heb je meteen een onderwerp voor je fotoquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:57 schreef rique het volgende:
groots en kolossaal.
Want dat ben ik ook.
Uiteraard was mijn opmerking licht-ironisch van aard. Mijn stem is zeker serieus, het feit dat het groots en kolossaal moet zijn geeft ruimte voor tegenstellingen en dat is nu juist iets dat wel in mijn straatje past.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heb je meteen een onderwerp voor je foto![]()
Bij een kleurrijk nieuw begin moet ik meteen denken aan die gore foto's die ik soms af moet drukken van geboortes waarbij de placenta enorm kleurrijk en beeldvullend wordt gefotografeerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:14 schreef Abbadon het volgende:
bij elk onderwerp zie ik wel mogelijkheden...behalve bij 'een kleurrijk nieuw begin'
heb jij op 'een kleurrijk nieuw begin' gestemd?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:17 schreef m-niki het volgende:
Gestemd!!
tralalala wat zal het worden, het kan nu echt nog alle kanten op!!
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heb jij op 'een kleurrijk nieuw begin' gestemd?![]()
Da's nou voor het eerst dat jij ergens overheen kijktquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:23 schreef Xilantof het volgende:
hm....
lastig, erg lastig..
denk dat i kvoor bomen ga, maar heb nog neit gestemd
ff over slapen
Tip voor de organisatie
maak ff nieuwe Slowchat ect. is wat duidelijker..
en vermeldt dan ook dit topic, ik keek er over heen
ehm...vanwaar dat dreigend kijkende menneke?? Ik heb al gestemd hoor!! Het was trouwens een van de ideetjes van mezelf (ik had ook: "roest rust, ode aan oude dingen" en "portret", maar die waren blijkbaar niet leuk genoeg) dus ik kan mezelf niet laten zitten he! Daarbij vind ik de andere niet zo leuk, ik had juist zin in allemaal kleurige platen en aangezien de lente eraan zit te komen....dacht ik: leuk onderwerp!!!! Maar goed.... dat hoef jij niet te vinden!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heb jij op 'een kleurrijk nieuw begin' gestemd?![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:28 schreef m-niki het volgende:
[..]
ehm...vanwaar dat dreigend kijkende menneke?? Ik heb al gestemd hoor!! Het was trouwens een van de ideetjes van mezelf (ik had ook: "roest rust, ode aan oude dingen" en "portret", maar die waren blijkbaar niet leuk genoeg) dus ik kan mezelf niet laten zitten he! Daarbij vind ik de andere niet zo leuk, ik had juist zin in allemaal kleurige platen en aangezien de lente eraan zit te komen....dacht ik: leuk onderwerp!!!! Maar goed.... dat hoef jij niet te vinden!![]()
ben de hele ddag met de D70 bezig geweest, lezen, opzoeken, nog meer lezen ect.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:27 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Da's nou voor het eerst dat jij ergens overheen kijkt
D'r komt zo een nieuw slowchattopic aan. Om niet teveel te blijven plakken aan het verleden zal ik de februaritopics even van wat hang en sluitwerk voorzien.
Lente, gekleurde bloemetjes, gele kuikentjes, paaseieren....uhm....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:14 schreef Abbadon het volgende:
bij elk onderwerp zie ik wel mogelijkheden...behalve bij 'een kleurrijk nieuw begin'
??? Waar overheen????quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik kom er wel overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |