klopt nie helemaal, staat twee keer hetzelfde...!quote:Op zondag 7 maart 2004 15:08 schreef pea4fun het volgende:
Voor het onderwerp kijk hier Fotowedstrijd Maart: Het onderwerp !
Voor deel 1 kijk hier Fotowedstrijd Maart: Het onderwerp !
En hier weer verder
Oeps...sorry...ga kijken of ik het nog kan veranderen...quote:Op zondag 7 maart 2004 15:16 schreef Caar2 het volgende:
[..]
klopt nie helemaal, staat twee keer hetzelfde...!![]()
Komt toch nog heel wat bij kijken om een topic goed te openenquote:Op zondag 7 maart 2004 15:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog even de link naar het Centrale Topic toegevoegd
Er zijn hier al zoveel manieren langs gekomen om bomen te fotograferen dat het niet makkelijk is om er nog iets origineels van te maken. Maar natuurlijk doet de uitvoering ook een hoop.quote:Op zondag 7 maart 2004 15:34 schreef Salvor het volgende:
Opzich hè, had ik ook wel gedacht aan een plantje als "boom". Maar dat was natuurlijk geen boom, dus ging dat misschien niet door. Nu het wel een boom blijkt te zijn moet ik toch nog wat anders gaan verzinnen, omdat Abaddon het ook verzonnen heeft, en wel eerder![]()
*crea mode on.
Die foto is gemaakt met de EOS 300 inderdaad. Ik heb deze foto ietsiepietsie gecurved, maar verder helemaal niets...quote:Op zondag 7 maart 2004 15:59 schreef huiz het volgende:
Die van Caar2 is heel erg mooi, lekker heldere kleuren! Is dat met een Eos 300? Verander je nog wat aan de foto's of haal je die zo uit de camera?
Wat mij betreft mag ie hoorquote:Op zondag 7 maart 2004 15:41 schreef Re het volgende:
Hij is wel uit het archief en ik ga de grenzen van het onderwerp maar even af
[afbeelding]
laat maar weten of deze binnen het onderwerp valt, zo ja, dan is dit mijn inzending
Ik vind hem leuk, ik vind het alleen wat jammer van de plantjes op de achtergrond. Dat maakt dat je eigenlijke onderwerp niet echt scherp aftekent en het ietsie rommelig wordt. My 2 centsquote:Op zondag 7 maart 2004 15:41 schreef Re het volgende:
Hij is wel uit het archief en ik ga de grenzen van het onderwerp maar even af
[afbeelding]
laat maar weten of deze binnen het onderwerp valt, zo ja, dan is dit mijn inzending
quote:Op zondag 7 maart 2004 16:23 schreef Rewimo het volgende:
Kortom, ik had hetzelfde idee als Neok
Ik had hem inderdaad ook 'grasshopper tree' kunnen noemenquote:Op zondag 7 maart 2004 16:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ie hoorIk had in eerste instantie die man op de achtergrond niet eens gezien
Er valt een hoop op te ontdekken
Niet huilen, ik heb nog een paar andere kandidaten voor de wedstrijd, deze zal het denk ik niet worden.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:29 schreef neok het volgende:
[..]
![]()
dat onderken ik ten zeerste, hij is wat (te) druk, maar er valt veel in te speurenquote:Op zondag 7 maart 2004 16:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, ik vind het alleen wat jammer van de plantjes op de achtergrond. Dat maakt dat je eigenlijke onderwerp niet echt scherp aftekent en het ietsie rommelig wordt. My 2 cents
Heeey, een boom MET blaadjesquote:Op zondag 7 maart 2004 16:33 schreef miss_bleu het volgende:
Hmmm ik heb deze nog liggen
[afbeelding]
Laat ik voor de gein eens wat insturen
Ik had zelf wel nagedacht over een boom door mensenhanden gemaakt, maar kon niks leuks verzinnen...quote:Op zondag 7 maart 2004 16:31 schreef Re het volgende:
[..]
dat onderken ik ten zeerste, hij is wat (te) druk, maar er valt veel in te speuren
was ook een eerste idee van mij...maar leek me niet echt te doen met mijn beperkte knutsel-vaardigheden...quote:Op zondag 7 maart 2004 16:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik had zelf wel nagedacht over een boom door mensenhanden gemaakt, maar kon niks leuks verzinnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |