Ah, hiervoor zijn wij een massaproces aan't voorbereiden. Deze actie is geïnitieerd door de heer QyRoZ en anderen kunnen zich hierbij aansluiten.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:58 schreef 44PJ3 het volgende:
fok! heeft mijn sociale leven verpest, al wat ik daar voor terug krijg is een beetje tekst!
ik klaag jou aan....voor het plaatsten van die gore link...quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:06 schreef dmace het volgende:
Las zojuist dat Tante "Brulboei" Jerney ook FOK aanklaagt. En dat alleen voor wat foto's....
Vraag me af wat ze dan doet met sites zoals [
quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:59 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik klaag Fok niet aan ik vind fok lief![]()
Aanklachten met spelfouten worden nooit serieus genomenquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:51 schreef mcDavid het volgende:
Geachte heer roodbol,
Door toedoen van uw forum, zal ik waarschijnlijk dit jaar niet slagen voor mijn HAVO-diploma.
Hiervoor vraar ik 50000 euro schadevergoeding, plus het schoolgeld, en alle bijkomende kosten die ik dit jaar voor school gemaakt heb (inclusief het geld dat ik op school in de snoepautomaten heb gegooit)
mvg,
mcDavid.
coppy-paste --> word, spellingscontrole, coppy-paste --> terugquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aanklachten met spelfouten worden nooit serieus genomen
Te laat!quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
*tiptoptopic nominatie aandraagt.
Dankjewel QyRoZ, ik ben ook wel blij met deze topic.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:05 schreef QyRoZ het volgende::'(
:'(
Karboenkeltje
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:02 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wij eisen daarom, op verzoek van Staatsbosbeheer, van u de volgende maatregelen:<i>De gebruiker met de naam Alberto wordt gevierendeeld en zijn hoofd wordt onder notarieel toezicht begraven op instructies van de dan dienstdoende boswachter.
Hoogachtend,
Mr. Green, Green research & law INT
quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:06 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding] . Boenkel! Mijn lachspieren! Wat doe je!.
.
.
.
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |