Die zijn van Madyquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:33 schreef ayla1 het volgende:
Even een vraagje aan Rewino.
Hoe heten die onderbroeken van de Zeeman ook alweer?
Ik denk dat Rewimo over jouw post heengelezen heeft.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:23 schreef Jonnetje het volgende:
![]()
Ja ik vrees het ook, Jonnetje. Mail maar hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat Rewimo over jouw post heengelezen heeft.
Ik zou haar even mailen
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:59 schreef teknomist het volgende:
- Haren los
- Stout aankijken
- Slipjes met bloemetjesmotief
![]()
en dat terwijl die smiley toch best duidelijk is, maar bij SEX asocieren ze het dus kennelijk toch met iets anders...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:55 schreef Brighteyes het volgende:
En we hebben er weer eentje!
In het 'Wat is jouw grootste turn-on, in SEX:
[..]
[afbeelding]
Swets, je hebt mij iig nu dubbel plezier bezorgd met deze smiley!
Naam, adres, en e-mailadresquote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:50 schreef Jonnetje het volgende:
Ha ha was ook een beetje grapje hoor...
Dacht wel dat je er over heen gelezen had.
(ik lees ook wel eens over iets heen, zelfs over een FOTO van Liam met stoere schoenen)
Maar wat mag ik allemaal naar je toe sturen? Naam, adres enz enz?
Weeën.gif is wel duidelijker in elk gevalquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:17 schreef poemojn het volgende:
Wie noemt een perssmiley ook 'push.gif'?Is daar geen beter woord voor?
Spindizzy heeft het hele weekend bezoek gehad, tot 6 uur 's ochtends de Oscars gekeken, de hele maandag in zombiestand rondegelopen en gisteren Brechtoppasdienst (quote:Waar is Spindizzy eigenlijk
Zie je wel, dronkenquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:16 schreef Spindizzy het volgende:
Spindizzy heeft het hele weekend bezoek gehad, tot 6 uur 's ochtends de Oscars gekeken, de hele maandag in zombiestand rondegelopen en gisteren Brechtoppasdienst () gehad.
*HIK* Nietusquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zie je wel, dronken
quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zie je wel, dronken
quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:30 schreef Troel het volgende:
clauwheee, gefeliciteerd trouwens! Vandaag was je toch jarig?
Jazeker!!! *tompouce op bordje legt en aan livelink geeft*quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:02 schreef livelink het volgende:
Clauwhee, gefeliciteerd!! Is er nog een tompouce over??
Ja, om gek van te wordenquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:02 schreef livelink het volgende:
Rewimo, dat gaat allemaal de goede kant op met je vader. Klopt het nu dat er ontzettend veel formulieren moeten worden ingevuld en dat je in een wir-war van regelgeving terechtkomt? Als ik het soms lees in de krant, heb je er wel een dagtaak aan om iets geregeld te krijgen, hier.
Ik loop al bij een internist, daar moet ik de 25e heen die zal me wel weer verder sturen voor onderzoeken ben ik bang. Ik heb het na de geboorte bij Bo ook erg lang gehad door het catheteriseren. En jammer genoeg was dat bij Janneke ook weer het geval en van die tijd loop ik al weer te klooien met blaasontstekingen. De antibiotica's slaan wel aan. De laatste ontsteking was in dec. Toen moest ik 24 uur me urine opvangen enzo. Ik ben nu maar weer braaf aan de cranberry pilen en vit C gegaan (jajajajaja had ik al die tijd moeten doen, maar vergeet het steeds, slik ook zoveel) En maar weer veel drinken.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:40 schreef piglet het volgende:
Jessie, misschien eens vragen bij de huisarts voor een verwijzing naar de uroloog? Zo vaak een blaasontsteking hebben is natuurlijk niet echt goed. Of slaat de antibiotica misschien niet genoeg aan?
Sorry, wist ik niet. Bah, dat klinkt heel vervelend allemaal Sterkte er mee.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:57 schreef jessie het volgende:
[..]
Ik loop al bij een internist, daar moet ik de 25e heen die zal me wel weer verder sturen voor onderzoeken ben ik bang. Ik heb het na de geboorte bij Bo ook erg lang gehad door het catheteriseren. En jammer genoeg was dat bij Janneke ook weer het geval en van die tijd loop ik al weer te klooien met blaasontstekingen. De antibiotica's slaan wel aan. De laatste ontsteking was in dec. Toen moest ik 24 uur me urine opvangen enzo. Ik ben nu maar weer braaf aan de cranberry pilen en vit C gegaan (jajajajaja had ik al die tijd moeten doen, maar vergeet het steeds, slik ook zoveel) En maar weer veel drinken.
Ik schrik alleen steeds van het bloed.
Vraagje ik ben nu ook ongesteld (en nee het bloed zat echt in me urine, had ook echt zo'n blaasontstekingslucht) heeft het dan zin om je urine in te leveren?
ik zie ze wel, nu dan, eerder vandaag waren ze weg... ze zullen er wel aan werken ofzo...quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:27 schreef Jonnetje het volgende:
Zeg trouwens............................,
ligt het aan mij of zijn alle user-icons verdwenen??
Ze zijn er weer hoor. Als je even Control F5 doet (In Internet Explorer) zijn ze er weerquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:27 schreef Jonnetje het volgende:
Zeg trouwens............................,
ligt het aan mij of zijn alle user-icons verdwenen??
Great Looksquote:Op woensdag 3 maart 2004 17:32 schreef pluisje het volgende:
volgens mij heb ik bijna alles van dat andere merk, weet niet meer hoe het heet
Ja diequote:Op woensdag 3 maart 2004 17:37 schreef LadyS het volgende:
[..]
Great Looks
toch?
gigantischquote:Op woensdag 3 maart 2004 17:28 schreef moussy het volgende:
Liefs Bo valt behoorlijk klein
ik heb hem nu al 2 keer koffie gebrachtquote:Op vrijdag 5 maart 2004 08:34 schreef Anitra het volgende:
Hahaha dat is te hopen van wel rickmans
Maar ik kan daar ook niet tegen hoor, loop 30 duizend keer heen en weer om te kijkenof alles goed gaat. Mijn pa zegt dan heel droog ga maar ff koffie zetten
Ze is op dit moment behang aan het afstomenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Getsiederrie, LadyS, het kunnen schatjes zijn, maaruh ook. En je schoonmoeder zal vast niet nog eens bij je langskomen
![]()
hij was net bezig met de eerste baan, toen die zijn tweede bakkie kreegquote:Op vrijdag 5 maart 2004 08:41 schreef Anitra het volgende:
Hahaha Rickmans zo herkenbaar
Tot nu toe alles goed gekeurd?
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 08:47 schreef Anitra het volgende:
Hahahaha iets minder koffie geven dan?![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 08:47 schreef Anitra het volgende:
Hahahaha iets minder koffie geven dan?![]()
we maken dalijk wel even een foto als die beste man klaar is, ga hem maar weer koffie gevenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:13 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe je wel veel foto's maken van de vorderingen Rickmans?
Oh hou op. Ik zou het liefst nu naar de Intratuin gaan en plantjes kopen maar helaas ligt er nog een hele berg puin in mijn tuin van de verbouwing dat nog weg moet.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:38 schreef Anitra het volgende:
Ik heb echt het voorjaar in mijn kop
Heb dus voor half 10 de rekeningen de deur uit
De kamer gestofzuigd en mijn belronde gedaan
Dit gaat eng worden hoor
Ja daar heb ik ook al last van. Ik zat vanmorgen in mijn gedachten al mijn tuin in te richten. En helemaal alleen. Wel een behoorlijke verbouwing. Als het mooi weer is ga ik ook echt wel aan de gang. En straks eens even huisje in orde maken voor het weekend.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:38 schreef Anitra het volgende:
Ik heb echt het voorjaar in mijn kop
Heb dus voor half 10 de rekeningen de deur uit
De kamer gestofzuigd en mijn belronde gedaan
Dit gaat eng worden hoor
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:57 schreef jellepelle het volgende:
Was je al klaar met verven eigenlijk Rick?![]()
Hahaha ik ken het, wil graag ook mijn tuin doen, maar het is net een junglequote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:54 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Oh hou op. Ik zou het liefst nu naar de Intratuin gaan en plantjes kopen maar helaas ligt er nog een hele berg puin in mijn tuin van de verbouwing dat nog weg moet.
Ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hahaha ik ken het, wil graag ook mijn tuin doen, maar het is net een jungle
Dus heb allemaal potjes met bolletje binnen staan hahaha
Omdat ik naast een Appie 5 woon en omdat ik me helemaal scheel erger aan de drukte en de herrie bij de Bas v/d Heijden. Word al sjagerijnig als ik er aan denk.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Spindizzy![]()
Ik mag zeker niet vragen waarom je naar de AH gaat? Dat is toch hartstikke duur
De drukte kan me gestolen worden maar op zaterdag uitgebreid boodschappen doen met mijn man is wel erg gezelligquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk, boodschappen doen in de zaterdagdrukte
nou ja hij wil wel, maar nog niet, volgend jaar is vroeg genoeg voor hem.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:41 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me erg moeilijk, Jeliefqltel wilde ook geen papa worden, maar wij werden onverwacht verrast met de zwangerschap van Christan. Dat was ook een moeilijke tijd, maar als je moet wachten tot een ander wel wil, dat lijkt me ook heel zwaar. Ik hoop dat hij niet al te lang meer nodig heeft om te beslissen
Yian....... (+Miss_D & Mister_D)quote:Op zondag 7 maart 2004 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Onze lievekater
is vandaag één geworden!!! Zijn cake staat in de oven, zijn cadeautjes zijn gegeven en hij is er heel blij mee!!!
Yian
oooooooowwww, het kindje van miss D is jarig!quote:Op zondag 7 maart 2004 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Onze lievekater
is vandaag één geworden!!! Zijn cake staat in de oven, zijn cadeautjes zijn gegeven en hij is er heel blij mee!!!
Yian
Beterschapquote:Op maandag 8 maart 2004 09:17 schreef Belana het volgende:
pffff....ik heb daar toch een migraine aanval..... Kbot komt naar huis zo gelukkig....ik ga bedje in....
Jakkes... beterschapquote:Op maandag 8 maart 2004 09:17 schreef Belana het volgende:
pffff....ik heb daar toch een migraine aanval..... Kbot komt naar huis zo gelukkig....ik ga bedje in....
Lijkt mij een hele goede tipquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:56 schreef coolbabe het volgende:
Tijd voor een nachtlampje op een tijdklok Rewimo; als het lampje uitgaat mag je uit bed komen. Hij is nu op een leeftijd dat hij dat snapt.
Ja, dat is een idee voor het geval het echt een probleem wordt (en we hebben ook nog rolluikenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:56 schreef coolbabe het volgende:
Tijd voor een nachtlampje op een tijdklok Rewimo; als het lampje uitgaat mag je uit bed komen. Hij is nu op een leeftijd dat hij dat snapt.
Neem je camera mee:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Spindizzy, het is inderdaad heerlijk weer, he? Echt zin om een stukje in het bos te gaan wandelen of zo
Stadse muts hierquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Spindizzy, het is inderdaad heerlijk weer, he? Echt zin om een stukje in het bos te gaan wandelen of zo
Digicammetjes zijn geweldig! Niet zeker of je foto goed gelukt is? Nou dan maak je er toch gewoon nog 30 en gooi je weg wat je niet mooi vindquote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:26 schreef Anitra het volgende:
Hahah foto's maken met een digi ken ik niet. Ik ben een ouderwetse muts met een spiegelreflex
Dat doe ik sowieso al, hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:31 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Digicammetjes zijn geweldig! Niet zeker of je foto goed gelukt is? Nou dan maak je er toch gewoon nog 30 en gooi je weg wat je niet mooi vind
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:35 schreef miss_dynastie het volgende:
ik ben dus wel een thema-fotograaf
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:39 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb in een jaar tijd ongeveer 700 pics van de poezebeesten gemaakt
En een paar honderd van mijn nichtje
Je gaat je op een gegeven moment afvragen hoeveel foto's van Brechtje op de glijbaan een mens eigenlijk nodig heeft
Heb ik iets gezegd over een digicamquote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Lieve Rewimo, we hebben niet eens een digicam, dus dat wordt lastig
Naar de meet neem ik mijn gewone toestel mee, dan lever ik het rolletje dinsdag in en heb ik donderdag de foto's
Nee, dat is waar, heb je ook niet gezegd... maar om nu speciaal een rolletje vol te gaan schieten en er dan achter komen dat die foto het net niét is en dan nog een rolletje schieten en af laten drukken en enzovoort:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb ik iets gezegd over een digicamEr zijn zat mensen die met gewone, ingescande foto's meedoen
Sterker nog, er zijn notoire digicam-weigeraars bij
Tuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Tja, Miss_D, ook met een digicam kun je dat ene speciale moment missen hoor![]()
You get the pointquote:Alleen is het wat makkelijker om een heleboel foto's te maken en achteraf te inventariseren. Met analoge fotografie is dat lastiger, en ook een stuk duurder
Ja, dat ie het niet doet om me te pesten, snap ik ook wel. Het is gewoon een giga-ontdekkings-drang wat hij niet kan (en mag!) onderdrukken.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:33 schreef Rewimo het volgende:
Jonnetje, weghalen en afleiden geeft op de lange duur het beste resultaatHou goed in de gaten dat hij nu waarschijnlijk het woord NEE wel begrijpt, maar nog niet kan onthouden waarop dat NEE allemaal van toepassing is. Honderd (of duizend
) keer naar die kast en met zijn neus erin doet ie dus niet om jou te pesten
Naast de door jou al geopperde mogelijkheden is er nog een: geef hem een kastje dat hij wèl open mag maken, en stop daar allerlei interessante maar ongevaarlijke spulletjes in. Plastic bakjes, houten lepels, bekers enz. Geen speelgoed, maar 'echte spullen van mama'. En zet hem elke keer bij dat kastje neer als ie inbraakneigingen vertoont: "Kijk, dat is jouw kastje en dat mag je openmaken. Die andere kastjes zijn van mama."
Met een beetje geluk beperkt hij zich tot dat kastje en ben je (meestal dan) van het probleem af
Zie moeders mooistequote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Tja, Miss_D, ook met een digicam kun je dat ene speciale moment missen hoor![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:25 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Zie moeders mooiste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en om te schaatsenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:28 schreef lady-wrb het volgende:
jaaaaaaaaaa onderzettershet favoriete speelgoed van luca toen hij nog een peuter was.
overal goed voor: om uit te delen, naast elkaar op tafel te leggen, op te stapelen enz enz.
om kort te zijn: hij heeft er tijden plezier van en mee gehad![]()
heel herkenbaarquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:55 schreef LadyS het volgende:
[..]
en om te schaatsen
Nichtje tegen neefje terwijl ze op onderzetters staan te schuiven "ik ga naar Amerika schaatsen, ga je ook mee?"![]()
Hartstikke goed, meid! Fijn dat er zo met je meegedacht wordtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:01 schreef clauwheee het volgende:
Had ik al gezegd dat ik opgelucht ben?
Gemaildquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:07 schreef Rewimo het volgende:
Miss_D, wil je me even mailen op rewimo@fok.nl? Over de raamverf
Helaas niet, daar ben ik ook nieuwsgierig naar! En die mooie foto's van Jonas die we al maanden(?) moeten missen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:15 schreef moussy het volgende:
Weet iemand hoe het met Sweej is?
1 hele taart ?quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:15 schreef Jelief het volgende:
Heb je ook kwarktaart? zoja doe mij er maar een, zet ik ff een bakkie koffie hier...
En Gefeli hè!
quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:16 schreef LadyS het volgende:
[..]
