Damn, zo kom ik nooit meer toe aan andere dingen.. Alleen maar leuke series op tv!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef Greetings het volgende:
Even een reminder (ook voor mezelf): morgen dus om 22 uur NL'se tijd op BBC1
Maar dat is juist het punt van alle cons! Mickey zet alles zo op dat iedereen doet zoals hij gepland heeft! Die vent van de douane is juist heel erg gericht op zn carriére, dus hij wil dat schilderij te pakken krijgen. Mickey laat hem dus denken dat dat ook gaat lukken!quote:Op woensdag 13 januari 2010 03:07 schreef Greetings het volgende:
Die van deze week was wel heel ingewikkeld. Ik vond het toch iets teveel puzzelstukjes die precies op het juiste moment in elkaar moesten passen. Maar dan nog blijft het gewoon leuk, was alleen niet de beste aflevering.
Nee, nog 1quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:42 schreef Copado het volgende:
Voorspelbare aflevering gisteren, maar desondanks toch weer goed en leuk.
Wel seizoenseinde of niet?
Dit was episode 6 toch? Zijn er 7 dan? Volgens mij altijd 6 en is dit dus de laatste geweest voor dit jaar.quote:
Nee, dit was 5:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:17 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dit was episode 6 toch? Zijn er 7 dan? Volgens mij altijd 6 en is dit dus de laatste geweest voor dit jaar.
Ik tel er toch echt 6 in jouw rijtje?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, dit was 5:
Series 6
* And This Little Piggy Had Money
* The Thieving Mistake
* Tiger Troubles
* The Father of Jewels
* Conned Out Of Luck
* The Hush Heist
Zie nu dat ze 'part 1' weg hebben gehaald op wikipedia bij The Hush Heist!
Nee, The Hush Heist is gisteren uitgezonden. Het gaat om een Syrische bank in deze aflevering.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:39 schreef qu63 het volgende:
Ja, de laatste was ep 5, volgende week ep 6
Oh, buggerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, The Hush Heist is gisteren uitgezonden. Het gaat om een Syrische bank in deze aflevering.
hoe werkt dit precies? Als ik het wil downloaden kom ik op een andere pagina. Is dit trouwens met nl ondertiteling? Zo nee, weet je dan waar het wel kan? Trouwens wat is torrent precies.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:22 schreef Greetings het volgende:
http://www.freeonlineepis(...)ode-1-the-con-is-on/
Hier of gewoon via torrent downloaden natuurlijk....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |