Wanneer word je nu mod??quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik vind peilingen ook niets, maar Leefbaar Rotterdam heeft meermalen beweze dat zij het op de onderbuikgevoelens inspelen niet schuwen, met al die voorstellen die het toch niet haalden.
Maar verder in: Na de LPF nu ook Leefbaar Rotterdam uit de gratie?
Inderdaad is er in de afgelopen jaar behoorlijk geinvesteerd in veiligheid en lik op stuk beleid en zero tolerance, jezus dat ik dat uit me vingers krijg.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ken de meetmethodiek niet en weet niet wat de weegfactoren zijn. Op straat en in het openbaar vervoer is het veiliger geworden en dat draagt bij aan een groter gevoel van veiligheid.
Racist!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:37 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Eeeej, we kunnen het wel eens zijn!
Heeft Nighth4wk nu al gesolliciteerd???quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:30 schreef yvonne het volgende:
Het Grote He, dat die nog geen mod is - Topic
En ja, offtopic, en ja ik verveel me
Dan moet ik nog eerst solliciteren.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wanneer word je nu mod??
Dat is een logisch mechanisme. Ik merk het in mijn eigen wijk. Opeens liepen er zwervers rond, die er daarvoor nooit waren geweest. Letterlijk ergens anders verjaagd en dan zijn de cijfers in een andere wijk opgepoetst. Deelwijken zouden veel meer moeten samenwerken en coordineren. Of overal hetzelfde beleid of geen beleid.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Echter is dit deels beleid wat al in gang is gezet in de pre-Fortuijn periode. En ik vindt het triest dat ouderen zich nog steeds onveilig voelen, en zelf onveiliger. Lijkt net alsof al het gespuis de wijken is gaan opzoeken nu het centrum bijna steriel is.
Je moet vooral geen leven hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dan moet ik nog eerst solliciteren.
Ik heb tot vanavond 8 uur de tijd om erover na te denken.
Zero Tolerance!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ze plagen me met rare reacties in me eerste topic
Ik help je wel ff met een ontopic reactie.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ze plagen me met rare reacties in me eerste topic
Artikel 23, tja,quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:34 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ja nou dikke lul. Dit gaat allahverdomme echt te ver. Het is hier geen islamitisch land! Ik wil graag VOORUIT in de ontwikkeling, niet terug naar 1.000 jaar geleden. Wat mij betreft geheel verbieden, al die scholen. Artikel 23 moet sowieso weg.
Afschaffen gaat ver, maar ik vind ook dat godsdienst en onderwijs gescheiden moeten worden, geen katholieke scholen, geen islamitische scholen, geen protestantse scholen. Alles openbaar en religievrij.quote:Artikel 23 van de Grondwet gaat over de verantwoordelijkheid van de regering voor het onderwijs. Ook de vrijheid van onderwijs is in dit artikel gewaarborgd, evenals de eerbiediging van godsdienst en levensovertuiging en hiermee samenhangend garanties voor de bekostiging.
Van mij mogen ze er wel zijn, maar zonder subsidie zoals een school dat krijgt.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:52 schreef Libris het volgende:
[..]
Artikel 23, tja,
[..]
Afschaffen gaat ver, maar ik vind ook dat godsdienst en onderwijs gescheiden moeten worden, geen katholieke scholen, geen islamitische scholen, geen protestantse scholen. Alles openbaar en religievrij.
Ja, ga je punten scoren in de f1-mgr?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:53 schreef Mutant01 het volgende:
Missen jullie me nou nog of niet?
Nu niet meer.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:53 schreef Mutant01 het volgende:
Missen jullie me nou nog of niet?
tsssssss!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, ga je punten scoren in de f1-mgr?
Ingezet op McLaren?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
tsssssss!!!!!!!!!!!![]()
Neequote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ingezet op McLaren?
Ja, maar het gaat ook om het grote totaal. Ik koos voor Michelin, die zijn wederom superieur.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
NeeMclaren is brak, heb wel bridgestone banden dus daar moet ik wel punten mee zien te halen, aangezien de ferrari's op Bridgestone's rijden.
![]()
Ik zie het al, ben de enige zonder F1 kennis, dus gegarandeerd de rode lantaren.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat ook om het grote totaal. Ik koos voor Michelin, die zijn wederom superieur.
b00000h!!!!!!! Down with michelin!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat ook om het grote totaal. Ik koos voor Michelin, die zijn wederom superieur.
Met beginnersgeluk maak je kans!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik zie het al, ben de enige zonder F1 kennis, dus gegarandeerd de rode lantaren.
Wacht maar tot er een Tourmanager komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |