700 toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Komt nu weer het verschrikkelijk boeiende verhaal over die vijfhonderd leden tellende Joodse stam?
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
700 toch?
Vergeet bovendien niet dat de overwonnen Arabische volkeren een keuze moesten maken tussen doodgaan en moslim worden.
dat gold vooral veelal niet als zij al christen of jood warenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
700 toch?
Vergeet bovendien niet dat de overwonnen Arabische volkeren een keuze moesten maken tussen doodgaan en moslim worden.
Inderdaad, het was gewoon anders, maar als een moslim Mohammed bewondert, zal ik hem daarop aanspreken, net als ik dat doe bij een christen die een 1 of andere christelijke moordenaar bewondert.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:35 schreef Monidique het volgende:
Tsja, 'vroeger' waren alle volkeren barbaarser dan ons. Moslims hadden hun brutaliteiten, christenen slachtten christenen, jodne en moslims af in het Midden-Oosten en voerden een veroveringsoorlog in het huidig Spanje en de Indianen slachtten weer mensen af. 'Vroeger' was het gewoon wat anders.
Inderdaad, maar wel als ze niet-gelovig waren. En dat blijft moor.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:37 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat gold vooral veelal niet als zij al christen of joods waren
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:35 schreef Monidique het volgende:
Tsja, 'vroeger' waren alle volkeren barbaarser dan ons. Moslims hadden hun brutaliteiten, christenen slachtten christenen, jodne en moslims af in het Midden-Oosten en voerden een veroveringsoorlog in het huidig Spanje en de Indianen slachtten weer mensen af. 'Vroeger' was het gewoon wat anders.
of ze werden 'gewoon' slaaf, wat wel veel gebruikelijker (en ook wel dan logischer) wasquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wel als ze niet-gelovig waren. En dat blijft moor.
Dat zoveel moslims slavendrijver Mohammed nog bewonderen joh!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:42 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
of ze werden 'gewoon' slaaf, wat wel veel gebruikelijker (of logischer) was
Niet raar opkijken als de slavenhandel erbij wordt gehaald als een nationalist het heeft over trots zijn op de cultuur en geschiedenis van Nederland dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Inderdaad, het was gewoon anders, maar als een moslim Mohammed bewondert, zal ik hem daarop aanspreken, net als ik dat doe bij een christen die een 1 of andere christelijke moordenaar bewondert.
die bewondering slaat daar dan ook niet op, eigenlijk (althans voor het overgrote merendeel van de moslims denk ik)quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat zoveel moslims slavendrijver Mohammed nog bewonderen joh!
LOLquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:51 schreef Monidique het volgende:
Over zionisten gesproken, [afbeelding].
Ja, die link kreeg ik ook geforward.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:51 schreef Monidique het volgende:
Vader Abraham, I presume?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:51 schreef Monidique het volgende:
Lol!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:04 schreef Monidique het volgende:
Maar ja, tijden veranderen, [afbeelding].
Wat een vergelijking...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Niet raar opkijken als de slavenhandel erbij wordt gehaald als een nationalist het heeft over trots zijn op de cultuur en geschiedenis van Nederland dan.
En als iemand Hitler bewondert omdat hij een dierenliefhebber was?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:45 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
die bewondering slaat daar dan ook niet op, eigenlijk (althans voor het overgrote merendeel van de moslims denk ik)
Zal ik dan maar over de 4e wereldoorlog beginnenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:04 schreef Monidique het volgende:
Ik zal maar niet over de Tweede Wereldoorlog beginnen,!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |