O Mijn god,
Dom Dommer Domst, maar wel erg apart...
MONSTER MANVreselijk dom, maar daardoor erg leuk, MONSTER MAN is een kruising tussen DUEL en JEEPERS CREEPERS en is een typische splatter movie
![]()
Het is een film die prima thuis zou horen in het euvre van Peter Jackson, ware het niet dat deze met wat andere films bezig is geweest
Kortom, als je een avondje met je verstand op nul naar bagger van de bovenste plank wil kijken, is dit een absolute aanrader!
![]()
![]()
![]()
Het "plot" is nogal simpel en verschrikkelijk clichematig, een jongen gaat naar de andere kant van de V.S om een meiske zijn liefde te verklaren, er gaat ongewild een 'vriend' mee, en ze raken van de weg...
Een lekkere snol wurmt zich tussen de 2 en voordat je "groovy" kunt zeggen worden ze achtervolgt door een monster truck met een misvormde kerel er in.
![]()
Het klinkt allemaal ontzettend wanstaltelijk, maar zoals ik al eerder zei, dit is een film die Peter Jackson gemaakt zou kunnen hebben dus kunnen we hardop lachen met alle Splatter und Gore die op ons word afgevuurd...
* Dit "lijk" praat...![]()
![]()
![]()
Maar wie echter een superspannende horrorfilm verw8 moet maar naar EVIL DEAD kijken, of naar iets anders, want dit is TRASH wat de klok slaat, en heeft nog wel de potentie denk ik om CULT te worden ook...