vuulen diefquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:01 schreef Zpottr het volgende:
Nu op BBC1 : S4E2
Idd, inspiratie is een beetje op vrees ik..... seizoen 1 was trouwens het beste, 2 ongeveer net zo goed, en 3 was al wat minder.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aflevering 5 was erg matig.
Het haalt het echt niet bij seizoen 2 of 3.
Ben erg benieuwd zo!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
E6 was wel weer redelijk ok.
Zo, net gekeken: en hij was weer ouderwets goed! Het KAN dus nog wel!quote:
Ja, ik zag het. Ondanks dat ik EP 1 al meer dan 5x heb gezien op DVD, heb ik hem toch weer zeer geboeid zitten kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gewoon S1 hoor, Greetings.
Topsite is dat tvlinks!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
subtiel schopje![]()
die hele serie staat nu ook op tvlinks![]()
legendarische serie trouwens vooral die eerste 2 seizoenen![]()
Die aflevering met die cop met zijn iq van 157 die mickey wilt manipuleren door in te spelen op zijn weaknesses vind ik toch het mooist, die hele reden waarom mickey een grifter is is ook mooi, ash en danny zijn ook cool,stacey vind ik toch het minst toevoegen,die serie is wel minder nu mickey weg is hopelijk komt hij nog terug
hustle![]()
Wel schijnt FOX de rechten gekocht te hebben en zou er een film kunnen komen in de volgende twee jaar.quote:BBC pulls Hustle plug
This is no con - it seems Hustle is no more. The super-slick BBC1 drama about a bunch of grifters has bitten the dust.
After four series most of the cast - which includes Robert Vaughn and Jaime Murray - knew its days were numbered.
Marc Warren, who plays Danny Blue, tells me: "A lot of the cast have gone off and done other things, including myself. "I'd certainly be surprised if I were involved with more episodes of Hustle."
Marc has since taken over the lead role in Messiah from Ken Stott and is also shooting a comedy drama for BBC1 called Mutual Friends.
Ja behoorlijk klote.... maar dat had ik paar maanden geleden al gelezen idd en ook dat van die film.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht, laat ik eens googlen wanneer ze weer eens beginnen, dacht toch echt dat S5 zou komen. Helaas is het gecanceld in Januari.
[..]
Wel schijnt FOX de rechten gekocht te hebben en zou er een film kunnen komen in de volgende twee jaar.
Ja, boeiend.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht, laat ik eens googlen wanneer ze weer eens beginnen, dacht toch echt dat S5 zou komen. Helaas is het gecanceld in Januari.
[..]
Wel schijnt FOX de rechten gekocht te hebben en zou er een film kunnen komen in de volgende twee jaar.
Cool, ik hou het in de gaten!quote:Op maandag 30 juni 2008 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
In Amerika komt in September Leverage - de pilot is al gelekt. Exact hetzelfde als Hustle, de pilot zag er prima uit!
Wellicht een tip voor degene die Hustle volgde.
Klinkt anders ja maar als je het gezien heb krijg je echt flashbacks naar de goede oude Hustle tijdquote:Op maandag 30 juni 2008 20:21 schreef Greetings het volgende:
[..]
Cool, ik hou het in de gaten!
Hoewel de beschrijving hier toch iets anders klinkt:
http://www.variety.com/article/VR1117961093.html?categoryid=14&cs=1
Volgens mij is ongeveer al driekwart jaar geleden definitief besloten dat er geen series 5 meer zouden komen. Omdat alle acteurs "verder gaan" met hun carrieres en er bijna geen kansen meer zijn om ze alle 5 op hetzelfde tijdstip beschikbaar te hebben voor de opnamen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:57 schreef Vale17 het volgende:
Is het nu definitief dat er geen seizoen 5 meer zal komen?!
Heb verschillende fora over hustle in de gaten gehouden en meende daaruit op te maken dat de kans wel bestaat dat de serie volgend jaar verder zal gaan.. (met mickey)
Blijkt inderdaad te kloppen!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:54 schreef jaap1068 het volgende:
Ik zit nu BBC one te kijken, en daar is Adrian Lester te gast (bij Jonathan Ross), en hij zegt dat ze NU seizoen 5 van Hustle aan het opnemen zijn.
WOW!!!!! En ik maar denken dat deze serie nooit meer terug zou komen, maaaaaar zonder stacey en danny?!?!?!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:51 schreef Greetings het volgende:
[..]
Blijkt inderdaad te kloppen!![]()
![]()
![]()
http://www.bbc.co.uk/pres(...)june/12/hustle.shtml
Helaas wel zonder Danny en Stacie, maar Mickey is iig terug!
Precies een jaar geleden begon BNN met de misdaadserie Hustle. Het geduld van de liefhebbers werd daarna echter behoorlijk op de proef gesteld, want het duurde lang voor de serie weer een plekje in de programmering kreeg. Maar vanaf deze week is het zover, dan worden de afleveringen van het derde en vierde seizoen iedere werkdag uitgezonden.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond om 23.00 komt het op NED3.
quote:Episode 1
Next on: 08 Jan 2009, 21:00 on BBC One
Synopsis:
Legendary con artist Mickey Bricks is back and the con is on, in more ways than one...
After a close brush with the law in Australia, Mickey returns to a changed London to sting a new breed of avaricious marks. Albert, currently detained at her Majesty's pleasure, already has one lined up: a callous young businesswoman, Sara Naismith, and her assistant Aaron.
Posing as city traders, Mickey and Ash offer her the chance to join an insider dealing scam. But when the con starts to unravel, has Mickey met his match, or has someone been playing them all?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |