wie weetquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:41 schreef berc het volgende:
het glas van jou fietslamp....?
Ik denk dat je al een heel stuk creativiteit moet aanspreken om eerst maar eens een glas object te verzinnenquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:57 schreef m-niki het volgende:
ow alsjeblieft geen glas he..... brrrrrrrrrr.... dan moeten die creatieve hersencelletjes maar weer aan het werk gezet worden....(en ik hoorde ze net al denken: da's nie best, dat iedereen op glas stemt) maar goed, ben daarnaast ook wel erg benieuwd dan wat iedereen er van gaat maken als het dat wel wordt!!
Zeg bedankt, daar gaan mijn ideeënquote:Op woensdag 3 maart 2004 08:42 schreef huiz het volgende:
[..]
Ik denk dat je al een heel stuk creativiteit moet aanspreken om eerst maar eens een glas object te verzinnen
Maar er zullen toch best een hoop ideeën loskomen, bv een bierglas close up waar het schuim zachtjes in het sfeerlicht naar beneden zakt, of van die glazen beeldjes waar een figuur is ingelaserd, of een fonkelend wijnglas naast een overheerlijke maaltijd, of de weerspiegeling van een straatbeeld in de ruiten, of een glasblazer, of wie weet gaan er nog een hoop mensen nog eens naar de kerk (voor het glas in lood dan)
Daar dacht ik eerst ook aan. Maar ik denk dat ik toch maar eens in het Luikse ga kijken. Seraing of Visé ofzo.quote:Op woensdag 3 maart 2004 08:42 schreef huiz het volgende:
[..]of wie weet gaan er nog een hoop mensen nog eens naar de kerk (voor het glas in lood dan)
Ik ook lekker in de natuur. Met glas moet ik weer binnen zitten. Bovendien heb ik daar minder mee. En dus moet ik weer meer nadenken.quote:Op woensdag 3 maart 2004 08:49 schreef Xilantof het volgende:
ik heb maar op bomen gestemt
onder in de topic lijst staat het topic (met een slotje)quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:23 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Glas lijkt me leuk, maar ook geluk lijkt me erg interessant.
Nog een vraagje over februari: Waar vind ik de uitslag?!?
pcies, lekker de natuur in..quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:33 schreef The_Frog het volgende:
[..]
Ik ook lekker in de natuur. Met glas moet ik weer binnen zitten. Bovendien heb ik daar minder mee. En dus moet ik weer meer nadenken.![]()
Fotowedstrijd februari Slowchat en inlevertopic #4quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:23 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Glas lijkt me leuk, maar ook geluk lijkt me erg interessant.
Nog een vraagje over februari: Waar vind ik de uitslag?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |