Ach, je hebt mensen die graag ergens naar kijken om zich er aan te ergeren.quote:Op donderdag 26 februari 2004 05:33 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Maar ik vond het toch wel tegenvallen. Ondanks dat ik het einde niet aan zag komen, vond ik het voorspelbaar en vind ik de characters (nog) niet echt interessant. Eigenlijk erg 13 in een dozijn.
Af en toe amateuristisch acteerwerk en matige dialogen. Dat ze een writers class wedstrijd filmpje na die aflevering durven te laten zien zeg
[..]
Jeps, ik heb de eerste aflevering opgenomen
Ik kijk niet naar iets om me te ergeren. Ik had er alleen veel van verwacht en het bleek uiteindelijk matig te zijn. Maar da's gebruikelijk bij introducties volgens mij. Dus kijken wat de volende aflevering brengtquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, je hebt mensen die graag ergens naar kijken om zich er aan te ergeren..
Maar ik heb genoten en vond het acteerwerk en de dialogen prima en blijf zeker kijken..
Okee, ik snap het. Het feit dat je het hebt opgenomen geeft ook al aan dat je er nogal Grote Verwachtingen van had. En dan kan het bijna alleen nog maar tegenvallen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:02 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar iets om me te ergeren. Ik had er alleen veel van verwacht en het bleek uiteindelijk matig te zijn. Maar da's gebruikelijk bij introducties volgens mij. Dus kijken wat de volende aflevering brengt
Verdorie, zit ik er uren naar uit te kijken en vul ik het gat tussen EastEnders en Hustle met Counter-Strike, vergeet ik de tijdquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:37 schreef Great_Expectations het volgende:
En het is vanavond weer, om 22.00 uur..
Awwww...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:31 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Verdorie, zit ik er uren naar uit te kijken en vul ik het gat tussen EastEnders en Hustle met Counter-Strike, vergeet ik de tijd![]()
Ik zag ook dan BNN het ging uitzenden, maar ik wist niet dat het al begonnen was.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:00 schreef der_Otto het volgende:
Aha, er is een Hustle topic wat ik nieuw leven kan inblazen!
Op BBC en Canvas gemist maar vandaag toch de eerste aflevering (nu dus op Nederland 2) gezien! Vond het wel een prima begin van de serie. Wel heel veel geknip en gemonteer maar over het algemeen goed gedaan met lekkere muziek eronder, ik hoop dat ze er verder niet mee overdrijven want dat kunstje kan natuurlijk ook gewoon gaan afleiden en dat is niet de bedoeling. Desalniettemin: heel puike serie en Robert Vaughn is natuurlijk altijd gaaf om te zien spelen! (U.N.C.L.E.)
Ik bedoelde die van maandagquote:Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef khazad het volgende:
Die van gisteren was erg stoer idd, en die ogen van die Sam Phillips, die politie agente, (Fay Ripley)
Nee want BNN is coooooolquote:Op donderdag 21 april 2005 06:46 schreef khazad het volgende:
jaaa, grrrr
Ow, was er van uit gegaan dat je er voor op BNN weer een jaar moest wachten ofzo
Zoals in elke afleveringquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mooi dat je als kijker ook op het verkeerde been werd gezet.
Maar deze keer was erger dan normaal. Ik was echt verrast dat dat joch al van het begin de target was.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:15 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Zoals in elke aflevering![]()
Maar idd goeie serie![]()
www.play.comquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:55 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Waar kan je die bestellen? Met ondertiteling?
Serieus? Vreemd..... maar iig vond ik het een beetje overdreven veel trucjes vandaag, ik kon het niet helemaal meer volgenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:37 schreef khazad het volgende:
Ik zit het nu op BNN te kijken en zie al een aantal stukken die eruit gesneden zijn. Vraag me af waarom dat gedaan is
In vergelijking met de BBC-versie bedoel je??quote:Op maandag 16 mei 2005 23:37 schreef khazad het volgende:
Ik zit het nu op BNN te kijken en zie al een aantal stukken die eruit gesneden zijn. Vraag me af waarom dat gedaan is
Ik miste geloof ik bij BNN het stukje dat Danny repeteert voor de switch van de comic in het veilinghuis (en hierin steeds jammerlijk faalt)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:07 schreef Zpottr het volgende:
[..]
In vergelijking met de BBC-versie bedoel je??
Hmm, da's wel jammer. Dan moet ik dadelijk de op de BBC uitgezonden versie eens even onder het stof vandaan trekken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:13 schreef der_Otto het volgende:
Raar, maar ik heb ook al ergens gelezen dat de DVD's ook ingekort zijn.
Enige orgineel dus de oorspronkelijke BBC uitzending?
hmm zou wel vaag zijn... hoewel ik het nog steeds schitterend vind moet ik zeggen dat ik vandaag toch vrijwel alles al doorhadquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:13 schreef der_Otto het volgende:
[..]
Ik miste geloof ik bij BNN het stukje dat Danny repeteert voor de switch van de comic in het veilinghuis (en hierin steeds jammerlijk faalt)
Ja, ik had ook wel door dat Mickey natuurlijk niet echt post ging checken en bij die 2 botsingen moest er ook wat verwisseld/gejat zijn. Maar ik kon het niet allemaal plaatsen. Ik vond deze aflevering gewoon de minste tot nu toe, samen met die bankoverval. Maargoed, dan nog blijft het steengoedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:08 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
hmm zou wel vaag zijn... hoewel ik het nog steeds schitterend vind moet ik zeggen dat ik vandaag toch vrijwel alles al doorhadMickey die "post ging checken", de botsing met de "blonde" dame en op het moment dat Eddie toch goed neerwerd geslagen wist ik ook al dat het een grote setup was. Toch vet. EN godver wat is die vrouw nice zeg!! (Overigens was die andere dame uit Cold Feet óók al een wereld serie
)
Wat zeg ik nouquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:59 schreef Greetings het volgende:
Maareh.... die vrouw nice??? Niet lelijk, maar er zijn leukeren.... (Stacey bijv.)
vrouw = Staciequote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:08 schreef Stefkuh het volgende:
EN godver wat is die vrouw nice zeg!! (Overigens was die andere dame uit Cold Feet óók al een wereld serie)
Ok. Ik dacht alleen dat je al wel zo bekend met Hustle was dat je haar niet "die vrouw" maar gewoon Stacey zou noemenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:43 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou
[..]
vrouw = Stacie
andere dame = de corrupte cop (die dus ook in Cold Feet een rol had)
Ah.. nee het was meer een opmerking van "wat is DIE vrouw toch nice" net als dat je zegt "wat is DAT toch een lekker ding zeg". Ennuh.. T'is StacIEquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:30 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht alleen dat je al wel zo bekend met Hustle was dat je haar niet "die vrouw" maar gewoon Stacey zou noemen
Haha, dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:48 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ah.. nee het was meer een opmerking van "wat is DIE vrouw toch nice" net als dat je zegt "wat is DAT toch een lekker ding zeg". Ennuh.. T'is StacIE
Ook de scene in de auto als de corrupte agente het origineel mee wil. In de BBC versie geeft Mickey eerst de koffer met de valse versie en dan zegt ze dat ze de andere koffer wil.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:13 schreef der_Otto het volgende:
[..]
Ik miste geloof ik bij BNN het stukje dat Danny repeteert voor de switch van de comic in het veilinghuis (en hierin steeds jammerlijk faalt)
Wellicht omdat wij de internationale versie te zien krijgen, die is toegesneden op 30 minuten minus reclametijd oid. Bij de BBC geen reclame, dus daar kunnen ze de volle 30 minuten gebruiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:09 schreef khazad het volgende:
[..]
Ook de scene in de auto als de corrupte agente het origineel mee wil. In de BBC versie geeft Mickey eerst de koffer met de valse versie en dan zegt ze dat ze de andere koffer wil.
Het zijn geen belangrijke stukken die eruit zijn gehaald, maar ik volg niet waarom ze eruit zijn gehaald...
Onzin. De BBC-versies duren ongeveer 1 uur, de BNN versie misschien 5 minuten korter, maar meer niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:42 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Wellicht omdat wij de internationale versie te zien krijgen, die is toegesneden op 30 minuten minus reclametijd oid. Bij de BBC geen reclame, dus daar kunnen ze de volle 30 minuten gebruiken.
Of zo iets??
OK, jij kunt vast een betere reden verzinnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:43 schreef Greetings het volgende:
Onzin. De BBC-versies duren ongeveer 1 uur, de BNN versie misschien 5 minuten korter, maar meer niet.
Is "onzin" nu ook al een scheldwoord? Als je je door zo'n woordje al beledigd voelt dan zal je erge dingen meemaken.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:08 schreef Zpottr het volgende:
[..]
OK, jij kunt vast een betere reden verzinnen.
Ben je trouwens altijd zo sympathiek?
Je hoeft niet te schelden om als een botte boer over te komen hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:24 schreef Greetings het volgende:
Is "onzin" nu ook al een scheldwoord? Als je je door zo'n woordje al beledigd voelt dan zal je erge dingen meemaken.....
Ahnee!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:39 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schelden om als een botte boer over te komen hoor.
Overigens lijkt het dus wel degelijk de internationale versie die (per ongeluk) ook op de DVD's terecht is gekomen. Weliswaar is die niet kort genoeg om in een 1 uurs slot met reclame te passen, maar ja... volgens mij kun je de boel niet verder inkorten zonder belangrijke scenes te schrappen. Verder wordt er nog wat gebabbeld over het wegknippen van een (makke) topless scene, die zou er inderdaad uitgeknipt kunnen zijn (rond de 26e minuut in S1E2) om de boel geschikt te maken voor met name de VS.
Stacie.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:48 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ah.. nee het was meer een opmerking van "wat is DIE vrouw toch nice" net als dat je zegt "wat is DAT toch een lekker ding zeg". Ennuh.. T'is StacIE
haha ach ja ieder zijn meug he, maar zelfs als straight guy kan me best voorstellenquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:36 schreef Greetings het volgende:
Was weer super vandaag! Maar ik schrok wel dat het de laatste aflevering was (volgens BNN).
Er komt er hierna toch nog 1 met diamanten ofzo?
Dat was natuurlijk om je te laten geloven dat Stacie er echt maar haar ex vandoor zou gaan. En het daarom de laatste aflevering zou zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:36 schreef Greetings het volgende:
Was weer super vandaag! Maar ik schrok wel dat het de laatste aflevering was (volgens BNN).
Volgens de BBC is die met die diamanten aflevering 6 en de laatste aflevering van dit seizoen. Maar volgens BNN hebben we vandaag aflevering 6 gezien.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:36 schreef Greetings het volgende:
iddquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk om je te laten geloven dat Stacie er echt maar haar ex vandoor zou gaan. En het daarom de laatste aflevering zou zijn.
Precies. BNN heeft gewoon een foutje gemaakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens de BBC is die met die diamanten aflevering 6 en de laatste aflevering van dit seizoen. Maar volgens BNN hebben we vandaag aflevering 6 gezien..
Maar vermoedelijk zijn ze bij BNN niet helemaal goed bij hun hoofd..
"Hustle returns for a third series in 2006"quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:44 schreef garreth82 het volgende:
iemand enig idee wanneer 't weer op tv komt?
ik vind't machtig! ;p
Bij Play al een tijdjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:55 schreef Greetings het volgende:
Weet iemand of Hustle DVD Series 2 nu al online te koop is, en zoniet wanneer ongeveer wel?
Ow hehe, heb hem allang inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:11 schreef Meyer_Lansky het volgende:
[..]
Bij Play al een tijdje
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=R2&title=693642
top!! thanxquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:05 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Vanaf vanavond in de herhaling op Belgie 1: 23u45!
Ik heb het niet gezien hoor.... zie er ook niks over op Teletext. Niet dat het me uitmaakt (heb beide DVD's toch al)....quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:05 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Vanaf vanavond in de herhaling op Belgie 1: 23u45!
Coooooooooooooooooooool!!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:46 schreef khazad het volgende:
Hustle seizoen 3 begint 10 maart om 22:00 (Nederlandse tijd, 9pm Engelse tijd) op BBC ONE.
The con is on!
Voor Hustle info, check de BBC website: http://www.bbc.co.uk/drama/hustle/
Vrijdag om 23u40 op Belgie 1. Daar zijn ze inmiddels bij afl. 3 van seizoen 2.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef VeX- het volgende:
Hm, wordens seizoenen 1 en 2 toevallig ook nog ergens uitgezonden? Ik heb daar namelijk een aantal afleveringen van gemist.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:46 schreef khazad het volgende:
Hustle seizoen 3 begint 10 maart om 22:00 (Nederlandse tijd, 9pm Engelse tijd) op BBC ONE.
The con is on!
Bedankt. Ik ben helaas weer te laat, maar het is beter dan niets.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:47 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
[..]
Vrijdag om 23u40 op Belgie 1. Daar zijn ze inmiddels bij afl. 3 van seizoen 2.
[..]
![]()
Geweldig! Ik heb ze echt gemist!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:46 schreef khazad het volgende:
The con is on!
Voor Hustle info, check de BBC website: http://www.bbc.co.uk/drama/hustle/
offtopic: Hustle is van dezelfde makers als Spooks (Kudos Productions), wat je ook wel kan zien aan de manier waarop het gemaakt is.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:13 schreef der_Otto het volgende:
[..]
Geweldig! Ik heb ze echt gemist!
(Als surrogaat ben ik maar Spooks gaan volgen, ook echt bbc kwaliteit, wel een stuk serieuzer! Maar kom, dat zal wel een ander topic zijn.)
Nog een beetje verder off-topic: Als we toch Kudos Productions (quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:33 schreef khazad het volgende:
offtopic: Hustle is van dezelfde makers als Spooks Kudos Productions, wat je ook wel kan zien aan de manier waarop het gemaakt is.
Yes guvquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:02 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
[..]
Nog een beetje verder off-topic: Als we toch Kudos Productions () de hemel in aan het prijzen zijn: heeft er iemand de afgelopen weken (maandagavond 22u, BBC1) (Life on Mars) gekeken?
offtopic: Ik heb het wel gevolgd en vond het goed gemaakt, alleen is het type serie niet my cup of tea.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:02 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
[..]
Nog een beetje verder off-topic: Als we toch Kudos Productions () de hemel in aan het prijzen zijn: heeft er iemand de afgelopen weken (maandagavond 22u, BBC1) (Life on Mars) gekeken?
Overigens heb ik gelezen dat er bij de productie van dit seizoen 3 nu ook een Amerikaanse maatschappij meewerkt. Daar zullen die veranderingen van komen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:08 schreef Greetings het volgende:
Wat dat donkerder heb je wel gelijk der_Otto, en dat vind ik wel jammer. Het trok me minder aan zo. Desalniettemin blijft het top!
Oei, Amerikaansquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:20 schreef Greetings het volgende:
[..]
Overigens heb ik gelezen dat er bij de productie van dit seizoen 3 nu ook een Amerikaanse maatschappij meewerkt. Daar zullen die veranderingen van komen...
Hustle is voor mij juist het enige programma op TV waarbij ik geen moment een zapneiging hebquote:Op zondag 19 maart 2006 23:54 schreef der_Otto het volgende:
[..]
Oei, AmerikaansMaar ja, dat hoeft niet per definitie slecht te zijn natuurlijk he, misschien een frisse invloed?
Overigens was de laatste (17/3/2006) wel weer een meer klassieke Hustle: strakke montage, muziek. Geen aparte 'targets' dit keer maar puur alleen de gang. Tof! Het viel me ook op dat hij weer heel erg visueel was: soms bijna geen dialoog, maar: het werkte! Vooral een echte rollercoaster het eerste half uur. Ik had in het midden wel effe moeite de aandacht erbij te houden maar het geheel viel wel op zijn plaats op het einde.![]()
Nee, je kan er wel voor 95% vanuitgaan dat die er niet gaat komen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:46 schreef bosmeneer het volgende:
Is al bekend of er een DVD met Nederlandse ondertitels gaat komen? Van BNN ben ik niet veel wijzer geworden (externe verkopers).
Dat was inderdaad een behoorlijk goede ja. Die van de diamantenroof was ook goed, net als de paardenwed-episode, evenals die met het restaurant en die van het stuk grond verkopenquote:Op donderdag 6 april 2006 02:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net season 2, ep 3 gekeken. Wat een geniale aflevering
Met die 'Nigeriaan' en die jonge gast die ze pakken. Fantastisch, beste aflevering tot nu toe die ik gezien heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wil ik anderen ook vragen spoiler-tags te gebruiken, hierboven staan toch echt wat opmerkingen die het later kijken van een aflevering goed kunnen verpesten. Al zou deze aflevering het al waard zijn vanwege Stacies truitje![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:11 schreef Zpottr het volgende:
Zeker leuk, maarNou, dat vond ik niet zo obvious hoor. Ik had het niet door iig, en zat steeds te wachten tot wanneer Mickey de hele deal afblies. Maar ik vond deze afleverning weer van ouderwets niveau!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wil ik anderen ook vragen spoiler-tags te gebruiken, hierboven staan toch echt wat opmerkingen die het later kijken van een aflevering goed kunnen verpesten. Al zou deze aflevering het al waard zijn vanwege Stacies truitje![]()
Klopt, april 2007, dat was al langer bekendquote:Op maandag 25 september 2006 19:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Door de nieuwe Amerikaanse serie Smith ben ik maar eens gaan kijken of Hustle nog eens terug zou komen en volgens de BBC is het weer in 2007!
Nee, dat gevoel kan ik niet met je delen. Mijn DVD's zien er gewoon echt uit. Ik heb ze via Play.com besteld.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Hey hoi,
Ik heb een vraagje. Ik zie dat er mensen zijn die hier de dvd van de eerste 2 seizoen besteld hebben. Ik heb daar een vraagje over, ik heb net ook seizoen 1 binnen gekregen (via ebay besteld) maar kan maar niet van het gevoel afkomen ofdat ze nep zijn. De prints op de dvd zijn zo slecht en is makkelijk weg te krabben...
Kan iemand me zeggen hoe zijn/haar dvd eruit ziet, of dat ook zo'n k*tkwaliteit lijkt?
alvast bedankt...
Thanx, dan ben ik gewoonquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:25 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nee, dat gevoel kan ik niet met je delen. Mijn DVD's zien er gewoon echt uit. Ik heb ze via Play.com besteld.
Waaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 06:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maart 2007 series premiere.
Wel zonder Adrian Lester/Mickey Stone
Ja, zonder Mickey idd. Heel erg jammer, maar toch zal het nog wel leuk worden. Wel een goede vervanger geloof ik.quote:
quote:Series 4, Episode 1
Coming Soon, BBC One
Danny steps up to be leader, as the gang head to LA in an attempt to sell the Hollywood sign.
With Mickey heading to Australia to help pull off a major con, Danny feels it's time for him to take the lead. To make his mark, he comes up with an ambitious plan to sell the Hollywood sign to Texan movie memorabilia fanatic Anthony Westley (Robert Wagner).
Once in LA, Danny convinces Westley that the sign is being put up for sale to be replaced with a brand new one.
Westley's willing to pay big money to get his hands on the sign and will stop at nothing to ensure he wins the bid. But how will the gang get the cash if they can't deliver the sign itself?
Yep, bring it on!quote:Op maandag 16 april 2007 02:20 schreef Greetings het volgende:
Ik wil nu toch graag weleens een datum horen...
WTFquote:Op woensdag 18 april 2007 15:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Donderdag 3 mei, maar als het toch vandaag al in amerika op de buis komt, zal het morgen toch wel op het net te vinden zijn?![]()
Het is volgens mij niet alleen een BBC productie meeer, maar ook een Amerikaanse. En ja daar zit meer geld, dus die hebben voorrang.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Waarom is een BBC serie eerder in Amerika te zien?
vuulen diefquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:01 schreef Zpottr het volgende:
Nu op BBC1 : S4E2
Idd, inspiratie is een beetje op vrees ik..... seizoen 1 was trouwens het beste, 2 ongeveer net zo goed, en 3 was al wat minder.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aflevering 5 was erg matig.
Het haalt het echt niet bij seizoen 2 of 3.
Ben erg benieuwd zo!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
E6 was wel weer redelijk ok.
Zo, net gekeken: en hij was weer ouderwets goed! Het KAN dus nog wel!quote:
Ja, ik zag het. Ondanks dat ik EP 1 al meer dan 5x heb gezien op DVD, heb ik hem toch weer zeer geboeid zitten kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gewoon S1 hoor, Greetings.
Topsite is dat tvlinks!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
subtiel schopje![]()
die hele serie staat nu ook op tvlinks![]()
legendarische serie trouwens vooral die eerste 2 seizoenen![]()
Die aflevering met die cop met zijn iq van 157 die mickey wilt manipuleren door in te spelen op zijn weaknesses vind ik toch het mooist, die hele reden waarom mickey een grifter is is ook mooi, ash en danny zijn ook cool,stacey vind ik toch het minst toevoegen,die serie is wel minder nu mickey weg is hopelijk komt hij nog terug
hustle![]()
Wel schijnt FOX de rechten gekocht te hebben en zou er een film kunnen komen in de volgende twee jaar.quote:BBC pulls Hustle plug
This is no con - it seems Hustle is no more. The super-slick BBC1 drama about a bunch of grifters has bitten the dust.
After four series most of the cast - which includes Robert Vaughn and Jaime Murray - knew its days were numbered.
Marc Warren, who plays Danny Blue, tells me: "A lot of the cast have gone off and done other things, including myself. "I'd certainly be surprised if I were involved with more episodes of Hustle."
Marc has since taken over the lead role in Messiah from Ken Stott and is also shooting a comedy drama for BBC1 called Mutual Friends.
Ja behoorlijk klote.... maar dat had ik paar maanden geleden al gelezen idd en ook dat van die film.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht, laat ik eens googlen wanneer ze weer eens beginnen, dacht toch echt dat S5 zou komen. Helaas is het gecanceld in Januari.
[..]
Wel schijnt FOX de rechten gekocht te hebben en zou er een film kunnen komen in de volgende twee jaar.
Ja, boeiend.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht, laat ik eens googlen wanneer ze weer eens beginnen, dacht toch echt dat S5 zou komen. Helaas is het gecanceld in Januari.
[..]
Wel schijnt FOX de rechten gekocht te hebben en zou er een film kunnen komen in de volgende twee jaar.
Cool, ik hou het in de gaten!quote:Op maandag 30 juni 2008 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
In Amerika komt in September Leverage - de pilot is al gelekt. Exact hetzelfde als Hustle, de pilot zag er prima uit!
Wellicht een tip voor degene die Hustle volgde.
Klinkt anders ja maar als je het gezien heb krijg je echt flashbacks naar de goede oude Hustle tijdquote:Op maandag 30 juni 2008 20:21 schreef Greetings het volgende:
[..]
Cool, ik hou het in de gaten!
Hoewel de beschrijving hier toch iets anders klinkt:
http://www.variety.com/article/VR1117961093.html?categoryid=14&cs=1
Volgens mij is ongeveer al driekwart jaar geleden definitief besloten dat er geen series 5 meer zouden komen. Omdat alle acteurs "verder gaan" met hun carrieres en er bijna geen kansen meer zijn om ze alle 5 op hetzelfde tijdstip beschikbaar te hebben voor de opnamen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:57 schreef Vale17 het volgende:
Is het nu definitief dat er geen seizoen 5 meer zal komen?!
Heb verschillende fora over hustle in de gaten gehouden en meende daaruit op te maken dat de kans wel bestaat dat de serie volgend jaar verder zal gaan.. (met mickey)
Blijkt inderdaad te kloppen!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:54 schreef jaap1068 het volgende:
Ik zit nu BBC one te kijken, en daar is Adrian Lester te gast (bij Jonathan Ross), en hij zegt dat ze NU seizoen 5 van Hustle aan het opnemen zijn.
WOW!!!!! En ik maar denken dat deze serie nooit meer terug zou komen, maaaaaar zonder stacey en danny?!?!?!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:51 schreef Greetings het volgende:
[..]
Blijkt inderdaad te kloppen!![]()
![]()
![]()
http://www.bbc.co.uk/pres(...)june/12/hustle.shtml
Helaas wel zonder Danny en Stacie, maar Mickey is iig terug!
Precies een jaar geleden begon BNN met de misdaadserie Hustle. Het geduld van de liefhebbers werd daarna echter behoorlijk op de proef gesteld, want het duurde lang voor de serie weer een plekje in de programmering kreeg. Maar vanaf deze week is het zover, dan worden de afleveringen van het derde en vierde seizoen iedere werkdag uitgezonden.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond om 23.00 komt het op NED3.
quote:Episode 1
Next on: 08 Jan 2009, 21:00 on BBC One
Synopsis:
Legendary con artist Mickey Bricks is back and the con is on, in more ways than one...
After a close brush with the law in Australia, Mickey returns to a changed London to sting a new breed of avaricious marks. Albert, currently detained at her Majesty's pleasure, already has one lined up: a callous young businesswoman, Sara Naismith, and her assistant Aaron.
Posing as city traders, Mickey and Ash offer her the chance to join an insider dealing scam. But when the con starts to unravel, has Mickey met his match, or has someone been playing them all?
Ja seizoen 2quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:42 schreef APK het volgende:
Ah, ze zijn weer begonnen.
Zit dat verschrikkelijk lelijke plastic wijf er nog steeds in?![]()
Speelde zij laatst ook niet in Dexter oid.
Stacyquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:42 schreef APK het volgende:
Ah, ze zijn weer begonnen.
Zit dat verschrikkelijk lelijke plastic wijf er nog steeds in?![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 05:11 schreef Greetings het volgende:
Heb episode 2 net pas gezien, maar hij was weer goed hoor!![]()
En die Emma wordt ook steeds mooieriig zeker beter dan Stacy
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:02 schreef Greetings het volgende:
Maandag 4 Januari begint season 6! Zelfde cast als vorig seizoen en wederom 6 afleveringen.![]()
![]()
![]()
Goed nieuws!quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:02 schreef Greetings het volgende:
Maandag 4 Januari begint season 6! Zelfde cast als vorig seizoen en wederom 6 afleveringen.![]()
![]()
![]()
Het is dan ook een programma voor de elite. Het plebs kijkt naar ushi & dushi.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:45 schreef qu63 het volgende:
Wel een beetje jammer dat er dus al 5 seizoenen gemaakt zijn en we hier nog geen 5 pagina's vol hebben gemaakt
Damn, zo kom ik nooit meer toe aan andere dingen.. Alleen maar leuke series op tv!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef Greetings het volgende:
Even een reminder (ook voor mezelf): morgen dus om 22 uur NL'se tijd op BBC1
Maar dat is juist het punt van alle cons! Mickey zet alles zo op dat iedereen doet zoals hij gepland heeft! Die vent van de douane is juist heel erg gericht op zn carriére, dus hij wil dat schilderij te pakken krijgen. Mickey laat hem dus denken dat dat ook gaat lukken!quote:Op woensdag 13 januari 2010 03:07 schreef Greetings het volgende:
Die van deze week was wel heel ingewikkeld. Ik vond het toch iets teveel puzzelstukjes die precies op het juiste moment in elkaar moesten passen. Maar dan nog blijft het gewoon leuk, was alleen niet de beste aflevering.
Nee, nog 1quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:42 schreef Copado het volgende:
Voorspelbare aflevering gisteren, maar desondanks toch weer goed en leuk.
Wel seizoenseinde of niet?
Dit was episode 6 toch? Zijn er 7 dan? Volgens mij altijd 6 en is dit dus de laatste geweest voor dit jaar.quote:
Nee, dit was 5:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:17 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dit was episode 6 toch? Zijn er 7 dan? Volgens mij altijd 6 en is dit dus de laatste geweest voor dit jaar.
Ik tel er toch echt 6 in jouw rijtje?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, dit was 5:
Series 6
* And This Little Piggy Had Money
* The Thieving Mistake
* Tiger Troubles
* The Father of Jewels
* Conned Out Of Luck
* The Hush Heist
Zie nu dat ze 'part 1' weg hebben gehaald op wikipedia bij The Hush Heist!
Nee, The Hush Heist is gisteren uitgezonden. Het gaat om een Syrische bank in deze aflevering.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:39 schreef qu63 het volgende:
Ja, de laatste was ep 5, volgende week ep 6
Oh, buggerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, The Hush Heist is gisteren uitgezonden. Het gaat om een Syrische bank in deze aflevering.
hoe werkt dit precies? Als ik het wil downloaden kom ik op een andere pagina. Is dit trouwens met nl ondertiteling? Zo nee, weet je dan waar het wel kan? Trouwens wat is torrent precies.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:22 schreef Greetings het volgende:
http://www.freeonlineepis(...)ode-1-the-con-is-on/
Hier of gewoon via torrent downloaden natuurlijk....
Niet downloaden, gewoon afspelen in het scherm zelf. Ondertiteling is er niet, maar dat zal je ook bijna zeker nergens vinden. Torrent is een simpel programma om mee te downloaden. Check maar even op Wiki wat het inhoudt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef Ewie33 het volgende:
[..]
hoe werkt dit precies? Als ik het wil downloaden kom ik op een andere pagina. Is dit trouwens met nl ondertiteling? Zo nee, weet je dan waar het wel kan? Trouwens wat is torrent precies.
Beetje veel vragen, maar ja......
Semi-goed nieuws dus!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:57 schreef Greetings het volgende:
Seizoen 8 begint op 6 Januari!![]()
Helaas wel het laatste seizoen.
Week verzet? http://www.bbc.co.uk/programmes/b007gf9kquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:57 schreef Greetings het volgende:
Seizoen 8 begint op 6 Januari!![]()
Helaas wel het laatste seizoen.
Hmm weet niet zeker hoor. Zou ook kunnen dat ie daar alvast episode 2 aankondigt. Op die eerste URL van je staat nog altijd 06/01 als eerste datum namelijk. En TVgids.nl geeft ook vandaag 22:00 uur aan, maar dat zegt natuurlijk weinig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Week verzet? http://www.bbc.co.uk/programmes/b007gf9k
-edit- Ja dus: http://www.bbc.co.uk/programmes/b019742x (onderaan)
Deze tvgids zegt dat er dan iets anders is.. http://www.nu.nl/tvgids/1945713/public-enemies En ook op de BBC staat Public Enemies: http://www.bbc.co.uk/bbcone/quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:37 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hmm weet niet zeker hoor. Zou ook kunnen dat ie daar alvast episode 2 aankondigt. Op die eerste URL van je staat nog altijd 06/01 als eerste datum namelijk. En TVgids.nl geeft ook vandaag 22:00 uur aan, maar dat zegt natuurlijk weinig.
Jup!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:54 schreef Greetings het volgende:
2 afleveringen geweest nu, was het wat?
Ik heb ze al gedownload maar moet ze nog gaan kijken.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 05:33 schreef Greetings het volgende:
Ik vond ep 5 echt meesterlijk! Leuke humor ook erin.
Eindelijk weer eens het goede oude niveau, itt de eerste 4 eps.
Benieuwd naar de laatste Hustle ooit!
Morgen idd de aller aller allerlaatste afleveringquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |