Wat de fuck heb jij voor een fucked op fucking signature?quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:07 schreef mat_herben het volgende:
wat is er met abe dan?
quote:Er zat geen boze opzet in deze actie, het is niet Roys stijl om iets zoals dit te doen.'
quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:11 schreef jpzegthallo het volgende:
Ferguson:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:09 schreef Doc het volgende:
Je hebt gelijk. Bluezz, het is een Herman Brood look-a-like.
[afbeelding]
Abe
en
[afbeelding]
Herman
ja ik ben een campagne aan het voeren.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat de fuck heb jij voor een fucked op fucking signature?
zal ik 's ff lekker in je bek SCHIJTEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:34 schreef groenteboer het volgende:
trouwens tijd voor bier iemand met tapvegunning in de buurt?
noted and correctedquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Psst, groenteboer, het is /join #voetbal, niet /joen #voetbal.
Mooi.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:47 schreef groenteboer het volgende:
[..]
noted and corrected
Voetbalquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:24 schreef mat_herben het volgende:
[..]
ja ik ben een campagne aan het voeren.![]()
Abe komt je halen, abe komt je halen! Abe komt je halen als je slaapt!quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:09 schreef Doc het volgende:
Je hebt gelijk. Bluezz, het is een Herman Brood look-a-like.
[afbeelding]
Abe
en
[afbeelding]
Herman
Volgens mij heeft ie die niet meer nodig en doorgegeven aan Foppe.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:54 schreef SCH het volgende:
Waar is zijn rollator?
Fryske spelling?quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:00 schreef SCH het volgende:
Lelyke pyama zeg
Ah, daarmee walste hij gisteren over sneeuwwitje heenquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie die niet meer nodig en doorgegeven aan Foppe.
Sneeuwvlokje en de 11 dwergen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:02 schreef SCH het volgende:
Ah, daarmee walste hij gisteren over sneeuwwitje heen
Tegen een standbeeld durven ze welquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:03 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Dat was een laffe actie.
ja, wist je dat nietquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Voetbal
Huilliequote:Op donderdag 26 februari 2004 23:03 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Dat was een laffe actie.
"Geint" Heerenveen eigenlijk terug? In de media zie je alleen acties van Groningen...quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:07 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Huillie![]()
De schade was dan ook onherstelbaar. Beetje ludiek geinen moet kunnen. Zelfs de clubleiding van Heerenveen kon het wel waarderen.
Wat vond jij dan een goede actie? Centrum slopen? Omdat er dan tegenstanders zijn om je te slaan?
Ja. Ze hebben eens onze middenstip gejat, een visvergunning afgeleverd bij Beukenkamp omdat die maar eens moest gaan vissen en een kapsalon opgericht omtrend die Barsom-rel. Die laatste was echter zelfspot.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
"Geint" Heerenveen eigenlijk terug? In de media zie je alleen acties van Groningen...
Vernielen, geweld en bekladden vind ik geen toffe acties. Dat de middenstip weg werd gehaald was ook te verwachten. Het moet niet van kwaad tot erger woren. De actie met die grenspost was tof.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:07 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Huillie![]()
De schade was dan ook onherstelbaar. Beetje ludiek geinen moet kunnen. Zelfs de clubleiding van Heerenveen kon het wel waarderen.
Wat vond jij dan een goede actie? Centrum slopen? Omdat er dan tegenstanders zijn om je te slaan?
weinig voetbal gezien de laatste 48 uur, maar dat zal wel door mijn bril komen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:05 schreef mat_herben het volgende:
[..]
ja, wist je dat niet
Bij die actie met de grenspost is wel 'Zoll' op de weg geklad hoorquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:21 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Vernielen, geweld en bekladden vind ik geen toffe acties. Dat de middenstip weg werd gehaald was ook te verwachten. Het moet niet van kwaad tot erger woren. De actie met die grenspost was tof.Dat zijn de leuke dingen.
Dat wist ik niet. Stelletje verfboerenquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:40 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Bij die actie met de grenspost is wel 'Zoll' op de weg geklad hoor
D't staat nog aardig wat klaar inderdaadquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:58 schreef Eilanden het volgende:
Tis hier nog droog, maar volgens mij is er genoeg sneeuw voorspelt
Zoals JC al meldde: "elk nadeel heb z'n voordeel"quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Hulde aan psv!
* FrankyMcG is gewoon echt in slaap gevallen onder die match!
Voordeel is dat ik nu wel uitgeslapen ben!
en dat het maar een grote knul mag worden, SCH ??????quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:21 schreef SCH het volgende:
Taart
Gefeliciteerd Mama en Papa's Vegeta
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:22 schreef Bjoro het volgende:
Zoals JC al meldde: "elk nadeel heb z'n voordeel"
Franky heeft de slag om droomland verloren ??quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb nog verwoede pogingen gedaan om wakker te blijven, maar toen ook nog eens Jan Marijnissen aan het debatteren was, heb ik de moet opgegeven!
Yepz, gebeurd niet vaak, maar dit keer moest ik er aan toegeven!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:25 schreef Bjoro het volgende:
Franky heeft de slag om droomland verloren ??
Koffie dan maar om de dag te beginnen ???quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yepz, gebeurd niet vaak, maar dit keer moest ik er aan toegeven!
Gezien de omvang van zijn moeder zal dat geen problemen hoeven op te leverenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dat het maar een grote knul mag worden, SCH ??????
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:28 schreef SCH het volgende:
Gezien de omvang van zijn moeder zal dat geen problemen hoeven op te leveren
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Gezien de omvang van zijn moeder zal dat geen problemen hoeven op te leveren
Wel lief dat je in ieder geval nog aan ons denkt !!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:33 schreef SCH het volgende:
Nog 5 nachtjes slapen en dan denk ik aan jullie vanaf een prachtig strand, genietend van de zon en mijn eigen atletische lichaam
Broek uit jij, het is vandaag nudistendag in Hoolsquote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:37 schreef zjroentje het volgende:
Mogguh mensen.
Zo lekker weer is het nu ook weer niet op het strand bij Hoek van Holland!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:33 schreef SCH het volgende:
Nog 5 nachtjes slapen en dan denk ik aan jullie vanaf een prachtig strand, genietend van de zon en mijn eigen atletische lichaam
Ging toch ook per ongeluk.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:12 schreef Doc het volgende:
[..]
[afbeelding]
RedNosed Demento is grappig
En ik weet dus weer eens nergens vanaf.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Broek uit jij, het is vandaag nudistendag in Hools![]()
Story of your life tochquote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:42 schreef zjroentje het volgende:
En ik weet dus weer eens nergens vanaf.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Story of your life toch
Oh - bij het reisbureau zeiden ze van wel hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo lekker weer is het nu ook weer niet op het strand bij Hoek van Holland!
Ik had me wat dik aangekleed om de andere Hoolshomo niet in verleiding te brengenquote:Atletisch lichaam? Did I miss something!
Ik zal maar niet zeggen voor welke club die maat was, ander zullen er meerdere inkoppertjes volgen!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:03 schreef SCH het volgende:En zoek je vrienden uit
Hopelijk stoort het je niet dat ik ff de andere kant op kijk ?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:32 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft superklus definitief binnen gehaald en doet naakt vreugdedansje rond de paal
van Franky
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:32 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft superklus definitief binnen gehaald en doet naakt vreugdedansje rond de paal
Geen kunstliefhebber?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:36 schreef Bjoro het volgende:
Hopelijk stoort het je niet dat ik ff de andere kant op kijk ?
Doet Fok! het eindelijk weer gaat ie wegquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:43 schreef sqlsmurft het volgende:
okay mensen Fok doet het eindelijk weer eens als ik online ben
Zo pleitos. Ga een examen doen voor mijn werk.
Wish me luck I need it...
Types als jou proberen altijd alles goed te praten door het slachtoffer in daderrol te duwen!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:45 schreef SCH het volgende:
Misbruik? Ik zag heel wat anders gebeuren
Spierbundel? Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:44 schreef FrankyMcG het volgende:
een Friese naakte spierbundel!
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Types als jou proberen altijd alles goed te praten door het slachtoffer in daderrol te duwen!
En ik word meteen opgepakt als ik een 17 jarig meisje d'r eerste sexuele eervaringen wil bij bijbrengen!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:47 schreef SCH het volgende:En ik kom er altijd weer mee weg
De maatschappij wil gewoon voorkomen dat je haar voor de rest van haar leven traumatiseert!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En ik word meteen opgepakt als ik een 17 jarig meisje d'r eerste sexuele eervaringen wil bij bijbrengen!
't leven is zo onrechtvaardig!
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Luitjes, zoals beloofd dan een fototje van de Hools-mascotte. Had het vorige deel niet gezien, lekekr vrij he...
Komt ze!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Luitjes, zoals beloofd dan een fototje van de Hools-mascotte. Had het vorige deel niet gezien, lekekr vrij he...
Komt ze!
Are you looking at me???quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Komt ze!
[afbeelding]
Die laat niks aan zich voorbij gaan met zulke ogenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Komt ze!
[afbeelding]
Iedere keer als jij over sex wilt beginnen, proberen we dat kosten wat kost te voorkomen!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:08 schreef SCH het volgende:
Hebben we het net even over seks, komt er een baby binnen
Pas op he...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:08 schreef SCH het volgende:
Hebben we het net even over seks, komt er een baby binnen
ja......geen kunstliefhebber !quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen kunstliefhebber?
Vooral het tweede deel van de quote was leuk hoor: "het is niet Roys stijl om iets zoals dit te doen"quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:41 schreef zjroentje het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 26 februari 2004 21:12 schreef Doc het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
RedNosed Demento is grappig</div></blockquote>Ging toch ook per ongeluk.
what's wrong with the Fristi'squote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:36 schreef DutchGooner het volgende:
Morguh,uno baco bitte
Er komt een moment in je leven dat je wat dingetjes moet veranderen,dit is er zo 1quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
what's wrong with the Fristi's
onder het motto van kleine jongens worden groot...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er komt een moment in je leven dat je wat dingetjes moet veranderen,dit is er zo 1
Alcohol; de oplossing voor al je zorgen!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:55 schreef Bjoro het volgende:
of zijn er problemen die door de alcohol verminderen ???
psssst bluezzz kijk eens op pag 3 van dit topic !!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:10 schreef Bluezz het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/499107
8 maanden ruim...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:55 schreef Suijk het volgende:
Dank je!
Gefeliciteerd met je zoontje!
En een mooie foto, hoe oud is ze nou?
en bedankt!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onder het motto van kleine jongens worden groot...
of zijn er problemen die door de alcohol verminderen ???
tis geen verwijt maar een vraag !!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en bedankt!![]()
Ik doelde meer op "kleine jongetjes worden groot"quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis geen verwijt maar een vraag !!!!
ha ha ha, dat was ook een vraag !!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik doelde meer op "kleine jongetjes worden groot"
Awwww ..... *Eilanden aait knulletje over z'n bol .........quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er komt een moment in je leven dat je wat dingetjes moet veranderen,dit is er zo 1
4 flessen whiskey en een blikje Knaks?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:58 schreef golfer het volgende:
Zo, ff verjaardagsboodschappen gedaan: bijna 100 euro aan drank en hapjes.
Hoezo, met de komst van de euro is het leven niet duurder geworden?
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:14 schreef MaxPower het volgende:
[..]
4 flessen whiskey en een blikje Knaks?![]()
heeft hij in huis gehaald voor het geval andre hazes langskomt !!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:41 schreef SCH het volgende:
Laat die knaks maar weg bij golfer hoor
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:14 schreef MaxPower het volgende:
4 flessen whiskey en een blikje Knaks?![]()
Ja.. sorry, had weer eens dingen gepost zonder alles na te lezenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:37 schreef Bjoro het volgende:
psssst bluezzz kijk eens op pag 3 van dit topic !!!!!!!!
zie je dat wij er ook lekker vroeg bij waren !!!
Toch niet met gerald Vanenburg ?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:02 schreef methodmich het volgende:
Morgen weer mijn column! De vloer aanvegen met ambitieuze jeugdtrainers, altijd leuk.
Als ie volgende keer eens wat doorlaat wel ja...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:47 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Zeljko Kalac vandaag.
Betere ja. Ga trouwens 10 maart naar de Counting Crows. Ben benieuwd. Herinner me nog dat we het ooit over hen in MUZ hebben gehad.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:18 schreef methodmich het volgende:
Wat is erger ? Blöf of Dries Roelvink ? Hij blijft leuk!
Oeh, op welke pagina staat ze??quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Betere ja. Ga trouwens 10 maart naar de Counting Crows. Ben benieuwd. Herinner me nog dat we het ooit over hen in MUZ hebben gehad.
Wat vind je trouwens van de Mascotte? Zonder Hiddink-chantage geplaatst hoor...
Dries is erger
Ik doe m'n best.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:18 schreef methodmich het volgende:
Ook lief namens je vriendin. Prachtige zin...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:
Heb al gereageerd tong!
En DD: Carmen is lief! Ook namens mijn vriendin.
Het gaat om de emotie.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ook lief namens je vriendin. Prachtige zin...
En die wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het gaat om de emotie.
Het is net of ze Hools voor t eerst binnenkomt en denkt: oooooh, wat mooi.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:35 schreef zjroentje het volgende:
De mascotte heeft wel![]()
ogen.
Ah, jij bent dus die gozer uit Kampen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:44 schreef methodmich het volgende:
Ik ga naar de brievenbus!
Jaap Stam?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ah, jij bent dus die gozer uit Kampen.
Is er dan een einde aan gekomen?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:44 schreef ErikT het volgende:
En dit was natuurlijk ook zo
Haalt Jaap al die brievenbussen leeg?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jaap Stam?
gezellig.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Sooo, dochter van een vriendin van me moeder zit op Curacao voor stage.
Is een van die huisgenoten van haar door zijn hoofd geschoten daar!
Minder.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Sooo, dochter van een vriendin van me moeder zit op Curacao voor stage.
Is een van die huisgenoten van haar door zijn hoofd geschoten daar!
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind het hele "Hij werd zomaar beschoten verhaal dan ook vrij ongeloofwaardig!"
Je kan maar 1 keer voor de eerste keer binnenkomen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is er dan een einde aan gekomen?![]()
True! Het kan ook zeker wel zo zijn!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:12 schreef tong80 het volgende:
John Lennon werd ook zo maar beschoten.
Lul je je knap uit.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je kan maar 1 keer voor de eerste keer binnenkomen natuurlijk
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Lul je je knap uit.
Halle Berryquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gaat dadelijk maar eens Gothica kijken met Haaaaaaail Berry!
[afbeelding]
Krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:59 schreef just me het volgende:
* just me komt even zielig doen.. de aftakeling heeft wederom toegeslagen, in mijn dropje zit nu een stuk kies
Heb hetzelfde gehad. Is dat echt leeftijd gerelateerd ?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:59 schreef just me het volgende:
* just me komt even zielig doen.. de aftakeling heeft wederom toegeslagen, in mijn dropje zit nu een stuk kies
Nou succes er me JustKiesquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:22 schreef just me het volgende:
zelfs kwoten gaat niet meer..
hoe ik het voor elkaar krijg?? geen idee.. het was munt-drop en tja.. die kies zal wel een kroon moeten worden en dat kost veeeeel munten!
Tong80.. het is idd afhankelijk van de leeftijd
Berikutquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:29 schreef Eilanden het volgende:
Wat staat daar rechts onderin van die cover?? Berekut?
Volgens mij doet ze dat alleen voor veeeeeeeeele miljoenen in een filmquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:35 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Berikut
Halle Berry hmm.....
Zal ze naakt erin staan.
Waarom alleen in een film?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze dat alleen voor veeeeeeeeele miljoenen in een film
Omdat dat meer opbrengtquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:51 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Waarom alleen in een film?.
Nog even en dan is ie wegquote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:58 schreef keeper het volgende:
Is die enge Abe al weer weg?.
Dan is golfer of doc wel zo lief om die te sluitenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:26 schreef Eilanden het volgende:
Pas maar op dit ik niet een topic aanmaak: Abe blijft nog effetjes hangen ofzo![]()
Slijmbalquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:33 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Dan is golfer of doc wel zo lief om die te sluiten.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:18 schreef methodmich het volgende:
tquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:31 schreef mitt het volgende:
Blaaaaaaaaaaaaa
Mjah, ik kan er nog allemaal niet echt aan wennenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
t
verman je Mitt.. uiteindelijk went allesquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:34 schreef mitt het volgende:
[..]
Mjah, ik kan er nog allemaal niet echt aan wennen
nog effe op de tanden bijten, strax is het mogelijk om de oud ekleuren in te stellenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:40 schreef Eilanden het volgende:
Idd ... layout en kleur is nog steeds rampzalig maar het begint te wennen .. beetje bij beetje
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:49 schreef SCH het volgende:
ben ik er weer ns is er niemand meer
en het was weer gezellig,tijd om op te stappenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:51 schreef SCH het volgende:
Hey DG - beter dan niks in ieder geval
Nee kom op, hier een baco-fristi van me, was een grapje lieverd.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
en het was weer gezellig,tijd om op te stappen![]()
en dag hoor,zal eens kijken of het niveau in ONZ hoger is dan hier in Hools op het momentquote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee kom op, hier een baco-fristi van me, was een grapje lieverd.
Mission completedquote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:55 schreef DutchGooner het volgende:
en dag hoor,zal eens kijken of het niveau in ONZ hoger is dan hier in Hools op het moment![]()
zoiets mag je natuurlijk ook gelijk zeggen.ik dacht dat jij zo recht door zee was?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Mission completed
Ikke? Ik ben een rat man.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zoiets mag je natuurlijk ook gelijk zeggen.ik dacht dat jij zo recht door zee was?
Mwah,weer gewerkt,niet echt bijzonders dus en je hoeft verders niets te wetenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je een leuke avond gehad. Is er nog iets dat ik moet weten?
En vind je er nog iets van?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:02 schreef DutchGooner het volgende:
Mwah,weer gewerkt,niet echt bijzonders dus en je hoeft verders niets te weten
Ja,was weer kut zoals gebruikelijk op de vrijdagavondquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:03 schreef SCH het volgende:
[..]
En vind je er nog iets van?
Neuh,eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:06 schreef SCH het volgende:
Wil je nog iets van mij weten?
Neuh, da'k donderdag naar de Canarische eilanden ga, interesseert je dat wellicht?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Neuh,eigenlijk niet.
Is er iets wat ik per se moet weten van je?
Kijk dat is beter nieuws.Hoe lang hebben we rust?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Neuh, da'k donderdag naar de Canarische eilanden ga, interesseert je dat wellicht?
Ik ga meteen ns checken of er internetcafes zijn daaroquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
Kijk dat is beter nieuws.Hoe lang hebben we rust?
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga meteen ns checken of er internetcafes zijn daaro![]()
pffff,jij hebt echt een hoge pet van jezelf op he?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:13 schreef SCH het volgende:
Je zult me nog missen man - wat moet je nou zonder mij? Geef maar toe
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
pffff,jij hebt echt een hoge pet van jezelf op he?![]()
een smiley met de mond open en een kusjequote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:14 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
laten we het hopenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:15 schreef SCH het volgende:
Oh jakkie, ik geloof dat er een misverstand is
Een overduidelijk gevalletje van een misverstand dus,gelukkigquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:17 schreef SCH het volgende:
Nou als je het niet erg vindt, sla ik je uitnodiging af
Fijn dat je het zo sportief opneemtquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:18 schreef DutchGooner het volgende:
Een overduidelijk gevalletje van een misverstand dus,gelukkig![]()
Ik ben de beroerdste nietquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Fijn dat je het zo sportief opneemt![]()
Inderdaad, die titel is al vergevenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
Ik ben de beroerdste niet
Zo zou je het kunnen noemen jah,het niveau laat nog te wensen over maar het is een begin...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:19 schreef SCH het volgende:
Volgens mij voeren we een gesprek, DG
en het is nu echt tijd geworden om mijn vertier vannacht ergens anders te zoekenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, die titel is al vergeven![]()
Als ik zeg dat ik het niveau best wil opkrikken, ga je zeker weer angstig kijken?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen jah,het niveau laat nog te wensen over maar het is een begin...
gek hequote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik het niveau best wil opkrikken, ga je zeker weer angstig kijken?![]()
in jouw geval wel jaquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
gek he![]()
blablablaquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:24 schreef SCH het volgende:
[..]
in jouw geval wel ja
gotyaquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
blablabla
Als Justmuts dit topic morgen ziet is ze er niet meer weg te slaanquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:27 schreef SCH het volgende:
[..]
gotya![]()
Kheb wel een leuk topic voor JM en Tong80 gevonden:
oogschaduw op ouder wordende huid....
Maar ik denk dat het in haar geval een verloren strijd is.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:27 schreef DutchGooner het volgende:
Als Justmuts dit topic morgen ziet is ze er niet meer weg te slaan
In haar geval zijn er wel meer dingen verlorenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het in haar geval een verloren strijd is.
Poor soul![]()
Ze heeft zo'n tegeltje ZOEKT EN GIJ ZULT VINDEN op het toilet hangen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:30 schreef DutchGooner het volgende:
In haar geval zijn er wel meer dingen verloren![]()
met daarnaast het tegeltje:Waar een wil is is een weg?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n tegeltje ZOEKT EN GIJ ZULT VINDEN op het toilet hangen.
Nopezquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:33 schreef DutchGooner het volgende:
met daarnaast het tegeltje:Waar een wil is is een weg?
leer jij eens eerst smileys zettenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Nopez
van het concert des levens krijgt niemand een program
en snel corrigerenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
leer jij eens eerst smileys zetten![]()
hoezo "weer"quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:36 schreef SCH het volgende:
Oh ga je weer rottig doen
en dat is dus de enige reden waarom ik met jou aan het babbelen benquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:37 schreef SCH het volgende:
aswe nogeffe doorposten zijn we zo van die teringabe verlost
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:37 schreef DutchGooner het volgende:
Aard van het beestje tegenover vrienden van Andy![]()
Dat lieg jequote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
en dat is dus de enige reden waarom ik met jou aan het babbelen ben![]()
Of Sonckquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:39 schreef SCH het volgende:
[..]
zo ken ik je weer
ik zat toevallig van middag in een verloren moment te denken voor wie zo'n spandoek verder in aanmerking zou komen - Robben in ieder geval.
moet jij eens opletten als dit topic vol isquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat lieg je
Je vindt het maar wat spannendquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
moet jij eens opletten als dit topic vol is![]()
en Knopperquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, en Hoffs.
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Je vindt het maar wat spannend![]()
Je krijg het er nog druk mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:42 schreef DutchGooner het volgende:
en Knopper![]()
Heb inmiddels mijn familie al ingezet voor al die doekenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Je krijg het er nog druk mee.
t' Is dat Bosvelt is verkast.
Ik zag al enige gelijkenis inderdaad, misschien kun je subsidie vragen bij het COC?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:44 schreef DutchGooner het volgende:
Heb inmiddels mijn familie al ingezet voor al die doeken
Sorry SCH,ben niet echt into afkortingenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zag al enige gelijkenis inderdaad, misschien kun je subsidie vragen bij het COC?
Een club van heeeeel veeeeeeeeeel Andy's bij elkaarquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:46 schreef DutchGooner het volgende:
Sorry SCH,ben niet echt into afkortingen
dus zeker niet mijn clubquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Een club van heeeeel veeeeeeeeeel Andy's bij elkaar![]()
nou ja, je vergroot hun naamsbekendheid welquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:47 schreef DutchGooner het volgende:
dus zeker niet mijn club
maar of dat nou echt op een positieve manier gebeurdquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:48 schreef SCH het volgende:
[..]
nou ja, je vergroot hun naamsbekendheid wel![]()
alle aandacht is aandacht hoor, zeker voor dat ijdele nichtenvolkjequote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:49 schreef DutchGooner het volgende:
maar of dat nou echt op een positieve manier gebeurd![]()
zeg maar het bekende handje wat snel gevuld isquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:50 schreef SCH het volgende:
[..]
alle aandacht is aandacht hoor, zeker voor dat ijdele nichtenvolkje![]()
ja, t zijn net mannenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:51 schreef DutchGooner het volgende:
zeg maar het bekende handje wat snel gevuld is
Heerlijk om een titel te verzinnen die zoveel irritatie oproeptquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:37 schreef SCH het volgende:
aswe nogeffe doorposten zijn we zo van die teringabe verlost
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 02:36 schreef raptorix het volgende:
Abe is de bom, en SCH volgende meet gaan we eens lekker kletsen
Ben je nog steeds geband?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:07 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Toch wel over politiek?
Nee, ik ben weer zeer educatief bezig daaroquote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:11 schreef Eilanden het volgende:
Ben je nog steeds geband?
SCH en de kruistocht tegen de rechtse rakkertjes?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik ben weer zeer educatief bezig daaro![]()
Mooie titel voor een jeugdboek ma. Of een jongenskoorquote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:14 schreef Eilanden het volgende:
SCH en de kruistocht tegen de rechtse rakkertjes?
Oh ja, nog even en ik ben een tweede Dutrouxquote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:19 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat jij meer een kenner bent van het tweedemaar een boek .. dat moet wel een bestseller worden, maar of het zo geschikt zou zijn voor tere kinderzieltjes.......
Die Belgen kan ik trouwens echt niet volgen .... het duurt eerst jaaaaaaaaren voordat het proces uberhaupt begint en dan wordt die Nihoul eerst opgepakt en daarna rustig weer vrijgelaten? Vage bedoening!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, nog even en ik ben een tweede Dutroux![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:51 schreef ErikT het volgende:
goeiemorgen
* ErikT wordt net wakker, kijkt in de spiegel en schrikt zich wezenloos. Bizarre wallen onder mijn ogen en een schram op mn voorhoofd. En dat op een dag dat je een date hebt. En wat is er met mn rechter ringvinger gebeurd echt? Goed feestje...
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:51 schreef ErikT het volgende:
goeiemorgen
* ErikT wordt net wakker, kijkt in de spiegel en schrikt zich wezenloos. Bizarre wallen onder mijn ogen en een schram op mn voorhoofd. En dat op een dag dat je een date hebt. En wat is er met mn rechter ringvinger gebeurd echt? Goed feestje...
Gewoon pijn. Gekneusd ofzo. Maar die wallen zijn t bizarst. Ja, ik was dus ziek geweest, donderdag nog bij iemand op bed liggen tukken maar toch gaan stappen natuurlijk. Gisteren tentamen en om 19:00 naar een verjaardag. Daar t ietwat laat is geworden en er nogal veel wodka en whiskey is gevloeid, ben ik wel onder de indruk van de staat van mn hersens: niks aan de hand. Maar ja, wat interesseert dat meisje vanavond mn hersens nou? Die wallen moeten echt weg, geen gezicht. Komkommer erop. Barvrouw!!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:55 schreef Eilanden het volgende:
en wat is er aan de hand met je vinger? zit 'ie er nog wel aan? zit er een trouwring om? ondefinieerbare geur?![]()
![]()
Die is nog wel stoerquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:01 schreef Eilanden het volgende:
En die schram op je voorhoofd zal vast niet opvallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |