abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 maart 2006 @ 23:54:18 #101
80076 der_Otto
Ich bin der Otto!!
pi_36187493
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:20 schreef Greetings het volgende:
[..]
Overigens heb ik gelezen dat er bij de productie van dit seizoen 3 nu ook een Amerikaanse maatschappij meewerkt. Daar zullen die veranderingen van komen...
Oei, Amerikaans Maar ja, dat hoeft niet per definitie slecht te zijn natuurlijk he, misschien een frisse invloed?

Overigens was de laatste (17/3/2006) wel weer een meer klassieke Hustle: strakke montage, muziek. Geen aparte 'targets' dit keer maar puur alleen de gang. Tof! Het viel me ook op dat hij weer heel erg visueel was: soms bijna geen dialoog, maar: het werkte! Vooral een echte rollercoaster het eerste half uur. Ik had in het midden wel effe moeite de aandacht erbij te houden maar het geheel viel wel op zijn plaats op het einde.
Scientific Progress Goes 'Boink'
pi_36187817
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:54 schreef der_Otto het volgende:

[..]

Oei, Amerikaans Maar ja, dat hoeft niet per definitie slecht te zijn natuurlijk he, misschien een frisse invloed?

Overigens was de laatste (17/3/2006) wel weer een meer klassieke Hustle: strakke montage, muziek. Geen aparte 'targets' dit keer maar puur alleen de gang. Tof! Het viel me ook op dat hij weer heel erg visueel was: soms bijna geen dialoog, maar: het werkte! Vooral een echte rollercoaster het eerste half uur. Ik had in het midden wel effe moeite de aandacht erbij te houden maar het geheel viel wel op zijn plaats op het einde.
Hustle is voor mij juist het enige programma op TV waarbij ik geen moment een zapneiging heb
  maandag 20 maart 2006 @ 00:18:12 #103
80076 der_Otto
Ich bin der Otto!!
pi_36188335
Aflevering drie met Richard Chamberlain als gast-grifter!
Lijkt me wel grappig om die samen met Robert Vaughn te zien, ongeveer even oud.

Wachten op vrijdag...

Maar: een geweldig begin van het weekend!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:33:17 #104
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_36340778
Nog een klein half uurtje.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zaterdag 25 maart 2006 @ 01:09:26 #105
80076 der_Otto
Ich bin der Otto!!
pi_36345978
Mooie aflevering was het weer!
Die Chaplin-esque stukjes tussendoor waren best wel grappig
Old skool grifting
pi_36349391
Ik vond hem weer geweldig; deze serie wordt steeds beter. Alleen dat beurs-gedoe snapte ik geen moer van.
pi_36351221
Ik vond dit eerlijk gezegd een van de minsten ooit

Volgende week gaat ie over een filmmagnaat, toch jammer want dat hebben we in aflevering 2 seizoen 1 ook al gezien....
pi_36432711
ik heb net pas aflevering 1 gezien van seizoen 3. Leuke aflevring maar er werd wel heeeel veel gekopieerd van de film The Sting, zeker de eerste 5 minuten
pi_36451045
Is al bekend of er een DVD met Nederlandse ondertitels gaat komen? Van BNN ben ik niet veel wijzer geworden (externe verkopers).
Het was iets met groen.
pi_36451982
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 23:46 schreef bosmeneer het volgende:
Is al bekend of er een DVD met Nederlandse ondertitels gaat komen? Van BNN ben ik niet veel wijzer geworden (externe verkopers).
Nee, je kan er wel voor 95% vanuitgaan dat die er niet gaat komen.
pi_36518059
Gisteren de eerste aflevering van s1 gezien. Gave serie zeg

Ik denk dat ik snel bij gekeken ben. S3 is elke vrijdag op de BBC oid?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:57:19 #112
94080 VeX-
pi_36532909
Ja, elke vrijdag om voor ons 22:00.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_36543516
Damn, wat een slappe hap dit keer

Vonden jullie ook niet? Het niveau van de laatste 2 afleveringen was ver beneden het gemiddelde
pi_36547612
Episode 3x04 was inderdaad niet veel soeps
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_36550654
Ik vond hem wel goed. Ze geven er toch iedere keer weer een onverwachtse twist aan. En dat Bollywoodse zang-gebeuren was enig.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:56:06 #116
85898 jon01104
Hanso Foundation employee
pi_36551054
ik vond dit juist ook een goeie aflevering
pi_36554705
S1 er doorheen gejaagd. Erg relaxte serie zeg. Gaaf gedaan, verhalen zijn ok, acteurs zijn goed.

Snel S2 eens doen
pi_36697258
Net season 2, ep 3 gekeken. Wat een geniale aflevering

Met die 'Nigeriaan' en die jonge gast die ze pakken. Fantastisch, beste aflevering tot nu toe die ik gezien heb.
pi_36708333
quote:
Op donderdag 6 april 2006 02:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net season 2, ep 3 gekeken. Wat een geniale aflevering

Met die 'Nigeriaan' en die jonge gast die ze pakken. Fantastisch, beste aflevering tot nu toe die ik gezien heb.
Dat was inderdaad een behoorlijk goede ja. Die van de diamantenroof was ook goed, net als de paardenwed-episode, evenals die met het restaurant en die van het stuk grond verkopen
pi_36736763
Ik heb er wel vertrouwen in dat de Hustle van vanavond weer eens echt leuk gaat worden
pi_36754065
Zeker leuk, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens wil ik anderen ook vragen spoiler-tags te gebruiken, hierboven staan toch echt wat opmerkingen die het later kijken van een aflevering goed kunnen verpesten. Al zou deze aflevering het al waard zijn vanwege Stacies truitje
pi_36758039
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:11 schreef Zpottr het volgende:
Zeker leuk, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens wil ik anderen ook vragen spoiler-tags te gebruiken, hierboven staan toch echt wat opmerkingen die het later kijken van een aflevering goed kunnen verpesten. Al zou deze aflevering het al waard zijn vanwege Stacies truitje
Nou, dat vond ik niet zo obvious hoor. Ik had het niet door iig, en zat steeds te wachten tot wanneer Mickey de hele deal afblies. Maar ik vond deze afleverning weer van ouderwets niveau!
pi_37183521
Ben helemaal bijgekeken

S2 vond ik echt fantastisch, stuk voor stuk gave episodes. Eerste 3 afleveringen van season 3 waren wat minder, de laatste paar met 5 en 6 voorop waren weer erg goed. Kijk uit naar volgend seizoen

Ik vind trouwens de cast ook briljant gedaan. 'Danny' is echt een gave character.
pi_42120167
Door de nieuwe Amerikaanse serie Smith ben ik maar eens gaan kijken of Hustle nog eens terug zou komen en volgens de BBC is het weer in 2007!
pi_42131831
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Door de nieuwe Amerikaanse serie Smith ben ik maar eens gaan kijken of Hustle nog eens terug zou komen en volgens de BBC is het weer in 2007!
Klopt, april 2007, dat was al langer bekend
pi_42611453
Hey hoi,

Ik heb een vraagje. Ik zie dat er mensen zijn die hier de dvd van de eerste 2 seizoen besteld hebben. Ik heb daar een vraagje over, ik heb net ook seizoen 1 binnen gekregen (via ebay besteld) maar kan maar niet van het gevoel afkomen ofdat ze nep zijn. De prints op de dvd zijn zo slecht en is makkelijk weg te krabben...
Kan iemand me zeggen hoe zijn/haar dvd eruit ziet, of dat ook zo'n k*tkwaliteit lijkt?

alvast bedankt...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_42613521
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Hey hoi,

Ik heb een vraagje. Ik zie dat er mensen zijn die hier de dvd van de eerste 2 seizoen besteld hebben. Ik heb daar een vraagje over, ik heb net ook seizoen 1 binnen gekregen (via ebay besteld) maar kan maar niet van het gevoel afkomen ofdat ze nep zijn. De prints op de dvd zijn zo slecht en is makkelijk weg te krabben...
Kan iemand me zeggen hoe zijn/haar dvd eruit ziet, of dat ook zo'n k*tkwaliteit lijkt?

alvast bedankt...
Nee, dat gevoel kan ik niet met je delen. Mijn DVD's zien er gewoon echt uit. Ik heb ze via Play.com besteld.
pi_42642378
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:25 schreef Greetings het volgende:

[..]

Nee, dat gevoel kan ik niet met je delen. Mijn DVD's zien er gewoon echt uit. Ik heb ze via Play.com besteld.
Thanx, dan ben ik gewoon gehustled op Ebay
pi_45719072
Maart 2007 series premiere .

Wel zonder Adrian Lester/Mickey Stone
pi_45727549
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 06:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maart 2007 series premiere .

Wel zonder Adrian Lester/Mickey Stone
Waaaaaaaaaaaaaaat?

Zonder Mickey geen Hustle. Niemand kan Adrian Lester vervangen
  zaterdag 27 januari 2007 @ 21:06:57 #131
94080 VeX-
pi_45736847
Dat vond ik dus ook. Maar hij heeft er zelf voor gekozen.

Erg jammer.
pi_45795854
Het lijkt er trouwens op dat ze de personage Mickey Bricks wel houden. Als vervanging voor Adrian Lester hebben ze wederom een zwarte acteur aangesteld: Ashley Walters (24 jaar pas).
pi_45797535
Correctie:

Young Gun… One of the UK's most exciting up-and-coming acting talents, Ashley Walters, is to join the Hustle gang for series four of BBC ONE's hit con drama which has just started filming in and around London.

The star of critically-acclaimed film Bullet Boy and a former member of So Solid Crew, Walters is to join the gang as Billy Bond, a street kid who has spent most of his formative years in and out of care homes.

Billy is a big fan of the infamous Danny Blue and is keen to join the crew in a bid to get off the streets, learn from the masters of the long con and finally find a loving family.

Ashley says: "I am a huge Hustle fan and watched all of the last three series, so I am incredibly excited about joining the gang. It's a massive honour for me to be working alongside actors that I hugely admire, especially Robert Vaughn - he's a legend! It's really exciting but also absolutely terrifying!

"Billy is a great character to play: he's very cool, streetwise and quite cocky; he's got all the talk which works wonders with the ladies, but scratch the surface and it's just an act.

"He is pretty vulnerable and all he really wants is the security and love of a real family, something he never had when he was growing up."

Ashley's previous credits include the films Get Rich or Die Tryin', Stormbreaker and the much talked-about Life and Lyrics.

Ashley has also just finished filming movie thrillers Waz (with Selma Blair and Melissa George) and Sugarhouse Lane (with Steven Mackintosh and Andy Serkis).

Hustle is Ashley's TV debut in a lead role.

Hustle goes Stateside…

The new series also sees the team travel to the bright lights of Vegas.

The UK's finest are determined to try their luck on the greedy fat cats of Los Angeles and Las Vegas as episodes one and six will be filmed, for the first time, in America.

The first three series, which were shown on American Movie Classics (AMC) earlier this year, received such a phenomenal response that Adrian Lester has had several offers for parts in US pilots and due to a clash of filming dates, he will not be reprising his role of team leader, Mickey Bricks, for this series.

Simon Crawford Collins, Executive Producer of Hustle and Head of Drama at Kudos says: "Kudos is very excited to once again be working with the best Hustlers in town – Marc Warren, Robert Glenister, Jaime Murray and Robert Vaughn.

"It is a shame that, due to his current filming commitments, Adrian cannot join us this time round but his new projects are a great testament to his talent and the success of Hustle in the US.

"However, we are thrilled to welcome Ashley to the fold. He is one of the UK's hottest new talents and will add a new dimension and vibe to this fourth series.

"Billy is a dab hand at the short-con but has great ambition to master the long-con. He is desperate to find a 'family' who will take him in as one of their own and he believes he's found it in Danny, Albert, Ash and Stacie; although he has to get past Danny's stringent interview criteria first!"

Hustle series four is written by creator, Tony Jordan with additional episodes written by Nick Fisher (Manchild) and Colin Bytheway (Holby City).

The producer is Jolyon Symonds (Kevin and Perry Go Large) and it is executive produced by Simon Crawford-Collins, Jane Featherstone and Karen Wilson from Kudos.

Further casting details are to follow in due course.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:09:32 #134
94080 VeX-
pi_45815978
Maar ze hebben een leider nodig. Mickey Bricks was daarvoor uitermate geschikt.
pi_46930783
Hustle season 4 zou toch in Maart op BBC worden uitgezonden? Weet iemand wat de eerste datum van uitzending is?
pi_46988248
6 april, schijnt!

Maar zonder Mickey idd
pi_46995644
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef Zpottr het volgende:
6 april, schijnt!

Maar zonder Mickey idd
Ja, zonder Mickey idd. Heel erg jammer, maar toch zal het nog wel leuk worden. Wel een goede vervanger geloof ik.

6 april,. ok. Jammer dat het niet in Maart is, zoals vorig jaar.
pi_47914441
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef Zpottr het volgende:
6 april, schijnt!

Maar zonder Mickey idd
Idd.... vrijdag dus eindelijk!
pi_47951486
Hmmmm.... het staat toch niet voor vrijdag gepland....

Kan toch nog wel een paar weken duren.....
pi_48181233
Op IMDB staat aflevering 1 van het vierde seizoen voor de 18de gepland, maar of dat ook klopt weet ik natuurlijk niet.
pi_48272720
De website is geupdate, maar er staat nog geen datum bij: http://www.bbc.co.uk/drama/hustle/episodeguide_series4.shtml

In Amerika komt de eerste aflevering op 18 april op tv: http://hustle.amctv.com/
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_48365420
quote:
Series 4, Episode 1
Coming Soon, BBC One

Danny steps up to be leader, as the gang head to LA in an attempt to sell the Hollywood sign.

With Mickey heading to Australia to help pull off a major con, Danny feels it's time for him to take the lead. To make his mark, he comes up with an ambitious plan to sell the Hollywood sign to Texan movie memorabilia fanatic Anthony Westley (Robert Wagner).

Once in LA, Danny convinces Westley that the sign is being put up for sale to be replaced with a brand new one.

Westley's willing to pay big money to get his hands on the sign and will stop at nothing to ensure he wins the bid. But how will the gang get the cash if they can't deliver the sign itself?
pi_48369998
Ik wil nu toch graag weleens een datum horen... het wordt alsmaar later en later
  maandag 16 april 2007 @ 02:23:22 #144
6941 APK
Factual, I think.
pi_48370016
quote:
Op maandag 16 april 2007 02:20 schreef Greetings het volgende:

Ik wil nu toch graag weleens een datum horen...
Yep, bring it on!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_48432289
Eindelijk dan bevestiging: Donderdag 3 Mei begint Hustle op BBC1!
pi_48436331
Eindelijk.
pi_48464178
Donderdag 3 mei, maar als het toch vandaag al in amerika op de buis komt, zal het morgen toch wel op het net te vinden zijn?
pi_48583452
Leuk begin van het nieuwe seizoen! Erg tof!

Danny blijft briljant . De con zelf was wel ok, einde was prachtig .
  zaterdag 21 april 2007 @ 23:20:23 #149
6941 APK
Factual, I think.
pi_48585061
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Donderdag 3 mei, maar als het toch vandaag al in amerika op de buis komt, zal het morgen toch wel op het net te vinden zijn?
WTF
Waarom is een BBC serie eerder in Amerika te zien?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_48585231
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:20 schreef APK het volgende:

[..]

WTF
Waarom is een BBC serie eerder in Amerika te zien?
Het is volgens mij niet alleen een BBC productie meeer, maar ook een Amerikaanse. En ja daar zit meer geld, dus die hebben voorrang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')