quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
Experience gaat met points, en de stijging verschilt per speler. Het duurt iig wel een paar seizoenen, mits hij in je eerste speelt, anders nog langer, voordat deze speler expierience zwak heeft, zodat ie als coach gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:10 schreef Gabberhead het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe snel experience kan stijgen (en hoe dat het beste gaat).
Ik heb een speler die verder vrij waardeloos is, maar wel solid leadership heeft.
Die wil ik dus in de toekomst tot coach gaan bevorderen. Hij heeft alleen een hele lage experience, en daarom kan ik hem niet nu alvast inzetten
Ik zou niemand met weak experience coach maken, dan wordt hij max. een weak / zwak coach en je wil toch minimaal een solid / goede coach hebben. De experience bepaald nl. het max. level dat een coach kan worden.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:28 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Experience gaat met points, en de stijging verschilt per speler. Het duurt iig wel een paar seizoenen, mits hij in je eerste speelt, anders nog langer, voordat deze speler expierience zwak heeft, zodat ie als coach gebruikt kan worden.
Zeker mooi! Alleen wel wat groot.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:45 schreef DonSauza het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe logo??
[afbeelding]
ik kan je niet vinden met zoeken van teamquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:42 schreef Rickage het volgende:
ik sta er ook nog nie bij..hmhmRickage met: Rick's Dreamteam
experience kan vet lang duren, maar ook wat sneller gaan..verschilt idd per speler
heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:26 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmmmmm... ik sta er nog niet bij
Naja nog een keer meldt dan maar
SuperWeber met Zandpol Trappers (145817)
Thnx...quote:
Veel succes alvast.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:04 schreef TimmyAsd het volgende:
woensdag vfriendly bekerregels tegen een zweeds team thuis.. smullen...
ghehehe verslavend isn't itquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:22 schreef nicomart het volgende:
Zondag zondag.. morgen morgen!!Kampioen dit jaar
![]()
Eerst wedstrijd tegen een team dat niet meer inlogt maar nog geen walk-over team is. Ik twijfel nog tussen PICCEN of gewoon met een dikke 8-0 eroverheen walsen. Denk dat het gewoon de grote overwinning wordt, want dan wordt dat geloof ik mijn 3e overwinning sinds ik ben begonnen met hattrick
En lijkt me dat zo'n grote overwinning ook niet slecht is voor de moraal en de supporters. En natuurlijk nemen na de wedstrijd 2 spelers afscheid van de supportersschare.. Hoorde dat de harde kern van me club (The Nuts) wat leuks in petto heeft dus ik ben benieuwd haha
Ja ontzettend verslavendquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ghehehe verslavend isn't itmaarehh hoe zie je of een team verlaten is door de eigenaar of niet? En hoe zit het met de fok! beker? of heb je al gereageerd in het speciale fok! beker topic?
De grootte van de overwinning maakt niks uit, juist PIC zorgt voor een betere moraal (voor spelers en supporters)! Gewoon piccen dus, vergroot je de kans op een 4e overwinningquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:22 schreef nicomart het volgende:
Zondag zondag.. morgen morgen!!Kampioen dit jaar
![]()
Eerst wedstrijd tegen een team dat niet meer inlogt maar nog geen walk-over team is. Ik twijfel nog tussen PICCEN of gewoon met een dikke 8-0 eroverheen walsen. Denk dat het gewoon de grote overwinning wordt, want dan wordt dat geloof ik mijn 3e overwinning sinds ik ben begonnen met hattrick
En lijkt me dat zo'n grote overwinning ook niet slecht is voor de moraal en de supporters. En natuurlijk nemen na de wedstrijd 2 spelers afscheid van de supportersschare.. Hoorde dat de harde kern van me club (The Nuts) wat leuks in petto heeft dus ik ben benieuwd haha
http://www.xs4all.nl/~nicomart <-- Hattrick Fok!Cup-site
Kijk bij more details about owner > 5 latest logins en bij more info about team > check line up reset. Bij een reset is het team aan walkover team geworden.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ghehehe verslavend isn't itmaarehh hoe zie je of een team verlaten is door de eigenaar of niet? En hoe zit het met de fok! beker? of heb je al gereageerd in het speciale fok! beker topic?
Je brengt me toch weer aan het twijfelenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:32 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
De grootte van de overwinning maakt niks uit, juist PIC zorgt voor een betere moraal (voor spelers en supporters)! Gewoon piccen dus, vergroot je de kans op een 4e overwinning
BTW Ik heb laatst nog verloren van iemand die niet meer inlogde op normal dus let wel ff op z'n spelers (lag trouwens niet aan mij, hij was gewoon te goed en had mazzel).
Nu moet ik bijvoorbeeld tegen een tegenstander die statistisch gezien veel sterker is dan ik, heb zo het idee dat ik het niet kan winnen. Heeft het dan ook zin om te PIC'cen, zodat ik de volgende wedstrijd (ook tegen een redelijk sterk team) iets beter presteer?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:32 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
De grootte van de overwinning maakt niks uit, juist PIC zorgt voor een betere moraal (voor spelers en supporters)! Gewoon piccen dus, vergroot je de kans op een 4e overwinning
BTW Ik heb laatst nog verloren van iemand die niet meer inlogde op normal dus let wel ff op z'n spelers (lag trouwens niet aan mij, hij was gewoon te goed en had mazzel).
Als je echt helemaal zeker weet dat je gaat verliezen kun je idd beter piccen, dan stijgt je teamspirit nl. wat dan weer bevorderlijk is voor je prestaties in andere wedstrijden.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:45 schreef qyn het volgende:
Bijna zondag!
[..]
Nu moet ik bijvoorbeeld tegen een tegenstander die statistisch gezien veel sterker is dan ik, heb zo het idee dat ik het niet kan winnen. Heeft het dan ook zin om te PIC'cen, zodat ik de volgende wedstrijd (ook tegen een redelijk sterk team) iets beter presteer?
Of geef ik dan de wedstrijd helemaal weg? Ik neem overigens al een risico door een zwakke speler op te stellen (die wel erg scoorlustig is) en m'n sterke spits naar de verdediging te plaatsen .. en ik moet een stokoude 'winger' opstellen omdat d'r eentje 3 weken plat ligt..
Het zal wat worden dit seizoen![]()
Persoonlijk zou ik altijd voor een overwinning gaan. Vooral als je zoals jij zegt niet helemaal zeker bent dat je wint. Het balletje kan raar rollen hequote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:45 schreef qyn het volgende:
Bijna zondag!
[..]
Nu moet ik bijvoorbeeld tegen een tegenstander die statistisch gezien veel sterker is dan ik, heb zo het idee dat ik het niet kan winnen. Heeft het dan ook zin om te PIC'cen, zodat ik de volgende wedstrijd (ook tegen een redelijk sterk team) iets beter presteer?
Of geef ik dan de wedstrijd helemaal weg? Ik neem overigens al een risico door een zwakke speler op te stellen (die wel erg scoorlustig is) en m'n sterke spits naar de verdediging te plaatsen .. en ik moet een stokoude 'winger' opstellen omdat d'r eentje 3 weken plat ligt..
Het zal wat worden dit seizoen![]()
zal hem ff erin zettenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:12 schreef Lortnoc het volgende:
Heb trouwens een logo voor dit topic even snel in elkaar gezet staat wat beter dan dat halve hattrick logo:
[afbeelding]
dat kost toch geldquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:45 schreef Lortnoc het volgende:
Thanks!
Wie is er hier trouwens supporter / of wil supporter worden?
Dat klopt. Maar het is wel veel toffer, je kunt nl. persberichten posten, een logo maken, je spelers krijgen gezichten & shirtnummers, je kunt spelers e.d. bookmarken, reminders laten mailen en vanalles. Bovendien je lid worden van federatiesquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:46 schreef Nkjez het volgende:
[..]
dat kost toch geld![]()
ik is supporterquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:45 schreef Lortnoc het volgende:
Thanks!
Wie is er hier trouwens supporter / of wil supporter worden?
Fok!Cup?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:40 schreef nicomart het volgende:
Trouwens dat logo van je kan ik ook weer gebruiken voor de Fok!Cup
Het grote Hattrick Fok!CUP-Topic kijk daar maar eensquote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Fok!Cup?
Dat klopt idd.quote:....
Trouwens qyn volgens mij maakt het niets uit of een speler op links of rechts staat.. Het is toch niet zo dat een speler specifiek genoem word als links of rechts? Ik kan het fout hebben hoor, maar volgens mij speelt een speler die normaal linksback staat net zo goed rechtsback.
Ja dat klopt,quote:Op zondag 7 maart 2004 14:14 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Dat klopt idd.
Ja, op zijn teampagina zit rechts een dropdown menu, daarin moet je kijken. Als je tegenstander een reset heeft gehad, doe dan Play It Cool (PIC) in het orders menu.quote:Op zondag 7 maart 2004 14:55 schreef steesie het volgende:
Sorry voor de vraag,
mijn eerste competitiewedstrijd.... Nu wil ik kijken of mijn tegenstander wel een team opsteldt en dat doe je geloof ik met opstellingsreset.. Maar hoe doe je dat precies? in zijn teamscherm neem ik aan? Alvast bedankt voor de hulp!
hoezo wanhopig?quote:Op zondag 7 maart 2004 19:33 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Nog 27 minuten wachten en de competitie start eindelijk weer![]()
Nee, de I t/m VI speelt om 20:00.quote:Op zondag 7 maart 2004 19:51 schreef Fugie het volgende:
ik moet idd ook om 9 uur, is die tijd dan een half uur later geworden ?
maar dan is de tijd we veranderd want ik weet bijna zeker dat ik vorigg seizoen een half uur eerder speelde...quote:Op zondag 7 maart 2004 19:52 schreef Flock_Volt het volgende:
[..]
Nee, de I t/m VI speelt om 20:00.
VIII om 20:30 en VII om 21:00.
Is niet veranderd.quote:Op zondag 7 maart 2004 19:56 schreef Finkelstein het volgende:
[..]
maar dan is de tijd we veranderd want ik weet bijna zeker dat ik vorigg seizoen een half uur eerder speelde...
mijne ook eerste wedstrijd hopelijk wordt het watquote:Op zondag 7 maart 2004 20:33 schreef qyn het volgende:
Wedstrijd begonnen.![]()
*doet schietgebedje* ..
Mischien datje vorig seizoen in de 8ste speelde en nu in de 7de?quote:Op zondag 7 maart 2004 19:56 schreef Finkelstein het volgende:
[..]
maar dan is de tijd we veranderd want ik weet bijna zeker dat ik vorigg seizoen een half uur eerder speelde...
tja, ik heb vorig seizoen ook maar 2 wedstrijden gespeeld. ach ja. zo veel maakt het ook weer niet uit...quote:Op zondag 7 maart 2004 21:26 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Mischien datje vorig seizoen in de 8ste speelde en nu in de 7de?
Ja zonde.. ik gebruikte ook HAM, maar ben nu naar hettrick buddy gegaan. Ik gebruikte HAM toch alleen maar om duidelijk te zien welke veranderingen me team doorging nar trainingen enzo.. en dat werkt ook prima met hattrick buddy en dat is gratis!quote:Op zondag 7 maart 2004 14:26 schreef Fugie het volgende:
nieuwe jeugdpull, matige verdediger.
Valentijn Brood (27435114)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 27 000 ¤
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Middelburg United
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak
Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak
Passen: slecht
Vleugelspel: slecht
Verdedigen: matig
Scoren: zwak
Spelhervatting: slecht
Mijn ham is nu verlopenNu moet ik dus of registreren of andere app installeren, tenzij iemand wat anders weet...
Ik ga gewoon van eigen kracht uit.. Als een tegenstander zijn team op die van mij gaat afstellen beschouw is dat als een teken van respectquote:Op zondag 7 maart 2004 14:29 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Ja dat klopt,
Het is juist heel verstandig om dat regelmatig om te wisselen, zodat je tegenstander er veel moeite mee heeft zijn team op die van jou af te stellen....
Succes allemaal vanavond!!
Zoals ik zei, na rust gaan ze door de knieen!!quote:Op zondag 7 maart 2004 21:21 schreef DonSauza het volgende:
Rust 1-1
59% balbezit voor mij
Na de rust gaat mijn tegenstander door de knieen!!
geen problemen gekend dus deze wedstrijdquote:De strategie van Middelburg had betrekking op het onder druk zetten en het afsnijden van de aanvalshoeken van de tegenstander over het gehele veld. De vaardigheid van Middelburg om hun tegenstander over het hele veld onder druk te zetten, betaalde zich vaak uit. Middelburg kwam met 1 - 0 op voorsprong in de 22e minuut, toen José Verduras een hele degelijke dieptebal goed controleerde en de bal met een volley net onder de lat in het net deed belanden. Een snelle aanval over de linker flank zorgde ervoor dat Middelburg op een 2 - 0 voorsprong kwam. Kevin Droge maakte geen fouten. Middelburg scoorde 3 - 0 toen Bas Janssen over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. Nadat hij al een aantal keren de kwaliteit van de shirts van zijn tegenstander testte, kreeg wally's Falko Vermaat een gele kaart. Beide teams gingen de rust in met een stand van 3 - 0. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Middelburg, met een indrukwekkende 60 procent balbezit.
De vaardigheid van Middelburg om hun tegenstander over het hele veld onder druk te zetten, betaalde zich vaak uit. In de 73e wedstrijdminuut, viel Stefan Louwerens van wally dramatisch net buiten het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Stefan Louwerens een gele kaart voor een schwalbe. Een reeks van snelle en gevaarlijke aanvallen, werd gevolgd door een schot van net buiten het 16-meter gebied in de 76e minuut. De bal ging recht op de kruising af en had een doelpunt moeten betekenen voor Middelburg, maar Dennis van der Hall maakte een spectaculaire redding. wally's Tobias Rohner kreeg een gele kaart na een nare overtreding. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Middelburg, met een indrukwekkende 65 procent balbezit.
De echte sterspeler van Middelburg was ongetwijfeld Bas Janssen. Jorren Mobers had daarentegen een slechte dag. De belangrijkste wally speler was Dennis van der Hall. Falko Verschoor speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt in 3 - 0.
Dank je voor je advies Engessa maar mijn keeper zal zeker niet na een paar wedstrijden beter worden, experience stijgt nl. maar heel langzaam. Aan gebrek aan routine met deze opstelling lag het ook niet, speel al tijden zo.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:50 schreef engessa het volgende:
@Lortnoc: Als ik dat zo lees ligt het aan 2 dingen, je keeper die niet zo veel ervaring heeft en idd wat jong is en anderszijds doordat je tegenstanders met een erg aanvallend middenveld speelde en daar de slag heeft gewonnen. Jij had maar 3 verdedigers, hij 2 aanvallers en 2 aanvallende middenvelders (waarvan 1 met 4 sterren) en dat was kennelijk iets teveel.
Mijn advies: je keeper de tijd geven, na een paar wedstrijden zal hij zeker beter worden. En misschien proberen in te schatten of je tegenstander een aanvallende middenveld heeft of niet, zo ja dan meer verdedigers of verdedigende middenvelders inzetten om dat te counteren.
Oh shit sorryquote:Op maandag 8 maart 2004 00:42 schreef DaPinky het volgende:
nicomart, neem mij maar. hoolieganzen362390
hmmmz je hebt al een pot geregeld zie ik :S
Gouden regel:quote:Op zondag 7 maart 2004 23:39 schreef Lortnoc het volgende:
Met 0-5 verloren
Redelijk onverklaarbaar, ratings van mij van defense en attack waren net iets beter, zijn middenveld was 1 lever beter. Verlies ik met maarliefst 0-5 zonder zelf kansen te creeëren.
Indien je tegenstander hetzelfde systeem speelt!!quote:Op maandag 8 maart 2004 08:44 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[..]
Gouden regel:
Het team met een beter middenveld wint altijd.
eigenlijk altijd met 3-5-2quote:Op maandag 8 maart 2004 09:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Indien je tegenstander hetzelfde systeem speelt!!
En eigenlijk vooral met 3-5-2 teams
Hmm.. gewoon blijven proberen? Welke divisie speel je eigenlijk?quote:Op maandag 8 maart 2004 13:25 schreef Frutsel het volgende:
godverd...
4 seizoenen gespeeld, 4 seizoenen tweede. En WEER gaat het in de eerste wedstrijd fout. Speel ik tegen de degradant uit een andere divisie en krijg met 5-0 op de kloten. Weer een verloren seizoen.. Waarom speel ik eigenlijk nog... kom toch nooit hogerop....
VI...quote:Op maandag 8 maart 2004 13:55 schreef engessa het volgende:
[..]
Hmm.. gewoon blijven proberen? Welke divisie speel je eigenlijk?
hoelang speel jij al hattrick?!?!? middenveld is al lang niet meer zo belangrijk als het was!! Aanval en verdediging zijn een stuk opgewaardeerd en afgelopen seizoen is gebleken dat een alleen een goed middenveld al lang geen garantie meer is voor succes!!quote:Op maandag 8 maart 2004 08:44 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[..]
Gouden regel:
Het team met een beter middenveld wint altijd.
ik zou er dan idd ook mee stoppen!!quote:Op maandag 8 maart 2004 13:25 schreef Frutsel het volgende:
godverd...
4 seizoenen gespeeld, 4 seizoenen tweede. En WEER gaat het in de eerste wedstrijd fout. Speel ik tegen de degradant uit een andere divisie en krijg met 5-0 op de kloten. Weer een verloren seizoen.. Waarom speel ik eigenlijk nog... kom toch nooit hogerop....
Haha... ik stop ook niet, maar tis klote dat ik elk seizoen elke eerste wedstrijd weer tegen de degradant moet en dan weer verlies. Tja..ik weet niet hoe goed mijn team is, in vergelijking met andere divisie 6 teams. Ik heb het "main-team" varierend van 80.000 tot 500.000 euro. Daarnaast wat reserves van mindere kwaliteit. Maar ja...als ik dan zie dat al mijn linies redelijk en goed waren en eentje uitstekend en ik zie bij de tegenstander 3x uitstekend en paar keer formidabel dan denk ik... pff..wat heeft hij dan wel niet en wat moet hij in divisie 6...quote:Op maandag 8 maart 2004 15:44 schreef Tim_G het volgende:
[..]
ik zou er dan idd ook mee stoppen!!met zo'n instelling kom je er natuurlijk nooit! Na 4 toch succesvolle seizoenen ( moet wel als je toch 2e wordt ) moet je nu toch een heel goed team hebben staan......... zo niet ben je niet goed bezig geweest!!
Wingers, 2 op zondag (de backs niet) en 4 op woensdag. Volgend seizoen gelukkig een solid coach, schiet wat meer op.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:33 schreef TimmyAsd het volgende:
owja, waar trainen jullie eigenlijk op?
Ik geloof dat zowel de geblesseerde als de speler die erin komt training krijgen maar dat weet ik niet zeker. Zul je even na moeten lezen in de regels.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:19 schreef Finkelstein het volgende:
Als een speler op zondag gebleseerd is geraakt en een reserve speler komt het veld in, als ik die zelfde reserve sepler niet op woensdag laat spelen, krijgt hij dan wel training of niet? want hij heeft wel zondag gespeeld...
en misschien die Fok!Cup-sitequote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:27 schreef Lortnoc het volgende:
Zou er misschien een link naar de Fok! Federatie kunnen komen in de OP? En naar het cuptopic zou ook wel handig zijn misschien.
http://www.hattrick.org/C(...)show&AllianceID=7528
Die ook jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
en misschien die Fok!Cup-site![]()
Wat was je opstelling dan? Zeker met 5-3-2 of 5-4-1 is matig middenveld erg goed voor de 7e.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:43 schreef Grumpey het volgende:
www.hattrickorganizer.de is idd erg goed,
ik had afgelopen zondag een 'matig' middenveld, en ik speelde niet eens MotS ofzo....
voor 7e klasse is dat best netjes, met 1 speler uit vorm en 2 middenvelders op aanvallend
ik behoor tot de 3 kanshebbers voor 2 promotieplaatsen..... alleen eenmaal in de 6e wordt het lastig met dit team
Ik train verdedigers overigens.....
Gedaanquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:27 schreef Lortnoc het volgende:
Zou er misschien een link naar de Fok! Federatie kunnen komen in de OP? En naar het cuptopic zou ook wel handig zijn misschien.
http://www.hattrick.org/C(...)show&AllianceID=7528
Als je supporter bent meld je dan snel aan!
toegevoegdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:29 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Gedaan
nu nog ff toevoegen
Ik ben gelijk zo vrij geweest om een logo in elkaar te flansen, en neer te zetten, als iemand anders een betere kan maken kan die hem daar ook zo veranderenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
toegevoegd
Stoer! Erg mooi! Kan alleen die achtergrond niet wit worden? Staat wat beter op witte sites als Hattrick.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:25 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[..]
Ik ben gelijk zo vrij geweest om een logo in elkaar te flansen, en neer te zetten, als iemand anders een betere kan maken kan die hem daar ook zo veranderen
[afbeelding]
heilige schijt.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:37 schreef qyn het volgende:
Moet je 's naar de transfer history van deze speler kijken:
http://195.149.159.156/Common/teamDetails.asp?TeamID=16316
Totale omzet deze week: 37.182.000 ¤![]()
![]()
Total Purchases: 331 482 875 ¤
Total Sales: 389 236 713 ¤
Difference: 57 753 838 ¤
Number of transfers: 1038
ERG MOOI!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:25 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[..]
Ik ben gelijk zo vrij geweest om een logo in elkaar te flansen, en neer te zetten, als iemand anders een betere kan maken kan die hem daar ook zo veranderen
[afbeelding]
very nais!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:25 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[..]
[afbeelding]
En mijn opstelling is gereed, veel bankspelers enzo weerquote:Op woensdag 10 maart 2004 08:44 schreef DaMadKow het volgende:
M'n team voor vanavond is klaar fugie, dus maak je borst maar nat!!![]()
heb ik vorige week ook maar gedaan. Ik stel ze nooit op en ze waren te slecht/oud om ze nog naar een fatsoenlijk niveau te trainen, dus heb ik ze maar ontslagen. Nu mijn reserves eens wat uitbreiden wat hopelijk gedaan kan worden door een paar fatsoenlijk yp's. Heb sinds afgelopen week mijn jeugdopleiding op redelijkquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:09 schreef Fugie het volgende:
zal zo eens kijke, ga nu ff wat spelers ontslaan die al 3 weken op de verkoop staan en niet verkocht worden. Kosten nu alleen maar geld.
Ik heb ook al mijn reserve's erin staan hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
En mijn opstelling is gereed, veel bankspelers enzo weer. Zal wel nix worden
![]()
Nope, oefenwedstrijden hebben geen invloed op je teamgeest, bovendien is het niet eens meer mogelijk om te PIC-en tijdens een oefenwedstrijd.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:26 schreef Fugie het volgende:
trouwens als je nu met oefenwedstrijd speel het rustig doet, gaat je teamspirit omhoog toch ?
Op zich wel leuk maar als je wat minder in je geld zit nietquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:09 schreef Frutsel het volgende:
das leuke van 22 spelers. 11 spelers voor elk duel![]()
Op zich is dat gewoon mogelijk, al zal hij op woensdag iets minder presteren omdat hij op een andere positie (vleugel -> middenveld) speelt .. maar krijgt wel volle playmaking-training en dat kan erg nuttig zijnquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Op zich wel leuk maar als je wat minder in je geld zit niet![]()
Heb nu zo'n 20 spelers en verander eigenlijk alleen de linie waarop ik train op woensdag..
Is het trouwens slim om een vleugelspeler die je omhoog wil krijgen in positiespel op woensdag gewoon centraal neer te zetten zodat hij in plaats van 50 gewoon 100% training krijg? Of zie ik het te simpel?
Hopenquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:36 schreef qyn het volgende:
[..]
Op zich is dat gewoon mogelijk, al zal hij op woensdag iets minder presteren omdat hij op een andere positie (vleugel -> middenveld) speelt .. maar krijgt wel volle playmaking-training en dat kan erg nuttig zijn![]()
Ik train met 24 spelers, heb 6 centrale middenvelders waar ik wat aan wil verdienen (moeten eigenlijk nog naar 'solid' dit seizoen) .. Dus elke speler komt wel aan bod (ook om de vorm er een beetje in te houden) .. Heb alleen maar één keeper, dus ik zal 's bij de volgende yp eens voor een keeper kiezen..
Wat overigens te doen aan een speler in 'disastrous' form? Speler heeft 'passable' als defending-skill en zou een van m'n betere vleugelverdedigers moeten zijn, echter, z'n vorm stijgt maar niet .. In de wedstrijd haalt ie dankzij z'n vorm een halve ster, terwijl hij in goede vorm 2,5 sterren zou moeten kunnen halen .. wat te doen met deze speler? Opstellen in oefenwedstrijden en hopen dat de vorm nog goed gaat komen, of niet opstellen en hopen dat de vorm goed gaat komen?
Misschien is het eerder gezegd, maar het wordt pas een w.o. aan het einde/begin of op de helft van het seizoen. Tot die tijd speel je tegen een A.I. team. Het A.I. team waar ik vorig seizoen tegen moest was ietsjes lastiger dan voor de reset.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:35 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Kijk bij more details about owner > 5 latest logins en bij more info about team > check line up reset. Bij een reset is het team aan walkover team geworden.
quote:MadKow - Middelburg United (45 minuten gespeeld) 2 - 1
De weersomstandigheden waren prima en t Fietsenhok mocht 459 toeschouwers verwelkomen in hun stadion. MadKow koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Norrfeldt - Svanbratt, James, Koek, Gerritsen - Bossaert, Jasarevic, Coemans, Sithole - Çam, Roest.
Middelburg begon aan de wedstrijd met een interessante 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: van Vooren - Aalderen, Mobers, Brood, Hoefnagels - Bomers, Droge, Gedeon, Abbink - Schutte, van Velsen.
MadKow leek de centrumaanval te prefereren. MadKow produceerde bijna een doelpunt, toen Joep Roest Klaas Bossaert in een prima postitie bracht om te kunnen scoren. De aanvaller was echter niet bij de les en schoot hard naast. Het gezang op de tribunes verstomde toen Middelburg's Steven van Velsen in de 25e minuut de gasten op een 0 - 1 voorsprong bracht door een aanval via de rechterkant. Na een fatale fout van de rechtsback van de bezoekers in de 26e minuut, werd de bal door een alerte Marco Jasarevic onderschept, waarna hij de gelijkmakende 1 - 1 maakt. Cefa Çam gaf zijn team MadKow een voorsprong van 2 - 1, toen hij succesvol beide centrale verdedigers voorbijging en de bal onbereikbaar voor de keeper in de rechterhoek plaatste. MadKow's Hans Koek verliet het veld na 40 minuten, omdat hij nog amper kon lopen. Zijn vervanger was Joshua Croonen. 2 - 1 was de ruststand. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door MadKow, met een indrukwekkende 74 procent balbezit.
quote:KeanoUnited - FC KVK (8 minutes played) 0 - 0
334 spectators arrived at KeanoUnited Arena, where weather conditions were pretty good for football. KeanoUnited had chosen a strategic 3-5-2 formation. They fielded: Dalander - Baselier, Rosel, Block - Overtoom, Kristiansen, Versteegt, Niezing, Buunk - Lannerstedt, Stolte.
KVK started off with a 3-5-2 lineup. Lineup: Ehrenkrook - Keller, Luomajärvi, Capella - Niëns, Warraq, Janssen, Gomes, Grond - Rashid, Bartholome.
Jullie wedstrijd is veel spannender!quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:17 schreef DaMadKow het volgende:
17434455
JAAA:quote:De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar er is nu nog geen verslag uitgebracht. Probeer het over een tijdje weer en dan hebben we hopelijk een verbinding met de commentator in het stadion.
was al bang voor rellenquote:799 fans kwamen naar Camp Amsterdam op deze bewolkte dag. amsterdam begon de wedstrijd met een 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: de Jager - Webers, Gorter, Stolk, Roest - van Schie, Hamerlinck, Storm, van Zuijlen - van Grootel, Onstein.
Zasad begon de wedstrijd met een 3-4-3 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Nilsson - Bye, Svensson, Stigmar - Uddlius, Håkansson, Oxby, Svensson - Börjesson, Hultstad, Persson.
Zasad vertrouwde op hun vaardigheid om te counteren. In de 3e wedstrijdminuut bracht Marcus Uddlius de bezoekers bijna op voorsprong met een spectaculaire omhaal, maar deze belandde op de lat.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:45 schreef Soepkip1980 het volgende:
De wedstrijd is bezig, 43 minuten van de eerste helft zijn gespeeld.
Op Het Klokkenhuis, waren 23554 supporters aanwezig
speel in divisie V. Ben 2 jaar achter elkaar kampioen geworden en kan me nu nog prima redden. Ben trouwens 32 wedstrijden achter elkaar ongeslagen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
damn... bekerwedstrijd? welke divisie speel je?
jezus zeg.. dat doe je goed..quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:49 schreef Soepkip1980 het volgende:
[..]
speel in divisie V. Ben 2 jaar achter elkaar kampioen geworden en kan me nu nog prima redden. Ben trouwens 32 wedstrijden achter elkaar ongeslagen.
tja daar verdien je niet veel aan.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:48 schreef l0pez het volgende:
kom ik aan met 314 toeschouwers
moet je ook nog eens delen met de tegenstanderquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:53 schreef Soepkip1980 het volgende:
[..]
tja daar verdien je niet veel aan.
toeschouwers of echt supporters?quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:53 schreef Flock_Volt het volgende:
Ik heb ook maar 318 supporters.
Sta wel 1 - 0 voor. (Y).
hoe zit dat precies met die inkomsten verdelen?quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:56 schreef Soepkip1980 het volgende:
ik moet mijn inkomsten ook delen. 1/3 gaat naar de tegenpartij. Die speelde vorig jaar namelijk hoger als mij. Sta eerste helft met 1-0 voor.
Mijn team id=208059
quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:59 schreef Keano het volgende:
qyn ik ga je nu inmaken met mijn ball possession van 70 procent![]()
![]()
Thuis spelende team krijgt 2/3quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
hoe zit dat precies met die inkomsten verdelen?
Bij competitie thuis alles, beker thuis 2/3 & uit 1/3, friendly 50/50.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
maarehh ik speel nu toch thuis.. ook al speelde ik als eredivisionist tegen iemand uit divisie 8, thuis is tog thuis? vaag...quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:01 schreef Soepkip1980 het volgende:
[..]
Thuis spelende team krijgt 2/3
Uit spelende team krijgt 1/3
Degene die hoger staat aangeschreven speelt UIT
Ik zie dat je supporter bent....kom je ook bij de fok federatie?quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:01 schreef Soepkip1980 het volgende:
[..]
Thuis spelende team krijgt 2/3
Uit spelende team krijgt 1/3
Degene die hoger staat aangeschreven speelt UIT
Deze regels gelden alleen in de Beker. Dus niet bij vriendschappelijk en competitie.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
maarehh ik speel nu toch thuis.. ook al speelde ik als eredivisionist tegen iemand uit divisie 8, thuis is tog thuis? vaag...
Doen jullie nog wat als Fokfederatie????quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:07 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ik zie dat je supporter bent....kom je ook bij de fok federatie?![]()
We zijn nu nog wat klein maar wat we doen willen we eigenlijk gewoon samen met de rest van de hattrickende fokkers doen die (nog) geen supporter zijn. Nu is er iig de cup, in de toekomst denk ik aan een toto, interviewtjes met leden, logo verkiezing e.d. Goede ideeën zijn natuurlijk altijd welkom.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:16 schreef Soepkip1980 het volgende:
[..]
Doen jullie nog wat als Fokfederatie????
*denkt erover voetbalclub tot golfclub om te toveren*quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:33 schreef Keano het volgende:
2-1
Ach, een heeft slechts een klapje tegen z'n kin gekregen, die speelt vast snel weer meequote:Op woensdag 10 maart 2004 18:38 schreef DaMadKow het volgende:
Sta inmiddels 5-1 voor, maar wel mijn 2 talentvolle jonge verdedigers uit mijn A-selecttie geblesseerd
Allebei 2 weken uitgeschakeldquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:39 schreef qyn het volgende:
[..]
Ach, een heeft slechts een klapje tegen z'n kin gekregen, die speelt vast snel weer mee![]()
Als ik heel eerlijk ben, ik had iets meer verwacht van de spelers die ik nu opstel, vooral omdat m'n middenvelders 2 sterren moeten kunnen halen .. M'n reserveteam is wel slecht in vorm (na staminatraining) .. Elmeri, Mart en Salah hadden 'inadequate' vorm, eentje 'weak' en de rest allemaal poor... En zo te zien voeren ze geen sodemieter uit op het veld als ze in slechte vorm zijnquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:48 schreef Keano het volgende:
Dank je! Ben wel benieuwd naar mijn ratingen want ik had gedacht dat jij iets sterker zou zijn aan je wedstrijden te zien die je al had gespeeld.
oeps my badquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:38 schreef DaMadKow het volgende:
Sta inmiddels 5-1 voor, maar wel mijn 2 talentvolle jonge verdedigers uit mijn A-selecttie geblesseerd
Toeschouwens, supporters, diegene die naar je stadion komen om een potje voetbal te zien.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
toeschouwers of echt supporters?
Vision kan het wel in de OP zettenquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:22 schreef Lortnoc het volgende:
Trouwens nog een handige link voor als je supporter wil worden en geen credit card hebt: http://www.freewebs.com/oligarf/rabosupporter.htm (misschien voor in de op?)
Ow mijn god, wat heb ik slecht gespeeld! Met afstand mijn aller-, allerslechtste wedstrijd ooit. Maar gefeliciteerd met je overwinning!quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:00 schreef FrankyMcG het volgende:
4-1 gewonnen.
Maar een van mijn betere middenvelders 2 weken out!
Heb inmiddels een Argentijnse verdediger bij. Hopelijk vanavond nog een jonkie!
Bij vriendschappelijke wedstrijd wordt de opbrengst van de kaartverkoop 50/50 verdeeld onder de teams. Bij bekerwedstrijden krijgt de thuisploeg 2/3 van de opbrengst van de kaartverkoop en de uitploeg 1/3quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
quote:insane verhoogde de voorsprong naar 0 - 2 toen Toon Grondman de bal vanaf de penaltystip in de linkerbovenhoek binnenschoot. De scheidsrechter gaf in de 62e minuut een penalty als reactie op een overtreding net in de zestien meter. Toon Grondman verzilverde de penalty en bracht de score op 0 - 3. In de 67e minuut kreeg de thuisploeg een penalty. De keeper dook wel de goede hoek in, maar Antonello Frezza kon desondanks de score terug brengen tot 1 - 3.
die site heb ik ook gelezen idd erg goede info als je geen creditcard hebt.. gelukkig was een vriend van mij wel in bezit van eentje.. maar anders had ik dit wel makkelijk gevonden. Dit is trouwens wel alleen voor rabobank internetspaardersquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:22 schreef Lortnoc het volgende:
Zo...2-2 gespeeld in een friendly. Mijn nieuwe spits heeft meteen bewezen te kunnen scoren dus dat is mooi
Vandaag of morgen proberen een nieuwe excellent pm te scoren ergens. Zijn wel erg duur zeg, rond de 500.000 euro met een beetje mazzel zelfs.
Trouwens nog een handige link voor als je supporter wil worden en geen credit card hebt: http://www.freewebs.com/oligarf/rabosupporter.htm (misschien voor in de op?)
Ik vind zelf de 'bookmarks' de handigste opties .. je kunt spelers, wedstrijden, teams e.d. bookmarken, zodat je ze snel terug kunt vinden .. En wat leuke statistiekenquote:Op donderdag 11 maart 2004 08:42 schreef Keano het volgende:
Wat zijn nu eigenlijk de voordelen van Supporter zijn?
Een vriend van mij is het ook en als ik op zijn teampagina kijk zie ik een clublogo en persberichten die hij dan zelf schrijft. Verder die je bij elke speler een poppetje en heb je toegang tot statistieken.
Is dit alles? of zie ik iets over het hoofd.
Ik dacht dat je ook een soort lijstje kon maken als supporter met teams die je vaak bezoekt zodat je niet steeds hoeft te zoeken.
Als ik dit seizoen promoveer naar de VIIe dan word ik misschien ook wel supporter.
Ja maar die uitleg over IBAN e.d. kun je ook gebruiken om zelf een overschrijvingsformlier (internationaal) in te vullen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 01:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
die site heb ik ook gelezen idd erg goede info als je geen creditcard hebt.. gelukkig was een vriend van mij wel in bezit van eentje.. maar anders had ik dit wel makkelijk gevonden. Dit is trouwens wel alleen voor rabobank internetspaarders
Ja daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:25 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ja maar die uitleg over IBAN e.d. kun je ook gebruiken om zelf een overschrijvingsformlier (internationaal) in te vullen.
quote:10-03-2004 at 17:09 Goeie start van het nieuwe seizoen!
Het was zondag,en de eerste competitie rondes gingen van start.We speelden tegen fc KvK.Dit is toch een van de betere ploegen uit deze competitie,Dus we gingen goed gemotiveerd het veld in,We speelden erg sterk,In de Rust stonden we met 3-0 voor,Dat was erg geruststellend.De tweede helft gingen we weer door met het goeie voetbal en uiteindelijk werd het 5-0.Een Mooie start van het seizoen,Aldus Fabian Drummen(verdediger Gabber Maffia)
maakt idd niet uit, alleen het land waarin je speelt maakt wat uit. Je zou dus gewoon bij de Faroer Eilanden kunnen gaan spelen als team (:o) en meteen kunnen beginnen. (bij wijze van spreken, geen idee of daar wel of geen wachtrij is).quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:58 schreef Leonoor het volgende:
In welke regio qua Nederland is er geen of weinig wachttijd? Utrecht heeft ongeveer een maand zie ik net, dus dat schiet niet op:(
-edit- Dat schijnt dus niet uit te maken, in welke regio je het gooit?
na mijn 4-0 overwinning heb ik maandag en woensdag beide dagen 10 nieuwe supporters erbij gekregen. dat tikt wel aan, zit bijna weer op het begin niveau, heb er nu 498...quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:59 schreef qyn het volgende:
Supporters gaan nu per 9 de deur uit .. in 3 dagen weer 18 supporters kwijtgeraakt, nog maar 392 supporters over .. volgens mij wordt het toch eens tijd dat ik (dik) ga winnen, ik zie geen andere optie om die supporters terug te krijgen ..
Heb ik tenminste nog iets bereikt!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:30 schreef engessa het volgende:
Ow mijn god, wat heb ik slecht gespeeld! Met afstand mijn aller-, allerslechtste wedstrijd ooit. Maar gefeliciteerd met je overwinning!
Denk dat Vision het ook wel wist maar even voor de duidelijkheid!quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:31 schreef Vision het volgende:
[..]
maakt idd niet uit, alleen het land waarin je speelt maakt wat uit. Je zou dus gewoon bij de Faroer Eilanden kunnen gaan spelen als team (:o) en meteen kunnen beginnen. (bij wijze van spreken, geen idee of daar wel of geen wachtrij is).
die link voeg ik vanavond wel ff toe aan de openingspost, moet nu naar een vergadering![]()
Ja dat is echt klote aan stamina training, koop daarom altijd alleen midfielders met goed stamina. Dan hoef je maar een keer in een of twee seizoenen stamina te trainen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:32 schreef SuperWeber het volgende:
Sow ik heb 2 weken stamina getraind... Allemaal vormverlies gehad natuurlijk, train ik weer normaal (verdedigen) Heb ik gvd nog steeds vormverlies. Dat gaat wat worden a.s. zondag...
Ik train ook maar 1 keer per seizoen op stamina....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:39 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ja dat is echt klote aan stamina training, koop daarom altijd alleen midfielders met goed stamina. Dan hoef je maar een keer in een of twee seizoenen stamina te trainen.
Heb trouwens nog wat spelers te koop staan: passable defenders, solid playmaker met inadequate passing en defending en een passable playmaker. Check team id 143310 als je interesse hebt.
De meesten doen hier waarschijnlijk mee aan de nu al legendarische Fok!-Cupquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:43 schreef thunderbunny het volgende:
iemand nog een friendly deze week?
teamnaam is No Blesse Oblige team id weet ik nu niet en HT ligt er (weer) uit
kan ook, moet je bij statistieken gewoon een speler aanklikken, en dan zie je al zijn vaardigheden.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:25 schreef Finkelstein het volgende:
weet iemand of je ook met de hattrick organiser kan kijken hoe de trainingen zijn verlopen? heb nog niet echt veel zin gehad om ermee te gaan lopen kloten...
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:11 schreef Lortnoc het volgende:
**
Ik heb op de Fok & Tweakers IRC server de channel #fokhattrick geregistreerd. Lijkt me wel gezellig om op woensdagen en zondagen lekker te lullen met elkaar als de wedstrijden voor de Fok!Cup & competitie bezig zijn.
Kijk even in [irc] #fok FAQ om te lezen hoe je op IRC kunt komen.
**
Ook graag in de OP natuurlijk
Netjes.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:50 schreef Fugie het volgende:
verdediger omhoog naar goed, nu waarde van 150000(stijging van 30000
)
Ik heb wel gekocht terwijl ik wist dat ik bij de volgende update al in de min zou komen .. maar durfde niet meer dan 5000 uit te gevenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:56 schreef TimmyAsd het volgende:
kopen jullie trouwens ook als je in de - staat?
Heb ik wel gedaan ja maar wil ik nu toch wel vanaf. Ik denk dat mijn team zo red. sterk is dus even sparen kan nu wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:56 schreef TimmyAsd het volgende:
jij had je trouwens ook ingeschreven voor de Fok!Cup... je zal wel een HT-mailtje hebben gehad.. Of je nog interesse hebt?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:43 schreef thunderbunny het volgende:
iemand nog een friendly deze week?
teamnaam is No Blesse Oblige team id weet ik nu niet en HT ligt er (weer) uit
ik niet, had als een van mijn doelstellingen om dit seizoen op 250k in de plus te eindigen. Als ik nu (sta 80k in de plus) nog een speler koop denk ik niet dat ik die doelstelling haalquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Hij is weer fijn Coby!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:02 schreef Vision het volgende:
ik heb trouwens meteen ff de OP aangepast zodat er een link naar het Fok!Cup topic in staat, er wat uitleg staat over het hele Hattrick Supporter gebeuren en de bruikbare links die mensen aangedragen hebben even er in gezet
Zekers! Word er helemaal warm van..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:53 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Hij is weer fijn Coby!
dankjequote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:02 schreef Vision het volgende:
ik heb trouwens meteen ff de OP aangepast zodat er een link naar het Fok!Cup topic in staat, er wat uitleg staat over het hele Hattrick Supporter gebeuren en de bruikbare links die mensen aangedragen hebben even er in gezet
Zet er dan gelijk wat in over de Fok! Hattrick Federatiequote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:02 schreef Vision het volgende:
Heel verstandig om te PIC'cen bij zo'n wedstrijd... Ik wilde dat doen bij m'n laatste wedstrijd, tegen een tegenstander waar ik eigenlijk van wist dat ik zou verliezen.. Net voor de wedstrijd toch 'normal' gespeeld .. met 5-0 verloren .. dus had hem gewoon op PIC moeten laten staan, verlies is er toch welquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:07 schreef Finkelstein het volgende:
morgen mogen de gladiatoren weer aantreden. Ik moet tegen een team dat veel beter dan mij is. Dus ik ga PICen mijn TS mag nameliijk wel wat omhoog, weet ik zeker dat ik nog wat aan de wedstijd over hou...
Ik geloof dat er wat in het fokcup topic gevraagd werd aan jou, je was nl. reserve oid maar je kunt nu meedoen. Kijk maar evenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:07 schreef Finkelstein het volgende:
morgen mogen de gladiatoren weer aantreden. Ik moet tegen een team dat veel beter dan mij is. Dus ik ga PICen mijn TS mag nameliijk wel wat omhoog, weet ik zeker dat ik nog wat aan de wedstijd over hou...
wtf is PIC-en??quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:00 schreef Grumpey het volgende:
ik ga gelijk nu kijken, en uiteraard ideeen postenMorgen PIC'en en toch winnen hoop ik!
Staat voor "Play it Cool" en is een opdracht die je bij je teamorders op het wedstrijdscherm kunt opgeven.. Zo heb je "Play it Cool", "Normal" en "Match of the Season" (MOTD).quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
wtf is PIC-en??
edit: Wat hij zeiquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
wtf is PIC-en??
Die link bestaat niet, maar zonder punt op het eind doet ie het primaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:28 schreef Grumpey het volgende:
link is http://groups.msn.com/HattrickBeginnerPaginas
daar heb ik al mijn info vanaf gehaald in begin
weer completer
ik ook niet..quote:Op zondag 14 maart 2004 14:28 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Kunnen jullie hattrick.org nog bereiken ik namelijk niet momenteel
Er komt alweer een inlogscherm, dus volgens mij kun je aan de slagquote:Op zondag 14 maart 2004 14:30 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Maar hopen dat ik m'n opstelling nog kan doorgeven
Ok, dankjewel voor de uitleg, in ieder geval beter dan wat op al die websites staat. Denk dat ik nog gen clown koop. heb wel zo'n halve clown. allemaal succes vanavond...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:52 schreef Grumpey het volgende:
clowns zijn spelers die populair zijn, en daarnaast een goed leider.
Ze zijn te koop vanaf een prijs van ongeveer 80.000, ze worden wel duurder laatste tijd.
wat doen ze? ze zorgen voor het langer hoog blijven van je Teamspirit indien hoger dan bedaard, en sneller stijgen ervan indien lager dan bedaard. Het is ongeveer te vergelijken met het leiderschap van je coach (die heeft eenzelfde effect op dat TS, alleen telt hier alleen het leiderschap, en bij clown is ook belangrijk dat hij populair is)
een speler die sympathiek is en goed leiderschap heeft ook een effect, alleen niet een maximaal effect. Deze spelers zijn echter voor een prikkie te koop (vanaf 1000 euro zeg maar)...
Als je wil zoek ik wel voor clown, zal eens kijken of ik er eentje deze week voor je kan opspeuren, het is nogal goed zoekwerk![]()
edit: staat er nu eentje te koop: 27638300 ( in nederland)
dus als je echt enorme haast hebt!
Ze zijn al voor 60.000 te krijgen met een beetje goed zoeken iig.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:48 schreef Finkelstein het volgende:
[..]
Ok, dankjewel voor de uitleg, in ieder geval beter dan wat op al die websites staat. Denk dat ik nog gen clown koop. heb wel zo'n halve clown. allemaal succes vanavond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |