Persoonlijke aanval alertquote:Op donderdag 26 februari 2004 14:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, jij bent betrouwbaar.
hehe, of valt dit ook onder persoonlijke aanvallen?
quote:
en:quote:De contracten bevatten een passage die het de bedrijven onmogelijk maakt om Microsoft te vervolgen, zelfs als blijkt dat hun eigen gepatenteerde technologie in de software van Windows wordt gebruikt. Pas als ze hiermee akkoord gaan, mogen ze Windows installeren in hun computers.
Daar is voor MS inderdaad niets mis meequote:Volgens Microsoft is er met de contracten niets mis.
Ja, RechtseMensen, ja, ik werk nog steeds aan de lopende band ja.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:56 schreef Rechtse_Mensen het volgende:
Ha Sidekick!
Nog altijd aan de lopende band?
Dit heeft net zo weinig met politiek te maken als de pedoseksuele Marokkaanse opa. Hehe, dus ik vergeef het je!quote:
Nee, zijn ze nog aan het ontwikkelenquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:19 schreef pberends het volgende:
Is er nog een zoekfunctie op het forum
Niet zo somber, links vrind. JE hebt werk in moeilijke tijden. Dat is al heel wat.quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, RechtseMensen, ja, ik werk nog steeds aan de lopende band ja.
Nu wel jaquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:20 schreef sizzler het volgende:
[url=http://forum.fok.nl/topic/498540][Europadiscussie] Leeft Europa wel in Nederland?[/url]
Kwaliteitstopic!
Lemmingposten mag niet!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:20 schreef sizzler het volgende:
[url=http://forum.fok.nl/topic/498540][Europadiscussie] Leeft Europa wel in Nederland?[/url]
Kwaliteitstopic!
he getver, ik zoek het gratis openbaar vervoer topic.quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, zijn ze nog aan het ontwikkelen
goedemiddagquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:03 schreef Duritz het volgende:
[..]
Dit heeft net zo weinig met politiek te maken als de pedoseksuele Marokkaanse opa. Hehe, dus ik vergeef het je!
Ik vind dat gezeur op Microsoft altijd zo vermoeiend hè. Beetje Nerdig ook.
Goedemiddag ZJ trouwens!
quote:Belgen willen doodstraf voor Dutroux
Uit een enquête van de Belgische kranten Het Laatste Nieuws en La Dernière Heure blijkt dat 66% van duizend ondervraagde Belgen de doodstraf willen voor Marc Dutroux. Deze straf bestaat al jaren niet meer, maar de gruweldaden die hij heeft gepleegd blijken voldoende te zijn voor het oordeel van de Belgen.
Vanaf maandag begint het proces tegen Marc Dutroux. Hij wordt verdacht van ontvoering, verkrachting en moord. Tachtig procent van de ondervraagden vindt het ondenkbaar dat er een vrijspraak uit het proces komt. Verder heeft 68% van de ondervraagden het vermoeden dat Dutroux van hoger hand bescherming kreeg hoewel daar nooit aanwijzingen voor zijn gevonden.
Lijkt me wel jaquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:03 schreef freako het volgende:
Rechtse_Mensen, kan het zijn dat er een spelfout in je sig staat, of hap ik dan naar de inhoud van die sig?
Daar krijgen ze An en Eefje mee terugquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:53 schreef pberends het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/nieuws/38790quote:Omstreden moslimbeweging pareert kritiek
Afgelopen week kwam de fundamentalistische moslimbeweging Hizb Ut-Tahrir (HUT) in het nieuws omdat ze in het Rotterdamse Feyenoord-stadion op 6 maart een congres hadden gepland, waar met name de VVD en LPF zich boos over maakten. Volgens beide partijen vormt de organisatie een bedreiging voor de rechtsorde.
Vandaag gaf HUT een persconferentie. De beweging, die in Duitsland verboden is wegens haar anti-westerse en antisemitische karakter, zegt tegen geweld te zijn. Volgens woorvoerder O. Pala probeert HUT in Nederland slechts via individuele gesprekken de identiteit van moslims te beschermen. Wij respecteren de Nederlandse rechtsorde. We zijn geen anti-integratie partij en hebben ook helemaal geen politieke aspiraties. Doel is om via intellectuele dialoog de islamitische ideologie als alternatief te presenteren.''
De woordvoerder van HUT ontkende ook dat zijn beweging antisemitisch is: ''Wel zijn we tegen de staat Israël, die moslims onderdrukt'', aldus O. Pala. De directie van De Kuip heeft overigens al besloten dat het HUT-congres niet in het stadion mag plaatsvinden. VVD en LPF zeggen in een reactie voor een algeheel verbod op activiteiten van de Hizb Ut-Tahrir te zijn.
En moest je dat topic ook al spammen in #pol?quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:20 schreef sizzler het volgende:
-edit: Spam!
Kwaliteitstopic!
Ja, kostte me best veel moeite om deze en het bijlagetopic ( BN'ers over Europa. ) te maken!quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En moest je dat topic ook al spammen in #pol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |