LOLquote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:03 schreef _bigmac_ het volgende:
Waarom zou de politiek zich druk maken over smilies :S.
Die hebben het al druk genoeg met domme huwelijke . van foute meisjes en foute jongens van de ooh zo foute beatrix.
wahahaha!quote:
Ga het even allemaal verpesten, zeg,quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:08 schreef gelly het volgende:
Orthodoxe joden zijn juist geen zionisten.
Sorryquote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ga het even allemaal verpesten, zeg,.
kan eigenlijk wel, maar het hoeft dus nietquote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:08 schreef gelly het volgende:
Orthodoxe joden zijn juist geen zionisten.
Zover ik weet vinden orthodoxe joden dat de staat Israël illegaal is, en wachten ze tot God hen een stuk land toewijst.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:10 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
kan eigenlijk wel, maar het hoeft dus niet
ja, idd, maar (sommige) andere orthodoxe groeperingen vinden dat dus niet, en zijn veelal ook voor het continueren van de bezetting van het verdere Palestina, bv.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Zover ik weet vinden orthodoxe joden dat de staat Israël illegaal is, en wachten ze tot God hen een stuk land toewijst.
Nahja, het is iig geen zionisten smiley, slotjequote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:14 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ja, idd, maar (sommige) andere orthodoxe groeperingen vinden dat dus niet, en zijn veelal ook voor het continueren van de bezetting van het verdere Palestina, bv.
LOLquote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Zover ik weet vinden orthodoxe joden dat de staat Israël illegaal is, en wachten ze tot God hen een stuk land toewijst.
Wat zou dan een typische zionisten-smiley zijn?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Nahja, het is iig geen zionisten smiley, slotje
met een muur erbij...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat zou dan een typische zionisten-smiley zijn?
De overheid zou een verbod op die smiley-reeks moet prediken.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:05 schreef pberends het volgende:![]()
![]()
Ach, POL is al een tijdje naar de knoppen en de mods schijnt het geen hol te interesseren dus doe ik maar mee. Ik vind het eigenlijk al triest genoeg dat jij nog steeds kan posten.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:17 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
Nog ff en dit topic wordt serieus inhoudelijk.
Lang leve geen moderatie
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:20 schreef Elroyb het volgende:
[..]
met een muur erbij...
[dualisme]quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
De overheid zou een verbod op die smiley-reeks moet prediken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |