echt na zijn goals, viel me op.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 16 maart 2004 @ 19:13:59 #21
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17759672
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
Hij juichte niet echt na zijn goals, viel me op.
Hij stond na 1 van zijn 2 goals toch echt een dansje voor Vak410 te doen
Planning:
-
  dinsdag 16 maart 2004 @ 19:17:48 #22
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_17759734
op zn helmonds: Skup 'm moar kapot olé olé!
OJAAJOH?
pi_17759967
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 19:13 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hij stond na 1 van zijn 2 goals toch echt een dansje voor Vak410 te doen
De 2e dan zeker? Bij de 1e keek hij een beetje zuinig.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 19 maart 2004 @ 12:38:52 #24
73633 Het_Vijfde_Wiel
Mining Once & 4ever
pi_17821723
Wat een onzin om te zeggen dat Yannis 'ineens kan werken en sprinten'. Als je dat zegt dan heb je er echt geen kaas van gegeten. Het was niet de rol van Yannis om te werken en te sprinten. Yannis was de man van de doelpunten en de eindpass en hoefde niet te werken en te sprinten. Als hij dat zou doen dan zou hij zich juist uit zijn spel halen! Een elftal heeft werkpaarden en raspaarden nodig en Yannis is (zeker voor Roda-begrippen) een absoluut raspaard. Spelers als Van Dijk, Senden en Vandenbroeck zijn er om het vuile werk op te knappen, het is niet aan Yannis of Kone om dat te doen!
Soms is het beter iets moois te verliezen, Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 14:46:21 #25
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_17824849
Succes tegen willem II morgen!
heb ze zien trainen en verwacht minimaal een 6-0 overwinning van jullie
OJAAJOH?
  zaterdag 20 maart 2004 @ 11:56:21 #26
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17841861
quote:
Roda vangt bot bij Erik Meijer

Roda JC heeft spits Erik Meijer van Alemannia Aken gepolst voor een contract bij de Kerkraadse eredivisionist. Een poging die op niets is uitgelopen, zo vertelt technisch bestuurslid Nol Hendriks van Roda.

,,We hebben enige tijd geleden met elkaar gesproken. Erik heeft toen aangegeven dat hij bij Alemannia blijft. Hij heeft het daar veel te goed naar zijn zin.''

Het contract van de 34-jarige Meijer, eerder actief voor onder meer MVV, Fortuna Sittard, PSV, Liverpool, Bayer Leverkusen en HSV, bij Alemannia loopt eind dit seizoen af. De Meerssenaar, gisteren onbereikbaar voor commentaar, kent een uiterst succesvol seizoen bij de in de 2. Bundesliga uitkomende Akenaren. Alemannia staat in de bekerfinale, is vrijwel verzekerd van UEFA Cup-voetbal en maakt nog kans op promotie naar de Bundesliga.

Roda JC zou een type Erik Meijer goed kunnen gebruiken. De Kerkradenaren missen dit seizoen een breekijzer in de spits. ,,Maar voor aanvang van dit seizoen zaten we zo dik in de spitsen dat het absoluut niet haalbaar was om Meijer te halen'', vertelt Hendriks. Inmiddels is Roda JC Fredrik Berglund en Yannis Anastasiou kwijtgeraakt aan respectievelijk het Deense Esbjerg FB en Ajax. Berglund, de duurste miskoop van Roda, gehaald voor 2,3 miljoen en verkocht voor naar verluidt 150.000 euro, heeft overigens een prima debuut gemaakt voor zijn nieuwe club. De Zweed, die in Kerkrade nauwelijks in actie kwam, scoorde uit bij Brøndby (uitslag 1-6) twee keer en was goed voor drie assists.

Roda is druk op zoek naar versterkingen voor het komend seizoen, zegt Nol Hendriks. Trainer Wiljan Vloet rekent op drie nieuwe spelers voor de basis. ,,Als dan nog geld over is, zie ik ook nog graag drie aanwinsten in de breedte. Probleem is dat Roda qua begroting steeds verder terugmoet en het wat dat betreft nu zelfs verliest van clubs als NEC. Als je kijkt naar een concurrent als Heerenveen zie je dat die een begroting heeft die twee keer zo hoog is als de onze. Het is dan ook de vraag of je in de toekomst wel structureel voor Europees voetbal kunt blijven strijden. Misschien moet je wel kiezen voor een andere aanpak waarbij je vooral spektakel centraal stelt.''

Hendriks beaamt dat de financiën in het nadeel van Roda spreken. ,,Maar ik zou toch altijd blijven streven naar Europees voetbal. We zullen het vooral moeten hebben van onze creativiteit. Ik hoop dat de uitbreiding van de Europese Unie (met vooral Oost-Europese landen) snel doorgang vindt. Dat opent nieuwe markten.''

Bron : LD

Planning:
-
pi_17842516
Erik is natuurlijk niet gek. Als ex-speler van MVV en Fortuna zou hij echt niet bij R*da gaan voetballen..
  zaterdag 20 maart 2004 @ 13:08:41 #28
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17843151
Rumor: Europarlementarier Toine Manders (VVD) zal, indien Roda of Alemannia Aachen, het hem vraagt officieel protest aantekenen bij de EU tegen het besluit van de UEFA inzake het verbod dat de UEFA Aken opgelegd heeft in Kerkrade te spelen. Het vrij verkeer van personen en goederen zou een dergelijke regel van de UEFA verbieden.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 13:20:29 #29
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17843395
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 12:35 schreef Afunados het volgende:
Erik is natuurlijk niet gek. Als ex-speler van MVV en Fortuna zou hij echt niet bij R*da gaan voetballen..
Vorig seizoen was hij zowel met Roda als met Alemannia in gesprek. Maar hij draagt nu toch al de goeie kleuren!
Planning:
-
pi_17843701
Van SV Meerssen ja..
  zaterdag 20 maart 2004 @ 14:09:04 #31
73633 Het_Vijfde_Wiel
Mining Once & 4ever
pi_17844302
Daar komt dat gelul van Hendriks over de begroting weer. Daar liegt hij al jaren over. Om de 1 of andere reden wil hij graag dat men denkt dat Roda 1 van de laagste begrotingen van de eredivisie heeft, terwijl Roda in feite gewoon bij de top 7 staat.
pi_17845660
Koné heeft een mooi gewaad. Die jongen komt er wel!
www.thuisuiteten.nl
pi_17855585
Goeiendag wat een wedstrijd

Lang niet meer zo genoten in het stadion, en ik denk velen met mij. Kone als absolute uitblinker, Redan als perfecte bespeler van het publiek. Echt super gewoon. Ik denk dat dit voor Roda niet de beste wedstrijd, maar wel absoluut de meest vermakelijke.

Arouna, Gregoor, Gerrie, Iwan, Kevin en Mohammed, en de rest van het team, bedankt voor deze geweldige wedstrijd!
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  zaterdag 20 maart 2004 @ 22:27:43 #34
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_17855623
Ik zat wel erg dichtbij met mijn 6-0 voorspelling
OJAAJOH?
pi_17855648
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 22:27 schreef hellmondunited het volgende:
Ik zat wel erg dichtbij met mijn 6-0 voorspelling
Idd, die Matthijssen moest het weer verprutsen (wel goeie counter trouwens)
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  zaterdag 20 maart 2004 @ 22:30:22 #36
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_17855715
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 22:28 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Idd, die Matthijssen moest het weer verprutsen (wel goeie counter trouwens)
ja sjongejongejongejonge kut matthijssen

mja heb dus goed gekeken op die training woensdag
zag daar al dat het vandaag niks zou worden voor Willem II

[ Bericht 31% gewijzigd door hellmondunited op 20-03-2004 22:41:01 ]
OJAAJOH?
pi_17857072
Ik heb erg genoten vandaag....

offtopic:
TheGhunter --> lol @ Suk.....
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  zondag 21 maart 2004 @ 10:14:48 #38
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17862324
En KV Mechelen 6-3 gewonnen van Bornem!

Forza Roda, Forza KVM
Planning:
-
pi_17863389
alaaf....
pi_17866029
Wel gaaf, 6 verschillende doelpuntenmakers.

En die ouwe Senden al weer zijn 4e... Die weet dit seizoen niet wat ie meemaakt.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 maart 2004 @ 15:36:07 #41
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_17866573
quote:
Op zondag 21 maart 2004 15:15 schreef methodmich het volgende:
Wel gaaf, 6 verschillende doelpuntenmakers.

En die ouwe Senden al weer zijn 4e... Die weet dit seizoen niet wat ie meemaakt.
OJAAJOH?
pi_17866832
Sterker nog. In 14 seizoenen profvoetbal had Senden tot nu toe 4 x gescoord. Dit seizoen evenaart hij dus zijn hele loopbaanscore!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 maart 2004 @ 20:22:01 #43
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17872665
Ik kan niet echt zeggen dat 6-1 een goede afspiegeling was van de wedstrijd, 3-1 was ook voldoende geweest. Niet dat ik het erg vond ofzo
  zondag 21 maart 2004 @ 20:24:50 #44
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17872741
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 14:09 schreef Het_Vijfde_Wiel het volgende:
Daar komt dat gelul van Hendriks over de begroting weer. Daar liegt hij al jaren over. Om de 1 of andere reden wil hij graag dat men denkt dat Roda 1 van de laagste begrotingen van de eredivisie heeft, terwijl Roda in feite gewoon bij de top 7 staat.
Dat is gewoon de verwachtingen van de supporters temperen en een positieve houding voor een afschaffing van MVV en Fortuna Roda Limburg FC Limburg te kweken.
  zondag 21 maart 2004 @ 20:47:44 #45
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17873466
Het resterende programma:
quote:
zondag 2004.03.28 14.30 Feyenoord - Roda JC ... - ...
zaterdag 2004.04.03 19.30 Roda JC - SC Heerenveen ... - ...
vrijdag 2004.04.09 20.00 Roda JC - NEC Nijmegen ... - ...
zaterdag 2004.04.17 20.00 RKC Waalwijk - Roda JC ... - ...
vrijdag 2004.04.23 20.00 Roda JC - FC Utrecht ... - ...
zaterdag 2004.05.01 20.00 FC Twente - Roda JC ... - ...
zondag 2004.05.09 14.30 Roda JC - Vitesse Arnhem ... - ...
zondag 2004.05.16 14.30 FC Groningen - Roda JC ... - ...
  zondag 21 maart 2004 @ 20:55:32 #46
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17873691
Vond dat de 6-1 best een afspiegeling was, hadden er makkelijk meer ingekunt...
Planning:
-
  zondag 21 maart 2004 @ 21:15:01 #47
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17874247
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:55 schreef DarkShine het volgende:
Vond dat de 6-1 best een afspiegeling was, hadden er makkelijk meer ingekunt...
Uiteraard, maar dat is bijna elke wedstrijd. Ik denk alleen dat Roda's verhouding verzilverde kansen/gemiste kansen afgelopen wedstrijd bijzonder hoog was.
Heb je trouwens de doelsaldo's gekeken: Alleen PSV (64) en Ajax (62) hebben meer dan Roda (50) gescoord en alleen AZ en RBC (beide 30) en PSV (23) en Ajax (25) hebben minder doelpunten tegen.
  zondag 21 maart 2004 @ 21:35:49 #48
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17874811
Als je kijkt wat we tegen hebben valt in verhouding ook best wel mee.
Planning:
-
pi_17874871
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:47 schreef Kaalhei het volgende:
Het resterende programma:
[..]

zondag 2004.03.28 14.30 Feyenoord - Roda JC ... - ... 1 punt
zaterdag 2004.04.03 19.30 Roda JC - SC Heerenveen ... - ... 3 punten
vrijdag 2004.04.09 20.00 Roda JC - NEC Nijmegen ... - ... 3 punten
zaterdag 2004.04.17 20.00 RKC Waalwijk - Roda JC ... - ... 3 punten
vrijdag 2004.04.23 20.00 Roda JC - FC Utrecht ... - ... 3 punten
zaterdag 2004.05.01 20.00 FC Twente - Roda JC ... - ... 1 punt
zondag 2004.05.09 14.30 Roda JC - Vitesse Arnhem ... - ... 3 punten
zondag 2004.05.16 14.30 FC Groningen - Roda JC ... - ... 3 punten
Zoveel punten moeten we in die wedstrijden ongeveer gaan halen om nog in aanmerking voor europees te komen.
Bij Feyenoord en Twente moet je blij zijn met een gelijkspel, de rest moet Roda in deze vorm toch wel aankunnen. Roda - Heerenveen is het breekpunt, win je die wedstrijd, dan haal je ook europees, verlies je dan is het over en kun je gaan kijken naar het intertototoernooi.
pi_17874979
Doelsaldo's van de club om europees voetbal:

3. Feyenoord 47 - 33 +14
4. AZ 50 - 30 +20
5. Heerenveen 38 - 31 +7
6. Roda JC 48 - 32 +16
7. FC Twente 45 - 43 +2
8. RBC 29 - 30 -1
9. Willem II 37 - 41 -4
  zondag 21 maart 2004 @ 21:53:05 #51
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17875283
Bij Feyenoord moet je dit seizoen voor de 3 punten gaan, ze speelden vandaag trouwens wel super alleen de afwerking
Planning:
-
  zondag 21 maart 2004 @ 22:30:05 #52
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17876252
quote:
Op zondag 21 maart 2004 21:38 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Zoveel punten moeten we in die wedstrijden ongeveer gaan halen om nog in aanmerking voor europees te komen.
Bij Feyenoord en Twente moet je blij zijn met een gelijkspel, de rest moet Roda in deze vorm toch wel aankunnen. Roda - Heerenveen is het breekpunt, win je die wedstrijd, dan haal je ook europees, verlies je dan is het over en kun je gaan kijken naar het intertototoernooi.
Hier teken ik wel voor.
  maandag 22 maart 2004 @ 22:38:40 #53
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17900218
Vloet deed het goed bij VI!
pi_17903151
quote:
Op maandag 22 maart 2004 22:38 schreef Kaalhei het volgende:
Idd, zelfs zo goed dat Derksen echt niet wist wat hij nog meer moest zeggen en toen maar weer van voren af aan begon
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:00:06 #55
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_17909515
quote:
Op maandag 22 maart 2004 22:38 schreef Kaalhei het volgende:
Is er misschien nog een keer een herhaling, ik wist namelijk niet dat vloet op VI kwam.
Horrible Cunt!
  dinsdag 23 maart 2004 @ 18:02:36 #56
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_17918095
Mr Jeroen, zou jij toevallig 4 kaartjes voor Roda - Heerenveen kunnen regelen?

mocht dat niet lukken, klopt het dat je clubcards op borgsom kunt krijgen bij jullie? zoiets hoorde ik van Koffieboerke

laat maar weten

PS: dit keer geen gezeur met de trein haha we komen met de auto

kunnen we een biertje pakken als je wilt
OJAAJOH?
pi_17921477
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:00 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Is er misschien nog een keer een herhaling, ik wist namelijk niet dat vloet op VI kwam.
wist ik ook niet, gelukkig las ik de reactie van kaalhei hier waardoor ik de herhaling van gisternacht gekeken heb. Vloet was erg sterk bezig, die arme derksen wist niet meer wat ie moest zeggen

toppunt vond ik dat mailtje wat binnenkwam: Zeg Johan, hoe voelt het nu om eindelijk eens onder de tafel geluld te worden?
  dinsdag 23 maart 2004 @ 22:58:56 #58
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_17926491
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 20:21 schreef planethugo het volgende:

[..]

wist ik ook niet, gelukkig las ik de reactie van kaalhei hier waardoor ik de herhaling van gisternacht gekeken heb. Vloet was erg sterk bezig, die arme derksen wist niet meer wat ie moest zeggen

toppunt vond ik dat mailtje wat binnenkwam: Zeg Johan, hoe voelt het nu om eindelijk eens onder de tafel geluld te worden?
Damn dit had ik zo graag gezien. Als iemand het op de computer heeft of weet of je het ergens online kunt vinden, zet dan hier alsjeblieft de link neer
Horrible Cunt!
  donderdag 25 maart 2004 @ 20:01:05 #59
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17967201
quote:
Ger Senden toch langer bij Roda JC
Verdediger Ger Senden tekent binnenkort een nieuw eenjarig contract bij Roda JC. De 33-jarige Kerkradenaar sprak eerder zijn verontwaardiging uit over het eerste aanbod van de club waar hij al sinds 1987 actief is.
Vervolggesprekken hebben de lucht doen opklaren. Zowel Senden als Roda-directeur Frank Rutten verklaart dat de onderhandelingen bijna afgerond zijn. ,,Van mijn zaakwaarnemer heb ik begrepen dat het alleen nog om formaliteiten gaat. Nog even alles op een rijtje zetten'', vertelt Senden. De onvrede was volgens hem snel uit de wereld. ,,Laat ik zeggen dat we een beetje langs elkaar heen gefietst hebben.''

De nu rechtsback spelende, maar zich naar eigen zeggen in het centrum van de verdediging beter thuis voelende Senden heeft met Roda afspraken gemaakt over zijn toekomst na het voetballen. ,,Ik was al jeugdtrainer. Dat blijf ik doen, maar verder gaan we kijken wat ik nog voor Roda kan betekenen op onder meer commercieel vlak.''

Als de puntjes op de i zijn gezet, tekent Senden voor 1 april zijn nieuwe contract.
Mooi zo
  donderdag 25 maart 2004 @ 20:02:16 #60
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17967224
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 22:58 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Damn dit had ik zo graag gezien. Als iemand het op de computer heeft of weet of je het ergens online kunt vinden, zet dan hier alsjeblieft de link neer
Gisteren stond op het prikbord van Rodajcfans.nl dat iemand van de bekende groep (Ramonski?) het had opgenomen? Even kijken dan maar?
pi_17987219
Ger Senden en Mark Luijpers zijn nog enkele van de weinige clubvoetballers in Nederland.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 maart 2004 @ 20:03:41 #62
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17990436
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 17:26 schreef methodmich het volgende:
Ger Senden en Mark Luijpers zijn nog enkele van de weinige clubvoetballers in Nederland.
Ozze Jer is een echte clubvoetballer inderdaad, alhoewel er in het verleden een aantal keer bijna een breuk zou zijn geweest. Dit seizoen is hij iig een van de beste. Luijpers heeft echter een seizoen voor MVV gespeeld, toen leek zijn carriere zo goed als afgelopen.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 21:08:30 #63
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17991876
Bekerfinale Jong Feyenoord - Jong Ajax in PLS

De bekerfinale voor beloftenteams tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax wordt
gespeeld in het Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade. Hoe laat het duel op
donderdag 13 mei begint, is nog onbekend. De keuze voor Zuid-Limburg komt
nadat de stadions van FC Utrecht en Emmen afvielen. Ook de speeldatum werd
veranderd, in eerste instantie zou de kraker op maandag 17 mei plaatsvinden.
Maar vanwege verplichtingen van Jong Oranje werd besloten de wedstrijd een
aantal dagen te vervroegen.
De winnaar van de wedstrijd in Kerkrade plaatst zich voor het hoofdtoernooi
van de Amstel Cup.

bron: feyenoord.nl
pi_17998693
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 20:03 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ozze Jer is een echte clubvoetballer inderdaad, alhoewel er in het verleden een aantal keer bijna een breuk zou zijn geweest. Dit seizoen is hij iig een van de beste. Luijpers heeft echter een seizoen voor MVV gespeeld, toen leek zijn carriere zo goed als afgelopen.
Bij MVV was op huurbasis, daarna is ie weer terug gekomen. Mag ook wel onder het kopje clubvoetballers vallen dus, wat mij betreft.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 27 maart 2004 @ 12:23:13 #65
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18000112
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 10:25 schreef methodmich het volgende:

[..]

Bij MVV was op huurbasis, daarna is ie weer terug gekomen. Mag ook wel onder het kopje clubvoetballers vallen dus, wat mij betreft.
klopt
  zaterdag 27 maart 2004 @ 16:41:47 #66
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18003961
Van het rodajcfans.nl webteam had [sb] het op video.
Planning:
-
  maandag 5 april 2004 @ 21:18:22 #67
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18204149
Of we nu zo blij moeten zijn met Elmander: Bankzitter bij NAC en koning kansenmisser.
pi_18227288
Misschien wil Elmander zelf wel niet, ben je er met ere vanaf.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:34:11 #69
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18399316
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:45 schreef methodmich het volgende:
Misschien wil Elmander zelf wel niet, ben je er met ere vanaf.
ik hoop het....

[ Bericht 22% gewijzigd door Kaalhei op 13-04-2004 23:25:45 ]
  dinsdag 13 april 2004 @ 23:25:32 #70
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18405792
Jong Roda 2-0 Jong Fortuna
  dinsdag 13 april 2004 @ 23:39:37 #71
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18406073
En 't was gezellig, spelers van Jong Fortuna die zich laten provoceren door 20 man haha
Planning:
-
  dinsdag 13 april 2004 @ 23:40:53 #72
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18406105
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 23:39 schreef DarkShine het volgende:
En 't was gezellig, spelers van Jong Fortuna die zich laten provoceren door 20 man haha
jammer dat ik >200km moet reizen voor een wedstrijd, anders was ik wel gekomen.
pi_18451742
Niet alleen burgemeesters laten zich foppen door voetbalsupporters. In navolging van de Haagse burgervader Wim Deetman, liet Gino Taihuttu, speler van Fortuna Sittard, zich beetnemen door aanhangers van Roda JC.
Afgelopen dinsdag liet Taihuttu zich fotograferen na afloop van het duel tussen Jong Fortuna en Jong Roda. 'Na de wedstrijd vroeg iemand of er een foto van me gemaakt mocht worden', vertelt de 21-jarige aanvaller in De Limburger. 'Op dat moment kreeg ik een sjaal omgehangen. Ik was in gesprek en lette verder niet op die sjaal.'

Dat had hij beter wel kunnen doen, want op de groengele das stond met grote letters Fortuna is kut. Dat zag hij pas terug nadat de foto was gepubliceerd op een supporterssite van Roda. En zo kwam hij vervolgens ook onder ogen van de aanhang van Fortuna. 'Ze hebben me gewoon geflikt', baalt Taihuttu, die dit seizoen acht duels in actie kwam in de Gouden Gids Divisie.

De club en de supporters waren niet blij met de foto, maar Taihuttu bood direct zijn excuses aan. 'Eigenlijk had iedereen kunnen weten, dat ik dit niet bewust heb gedaan. Een voetballer van Fortuna gaat toch niet rondlopen met zoiets.' Daarmee is voor de supportersclub van Fortuna de kous af.

Fortuna's technisch manager Fred van Barneveld wist woensdagavond nog van niets. 'Maar als het klopt, zullen we met Gino moeten gaan praten.

... wel lullig voor de fortuna supporters.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  donderdag 15 april 2004 @ 21:28:54 #74
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18452960
Het schijnt dat hij wel degelijk wist wat voor een sjaal het was. Hij schijnt er zelfs van te voren naar gekeken te hebben:
quote:
Gino toch niet zo onschuldig als ie lijkt?

Iedere rechtgeaarde Fortuna supporter en Gino Taihuttu omdat de stoute Roda supporters hem een kunstje geflikt zouden hebben, volgens bepaalde personen op het prikbord van de Fortuna Fansite www.fortunahome.com zou het zelfs een geplande actie zijn om onze frustatie van het (weer) niet behalen van Europees voetbal op een of andere manier af te reageren,

volgens meerdere oog- en oorgetuigen heeft Gino volmondig ingestemd en zelfs erbij gezegd "Ik weet wat erop staat, het maakt mij niks uit", of met woorden van die strekking.

Dus de boze Fortunezen moeten de Roda supporters niet scheef aankijken, maar gewoon hun eigen speler, die ook nog eens zijn eigen supporters voorliegt en met een belachelijk vod op de foto gaat -wat men 1-2-3 bij de eerste de beste T-shirt drukkerij heeft laten maken- om zijn eigen hachje te redden.
www.rodajcfans.nl
  donderdag 15 april 2004 @ 21:33:29 #75
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18453063
Aah, en nu gaat meneer een wit voetje hallen bij de supporters van Fortuna:

Zitterd 15/04 Zijn gemaakte afspraak over het poseren met een anti-roda shirt is Gino Taihuttu vandaag nagekomen. In een gesprek met FH laat hij weten erg te zijn geschrokken over de ontstane ophef na een foto waarop hij is te bewonderen met een "Fortuna is kut" sjaal. Gino: "Het is nooit mijn bedoeling geweest Fortuna of haar supporters in een kwaad daglicht te stellen"

Gino was op dinsdagavond (Jong Roda-Jong Fortuna) in gesprek met een aantal Fortunezen. Op een gegeven moment hangt iemand een sjaaltje om zijn nek. Gino is in de veronderstelling dat dit een Fortuna sjaal is. "Nog voordat ik doorhad dat dit een Roda sjaal was, werd er een foto gemaakt en was het kwaad al geschied".
http://www.fortunahome.com/oldindex.php

De excuses en uitleg zijn helder. De foto met de 110% Anti Roda boodschap gemeend. Gino, welcome back!
pi_18454774
wow wat een originele actie van shittard om een heus anti roda shirt te maken!
  vrijdag 16 april 2004 @ 10:13:56 #77
73633 Het_Vijfde_Wiel
Mining Once & 4ever
pi_18462746
Voor hun begrippen is een jaar of vijf na dato inderdaad snel.

Moet ook zeggen dat dit shirtje er echt prachtig uitziet, echt topkwaliteit. Ongeveer vergelijkbaar met het niveau van hun selectie.
pi_18473360
Die Gino zit toch in een band met Boris van Idols?
www.thuisuiteten.nl
pi_18478341
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:53 schreef methodmich het volgende:
Die Gino zit toch in een band met Boris van Idols?
Boris
Idols
  vrijdag 16 april 2004 @ 22:08:21 #80
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18478494
Tis asosjaal dat we zulke geintjes uithalen met Foptuna Shittard
Planning:
-
  zondag 18 april 2004 @ 17:51:18 #81
73633 Het_Vijfde_Wiel
Mining Once & 4ever
pi_18518172
Kunnen we idols aub buiten deze topic houden. Zeker als het over Fortunasukkels gaat.
  zondag 18 april 2004 @ 18:13:19 #82
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18518637
quote:
Op donderdag 15 april 2004 22:36 schreef planethugo het volgende:
wow wat een originele actie van shittard om een heus anti roda shirt te maken!
Even origineel als een anti-Fortuna sjaaltje?

pi_18518829
quote:
Op zondag 18 april 2004 18:13 schreef Afunados het volgende:

[..]

Even origineel als een anti-Fortuna sjaaltje?

kan me nog van die anti roda shirts herinneren nadat was uitgekomen dat er anti mvv sjaaltjes uitgebracht waren

MVV en Fortuna lopen overal wat achter mee blijkbaar
  zondag 18 april 2004 @ 18:26:33 #84
73633 Het_Vijfde_Wiel
Mining Once & 4ever
pi_18518867
Destijds waren die sjaals zeer origineel ja. Waren toch de eerste in Limburgd die dergelijke sjaals hadden. En bovendien zijn die sjaals van goede kwalitiet en professioneel gemaakt, in tegenstelling tot de goedkope shirtjes die ze in Maastricht en Sittard hebben laten maken.
pi_18519111
vraag me af hoe lang het duurt voordat er zielen in Sittard, Maastricht of Parkstad spelers van Roda, Mvv en Fortuna gaan mishandelen.
  zondag 18 april 2004 @ 18:58:15 #86
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18519616
quote:
Op zondag 18 april 2004 18:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
vraag me af hoe lang het duurt voordat er zielen in Sittard, Maastricht of Parkstad spelers van Roda, Mvv en Fortuna gaan mishandelen.
Wat heeft dit nou met sjaaltjes of shirtjes te maken?

Iedereen is het ermee eens dat je spelers met rust hoort te laten!
Planning:
-
pi_18519754
de spelers van mvv en fortuna zijn al zielig genoeg toch?
  maandag 19 april 2004 @ 10:36:43 #88
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18530889
Nog mensen die zondag naar KV Mechelen - FC Nieuwkerken gaan?
Planning:
-
  maandag 19 april 2004 @ 15:03:24 #89
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18536587
quote:
Van Hoogdalem en Sonkaya verlaten Roda

Roda JC neemt aan het eind van dit seizoen afscheid van Marco van Hoogdalem.

De club uit Kerkrade onderneemt geen pogingen om de huurovereenkomst met Schalke'04 te verlengen.
Dat verklaarde algemeen directeur Frank Rutten. Roda JC verwacht woensdag een definitieve bevestiging uit Turkije over de transfer van Fatih Sonkaya. De club uit Kerkrade bereikte al een akkoord met Galatasaray over het vertrek van Sonkaya. Het wachten is op een overeenkomst tussen Galatasaray en Sonkaya. Dat akkoord is deze week bereikt.

Bron: L1
Planning:
-
pi_18538799
Sonkaya dus toch naar Turkije. Speelde al niet veel meer.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 april 2004 @ 18:39:30 #91
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18541884
quote:
Op maandag 19 april 2004 15:03 schreef DarkShine het volgende:

[..]
Goede beslissing. Nu die Brazzen nog weg.
pi_18543062
helaas dat hoogdalem niet heeft kunnen brengen wat van hem verwacht werd. Denk dat het het beste voor hem is dat ie stopt. Hij heeft bijna geen enkele wedstrijd laten zien van toegevoegde waarde te zijn helaas.
  maandag 19 april 2004 @ 19:29:25 #93
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18543121
quote:
Op maandag 19 april 2004 19:27 schreef planethugo het volgende:
helaas dat hoogdalem niet heeft kunnen brengen wat van hem verwacht werd. Denk dat het het beste voor hem is dat ie stopt. Hij heeft bijna geen enkele wedstrijd laten zien van toegevoegde waarde te zijn helaas.
Klopt. Ik vond een uitspraak op het prikbord van de site van de WSU wel treffend.
quote:
van Hoogdalem goed? Naast hem lijkt Anastasiou wel een Ferrari
pi_18543153
Van Hoogdalem moet maar naar Aachen of anders Groene Ster.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 april 2004 @ 01:12:29 #95
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18552138
Vind het jammer dat die gaat, ook op de bank had MvH alsnog een meerwaarde gehad met zijn ervaring! Helaas voor Marco is het gouden-centjes tijdperk voorbij, en is er geen geld om een speler als hem op de bank te laten zitten.
Planning:
-
pi_18554808
quote:
Op zondag 18 april 2004 18:58 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Wat heeft dit nou met sjaaltjes of shirtjes te maken?

Iedereen is het ermee eens dat je spelers met rust hoort te laten!
Niks, maar ik heb het over de algemene tendens. Het brengt mensen op ideeen en vaak zijn het niet de slimste mensen.
  woensdag 21 april 2004 @ 21:38:50 #97
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_18595673
kaalhei ben jij dat op rodajcfans?

gino stinkt
OJAAJOH?
  woensdag 21 april 2004 @ 21:53:33 #98
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18596066
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:38 schreef hellmondunited het volgende:
kaalhei ben jij dat op rodajcfans?
The beast has many names
  woensdag 21 april 2004 @ 22:17:54 #99
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_18596767
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:53 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

The beast has many names
oehhh
OJAAJOH?
pi_18621856
Gebeurd weinig op het gebied van tranfers bij Roda

Volgens mij willen ze 6 nieuwe spelers erbij halen, dan mogen ze wel ns opschieten
Zal allemaal wel goed komen. Vind het alleen altijd zo jammer dat er van die 6 spelers ongetwijfeld weer 5 totaal onbekenden zitten, afkomstig uit België of een of ander afrikaans land.
  donderdag 22 april 2004 @ 23:19:33 #101
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_18622008
quote:
Op donderdag 22 april 2004 23:14 schreef TheGHunter het volgende:
Gebeurd weinig op het gebied van tranfers bij Roda

Volgens mij willen ze 6 nieuwe spelers erbij halen, dan mogen ze wel ns opschieten
Zal allemaal wel goed komen. Vind het alleen altijd zo jammer dat er van die 6 spelers ongetwijfeld weer 5 totaal onbekenden zitten, afkomstig uit België of een of ander afrikaans land.
die albarkani ofzoiets en die andere jeugdspeler krijgen een contract.. dat zijn de eerste 2 dus al
OJAAJOH?
pi_18622442
elberkani en baslanti, jah, maar die speelden al voor het 1e van Roda

Waar blijven de nieuwe Kone's, Valgaeren's en Anastasiou's?
  vrijdag 23 april 2004 @ 00:40:39 #103
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18623859
Misschien een nieuwe van Hoogdalem of van der Leur? Of misschien een nieuwe Nanninga (enige speler die in een WK finale scoorde voor NL kwam van ons!! )...
Planning:
-
  vrijdag 23 april 2004 @ 09:48:04 #104
73633 Het_Vijfde_Wiel
Mining Once & 4ever
pi_18627159
Niet helemaal waar Darkshine. Johan Neeskens heeft ook een doelpunt gemaakt in een WK-finale, maar dat was via een strafschop. Nanninga is dus de enige Nederlander die via een VELDdoelpunt in een WK-finale gescoord heeft.
  vrijdag 23 april 2004 @ 09:59:43 #105
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_18627335
wij hebben nog wel een talent in de aanbieding, niemand heeft er nog van gehoord maar hij is oh,zo goed! Danny van Bakel.

voor 10 miljoen euro is die voor jullie
OJAAJOH?
pi_18631612
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 09:59 schreef hellmondunited het volgende:
wij hebben nog wel een talent in de aanbieding, niemand heeft er nog van gehoord maar hij is oh,zo goed! Danny van Bakel.

voor 10 miljoen euro is die voor jullie
Een koopje
  vrijdag 23 april 2004 @ 14:05:15 #107
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18632806
Wat gaat het worden vanavond?
  vrijdag 23 april 2004 @ 14:27:04 #108
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_18633417
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:05 schreef Kaalhei het volgende:
Wat gaat het worden vanavond?
Roda: drei! Utreg: null!

danke.. Biitte!
OJAAJOH?
pi_18633929
5-1
pi_18637354
Tamara krijgt ook een contract, hoorde ik. Ze moet de spelersbus van de tegenpartij opwachten.
www.thuisuiteten.nl
pi_18638870
Wedstrijd begint een halfuur later (20:30) omdat de spelersbus van Utreg in de file staat
pi_18638961
Eerste klus van Tamara dus.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 23 april 2004 @ 20:39:49 #113
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18640755
"De eerste fluitconcerten klinken alweer door het stadion, en dat is ook een beetje typsich voor het Kerkraadse publiek"

L1 radio
  vrijdag 23 april 2004 @ 23:57:06 #114
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18644619
Weet niet of die commentator stront in zijn ogen heeft meer dit was overduidelijk voor de scheids!

Alhoewel de 1ste helft niet het aanzien waard was maargoed
Planning:
-
pi_18644899
Scheidsrechter wist echt niet waar hij mee bezig was

Maar het was gewoon slecht, verdiend gelijkspel, dat wel.
pi_18652883
kheb het idee dat in het middenveld de rek er wel uit is, de meesten spelen al te lang bij roda heb ik het idee
  dinsdag 27 april 2004 @ 10:21:00 #117
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_18714049
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 20:39 schreef Afunados het volgende:
"De eerste fluitconcerten klinken alweer door het stadion, en dat is ook een beetje typsich voor het Kerkraadse publiek"

L1 radio
ga n end wieberen. hoezo moet je altijd dit topic verzieken?? niets anders te doen zeker??
  zondag 2 mei 2004 @ 15:15:36 #118
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18832916
Una equipa Bellissima
Una equipa fantastacia
Twente kan niet mee
Roda olé
Planning:
-
  maandag 3 mei 2004 @ 00:19:17 #119
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_18845528
quote:
Op zondag 2 mei 2004 15:15 schreef DarkShine het volgende:
Una equipa Bellissima
Una equipa fantastacia
Twente kan niet mee
Roda olé
omdat jij t zegt
OJAAJOH?
  maandag 3 mei 2004 @ 07:58:38 #120
39793 Moody
el moody
pi_18849783
quote:
Op zondag 2 mei 2004 15:15 schreef DarkShine het volgende:
Una equipa Bellissima
Una equipa fantastacia
Twente kan niet mee
Roda olé
nou, beide teams speelden bagger....omdat Roda het minst bagger speelde valt er nog wat te zeggen voor de overwinning...

ook al hebben ze het wel cadeau gekregen op het eind....
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  maandag 3 mei 2004 @ 12:27:30 #121
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18853675
Moody, de match was net zoals de sfeer. KUT!

Roda had in de 2de helft toch wel de betere kansen, in de 1ste helft was het gelijkopgaand. Naar wedstrijdbeeld verdiend vind ik. In 1ste helft was er van onze kant nog een redelijk sfeertje, maar Vak-P zal wel met de finale bezig zijn
Planning:
-
  maandag 3 mei 2004 @ 12:46:46 #122
73633 Het_Vijfde_Wiel
Mining Once & 4ever
pi_18854104
Gelijk hebben ze die lui van Vak-P. Zou willen dat wij dat konden zeggen.
  maandag 3 mei 2004 @ 12:50:36 #123
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18854170
Als je tv keek zou je zeggen dat er meer KVM dan Roda fans in het uitvak waren
Planning:
-
pi_18856110
De overwinning van Roda was meer dan terecht. En over de sfeer...die was inderdaad kut (qua zingen dan,op de tribunes was het beregezellig)
Dr stond niks op het spel en met een amstelcup finale in zicht had had ik ook niet anders verwacht trouwens.
  maandag 3 mei 2004 @ 15:32:30 #125
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18857653
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:16 schreef Neede-Radicals het volgende:
De overwinning van Roda was meer dan terecht. En over de sfeer...die was inderdaad kut (qua zingen dan,op de tribunes was het beregezellig)
Dr stond niks op het spel en met een amstelcup finale in zicht had had ik ook niet anders verwacht trouwens.
Zorg maar dat jullie je laatste thuiswestrijd winnen.
Als dat nog nodig is

maandag 3 mei 2004 @ 17:19:11 #126
39793 Moody
el moody
pi_18859931
alsof dat iets uitmaakt...Heerenveen laat die 5e plek heus niet meer schieten....
'13 |
'14
  dinsdag 4 mei 2004 @ 00:50:16 #127
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18871332
quote:
Op maandag 3 mei 2004 17:19 schreef Moody het volgende:
alsof dat iets uitmaakt...Heerenveen laat die 5e plek heus niet meer schieten....
En Twente zal met een veredeld 2de elftal spelen, week erop is de A-Cup finale.
Planning:
-
  dinsdag 4 mei 2004 @ 13:24:08 #128
39793 Moody
el moody
pi_18877919
ze spelen al een half seizoen met een half 2e elftal

Roda gaat in ieder geval Intertoto spelen, omdat ze boven Twente eindigen....
'13 |
'14
  dinsdag 4 mei 2004 @ 13:29:21 #129
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18877997
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:24 schreef Moody het volgende:
ze spelen al een half seizoen met een half 2e elftal

Roda gaat in ieder geval Intertoto spelen, omdat ze boven Twente eindigen....
Als Twente boven ons eindigd ook, NEC kan ons niet meer inhalen.
Planning:
-
  dinsdag 4 mei 2004 @ 13:44:32 #130
39793 Moody
el moody
pi_18878228
ow, dus kan Twente ook nog meedoen met de Intertoto?
Ik heb wat anders begrepen...
'13 |
'14
  dinsdag 4 mei 2004 @ 21:42:56 #131
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18889628
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:44 schreef Moody het volgende:
ow, dus kan Twente ook nog meedoen met de Intertoto?
Ik heb wat anders begrepen...
Voor zover ik weet hebben alleen Roda & NEC zich ingeschreven. Op de FCT sites stond wel een gerucht dat FCT zich wou inschrijven, maar de inschrijving verliep afgelopen vrijdag...
Planning:
-
  donderdag 6 mei 2004 @ 00:30:24 #132
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18919101
2004.05.06 Sonkaya blijft ook nog komend seizoen bij Roda
Vandaag is bekend geworden dat Fatih Sonkaya toch nog 1 jaar in Kerkrade zal blijven. De speler leek al zo goed als rond met Galatasaray, maar bedacht zich dan toch. Het niet ontvangen van tekengeld zou de reden zijn voor het besluit van de 23- jarige verdediger. Sonkaya's contract loopt nog tot het seizoen 2005, daarna is hij transfervrij! (Bron: rodajcfans.nl) Grtz. 2 N.

www.rodajcfans.nl
pi_18931467
Hij wil dus gewoon niet dat Roda iets voor hem krijgt...
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 6 mei 2004 @ 19:08:55 #134
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18937050
Nee, hij is gewoon een overschatte luie schijtlijster die liever nog een jaar thuis bij zijn moeder blijft wonen waar hij zijn dagelijks broodje kebab voorgekauwd krijgt eer hij bij Galatasaray legendarisch door de mand gaat vallen.
  donderdag 6 mei 2004 @ 21:45:10 #135
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18940370
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 19:08 schreef Kaalhei het volgende:
Nee, hij is gewoon een overschatte luie schijtlijster die liever nog een jaar thuis bij zijn moeder blijft wonen waar hij zijn dagelijks broodje kebab voorgekauwd krijgt eer hij bij Galatasaray legendarisch door de mand gaat vallen.
Fatih woont op zichzelf
Planning:
-
  donderdag 6 mei 2004 @ 21:47:20 #136
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_18940436
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:59 schreef methodmich het volgende:
Hij wil dus gewoon niet dat Roda iets voor hem krijgt...
en een zielige zakkevuller

alsof hij nog niet genoeg gaat verdienen daar.. wil hij er ook nog teken geld bij
OJAAJOH?
  vrijdag 7 mei 2004 @ 01:11:38 #137
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18945591
Als dat de reden zou zijn is het gewoon een zielig figuur,denk niet dat Gala zo beroerd betaald en voor Turkse voetballers is het toch altijd een eer om voor Gala te spelen?

Mag lijden dat ie komend seizoen gruwelijk door de mand valt

[ Bericht 0% gewijzigd door DutchGooner op 07-05-2004 02:44:14 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 02:41:44 #138
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18946784
Wat de fuck boeit tekengeld nog met het salaris wat je krijgt als profspeler?!?!

Zijn krediet was al flink gezakt in Kerkrade maar dit zal het niet beter maken erop!

@ DG: Forza Shittard???????
Planning:
-
  vrijdag 7 mei 2004 @ 02:43:50 #139
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18946808
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 02:41 schreef DarkShine het volgende:

@ DG: Forza Shittard???????
Die moeten morgen een puntje van Excelsior PROBEREN af te pakken
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 02:46:18 #140
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18946835
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 02:43 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Die moeten morgen een puntje van Excelsior PROBEREN af te pakken
Excelsior = FNRD 2.... Hmmz, kan het enigzins begrijpen ja (ook omdat voor de titel is )
Planning:
-
  vrijdag 7 mei 2004 @ 02:47:59 #141
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18946850
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 02:46 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Excelsior = FNRD 2.... Hmmz, kan het enigzins begrijpen ja (ook omdat voor de titel is )
Ook? Tis alleen maar voor de titel
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 02:48:52 #142
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18946860
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 02:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ook? Tis alleen maar voor de titel
Ook omdat het FNRD 2 is
Planning:
-
  vrijdag 7 mei 2004 @ 02:50:47 #143
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18946877
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 02:48 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ook omdat het FNRD 2 is
En dat boeit mij dus weer vrij weinig om eerlijk te zijn
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 02:53:31 #144
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18946903
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 02:50 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En dat boeit mij dus weer vrij weinig om eerlijk te zijn
Heb weinig tegen satalietclubs, maar het verband tussen FNRD en Excelsior is te ver doorgetrokken. In België word er tenminste tegen opgetreden (Racing Genk & Heusden-Zolder), hier knikt de KNVB vrolijk goedkeurend ja... :S

Maja KVM kan eindronde nog halen, in 2 jaar terug naar 1ste klas
Planning:
-
  vrijdag 7 mei 2004 @ 03:02:48 #145
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18946984
Amper een jaar geleden (eind mei 2003) speelde KV voorlopig haar laatste match in 1ste klas.
Filmpje ervan: http://users.skynet.be/fa330631/anders.htm
Planning:
-
  vrijdag 7 mei 2004 @ 15:22:18 #146
17328 methodmich
Nummer 10
pi_18955180
Wie wordt Speler van het Jaar bij Roda? Koné?
www.thuisuiteten.nl
pi_18977826
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 15:22 schreef methodmich het volgende:
Wie wordt Speler van het Jaar bij Roda? Koné?
Sergio
  zaterdag 8 mei 2004 @ 16:43:33 #148
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18977932
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 16:37 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Sergio
Bergrund
Planning:
-
pi_18980839
Sergio had wel een magnifieke assist toen tegen NEC uit.
www.thuisuiteten.nl
pi_18985454
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:57 schreef methodmich het volgende:
Sergio had wel een magnifieke assist toen tegen NEC uit.
De man heeft 5 goeie wedstrijden gespeeld in 2 seizoenen roda

Beetje sneu
pi_18985497
Morgen tegen Vitesse

Vroeg opstaan op een zondag, maar dat heb ik er wel voor over
  zaterdag 8 mei 2004 @ 23:07:38 #152
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_18985546
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 23:05 schreef TheGHunter het volgende:
Morgen tegen Vitesse

Jij komt tegenwoordig niet meer online?!?!?
OJAAJOH?
  zondag 9 mei 2004 @ 00:09:09 #153
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18986766
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 23:04 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

De man heeft 5 goeie wedstrijden gespeeld in 2 seizoenen roda

Beetje sneu
Dat is Gods wil!
Planning:
-
  zondag 9 mei 2004 @ 00:09:44 #154
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18986776
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 23:05 schreef TheGHunter het volgende:
Morgen tegen Vitesse

Als je zin & tijd hebt om mee te helpen aan de sfeeracties morgen, half 1 bij de ingang.
Planning:
-
pi_18990735
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 23:07 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Jij komt tegenwoordig niet meer online?!?!?
Kwas een week op vakantie
  zondag 9 mei 2004 @ 17:08:32 #156
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_18998050
quote:
Op zondag 9 mei 2004 09:26 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Kwas een week op vakantie
dan is t goed!

gefeliciteerd met de overwinning! zo zitten wij bij hun in de poul

fijne vakantie gehad?
OJAAJOH?
  zondag 9 mei 2004 @ 17:12:56 #157
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18998146
quote:
Op zondag 9 mei 2004 17:08 schreef hellmondunited het volgende:

gefeliciteerd met de overwinning! zo zitten wij bij hun in de poul
Dat zijn 6 punten voor Helliemond!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zondag 9 mei 2004 @ 17:33:42 #158
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_18998605
quote:
Op zondag 9 mei 2004 17:12 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dat zijn 6 punten voor Helliemond!
lol

is wel te hope.. lach me zoooo ziek als wij hun richting eerste divisie schoppen
OJAAJOH?
  maandag 10 mei 2004 @ 10:29:29 #159
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_19012585
quote:
Op zondag 9 mei 2004 17:33 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

lol

is wel te hope.. lach me zoooo ziek als wij hun richting eerste divisie schoppen
richting faillisement zal je bedoelen
  maandag 10 mei 2004 @ 10:47:00 #160
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_19012933
quote:
Germinal Beerschot-verdediger Bodor naar Roda JC

Germinal Beerschot-speler Bodor zal hoogstwaarschijnlijk naar Roda JC verhuizen.

De verdediger kan rekenen op de belangstelling van FC Utrecht en Roda JC, maar de contacten met deze laatste club zijn veel concreter.

Bodor is inde contract waardoor Germinal Beerschot geen transfersom kan vragen voor de Hongaar.
pi_19012976
Een hongaar dus, khoop dat we er iets meer aan hebben dan die andere hongaarse mafkees: Torma
pi_19013044
Netjes gisteren.

Opzouten met dat Vitesse.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 10 mei 2004 @ 13:17:24 #163
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_19016470
quote:
Op maandag 10 mei 2004 10:49 schreef TheGHunter het volgende:
Een hongaar dus, khoop dat we er iets meer aan hebben dan die andere hongaarse mafkees: Torma
Volgens Hendriks was dat zijn slechtste transfer ooit:"Die jongen is een geboren verliezer"
pi_19021837
Is er al meer bekend over die Polen die volgend seizoen Roda zouden komen versterken?
Er was toch iets dat het niet zou gaan lukken ze goedkoop naar Roda te halen ofzo..
  maandag 10 mei 2004 @ 16:51:59 #165
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_19022707
quote:
Op maandag 10 mei 2004 16:27 schreef AltamirA het volgende:
Is er al meer bekend over die Polen die volgend seizoen Roda zouden komen versterken?
Er was toch iets dat het niet zou gaan lukken ze goedkoop naar Roda te halen ofzo..
Het loon, bij de nieuwe EG landen moet je ze toch een niet-eg loon betalen. Datzelfde geld ook voor die Hongaar...
Planning:
-
  maandag 10 mei 2004 @ 18:03:18 #166
39793 Moody
el moody
pi_19024510
konden jullie voor deze photoshoot geen mooiere dame strikken?

'13 |
'14
pi_19024834
quote:
Op maandag 10 mei 2004 18:03 schreef Moody het volgende:
konden jullie voor deze photoshoot geen mooiere dame strikken?

[afbeelding]
Mafkees, dat wijf was net van mn netvlies afgesleten
  maandag 10 mei 2004 @ 18:21:20 #168
39793 Moody
el moody
pi_19024893
heheh....

als zij Roda moet representeren, dan vind ik Roda een lelijke club
'13 |
'14
pi_19025569
Moody.

Bist du Marco vielleicht?
www.thuisuiteten.nl
  maandag 10 mei 2004 @ 20:18:58 #170
39793 Moody
el moody
pi_19027939
nee, geen Marco

jij
'13 |
'14
pi_19027989
Hehe, nee.

Marco is een Duitse kennis van me die steeds om Tamara-foto's vroeg, vandaar.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 10 mei 2004 @ 20:22:42 #172
39793 Moody
el moody
pi_19028078
ben niet Duits...en geen kennis van jou....en ik vind Tamara lelijk....

dus
'13 |
'14
pi_19028108
Dan is een DNA-onderzoek niet meer nodig nee.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 10 mei 2004 @ 20:24:25 #174
39793 Moody
el moody
pi_19028145
oeh das wel lekker...mag wel

maar laat Tamara maar thuis dan
'13 |
'14
  donderdag 13 mei 2004 @ 01:23:56 #175
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_19090747
quote:
Op maandag 10 mei 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
Hehe, nee.

Marco is een Duitse kennis van me die steeds om Tamara-foto's vroeg, vandaar.
jij met je marco steeds
  donderdag 13 mei 2004 @ 08:49:24 #176
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_19092431
wehehe
pi_19094361
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 08:49 schreef Kaalhei het volgende:
wehehe
[afbeelding]
hadden ze maar niet moeten voetballen als zakken aardappelen.

pi_19105470
Nieuwe centrumverdediger binnen, dan kan Roda nog meer winnen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 13 mei 2004 @ 20:17:16 #179
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_19106563
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 18:19 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe centrumverdediger binnen, dan kan Roda nog meer winnen.
niet alleen een columnist, ook nog een briljant dichter
pi_19106676
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 20:17 schreef planethugo het volgende:

[..]

niet alleen een columnist, ook nog een briljant dichter
En met Predrag Filipovic, win je zeker ook wel iets.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 mei 2004 @ 18:04:05 #181
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_19129853
geniaal

over Filiopvic gesproken, snap niet dat daar zich nog geen club voor gemeld heeft, absoluut de uitblinker van het seizoen, net als vorig seizoen overigens. Gelukkig speelt ie nog bij ons
pi_19130113
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:04 schreef planethugo het volgende:
geniaal

over Filiopvic gesproken, snap niet dat daar zich nog geen club voor gemeld heeft, absoluut de uitblinker van het seizoen, net als vorig seizoen overigens. Gelukkig speelt ie nog bij ons
Psst, geen slapende honden wakker maken, misschien kijkt Koeman wel mee op dit forum
pi_19130594
Filipovic schijnt wel op een lijstje te staan mocht Maxwell bij Ajax vertrekken.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 mei 2004 @ 18:59:34 #184
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_19130968
Dat dat kutclubske uit Amsterdam eens opzout en een andere club leegkoopt!
Planning:
-
  zaterdag 15 mei 2004 @ 11:19:11 #185
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_19143263
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:42 schreef methodmich het volgende:
Filipovic schijnt wel op een lijstje te staan mocht Maxwell bij Ajax vertrekken.
Aantrekken voor 1.000.000, 4 keer in de basis starten, 8 keer invallen en na 1-2 jaar verkassen naar Sheffield United, Stoke City, Malaga of Pisa. Ik voorspel deze route voor Anastasiou en Soetaers ook.
pi_19143839
Yannis was een goedkoop lapmiddel.

Soetaers is raar. Heeft talent, maar poept in de broek.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 15 mei 2004 @ 12:29:02 #187
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_19144318
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:42 schreef methodmich het volgende:
volgens mij baseer je dat alleen op een ingezonden brief in de laatste VI
pi_19152712
Nee hoor, ze volgen hem al een tijdje.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:38:14 #189
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_19244447
De KOTS van het zuiden!!

M.V.V. Mestreech!!

H.K.M.-Angel-Side 2000% Anti-Joda

P.s. Dat stadion zuut oet wie un Zwumbad!!
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:59:44 #190
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_19244996
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 14:38 schreef DeHeldjes het volgende:
De KOTS van het zuiden!!

M.V.V. Mestreech!!

Denk je een beetje aan je hart, lieverd?
pi_19248629
quote:
De KOTS van het zuiden!!

M.V.V. Mestreech!!

pi_19248823
quote:
De KOTS van het zuiden!!
M.V.V. Mestreech!!
hehehe wat een knul, wat een knul
  woensdag 19 mei 2004 @ 17:57:20 #193
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_19249137
quote:
De KOTS van het zuiden!!

M.V.V. Mestreech!!

heb je dat helemaal zelf bedacht
  maandag 24 mei 2004 @ 12:06:22 #194
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_19359247
quote:
Laurent Delorge bijna van Roda JC

Volgens belgiumsoccer.be verhuist Laurent Delorge wellicht van Lierse SK naar Roda JC. De 24-jarige middenvelder staat heel dicht bij een overeenkomst met de Nederlandse club.
Planning:
-
  maandag 24 mei 2004 @ 17:23:05 #195
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_19367686
quote:
Op maandag 24 mei 2004 12:06 schreef DarkShine het volgende:

[..]
http://forum.fok.nl/topic/547308
  maandag 24 mei 2004 @ 18:02:37 #196
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_19368755
quote:
Op maandag 24 mei 2004 17:23 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Transfergeruchten #30
Weet ik, maar wou het topic ff omhoog schoppen
Planning:
-
  vrijdag 28 mei 2004 @ 14:59:38 #197
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_19473206
quote:
Jordy Reneerkens naar Fortuna Sittard

Jordy Reneerkens gaat Roda JC verlaten. De middenvelder, wiens contract afliep na dit seizoen, heeft van Roda te horen gekregen dat hij geen nieuw contract krijgt. Volgend seizoen zal hij te zien zijn in het shirt van Fortuna Sittard.(bron:rodajcfans.nl)
Tsja, of dat nu een vooruitgang is
Planning:
-
pi_19618168
Baslanti gaat ook weg, jammer, jammer!
pi_19814670
Roda JC denkt aan Hongaarse held Torghelle

Roda JC heeft verregaande interesse in de Hongaarse international Sandor Torghelle. De 22 jarige aanvaller van MTK Boedapest maakte vorige week nog veel indruk in de oefeninterland van zijn land tegen Duitsland. De Hongaren wonnen in en tegen Duitsland met 2-0, beide treffers kwamen op naam van Torghelle. Roda JC trok eerder al de Hongaarse verdediger Bodor van Germinal Beerschot aan.

Roda JC is al langer op zoek naar een extra invaller. Na het vertrek van Iannis Anastasiou naar Ajax, huurde men de afgelopen maanden Iwan Redan van RKC Waalwijk. De Brabanders verlangen echter een hoge transfersom voor de aanvaller.

De Limburgse club richt zich nu op de 22 jarige Torghelle die waarschijnlijk ook een aardig prijskaartje zal hebben. De aanvaller heeft bij MTK nog een contract tot de zomer van 2006 en werd eerder in verband gebracht met PSV.

Roda JC beschikt momenteel met Cristiano en Kone over twee Eredivisiewaardige aanvallers. Voor de concurrentie moet er volgens Roda JC trainer Wiljan Vloet echter 1 aanvaller bijkomen. Gesprekken met Klaas-Jan Huntelaar liepen op niets uit aangezien de aanvaller graag wil zijn verzekerd van speelminuten. Roda JC voerde inmiddels al verkennende gesprekken met Torghelle.

------------

Zou mooi zijn als Roda die speler zou kunnen halen
pi_19814883
Dan troef je de lampen af!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 11 juni 2004 @ 19:07:56 #201
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_19817982
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
Dan troef je de lampen af!
Bodor doet wel een goed woordje met die jongen!
Planning:
-
  donderdag 17 juni 2004 @ 23:56:33 #202
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_19980223
quote:
Fatih Sonkaya naar Besiktas

Fatih Sonkaya vertrekt dan toch naar Turkije. Lange tijd leek de verdediger naar Galatasaray te vertrekken, maar om verschillende redenen ketste de transfer telkens weer af. Een andere Turkse topclub, Besiktas, bleek slagvaardiger. Sonkaya tekende volgens Turkse media een contract voor drie seizoenen met een optie voor nog eens een seizoen bij de nieuwe ploeg van trainer Vincente del Bosque.

Sonkaya vertrekt dus naar Besiktas. De Turkse topploeg contracteerde vandaag gelijk 10 spelers, waaronder dus Sonkaya maar ook Okan Buruk die bij Inter Milan niet kon rekenen op veel speelminuten. Door de transfer kan Roda JC eindelijk het contract opmaken van de Hongaarse goaltjesdief Torghelle. Nol Hendriks zal garant staan voor de transfersom, zijn salaris moest Roda JC echter zelf betalen en dat kon alleen als er een speler zou worden verkocht.

En voor wie het kan lezen of wil vertalen :

Fatih Sonkaya Ýmzayý Attý

Daha önce anlaþmaya vardýðýmýz Hollanda’nýn Roda takýmýnda oynayan gurbetçi oyuncu Fatih Sonkaya, basýn önünde 1 yýlý opsiyonlu 4 yýllýk sözleþmeye imza attý.

Futbol Þubesi’nden Sorumlu Asbaþkanýmýz Kývanç Oktay, Akaretler’deki Kulüp binamýzda gerçekleþtirilen imza töreninde yaptýðý açýklamada, “Yurt dýþýndan bir Türk futbolcumuzu daha Beþiktaþýmýz’a kazandýrdýk. Hollanda’nýn Roda takýmýnda oynayan Fatih Sonkaya’nýn bonservisini alarak, 3 artý 1 olmak üzere toplam 4 yýllýk sözleþme imzaladýk. Kendisi 22 yaþýnda çok genç bir futbolcu. Beþiktaþ’a çok faydalý olabilecek bir oyuncu. Bu transfer de Teknik Direktörümüz Del Bosque’nin görüþleri doðrultusunda yapýlmýþtýr. Beþiktaþ’a hayýrlý olsun” dedi.

Fatih Sonkaya, Beþiktaþ’a geldiði için çok mutlu olduðunu vurgulayarak, “Eskiden beri Beþiktaþlý’ydým. Beþiktaþ’tan böyle bir teklif gelince de hayýr diyemedim. Ýnþallah ileride büyük baþarýlara imza atarýz” þeklinde konuþtu.

Fatih Sonkaya, açýklamalarýn ardýndan
Moven met die ongemotiveerde over het paard getilde zelfbenoemde vedette
Dat hij maar lekker heimwee krijgt in Turkije, meneer de echte Turk. Hij zal wel in zijn pamper schijten nu hij bij mammie weg moet. Hij zal wel binnen 2 jaar en 10 wedstrijden in de basis terug naar Limburg komen.

Gelukkig is de weg nu vrij voor Torghelle.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 19:23:56 #203
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_20101286
En we hebben weer eens een mooi uitshirt:

www.rodajc.nl
  woensdag 7 juli 2004 @ 14:14:19 #204
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20464146
quote:
Lokeren en Roda willen Marc Hendrikx

Marc Hendrikx blijkt gegeerd te zijn op de transfermarkt. Eerst toonde STVV al wat interesse. Nu zouden ook Lokeren en Roda JC hun pijlen op de Anderlecht-middenvelder richten.

Hendrikx sprak al met Lokeren-coach Franky Vanderelst. Hendrikx staat niet weigerachtig tegenover een transfer naar het Waasland. De Limburger staat nog wel onder contract in Brussel, maar mag vertrekken bij een degelijk bod. De paars-witte aanhang is trouwens niet echt wild van de middenvelder.

Roda JC wil Hendrikx tevens inlijven. De Nederlanders zouden over meer financiële slagkracht beschikken dan Lokeren waardoor zij waarschijnlijk de beste papieren hebben.

Bron: voetbalkrant.com
Planning:
-
  woensdag 7 juli 2004 @ 14:14:40 #205
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20464155
Nieuw uitshit vanaf vrijdag te koop in de fanshop.
Planning:
-
pi_20464258
Tegen wie moet roda eigenlijk in de Intertoto?
  woensdag 7 juli 2004 @ 14:23:06 #207
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_20464392
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 14:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tegen wie moet roda eigenlijk in de Intertoto?
Slovan Liberec, niet de minste club: http://www.fcslovanliberec.cz/html/
pi_20464712
Fuck, nog meer Tsjechen.
pi_20470787
Roda wil nog een Ivoriaantje, Cissé. Komt uit de stal van de zaakwaarnemer van Koné.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 juli 2004 @ 20:40:31 #210
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_20473360
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 18:51 schreef methodmich het volgende:
Roda wil nog een Ivoriaantje, Cissé. Komt uit de stal van de zaakwaarnemer van Koné.
Deze jongen dus:
  woensdag 7 juli 2004 @ 20:59:31 #211
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_20473978
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:40 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Deze jongen dus:
[afbeelding]
Aha, ik vond het al raar, dat hij geen nederlands of engels sprak. Hij is vaak op het fitnesscentrum waar ik sport. Ik dacht eerst dat ie uit de jeugd kwam.

Trouwens, hij is wel erg smal.
Horrible Cunt!
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:07:31 #212
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_20484420
quote:
Roda JC ziet brood in testspeler Cissé

Roda JC heeft een werkvergunning aangevraagd voor de 18-jarige Ivoriaan Sekou Cissé. De landgenoot van Roda-spits Arouna Koné is momenteel op proef bij de Kerkraadse club die in hem vooral een aanvaller voor de toekomst ziet. Als de vergunning rondkomt, biedt Roda Cissé een contract aan.

Volgens Roda-directeur Frank Rutten gaat Cissé voorlopig deel uitmaken van de selectie, maar bestaat ook de mogelijkheid dat hij verhuurd wordt. ,,Dat ligt eraan wie er nog bijkomen. Stel dat we rondkomen met de Hongaarse spits Sandor Torghelle en dat de Tsjechische proefspeler Mike Mecerodt blijft, dan zou Cissé veel minder aan spelen toekomen. Dan behoort een verhuur tot de mogelijkheden.'' De onderhandelingen met Torghelle en zijn club MTK Boedapest zijn overigens nog in volle gang, zegt Rutten. ,,Eind deze week willen we duidelijkheid van de speler. We hebben er geen trek in dat MTK eerst met hem nog 26 andere clubs afgaat en als dat niet lukt maar bij Roda aanklopt. In principe hebben we al een overeenkomst met MTK.''

Roda-trainer Wiljan Vloet hoopt dat de deal snel rondkomt. ,,Zo lang we geen blessures en schorsingen krijgen, is de selectie kwalitatief op peil. Er hoeft maar iets te gebeuren of we zitten in de problemen. Daar komt nog bij dat concurrenten zich wel hebben versterkt.''

Bron : Limburger
pi_20486912
Dus ze gaan een dure niet-eu speler halen voor de toekomst terwijl we nu nieuwe versterkingen nodig hebben???

Lekker bezig hier, eerst die keeper van Top Oss, Budziak, voor op de bank, en nu weer Cisse voor in het 2e elftal. WANNEER KOMEN DIE SPELERS DIE WE ZO HARD NODIG HEBBEN.

We mogen al blij zijn als we dit jaar over de 10.000 seizoenskaarthouders komen...
pi_20488915
Seydihan Baslanti naar Rizespor, trouwens.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 8 juli 2004 @ 15:28:53 #215
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20490915
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 18:51 schreef methodmich het volgende:
Is al geruime tijd op proef, lijkt erop dat die nu eindelijk zijn contract krijgt.
Planning:
-
  donderdag 8 juli 2004 @ 18:13:46 #216
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20494280
enne wie komt er naar Helmond toe?

EindhovensDagblad meld dat HS met een speler van Roda bezig is

ik denk zelf diego Jongen
OJAAJOH?
pi_20494715
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 18:13 schreef hellmondunited het volgende:

Sergio
pi_20495619
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 18:36 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Sergio
was dat maar waar
  donderdag 8 juli 2004 @ 22:34:38 #219
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20499078
Groene Ster 1-4 Roda JC

1-0 Stef Bergmans
1-1 Christiano
Rust
1-2 Christiano
1-3 Christiano
1-4 Sergio

Groene Ster stond in de 1ste helft geruime tijd op voorsprong. Wedstrijd stond bol met onzinnigheden, opstootjes, Vloet die het veld inliep om eens ff met de scheids te gaan 'praten'. Aan het einde nog een serieus opstootje op het veld...

Kortom een oefenpot van niets!
Planning:
-
pi_20499765
Een braziliaans onderonsje dus.

Met welk systeem speelde Vloet? Sergio eindelijk achter de spitsen?
  donderdag 8 juli 2004 @ 23:13:05 #221
30919 mitt
Michael Corleone
pi_20499940
Blijft die Sergio nu gewoon?

Dacht dat ie weg moest ook
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 9 juli 2004 @ 02:50:34 #222
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20503875
Sergio is er naderhand ingekomen, was niet vanaf het begin aanwezig, kwam vlak na de 1-0 binnen.

Christiano heeft ook veel te veel kansen gemist...
Planning:
-
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 juli 2004 @ 02:54:30 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_20503899
Ik verwacht degradatie van Roda JC dit jaar.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 9 juli 2004 @ 19:25:40 #224
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20516921
29 september = een oefenwedstrijd tegen Sparta Rotterdam.
Planning:
-
  zaterdag 10 juli 2004 @ 16:08:34 #225
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_20532062
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 18:13 schreef hellmondunited het volgende:

Correct
  zaterdag 10 juli 2004 @ 16:43:51 #226
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20532687
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 16:08 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Correct
vertel
OJAAJOH?
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:21:48 #227
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_20533413
quote:
2004.07.09 Diego Jongen naar Helmond Sport????
Volgens onze Brabantse bronnen zou Helmond Sport bezig zijn met een Roda aanvaller te huren. Onze ogen zijn daarom gericht op Diego Jongen omdat dit de enige logische keuze is, mede doordat Diego veel geblesseerd is geweest lijkt het ook niet meer dan normaal dat hij in de gouden gids divisie spelritme en ervaring gaat op doen.Tevens had Helmond Sport vorig seizoen ook interesse in Diego Jongen maar ging zijn keuze uit naar MVV. (bron:rodajcfans.nl)
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:48:16 #228
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20534005
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:21 schreef Kaalhei het volgende:

[..]
hmm ja dat heeft koffieboerke weer van mij.. daarom ook al die vraagtekens.. we VERMOEDEN dat hij het is
OJAAJOH?
  woensdag 14 juli 2004 @ 21:24:51 #229
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_20627283
quote:
2004.07.14 Principe-akkoord met Torghelle
Roda heeft vandaag een principe-akkoord bereikt met de Hongaarse aanvaller Sandor Torghelle. Volgens bestuurslid Nol Hendriks zal de international morgen een contract tekenen. (Bron: L1)
pi_20627384
PSV heeft hem ook nog gevolgd als opvolger van Kezman. Roda zal er vast wel een goede aan hebben. Misschien kan hij Yannis wel doen vergeten.
  woensdag 14 juli 2004 @ 21:45:27 #231
79399 Mr.Norris
ShineOnYouCrazyDiamond
pi_20627843
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 21:28 schreef gras het volgende:
PSV heeft hem ook nog gevolgd als opvolger van Kezman. Roda zal er vast wel een goede aan hebben. Misschien kan hij Yannis wel doen vergeten.
Dat wordt dan een hele klus. Yannis vond ik altijd, al vanaf zijn eerste wedstrijd in het geel/zwart, één van de meest intelligente voetballers die Roda ooit heeft gehad.
Zelden een speler bij ons gezien die een bal zó mooi en zó goed in de ruimte kon spelen. Hij had altijd een spel-overzicht om van te watertanden.
Vond/vind het heel erg jammer dat hij naar Amsterdam is vertrokken. En ik vind het erg sneu voor hem dat hij geen deel uitmaakte van de Griekse selectie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Norris op 15-07-2004 03:02:30 ]
  woensdag 14 juli 2004 @ 23:56:56 #232
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20631651
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 21:45 schreef Mr.Norris het volgende:
Vond/vind het heel erg jammer dat hij naar Amsterdam is vertrokken. En ik vind het erg sneu voor hem dat hij geen deel uitmaakte van de Griekse selectie.
Waar hij na de oefencampagne waarschijnlijk toch niet meer aan spelen toekomt!
Planning:
-
pi_20633510
Dat heeft Ajax weer slim gedaan. Altijd hetzelfde liedje en dat al jaren lang.
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:36:04 #234
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_20636563
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 01:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat heeft Ajax weer slim gedaan. Altijd hetzelfde liedje en dat al jaren lang.
Ach, we worden er zelden minder van. Sibon, Babangida, Soetaers en Yannis zijn allemaal voor relatief hoge bedragen weggegaan en de laatste drie waren allemaal over hun top heen bij Orda. En of Ajax er veel beter van is geworden?
Zeker de eerste drie hebben weinig tot niets bijgedragen.
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:44:04 #235
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20636694
En bij Roda spreekt men elkaar weer tegen, zei Hendriks gisteren nog dat Torghelle vandaag gepresenteerd zou worden, Rutten hoopte deze week duidelijkheid te hebben.

Verder is Roda rond met de speler Mark Hendrikx van Anderlecht, Roda wilt echter geen transfersom betalen voor de in diskrediet geraakte speler, waardoor hij zelf in overleg zal moeten met Anderlecht.
Planning:
-
  donderdag 15 juli 2004 @ 10:48:04 #236
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:10:52 #237
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_20637251
quote:
Roda rond met Belg Hendrikx

Het 'nieuwe' Roda JC lijkt eindelijk vorm te krijgen. De Kerkraadse club bereikte gisteren een akkoord met de Belg Marc Hendrikx, waardoor de door het vertrek van Fatih Sonkaya ontstane vacature van rechtervleugelverdediger ingevuld lijkt.

Zeker is de transfer van Hendrikx nog niet. Met de speler is Roda het weliswaar eens geworden over een vierjarig contract, een afkoopsom wil Roda niet betalen. Dus moet Hendrikx zelf om de tafel met Anderlecht, waar zijn verbintenis nog een jaar doorloopt. Omdat de verdediger, die eerder ook voor Genk speelde, niet meer in aanmerking komt voor een basisplaats, zal de Belgische recordkampioen wellicht niet al te dwars gaan liggen.

Ook wat betreft versterking van de voorhoede, zit er schot in de zaak. Gisteren arriveerde dan eindelijk de Hongaarse spits Sandor Torghelle (22) met zijn zaakwaarnemers.

Over het resultaat van de onderhandelingen wilde of kon Roda gisteravond nog niet veel vertellen. ,,Voor Torghelle zijn meer clubs in de markt. Dat ze een hele dag naar Kerkrade komen, geeft aan dat ze Roda serieus nemen. Ik verwacht voor het eind van de week uitsluitsel'', is het enige dat Roda-directeur Frank Rutten over de gesprekken met de Hongaren kwijt wilde.

Bron : Limburger
pi_20638102
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 10:36 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ach, we worden er zelden minder van. Sibon, Babangida, Soetaers en Yannis zijn allemaal voor relatief hoge bedragen weggegaan en de laatste drie waren allemaal over hun top heen bij Orda. En of Ajax er veel beter van is geworden?
Voor allen is inderdaad teveel betaalt. Sibon had de pech dat Shota op schot was. Babangida heeft toch nog wat mooie dingen laten zien. maar speelt nu ergens in China. Soetaers is echt een onbegrijpelijke aankoop en Yannis kun je wel bestempelen als paniekaankoop. Waren inderdaad niet zulke goede transfers.
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:06:12 #239
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_20638661
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 11:45 schreef gras het volgende:

[..]

Voor allen is inderdaad teveel betaalt. Sibon had de pech dat Shota op schot was. Babangida heeft toch nog wat mooie dingen laten zien. maar speelt nu ergens in China. Soetaers is echt een onbegrijpelijke aankoop en Yannis kun je wel bestempelen als paniekaankoop. Waren inderdaad niet zulke goede transfers.
Voor Ajax niet, nee.
Ach, Nolchen heeft wel vaker een goede hand in transfers. Behalve deze transfers hebben we Vitesse ook nog voor Fl14.000.000 een poot uitgedraaid met Bobke Peeters.
pi_20638813
Dat was ook nog eens een aankoop van R. Koeman.
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:44:03 #241
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20639617
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:06 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Voor Ajax niet, nee.
Ach, Nolchen heeft wel vaker een goede hand in transfers. Behalve deze transfers hebben we Vitesse ook nog voor Fl14.000.000 een poot uitgedraaid met Bobke Peeters.
En in Arnep hebben ze nog geen ¤1 miljoen terug gekregen...
Planning:
-
  donderdag 15 juli 2004 @ 13:03:23 #242
79399 Mr.Norris
ShineOnYouCrazyDiamond
pi_20640046
.....en met een groot gedeelte van al dat verdiende transfergeld koopt "ome Nol" vervolgens één of andere Berglund. Een speler die zichzelf nog vóór het begin van het seizoen profileerde als zijnde net zo goed als Owen.
Nou zeg, wat een miskoop was dat. En nu, nu is er niet voldoende geld om een goede speler te halen cq te behouden...
Peeters had helemaal nog niet moeten gaan, had nog een fantastische tijd bij Roda kunnen hebben, maar ook bij hem zaten de gulden-/eurotekens in de ogen.
  donderdag 15 juli 2004 @ 13:11:35 #243
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_20640259
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 13:03 schreef Mr.Norris het volgende:
.....en met een groot gedeelte van al dat verdiende transfergeld koopt "ome Nol" vervolgens één of andere Berglund. Een speler die zichzelf nog vóór het begin van het seizoen profileerde als zijnde net zo goed als Owen.
Nou zeg, wat een miskoop was dat. En nu, nu is er niet voldoende geld om een goede speler te halen cq te behouden...
Peeters had helemaal nog niet moeten gaan, had nog een fantastische tijd bij Roda kunnen hebben, maar ook bij hem zaten de gulden-/eurotekens in de ogen.
Je kan niet alleen maar goede aankopen doen. Torma was ook een foute aankoop van Roda en zo zijn er nog vele andere te noemen. Ik denk alleen dat de verhouding goede aankopen / slechte aankopen erg gunstig in uitpakt voor Roda. Zeker als je kijkt naar wat clubs met een ongeveer gelijke begroting voor een spelers op het veld hebben staan, dan kan je eigenlijk alleen maar concluderen dat Roda een goed aankoopbeleid heeft.
pi_20640607
Arouna Kone was een goede aankoop, maar dat is gewoon te weinig is gebleken, en men moet denk ik niet alleen aan de toekomst denken, het kan toch niet zo zijn dat we alleen aan de toekomst denken en het nu een overgangsjaar ofzo wordt?
  donderdag 15 juli 2004 @ 13:52:22 #245
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_20641169
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 13:28 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Arouna Kone was een goede aankoop, maar dat is gewoon te weinig is gebleken, en men moet denk ik niet alleen aan de toekomst denken, het kan toch niet zo zijn dat we alleen aan de toekomst denken en het nu een overgangsjaar ofzo wordt?
Nee, zeer zeker niet. Overigens heeft Roda genoeg goede aankopen gedaan de laatste jaren: Predrag Filipovic , Edrissa Sonko , Vladan Kujovic , Gregoor van Dijk & Kone.
  donderdag 15 juli 2004 @ 14:07:33 #246
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20641522
Alleen mogen ze ook eens wat meer Nederlands (liefste Limburgers!!) aantrekken.
Planning:
-
pi_20641974
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 10:36 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Babangida was nog zeer bruikbaar in het kampioensjaar 97/98. Daarna onder Wouters weggezakt. Yannis is bruikbaar geweest en zal dat dit jaar ook weer blijken.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 16 juli 2004 @ 08:24:16 #248
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_20658394
Komt Torghelle nu wel of niet?
The Most Incredible, Baby
pi_20658508
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 08:24 schreef RedGuy het volgende:
Komt Torghelle nu wel of niet?
Ik lees net dat ie zeker NIET komt gaat echt weer geweldig met al die aankopen

stelletje zeugen
  vrijdag 16 juli 2004 @ 09:00:23 #250
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_20658613
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 08:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Ik lees net dat ie zeker NIET komt gaat echt weer geweldig met al die aankopen

stelletje zeugen
Hij had toch een principe akkoord, of gaat hij nu voor het geld naar Crystal Palace? Strijden om degradatie in de Premiership lijkt me niet leuker dan voorin meedoen met Roda.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 09:04:01 #251
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20658645
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 09:00 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Hij had toch een principe akkoord, of gaat hij nu voor het geld naar Crystal Palace? Strijden om degradatie in de Premiership lijkt me niet leuker dan voorin meedoen met Roda.
Maar het loonstrookje van Palace wel...

Het is ook niet officieel bevestigd dat die niet komt, maar ga d'r maar vanuit.
Alhoewel ik nog steeds hoop dat die komt!
Planning:
-
pi_20661556
Ach we zien wel zei de blinde.

Komt hij, prima, komt hij niet, ook goed. Je kunt je afvragen of iemand die puur voor het geld komt voetballen een versterking is voor Roda.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:27:41 #253
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20661969
Inderdaad, daarom had ik liever gezien dat Redan was gebleven. Voetballend niet de sterkste, maar hij kon wel afmaken. En hij wou zelf ook erg graag in Kerkrade blijven!

REDAN = BOPPE
Planning:
-
  zaterdag 17 juli 2004 @ 10:45:12 #254
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_20682659
quote:
Torghelle voor drie seizoenen naar Roda

[17/07/2004] Roda JC heeft volgens diverse bronnen dan toch eindelijk Sandor Torghelle gecontracteerd. Maandenlang zat Roda JC achter de Hongaarse topschutter aan maar nu lijkt hij voor drie seizoenen te hebben getekend. Het is onbekend hoeveel geld Roda JC betaald voor de Hongaars international aan MTK Boedapest.

De 22 jarige aanvaller moet nog wel medisch gekeurd worden, naar alle verwachting zal dit maandag gebeuren. Dit weekend speelt Roda JC namelijk nog een intertoto duel tegen het Tsjechische Slovan Liberec.
Bron is wel VoetbalPlus.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 11:18:27 #255
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20683086
Dat stukje had ik al op de site gezet -> www.rodajcfans.nl

Volgens het LD tekent hij een contract voor 2 jaar met een optie voor nog 3 jaar.
Planning:
-
  zaterdag 17 juli 2004 @ 15:22:37 #256
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20686406
Wat ik nou niet snap.. Redan moest terug naar RKC omdat RKC hem wilde behouden en nu gaat Willem II hem wel kopen
OJAAJOH?
  zaterdag 17 juli 2004 @ 15:51:43 #257
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20686827
Hij scheen hier ook niet geweldig in de groep te liggen.

Maja hij had moeten blijven!!!!
Planning:
-
  zaterdag 17 juli 2004 @ 15:52:31 #258
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20686834
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 15:51 schreef DarkShine het volgende:
Hij scheen hier ook niet geweldig in de groep te liggen.

Maja hij had moeten blijven!!!!
Waarom dat niet? verbaasd me nu je dat zegt

vond hem echt uhmm ja boppe he
OJAAJOH?
  zondag 18 juli 2004 @ 01:21:58 #259
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20697572
Zijn niet mijn woorden maar van Sven VDB.

Sven VDB FUSSBAL GOT!
Planning:
-
pi_20700423
Slovan Liberec is zelfs te hoog gegrepen voor Roda. Dat gaat nog wat worden zeg daar in Kerkrade.
pi_20701262
Liberec is echt niet slecht.
www.thuisuiteten.nl
pi_20701305
Roda ook niet. Ik vind dat ze gewoon moeten winnen van zulke clubs. Nederland slaat wederom een pleefiguur in het buitenland.
  zondag 18 juli 2004 @ 15:45:02 #263
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20701341
quote:
Op zondag 18 juli 2004 15:43 schreef gras het volgende:
Roda ook niet. Ik vind dat ze gewoon moeten winnen van zulke clubs. Nederland slaat wederom een pleefiguur in het buitenland.
Wil niet veel zeggen maar Slovan is een van de tsjechische smaakmakers..
OJAAJOH?
  zondag 18 juli 2004 @ 15:45:43 #264
30919 mitt
Michael Corleone
pi_20701358
gave aankoop dieTorghelle
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_20701378
Thuis kunnen ze toch zeker wel Slovan winnen?
pi_20701417
quote:
Op zondag 18 juli 2004 15:45 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Wil niet veel zeggen maar Slovan is een van de tsjechische smaakmakers..
Dan nog. Roda heeft toch veel meer geld te besteden dan die Tsjechen.
  zondag 18 juli 2004 @ 15:49:36 #267
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20701449
quote:
Op zondag 18 juli 2004 15:47 schreef gras het volgende:

[..]

Dan nog. Roda heeft toch veel meer geld te besteden dan die Tsjechen.
Als je het daar op baseerd zou mijn club vorig jaar 17e moeten worden..
OJAAJOH?
pi_20701507
quote:
Op zondag 18 juli 2004 15:49 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Als je het daar op baseerd zou mijn club vorig jaar 17e moeten worden..
Uitzonderingen daargelaten.
  zondag 18 juli 2004 @ 15:56:17 #269
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20701592
quote:
Op zondag 18 juli 2004 15:52 schreef gras het volgende:

[..]

Uitzonderingen daargelaten.
Ok jij wint
OJAAJOH?
  zondag 18 juli 2004 @ 18:09:10 #270
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20704351
quote:
Op zondag 18 juli 2004 11:32 schreef gras het volgende:
Slovan Liberec is zelfs te hoog gegrepen voor Roda. Dat gaat nog wat worden zeg daar in Kerkrade.
Slovan staat 30 plaatsen hoger op het UEFA lijstje dan Roda. Bekijk Slovan's Europese lijstje eens en je ziet dat ze echt niet slecht zijn.

Roda heeft de 2de helft gedicteerd (aldus de schrijvende media, ik heb geen 1 beeld gezien van de match ) alleen stond die irritante keeper een (y) match te spelen.

Zaterdag vol achter ons ploegske gaan staan, en gaan voor 2-0 of meer!
Planning:
-
pi_20704421
quote:
Op zondag 18 juli 2004 18:09 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Slovan staat 30 plaatsen hoger op het UEFA lijstje dan Roda. Bekijk Slovan's Europese lijstje eens en je ziet dat ze echt niet slecht zijn.
Die UEFA-lijst is een lachertje. Tevens bieden resultaten uit het verleden géén garantie voor de toekomst. Die Tsjechen moeten echt wel te doen zijn voor Roda.
  zondag 18 juli 2004 @ 18:15:52 #272
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20704490
Beide teams zijn gelijkwaardig.

Maar zaterdag is onze 2de ( & laatste!) kans. It ain't over till the fat lady sings!

Ben jij de gras van fchfanatics.com & ultras haarlem noord?
Planning:
-
pi_20704525
quote:
Op zondag 18 juli 2004 18:15 schreef DarkShine het volgende:
Ben jij de gras van fchfanatics.com & ultras haarlem noord?
Nee.
  maandag 19 juli 2004 @ 03:52:01 #274
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20714953
Volgens de Rodafans die in Liberec waren zouden Wiljan Vloet en voorzitter Servé Kuijer bevestigd hebben dat Sandor Torghelle al getekend heeft.

Ikzelf geloof het pas zodra Torghelle gepresenteerd is. Naar alle waarschijnlijkheid later vandaag...
Planning:
-
pi_20723207
Jammer voor Roda dat de transfer van Hendrikx is afgeketst.
www.thuisuiteten.nl
pi_20740742
quote:
Op maandag 19 juli 2004 15:54 schreef methodmich het volgende:
Jammer voor Roda dat de transfer van Hendrikx is afgeketst.
en die van Torghelle
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 20 juli 2004 @ 15:00:51 #277
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_20743733
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 12:33 schreef F1Bas het volgende:

[..]

en die van Torghelle
quote:
Roda JC voelt zich gebruikt door Torghelle

20/7/2004 10:31

Roda JC had vrijdag zijn ja-woord gekregen. Toch zal de Hongaarse aanvaller Sandor Torghelle niet voor de Limburgse club spelen. Hij koos voor het Premiership, en liet Roda JC met verbazing achter.
Roda JC prees zichzelf dit weekeinde gelukkig dat Torghelle gekozen had voor de Limburgse club. Voor de Hongaarse aanvaller, die met zijn twee goals tegen Duitsland de aandacht op zich had gevestigd, was er veel belangstelling. De mondelinge toezegging naar Nederland te komen was dan ook reden voor een klein feestje.

De vliegtickets lagen al klaar, na een medische keuring zou de MTK Budapest-spits Torghelle dinsdag zijn handtekening zetten onder het overeengekomen contract. Maar zover zal het niet komen. Een telefoontje op maandagavond verpestte alles. Vanuit Hongarije kwam het bericht dat Torghelle gekozen had voor Crystal Palace.

Roda JC voelt zich gebruikt door de Hongaarse spits, zijn zaakwaarnemer en zijn club MTK Boedapest. De gesprekken met de Limburgse club dienden alleen maar om de prijs op te drijven, zo is het gevoel in Kerkrade. 'We zijn al aan het onderzoeken wat we ertegen kunnen doen. Al is de vraag wat Roda daar nog mee opschiet. De club geeft de zaakwaarnemer en de speler de schuld en andersom. Dit is een grof schandaal, anders kan ik het niet omschrijven', zegt Roda-directeur Frank Rutten in het Limburgs Dagblad.
mja, niks aan te doen
De Narcis van Gabon
pi_20746471
Zonde hoor, had hem graag zien spelen hier.
www.thuisuiteten.nl
pi_20747729
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 15:00 schreef PogueMahone het volgende:

[..]

[..]

mja, niks aan te doen
Een mondeling akkoord is toch ook een akkoord, is het niet? Valt dus te procederen dacht ik.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 18:15:48 #280
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20747902
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 18:07 schreef gras het volgende:

[..]

Een mondeling akkoord is toch ook een akkoord, is het niet? Valt dus te procederen dacht ik.
Is ook te procederen, maar wat win je ermee? Je krijgt dan een speler die niet gemotiveerd is om bij je club te spelen...

En toch zou ik een procedure aanspannen, gewoon om de waarheid boven tafel te krijgen, want ons bestuur probeert het alweer in een doofpot te stoppen...
Planning:
-
pi_20748016
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 18:15 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Is ook te procederen, maar wat win je ermee? Je krijgt dan een speler die niet gemotiveerd is om bij je club te spelen...

En toch zou ik een procedure aanspannen, gewoon om de waarheid boven tafel te krijgen, want ons bestuur probeert het alweer in een doofpot te stoppen...
Had de onderste alinea van dat nieuwebsericht niet gelezen, maar inderdaad je schiet er weinig mee op om te procederen. Misschien valt er nog wel een schadevergoeding uit te halen, want dit hoort niet. Die Bulgaar kán hier flink van geprofiteerd hebben.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 18:30:23 #282
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20748204
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 18:21 schreef gras het volgende:

[..]

Had de onderste alinea van dat nieuwebsericht niet gelezen, maar inderdaad je schiet er weinig mee op om te procederen. Misschien valt er nog wel een schadevergoeding uit te halen, want dit hoort niet. Die Bulgaar kán hier flink van geprofiteerd hebben.
Denk eerder die Hongaar.

Wat je kunt winnen met procederen is dat hij een schadevergoeding aan het betalen komt en zolang die niet betaald is een speelverbod voor CP!
Planning:
-
pi_20748337
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 18:30 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Denk eerder die Hongaar.

Wat je kunt winnen met procederen is dat hij een schadevergoeding aan het betalen komt en zolang die niet betaald is een speelverbod voor CP!
Oostblokker ook goed?

Overigens wel begrijpelijk dat 'ie kiest voor een Premier League club. Wel jammer dat het dan op zo'n manier gebeurt.
pi_20748416
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 18:37 schreef gras het volgende:

[..]

Oostblokker ook goed?

Overigens wel begrijpelijk dat 'ie kiest voor een Premier League club. Wel jammer dat het dan op zo'n manier gebeurt.
Ik denk dat iedere supporter er vrede mee had kunnen hebben wanneer Torghelle niet gekomen was, mits dat ook eerlijk door het bestuur gezegd zou zijn.

Zoals het nu gebeurd is is gewoon grote schande, eerst groot aankondigen dat hij getekend heeft, terwijl ze nog maar een mondelinge overeenkomst hadden.

Maar lekker nieuws dit weer , eerst geen Hendrickx, en nu zelfs geen Torghelle, waar iedereen de laatste dagen toch op gerekend had

Way to go roda, ga vooral zo door, dan verliezen jullie nog meer supporters (behalve de 10.000 gekken die blijven komen, waaronder ikzelf).
  dinsdag 20 juli 2004 @ 19:04:36 #285
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20748878
Nu Torghelle niet komt zal Roda wel geld hebben om de openstaande rekening bij Anderlecht te betalen waardoor Hendrikx alsnog zou kunnen komen.

Over Hendrikx zou later deze week een beslissing genomen worden (ook als Torghelle was gekomen).
Planning:
-
pi_20753326
Ben benieuwd naar de mijnwerkersmentaliteit komend seizoen.
pi_20753525
dit is toch weer een heel mooi begin van het seizoen haha. Heb weer erg moeten lachen. Of het is Baronie, of het is een hongaarse spits die niet komt......

(leedvermaak is erg leuk, als je eigen ploeg bijna niks waard is)
  woensdag 21 juli 2004 @ 10:30:43 #288
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20759985
Roda JC gaat geen juridische stappen ondernemen tegen Sandor Torghelle en MTK Boedapest.
Planning:
-
  woensdag 21 juli 2004 @ 10:38:47 #289
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_20760129
Jammer voor Roda, leek mij wel een aardige spits.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_20760343
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 22:57 schreef Evertje het volgende:
dit is toch weer een heel mooi begin van het seizoen haha. Heb weer erg moeten lachen. Of het is Baronie, of het is een hongaarse spits die niet komt......

(leedvermaak is erg leuk, als je eigen ploeg bijna niks waard is)
Jij nu, wij de rest van het seizoen
  woensdag 21 juli 2004 @ 10:59:18 #291
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20760497
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 10:50 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Jij nu, wij de rest van het seizoen

Hopelijk komen we ze dit seizoen in de beker tegen...
Planning:
-
pi_20763511
daar hoop ik eigenlijk ook op, hoe gek dat ook mag klinken

maarja...dan moet je wel eerst van een amateurclub winnen
  woensdag 21 juli 2004 @ 13:16:05 #293
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20763584
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 13:12 schreef Evertje het volgende:

Denk dat zoiets geen 2de keer zal gebeuren, zou echt schandalig triest zijn!!

Maar eindelijk weer 's een derby... Maar wel Fortuna-Roda, met een grote groep met de trein is
Planning:
-
pi_20763801
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 13:16 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Denk dat zoiets geen 2de keer zal gebeuren, zou echt schandalig triest zijn!!

Maar eindelijk weer 's een derby... Maar wel Fortuna-Roda, met een grote groep met de trein is
Idd, Fortuna - Roda zou leuk zijn, of anders MVV - Roda

Een vol uitvak tegenover een bijna leeg stadion, heerlijk
pi_20763857
btw Dark, denk je dat er nog iets gaat gebeuren op het transfergebied?

Meestal heb jij net iets meer insideinfo dan andere supporters, dus ik denk vraag t ef
  woensdag 21 juli 2004 @ 13:34:34 #296
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20764090
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 13:23 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Idd, Fortuna - Roda zou leuk zijn, of anders MVV - Roda

Een vol uitvak tegenover een bijna leeg stadion, heerlijk
Was de laatste keer toch ook zo, met het afscheid van Ruud Hesp...
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 13:25 schreef TheGHunter het volgende:
btw Dark, denk je dat er nog iets gaat gebeuren op het transfergebied?

Meestal heb jij net iets meer insideinfo dan andere supporters, dus ik denk vraag t ef
Enige wat ik weet is dat men deze week nog 's de transfer Hendrikx zou bekijken.

Over een spits weet ik niets, alhoewel Roda er zeker 1 extra nodig heeft!
Planning:
-
  woensdag 21 juli 2004 @ 16:06:29 #297
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20768042
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 13:12 schreef Evertje het volgende:

Als jij nou eerst maar eens zorgt dat je club van FC EINDHOVEN kan winnen

(dat is te vergelijken met een amateurclub)

rodarakkers tot zaterdag
OJAAJOH?
pi_20770278
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 16:06 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

rodarakkers tot zaterdag
pi_20784711
quote:
Roda te spreken over Bodnar
Roda JC-trainer Wiljan Vloet is zeer te spreken over zijn Hongaarse testspeler Laslo Bodnar. De rechterverdediger van Dinamo Kiev maakt een uiterst gedreven indruk, meent Vloet. Hij is snel heeft veel power en een prima wedstrijdmentaliteit. Technisch bestuurslid Nol Hendriks onderzoekt welke voorwaarden de 25-jarige international, die het afgelopen jaar werd uitgeleend aan Arsenal Kiev, overgenomen kan worden. Volgens zijn zaakwaarnemer is hij transfervrij, maar dat zoeken we nog uit, meent Hendriks.

Roda JC was al eerder al persoonlijk rond met middenvelder/verdediger Marc Hendrikx van Anderlecht. Hendrikx die in Brussel fors moet inleveren wil dat de Brusselse club zijn contract van nog een jaar afkoopt. Tot nog toe wenst Anderlecht daaraan geen medewerking te verlenen. Als dat zo blijft, dient Hendrikx zijn contract in de Belgische hoofdstad gewoon uit en komt hij in 2005 naar Kerkrade.
Bron: LD
Ben benieuwd
pi_20784757
Bodnar, da's geen verkeerde.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 juli 2004 @ 11:53:49 #301
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20784838
Anderlecht snijd zichzelf dus alleen in de vingers als Hendrikx daar zijn contract uitdient en dan alsnog naar Kerkrade komt. Is alleen onnodige loonkosten voor ze!
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')