6510 is niet bepaald groot hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:13 schreef Sann_e het volgende:
Nokia, en dan een groter model ( bijvoorbeeld de 6510i) groot lettertype met duidelijke menu's. erg simpel telefoontje, maar ook erg handig
Dat is inderdaad geen kleintjequote:Op donderdag 11 maart 2004 18:38 schreef Drommelsch85 het volgende:
De Nokia 7110, zonder twijfel!! ontzettend groot scherm, als je dat niet kan lezen met groot lettertype ingesteldIs in het 2e hands circuit vast nog wel ergens te vinden.
[afbeelding]
Dat is ook een goed idee ja, dank je!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:00 schreef Adelante het volgende:
misschien is een toestel met voice dial ook wel aan te raden
Wil je me even mailen, want dat is denk ik het toestel dat hij eerst had. Dat zou niet gek zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:51 schreef YuckFou het volgende:
ik verkoop in m'n winkel nog ouderwetse toestellen
zo heb ik o.a. voor U een Philips pre-paid model, Hi sim included met beetje BTG voor Eur 11,50
modelletje koelkast, grote knoppen grote letters&het kan bellen that's it...
ik verkoop hem regelmatig aan *oude van dagouders die hun kinders geen dure foon willen geven
Zoiets bedoel je?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:20 schreef veldmuis het volgende:
Ik weet niet of het intussen al bestaat, maar weet wel dat, ik dacht, nokia bezig was aan een telefoon speciaal gericht op ouderen.
Weinig functies, duidelijk display, grote knoppen enzo.
Maar of het al bestaat weet ik niet.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:58 schreef Fok_Bak het volgende:
Kijk eens naar de Nokia 1100. Dat is denk ik echt iets voor je vader. Geen toeters en bellen, niet duur en grote toetsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |