abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17365560

Gisteren zag ik bij toeval de eerste aflevering van Hustle, een nieuwe serie op de BBC, heel hip & trendy gefilmd, over een groepje van vijf oplichters. Gisteren was de pilot, ik zie uit naar het vervolg, volgende week dinsdag op BBC2.

Het deed me een beetje denken aan de flamboyante meesterdief Lupin III uit The Castle of Cagliostro maar helaas kon ik nergens vinden dat de makers van Hustle zich hierdoor hebben laten inspireren. .

Opvallend vond ik ook de gelijkenis tussen Jaime Murray en Liv Tyler (Arwen in Lord of the Rings) :

Maar ja, ik heb geen verstand van vrouwen. .

Zijn er nog meer mensen die Hustle hebben gezien, en zo ja: wat vonden jullie ervan?
  donderdag 26 februari 2004 @ 01:13:28 #2
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_17366584
Ik heb de promo's gezioen, helaas gemist. Zal volgende week zeker kijken want het lijkt me dus echt HEEL stoer.
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_17366588
Hellooooo nurse.

Ik zal volgende week eens kijken, als het tenminste niet conflicteert met Gilmore Girls ofzo
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_17367654
Ik las ergens dat er waarschijnlijk geleend was uit een Harry Lime radio episode van Orson Welles en uit de film The Grifters (werd ook over gepraat in de aflevering). Ahja, en natuurlijk The Sting, er zat ook een verwijzing naar die film in de serie en het ook wel zo'n einde.

Ik was ontzettend nieuwsgierig na de promo's en ik ben vooral gaan kijken omdat Robert Vaughn (Man from U.N.C.L.E., Maginificent Seven, Bullit, A-Team) meespeelt. Maar ik vond het toch wel tegenvallen. Ondanks dat ik het einde niet aan zag komen, vond ik het voorspelbaar en vind ik de characters (nog) niet echt interessant. Eigenlijk erg 13 in een dozijn.
Af en toe amateuristisch acteerwerk en matige dialogen. Dat ze een writers class wedstrijd filmpje na die aflevering durven te laten zien zeg
Ik hoop dat het, net als bij Randall & Hopkirk, gewoon een matige introductie was en dat het snel beter wordt.

Jeps, ik heb de eerste aflevering opgenomen
pi_17368328
Ik heb er met plezier naar gekeken en zal dat volgende week weer doen.
pi_17370353
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 05:33 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Maar ik vond het toch wel tegenvallen. Ondanks dat ik het einde niet aan zag komen, vond ik het voorspelbaar en vind ik de characters (nog) niet echt interessant. Eigenlijk erg 13 in een dozijn.
Af en toe amateuristisch acteerwerk en matige dialogen. Dat ze een writers class wedstrijd filmpje na die aflevering durven te laten zien zeg
[..]
Jeps, ik heb de eerste aflevering opgenomen
Ach, je hebt mensen die graag ergens naar kijken om zich er aan te ergeren. .

Maar ik heb genoten en vond het acteerwerk en de dialogen prima en blijf zeker kijken. .
pi_17377029
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 11:25 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Ach, je hebt mensen die graag ergens naar kijken om zich er aan te ergeren. .

Maar ik heb genoten en vond het acteerwerk en de dialogen prima en blijf zeker kijken. .
Ik kijk niet naar iets om me te ergeren. Ik had er alleen veel van verwacht en het bleek uiteindelijk matig te zijn. Maar da's gebruikelijk bij introducties volgens mij. Dus kijken wat de volende aflevering brengt
pi_17377215
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 17:02 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Ik kijk niet naar iets om me te ergeren. Ik had er alleen veel van verwacht en het bleek uiteindelijk matig te zijn. Maar da's gebruikelijk bij introducties volgens mij. Dus kijken wat de volende aflevering brengt
Okee, ik snap het. Het feit dat je het hebt opgenomen geeft ook al aan dat je er nogal Grote Verwachtingen van had. En dan kan het bijna alleen nog maar tegenvallen.

Ik zette 'm per ongeluk net aan toen het begon, dus voor mij was het een verrassing. .

pi_17466551
En het is vanavond weer, om 22.00 uur. .
pi_17471092
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 18:37 schreef Great_Expectations het volgende:
En het is vanavond weer, om 22.00 uur. .
Verdorie, zit ik er uren naar uit te kijken en vul ik het gat tussen EastEnders en Hustle met Counter-Strike, vergeet ik de tijd
pi_17471861
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:31 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Verdorie, zit ik er uren naar uit te kijken en vul ik het gat tussen EastEnders en Hustle met Counter-Strike, vergeet ik de tijd
Awwww... .
pi_17606836
*Sgop*

Vanavond weer, enzo. .
pi_17609548
hustle roeleert. nu nog sppoks en top gear op de buis
  vrijdag 2 juli 2004 @ 22:19:50 #14
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_20374043
Ik volg de serie nu ook (word op canvas uitgezonden) en ik vind 'm echt supervet!

Creatieve verhalen en heel strak en modern in elkaar gezet
Maw: het zal wel 2006 worden...
  dinsdag 15 maart 2005 @ 01:00:05 #15
80076 der_Otto
Ich bin der Otto!!
pi_25515483
Aha, er is een Hustle topic wat ik nieuw leven kan inblazen!

Op BBC en Canvas gemist maar vandaag toch de eerste aflevering (nu dus op Nederland 2) gezien! Vond het wel een prima begin van de serie. Wel heel veel geknip en gemonteer maar over het algemeen goed gedaan met lekkere muziek eronder, ik hoop dat ze er verder niet mee overdrijven want dat kunstje kan natuurlijk ook gewoon gaan afleiden en dat is niet de bedoeling. Desalniettemin: heel puike serie en Robert Vaughn is natuurlijk altijd gaaf om te zien spelen! (U.N.C.L.E. )

[ Bericht 0% gewijzigd door der_Otto op 15-03-2005 01:18:21 ]
Scientific Progress Goes 'Boink'
  donderdag 17 maart 2005 @ 16:31:24 #16
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_25545638
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 01:00 schreef der_Otto het volgende:
Aha, er is een Hustle topic wat ik nieuw leven kan inblazen!

Op BBC en Canvas gemist maar vandaag toch de eerste aflevering (nu dus op Nederland 2) gezien! Vond het wel een prima begin van de serie. Wel heel veel geknip en gemonteer maar over het algemeen goed gedaan met lekkere muziek eronder, ik hoop dat ze er verder niet mee overdrijven want dat kunstje kan natuurlijk ook gewoon gaan afleiden en dat is niet de bedoeling. Desalniettemin: heel puike serie en Robert Vaughn is natuurlijk altijd gaaf om te zien spelen! (U.N.C.L.E. )
Ik zag ook dan BNN het ging uitzenden, maar ik wist niet dat het al begonnen was.

Maar, goed bezig van BNN natuurlijk
Maw: het zal wel 2006 worden...
pi_25668455
Net aflevering 2 gekeken (vorige week helaas gemist); lijkt me wel een goeie serie...

En voor de BBC-kijkers: "Series 2 begins Tuesday 29th March, 9 - 10pm, BBC ONE"
Bron: http://www.bbc.co.uk/drama/hustle/
pi_25670066
Hele leuke serie! En leuk om te weten dat het volgende week met de 2e serie begint!

Ik zag al dat het op DVD te koop is, maar is dat ook met NL ondetiteling? Weet iemand dat?
  dinsdag 22 maart 2005 @ 22:12:00 #19
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_25670857
Ik had het gisteren nog willen kijken, maar ik had het te druk met verplichtingen. Leuk concept met die oplichters.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_25847974
Vandaag de eerste aflevering van seizoen 2 gezien. Op BBC 1.

Was weer top! ~
pi_26364769
Hij was gisteren weer amazing!

Ik heb de DVD van seizoen 1 besteld.... krijg hem waarschijnlijk deze week binnen
pi_26378486
Die van gisteren was erg stoer idd, en die ogen van die Sam Phillips, die politie agente, (Fay Ripley)
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_26382420
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef khazad het volgende:
Die van gisteren was erg stoer idd, en die ogen van die Sam Phillips, die politie agente, (Fay Ripley)
Ik bedoelde die van maandag

Die op BBC kijk ik niet, aangezien ik weet dat BNN seizoen 2 vanaf volgende week ook gaat uitzenden.
pi_26395611
jaaa, grrrr

Ow, was er van uit gegaan dat je er voor op BNN weer een jaar moest wachten ofzo
pi_26446668
quote:
Op donderdag 21 april 2005 06:46 schreef khazad het volgende:
jaaa, grrrr

Ow, was er van uit gegaan dat je er voor op BNN weer een jaar moest wachten ofzo
Nee want BNN is cooooool

Echt geweldige serie dit.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_26489485
DVD van seizoen 1 is binnen
  maandag 25 april 2005 @ 15:55:10 #27
94080 VeX-
pi_26499613
Mooi dat ze meteen weer verder gaan.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 4 mei 2005 @ 01:03:44 #28
80076 der_Otto
Ich bin der Otto!!
pi_26716144
Daarnet de laatste aflevering van seizoen 2 op BBC gezien. Leuk thema was dat, soort eerbetoon van de schrijvers aan hun voornaamste inspiraties maar natuurlijk weer met de Hustle twist in the tail.

Voorlopig dus even geen nieuwe Hustles, maar het loopt natuurlijk nog effe op BNN ook.
De BBC voice over kondigde trouwens al seizoen 3 aan (voor volgend jaar)

Nog voor de hardcore aanhang: zet deze link open en je hebt de tune in oneindige loop:
http://www.bbc.co.uk/drama/hustle/games/index.html

[ Bericht 21% gewijzigd door der_Otto op 04-05-2005 01:52:17 (linkje) ]
  donderdag 5 mei 2005 @ 18:34:40 #29
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_26758768
Hustle is
Kijk het elke maandag.
  donderdag 5 mei 2005 @ 22:47:10 #30
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_26765401
Leuke serie, kheb nu 3 afleveringen gezien ofze, net seizoen 2 finale. Kmoet denkik maar eens bij 1 beginnen
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_26868510
Over een paar minuutjes weer, NL2.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:14:35 #32
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_26879098
Vond het een erg goede aflevering. Mooi dat je als kijker ook op het verkeerde been werd gezet.
pi_26879137
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mooi dat je als kijker ook op het verkeerde been werd gezet.
Zoals in elke aflevering

Maar idd goeie serie
Lurf is the message and the message is Lurf
  dinsdag 10 mei 2005 @ 15:01:58 #34
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_26884034
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:15 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Zoals in elke aflevering

Maar idd goeie serie
Maar deze keer was erger dan normaal. Ik was echt verrast dat dat joch al van het begin de target was.
pi_26900814
Hustle is geweldig!
En de aflevering van gisteren was ook weer super idd!

Hustle is nooit voorspelbaar en toch realistisch

En dat muziekje maakt het nog mooier allemaal

HUSTLE
pi_26900825
Allemaal DVD seizoen 1 al besteld?
pi_26982015
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 00:16 schreef Greetings het volgende:
Allemaal DVD seizoen 1 al besteld?
Waar kan je die bestellen? Met ondertiteling?
  vrijdag 13 mei 2005 @ 16:57:58 #38
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_26982079
Hmm dit is een geweldige serie, maar wel om 1 of hoogstens na een paar jaar nóg een keer te zien... ga ik geen DVD's van kopen...
pi_26982349
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 16:55 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Waar kan je die bestellen? Met ondertiteling?
www.play.com
Alleen met Engelse ondertiteling.
pi_27069998
Ik zit het nu op BNN te kijken en zie al een aantal stukken die eruit gesneden zijn. Vraag me af waarom dat gedaan is
pi_27070958
quote:
Op maandag 16 mei 2005 23:37 schreef khazad het volgende:
Ik zit het nu op BNN te kijken en zie al een aantal stukken die eruit gesneden zijn. Vraag me af waarom dat gedaan is
Serieus? Vreemd..... maar iig vond ik het een beetje overdreven veel trucjes vandaag, ik kon het niet helemaal meer volgen

Ik vond het een matige aflevering vandaag
pi_27070966
quote:
Op maandag 16 mei 2005 23:37 schreef khazad het volgende:
In vergelijking met de BBC-versie bedoel je??
  dinsdag 17 mei 2005 @ 00:13:39 #43
80076 der_Otto
Ich bin der Otto!!
pi_27071099
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 00:07 schreef Zpottr het volgende:

[..]

In vergelijking met de BBC-versie bedoel je??
Ik miste geloof ik bij BNN het stukje dat Danny repeteert voor de switch van de comic in het veilinghuis (en hierin steeds jammerlijk faalt)

Raar, maar ik heb ook al ergens gelezen dat de DVD's ook ingekort zijn.
Enige orgineel dus de oorspronkelijke BBC uitzending?
pi_27071327
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 00:13 schreef der_Otto het volgende:
Hmm, da's wel jammer. Dan moet ik dadelijk de op de BBC uitgezonden versie eens even onder het stof vandaan trekken.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 01:08:25 #45
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27071961
quote:

[..]

Ik miste geloof ik bij BNN het stukje dat Danny repeteert voor de switch van de comic in het veilinghuis (en hierin steeds jammerlijk faalt)

hmm zou wel vaag zijn... hoewel ik het nog steeds schitterend vind moet ik zeggen dat ik vandaag toch vrijwel alles al doorhad Mickey die "post ging checken", de botsing met de "blonde" dame en op het moment dat Eddie toch goed neerwerd geslagen wist ik ook al dat het een grote setup was. Toch vet. EN godver wat is die vrouw nice zeg!! (Overigens was die andere dame uit Cold Feet óók al een wereld serie )
pi_27072689
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 01:08 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

hmm zou wel vaag zijn... hoewel ik het nog steeds schitterend vind moet ik zeggen dat ik vandaag toch vrijwel alles al doorhad Mickey die "post ging checken", de botsing met de "blonde" dame en op het moment dat Eddie toch goed neerwerd geslagen wist ik ook al dat het een grote setup was. Toch vet. EN godver wat is die vrouw nice zeg!! (Overigens was die andere dame uit Cold Feet óók al een wereld serie )
Ja, ik had ook wel door dat Mickey natuurlijk niet echt post ging checken en bij die 2 botsingen moest er ook wat verwisseld/gejat zijn. Maar ik kon het niet allemaal plaatsen. Ik vond deze aflevering gewoon de minste tot nu toe, samen met die bankoverval. Maargoed, dan nog blijft het steengoed

Maareh.... die vrouw nice??? Niet lelijk, maar er zijn leukeren.... (Stacey bijv. )
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:43:46 #47
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27078374
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 01:59 schreef Greetings het volgende:
Maareh.... die vrouw nice??? Niet lelijk, maar er zijn leukeren.... (Stacey bijv. )
Wat zeg ik nou
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 01:08 schreef Stefkuh het volgende:
EN godver wat is die vrouw nice zeg!! (Overigens was die andere dame uit Cold Feet óók al een wereld serie )
vrouw = Stacie
andere dame = de corrupte cop (die dus ook in Cold Feet een rol had)
pi_27081404
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 11:43 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Wat zeg ik nou
[..]

vrouw = Stacie
andere dame = de corrupte cop (die dus ook in Cold Feet een rol had)
Ok. Ik dacht alleen dat je al wel zo bekend met Hustle was dat je haar niet "die vrouw" maar gewoon Stacey zou noemen
  dinsdag 17 mei 2005 @ 15:48:06 #49
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27085922
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 13:30 schreef Greetings het volgende:

[..]

Ok. Ik dacht alleen dat je al wel zo bekend met Hustle was dat je haar niet "die vrouw" maar gewoon Stacey zou noemen
Ah.. nee het was meer een opmerking van "wat is DIE vrouw toch nice" net als dat je zegt "wat is DAT toch een lekker ding zeg". Ennuh.. T'is StacIE
pi_27089357
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 15:48 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ah.. nee het was meer een opmerking van "wat is DIE vrouw toch nice" net als dat je zegt "wat is DAT toch een lekker ding zeg". Ennuh.. T'is StacIE
Haha, dat is ook weer waar
pi_27095017
quote:

[..]

Ook de scene in de auto als de corrupte agente het origineel mee wil. In de BBC versie geeft Mickey eerst de koffer met de valse versie en dan zegt ze dat ze de andere koffer wil.

Het zijn geen belangrijke stukken die eruit zijn gehaald, maar ik volg niet waarom ze eruit zijn gehaald...
pi_27098149
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:09 schreef khazad het volgende:

[..]

Ook de scene in de auto als de corrupte agente het origineel mee wil. In de BBC versie geeft Mickey eerst de koffer met de valse versie en dan zegt ze dat ze de andere koffer wil.

Het zijn geen belangrijke stukken die eruit zijn gehaald, maar ik volg niet waarom ze eruit zijn gehaald...
Wellicht omdat wij de internationale versie te zien krijgen, die is toegesneden op 30 minuten minus reclametijd oid. Bij de BBC geen reclame, dus daar kunnen ze de volle 30 minuten gebruiken.

Of zo iets??
pi_27098173
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:42 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Wellicht omdat wij de internationale versie te zien krijgen, die is toegesneden op 30 minuten minus reclametijd oid. Bij de BBC geen reclame, dus daar kunnen ze de volle 30 minuten gebruiken.

Of zo iets??
Onzin. De BBC-versies duren ongeveer 1 uur, de BNN versie misschien 5 minuten korter, maar meer niet.
pi_27099054
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:43 schreef Greetings het volgende:
Onzin. De BBC-versies duren ongeveer 1 uur, de BNN versie misschien 5 minuten korter, maar meer niet.
OK, jij kunt vast een betere reden verzinnen.

Ben je trouwens altijd zo sympathiek?
pi_27099672
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:08 schreef Zpottr het volgende:

[..]

OK, jij kunt vast een betere reden verzinnen.

Ben je trouwens altijd zo sympathiek?
Is "onzin" nu ook al een scheldwoord? Als je je door zo'n woordje al beledigd voelt dan zal je erge dingen meemaken.....
pi_27100325
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:24 schreef Greetings het volgende:
Is "onzin" nu ook al een scheldwoord? Als je je door zo'n woordje al beledigd voelt dan zal je erge dingen meemaken.....
Je hoeft niet te schelden om als een botte boer over te komen hoor.

Overigens lijkt het dus wel degelijk de internationale versie die (per ongeluk) ook op de DVD's terecht is gekomen. Weliswaar is die niet kort genoeg om in een 1 uurs slot met reclame te passen, maar ja... volgens mij kun je de boel niet verder inkorten zonder belangrijke scenes te schrappen. Verder wordt er nog wat gebabbeld over het wegknippen van een (makke) topless scene, die zou er inderdaad uitgeknipt kunnen zijn (rond de 26e minuut in S1E2) om de boel geschikt te maken voor met name de VS.
pi_27101017
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:39 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Je hoeft niet te schelden om als een botte boer over te komen hoor.

Overigens lijkt het dus wel degelijk de internationale versie die (per ongeluk) ook op de DVD's terecht is gekomen. Weliswaar is die niet kort genoeg om in een 1 uurs slot met reclame te passen, maar ja... volgens mij kun je de boel niet verder inkorten zonder belangrijke scenes te schrappen. Verder wordt er nog wat gebabbeld over het wegknippen van een (makke) topless scene, die zou er inderdaad uitgeknipt kunnen zijn (rond de 26e minuut in S1E2) om de boel geschikt te maken voor met name de VS.
Ahnee!

Hebben ze Stacie topless eruitgeknipt?

Of wie was het?
pi_27105221
Neuh, de ex van Mickey. Donkere dame, 2s in beeld. Don't get over-excited
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:15:21 #59
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27294837
Hij was weer geweldig vandaag
pi_27294862
Leuke serie maar ik zap steeds te laat in (vorige week overigens pas voor het eerst gezien).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_27295134
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 15:48 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Stacie. .

Danny. .
pi_27295332
Was weer super vandaag! Maar ik schrok wel dat het de laatste aflevering was (volgens BNN).

Er komt er hierna toch nog 1 met diamanten ofzo?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:42:20 #63
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27295457
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Stacie. .

Danny. .
haha ach ja ieder zijn meug he, maar zelfs als straight guy kan me best voorstellen Danny is een coole gast ja
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:42:48 #64
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27295470
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:36 schreef Greetings het volgende:
Was weer super vandaag! Maar ik schrok wel dat het de laatste aflevering was (volgens BNN).

ik weet niet?? En das dit al seizoen 2 dan!?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:43:40 #65
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_27295495
quote:

Dat was natuurlijk om je te laten geloven dat Stacie er echt maar haar ex vandoor zou gaan. En het daarom de laatste aflevering zou zijn.
pi_27295600
quote:

Volgens de BBC is die met die diamanten aflevering 6 en de laatste aflevering van dit seizoen. Maar volgens BNN hebben we vandaag aflevering 6 gezien. .

Maar vermoedelijk zijn ze bij BNN niet helemaal goed bij hun hoofd. .
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:57:30 #67
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27295776
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dat was natuurlijk om je te laten geloven dat Stacie er echt maar haar ex vandoor zou gaan. En het daarom de laatste aflevering zou zijn.
idd BNN had zeker invloed, vandaar ook dat briljante Nederlandse gepraat
pi_27296086
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Volgens de BBC is die met die diamanten aflevering 6 en de laatste aflevering van dit seizoen. Maar volgens BNN hebben we vandaag aflevering 6 gezien. .

Maar vermoedelijk zijn ze bij BNN niet helemaal goed bij hun hoofd. .
Precies. BNN heeft gewoon een foutje gemaakt.
Ik had ook al in m'n hoofd de afleveringen geteld en leefde steeds in de veronderstelling dat dit idd de 1-na-laatste was, en dat is dus ook zo.
pi_28133550
iemand enig idee wanneer 't weer op tv komt?
ik vind't machtig! ;p
  donderdag 23 juni 2005 @ 23:00:32 #70
80076 der_Otto
Ich bin der Otto!!
pi_28177902
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:44 schreef garreth82 het volgende:
iemand enig idee wanneer 't weer op tv komt?
ik vind't machtig! ;p
"Hustle returns for a third series in 2006"
( http://www.bbc.co.uk/drama/hustle/ )

Wachten...
Maar de DVD's zijn er ook nog he
pi_28189076
Weet iemand of Hustle DVD Series 2 nu al online te koop is, en zoniet wanneer ongeveer wel?
  vrijdag 4 november 2005 @ 15:11:28 #72
11884 Meyer_Lansky
Mastermind of the Mob
pi_31961677
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:55 schreef Greetings het volgende:
Weet iemand of Hustle DVD Series 2 nu al online te koop is, en zoniet wanneer ongeveer wel?
Bij Play al een tijdje

http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=R2&title=693642
3 for us, 1 for the government and 2 for Meyer.
pi_31962205
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:11 schreef Meyer_Lansky het volgende:

[..]

Bij Play al een tijdje

http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=R2&title=693642
Ow hehe, heb hem allang inderdaad

Alle episodes ervan alweer 2x gezien op DVD
pi_32760777
Vanaf vanavond in de herhaling op Belgie 1: 23u45!
pi_32762506
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:05 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
top!! thanx
pi_32770861
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:05 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Ik heb het niet gezien hoor.... zie er ook niks over op Teletext. Niet dat het me uitmaakt (heb beide DVD's toch al)....
pi_33963563
Wanneer wordt seizoen 3 gemaakt? Seizoenen 1 en 2 heb ik nu onderhand allemaal wel 5x gezien
pi_35575293
Hustle seizoen 3 begint 10 maart om 22:00 (Nederlandse tijd, 9pm Engelse tijd) op BBC ONE.

The con is on!

Voor Hustle info, check de BBC website: http://www.bbc.co.uk/drama/hustle/
pi_35577186
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:46 schreef khazad het volgende:
Hustle seizoen 3 begint 10 maart om 22:00 (Nederlandse tijd, 9pm Engelse tijd) op BBC ONE.

The con is on!

Coooooooooooooooooooool!!!!!
pi_35577700
toffff
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:06:06 #81
94080 VeX-
pi_35584249
Hm, wordens seizoenen 1 en 2 toevallig ook nog ergens uitgezonden? Ik heb daar namelijk een aantal afleveringen van gemist.
pi_35588036
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef VeX- het volgende:
Hm, wordens seizoenen 1 en 2 toevallig ook nog ergens uitgezonden? Ik heb daar namelijk een aantal afleveringen van gemist.
Vrijdag om 23u40 op Belgie 1. Daar zijn ze inmiddels bij afl. 3 van seizoen 2.
quote:

The con is on!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:42:50 #83
94080 VeX-
pi_35592529
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:47 schreef Big_Drunk_Al het volgende:

[..]

Vrijdag om 23u40 op Belgie 1. Daar zijn ze inmiddels bij afl. 3 van seizoen 2.
[..]

Bedankt. Ik ben helaas weer te laat, maar het is beter dan niets.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 01:13:46 #84
80076 der_Otto
Ich bin der Otto!!
pi_35699489
quote:

The con is on!

Geweldig! Ik heb ze echt gemist!
(Als surrogaat ben ik maar Spooks gaan volgen, ook echt bbc kwaliteit, wel een stuk serieuzer! Maar kom, dat zal wel een ander topic zijn. )
pi_35703245
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 01:13 schreef der_Otto het volgende:

[..]

Geweldig! Ik heb ze echt gemist!
(Als surrogaat ben ik maar Spooks gaan volgen, ook echt bbc kwaliteit, wel een stuk serieuzer! Maar kom, dat zal wel een ander topic zijn. )
offtopic: Hustle is van dezelfde makers als Spooks (Kudos Productions), wat je ook wel kan zien aan de manier waarop het gemaakt is.
pi_35710940
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 09:33 schreef khazad het volgende:

offtopic: Hustle is van dezelfde makers als Spooks Kudos Productions, wat je ook wel kan zien aan de manier waarop het gemaakt is.
Nog een beetje verder off-topic: Als we toch Kudos Productions ( ) de hemel in aan het prijzen zijn: heeft er iemand de afgelopen weken (maandagavond 22u, BBC1) (Life on Mars) gekeken?
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:26:28 #87
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_35711603
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:02 schreef Big_Drunk_Al het volgende:

[..]

Nog een beetje verder off-topic: Als we toch Kudos Productions ( ) de hemel in aan het prijzen zijn: heeft er iemand de afgelopen weken (maandagavond 22u, BBC1) (Life on Mars) gekeken?
Yes guv
pi_35719482
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:02 schreef Big_Drunk_Al het volgende:

[..]

offtopic: Ik heb het wel gevolgd en vond het goed gemaakt, alleen is het type serie niet my cup of tea.
pi_35851457
http://www.bbc.co.uk/dram(...)three_episode1.shtml

Hier alvast een klein voorproef-filmpje van aflevering 1
pi_35916602
*kick*

Nog even een reminder voor iedereen, vanavond, 22:00 op BBC ONE, de start van het nieuwe seizoen Hustle
  vrijdag 10 maart 2006 @ 21:04:02 #91
94080 VeX-
pi_35922856
Mooie kick. Ik ga zo dan maar eens kijken.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 02:23:26 #92
80076 der_Otto
Ich bin der Otto!!
pi_35931702
En wat was het fijn om weer de hele gang terug te zien!

Ik vond de aflevering wel opeens een stuk donkerder en harder dan de vorige afleveringen, dat was wel een verrassing. Ook gewoon het visuele aspect: het leek wel of er gefilmd was met veel minder licht dan vroeger. Het geheel gaf me dan ook beetje de indruk dat ze met dit derde seizoen een soort nieuwe verhaallijn willen opstarten waarin het wat moeilijker gaat in de con business. Hoe ze met die idiote zoon de hele rap-industrie belachelijk maakten vond ik wel geniaal; ik rolde bijna van de bank en Mel Smith als schimmige zakenman: super

Alles bij elkaar vond ik hem veel belovend voor het derde seizoen! Bring it on!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 02:59:12 #93
94080 VeX-
pi_35932017
Ik vond het ook erg leuk hoe die hele wereld op de hak werd genomen. Leuke sfeer had deze aflevering.
pi_35937752
Wat dat donkerder heb je wel gelijk der_Otto, en dat vind ik wel jammer. Het trok me minder aan zo. Desalniettemin blijft het top!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:03:19 #95
11884 Meyer_Lansky
Mastermind of the Mob
pi_35943579
Gemist, gelijk maar even het uitzendschema in mijn agenda gezet, ben benieuwd.
pi_35944035
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:08 schreef Greetings het volgende:
Wat dat donkerder heb je wel gelijk der_Otto, en dat vind ik wel jammer. Het trok me minder aan zo. Desalniettemin blijft het top!
Overigens heb ik gelezen dat er bij de productie van dit seizoen 3 nu ook een Amerikaanse maatschappij meewerkt. Daar zullen die veranderingen van komen...
pi_35945460
Oeh, klinkt leuk. Ga ik zeker een keer kijken binnekort .
pi_36114580
Don't forget tonight! The con is on!

Het belooft een leuke aflevering te worden. Een small-con wedstrijd tussen Mickey en Danny die zich vanuit een naakte toestand in hartje londen door de dag heen moeten connen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:57:27 #99
11884 Meyer_Lansky
Mastermind of the Mob
pi_36115774
Thanks voor de reminder
pi_36135490
Hij was weer leuk
  zondag 19 maart 2006 @ 23:54:18 #101
80076 der_Otto
Ich bin der Otto!!
pi_36187493
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:20 schreef Greetings het volgende:
[..]
Overigens heb ik gelezen dat er bij de productie van dit seizoen 3 nu ook een Amerikaanse maatschappij meewerkt. Daar zullen die veranderingen van komen...
Oei, Amerikaans Maar ja, dat hoeft niet per definitie slecht te zijn natuurlijk he, misschien een frisse invloed?

Overigens was de laatste (17/3/2006) wel weer een meer klassieke Hustle: strakke montage, muziek. Geen aparte 'targets' dit keer maar puur alleen de gang. Tof! Het viel me ook op dat hij weer heel erg visueel was: soms bijna geen dialoog, maar: het werkte! Vooral een echte rollercoaster het eerste half uur. Ik had in het midden wel effe moeite de aandacht erbij te houden maar het geheel viel wel op zijn plaats op het einde.
pi_36187817
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:54 schreef der_Otto het volgende:

[..]

Oei, Amerikaans Maar ja, dat hoeft niet per definitie slecht te zijn natuurlijk he, misschien een frisse invloed?

Overigens was de laatste (17/3/2006) wel weer een meer klassieke Hustle: strakke montage, muziek. Geen aparte 'targets' dit keer maar puur alleen de gang. Tof! Het viel me ook op dat hij weer heel erg visueel was: soms bijna geen dialoog, maar: het werkte! Vooral een echte rollercoaster het eerste half uur. Ik had in het midden wel effe moeite de aandacht erbij te houden maar het geheel viel wel op zijn plaats op het einde.
Hustle is voor mij juist het enige programma op TV waarbij ik geen moment een zapneiging heb
  maandag 20 maart 2006 @ 00:18:12 #103
80076 der_Otto
Ich bin der Otto!!
pi_36188335
Aflevering drie met Richard Chamberlain als gast-grifter!
Lijkt me wel grappig om die samen met Robert Vaughn te zien, ongeveer even oud.

Wachten op vrijdag...

Maar: een geweldig begin van het weekend!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:33:17 #104
94080 VeX-
pi_36340778
Nog een klein half uurtje.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 01:09:26 #105
80076 der_Otto
Ich bin der Otto!!
pi_36345978
Mooie aflevering was het weer!
Die Chaplin-esque stukjes tussendoor waren best wel grappig
Old skool grifting
pi_36349391
Ik vond hem weer geweldig; deze serie wordt steeds beter. Alleen dat beurs-gedoe snapte ik geen moer van.
pi_36351221
Ik vond dit eerlijk gezegd een van de minsten ooit

Volgende week gaat ie over een filmmagnaat, toch jammer want dat hebben we in aflevering 2 seizoen 1 ook al gezien....
pi_36432711
ik heb net pas aflevering 1 gezien van seizoen 3. Leuke aflevring maar er werd wel heeeel veel gekopieerd van de film The Sting, zeker de eerste 5 minuten
pi_36451045
Is al bekend of er een DVD met Nederlandse ondertitels gaat komen? Van BNN ben ik niet veel wijzer geworden (externe verkopers).
Het was iets met groen.
pi_36451982
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 23:46 schreef bosmeneer het volgende:
Is al bekend of er een DVD met Nederlandse ondertitels gaat komen? Van BNN ben ik niet veel wijzer geworden (externe verkopers).
Nee, je kan er wel voor 95% vanuitgaan dat die er niet gaat komen.
pi_36518059
Gisteren de eerste aflevering van s1 gezien. Gave serie zeg

Ik denk dat ik snel bij gekeken ben. S3 is elke vrijdag op de BBC oid?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:57:19 #112
94080 VeX-
pi_36532909
Ja, elke vrijdag om voor ons 22:00.
pi_36543516
Damn, wat een slappe hap dit keer

Vonden jullie ook niet? Het niveau van de laatste 2 afleveringen was ver beneden het gemiddelde
pi_36547612
Episode 3x04 was inderdaad niet veel soeps
pi_36550654
Ik vond hem wel goed. Ze geven er toch iedere keer weer een onverwachtse twist aan. En dat Bollywoodse zang-gebeuren was enig.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:56:06 #116
85898 jon01104
Hanso Foundation employee
pi_36551054
ik vond dit juist ook een goeie aflevering
pi_36554705
S1 er doorheen gejaagd. Erg relaxte serie zeg. Gaaf gedaan, verhalen zijn ok, acteurs zijn goed.

Snel S2 eens doen
pi_36697258
Net season 2, ep 3 gekeken. Wat een geniale aflevering

Met die 'Nigeriaan' en die jonge gast die ze pakken. Fantastisch, beste aflevering tot nu toe die ik gezien heb.
pi_36708333
quote:
Op donderdag 6 april 2006 02:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net season 2, ep 3 gekeken. Wat een geniale aflevering

Met die 'Nigeriaan' en die jonge gast die ze pakken. Fantastisch, beste aflevering tot nu toe die ik gezien heb.
Dat was inderdaad een behoorlijk goede ja. Die van de diamantenroof was ook goed, net als de paardenwed-episode, evenals die met het restaurant en die van het stuk grond verkopen
pi_36736763
Ik heb er wel vertrouwen in dat de Hustle van vanavond weer eens echt leuk gaat worden
pi_36754065
Zeker leuk, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens wil ik anderen ook vragen spoiler-tags te gebruiken, hierboven staan toch echt wat opmerkingen die het later kijken van een aflevering goed kunnen verpesten. Al zou deze aflevering het al waard zijn vanwege Stacies truitje
pi_36758039
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:11 schreef Zpottr het volgende:
Zeker leuk, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens wil ik anderen ook vragen spoiler-tags te gebruiken, hierboven staan toch echt wat opmerkingen die het later kijken van een aflevering goed kunnen verpesten. Al zou deze aflevering het al waard zijn vanwege Stacies truitje
Nou, dat vond ik niet zo obvious hoor. Ik had het niet door iig, en zat steeds te wachten tot wanneer Mickey de hele deal afblies. Maar ik vond deze afleverning weer van ouderwets niveau!
pi_37183521
Ben helemaal bijgekeken

S2 vond ik echt fantastisch, stuk voor stuk gave episodes. Eerste 3 afleveringen van season 3 waren wat minder, de laatste paar met 5 en 6 voorop waren weer erg goed. Kijk uit naar volgend seizoen

Ik vind trouwens de cast ook briljant gedaan. 'Danny' is echt een gave character.
pi_42120167
Door de nieuwe Amerikaanse serie Smith ben ik maar eens gaan kijken of Hustle nog eens terug zou komen en volgens de BBC is het weer in 2007!
pi_42131831
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Door de nieuwe Amerikaanse serie Smith ben ik maar eens gaan kijken of Hustle nog eens terug zou komen en volgens de BBC is het weer in 2007!
Klopt, april 2007, dat was al langer bekend
pi_42611453
Hey hoi,

Ik heb een vraagje. Ik zie dat er mensen zijn die hier de dvd van de eerste 2 seizoen besteld hebben. Ik heb daar een vraagje over, ik heb net ook seizoen 1 binnen gekregen (via ebay besteld) maar kan maar niet van het gevoel afkomen ofdat ze nep zijn. De prints op de dvd zijn zo slecht en is makkelijk weg te krabben...
Kan iemand me zeggen hoe zijn/haar dvd eruit ziet, of dat ook zo'n k*tkwaliteit lijkt?

alvast bedankt...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_42613521
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Hey hoi,

Ik heb een vraagje. Ik zie dat er mensen zijn die hier de dvd van de eerste 2 seizoen besteld hebben. Ik heb daar een vraagje over, ik heb net ook seizoen 1 binnen gekregen (via ebay besteld) maar kan maar niet van het gevoel afkomen ofdat ze nep zijn. De prints op de dvd zijn zo slecht en is makkelijk weg te krabben...
Kan iemand me zeggen hoe zijn/haar dvd eruit ziet, of dat ook zo'n k*tkwaliteit lijkt?

alvast bedankt...
Nee, dat gevoel kan ik niet met je delen. Mijn DVD's zien er gewoon echt uit. Ik heb ze via Play.com besteld.
pi_42642378
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:25 schreef Greetings het volgende:

[..]

Nee, dat gevoel kan ik niet met je delen. Mijn DVD's zien er gewoon echt uit. Ik heb ze via Play.com besteld.
Thanx, dan ben ik gewoon gehustled op Ebay
pi_45719072
Maart 2007 series premiere .

Wel zonder Adrian Lester/Mickey Stone
pi_45727549
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 06:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maart 2007 series premiere .

Wel zonder Adrian Lester/Mickey Stone
Waaaaaaaaaaaaaaat?

Zonder Mickey geen Hustle. Niemand kan Adrian Lester vervangen
  zaterdag 27 januari 2007 @ 21:06:57 #131
94080 VeX-
pi_45736847
Dat vond ik dus ook. Maar hij heeft er zelf voor gekozen.

Erg jammer.
pi_45795854
Het lijkt er trouwens op dat ze de personage Mickey Bricks wel houden. Als vervanging voor Adrian Lester hebben ze wederom een zwarte acteur aangesteld: Ashley Walters (24 jaar pas).
pi_45797535
Correctie:

Young Gun… One of the UK's most exciting up-and-coming acting talents, Ashley Walters, is to join the Hustle gang for series four of BBC ONE's hit con drama which has just started filming in and around London.

The star of critically-acclaimed film Bullet Boy and a former member of So Solid Crew, Walters is to join the gang as Billy Bond, a street kid who has spent most of his formative years in and out of care homes.

Billy is a big fan of the infamous Danny Blue and is keen to join the crew in a bid to get off the streets, learn from the masters of the long con and finally find a loving family.

Ashley says: "I am a huge Hustle fan and watched all of the last three series, so I am incredibly excited about joining the gang. It's a massive honour for me to be working alongside actors that I hugely admire, especially Robert Vaughn - he's a legend! It's really exciting but also absolutely terrifying!

"Billy is a great character to play: he's very cool, streetwise and quite cocky; he's got all the talk which works wonders with the ladies, but scratch the surface and it's just an act.

"He is pretty vulnerable and all he really wants is the security and love of a real family, something he never had when he was growing up."

Ashley's previous credits include the films Get Rich or Die Tryin', Stormbreaker and the much talked-about Life and Lyrics.

Ashley has also just finished filming movie thrillers Waz (with Selma Blair and Melissa George) and Sugarhouse Lane (with Steven Mackintosh and Andy Serkis).

Hustle is Ashley's TV debut in a lead role.

Hustle goes Stateside…

The new series also sees the team travel to the bright lights of Vegas.

The UK's finest are determined to try their luck on the greedy fat cats of Los Angeles and Las Vegas as episodes one and six will be filmed, for the first time, in America.

The first three series, which were shown on American Movie Classics (AMC) earlier this year, received such a phenomenal response that Adrian Lester has had several offers for parts in US pilots and due to a clash of filming dates, he will not be reprising his role of team leader, Mickey Bricks, for this series.

Simon Crawford Collins, Executive Producer of Hustle and Head of Drama at Kudos says: "Kudos is very excited to once again be working with the best Hustlers in town – Marc Warren, Robert Glenister, Jaime Murray and Robert Vaughn.

"It is a shame that, due to his current filming commitments, Adrian cannot join us this time round but his new projects are a great testament to his talent and the success of Hustle in the US.

"However, we are thrilled to welcome Ashley to the fold. He is one of the UK's hottest new talents and will add a new dimension and vibe to this fourth series.

"Billy is a dab hand at the short-con but has great ambition to master the long-con. He is desperate to find a 'family' who will take him in as one of their own and he believes he's found it in Danny, Albert, Ash and Stacie; although he has to get past Danny's stringent interview criteria first!"

Hustle series four is written by creator, Tony Jordan with additional episodes written by Nick Fisher (Manchild) and Colin Bytheway (Holby City).

The producer is Jolyon Symonds (Kevin and Perry Go Large) and it is executive produced by Simon Crawford-Collins, Jane Featherstone and Karen Wilson from Kudos.

Further casting details are to follow in due course.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:09:32 #134
94080 VeX-
pi_45815978
Maar ze hebben een leider nodig. Mickey Bricks was daarvoor uitermate geschikt.
pi_46930783
Hustle season 4 zou toch in Maart op BBC worden uitgezonden? Weet iemand wat de eerste datum van uitzending is?
pi_46988248
6 april, schijnt!

Maar zonder Mickey idd
pi_46995644
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef Zpottr het volgende:
6 april, schijnt!

Maar zonder Mickey idd
Ja, zonder Mickey idd. Heel erg jammer, maar toch zal het nog wel leuk worden. Wel een goede vervanger geloof ik.

6 april,. ok. Jammer dat het niet in Maart is, zoals vorig jaar.
pi_47914441
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef Zpottr het volgende:
6 april, schijnt!

Maar zonder Mickey idd
Idd.... vrijdag dus eindelijk!
pi_47951486
Hmmmm.... het staat toch niet voor vrijdag gepland....

Kan toch nog wel een paar weken duren.....
pi_48181233
Op IMDB staat aflevering 1 van het vierde seizoen voor de 18de gepland, maar of dat ook klopt weet ik natuurlijk niet.
pi_48272720
De website is geupdate, maar er staat nog geen datum bij: http://www.bbc.co.uk/drama/hustle/episodeguide_series4.shtml

In Amerika komt de eerste aflevering op 18 april op tv: http://hustle.amctv.com/
pi_48365420
quote:
Series 4, Episode 1
Coming Soon, BBC One

Danny steps up to be leader, as the gang head to LA in an attempt to sell the Hollywood sign.

With Mickey heading to Australia to help pull off a major con, Danny feels it's time for him to take the lead. To make his mark, he comes up with an ambitious plan to sell the Hollywood sign to Texan movie memorabilia fanatic Anthony Westley (Robert Wagner).

Once in LA, Danny convinces Westley that the sign is being put up for sale to be replaced with a brand new one.

Westley's willing to pay big money to get his hands on the sign and will stop at nothing to ensure he wins the bid. But how will the gang get the cash if they can't deliver the sign itself?
pi_48369998
Ik wil nu toch graag weleens een datum horen... het wordt alsmaar later en later
  maandag 16 april 2007 @ 02:23:22 #144
6941 APK
Factual, I think.
pi_48370016
quote:
Op maandag 16 april 2007 02:20 schreef Greetings het volgende:

Ik wil nu toch graag weleens een datum horen...
Yep, bring it on!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_48432289
Eindelijk dan bevestiging: Donderdag 3 Mei begint Hustle op BBC1!
pi_48436331
Eindelijk.
pi_48464178
Donderdag 3 mei, maar als het toch vandaag al in amerika op de buis komt, zal het morgen toch wel op het net te vinden zijn?
pi_48583452
Leuk begin van het nieuwe seizoen! Erg tof!

Danny blijft briljant . De con zelf was wel ok, einde was prachtig .
  zaterdag 21 april 2007 @ 23:20:23 #149
6941 APK
Factual, I think.
pi_48585061
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Donderdag 3 mei, maar als het toch vandaag al in amerika op de buis komt, zal het morgen toch wel op het net te vinden zijn?
WTF
Waarom is een BBC serie eerder in Amerika te zien?
pi_48585231
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:20 schreef APK het volgende:

[..]

WTF
Waarom is een BBC serie eerder in Amerika te zien?
Het is volgens mij niet alleen een BBC productie meeer, maar ook een Amerikaanse. En ja daar zit meer geld, dus die hebben voorrang.
pi_48586124
Alsof het voor ons uitmaakt .
pi_48793517
Vandaag de DVD van season 3 binnengekregen
pi_48801484
De nieuwe ep van S4 was weer erg tof!

Gave con, die nieuwe was cool. Danny blijft toch wel het mooiste character.
pi_49245378
Nu op BBC1 : S4E2
  donderdag 10 mei 2007 @ 22:54:50 #155
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_49248440
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:01 schreef Zpottr het volgende:
Nu op BBC1 : S4E2
vuulen dief
Wat je vindt, ...
pi_49248512
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:54 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

vuulen dief
Ehm, parrdon?
  donderdag 10 mei 2007 @ 22:56:24 #157
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_49248538
wanneer heb je m ge-upload?
Wat je vindt, ...
pi_49248717
14-2-07, rond een uurtje of 9 heb ik het icoon hier gemaakt. Zal 'm iets later geupload hebben

Enneh... jij?
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:00:58 #159
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_49248828
zonder gein, 24-1-07 23:20, maare als je hem wil houwe is prima.. tis tog tijd voor n nieuwe
Wat je vindt, ...
pi_49248939
OK, cool
pi_49248980
Spannende Valentijnsdagen heb ik he.
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:07:37 #162
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_49249210
Wat je vindt, ...
pi_49257417
Wellicht kan je voortaan gebruik maken van het fenomeen 'PM".
pi_49292270
Hmm net EP 2 op video gekeken.... viel tegen, ik miste toch wat.

Hoe konden ze bijv zomaar een goed renpaard uit een wagen van die Arabieren jatten? Zo goed dat ie bijna op zeker de race zou winnen zelfs (en toch odds van 6/1?????). Erg raar allemaal.
En hoe slecht die Billy op dat paard reed, en die pornobaas hem toch wou kopen....

En ook in de laatste minuut van de uitzending niet meerdere flasbacks naar acties die wel gedaan waren, maar eerder niet in beeld gebracht (ja alleen dat die Billy voor bookie speelde), zoals normaal wel altijd leuk.

Wel leuke introductie van Billy en opzich leuke scenes, maar de con zelf viel me behoorlijk tegen....
Eigenlijk net als bij EP 1.... de connetjes zijn wat slapjes dit seizoen tot nu toe
pi_49295604
Waarom waren er geen flashbacks?
Ze hebben bijvoorbeeld niet laten zien hoe ze dat paard hebben gestolen of hoe ze de paarden hebben verwisseld op de dag van de race.
Was maar vrij zwakke episode.
pi_49314709
3 en 4 vielen wel weer een beetje tegen .

Beetje een suf seizoen eigenlijk toch wel.. Nog steeds wel ok, maar niet als voorgaande.
pi_49557486
Heb episode 3 gemist donderdag

En vergeten op te nemen
pi_49858175
Aflevering 5 was erg matig .

Het haalt het echt niet bij seizoen 2 of 3.
pi_49858544
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aflevering 5 was erg matig .

Het haalt het echt niet bij seizoen 2 of 3.
Idd, inspiratie is een beetje op vrees ik..... seizoen 1 was trouwens het beste, 2 ongeveer net zo goed, en 3 was al wat minder.
pi_49985772
Ja die van vandaag was echt DRAMATISCH slecht

Dieptepunt so far IMO...
pi_50029781
E6 was wel weer redelijk ok.
pi_50216925
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
E6 was wel weer redelijk ok.
Ben erg benieuwd zo!
pi_50254146
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:48 schreef Greetings het volgende:

[..]

Ben erg benieuwd zo!
Zo, net gekeken: en hij was weer ouderwets goed! Het KAN dus nog wel!
Hopen dat er een series 5 komt met Mickey er weer in!
pi_50502245
Vanaf morgen elke zaterdag van 20:00 tot 21:00 uur op NL3 bij BNN!

Hoop dat ze weer met season 1 beginnen (zou je verwachten als je de intro op tvgids.nl leest) maar verwacht ik niet. Dat zou betekenen dat ze 24 weken op rij Hustle gaan uitzenden.
Ze zullen denk ik met season 3 beginnen en dus 12 weken gaan uitzenden.
pi_50514167
Lijkt me vrij onlogisch om met s3 te beginnen. Volgens mij gewoon s1 hoor.
pi_50527534
Gewoon S1 hoor, Greetings.
pi_50535355
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gewoon S1 hoor, Greetings.
Ja, ik zag het. Ondanks dat ik EP 1 al meer dan 5x heb gezien op DVD, heb ik hem toch weer zeer geboeid zitten kijken
Maar nu ze dus wel bij S1 beginnen, hoop ik maar dat ze wel S3 en S4 gaan uitzenden (gewoon weer alleen S1 en S2 zou wel wat cheap zijn), maar dan zijn ze tot in januari bezig.... ik vind het best hoor... maar dat kan ik me niet voorstellen....
  zondag 17 juni 2007 @ 20:12:18 #178
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_50554033
Het is toch niet hetzelfde zonder Mickey
pi_52957263
subtiel schopje
die hele serie staat nu ook op tvlinks
legendarische serie trouwens vooral die eerste 2 seizoenen
Die aflevering met die cop met zijn iq van 157 die mickey wilt manipuleren door in te spelen op zijn weaknesses vind ik toch het mooist, die hele reden waarom mickey een grifter is is ook mooi, ash en danny zijn ook cool,stacey vind ik toch het minst toevoegen,die serie is wel minder nu mickey weg is hopelijk komt hij nog terug

hustle
pi_52958964
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
subtiel schopje
die hele serie staat nu ook op tvlinks
legendarische serie trouwens vooral die eerste 2 seizoenen
Die aflevering met die cop met zijn iq van 157 die mickey wilt manipuleren door in te spelen op zijn weaknesses vind ik toch het mooist, die hele reden waarom mickey een grifter is is ook mooi, ash en danny zijn ook cool,stacey vind ik toch het minst toevoegen,die serie is wel minder nu mickey weg is hopelijk komt hij nog terug

hustle
Topsite is dat tvlinks!
pi_57436804
Ik dacht, laat ik eens googlen wanneer ze weer eens beginnen, dacht toch echt dat S5 zou komen. Helaas is het gecanceld in Januari .
quote:
BBC pulls Hustle plug

This is no con - it seems Hustle is no more. The super-slick BBC1 drama about a bunch of grifters has bitten the dust.

After four series most of the cast - which includes Robert Vaughn and Jaime Murray - knew its days were numbered.

Marc Warren, who plays Danny Blue, tells me: "A lot of the cast have gone off and done other things, including myself. "I'd certainly be surprised if I were involved with more episodes of Hustle."

Marc has since taken over the lead role in Messiah from Ken Stott and is also shooting a comedy drama for BBC1 called Mutual Friends.
Wel schijnt FOX de rechten gekocht te hebben en zou er een film kunnen komen in de volgende twee jaar.
pi_57444787
quote:
Op maandag 17 maart 2008 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht, laat ik eens googlen wanneer ze weer eens beginnen, dacht toch echt dat S5 zou komen. Helaas is het gecanceld in Januari .
[..]

Wel schijnt FOX de rechten gekocht te hebben en zou er een film kunnen komen in de volgende twee jaar.
Ja behoorlijk klote.... maar dat had ik paar maanden geleden al gelezen idd en ook dat van die film.
Niveau van S4 lag al veel lager dan de eerste 3, maar als Mickey zou terugkomen was het vast weer top geworden....
  vrijdag 21 maart 2008 @ 02:24:35 #183
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57513940
quote:
Op maandag 17 maart 2008 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]

Ja, boeiend.

Hoe Amerikanen mooie producties verkrachten...
pi_59798906
In Amerika komt in September Leverage - de pilot is al gelekt. Exact hetzelfde als Hustle, de pilot zag er prima uit!

Wellicht een tip voor degene die Hustle volgde .
pi_59802102
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
In Amerika komt in September Leverage - de pilot is al gelekt. Exact hetzelfde als Hustle, de pilot zag er prima uit!

Wellicht een tip voor degene die Hustle volgde .
Cool, ik hou het in de gaten!

Hoewel de beschrijving hier toch iets anders klinkt:
http://www.variety.com/article/VR1117961093.html?categoryid=14&cs=1
pi_59802518
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:21 schreef Greetings het volgende:

[..]

Cool, ik hou het in de gaten!

Hoewel de beschrijving hier toch iets anders klinkt:
http://www.variety.com/article/VR1117961093.html?categoryid=14&cs=1
Klinkt anders ja maar als je het gezien heb krijg je echt flashbacks naar de goede oude Hustle tijd

Hopelijk krijgt Leverage een goede audience want anders zie ik het somber in, shows als deze willen maar niet lukken in de USA.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 16:57:21 #187
184336 Vale17
Divide et impera
pi_59822513
Is het nu definitief dat er geen seizoen 5 meer zal komen?!
Heb verschillende fora over hustle in de gaten gehouden en meende daaruit op te maken dat de kans wel bestaat dat de serie volgend jaar verder zal gaan.. (met mickey)
pi_59826346
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:57 schreef Vale17 het volgende:
Is het nu definitief dat er geen seizoen 5 meer zal komen?!
Heb verschillende fora over hustle in de gaten gehouden en meende daaruit op te maken dat de kans wel bestaat dat de serie volgend jaar verder zal gaan.. (met mickey)
Volgens mij is ongeveer al driekwart jaar geleden definitief besloten dat er geen series 5 meer zouden komen. Omdat alle acteurs "verder gaan" met hun carrieres en er bijna geen kansen meer zijn om ze alle 5 op hetzelfde tijdstip beschikbaar te hebben voor de opnamen.
pi_59901548
Ik zit nu BBC one te kijken, en daar is Adrian Lester te gast (bij Jonathan Ross), en hij zegt dat ze NU seizoen 5 van Hustle aan het opnemen zijn.
pi_59902739
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:54 schreef jaap1068 het volgende:
Ik zit nu BBC one te kijken, en daar is Adrian Lester te gast (bij Jonathan Ross), en hij zegt dat ze NU seizoen 5 van Hustle aan het opnemen zijn.
Blijkt inderdaad te kloppen!

http://www.bbc.co.uk/pres(...)june/12/hustle.shtml

Helaas wel zonder Danny en Stacie, maar Mickey is iig terug!
pi_59904641
Cool!!!
pi_59904795
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:51 schreef Greetings het volgende:

[..]

Blijkt inderdaad te kloppen!

http://www.bbc.co.uk/pres(...)june/12/hustle.shtml

Helaas wel zonder Danny en Stacie, maar Mickey is iig terug!
WOW!!!!! En ik maar denken dat deze serie nooit meer terug zou komen, maaaaaar zonder stacey en danny?!?!?!

Ach ja Mickey is back en dat is gewoon super want s4 vond ik echt BORING soms zonder hem.

Mja zonder Danny vind ik wel jmmr hoooooooor gvdd.. me favo char

Hustle
Dat wordt weer de hele serie kijken als het nieuwe seizoen gaat beginnen.
pi_60105396
Vanavond om 23.00 komt het op NED3 .
pi_60107077
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond om 23.00 komt het op NED3 .
Precies een jaar geleden begon BNN met de misdaadserie Hustle. Het geduld van de liefhebbers werd daarna echter behoorlijk op de proef gesteld, want het duurde lang voor de serie weer een plekje in de programmering kreeg. Maar vanaf deze week is het zover, dan worden de afleveringen van het derde en vierde seizoen iedere werkdag uitgezonden.

Even de bezem door het geheugen, want waar gaat de serie precies over? Hustle gaat over een groep ervaren criminelen die, onder leiding van Micky Stone, rijke zakenlui oplichten. Het zijn namelijk best ‘nette’ mensen, want ze pakken alleen diegene die het kunnen missen. Iedere aflevering beginnen ze aan een nieuwe missie die altijd het doel heeft om de rijke en slechte mensen van hun geld te beroven.

Allemaal hebben ze daar zo hun eigen manier en redenen voor. Micky vindt het gewoon een gemakkelijke manier van geld verdienen en komt dankzij zijn meesterbrein een heel eind. Collega Stacie gooit gewoon haar charmes in de strijd om mensen te belazeren, terwijl Albert als ervaren oplichter precies weet hoe hij zijn slachtoffers moet selecteren. Ooit lichtte hij zijn werkgever op voor 60.000 dollar. Het werd het begin van een nieuwe carrière. Danny, meester in kaarttrucjes en zakkenrollen, en technische man Ash maken het team compleet. Samen zijn ze tamelijk succesvol. En gaat het een keer mis? Dan is er geen reden tot paniek. Er zijn nog genoeg andere rijkelui voor een nieuwe poging.

pi_64696814
Even een kickje!

Aanstaande donderdag begint op BBC One om 22.00 Nederlandse tijd het vijfde seizoen van Hustle!
quote:
Episode 1

Next on: 08 Jan 2009, 21:00 on BBC One

Synopsis:

Legendary con artist Mickey Bricks is back and the con is on, in more ways than one...

After a close brush with the law in Australia, Mickey returns to a changed London to sting a new breed of avaricious marks. Albert, currently detained at her Majesty's pleasure, already has one lined up: a callous young businesswoman, Sara Naismith, and her assistant Aaron.

Posing as city traders, Mickey and Ash offer her the chance to join an insider dealing scam. But when the con starts to unravel, has Mickey met his match, or has someone been playing them all?
pi_64703637
.
pi_64704854
Goed nieuws
pi_64708012
TOP!

Alleen jammer dat Danny en Stacey eruit zijn
pi_64798419
TVP na mijn inhaalslag van een tijd terug
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64808710
Vanavond zeker kijken op BBC!

Eindelijk seizoen 5! gelukkig zijn Albert, Ash en Mickey weer terug

Die 2 nieuwe moet ik nog maar zien of ze Hustle waardig zijn.
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:15:32 #201
94080 VeX-
pi_64815226
Jammer dat Stacy weg is. Danny ook wel trouwens.
pi_64826519
Episode 501 was geweldig.

Wat een leuke manier om het nieuwe team te introduceren. Die Matt en Kelly ( ) zijn een leuke toevoeging.

En natuurlijk Mickey die weer terug is.

[ Bericht 83% gewijzigd door Jnk18 op 09-01-2009 12:28:22 ]
pi_64858831
Ik vond het ook zeker geslaagd! iig veel beter dan S4!
Beetje over the top die laatste 20 minuten, maar het kan.
Goede vervangster van Stacy, en die Alan ( ) is ook wel cool.

En eh: 1 miljoen cash in briefjes van 20 pond
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:42:15 #204
6941 APK
Factual, I think.
pi_64893019
Ah, ze zijn weer begonnen.
Zit dat verschrikkelijk lelijke plastic wijf er nog steeds in?

Speelde zij laatst ook niet in Dexter oid.
pi_64929139
Die is weg, APK. Helaas .

Prima ep . Had ook even Leverage geprobeerd, maar dat kan echt totaal niet tippen aan Mickey .
  maandag 12 januari 2009 @ 23:04:13 #206
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_64972068
Ik tvp deze even!

Ff bijdownloaden en kijken (na 24 en de rest van de series die ik nog moet zien )
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_64976610
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:42 schreef APK het volgende:

Speelde zij laatst ook niet in Dexter oid.
Ja seizoen 2
pi_65036437
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:42 schreef APK het volgende:
Stacy
Die zou ik wel doen hoor

Mooie aftrap en intruductie van de nieuwe crew
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_65271108
Heb episode 2 net pas gezien, maar hij was weer goed hoor!

En die Emma wordt ook steeds mooier iig zeker beter dan Stacy
pi_65271477
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 05:11 schreef Greetings het volgende:
Heb episode 2 net pas gezien, maar hij was weer goed hoor!

En die Emma wordt ook steeds mooier iig zeker beter dan Stacy

Hehe idd.
pi_65802669
Sterk seizoen weer, jammer dat het er alweer bijna op zit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65985441
Ik heb gehoord Comedy Central Hustle ergens in april gaat uizenden. Lijkt me echt super, hoop dat deze roomer waar is
pi_65985618
Zou wel een vage serie zijn voor ze..dan kunnen ze het beter gewoon Series Central gaan noemen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_66014544
Damn wat vliegen de series toch snel voorbij altijd, finale van gister was echt brilliant! Loved it all the way.

Dus in 2010 zullen we series 6 krijgen
pi_66112734
Het was natuurlijk wel voorspelbaar dat ze hem terug zouden pakken, maar de manier waarop had ik dan weer niet gedacht .

Goede final.
pi_66164037
Hmm, ik vond deze finale nou juist wat minder, eerlijk gezegd....

Normaal zijn de cons echt ingewikkeld en ingenieus, dit keer was het eigenlijk maar 1 ding: ze hadden mensen bij de tegenpartij onder controle.
En dan nog, als die sukkel niet zo dom is om de koffer in de achterbak te doen, loopt alles mis. Beetje veel risico toch wel....
pi_66935423
Ik zie net dat Comedy Central vanaf 5 april het laatste seizoen (2009) uit gaat zenden!
  donderdag 11 juni 2009 @ 01:33:05 #218
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_69921695
Vraagje over die laatste aflevering: de twee gedupeerden, de echte dus, hadden een miljoen van hun eigen geld geïnvesteerd, maar daarnaast hebben ze volgens mij ook nog eens een miljoen op een rekening gezet. Die rekening waar al die anderen die valse cheques heen hadden gestuurd, en waarvan ze hadden gegarandeerd dat het geld er alleen af was te halen met alle vijf de handtekeningen.

Betekent dat dat ze dat miljoen ook alleen terug kunnen krijgen met de handtekeningen van die andere vier?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_76080517
Maandag 4 Januari begint season 6! Zelfde cast als vorig seizoen en wederom 6 afleveringen.
pi_76090630
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:02 schreef Greetings het volgende:
Maandag 4 Januari begint season 6! Zelfde cast als vorig seizoen en wederom 6 afleveringen.

oooh yea baby!
  zondag 27 december 2009 @ 09:13:17 #221
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_76095077
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:02 schreef Greetings het volgende:
Goed nieuws!
It's Time To Shine
pi_76115479
Tof!!!
pi_76186056
Nice!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:45:29 #224
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_76187827
Wel een beetje jammer dat er dus al 5 seizoenen gemaakt zijn en we hier nog geen 5 pagina's vol hebben gemaakt
It's Time To Shine
pi_76188558
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:45 schreef qu63 het volgende:
Wel een beetje jammer dat er dus al 5 seizoenen gemaakt zijn en we hier nog geen 5 pagina's vol hebben gemaakt
Het is dan ook een programma voor de elite. Het plebs kijkt naar ushi & dushi.
"Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
pi_76194776
Nou ja 5 seizoenen... het zijn nog geen 30 afleveringen die er gemaakt zijn en een normale serie heeft toch zo'n 24 afleveringen in 1 seizoen zitten... dus als je het goed bekijkt zijn er nog geen 2 seizoenen gemaakt dan mag het wel met de 5 pagina's
pi_76195421
Hmm, heb nu toch wel zin om Hustle weer vanaf seizoen 1 te kijken, heb toch nog vakantie.

pi_76381344
Even een reminder (ook voor mezelf): morgen dus om 22 uur NL'se tijd op BBC1
  maandag 4 januari 2010 @ 10:14:58 #229
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_76390330
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef Greetings het volgende:
Even een reminder (ook voor mezelf): morgen dus om 22 uur NL'se tijd op BBC1
Damn, zo kom ik nooit meer toe aan andere dingen.. Alleen maar leuke series op tv!
It's Time To Shine
pi_76424749
Vond 'm niet zo sterk. Behoorlijk voorspelbaar en de levensstijl werd wel errug in de spotlight gezet.
"Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
pi_76424780
Zo maar even kijken altijd erg fijne serie.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_76502349
Heb 'm nu ook gekeken. Was best aardig vond ik, al was het wel heel makkelijk hoe die man even zijn eigen koffer met 500K aan de "politie" gaf. Dat is wel heel dom, en als hij dat niet zou willen was de con al mislukt.
pi_76665908
hij viel flink tegen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_76749833
Die van deze week was wel heel ingewikkeld. Ik vond het toch iets teveel puzzelstukjes die precies op het juiste moment in elkaar moesten passen. Maar dan nog blijft het gewoon leuk, was alleen niet de beste aflevering.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:30:09 #235
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_76905181
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 03:07 schreef Greetings het volgende:
Die van deze week was wel heel ingewikkeld. Ik vond het toch iets teveel puzzelstukjes die precies op het juiste moment in elkaar moesten passen. Maar dan nog blijft het gewoon leuk, was alleen niet de beste aflevering.
Maar dat is juist het punt van alle cons! Mickey zet alles zo op dat iedereen doet zoals hij gepland heeft! Die vent van de douane is juist heel erg gericht op zn carriére, dus hij wil dat schilderij te pakken krijgen. Mickey laat hem dus denken dat dat ook gaat lukken!

En zo was het de week ervoor ok. Die vent dacht dat de politie kwam en gaf zn koffertje dus gewoon mee 'als bewijsmateriaal'..
It's Time To Shine
  zaterdag 30 januari 2010 @ 23:21:32 #236
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_77465068
Sean werd best oud afgelopen week! Ik telde iets van 36 kaarsjes op z'n taart! Dat zou betekenen dat Emma al 38 is!
It's Time To Shine
  zondag 7 februari 2010 @ 01:46:25 #237
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_77721818
Leuk al die cameo's van die celebs

Alleen kunnen de Dragons niet acteren
It's Time To Shine
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:42:50 #238
290749 Copado
Argentina.
pi_77817416
Voorspelbare aflevering gisteren, maar desondanks toch weer goed en leuk.

Wel seizoenseinde of niet?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:48:20 #239
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_77817656
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:42 schreef Copado het volgende:
Voorspelbare aflevering gisteren, maar desondanks toch weer goed en leuk.

Wel seizoenseinde of niet?
Nee, nog 1
It's Time To Shine
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:05:31 #240
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_77818337
Alhoewel de volgende heet "The Hush Heist - Part 1", daar zou je uit kunnen concluderen dat er nog minstens 1 aflvering na komt..
It's Time To Shine
pi_77821352
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:48 schreef qu63 het volgende:

[..]

Nee, nog 1
Dit was episode 6 toch? Zijn er 7 dan? Volgens mij altijd 6 en is dit dus de laatste geweest voor dit jaar.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:29:15 #242
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_77821838
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:17 schreef Greetings het volgende:

[..]

Dit was episode 6 toch? Zijn er 7 dan? Volgens mij altijd 6 en is dit dus de laatste geweest voor dit jaar.
Nee, dit was 5:
Series 6

* And This Little Piggy Had Money
* The Thieving Mistake
* Tiger Troubles
* The Father of Jewels
* Conned Out Of Luck
* The Hush Heist

Zie nu dat ze 'part 1' weg hebben gehaald op wikipedia bij The Hush Heist!
It's Time To Shine
pi_77823924
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:29 schreef qu63 het volgende:

[..]

Nee, dit was 5:
Series 6

* And This Little Piggy Had Money
* The Thieving Mistake
* Tiger Troubles
* The Father of Jewels
* Conned Out Of Luck
* The Hush Heist

Zie nu dat ze 'part 1' weg hebben gehaald op wikipedia bij The Hush Heist!
Ik tel er toch echt 6 in jouw rijtje?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 22:39:27 #244
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_77828595
Ja, de laatste was ep 5, volgende week ep 6
It's Time To Shine
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:21:14 #245
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_77830791
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:39 schreef qu63 het volgende:
Ja, de laatste was ep 5, volgende week ep 6
Nee, The Hush Heist is gisteren uitgezonden. Het gaat om een Syrische bank in deze aflevering.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:48:42 #246
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_77831782
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 23:21 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Nee, The Hush Heist is gisteren uitgezonden. Het gaat om een Syrische bank in deze aflevering.
Oh, bugger

Ik download ze altijd pas aan het eind van de week (wekelijkse downloadrondje )

Dan was dit inderdaad de laatste
It's Time To Shine
pi_83200323
Hey,

ik heb al een tijdje geen hustle afleveringen meer gezien. De laatse was volgens mij op belgië een. Ik zou graag nog een paar afleveringen van hustle willen zien. Weten jullie waar ik ze kan terugkijken? Ik heb op google al gezoekt, maar tevergeefs . Alvast bedankt!

mvg
Ewie33
pi_83203266
http://www.freeonlineepis(...)ode-1-the-con-is-on/

Hier of gewoon via torrent downloaden natuurlijk....
  woensdag 23 juni 2010 @ 19:16:00 #249
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_83205599
De dvd's zijn ook te koop
It's Time To Shine
pi_83249815
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 18:22 schreef Greetings het volgende:
http://www.freeonlineepis(...)ode-1-the-con-is-on/

Hier of gewoon via torrent downloaden natuurlijk....
hoe werkt dit precies? Als ik het wil downloaden kom ik op een andere pagina. Is dit trouwens met nl ondertiteling? Zo nee, weet je dan waar het wel kan? Trouwens wat is torrent precies.
Beetje veel vragen, maar ja......
pi_83250764
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef Ewie33 het volgende:

[..]

hoe werkt dit precies? Als ik het wil downloaden kom ik op een andere pagina. Is dit trouwens met nl ondertiteling? Zo nee, weet je dan waar het wel kan? Trouwens wat is torrent precies.
Beetje veel vragen, maar ja......
Niet downloaden, gewoon afspelen in het scherm zelf. Ondertiteling is er niet, maar dat zal je ook bijna zeker nergens vinden. Torrent is een simpel programma om mee te downloaden. Check maar even op Wiki wat het inhoudt.
pi_90585719
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00xb5sd

Season 7 begint vrijdag 7 Januari weer op BBC1!
Ben benieuwd!
  woensdag 29 december 2010 @ 21:30:58 #253
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_90601415
Cool!
It's Time To Shine
pi_90998509
Vanavond dus! Ik ga hem gelijk downen als ik thuis kom.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 02:18:55 #255
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_91012877
Hodfr, had em dus gewoon op kunnen nemen..

Dan maar downloaden als ik fatsoenlijk internet heb..
It's Time To Shine
pi_91024088
Ik vond hem niet super. Hugs, kisses!
pi_91357028
Deze was wel erg gaaf! Leuk vrouwtje trouwens die geconned werd! :9~
pi_91368625
Deze was weer erg leuk, beter dan die van vorige week :)
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_93077822
Heb seizoen 7 net gezien, top afleveringen..
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:56:27 #260
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_93308107
Was vorige week de laatste aflevering ofzo?
It's Time To Shine
pi_93311523
zijn er altijd 6 volgens mij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 25 februari 2011 @ 16:26:33 #262
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_93312185
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:11 schreef Tim86 het volgende:
zijn er altijd 6 volgens mij
Bugger ;(
It's Time To Shine
pi_105825491
Seizoen 8 begint op 6 Januari! *O*
Helaas wel het laatste seizoen.
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:57:52 #264
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_105825507
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:57 schreef Greetings het volgende:
Semi-goed nieuws dus! *O*
It's Time To Shine
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:27:00 #265
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_106482449
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:57 schreef Greetings het volgende:
Week verzet? http://www.bbc.co.uk/programmes/b007gf9k

-edit- Ja dus: http://www.bbc.co.uk/programmes/b019742x (onderaan)
It's Time To Shine
pi_106490930
quote:
Hmm weet niet zeker hoor. Zou ook kunnen dat ie daar alvast episode 2 aankondigt. Op die eerste URL van je staat nog altijd 06/01 als eerste datum namelijk. En TVgids.nl geeft ook vandaag 22:00 uur aan, maar dat zegt natuurlijk weinig.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:48:40 #267
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_106491411
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:37 schreef Greetings het volgende:

[..]

Hmm weet niet zeker hoor. Zou ook kunnen dat ie daar alvast episode 2 aankondigt. Op die eerste URL van je staat nog altijd 06/01 als eerste datum namelijk. En TVgids.nl geeft ook vandaag 22:00 uur aan, maar dat zegt natuurlijk weinig.
Deze tvgids zegt dat er dan iets anders is.. http://www.nu.nl/tvgids/1945713/public-enemies En ook op de BBC staat Public Enemies: http://www.bbc.co.uk/bbcone/
It's Time To Shine
pi_106491495
Hmm ok, jammer.
pi_106750243
Morgen begint het weer. Vrijdagavond dus.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:34:30 #270
19242 yavanna
Results may vary.
pi_106752419
Bijna. *O*
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_107083517
2 afleveringen geweest nu, was het wat?
Ik heb ze al gedownload maar moet ze nog gaan kijken.
pi_107083894
Ik moet ze ook nog gaan kijken. Vroeger keek ik er echt naar uit, maar dat heb ik nu wat minder moet ik zeggen. Komende week maar een keertje kijken, nog niet echt tijd gehad :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_107088312
Eerste was goed!
  zondag 22 januari 2012 @ 03:41:36 #274
19242 yavanna
Results may vary.
pi_107088331
De tweede was ook weer erg goed. ^O^
  zondag 22 januari 2012 @ 12:51:49 #275
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_107092585
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:54 schreef Greetings het volgende:
2 afleveringen geweest nu, was het wat?
Ik heb ze al gedownload maar moet ze nog gaan kijken.
Jup!

Emma O+
Vind haar leuker dan Stacey eigenlijk :Y

Laatste ep zat wel een beetje vreemd in elkaar, maar was zeker vermakelijk :)
It's Time To Shine
  zaterdag 11 februari 2012 @ 19:30:01 #276
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_107868758
Emma ziet er weer appetijtelijk uit deze week! O+

Preview voor volgende week belooft veel goeds, of eigenlijk niet..

En dan is t alweer voorbij -O-
It's Time To Shine
pi_107880369
Ik vind het niet echt boeiend meer eigenlijk..het hele inventieve is er nu echt van af..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_108035145
Ik vond ep 5 echt meesterlijk! Leuke humor ook erin.
Eindelijk weer eens het goede oude niveau, itt de eerste 4 eps.
Benieuwd naar de laatste Hustle ooit!
  donderdag 16 februari 2012 @ 15:19:55 #279
19242 yavanna
Results may vary.
pi_108046024
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 05:33 schreef Greetings het volgende:
Ik vond ep 5 echt meesterlijk! Leuke humor ook erin.
Eindelijk weer eens het goede oude niveau, itt de eerste 4 eps.
Benieuwd naar de laatste Hustle ooit!
:'( -O-
  donderdag 16 februari 2012 @ 16:00:04 #280
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108047197
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:19 schreef yavanna het volgende:

[..]

:'( -O-
Morgen idd de aller aller allerlaatste aflevering ;(
It's Time To Shine
pi_108101960
;(

wat een geweldige serie was het... jammer dat het in totaal nog geen 50 afleveringen waren... maar toch :P
  zondag 19 februari 2012 @ 04:10:06 #282
19242 yavanna
Results may vary.
pi_108140249
Mixed feelings nu. De laatste aflevering was super goed, beetje voorspelbaar met Danny O+ op het eind, maar wat een top einde, zeer verdiend. Erg leuk dat ze Danny en Stacie terug brachten. ^O^

En nu geen Hustle meer. Zal deze serie missen. :'(
  zondag 19 februari 2012 @ 23:15:25 #283
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_108170816
Mooi en voorspelbaar (pre-)einde, zoals Mickey zelf al zei ;)

Viel me trouwens pas bij deze aflevering op dat de 'gesprekken' richting het publiek weg waren!

Toch wel mooi dat ze ons nog even vertellen waar je op moet letten ;)
It's Time To Shine
pi_108250564
Net gekeken, hij was leuk maar wel zeer voorspelbaar. Ik had al door dat het Danny was voor ze hem lieten zien en had eigenlijk voor de episode al verwacht dat er weleens oude bekenden hun opwachting konden maken.

I'm gonna miss you, Hustle! :'( Maar heb nog wel alle eps op een externe harde schijf :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')