1 hele taart ?![]()
ik wil ook wel een puntje
We kunnen hem wel delenquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:25 schreef Jelief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
laat ik maar geen hele taart nemen dat staat zo onbeschoft....
Wij gaan 1 april naar de Efteling. Altijd op de eerste openingsdag. Ik hou zo van de Eftelingquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb er zo'n zin in
Ik ookquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:42 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wij gaan 1 april naar de Efteling. Altijd op de eerste openingsdag. Ik hou zo van de Efteling![]()
Haha nee hoor, ik ben niet zo'n jaloers type..quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Doe maar een klein puntje, dan... Vangefeliciteerd vriendje van Clauwheee
![]()
![]()
(niet jaloers worden, he
)... heb je hem nog iets cadeau gedaan? Gaan jullie het nog uitgebreid vieren?
Weer een stukje erbij op haar eigen bordje schuift..quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:03 schreef LadyS het volgende:
geen vlaai voor mij, clauwheee![]()
Maar bedankt iig
Grote meidquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:22 schreef LadyS het volgende:
ik heb hem afdie Goochem kleurplaat.. Het heeft even wat voeten in aarde gehad
maar het is gelukt
en met wat voor resultaat:quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Grote meid![]()
quote:JOEPIE, je hebt gewonnen!
Je tekening is giga goed, daarom heb jij Goochem gewonnen!
Vul hieronder je naam en adres in en dan komt hij zo snel mogelijk naar je toe.
Je adresgegevens:
Naam:
Adres:
Postcode:
Tot snel,
groetjes Goochem
Hoi Clauwhee!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:01 schreef clauwheee het volgende:
Goed verhaal over decaan en allerlei mogelijkheden om de studie te verlichten!
Maak je even een hotmailadres aan johquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:40 schreef Angel22 het volgende:
Ja maar hij kan niet registreren.....
We hebben nl maar 1 email adres die geldig is...
*kuch* jij als semi-crew zou toch moeten weten dat registeren met een hotmail account niet gaat op Fok!quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maak je even een hotmailadres aan johEn laat Damey nou even in het Koele Kids topic kijken!!!
er staat een linkje in creatieve uitspattingen. Nieuwe campange om gordelgebruik door kinderen op de achterbank te bevorderen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:50 schreef Troel het volgende:
Wat is Goochem?
www.gordeldier.nlquote:Op woensdag 10 maart 2004 16:50 schreef Troel het volgende:
Wat is Goochem?
Hmm dan kan het zijn dat ik daar laatst al iets van gezien heb langs de snelweg. Zou dat daarvan kunnen zijn of niet?quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:52 schreef Jelief het volgende:
[..]
er staat een linkje in creatieve uitspattingen. Nieuwe campange om gordelgebruik door kinderen op de achterbank te bevorderen.
kleurplaat inkleuren en beestje krijgen dus...
Vast welquote:Op donderdag 11 maart 2004 08:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Hm... zou mijn kat zo'n beest ook leuk vinden?
Leuk Daniman, gefeliciteerd hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 09:23 schreef daniman het volgende:
Vannacht voor het eerst in mijn flatje geslapen, nadat ik gisteravond mijn laatste spullen heb overgebracht en heb ingericht (waaronder mijn computer en mijn adelaar). Foto's komen nog, het is nu nog een te grote rommel in mijn huis voor leuke foto's.
Daniman is blij![]()
Ik heb lekker geslapen alleen woon ik wel bij een wijk-ringweg. Dus ik hoor wel steeds auto's voorbij komen...quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:28 schreef melonovy het volgende:
Ha, goede morgen. Leuk dat je je eerste nacht hebt doorgebracht in je nieuwe woning! En lekker geslapen of is het een beetje onwennig als ie nieuwe geluiden, alleen in je eigen huis zonder ouders???![]()
Wow, wat fijn!!! En rommelfoto's willen we zienquote:Op donderdag 11 maart 2004 09:23 schreef daniman het volgende:
Vannacht voor het eerst in mijn flatje geslapen, nadat ik gisteravond mijn laatste spullen heb overgebracht en heb ingericht (waaronder mijn computer en mijn adelaar). Foto's komen nog, het is nu nog een te grote rommel in mijn huis voor leuke foto's.
Daniman is blij![]()
Weet je het zeker? De hele eettafel ligt vol met van alles, overal staan dozen en plastic zakken, en ook nog gereedschapkisten van mijn vader die nog wat klusjes te doen heeftquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow, wat fijn!!! En rommelfoto's willen we zien
Ja graag, dan voel ik me niet zo schuldig over de zooi hier. Ik ben namelijk ook een klein beetje aan het verhuizenquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:37 schreef daniman het volgende:
[..]
Weet je het zeker? De hele eettafel ligt vol met van alles, overal staan dozen en plastic zakken, en ook nog gereedschapkisten van mijn vader die nog wat klusjes te doen heeft
OK dan maak ik een foto van de rommelquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja graag, dan voel ik me niet zo schuldig over de zooi hier. Ik ben namelijk ook een klein beetje aan het verhuizen![]()
![]()
Zijn ze er? Mooi zo, dat is lekker snel zegquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Dankjewel Rewimo![]()
![]()
Daar hadden en hebben mijn schoonouders nu ook last vanquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:33 schreef LadyS het volgende:
dan heb je het beter geregeld dan wij toen we gingen verhuizen. Wij moesten NA de sleuteloverdracht nog wat spullen weghalen uit ons ouwe huis![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zijn ze er? Mooi zo, dat is lekker snel zeg
Die had ik ff gemist... op ongeveer vijf minuten van waar we nu gaan wonen, we houden van deze buurtquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:40 schreef daniman het volgende:
Verhuizen? Leuk! Van waar naar waar verhuis je? Grote of kleine afstand? *nieuwsgierig is*
Ik heb geen hekel aan voetbal, maar mag dat op een andere zenderquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:40 schreef Lois het volgende:
Leuk hoor dat voetbal *sprak zij diplomatiek* maar nou is er geen ER. Ik verheug me de hele week al op ER.![]()
Handig he, zo''n ding? We hebben er een gekocht voor de zaak en die mogen we privé natuurlijk ook gebruikenquote:Ik heb vandaag zo'n labelwriter gekocht, ik ben eindelijk de archiefkast ordelijk aan het indelen en etiketjes leek me wel makkelijk.
Leuk hè, wij hebben zo'n ding op het werk, ik mag er dus legaal mee spelenquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:40 schreef Lois het volgende:
Leuk hoor dat voetbal *sprak zij diplomatiek* maar nou is er geen ER. Ik verheug me de hele week al op ER.![]()
Ik heb vandaag zo'n labelwriter gekocht, ik ben eindelijk de archiefkast ordelijk aan het indelen en etiketjes leek me wel makkelijk. Ik ben ondertussen net een klein kind in de speeltuin, ik heb overal al etiketjes voor gemaakt (de keukendeur, de koelkast, de chocolaatjes in de koelkast).
tegen de tijd dat ik aan de echte klus moet beginnen kan ik wel weer een nieuwe casette kopen.
gelukkig is Jeroen ook zo en die ging er gewoon mee verder, dan sta ik niet alleen in mijn speelsheid![]()
Echt, als ik Lois en jeroen zou moeten omschrijven dan zegt dit allesquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:40 schreef Lois het volgende:
Ik heb vandaag zo'n labelwriter gekocht, ik ben eindelijk de archiefkast ordelijk aan het indelen en etiketjes leek me wel makkelijk. Ik ben ondertussen net een klein kind in de speeltuin, ik heb overal al etiketjes voor gemaakt (de keukendeur, de koelkast, de chocolaatjes in de koelkast).
tegen de tijd dat ik aan de echte klus moet beginnen kan ik wel weer een nieuwe casette kopen.
gelukkig is Jeroen ook zo en die ging er gewoon mee verder, dan sta ik niet alleen in mijn speelsheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |