Inclusief strik.quote:Brighton schreef:
Forlan van Man Utd naar Real Zaragoza voor £2.5m
Daar sta ik ook opquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:19 schreef methodmich het volgende:
Misschien staat ie op het 600 pagina's lange lijstje van Guus-aankopen.
Met de adem van Gullit en Wotte in z'n nek.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:19 schreef methodmich het volgende:
Misschien staat ie op het 600 pagina's lange lijstje van Guus-aankopen.
Als ACFU topschutter?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar sta ik ook op
Al rond.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:39 schreef methodmich het volgende:
Borussia Mönchengladbach wil de verdediger met de perfecte naam voor een punkbandje, Milan Fukal, van HSV overnemen
Opmerkelijke overgang. Gerucht wsl de wereld ingebracht om de fans het gevoel te geven dat die overgang van Smith naar SCUM zo erg nog niet is omdat het allemaal nog veel erger kan...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:39 schreef methodmich het volgende:
Galatasaray wil Viduka huren van Leeds
Past wel in het straatje van Tugay.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:53 schreef Kaalhei het volgende:
Milan Fukal, dat verzin je niet.
afgewezen door Leeds; die willen liever snel geld dan 1,5 miljoen pond + dat Gala t complete salaris van 65.000 pond per week zouden betalen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:39 schreef methodmich het volgende:
Uit Engeland weer:
....
Galatasaray wil Viduka huren van Leeds
.....
Ik, maar dat is mijn persoonlijke visie, denk dat onze Jeroen en Henke al maanden geleden rond zijn gekomen. Maar beide partijen willen nog wachten tot de eerste training. Zodat de vrouw van Henke nu al een leuk huisje kan uitzoeken en Henke zich rustig kan voorbereiden op het EK.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat er rondon Henke Larsson nog zo weinig te doen is!
Olympiakos en Benfica zijn al geruime tijd geleden genoemd, evenals wat Engelse ploegen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat er rondon Henke Larsson nog zo weinig te doen is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |