abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2004 @ 01:23:47 #1
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_17404414
Bah, ik vind het bijna genat, maar ik moet dit doen in de hoop dat iemand een antwoord weet.

Een aantal jaren geleden had ik nooit gedacht dat ik hier zoiets zou vragen:

Als je wat ouder wordt (valt nog mee, 34), dan is de huis op je oogleden (als je pech hebt zoals ik...) niet meer zo strak. Het is niet zo dat het hangt of je het erg ziet, maar wanneer ik zelf oogschaduw opdoe, dan valt me op dat hetniet zo mooi zit/blijft zitten.

Weet iemand hier iets op, bestaat er bv vettige oogschaduw en zou dat helpen? Ik ben niet zo'n makeup expert. Ik maak me wel iedere dag een beetje op, mar ben geen kenner en koop altijd goedkoop spul...

pi_17404465
een laagje poeder eronder.. dus gewoon huidskleur die je normaal op je gezicht doet blijft het langer zitten en gaat het niet in de plooien
  zaterdag 28 februari 2004 @ 01:33:34 #3
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_17404485
Poeder, nou dat heb ik wel, ik ga het morgenochtend direct proberen!
pi_17406890
succes
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
  zaterdag 28 februari 2004 @ 12:01:04 #5
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_17406923
Cremeoogschaduw iig niet doen, dat gaat helemaal in de plooitjes zitten en dan vallen ze extra op.
Ook van die glansoogschaduw is niet aan te raden, houdt het mat.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_17407370
maar wat blyft er dan over?
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
  zaterdag 28 februari 2004 @ 13:41:15 #7
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_17408249
Wat ik altijd doe is eerst een crémetje erop smeren. Is meteen goed tegen vroeg opkomende kraaienpootjes. Daarna, als het crémetje droog is, smeer ik er een compact poeder op .... Daarna de oogschaduw.
Blijft de hele dag zitten, gegarandeerd!!!
Er is wel vettere oogschaduw te krijgen maar doordat de huid dan tegen elkaar schuurt gaat dat toch snel op een hoopje zitten en hou je een kleur-streepje over ......

Aanrader compact poeder : Shysido << weet niet of je het zó schrijft maar je spreekt het uit als: "sjiesaido
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_17408336
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 13:41 schreef Pearly het volgende:
Wat ik altijd doe is eerst een crémetje erop smeren. Is meteen goed tegen vroeg opkomende kraaienpootjes. Daarna, als het crémetje droog is, smeer ik er een compact poeder op .... Daarna de oogschaduw.
Blijft de hele dag zitten, gegarandeerd!!!
Er is wel vettere oogschaduw te krijgen maar doordat de huid dan tegen elkaar schuurt gaat dat toch snel op een hoopje zitten en hou je een kleur-streepje over ......

Aanrader compact poeder : Shysido << weet niet of je het zó schrijft maar je spreekt het uit als: "sjiesaido
Goede tip .

En het is Shiseido.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')