Sorryquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:14 schreef t0n het volgende:
maak dan niet zulke fouten
Niet normaal hoe ze over die daken sprigen gek!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:07 schreef ThaFreak het volgende:
damm, dit is echt fokking goed!![]()
http://www.planetdivision.com/max/davidbelle.avi
Dat doe ik met m'n Opel Zafira ookquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:43 schreef -Muse- het volgende:
Hiermee laat je menig gti en gsi schrikken
middag tjabboquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:47 schreef Tjabbo het volgende:
dag mensen
weet ik. maar ik wilde je laten zien dat hij ook te krijgen is met EO kortingsbonquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:56 schreef PeuRac het volgende:
Hoi Tjabbo, hoi TF
@ Tjab, thanx voor de link, maar ik zoek meer de mp3 versie, niet de CD![]()
OI Freak! Whazzup man!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
middag tjabbo
bezig met info te zoeken over de ombouw van rhd naar lfd van de r34, damm tot nu toe weinig/niks gevonden....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
OI Freak! Whazzup man!
voor een "hoe zit dat met...???"quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bezig met info te zoeken over de ombouw van rhd naar lfd van de r34, damm tot nu toe weinig/niks gevonden....
Alleen de tekstquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
weet ik. maar ik wilde je laten zien dat hij ook te krijgen is met EO kortingsbon
en moooi man hebbie al?
meer benieuwdheid hoe ze het hebben gedaan, aangezien ze veel moeten hebben aangepast.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
voor een "hoe zit dat met...???"
ben de laatste tijd druk met dingen regelen voor de bruiloft. das de tijd ervoor nu.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
meer benieuwdheid hoe ze het hebben gedaan, aangezien ze veel moeten hebben aangepast.....
zal van de week weer een "hoe zit dat met" in elkaar schroeven![]()
Bezig met de (digatale) uitnodiging voor onsquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ben de laatste tijd druk met dingen regelen voor de bruiloft. das de tijd ervoor nu.
Als ik meer tijd heb wil ik dat ook graag weer oppakken.
hoezo heb jij nog niets gehad???quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bezig met de (digatale) uitnodiging voor ons
my thoughts.... jammer peurac...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoezo heb jij nog niets gehad???
Hoi Mutz
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoezo heb jij nog niets gehad???
* Xtreem zet het bier vast koud om van dat spektakel te kunnen genietenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:02 schreef PeuRac het volgende:* PeuRac zoekt een grote knuppel en adres van Tjabbo, om vanavond eens gezellig langs te komen
* MutZ gaat bij Xtreem een biertje halen en gaat ook meegenieten...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:10 schreef Xtreem het volgende:
[...]
* Xtreem zet het bier vast koud om van dat spektakel te kunnen genieten![]()
Nee?? Jammer...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:23 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac slaat eerst iedereen van de tribune af "t is hier geen feestje"
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:20 schreef MutZ het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 9 maart 2004 17:10 schreef Xtreem het volgende:
[...]
* Xtreem zet het bier vast koud om van dat spektakel te kunnen genieten</div></blockquote> <span class="me">* MutZ gaat bij Xtreem een biertje halen en gaat ook meegenieten...
</span>
Het is een zeer opgefokte 1.3, en hij zuipt ook zeker wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:06 schreef Ultimora het volgende:
vette bak die Rallye, maar is het niet zo dat deze 1.3 net zo hard zuipt als de 1.9??
neem ik de chips wel meequote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:10 schreef Xtreem het volgende:
Xtreem zet het bier vast koud om van dat spektakel te kunnen genieten
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neem ik de chips wel mee![]()
breekijzer, kunnen we er met de celica ervandoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Goed idee... Moet ik nog wat meenemen??
tennisbal werkt ook..... slot is van Kadett niveauquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
breekijzer, kunnen we er met de celica ervandoor![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
breekijzer, kunnen we er met de celica ervandoor![]()
Mental note: Breekijzer en tennisbal meenemen...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
tennisbal werkt ook..... slot is van Kadett niveau
zelf ook een knuppel meenemen, mocht de actie niets aan zijn rammen wij ze wel!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
[..]
Mental note: Breekijzer en tennisbal meenemen...
Was dat alles??
was het niet zo lekkerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:32 schreef Xtreem het volgende:
Goed, mijn grootste fout van vandaag
ik zit hier in de mensa op school en denk: goh, ik kan ook hier wel ff eten, dan hoef ik zo niet meer te koken.... 2 happen gehad, en SPIJT!!
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:32 schreef Xtreem het volgende:
Goed, mijn grootste fout van vandaag
ik zit hier in de mensa op school en denk: goh, ik kan ook hier wel ff eten, dan hoef ik zo niet meer te koken.... 2 happen gehad, en SPIJT!!
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was het niet zo lekker![]()
1,5 jaar... is de 3e x dat ik hier eet, en de derde keer dat ik denk: damn, dat was niet slimquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoelang ga jij al naar school
![]()
Dan moet je zo onderhand toch weten dat t verten daar toch zelden te eten is![]()
Tot morgenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:45 schreef Xtreem het volgende:
goed, halve bord leeg, meer krijg ik niet weg
* Xtreem gaat naar huis
Hij is een koe en is aan het herkouwenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:46 schreef PeuRac het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 9 maart 2004 18:45 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem gaat naar huis</div></blockquote> Tot morgen
(dat jullie mogen/ kunnen eten bij de pc)
* MutZ gaat er achteraan met:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:45 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem gaat naar huis
nope ikke lekker nietquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:51 schreef MutZ het volgende:
Stroomstoring
Zal TF hier ook last van hebben??
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:44 schreef LWaS het volgende:
oh...is er weer 'e'en vol?
Ow, en TF, mijn auto wordt niet verkocht hoor
maar ja ik heb geen banane, ik heb geen banane voor jou....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:31 schreef BoJo het volgende:
....witte en rooie....
daar heb ik ook uitleg voor gegeven/quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
whehe ooow want wist je nog dat je gezegt had dat je de kilometerstand van je vorige topic niet kon nachecken aangezien je hem verkocht had.....![]()
hmmz dan heb ik die gemist......quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:48 schreef LWaS het volgende:
[..]
daar heb ik ook uitleg voor gegeven/
je celica lijkt op een opelquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:16 schreef Tjabbo het volgende:
* Tjabbo heeft de hele avond zitten wachten op mensen met tennisballen, knuppels en pakken zout.
beetje grootspraak hier.
En de volgende die mijn auto naar het niveau vanopel
durft te verlagen zal ik even persoonlijk vakkundig de vreter verbouwen
Amateur.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 9 maart 2004 23:16 schreef Tjabbo het volgende:
* Tjabbo heeft de hele avond zitten wachten op mensen met tennisballen, knuppels en pakken zout.
beetje grootspraak hier.
En de volgende die mijn auto naar het niveau vanopel
durft te verlagen zal ik even persoonlijk vakkundig de vreter verbouwen
</div></blockquote> je celica lijkt op een opel
![]()
celicaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:20 schreef Tjabbo het volgende:
Amateur.
ik héb tenministe een autoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
celica
zelfs een opel loopt beter, en dan begin ik nog niet over de looks....want een celica lijkt wel door een vrouw ontworpen te zijn die ongesteld was![]()
your lossquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hmmz dan heb ik die gemist......![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik héb tenministe een auto
truste bozoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:29 schreef BoJo het volgende:
....ben ik te min....ben ik te min omdat....
Truste
Ja dan is het geintje opees niet leuk meer he?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
trust opelfanaatquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
truste bozo
Ik ga ook maar es.
Al dat gescheld op die mooie opels hier dat kan ik ook niet langer aanzien.
weltrusten en oet morgn misschien
welterusten nep-italiaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
trust opelfanaat
*stikt bijna in zijn cola bij het lezen van die tekstquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
alles is beter dan zo'n vierkante italiaanse ferrari wannabe auto met rally neigingen van "k wil wel maar ik kan net niet" .
Opel zuigt harder dan mijn miele stofzuiger.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:32 schreef LWaS het volgende:
Er is niets mis met een Opel hoor
mooi ik hoop dat je erin blijft.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
*stikt bijna in zijn cola bij het lezen van die tekst
Ga jij eens een beetje rally geschiedenis leren ja![]()
hohoho breek me de bek niet los over opel......quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mooi ik hoop dat je erin blijft.
En als je dan toch bezig bent over rally-geschiedenis, kijk dan direct even onder het kopje " toyota", en vergelijk dat maar es metopel
![]()
opel is op zich best okayquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:32 schreef LWaS het volgende:
Er is niets mis met een Opel hoor
eindelijk wat verstandigs uit jouw mondquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
opel is op zich best okay![]()
is toch ook zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hohoho breek me de bek niet los over opel......
je had het over een "vierkant italiaans model, met ik wil wel maar kan niet" niet snel van onderwerp veranderen he
niet doorvertellen hoor....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:38 schreef LWaS het volgende:
[..]
eindelijk wat verstandigs uit jouw mond
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hohoho breek me de bek niet los over opel......
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
opel is op zich best okay![]()
haha ik zag het!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet doorvertellen hoor....![]()
mijn reputatie enzo![]()
schopt wel iedere celica de kont onder het chassis vandaan.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
is toch ook zo.
Ik heb het niet over de gehomologeerde edities die echt meegedaan hebben, maar meer over die straatversies voor die sjonnies.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha ik zag het!
* Tjabbo klikt save webpage as... aan in browser
als ik een cs had, dan zou ik jou wel even de pijp laten zien mannetjequote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
schopt wel iedere celica de kont onder het chassis vandaan.....
count on it....behalve de carlos sainz versie dan.....
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha ik zag het!
* Tjabbo klikt save webpage as... aan in browser
bewaren in mijn archief.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:42 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
mijn reputatie....
wat doe je ermee![]()
totdat je een S4 tegenkomt.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als ik een cs had, dan zou ik jou wel even de pijp laten zien mannetje
en de CS is trouwens de enige gehomologeerde celica van dat type. speciaal gebouwd voor de rally. het nieuwere type (van het model dat ik heb) heeft nog meer pk's zelfs.
totdat die een ST205 tegenkomt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
totdat je een S4 tegenkomt.....![]()
no problem......quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
totdat die een supra tegenkomt....
ga nieuws posten jijquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:43 schreef LWaS het volgende:
een gewoon standaard supra??quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
![]()
FP doet het nie zo goedquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ga nieuws posten jij![]()
hehehe zou maar zo kunnen ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een gewoon standaard supra??
geen probleem hoor![]()
een lancia s4 opgekieteld gaat in 2.7 naar de honderd....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hehehe zou maar zo kunnen ja.
ik dacht eerst dat je het over de audi s4 had![]()
ik ben niet meer wakker denk ik.
en tja, de meeste supra's zijn goed te kietelen tot over de 800pk. wil ik die s4 ook wel eens zien doen.
iets dat ze trouwens ook bereikt hebben met de motor uit de celica turbo (de 2.0i turbo).
speciaal voor de JDM races. een supra behuizing met een celica motor.
maar kerel, ik ga echt maffen nu. tot morgen.
Meneer heeft het topic niet helemaal doorgelezenquote:Op woensdag 10 maart 2004 09:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ben ik nou nog niet wakker of klopt de openings post niet (of heb ik ergens over heen gelezen??)
[afbeelding]
Das toch een T16?
karbo doodquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:30 schreef Xtreem het volgende:
Tjabbo, je link naar karbo doet het niet
morguh TF
Check je ICQ eens..quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
karbo dood![]()
staat aan inmiddelsquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Check je ICQ eens..
nu wel weerquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nu dan
het is al middagquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:01 schreef Ultimora het volgende:
goedemorgen
Over het Fok MC topic..quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nu wel weermaar niet met de atx url
@ Rietvaerder
wat was er ??
oh...quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het is al middag
ik zie nog steeds niets op icqquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Over het Fok MC topic..
hmmz raar, maar hier is alleen offtopic gelul dus dat maakt niets uit.....quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je toch echt iets gestuurd...
Maar k wil hier niet offtopic gegaan
k Had dus jou verzocht, dat als, ons Fok MC topic op slot gaat (bijna 7 pages), of je dan mijn topic die nu op slot zit wilt open gooien, en topic titel in deel 4 wilt veranderen (*Dat Fok MC Yamaha-R series topic)
dus zijn we ontopic bezigquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:02 schreef Tjabbo het volgende:
off-topic
doe 's snel offtopic danquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dus zijn we ontopic bezig![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
doe 's snel offtopic dan
Ontopic is saai...quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
doe 's snel offtopic dan
oe geilquote:
quote:
oude SC 400 toch?quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:56 schreef Tjabbo het volgende:
is een lexus blokkie. ook toyota dus
Waarvoor dat dan??quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:56 schreef Xtreem het volgende:
[offtopic]
ik heb nodig:
anti-vrouwelijke humor.
als het ff kan van fokke en sukke
Ik ook niet...quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:01 schreef Ultimora het volgende:
k zie niets....
Vind je die er dan nietquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:57 schreef Ultimora het volgende:
[..]
?
voor een krantje... onderwerp maakt niet uit.... als het maar anti vrouw en 'n beetje flauw is...quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waarvoor dat dan??
En over welk onderwerp??
stelletje n00bs.quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet...
nu doet die het wel.....echt mooi is die niet maar de power maakt veel goed...quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
stelletje n00bs.
dat plaatje komt van geocities. daar mag je niet direct linken. dus ff het plaatjeurldinges in je adresbalk knippen-plakken en klaar.
en ik vind het overigens niet zo'n heeeel mooi blokkie
Zie de links in je topic...quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
voor een krantje... onderwerp maakt niet uit.... als het maar anti vrouw en 'n beetje flauw is...
Het is daar de bedoeling dat je wel ontopic reageert...quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:32 schreef Tjabbo het volgende:
heb ook maar ff gereageerd.
Hoiquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:43 schreef PeuRac het volgende:
Hoiben ook weer terug
eens op tijd voor de verandering, en was nog met het OV ook
![]()
jij moet beter lezen en kijken. kijk nog maar eens in dat topicquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het is daar de bedoeling dat je wel ontopic reageert...Er wordt gevraagd om Fokke & Sukke... Dat zag ik in jouw 2e post nergens voorbij komen...
Allang gezien... maar hij wilde het vooral van Fokke & Sukke...quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij moet beter lezen en kijken. kijk nog maar eens in dat topic
Zijn ze allemaal anti-vrouw??quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:45 schreef Tjabbo het volgende:
en daarnaast heb ik hier zo'n beetje alle fokke en sukke, en heeft xtreem al een mail waar alle 350 plaatjes naartoe moeten.
ok maar er stond niet uitsluitend. dus is er niets mis met mijn post.quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Allang gezien... maar hij wilde het vooral van Fokke & Sukke...
Jos Verstappen en z'n nieuwe auto![]()
![]()
ik ga ze niet allemaal uitzoeken dat mag hij zelf doen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal anti-vrouw??
Best grappig...quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:14 schreef Ultimora het volgende:
ik ben ff pimpen met mijn nieuwe avatar
Kom je daar nu pas achter... Is al een hele tijd zo... Toch best knap dat ik al kon surfen 15 jaar voordat ik geboren werd...quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:16 schreef Ultimora het volgende:
ik had vandaag ff een dagje sabatical, morgen ben ik wel op school, van dat hek heb ik even gemist.. maargoed ik ga dr vandoor, dus mzzlzz....
Ik heb t dus ook gemist. Ik zag alleen 's middags die auto afgevoerd worden.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:16 schreef Ultimora het volgende:
ik had vandaag ff een dagje sabatical, morgen ben ik wel op school, van dat hek heb ik even gemist.. maargoed ik ga dr vandoor, dus mzzlzz....
denk niet dat dat nog gaat gebeurenquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:25 schreef LWaS het volgende:
hola!
* LWaS is aan het hopen dat Bayern nog scoort
quote:Zow, back from railing @ peer
Dat was best fris en fruitig!
Nog wat leuke nieuwe dingen gedaan, 2 van die mannekes ware ook weer fier aant boarden .. en hoe...
Backflips...... dikke vette backflips
Ik dacht dat het sebastian en die andere waren dus eff gebabbeld, blijken 2 maten van hun te zijn, ze waren er vandaag niet bij Komakie.
Die doen dus Worldcup enzo, en die backflips hadden ze net 's middags geleerd.
Gewoon geen enkele keer op hun plaat
Echt zwaar relaxed.
Foto's genomen van rails, maar indoor is zo beetje mistig zeg maar, samen met de lampen levert dat hele slechte foto's op.... zal wel zien wat ik er van kan maken..
Dan de terugweg.. als je denkt alles meegemaakt te hebben.. nee hoor
Tussen peer en valkenswaard zit een heel stuk 80 weg waar ze vaak flitsen, ik reed +-85 gewoon relaxed, geen zin in bon.
Heb ik een vrachtwagen incl oplegger achter me die anders denkt, begint zwaar dik te bumperkleven, maar dan ook het goeie millimeter werk, ik trek dat dus niet en ga beetje op me rem staan.
Hij pakt een paar meter en begint dan zijn lampen te ontsteken, en dan niet 1, neeee allemaal. Flits flits flits aan uit aan uit , fucking gestoorde freak.
gaat zo door tot ie me probeerd in te halen, dat trek ik dus slecht en dat ging dus niet door.
Komen we bij valkenswaard, sta ik voor rood , komt hij langszij voorbij , door rood, zet hem schuin MIDDEN op het kruispunt stil, alarmlichten aan en stapt uit die vrachtwagen. Thermo en Albiez freaken beetje, ik jas hem in ze 1 en kan net door een gaatje ontsnappen, die vent rent terug naar ze vrachtwagen en scheurt weer achter ons aan, gelukkig daarna kwijt kunnen rijden.
Was echt zwaar niet tof! Fucking helemaal gestoord.
Op dat tijdstip lag ik nog lekker in m'n nest...quote:Op donderdag 11 maart 2004 07:59 schreef PeuRac het volgende:
Damn al 8u en nog de eerrste
Goeie morgen
Jammergenoeg horen we nu maar 1 kant van het verhaalquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:41 schreef Thermo het volgende:
Jow dudes, wat ik net meemaak :S Freak , ik quote eff van ander topic
[..]
Vrind, ik reed 90 daar al heel de tijd toen die ze lampenorkest aan het showen was, echt daar wordt je niet blij van.quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:49 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Jammergenoeg horen we nu maar 1 kant van het verhaal
Maar als die chauffeur uitstapt om verhaal te gaan halen dan zal jij toch wel iets gedaan hebben wat behoorlijk gevaarlijk was.
Zoals gas bijgeven als een vrachtwagen je probeert in te halen. Als die vrachtwagen daar mag inhalen, wie ben jij dan om hem tegen te houden?
Dat bumperkleven van die chauffeur praat ik ook niet goed, maar misschien schommelde jouw snelheid wel van 85 naar 75 en dan weer 80 enz. En dan kwam die vrachtwagen dichterbij omdat hij zijn cruise control aan had staan. En als jij dan op je rem gaat staan ben je behoorlijk dom bezig
90 op jouw teller is hooguit 80 op een geijkte teller.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:48 schreef Thermo het volgende:
[..]
Vrind, ik reed 90 daar al heel de tijd toen die ze lampenorkest aan het showen was, echt daar wordt je niet blij van.
daar is maar een juiste bewoording voor: (de vrachtwagen dan he)quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:11 schreef Thermo het volgende:
En dat vind je gek als ik eerst zo'n lichtorkest krijg voor 5 minuten?
Na flink bumperkleven?
daaaag komop zeg, en dan ook nog door rood raggen en hem midden op het kruispunt schuin stil zetten goed praten zeker.
Haha geweldige actiequote:Op donderdag 11 maart 2004 11:11 schreef Thermo het volgende:
En dat vind je gek als ik eerst zo'n lichtorkest krijg voor 5 minuten?
Na flink bumperkleven?
daaaag komop zeg, en dan ook nog door rood raggen en hem midden op het kruispunt schuin stil zetten goed praten zeker.
* Xtreem hoort de echoquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:27 schreef PeuRac het volgende:
Lekker druk hier
lunch pauze enzoquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:27 schreef PeuRac het volgende:
Lekker druk hier
Lunchpauze is voor bouwvakkers & ambtenarenquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lunch pauze enzo![]()
en thuiswerkersquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Lunchpauze is voor bouwvakkers & ambtenaren
Dan doe je het ergens niet goedquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en thuiswerkers![]()
Ga je ze helpenquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:43 schreef PeuRac het volgende:
Ik verveel me de pleuris nu, we hebben project. En ik ben met mijn deel al klaar, moet alleen op de rest wachten
Kan ze niet meer helpen, heb alles al gedaan wat ik kon doen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je ze helpen
TEAM WORK
hoe sneller het af is hoe beter, kan ik mooi de stad in wat zuipenquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan doe je het ergens niet goedJij hoort de hele dag koffie te leuten en af en toe een 'werkpauze' in te lassen
U riep?quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Lunchpauze is voor bouwvakkers & ambtenaren
quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:16 schreef PeuRac het volgende:
Misschien komt die net terug
quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dat klinkt een stuk logischer ja...
Waar??quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:28 schreef PeuRac het volgende:
Weer een toopunt van drukte hier
iddquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waar??
Koop dan ook een echte autoquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:28 schreef Xtreem het volgende:
Excel weer terug... beurtje doet wonderen.... en een wereldschokkende opmerking: ik heb liever geen stuurbekrachtiging (Excel) dan VEEL te sterke stuurbekrachting (Lantra), zodat je bij 120 over de weg zwiept bij ieder pink beweging
![]()
Die lantra? leen auto v/d garage...quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koop dan ook een echte auto
quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die lantra? leen auto v/d garage...
of die excel? die's na 4 jaar en 75k km. nog 5 a 5,5 k waard4,5 a 5 mille afschrijven in 4 jaar...
StefanP
Hyundai is een verdomd goede keuze... als je alleen geinteresseerd bent in goedkoop rijden.....quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damn, onze auto schrijft dat bijna per jaar af
En ik heb t over beide auto's, Hyundai in t algemeen
eindexamen doen zuigt... maar daarna ben je vrij! volwassen! enzo...quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:43 schreef Sjoewe het volgende:
Ola PTA, ik leef ook nog
Eindexamen doen zuigt echt bilnaad...
Gelukkig morgen weer naar mn vriendin![]()
Toch nog íets leuks deze week
Boeren? Oudjes? Turken?quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hyundai is een verdomd goede keuze... als je alleen geinteresseerd bent in goedkoop rijden.....![]()
Maar ja, wie wil dan ook eentweedehands
opel
![]()
En dan zeg je iets van mijn maquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boeren? Oudjes? Turken?
En m'n vader wil misschien weer een Opelweer een
Zafira
maar dan een 2.0 ipv een 1.8 :s
Nee, ik wil em een 307 SW 2.0 Pack aansmerenquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En dan zeg je iets van mijn mam'n ma heeft iig een rationele keuze gemaakt.. da's voor die zafira niet te zeggen
maar lul 'm dan iig in een C-max ofzo
* Xtreem is lui.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik wil em een 307 SW 2.0 Pack aansmeren
Niet/nouwelijks.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem is lui.
Prijsverschil met de zafira?
en waarom hapt je pa nog niet?
uitgegeten en gezopen voor vandaagquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:23 schreef ThaFreak het volgende:
ik ga eten en daarna zuipen
Nu al?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
uitgegeten en gezopen voor vandaag![]()
Precies, vind ik ook. Een 307 rijdt comfortabeler en strakker als een Zafira. Ziet er tenminste goed uit, heeft een glazen dak, en is nog praktiser ook, ik bedoel, we hebben nu 7 zitplaatsen, die zijn nog nooit allemaal gebruikt, en maar een enkele keer 1 stoel (misschien 4 of 5 keer) en dat in bijna 4 jaarquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:18 schreef Xtreem het volgende:
helemaaal objectief ben je ook niet![]()
Maareuh, zafira fijn? dan wordt het idd tijd dat -ie een 307 rijdt... (detail: mijn sollicitatie rit bij abaz was een 307 SW)
yupz.....quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nu al?
Hoe vroeg noem jij vroeg??quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
yupz.....![]()
morgen vroeg eruit dus niet laat maken....
goed, ik ben niet zo enthousiast over dat glazen dak, maar het is mooier en strakker dan een zafira... (en dan zeg ik nog niks over dat harde plastic in de zafiraquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies, vind ik ook. Een 307 rijdt comfortabeler en strakker als een Zafira. Ziet er tenminste goed uit, heeft een glazen dak, en is nog praktiser ook, ik bedoel, we hebben nu 7 zitplaatsen, die zijn nog nooit allemaal gebruikt, en maar een enkele keer 1 stoel (misschien 4 of 5 keer) en dat in bijna 4 jaar
nou ik denk dat het zo'n 0600 uiterlijk 0630 gaat worden......quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoe vroeg noem jij vroeg??
Hoezo niet? Dat dak maakt de auto stijver als een 3-drs 307, t is stiller, je kan er een zonneschrem (elec) voor schuiven, t geeft hééééééééééél veel licht.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
goed, ik ben niet zo enthousiast over dat glazen dak, maar het is mooier en strakker dan een zafira... (en dan zeg ik nog niks over dat harde plastic in de zafira)
Ik heb niks met glazendaken.....quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat dak maakt de auto stijver als een 3-drs 307, t is stiller, je kan er een zonneschrem (elec) voor schuiven, t geeft hééééééééééél veel licht.
Nee, idd... het liefst zwart met een paar alu tinten...quote:En t dashboard is idd, 1000x beter, als de Opel (al is dat niet zo moeilijk), maar dan moet je niet die met dat hout motiefje hebben.
* PeuRac t er mee eensch isquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb niks met glazendaken.....![]()
[..]
Nee, idd... het liefst zwart met een paar alu tinten...
ff wat anders wat me qua interieur te binnen schiet:
zwarte vorige 5 serie, met rood leer is
Mas 3200GT met zandkleurig, hoogpolig tapijt
Welke, welke?????quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:54 schreef ThaFreak het volgende:
ik heb eenopvolger gevonden voor deze slowchat
![]()
dikke sportwagen uit Engelandquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke, welke?????
Dan is het (bijna) altijd goedquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dikke sportwagen uit Engeland![]()
nog dikkere sportwagen....quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:03 schreef Xtreem het volgende:
Elise 133pk?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:05 schreef Tjabbo het volgende:
oh ja. en welke ranzige stinkende oetlul heeft bedacht dat nr. 205 van de slowchat aan een peug gewijd moest worden.
celica ST205.
kunnen we niet 2 205 topics maken?
We zijn nog maar bij 132quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:05 schreef Tjabbo het volgende:
oh ja. en welke ranzige stinkende oetlul heeft bedacht dat nr. 205 van de slowchat aan een peug gewijd moest worden.
celica ST205.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:05 schreef Tjabbo het volgende:
celica ST205.
hehehequote:Op donderdag 11 maart 2004 22:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nog effe wachten dus![]()
What?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dat zijn wel erg veel mensen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
nog posts 20 mensen.....
Can't buy a fast car, can you.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
What?
can't take a joke, can you.![]()
can\t even buy a car, need mummy's car, aaighquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Can't buy a fast car, can you.
phantom vortex of zoiets?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nog dikkere sportwagen....![]()
jullie raden hem toch niet.....![]()
meer prestige enzo.....quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
phantom vortex of zoiets?
He, d'r rijdt hier niemand goedkoper dan ikquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
cant even buy a car, need mummy's car, aaigh
merk of merkje ? modern of (vergeten?) klassieker?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
meer prestige enzo.....
topmerk uit engeland.....![]()
parasiet enzoquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, d'r rijdt hier niemand goedkoper dan ik
merk.....groot en wereldwijd bekend merk.....en hij is modern.....quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
merk of merkje ? modern of (vergeten?) klassieker?
Wel waar, dat doe ikquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, d'r rijdt hier niemand goedkoper dan ik
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
parasiet enzo
komt op hetzelfde neerquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik haat dat woord....
profiteur klinkt al een stuk positiever![]()
Your wish is my command. sometimesquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik haat dat woord....
profiteur klinkt al een stuk positiever![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
komt op hetzelfde neer![]()
eerder nietsnutquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:26 schreef Xtreem het volgende:
Maar omdat ik zoveel van jullie hou: Arbeiders!![]()
Da's wat andersquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eerder nietsnut![]()
huh, ik had het over mezelf hequote:Op donderdag 11 maart 2004 22:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's wat anders
Maar leg uit?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
huh, ik had het over mezelf he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |