je vergeet wel te melden dat Nygaard, buiten dat ie veels te weinig bracht, ook nogeens plotseling weg wilde en opeens nooit meer voor roda wilde spelen, toen Real Madrid zich onverwachts niet meldde wou ie opeens toch weer spelenquote:Ja spelers zijn het natuurlijk altijd zelf. Als een bepaalde speler een bal verkeerd raakt is er een striemend fluitconcert (als die vlak daarvoor nog toegejuicht werd om een goal doet er niet toe!). Een speler word op die manier echt veel beter, groot gelijk dat Nygaard toendertijd met zijn vingers in de oren het veld opkwam (nadat die een striemend fluitconcert kreeg toen hij het veld in kwam tijdens een oefenpot).
Maar het is een goeie standin, altijd goed om een linksback achter de hand te hebben!quote:[quote]Dutchgooner:
Kon me ook niet echt voorstellen dat het iets zou zijn aangezien ie destijds bij ons is afgetest
Dat is iets waar Nygaard zelf nooit achter gestaan heeft. Hij wou weg, dat was waar, de grote waffel kwam van zijn advocaten die het contract wouden ontbinden (waar Roda niet aan wenste mee te werken).quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
je vergeet wel te melden dat Nygaard, buiten dat ie veels te weinig bracht, ook nogeens plotseling weg wilde en opeens nooit meer voor roda wilde spelen, toen Real Madrid zich onverwachts niet meldde wou ie opeens toch weer spelen
oprotten met die gast dus
Niet waar! Hij zei, dat ie het zelfde type speler als Michael owen was. Maar ja typisch Nederlands om alles op de verkeerde manier op te vatten. Dat ie arrogant was, ben ik het wel mee eens. En dat ie niet gebracht heeft wat men van hem verwachtte ben ik ook eens.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:28 schreef DarkShine het volgende:
De kritiek op Berglund was dan wel weer terecht, die riep dat hij de nieuwe Michael Owen was...
Eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel!quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:39 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Niet waar! Hij zei, dat ie het zelfde type speler als Michael owen was. Maar ja typisch Nederlands om alles op de verkeerde manier op te vatten. Dat ie arrogant was, ben ik het wel mee eens. En dat ie niet gebracht heeft wat men van hem verwachtte ben ik ook eens.
Het uitfluiten van spelers, daar ben ik het absoluut niet mee eens. Op het werk wat ik doe mag ik vrijwel geen fouten maken (liefst helemaal geen) en het werk vergt ook een grote concentratie. Als iemand opeens naast me constant gaat zitten zeiken als ik een klein foutje maak of iets op een andere manier doe, dan hij verwacht had. Ik ga daar dan echt niet beter van werken.
Sommige mensen beginnen al met fluiten bij het minste geringste.
Ik hoop, dat deze mensen voortaan thuis blijven. Liever 5000 echte supporters dan 15000 nepsupporters. Op Kaalhei werden er zover ik weet nooit spelers uitgefloten, laat staan het hele team.
Het was een BMW 330 Ci. Tja de leaseauto's zijn BMW's en hij moest bijbetalen voor een zelfde leaseauto als wat hij al had. Ondanks dat ik hem best arrogant vind, kan ik dit nog wel een beetje begrijpen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel!
Toppunt van de arrogantie was dat Berglund de lease auto weigerde omdat die bak niet aan zijn eisen voldeed, weet niet meer wat voor auto het was maar het was geen slechte bak iig!
Ik kan me anders legio momenten voor de geest halen waar, voornamelijk zwarte, spelers werden uitgefloten door het eigen publiek.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:39 schreef tong_poh het volgende:
Op Kaalhei werden er zover ik weet nooit spelers uitgefloten, laat staan het hele team.
Dat geef ik toe, maar dat was maar een klein gedeelte van het publiek. Trouwens bij een aantal mensen (lees: racisten) konden de zwatre spelers helemaal niks goed doen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:55 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik kan me anders legio momenten voor de geest halen waar, voornamelijk zwarte, spelers werden uitgefloten door het eigen publiek.
sure, die advocaten gaan zonder nygaard te vragen zo een zeik makenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:28 schreef DarkShine het volgende:
Dat is iets waar Nygaard zelf nooit achter gestaan heeft. Hij wou weg, dat was waar, de grote waffel kwam van zijn advocaten die het contract wouden ontbinden (waar Roda niet aan wenste mee te werken).
Nygaard wou weg, maar die advocaten dreven het verder door dan hij zelf wou.quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:06 schreef planethugo het volgende:
[..]
sure, die advocaten gaan zonder nygaard te vragen zo een zeik maken
Wiilem II is eigenlijk die ideale tegenstander van Roda: Niet te slecht zodat we er alleen maar van kunen verliezen en niet te goed dat we geen kans meer maken. Ik voorspel een nulletje of 4 voor Roda.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:10 schreef harrieh het volgende:
Shit man, verloren van Ajakkes.....![]()
Toch redelijk gespeeld...![]()
Nu op naar Willem II, 3 punten in de pocket!![]()
Ik heb nooit iets aan te merken gehad op die gast, ook de transfer naar Ajax nam ik hem niet kwalijk, maar toen ik hem gister zag spelenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:06 schreef planethugo het volgende:
kut Yannis kan nu opeens wel rennen!
Hij stond na 1 van zijn 2 goals toch echt een dansje voor Vak410 te doenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
Hij juichte niet echt na zijn goals, viel me op.
De 2e dan zeker? Bij de 1e keek hij een beetje zuinig.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij stond na 1 van zijn 2 goals toch echt een dansje voor Vak410 te doen
quote:Roda vangt bot bij Erik Meijer
Roda JC heeft spits Erik Meijer van Alemannia Aken gepolst voor een contract bij de Kerkraadse eredivisionist. Een poging die op niets is uitgelopen, zo vertelt technisch bestuurslid Nol Hendriks van Roda.
,,We hebben enige tijd geleden met elkaar gesproken. Erik heeft toen aangegeven dat hij bij Alemannia blijft. Hij heeft het daar veel te goed naar zijn zin.''
Het contract van de 34-jarige Meijer, eerder actief voor onder meer MVV, Fortuna Sittard, PSV, Liverpool, Bayer Leverkusen en HSV, bij Alemannia loopt eind dit seizoen af. De Meerssenaar, gisteren onbereikbaar voor commentaar, kent een uiterst succesvol seizoen bij de in de 2. Bundesliga uitkomende Akenaren. Alemannia staat in de bekerfinale, is vrijwel verzekerd van UEFA Cup-voetbal en maakt nog kans op promotie naar de Bundesliga.
Roda JC zou een type Erik Meijer goed kunnen gebruiken. De Kerkradenaren missen dit seizoen een breekijzer in de spits. ,,Maar voor aanvang van dit seizoen zaten we zo dik in de spitsen dat het absoluut niet haalbaar was om Meijer te halen'', vertelt Hendriks. Inmiddels is Roda JC Fredrik Berglund en Yannis Anastasiou kwijtgeraakt aan respectievelijk het Deense Esbjerg FB en Ajax. Berglund, de duurste miskoop van Roda, gehaald voor 2,3 miljoen en verkocht voor naar verluidt 150.000 euro, heeft overigens een prima debuut gemaakt voor zijn nieuwe club. De Zweed, die in Kerkrade nauwelijks in actie kwam, scoorde uit bij Brøndby (uitslag 1-6) twee keer en was goed voor drie assists.
Roda is druk op zoek naar versterkingen voor het komend seizoen, zegt Nol Hendriks. Trainer Wiljan Vloet rekent op drie nieuwe spelers voor de basis. ,,Als dan nog geld over is, zie ik ook nog graag drie aanwinsten in de breedte. Probleem is dat Roda qua begroting steeds verder terugmoet en het wat dat betreft nu zelfs verliest van clubs als NEC. Als je kijkt naar een concurrent als Heerenveen zie je dat die een begroting heeft die twee keer zo hoog is als de onze. Het is dan ook de vraag of je in de toekomst wel structureel voor Europees voetbal kunt blijven strijden. Misschien moet je wel kiezen voor een andere aanpak waarbij je vooral spektakel centraal stelt.''
Hendriks beaamt dat de financiën in het nadeel van Roda spreken. ,,Maar ik zou toch altijd blijven streven naar Europees voetbal. We zullen het vooral moeten hebben van onze creativiteit. Ik hoop dat de uitbreiding van de Europese Unie (met vooral Oost-Europese landen) snel doorgang vindt. Dat opent nieuwe markten.''
Bron : LD
Vorig seizoen was hij zowel met Roda als met Alemannia in gesprek. Maar hij draagt nu toch al de goeie kleuren!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:35 schreef Afunados het volgende:
Erik is natuurlijk niet gek. Als ex-speler van MVV en Fortuna zou hij echt niet bij R*da gaan voetballen..
Idd, die Matthijssen moest het weer verprutsenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:27 schreef hellmondunited het volgende:
Ik zat wel erg dichtbij met mijn 6-0 voorspelling
ja sjongejongejongejonge kut matthijssenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:28 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Idd, die Matthijssen moest het weer verprutsen(wel goeie counter trouwens)
quote:Op zondag 21 maart 2004 15:15 schreef methodmich het volgende:
Wel gaaf, 6 verschillende doelpuntenmakers.
En die ouwe Senden al weer zijn 4e... Die weet dit seizoen niet wat ie meemaakt.
Dat is gewoon de verwachtingen van de supporters temperen en een positieve houding voor een afschaffing van MVV en Fortuna Roda Limburg FC Limburg te kweken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:09 schreef Het_Vijfde_Wiel het volgende:
Daar komt dat gelul van Hendriks over de begroting weer. Daar liegt hij al jaren over. Om de 1 of andere reden wil hij graag dat men denkt dat Roda 1 van de laagste begrotingen van de eredivisie heeft, terwijl Roda in feite gewoon bij de top 7 staat.
quote:zondag 2004.03.28 14.30 Feyenoord - Roda JC ... - ...
zaterdag 2004.04.03 19.30 Roda JC - SC Heerenveen ... - ...
vrijdag 2004.04.09 20.00 Roda JC - NEC Nijmegen ... - ...
zaterdag 2004.04.17 20.00 RKC Waalwijk - Roda JC ... - ...
vrijdag 2004.04.23 20.00 Roda JC - FC Utrecht ... - ...
zaterdag 2004.05.01 20.00 FC Twente - Roda JC ... - ...
zondag 2004.05.09 14.30 Roda JC - Vitesse Arnhem ... - ...
zondag 2004.05.16 14.30 FC Groningen - Roda JC ... - ...
Uiteraard, maar dat is bijna elke wedstrijd. Ik denk alleen dat Roda's verhouding verzilverde kansen/gemiste kansen afgelopen wedstrijd bijzonder hoog was.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:55 schreef DarkShine het volgende:
Vond dat de 6-1 best een afspiegeling was, hadden er makkelijk meer ingekunt...
Zoveel punten moeten we in die wedstrijden ongeveer gaan halen om nog in aanmerking voor europees te komen.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:47 schreef Kaalhei het volgende:
Het resterende programma:
[..]
zondag 2004.03.28 14.30 Feyenoord - Roda JC ... - ... 1 punt
zaterdag 2004.04.03 19.30 Roda JC - SC Heerenveen ... - ... 3 punten
vrijdag 2004.04.09 20.00 Roda JC - NEC Nijmegen ... - ... 3 punten
zaterdag 2004.04.17 20.00 RKC Waalwijk - Roda JC ... - ... 3 punten
vrijdag 2004.04.23 20.00 Roda JC - FC Utrecht ... - ... 3 punten
zaterdag 2004.05.01 20.00 FC Twente - Roda JC ... - ... 1 punt
zondag 2004.05.09 14.30 Roda JC - Vitesse Arnhem ... - ... 3 punten
zondag 2004.05.16 14.30 FC Groningen - Roda JC ... - ... 3 punten
Hier teken ik wel voor.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:38 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Zoveel punten moeten we in die wedstrijden ongeveer gaan halen om nog in aanmerking voor europees te komen.
Bij Feyenoord en Twente moet je blij zijn met een gelijkspel, de rest moet Roda in deze vorm toch wel aankunnen. Roda - Heerenveen is het breekpunt, win je die wedstrijd, dan haal je ook europees, verlies je dan is het over en kun je gaan kijken naar het intertototoernooi.
Idd, zelfs zo goed dat Derksen echt niet wist wat hij nog meer moest zeggen en toen maar weer van voren af aan begonquote:Op maandag 22 maart 2004 22:38 schreef Kaalhei het volgende:
Vloet deed het goed bij VI!
Is er misschien nog een keer een herhaling, ik wist namelijk niet dat vloet op VI kwam.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:38 schreef Kaalhei het volgende:
Vloet deed het goed bij VI!
wist ik ook niet, gelukkig las ik de reactie van kaalhei hier waardoor ik de herhaling van gisternacht gekeken heb. Vloet was erg sterk bezig, die arme derksen wist niet meer wat ie moest zeggenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:00 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Is er misschien nog een keer een herhaling, ik wist namelijk niet dat vloet op VI kwam.
Damn dit had ik zo graag gezien. Als iemand het op de computer heeft of weet of je het ergens online kunt vinden, zet dan hier alsjeblieft de link neerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
wist ik ook niet, gelukkig las ik de reactie van kaalhei hier waardoor ik de herhaling van gisternacht gekeken heb. Vloet was erg sterk bezig, die arme derksen wist niet meer wat ie moest zeggen![]()
toppunt vond ik dat mailtje wat binnenkwam: Zeg Johan, hoe voelt het nu om eindelijk eens onder de tafel geluld te worden?![]()
Mooi zoquote:Ger Senden toch langer bij Roda JC
Verdediger Ger Senden tekent binnenkort een nieuw eenjarig contract bij Roda JC. De 33-jarige Kerkradenaar sprak eerder zijn verontwaardiging uit over het eerste aanbod van de club waar hij al sinds 1987 actief is.
Vervolggesprekken hebben de lucht doen opklaren. Zowel Senden als Roda-directeur Frank Rutten verklaart dat de onderhandelingen bijna afgerond zijn. ,,Van mijn zaakwaarnemer heb ik begrepen dat het alleen nog om formaliteiten gaat. Nog even alles op een rijtje zetten'', vertelt Senden. De onvrede was volgens hem snel uit de wereld. ,,Laat ik zeggen dat we een beetje langs elkaar heen gefietst hebben.''
De nu rechtsback spelende, maar zich naar eigen zeggen in het centrum van de verdediging beter thuis voelende Senden heeft met Roda afspraken gemaakt over zijn toekomst na het voetballen. ,,Ik was al jeugdtrainer. Dat blijf ik doen, maar verder gaan we kijken wat ik nog voor Roda kan betekenen op onder meer commercieel vlak.''
Als de puntjes op de i zijn gezet, tekent Senden voor 1 april zijn nieuwe contract.
Gisteren stond op het prikbord van Rodajcfans.nl dat iemand van de bekende groep (Ramonski?) het had opgenomen? Even kijken dan maar?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:58 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Damn dit had ik zo graag gezien. Als iemand het op de computer heeft of weet of je het ergens online kunt vinden, zet dan hier alsjeblieft de link neer
Ozze Jer is een echte clubvoetballer inderdaad, alhoewel er in het verleden een aantal keer bijna een breuk zou zijn geweest. Dit seizoen is hij iig een van de beste. Luijpers heeft echter een seizoen voor MVV gespeeld, toen leek zijn carriere zo goed als afgelopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:26 schreef methodmich het volgende:
Ger Senden en Mark Luijpers zijn nog enkele van de weinige clubvoetballers in Nederland.
Bij MVV was op huurbasis, daarna is ie weer terug gekomen. Mag ook wel onder het kopje clubvoetballers vallen dus, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:03 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ozze Jer is een echte clubvoetballer inderdaad, alhoewel er in het verleden een aantal keer bijna een breuk zou zijn geweest. Dit seizoen is hij iig een van de beste. Luijpers heeft echter een seizoen voor MVV gespeeld, toen leek zijn carriere zo goed als afgelopen.
kloptquote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij MVV was op huurbasis, daarna is ie weer terug gekomen. Mag ook wel onder het kopje clubvoetballers vallen dus, wat mij betreft.
ik hoop het....quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:45 schreef methodmich het volgende:
Misschien wil Elmander zelf wel niet, ben je er met ere vanaf.
jammer dat ik >200km moet reizen voor een wedstrijd, anders was ik wel gekomen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:39 schreef DarkShine het volgende:
En 't was gezellig, spelers van Jong Fortuna die zich laten provoceren door 20 man haha
www.rodajcfans.nlquote:Gino toch niet zo onschuldig als ie lijkt?
Iedere rechtgeaarde Fortuna supporter en Gino Taihuttu omdat de stoute Roda supporters hem een kunstje geflikt zouden hebben, volgens bepaalde personen op het prikbord van de Fortuna Fansite www.fortunahome.com zou het zelfs een geplande actie zijn om onze frustatie van het (weer) niet behalen van Europees voetbal op een of andere manier af te reageren,
volgens meerdere oog- en oorgetuigen heeft Gino volmondig ingestemd en zelfs erbij gezegd "Ik weet wat erop staat, het maakt mij niks uit", of met woorden van die strekking.
Dus de boze Fortunezen moeten de Roda supporters niet scheef aankijken, maar gewoon hun eigen speler, die ook nog eens zijn eigen supporters voorliegt en met een belachelijk vod op de foto gaat -wat men 1-2-3 bij de eerste de beste T-shirt drukkerij heeft laten maken- om zijn eigen hachje te redden.
Borisquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:53 schreef methodmich het volgende:
Die Gino zit toch in een band met Boris van Idols?
Even origineel als een anti-Fortuna sjaaltje?quote:Op donderdag 15 april 2004 22:36 schreef planethugo het volgende:
wow wat een originele actie van shittard om een heus anti roda shirt te maken!
kan me nog van die anti roda shirts herinneren nadat was uitgekomen dat erquote:Op zondag 18 april 2004 18:13 schreef Afunados het volgende:
[..]
Even origineel als een anti-Fortuna sjaaltje?
![]()
Wat heeft dit nou met sjaaltjes of shirtjes te maken?quote:Op zondag 18 april 2004 18:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
vraag me af hoe lang het duurt voordat er zielen in Sittard, Maastricht of Parkstad spelers van Roda, Mvv en Fortuna gaan mishandelen.
quote:Van Hoogdalem en Sonkaya verlaten Roda
Roda JC neemt aan het eind van dit seizoen afscheid van Marco van Hoogdalem.
De club uit Kerkrade onderneemt geen pogingen om de huurovereenkomst met Schalke'04 te verlengen.
Dat verklaarde algemeen directeur Frank Rutten. Roda JC verwacht woensdag een definitieve bevestiging uit Turkije over de transfer van Fatih Sonkaya. De club uit Kerkrade bereikte al een akkoord met Galatasaray over het vertrek van Sonkaya. Het wachten is op een overeenkomst tussen Galatasaray en Sonkaya. Dat akkoord is deze week bereikt.
Bron: L1
Goede beslissing. Nu die Brazzen nog weg.quote:Op maandag 19 april 2004 15:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond een uitspraak op het prikbord van de site van de WSU wel treffend.quote:Op maandag 19 april 2004 19:27 schreef planethugo het volgende:
helaas dat hoogdalem niet heeft kunnen brengen wat van hem verwacht werd. Denk dat het het beste voor hem is dat ie stopt. Hij heeft bijna geen enkele wedstrijd laten zien van toegevoegde waarde te zijn helaas.
quote:van Hoogdalem goed? Naast hem lijkt Anastasiou wel een Ferrari
Niks, maar ik heb het over de algemene tendens. Het brengt mensen op ideeen en vaak zijn het niet de slimste mensen.quote:Op zondag 18 april 2004 18:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou met sjaaltjes of shirtjes te maken?
Iedereen is het ermee eens dat je spelers met rust hoort te laten!
The beast has many namesquote:Op woensdag 21 april 2004 21:38 schreef hellmondunited het volgende:
kaalhei ben jij dat op rodajcfans?
oehhhquote:Op woensdag 21 april 2004 21:53 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
The beast has many names![]()
die albarkani ofzoiets en die andere jeugdspeler krijgen een contract.. dat zijn de eerste 2 dus alquote:Op donderdag 22 april 2004 23:14 schreef TheGHunter het volgende:
Gebeurd weinig op het gebied van tranfers bij Roda
Volgens mij willen ze 6 nieuwe spelers erbij halen, dan mogen ze wel ns opschieten
Zal allemaal wel goed komen. Vind het alleen altijd zo jammer dat er van die 6 spelers ongetwijfeld weer 5 totaal onbekenden zitten, afkomstig uit België of een of ander afrikaans land.
Een koopjequote:Op vrijdag 23 april 2004 09:59 schreef hellmondunited het volgende:
wij hebben nog wel een talent in de aanbieding, niemand heeft er nog van gehoord maar hij is oh,zo goed! Danny van Bakel.
voor 10 miljoen euro is die voor jullie
Roda: drei! Utreg: null!quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:05 schreef Kaalhei het volgende:
Wat gaat het worden vanavond?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:39 schreef Afunados het volgende:
"De eerste fluitconcerten klinken alweer door het stadion, en dat is ook een beetje typsich voor het Kerkraadse publiek"
L1 radio
omdat jij t zegtquote:Op zondag 2 mei 2004 15:15 schreef DarkShine het volgende:
Una equipa Bellissima
Una equipa fantastacia
Twente kan niet mee
Roda olé
nou, beide teams speelden bagger....omdat Roda het minst bagger speelde valt er nog wat te zeggen voor de overwinning...quote:Op zondag 2 mei 2004 15:15 schreef DarkShine het volgende:
Una equipa Bellissima
Una equipa fantastacia
Twente kan niet mee
Roda olé
Zorg maar dat jullie je laatste thuiswestrijd winnen.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:16 schreef Neede-Radicals het volgende:
De overwinning van Roda was meer dan terecht. En over de sfeer...die was inderdaad kut (qua zingen dan,op de tribunes was het beregezellig)
Dr stond niks op het spel en met een amstelcup finale in zicht had had ik ook niet anders verwacht trouwens.
En Twente zal met een veredeld 2de elftal spelen, week erop is de A-Cup finale.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:19 schreef Moody het volgende:
alsof dat iets uitmaakt...Heerenveen laat die 5e plek heus niet meer schieten....
Als Twente boven ons eindigd ook, NEC kan ons niet meer inhalen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:24 schreef Moody het volgende:
ze spelen al een half seizoen met een half 2e elftal
Roda gaat in ieder geval Intertoto spelen, omdat ze boven Twente eindigen....
Voor zover ik weet hebben alleen Roda & NEC zich ingeschreven. Op de FCT sites stond wel een gerucht dat FCT zich wou inschrijven, maar de inschrijving verliep afgelopen vrijdag...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:44 schreef Moody het volgende:
ow, dus kan Twente ook nog meedoen met de Intertoto?
Ik heb wat anders begrepen...
Fatih woont op zichzelfquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:08 schreef Kaalhei het volgende:
Nee, hij is gewoon een overschatte luie schijtlijster die liever nog een jaar thuis bij zijn moeder blijft wonen waar hij zijn dagelijks broodje kebab voorgekauwd krijgt eer hij bij Galatasaray legendarisch door de mand gaat vallen.
en een zielige zakkevullerquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:59 schreef methodmich het volgende:
Hij wil dus gewoon niet dat Roda iets voor hem krijgt...
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:41 schreef DarkShine het volgende:
@ DG: Forza Shittard???????
Excelsior = FNRD 2.... Hmmz, kan het enigzins begrijpen ja (ook omdat voor de titel isquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Die moeten morgen een puntje van Excelsior PROBEREN af te pakken
Ook? Tis alleen maar voor de titelquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Excelsior = FNRD 2.... Hmmz, kan het enigzins begrijpen ja (ook omdat voor de titel is)
Ook omdat het FNRD 2 isquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook? Tis alleen maar voor de titel
En dat boeit mij dus weer vrij weinig om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ook omdat het FNRD 2 is
Heb weinig tegen satalietclubs, maar het verband tussen FNRD en Excelsior is te ver doorgetrokken. In België word er tenminste tegen opgetreden (Racing Genk & Heusden-Zolder), hier knikt de KNVB vrolijk goedkeurend ja... :Squote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat boeit mij dus weer vrij weinig om eerlijk te zijn
Sergioquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:22 schreef methodmich het volgende:
Wie wordt Speler van het Jaar bij Roda? Koné?
Bergrundquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:37 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Sergio
De man heeft 5 goeie wedstrijden gespeeld in 2 seizoenen rodaquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:57 schreef methodmich het volgende:
Sergio had wel een magnifieke assist toen tegen NEC uit.
Jij komt tegenwoordig niet meer online?!?!?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:05 schreef TheGHunter het volgende:
Morgen tegen Vitesse
Vroeg opstaan op een zondag, maar dat heb ik er wel voor over
Dat is Gods wil!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:04 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
De man heeft 5 goeie wedstrijden gespeeld in 2 seizoenen roda
Beetje sneu
Als je zin & tijd hebt om mee te helpen aan de sfeeracties morgen, half 1 bij de ingang.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:05 schreef TheGHunter het volgende:
Morgen tegen Vitesse
Vroeg opstaan op een zondag, maar dat heb ik er wel voor over
Kwas een week op vakantiequote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:07 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Jij komt tegenwoordig niet meer online?!?!?
dan is t goed!quote:Op zondag 9 mei 2004 09:26 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Kwas een week op vakantie
Dat zijn 6 punten voor Helliemond!quote:Op zondag 9 mei 2004 17:08 schreef hellmondunited het volgende:
gefeliciteerd met de overwinning! zo zitten wij bij hun in de poul
lolquote:Op zondag 9 mei 2004 17:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat zijn 6 punten voor Helliemond!
richting faillisement zal je bedoelenquote:Op zondag 9 mei 2004 17:33 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
lol
is wel te hope.. lach me zoooo ziek als wij hun richting eerste divisie schoppen
quote:Germinal Beerschot-verdediger Bodor naar Roda JC
Germinal Beerschot-speler Bodor zal hoogstwaarschijnlijk naar Roda JC verhuizen.
De verdediger kan rekenen op de belangstelling van FC Utrecht en Roda JC, maar de contacten met deze laatste club zijn veel concreter.
Bodor is inde contract waardoor Germinal Beerschot geen transfersom kan vragen voor de Hongaar.
Volgens Hendriks was dat zijn slechtste transfer ooit:"Die jongen is een geboren verliezer"quote:Op maandag 10 mei 2004 10:49 schreef TheGHunter het volgende:
Een hongaar dus, khoop dat we er iets meer aan hebben dan die andere hongaarse mafkees: Torma
Het loon, bij de nieuwe EG landen moet je ze toch een niet-eg loon betalen. Datzelfde geld ook voor die Hongaar...quote:Op maandag 10 mei 2004 16:27 schreef AltamirA het volgende:
Is er al meer bekend over die Polen die volgend seizoen Roda zouden komen versterken?
Er was toch iets dat het niet zou gaan lukken ze goedkoop naar Roda te halen ofzo..
Mafkees, dat wijf was net van mn netvlies afgesletenquote:Op maandag 10 mei 2004 18:03 schreef Moody het volgende:
konden jullie voor deze photoshoot geen mooiere dame strikken?
[afbeelding]
jij met je marco steedsquote:Op maandag 10 mei 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
Hehe, nee.
Marco is een Duitse kennis van me die steeds om Tamara-foto's vroeg, vandaar.
niet alleen een columnist, ook nog een briljant dichterquote:Op donderdag 13 mei 2004 18:19 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe centrumverdediger binnen, dan kan Roda nog meer winnen.
En met Predrag Filipovic, win je zeker ook wel iets.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
niet alleen een columnist, ook nog een briljant dichter![]()
Psst, geen slapende honden wakker maken, misschien kijkt Koeman wel mee op dit forumquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:04 schreef planethugo het volgende:
geniaal
over Filiopvic gesproken, snap niet dat daar zich nog geen club voor gemeld heeft, absoluut de uitblinker van het seizoen, net als vorig seizoen overigens. Gelukkig speelt ie nog bij ons
Aantrekken voor 1.000.000, 4 keer in de basis starten, 8 keer invallen en na 1-2 jaar verkassen naar Sheffield United, Stoke City, Malaga of Pisa.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:42 schreef methodmich het volgende:
Filipovic schijnt wel op een lijstje te staan mocht Maxwell bij Ajax vertrekken.
volgens mij baseer je dat alleen op een ingezonden brief in de laatste VIquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:42 schreef methodmich het volgende:
Filipovic schijnt wel op een lijstje te staan mocht Maxwell bij Ajax vertrekken.
Denk je een beetje aan je hart, lieverd?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:38 schreef DeHeldjes het volgende:
De KOTS van het zuiden!!
M.V.V. Mestreech!!
H.K.M.-Angel-Side 2000% Anti-Joda
P.s. Dat stadion zuut oet wie un Zwumbad!!![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:38 schreef DeHeldjes het volgende:
De KOTS van het zuiden!!
M.V.V. Mestreech!!
hehehe wat een knul, wat een knulquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:38 schreef DeHeldjes het volgende:
De KOTS van het zuiden!!
M.V.V. Mestreech!!
heb je dat helemaal zelf bedachtquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:38 schreef DeHeldjes het volgende:
De KOTS van het zuiden!!
M.V.V. Mestreech!!
quote:Laurent Delorge bijna van Roda JC
Volgens belgiumsoccer.be verhuist Laurent Delorge wellicht van Lierse SK naar Roda JC. De 24-jarige middenvelder staat heel dicht bij een overeenkomst met de Nederlandse club.
http://forum.fok.nl/topic/547308quote:Op maandag 24 mei 2004 12:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Weet ik, maar wou het topic ff omhoog schoppenquote:
Tsja, of dat nu een vooruitgang isquote:Jordy Reneerkens naar Fortuna Sittard
Jordy Reneerkens gaat Roda JC verlaten. De middenvelder, wiens contract afliep na dit seizoen, heeft van Roda te horen gekregen dat hij geen nieuw contract krijgt. Volgend seizoen zal hij te zien zijn in het shirt van Fortuna Sittard.(bron:rodajcfans.nl)
Bodor doet wel een goed woordje met die jongen!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
Dan troef je de lampen af!
Moven met die ongemotiveerde over het paard getilde zelfbenoemde vedettequote:Fatih Sonkaya naar Besiktas
Fatih Sonkaya vertrekt dan toch naar Turkije. Lange tijd leek de verdediger naar Galatasaray te vertrekken, maar om verschillende redenen ketste de transfer telkens weer af. Een andere Turkse topclub, Besiktas, bleek slagvaardiger. Sonkaya tekende volgens Turkse media een contract voor drie seizoenen met een optie voor nog eens een seizoen bij de nieuwe ploeg van trainer Vincente del Bosque.
Sonkaya vertrekt dus naar Besiktas. De Turkse topploeg contracteerde vandaag gelijk 10 spelers, waaronder dus Sonkaya maar ook Okan Buruk die bij Inter Milan niet kon rekenen op veel speelminuten. Door de transfer kan Roda JC eindelijk het contract opmaken van de Hongaarse goaltjesdief Torghelle. Nol Hendriks zal garant staan voor de transfersom, zijn salaris moest Roda JC echter zelf betalen en dat kon alleen als er een speler zou worden verkocht.
En voor wie het kan lezen of wil vertalen :
Fatih Sonkaya Ýmzayý Attý
Daha önce anlaþmaya vardýðýmýz Hollanda’nýn Roda takýmýnda oynayan gurbetçi oyuncu Fatih Sonkaya, basýn önünde 1 yýlý opsiyonlu 4 yýllýk sözleþmeye imza attý.
Futbol Þubesi’nden Sorumlu Asbaþkanýmýz Kývanç Oktay, Akaretler’deki Kulüp binamýzda gerçekleþtirilen imza töreninde yaptýðý açýklamada, “Yurt dýþýndan bir Türk futbolcumuzu daha Beþiktaþýmýz’a kazandýrdýk. Hollanda’nýn Roda takýmýnda oynayan Fatih Sonkaya’nýn bonservisini alarak, 3 artý 1 olmak üzere toplam 4 yýllýk sözleþme imzaladýk. Kendisi 22 yaþýnda çok genç bir futbolcu. Beþiktaþ’a çok faydalý olabilecek bir oyuncu. Bu transfer de Teknik Direktörümüz Del Bosque’nin görüþleri doðrultusunda yapýlmýþtýr. Beþiktaþ’a hayýrlý olsun” dedi.
Fatih Sonkaya, Beþiktaþ’a geldiði için çok mutlu olduðunu vurgulayarak, “Eskiden beri Beþiktaþlý’ydým. Beþiktaþ’tan böyle bir teklif gelince de hayýr diyemedim. Ýnþallah ileride büyük baþarýlara imza atarýz” þeklinde konuþtu.
Fatih Sonkaya, açýklamalarýn ardýndan
quote:Lokeren en Roda willen Marc Hendrikx
Marc Hendrikx blijkt gegeerd te zijn op de transfermarkt. Eerst toonde STVV al wat interesse. Nu zouden ook Lokeren en Roda JC hun pijlen op de Anderlecht-middenvelder richten.
Hendrikx sprak al met Lokeren-coach Franky Vanderelst. Hendrikx staat niet weigerachtig tegenover een transfer naar het Waasland. De Limburger staat nog wel onder contract in Brussel, maar mag vertrekken bij een degelijk bod. De paars-witte aanhang is trouwens niet echt wild van de middenvelder.
Roda JC wil Hendrikx tevens inlijven. De Nederlanders zouden over meer financiële slagkracht beschikken dan Lokeren waardoor zij waarschijnlijk de beste papieren hebben.
Bron: voetbalkrant.com
Slovan Liberec, niet de minste club: http://www.fcslovanliberec.cz/html/quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tegen wie moet roda eigenlijk in de Intertoto?
Deze jongen dus:quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:51 schreef methodmich het volgende:
Roda wil nog een Ivoriaantje, Cissé. Komt uit de stal van de zaakwaarnemer van Koné.
Aha, ik vond het al raar, dat hij geen nederlands of engels sprak. Hij is vaak op het fitnesscentrum waar ik sport. Ik dacht eerst dat ie uit de jeugd kwam.quote:
quote:Roda JC ziet brood in testspeler Cissé
Roda JC heeft een werkvergunning aangevraagd voor de 18-jarige Ivoriaan Sekou Cissé. De landgenoot van Roda-spits Arouna Koné is momenteel op proef bij de Kerkraadse club die in hem vooral een aanvaller voor de toekomst ziet. Als de vergunning rondkomt, biedt Roda Cissé een contract aan.
Volgens Roda-directeur Frank Rutten gaat Cissé voorlopig deel uitmaken van de selectie, maar bestaat ook de mogelijkheid dat hij verhuurd wordt. ,,Dat ligt eraan wie er nog bijkomen. Stel dat we rondkomen met de Hongaarse spits Sandor Torghelle en dat de Tsjechische proefspeler Mike Mecerodt blijft, dan zou Cissé veel minder aan spelen toekomen. Dan behoort een verhuur tot de mogelijkheden.'' De onderhandelingen met Torghelle en zijn club MTK Boedapest zijn overigens nog in volle gang, zegt Rutten. ,,Eind deze week willen we duidelijkheid van de speler. We hebben er geen trek in dat MTK eerst met hem nog 26 andere clubs afgaat en als dat niet lukt maar bij Roda aanklopt. In principe hebben we al een overeenkomst met MTK.''
Roda-trainer Wiljan Vloet hoopt dat de deal snel rondkomt. ,,Zo lang we geen blessures en schorsingen krijgen, is de selectie kwalitatief op peil. Er hoeft maar iets te gebeuren of we zitten in de problemen. Daar komt nog bij dat concurrenten zich wel hebben versterkt.''
Bron : Limburger
Is al geruime tijd op proef, lijkt erop dat die nu eindelijk zijn contract krijgt.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:51 schreef methodmich het volgende:
Roda wil nog een Ivoriaantje, Cissé. Komt uit de stal van de zaakwaarnemer van Koné.
Sergioquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:13 schreef hellmondunited het volgende:
enne wie komt er naar Helmond toe?
EindhovensDagblad meld dat HS met een speler van Roda bezig is
ik denk zelf diego Jongen
Correctquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:13 schreef hellmondunited het volgende:
enne wie komt er naar Helmond toe?
EindhovensDagblad meld dat HS met een speler van Roda bezig is
ik denk zelf diego Jongen
quote:2004.07.09 Diego Jongen naar Helmond Sport????
Volgens onze Brabantse bronnen zou Helmond Sport bezig zijn met een Roda aanvaller te huren. Onze ogen zijn daarom gericht op Diego Jongen omdat dit de enige logische keuze is, mede doordat Diego veel geblesseerd is geweest lijkt het ook niet meer dan normaal dat hij in de gouden gids divisie spelritme en ervaring gaat op doen.Tevens had Helmond Sport vorig seizoen ook interesse in Diego Jongen maar ging zijn keuze uit naar MVV. (bron:rodajcfans.nl)
hmm ja dat heeft koffieboerke weer van mij..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:21 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
quote:2004.07.14 Principe-akkoord met Torghelle
Roda heeft vandaag een principe-akkoord bereikt met de Hongaarse aanvaller Sandor Torghelle. Volgens bestuurslid Nol Hendriks zal de international morgen een contract tekenen. (Bron: L1)
Dat wordt dan een hele klus. Yannis vond ik altijd, al vanaf zijn eerste wedstrijd in het geel/zwart, één van de meest intelligente voetballers die Roda ooit heeft gehad.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:28 schreef gras het volgende:
PSV heeft hem ook nog gevolgd als opvolger van Kezman. Roda zal er vast wel een goede aan hebben. Misschien kan hij Yannis wel doen vergeten.
Waar hij na de oefencampagne waarschijnlijk toch niet meer aan spelen toekomt!quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:45 schreef Mr.Norris het volgende:
Vond/vind het heel erg jammer dat hij naar Amsterdam is vertrokken. En ik vind het erg sneu voor hem dat hij geen deel uitmaakte van de Griekse selectie.
Ach, we worden er zelden minder van. Sibon, Babangida, Soetaers en Yannis zijn allemaal voor relatief hoge bedragen weggegaan en de laatste drie waren allemaal over hun top heen bij Orda. En of Ajax er veel beter van is geworden?quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat heeft Ajax weer slim gedaan. Altijd hetzelfde liedje en dat al jaren lang.
quote:Roda rond met Belg Hendrikx
Het 'nieuwe' Roda JC lijkt eindelijk vorm te krijgen. De Kerkraadse club bereikte gisteren een akkoord met de Belg Marc Hendrikx, waardoor de door het vertrek van Fatih Sonkaya ontstane vacature van rechtervleugelverdediger ingevuld lijkt.
Zeker is de transfer van Hendrikx nog niet. Met de speler is Roda het weliswaar eens geworden over een vierjarig contract, een afkoopsom wil Roda niet betalen. Dus moet Hendrikx zelf om de tafel met Anderlecht, waar zijn verbintenis nog een jaar doorloopt. Omdat de verdediger, die eerder ook voor Genk speelde, niet meer in aanmerking komt voor een basisplaats, zal de Belgische recordkampioen wellicht niet al te dwars gaan liggen.
Ook wat betreft versterking van de voorhoede, zit er schot in de zaak. Gisteren arriveerde dan eindelijk de Hongaarse spits Sandor Torghelle (22) met zijn zaakwaarnemers.
Over het resultaat van de onderhandelingen wilde of kon Roda gisteravond nog niet veel vertellen. ,,Voor Torghelle zijn meer clubs in de markt. Dat ze een hele dag naar Kerkrade komen, geeft aan dat ze Roda serieus nemen. Ik verwacht voor het eind van de week uitsluitsel'', is het enige dat Roda-directeur Frank Rutten over de gesprekken met de Hongaren kwijt wilde.
Bron : Limburger
Voor allen is inderdaad teveel betaalt. Sibon had de pech dat Shota op schot was. Babangida heeft toch nog wat mooie dingen laten zien. maar speelt nu ergens in China. Soetaers is echt een onbegrijpelijke aankoop en Yannis kun je wel bestempelen als paniekaankoop. Waren inderdaad niet zulke goede transfers.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:36 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ach, we worden er zelden minder van. Sibon, Babangida, Soetaers en Yannis zijn allemaal voor relatief hoge bedragen weggegaan en de laatste drie waren allemaal over hun top heen bij Orda. En of Ajax er veel beter van is geworden?![]()
Zeker de eerste drie hebben weinig tot niets bijgedragen.
Voor Ajax niet, nee.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:45 schreef gras het volgende:
[..]
Voor allen is inderdaad teveel betaalt. Sibon had de pech dat Shota op schot was. Babangida heeft toch nog wat mooie dingen laten zien. maar speelt nu ergens in China. Soetaers is echt een onbegrijpelijke aankoop en Yannis kun je wel bestempelen als paniekaankoop. Waren inderdaad niet zulke goede transfers.
En in Arnep hebben ze nog geen ¤1 miljoen terug gekregen...quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:06 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Voor Ajax niet, nee.
Ach, Nolchen heeft wel vaker een goede hand in transfers. Behalve deze transfers hebben we Vitesse ook nog voor Fl14.000.000 een poot uitgedraaid met Bobke Peeters.![]()
Je kan niet alleen maar goede aankopen doen. Torma was ook een foute aankoop van Roda en zo zijn er nog vele andere te noemen. Ik denk alleen dat de verhouding goede aankopen / slechte aankopen erg gunstig in uitpakt voor Roda. Zeker als je kijkt naar wat clubs met een ongeveer gelijke begroting voor een spelers op het veld hebben staan, dan kan je eigenlijk alleen maar concluderen dat Roda een goed aankoopbeleid heeft.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:03 schreef Mr.Norris het volgende:
.....en met een groot gedeelte van al dat verdiende transfergeld koopt "ome Nol" vervolgens één of andere Berglund. Een speler die zichzelf nog vóór het begin van het seizoen profileerde als zijnde net zo goed als Owen.
Nou zeg, wat een miskoop was dat. En nu, nu is er niet voldoende geld om een goede speler te halen cq te behouden...
Peeters had helemaal nog niet moeten gaan, had nog een fantastische tijd bij Roda kunnen hebben, maar ook bij hem zaten de gulden-/eurotekens in de ogen.
Nee, zeer zeker niet. Overigens heeft Roda genoeg goede aankopen gedaan de laatste jaren: Predrag Filipovic , Edrissa Sonko , Vladan Kujovic , Gregoor van Dijk & Kone.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:28 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Arouna Kone was een goede aankoop, maar dat is gewoon te weinig is gebleken, en men moet denk ik niet alleen aan de toekomst denken, het kan toch niet zo zijn dat we alleen aan de toekomst denken en het nu een overgangsjaar ofzo wordt?
Babangida was nog zeer bruikbaar in het kampioensjaar 97/98. Daarna onder Wouters weggezakt. Yannis is bruikbaar geweest en zal dat dit jaar ook weer blijken.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:36 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ach, we worden er zelden minder van. Sibon, Babangida, Soetaers en Yannis zijn allemaal voor relatief hoge bedragen weggegaan en de laatste drie waren allemaal over hun top heen bij Orda. En of Ajax er veel beter van is geworden?![]()
Zeker de eerste drie hebben weinig tot niets bijgedragen.
Ik lees net dat ie zeker NIET komtquote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:24 schreef RedGuy het volgende:
Komt Torghelle nu wel of niet?
Hij had toch een principe akkoord, of gaat hij nu voor het geld naar Crystal Palace? Strijden om degradatie in de Premiership lijkt me niet leuker dan voorin meedoen met Roda.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 08:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ik lees net dat ie zeker NIET komtgaat echt weer geweldig met al die aankopen
![]()
stelletje zeugen![]()
Maar het loonstrookje van Palace wel...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:00 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hij had toch een principe akkoord, of gaat hij nu voor het geld naar Crystal Palace? Strijden om degradatie in de Premiership lijkt me niet leuker dan voorin meedoen met Roda.
Bron is wel VoetbalPlus.quote:Torghelle voor drie seizoenen naar Roda
[17/07/2004] Roda JC heeft volgens diverse bronnen dan toch eindelijk Sandor Torghelle gecontracteerd. Maandenlang zat Roda JC achter de Hongaarse topschutter aan maar nu lijkt hij voor drie seizoenen te hebben getekend. Het is onbekend hoeveel geld Roda JC betaald voor de Hongaars international aan MTK Boedapest.
De 22 jarige aanvaller moet nog wel medisch gekeurd worden, naar alle verwachting zal dit maandag gebeuren. Dit weekend speelt Roda JC namelijk nog een intertoto duel tegen het Tsjechische Slovan Liberec.
Waarom dat niet? verbaasd me nu je dat zegtquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:51 schreef DarkShine het volgende:
Hij scheen hier ook niet geweldig in de groep te liggen.
Maja hij had moeten blijven!!!!
Wil niet veel zeggen maar Slovan is een van de tsjechische smaakmakers..quote:Op zondag 18 juli 2004 15:43 schreef gras het volgende:
Roda ook niet. Ik vind dat ze gewoon moeten winnen van zulke clubs. Nederland slaat wederom een pleefiguur in het buitenland.
Dan nog. Roda heeft toch veel meer geld te besteden dan die Tsjechen.quote:Op zondag 18 juli 2004 15:45 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen maar Slovan is een van de tsjechische smaakmakers..
Als je het daar op baseerd zou mijn club vorig jaar 17e moeten worden..quote:Op zondag 18 juli 2004 15:47 schreef gras het volgende:
[..]
Dan nog. Roda heeft toch veel meer geld te besteden dan die Tsjechen.
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op zondag 18 juli 2004 15:49 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Als je het daar op baseerd zou mijn club vorig jaar 17e moeten worden..
Ok jij wintquote:Op zondag 18 juli 2004 15:52 schreef gras het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten.
Slovan staat 30 plaatsen hoger op het UEFA lijstje dan Roda. Bekijk Slovan's Europese lijstje eens en je ziet dat ze echt niet slecht zijn.quote:Op zondag 18 juli 2004 11:32 schreef gras het volgende:
Slovan Liberec is zelfs te hoog gegrepen voor Roda. Dat gaat nog wat worden zeg daar in Kerkrade.
Die UEFA-lijst is een lachertje. Tevens bieden resultaten uit het verleden géén garantie voor de toekomst. Die Tsjechen moeten echt wel te doen zijn voor Roda.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Slovan staat 30 plaatsen hoger op het UEFA lijstje dan Roda. Bekijk Slovan's Europese lijstje eens en je ziet dat ze echt niet slecht zijn.
Nee.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:15 schreef DarkShine het volgende:
Ben jij de gras van fchfanatics.com & ultras haarlem noord?
en die van Torghellequote:Op maandag 19 juli 2004 15:54 schreef methodmich het volgende:
Jammer voor Roda dat de transfer van Hendrikx is afgeketst.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
en die van Torghelle
mja, niks aan te doenquote:Roda JC voelt zich gebruikt door Torghelle
20/7/2004 10:31
Roda JC had vrijdag zijn ja-woord gekregen. Toch zal de Hongaarse aanvaller Sandor Torghelle niet voor de Limburgse club spelen. Hij koos voor het Premiership, en liet Roda JC met verbazing achter.
Roda JC prees zichzelf dit weekeinde gelukkig dat Torghelle gekozen had voor de Limburgse club. Voor de Hongaarse aanvaller, die met zijn twee goals tegen Duitsland de aandacht op zich had gevestigd, was er veel belangstelling. De mondelinge toezegging naar Nederland te komen was dan ook reden voor een klein feestje.
De vliegtickets lagen al klaar, na een medische keuring zou de MTK Budapest-spits Torghelle dinsdag zijn handtekening zetten onder het overeengekomen contract. Maar zover zal het niet komen. Een telefoontje op maandagavond verpestte alles. Vanuit Hongarije kwam het bericht dat Torghelle gekozen had voor Crystal Palace.
Roda JC voelt zich gebruikt door de Hongaarse spits, zijn zaakwaarnemer en zijn club MTK Boedapest. De gesprekken met de Limburgse club dienden alleen maar om de prijs op te drijven, zo is het gevoel in Kerkrade. 'We zijn al aan het onderzoeken wat we ertegen kunnen doen. Al is de vraag wat Roda daar nog mee opschiet. De club geeft de zaakwaarnemer en de speler de schuld en andersom. Dit is een grof schandaal, anders kan ik het niet omschrijven', zegt Roda-directeur Frank Rutten in het Limburgs Dagblad.
Een mondeling akkoord is toch ook een akkoord, is het niet? Valt dus te procederen dacht ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:00 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
[..]
mja, niks aan te doen
Is ook te procederen, maar wat win je ermee? Je krijgt dan een speler die niet gemotiveerd is om bij je club te spelen...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:07 schreef gras het volgende:
[..]
Een mondeling akkoord is toch ook een akkoord, is het niet? Valt dus te procederen dacht ik.
Had de onderste alinea van dat nieuwebsericht niet gelezen, maar inderdaad je schiet er weinig mee op om te procederen. Misschien valt er nog wel een schadevergoeding uit te halen, want dit hoort niet. Die Bulgaar kán hier flink van geprofiteerd hebben.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Is ook te procederen, maar wat win je ermee? Je krijgt dan een speler die niet gemotiveerd is om bij je club te spelen...
En toch zou ik een procedure aanspannen, gewoon om de waarheid boven tafel te krijgen, want ons bestuur probeert het alweer in een doofpot te stoppen...
Denk eerder die Hongaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:21 schreef gras het volgende:
[..]
Had de onderste alinea van dat nieuwebsericht niet gelezen, maar inderdaad je schiet er weinig mee op om te procederen. Misschien valt er nog wel een schadevergoeding uit te halen, want dit hoort niet. Die Bulgaar kán hier flink van geprofiteerd hebben.
Oostblokker ook goed?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk eerder die Hongaar.
Wat je kunt winnen met procederen is dat hij een schadevergoeding aan het betalen komt en zolang die niet betaald is een speelverbod voor CP!
Ik denk dat iedere supporter er vrede mee had kunnen hebben wanneer Torghelle niet gekomen was, mits dat ook eerlijk door het bestuur gezegd zou zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:37 schreef gras het volgende:
[..]
Oostblokker ook goed?
Overigens wel begrijpelijk dat 'ie kiest voor een Premier League club. Wel jammer dat het dan op zo'n manier gebeurt.
Jij nu, wij de rest van het seizoenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:57 schreef Evertje het volgende:
dit is toch weer een heel mooi begin van het seizoen haha. Heb weer erg moeten lachen. Of het is Baronie, of het is een hongaarse spits die niet komt......
(leedvermaak is erg leuk, als je eigen ploeg bijna niks waard is)
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:50 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Jij nu, wij de rest van het seizoen
Denk dat zoiets geen 2de keer zal gebeuren, zou echt schandalig triest zijn!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:12 schreef Evertje het volgende:
daar hoop ik eigenlijk ook op, hoe gek dat ook mag klinken
maarja...dan moet je wel eerst van een amateurclub winnen
Idd, Fortuna - Roda zou leuk zijn, of anders MVV - Rodaquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk dat zoiets geen 2de keer zal gebeuren, zou echt schandalig triest zijn!!
Maar eindelijk weer 's een derby... Maar wel Fortuna-Roda, met een grote groep met de trein is![]()
Was de laatste keer toch ook zo, met het afscheid van Ruud Hesp...quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:23 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Idd, Fortuna - Roda zou leuk zijn, of anders MVV - Roda
Een vol uitvak tegenover een bijna leeg stadion, heerlijk
Enige wat ik weet is dat men deze week nog 's de transfer Hendrikx zou bekijken.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:25 schreef TheGHunter het volgende:
btw Dark, denk je dat er nog iets gaat gebeuren op het transfergebied?
Meestal heb jij net iets meer insideinfo dan andere supporters, dus ik denk vraag t ef
Als jij nou eerst maar eens zorgt dat je club van FC EINDHOVEN kan winnenquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:12 schreef Evertje het volgende:
daar hoop ik eigenlijk ook op, hoe gek dat ook mag klinken
maarja...dan moet je wel eerst van een amateurclub winnen
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
rodarakkers tot zaterdag
Ben benieuwdquote:Roda te spreken over Bodnar
Roda JC-trainer Wiljan Vloet is zeer te spreken over zijn Hongaarse testspeler Laslo Bodnar. De rechterverdediger van Dinamo Kiev maakt een uiterst gedreven indruk, meent Vloet. Hij is snel heeft veel power en een prima wedstrijdmentaliteit. Technisch bestuurslid Nol Hendriks onderzoekt welke voorwaarden de 25-jarige international, die het afgelopen jaar werd uitgeleend aan Arsenal Kiev, overgenomen kan worden. Volgens zijn zaakwaarnemer is hij transfervrij, maar dat zoeken we nog uit, meent Hendriks.
Roda JC was al eerder al persoonlijk rond met middenvelder/verdediger Marc Hendrikx van Anderlecht. Hendrikx die in Brussel fors moet inleveren wil dat de Brusselse club zijn contract van nog een jaar afkoopt. Tot nog toe wenst Anderlecht daaraan geen medewerking te verlenen. Als dat zo blijft, dient Hendrikx zijn contract in de Belgische hoofdstad gewoon uit en komt hij in 2005 naar Kerkrade.
Bron: LD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |