Ook de scene in de auto als de corrupte agente het origineel mee wil. In de BBC versie geeft Mickey eerst de koffer met de valse versie en dan zegt ze dat ze de andere koffer wil.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:13 schreef der_Otto het volgende:
[..]
Ik miste geloof ik bij BNN het stukje dat Danny repeteert voor de switch van de comic in het veilinghuis (en hierin steeds jammerlijk faalt)
Raar, maar ik heb ook al ergens gelezen dat de DVD's ook ingekort zijn.
Enige orgineel dus de oorspronkelijke BBC uitzending?
Wellicht omdat wij de internationale versie te zien krijgen, die is toegesneden op 30 minuten minus reclametijd oid. Bij de BBC geen reclame, dus daar kunnen ze de volle 30 minuten gebruiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:09 schreef khazad het volgende:
[..]
Ook de scene in de auto als de corrupte agente het origineel mee wil. In de BBC versie geeft Mickey eerst de koffer met de valse versie en dan zegt ze dat ze de andere koffer wil.
Het zijn geen belangrijke stukken die eruit zijn gehaald, maar ik volg niet waarom ze eruit zijn gehaald...
Onzin. De BBC-versies duren ongeveer 1 uur, de BNN versie misschien 5 minuten korter, maar meer niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:42 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Wellicht omdat wij de internationale versie te zien krijgen, die is toegesneden op 30 minuten minus reclametijd oid. Bij de BBC geen reclame, dus daar kunnen ze de volle 30 minuten gebruiken.
Of zo iets??
OK, jij kunt vast een betere reden verzinnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:43 schreef Greetings het volgende:
Onzin. De BBC-versies duren ongeveer 1 uur, de BNN versie misschien 5 minuten korter, maar meer niet.
Is "onzin" nu ook al een scheldwoord? Als je je door zo'n woordje al beledigd voelt dan zal je erge dingen meemaken.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:08 schreef Zpottr het volgende:
[..]
OK, jij kunt vast een betere reden verzinnen.
Ben je trouwens altijd zo sympathiek?
Je hoeft niet te schelden om als een botte boer over te komen hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:24 schreef Greetings het volgende:
Is "onzin" nu ook al een scheldwoord? Als je je door zo'n woordje al beledigd voelt dan zal je erge dingen meemaken.....
Ahnee!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:39 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schelden om als een botte boer over te komen hoor.
Overigens lijkt het dus wel degelijk de internationale versie die (per ongeluk) ook op de DVD's terecht is gekomen. Weliswaar is die niet kort genoeg om in een 1 uurs slot met reclame te passen, maar ja... volgens mij kun je de boel niet verder inkorten zonder belangrijke scenes te schrappen. Verder wordt er nog wat gebabbeld over het wegknippen van een (makke) topless scene, die zou er inderdaad uitgeknipt kunnen zijn (rond de 26e minuut in S1E2) om de boel geschikt te maken voor met name de VS.
Stacie.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:48 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ah.. nee het was meer een opmerking van "wat is DIE vrouw toch nice" net als dat je zegt "wat is DAT toch een lekker ding zeg". Ennuh.. T'is StacIE
haha ach ja ieder zijn meug he, maar zelfs als straight guy kan me best voorstellenquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:36 schreef Greetings het volgende:
Was weer super vandaag! Maar ik schrok wel dat het de laatste aflevering was (volgens BNN).
Er komt er hierna toch nog 1 met diamanten ofzo?
Dat was natuurlijk om je te laten geloven dat Stacie er echt maar haar ex vandoor zou gaan. En het daarom de laatste aflevering zou zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:36 schreef Greetings het volgende:
Was weer super vandaag! Maar ik schrok wel dat het de laatste aflevering was (volgens BNN).
Volgens de BBC is die met die diamanten aflevering 6 en de laatste aflevering van dit seizoen. Maar volgens BNN hebben we vandaag aflevering 6 gezien.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:36 schreef Greetings het volgende:
iddquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk om je te laten geloven dat Stacie er echt maar haar ex vandoor zou gaan. En het daarom de laatste aflevering zou zijn.
Precies. BNN heeft gewoon een foutje gemaakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens de BBC is die met die diamanten aflevering 6 en de laatste aflevering van dit seizoen. Maar volgens BNN hebben we vandaag aflevering 6 gezien..
Maar vermoedelijk zijn ze bij BNN niet helemaal goed bij hun hoofd..
"Hustle returns for a third series in 2006"quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:44 schreef garreth82 het volgende:
iemand enig idee wanneer 't weer op tv komt?
ik vind't machtig! ;p
Bij Play al een tijdjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:55 schreef Greetings het volgende:
Weet iemand of Hustle DVD Series 2 nu al online te koop is, en zoniet wanneer ongeveer wel?
Ow hehe, heb hem allang inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:11 schreef Meyer_Lansky het volgende:
[..]
Bij Play al een tijdje
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=R2&title=693642
top!! thanxquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:05 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Vanaf vanavond in de herhaling op Belgie 1: 23u45!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |