ik neem aan dat je deze versie heb gezien?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:46 schreef Sai het volgende:
Metropolis: Wauw! Indrukwekkend op alle manieren waarop een film indrukwekkend kan zijn! Absoluut fantastische decors, een intrigerend verhaal, sterk drama, en voor een expressionistische film opvallend realistich acteerwerk, beter dan M. Toch zit het me een beetje dwars om een film waarvan zoveel materiaal mist het hoogst mogelijke cijfer te geven (wat hij op basis van het bestaande materiaal wel verdiend). 9+ dan maar.
Natuurlijk (althans, als dat de 118-minuten versie is).quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:53 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik neem aan dat je deze versie heb gezien?
[afbeelding]
Rouge vind ik beter, Blanc iets minder, maar zeker een erg mooie trilogie.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:35 schreef kinky_queen het volgende:
TROIS COULEURS ; BLEU
Mooie en vrij trage film is het eerste deel van Krzysztof Kieslowski's '3 kleuren trilogie', ik hoop dat de andere 2 films ook zo goed zijn!
Alle 3 achter elkaarquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:14 schreef Lady-unicorn het volgende:
Ik heb de marathon van Lord of the Ring zitten kijken
Nee nog niet gezienquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:56 schreef _Flea_ het volgende:
Donnie Darko.
Wat een mindfucker. Zeker wel een aanrader, maar dat is overbodig om te zeggen. Ik neem aan dat bijna iedereen 'm hier al gezien heeft.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:00 schreef MLorena het volgende:
gister lost in translation ..............slecht joh....doellooossseee film!
vind het ook altijd een rot gezicht om naar te kijkenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:06 schreef Timo20 het volgende:
Maar das ook omdat Meg Ryan 1 van me favoriete actrices is
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:18 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
vind het ook altijd een rot gezicht om naar te kijken
![]()
[afbeelding]
hee die krijg ik binnenkort ook van Keeno.nlquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:13 schreef Gorro het volgende:
Warriors, The (1979)
Beter dan verwacht. De film heeft een geweldige sfeer, mede door de goede soundtrack. Het verhaal is lekker ongecompliceerd. Leuk wegkijkfilmpje. ***½
ik heb hem een 2 op imdb gegeven, wat een kutfilm zeg. Ik had hem nog nooit eerder gezien, maar als ik ooit nog eens zelfmoord wil plegen dan zet ik Annie aanquote:Op zondag 7 maart 2004 10:05 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Cijfer?
![]()
Meen je dat? Ik vond Annie een mooie musical. Alle kinderen die de film hebben gezien (die ik ken) vonden het ook prachtig. Ik geef "Annie" een 8 !quote:Op zondag 7 maart 2004 10:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb hem een 2 op imdb gegeven, wat een kutfilm zeg. Ik had hem nog nooit eerder gezien, maar als ik ooit nog eens zelfmoord wil plegen dan zet ik Annie aan
ah, man. Annie deed me weer eens te beseffen waarom ik de gemiddelde musical haat. Elke keer als er wat gebeurde zat ik alweer sarcastisch "goh misschien is het tijd voor een liedje" en ja hoor, koud 10 seconden later werd de muziek weer ingezet en begonnen alle spelers te zingen en alle figuranten de meest debiel danspasjes te doen. strontziek word ik daar altijd van.quote:Op zondag 7 maart 2004 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vond Annie een mooie musical. Alle kinderen die de film hebben gezien (die ik ken) vonden het ook prachtig. Ik geef "Annie" een 8 !
Nou, nou..... Tomorrow is een modderfukker van een songquote:Op zondag 7 maart 2004 17:18 schreef MikeyMo het volgende:
....
Ik haat Annie oprecht.
helaas zingen ze het een kleine 28 keer ofzo in de film evenals Hard Knock Lifequote:Op zondag 7 maart 2004 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nou, nou..... Tomorrow is een modderfukker van een song![]()
![]()
Goh, dat zag ik nou niet aankomenquote:Op zondag 7 maart 2004 17:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
BLAAT
Ik haat Annie oprecht.
Ook net gezien. Zwaar onder de indrukquote:Op zondag 7 maart 2004 17:05 schreef GODFLESH het volgende:
The Passion Of The Christ
-Brutally Hard (marteling / kruiziging)
-Mooi
[afbeelding]
Alleen jammer dat in het verhaal de spijkers door de handen worden geslagen...het is bewezen dat toendertijd de spijkers door de polsen gingen...
Die wilde daarstraks nog bij m'n filmtips voor jou zettenquote:Op zondag 7 maart 2004 21:46 schreef mamamiep het volgende:
Big Fish
Net gezien en ik vond hem echt. Tim Burton heeft weer een mooie aparte film gemaakt en ik ben er gewoon helemaal wegvan. Ewan McGregor vind ik heel erg leuk in deze film
en iedereen die van komische fantasyverhalen houdt, zou ik deze film sterk aanraden
.
Je weet tenminste wel mijn smaak danquote:Op zondag 7 maart 2004 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die wilde daarstraks nog bij m'n filmtips voor jou zettenmaar ik dacht dat je hem al gezien had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mark goes on about his business until he starts a relationship with his neighbor downstairs. She is an innocent who has no clue of the evil that surrounds Mark. Her blind mother however is not fooled because she hears the movie projector playing every night above her bedroom.
The movie is scary and strangely touching as you see Mark's growth through his own eyes. He sees himself as a monster that is responsible yet he really shouldn't be held responsible for the perversions of his own father.
Or should he?![]()
Valt het op?quote:Op maandag 8 maart 2004 11:13 schreef Sanvean het volgende:
Jij kijkt wel door he, ist nie?![]()
Op hoeveel kom je nou zo per dag, jong?
Moet ik me al zorgen maken of zo...?
Cultuurbarbaarquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:16 schreef Sai het volgende:
Heel in het kort wat ik me nog herinner van afgelopen week:
Kingpin: Bagger. Alle grappen zijn (inmiddels?) al bekend en erg flauw. Zelfs de heel aardige cast met o.a. Bill Murray en Woody Harrelson kon de film niet redden. 4,5.
quote:Op maandag 8 maart 2004 11:30 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nee hoor,je hoeft je geen zorgen te maken, en trouwens G. ziet evenveel films als ik...
Okay, dat Sai een cultuurbarbaar is ben ik met je eens. Maar Kingpin is inderdaad bagger, echt vreselijk.quote:Op maandag 8 maart 2004 12:07 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar![]()
Wat heeft iedereen toch tegenwoordig met het woord bagger?quote:Op maandag 8 maart 2004 12:13 schreef California het volgende:
[..]
Okay, dat Sai een cultuurbarbaar is ben ik met je eens. Maar Kingpin is inderdaad bagger, echt vreselijk.
SATAN'S SCHOOL FOR GIRLS (2000)quote:Op maandag 8 maart 2004 11:05 schreef kinky_queen het volgende:
ik ga zometeen de remake kijken, mischien dat dat wel wat is
Jawohl!quote:Op maandag 8 maart 2004 15:21 schreef MikeyMo het volgende:
heb jij geen werk ofzo
Werd dus Le Mari de la Coiffeuse (Patrice Leconte, 1990) op TV5.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:13 schreef Sanvean het volgende:
Vanmiddag thuis, dus ach, kiezen uit een film op TV5 van Patrice Leconte (Le Mari de la Coiffeuse) of van de BBC (Moonfleet van Fritz Lang).
Sorryquote:Op zondag 7 maart 2004 21:04 schreef Timo20 het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Gorro op 07-03-2004 22:38 (tog wel (warez)) ]
Het is eigenlijk erg simpel ik kijk al films vanaf 5 jaar schat ik, en ik verdiep me al vanaf een jaar of 13 ongeveer in films, lees veel recensies in encyclopedieen en op websites en als ik iets zie wat me bevalt dan ga ik er alles aan doen om de film een keertje te kunnen kijken.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:08 schreef Jan-jaap het volgende:
kinky_queen hoe kom je eigelijk aan al die films die je kijkt ? want voor mij zijn ze onbekend
The gospel according to kinky_queenquote:Op maandag 8 maart 2004 20:26 schreef kinky_queen het volgende:
Tekst
wauwquote:Op maandag 8 maart 2004 20:26 schreef kinky_queen het volgende:
verhaal
![]()
Probeer anders een wat film uit de IMDB Top 250 te kijken. Of, wat snobber, wat films uit http://theyshootpictures.com/gf1000_rankingorder.htm deze lijst.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:57 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
wauw![]()
![]()
ja dat is ook een maniermoet ik toch een keer gaan kijken ik huur mijn films nu nog bij de videotheek maar daar heb ik nu bijna alles wat ik leuk vond, al gezien ben gewoon een hele tijd al het zoeken voordat ik een film zie die ik eerder niet gezien heb dus ja dan moet ik maar zo als jou gaan doen
![]()
Leuk lijstje. Maar daar waar IMDb niet snob genoeg is, is deze dan weer een beetje té snob. Hier staan dan weer nauwelijks recente films in. Maar 'k heb hem toch gebookmarked.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:05 schreef Sai het volgende:
Of, wat snobber, wat films uit http://theyshootpictures.com/gf1000_rankingorder.htm deze lijst..
Klopt. Er staan ook enorm vreemde films in die lijst. Wat doet Jimmy Hollywood er bijvoorbeeld tussenquote:Op maandag 8 maart 2004 23:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Leuk lijstje. Maar daar waar IMDb niet snob genoeg is, is deze dan weer een beetje té snob. Hier staan dan weer nauwelijks recente films in.
Is die April in de film ook een harige kerel dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 03:50 schreef HarigeKerel het volgende:
Pieces of April, erg aardig en soms wel een beetje herkenbaar
Nee, da's een chickquote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:59 schreef RoK het volgende:
[..]
Is die April in de film ook een harige kerel dan?![]()
Mallrats is toch met die debiel die in zijn poepgat wriemeld en dan handjes gaat geven ?quote:Op maandag 8 maart 2004 22:37 schreef sterre1981 het volgende:
the pianist en mallrats.
Beetje gek, maar we wilden ies wat niet te luchtig was en ook niet te zwaar op de hand, dus hebben we maar een uitermate debiele film gehuurd en een uitermate zware-kost-film. Gemiddeld valt dat dan wel mee.
Pianist is trouwens erg goed. Ben blij dat ik m nu eindelijk gezien heb.
Mall rats is gewoon echt de meest idiote nonsens film die ik ooit heb gezien, maar wel grappig.. (met name Jay en silent-bob, ook wel bekend van Dogma, waren erg funny)
Ja, geweldige film!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mallrats is toch met die debiel die in zijn poepgat wriemeld en dan handjes gaat geven ?
Die film moet ik ook nog zien. Is die in Nederland op dvd te krijgen? of draait ie in de bios??quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:41 schreef Gorro het volgende:
In America (2002)
Prachtig, ontroerend, beklemmend drama. Je voelt constant het onheil boven de familie zweven, maar het barst nooit helemaal los. De sexscene samen met de boosheid van Mateo is een prachtig staaltje montage. Het acteerwerk van iedereen in de cast is erg goed, zeker ook van de kinderen. En wat een prachtig ontroerend einde. Brok in m'n keel. ****½
toch nog die knuffel gewonnenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:41 schreef Gorro het volgende:
In America (2002)
Prachtig, ontroerend, beklemmend drama. Je voelt constant het onheil boven de familie zweven, maar het barst nooit helemaal los. De sexscene samen met de boosheid van Mateo is een prachtig staaltje montage. Het acteerwerk van iedereen in de cast is erg goed, zeker ook van de kinderen. En wat een prachtig ontroerend einde. Brok in m'n keel. ****½
Zeg maar gerust fantastisch hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
La Passion de Jeanne d'Arc
Very nice indeed.
Hij draait nog op een paar plaatsen in NL in de bios.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die film moet ik ook nog zien. Is die in Nederland op dvd te krijgen? of draait ie in de bios??
Volgende week in Theater De Lieve Vrouw in Amersfoort... als je daar in de buurt woontquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die film moet ik ook nog zien. Is die in Nederland op dvd te krijgen? of draait ie in de bios??
quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:14 schreef Eluc het volgende:
[..]
Volgende week in Theater De Lieve Vrouw in Amersfoort... als je daar in de buurt woont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was dan ook wel het enige verrassende stukje
ik heb m zowat klaar staan, s kijken of t vanavond schiktquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:41 schreef Gorro het volgende:In America (2002)
Arlington Roadquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:59 schreef Eluc het volgende:
Vanavond wil ik een filmpje op tv gaan zien... alleen weet ik niet welke ik moet kijken, Arlington Road of Get Shorty.. welke raden jullie aan?
Ook mijn voorkeur.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:08 schreef Gorro het volgende:
[..]
Arlington Road
okee dank je.. dat wordt m dan!quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:08 schreef Gorro het volgende:
[..]
Arlington Road
Leuke soundtrack ook. Pantera, Anthrax, System Of A Down, Kid Rock, Nashville Pussy, Twisted Sister, Megadeth, Snot,.....quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:05 schreef kinky_queen het volgende:
Op aanraden van SaintofKillers;
STRANGELAND
Geen klassieker, maar desondanks een leuke film.
[afbeelding]
Anthrax en Megadeth was ik fan van, ben nu fan van het wat pittigere werkquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Leuke soundtrack ook. Pantera, Anthrax, System Of A Down, Kid Rock, Nashville Pussy, Twisted Sister, Megadeth, Snot,.....
Linkin Park en Incubus.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Anthrax en Megadeth was ik fan van, ben nu fan van het wat pittigere werk
Cijfer??quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:49 schreef mamamiep het volgende:
Down with love
Wat een leuke comedy. Met Ewan McGregoren Renee Zellweger. Alletwee een zeer leuke rol. De film speelt zich af in de jaren '60 en de kostuums zijn overdreven en daardoor extra leuk. Daar hebben ze veel aandacht aan besteed zo te zien
. Hoewel ik Ewan zijn rol een beetje hetzelfde vond als in Big Fish vond ik dat niet erg. Hij doet het goed en leuk en hij heeft bewezen meerdere soorten rollen aan te kunnen, waardoor dit niet zijn imago wordt
.
Geweldige film!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:02 schreef Drakul het volgende:
Horror klassieker uit 1985. Hou je van zombiefilms met een dosis humor. Dan is deze film wel wat voor jou
Yup zeker weten 1 van mijn favorieten, deel 2 komt ook eindelijk uit op DVD dit jaarquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:16 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Geweldige film!
Kijk ik iedere maand bijna wel een Xl
Watch your tongue boy, if you like this job!!!
[afbeelding]
Ik geef nooit zo vaak cijfers, maar ik zal het eens een tijdje proberen te doen. Kijken of het leuk isquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Cijfer??Valt me mee dat ik niet de enigste ben die deze film waardeert
![]()
tja lynch is wat dat betreft echt je houdt ervan of niet.. ik vind zn films meestal geweldig maar ik ken ook zat mensen die er geen zak aan vinden.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:54 schreef ZeeuwsMeisje het volgende:
The Elephant Man van David Lynch, over de zwaar misvormde Joseph Merrick. Het leek me wel een interessante film maar ik heb geloof ik niet zoveel met David Lynch. Zijn Mulholland Drive kon me ook niet echt boeien.
Kijk het origineel eens...veel meer zeggenskracht. Niet dat overdrevene wat de 2001 uitgave heeft.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:28 schreef Dizer het volgende:
Planet Of The Apes [2001]
Wat een fantastische film. Echt heel goed gewoon en een mega super verhaal wat je aan het denken zet over dieren. Vond alleen het einde en beetje tegenvallen..
Waanzinnig slecht...maar toch afgekeken. Vond hem nog leuk ook.quote:Op zondag 14 maart 2004 13:45 schreef victorinox het volgende:
<a href=""http://us.imdb.com/title/tt0080745/"" target="_blank">Flash Gordon</a>
Enorm slechte sfx en er word door iedereen slecht geacteerd, maar juist om die reden vind ik het leuk om deze film te kijken.
Sinds de update van een paar dagen geleden vind ik het definitief de beste filmlijst op het net. Voor de update stonden er bijna geen recente films in, maar dat is nu gelukkig wat recht getrokken. Erg interessante lijst in elk geval waar ik nog veel uit moet en zal zien.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:17 schreef Eluc het volgende:
http://theyshootpictures.com/gf1000_rankingorder.htm
He wat leuk, een lijst die ik nog niet kende
bedankt Gorro!
The Frighteners?quote:Op maandag 15 maart 2004 21:23 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
nope,quote:Op maandag 15 maart 2004 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
The Frighteners?
Lijkt er anders wel op.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:54 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
nope,
hintje dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |