Ja dat is wel waar, maar ik bedoel meer dat bij elk topic in dit subforum de eerste tip is, "praat er met iemand over" ik vind dat wel een beetje makkelijkquote:Op woensdag 4 april 2007 14:49 schreef RPG het volgende:
je ziet het denk ik ook verkeerd. Je moet niet praten omdat andere dat willen. Maar praten wanneer je er zelf voor open staat en het zelf wilt. Als je namelijk gaat praten omdat andere dat willen is dat 90% van de gevallen niet fijn omdat je gedwongen wordt iets omhoog te laten komen kwa gevoelens of gebeurtenissen terwijl je dit niet wilt.
Maar op het moment dat je wilt praten is het zo enorm fijn als er een luisterend oor is en je daar je ding kwijt kan.
Dus praten is eigenlijk voor iedereen goed op momenten dat die het zelf wilt. En sommige willen er nooit over praten en sommige het liefste elke dag.
Ik snap je verhaal heel goed.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:51 schreef Strychnine het volgende:
[..]
In dat geval vind ik de moeder wel fout, omdat die het willens en wetens toe laat.
Mijn moeder vroeg al vanaf mijn zevende ongeveer of ik misbruikt werd (op een kinderlijke manier). Het antwoord van mij was altijd nee. Zij merkte aan mij al vanaf mijn peutertijd dat ik raar gedrag vertoonde, trok me mee naar jeugdzorg, jeugdzorg wist na 2 (!) afspraken al wat het geval was, Strych was gewoon hoogbegaafd, en ze was in de pre-puberteit, daarom deed ze zo raar.
Mijn moeder was erg beschermend, ze vond het moeilijk om me uit logeren te laten gaan, omdat ze ergens een moederinstinct had dat er wat gebeurde, maar ze wist niet hoe, niet waar, en ik bleef het ontkennen, waardoor uiteindelijk zelfs mijn vader (die niet! de dader was) haar voor gek verklaarde. Wie zou strych nou wat aan willen doen?
Pas op mijn zestiende heb ik eerlijk kunnen vertellen aan zowel de hulpverlening (opname) en mijn moeder, dat ik inderdaad vanaf mijn peutertijd misbruikt was, en door wie.
Mijn moeder voelt zich nog steeds zo ontzettend schuldig, en rekent het zichzelf aan dat ze het niet heeft kunnen stoppen of tegenhouden. Terwijl ik gewoon elke keer van school af werd gehaald, ik moest van daders verplicht liegen tegen mijn moeder dat ik naar een vriendje/vriendinnetje ging zodat ik met hun mee kon. Ik heb als kind mijn ouders zo vaak bedrogen, om maar te zorgen dat het spelletje dat de daders speelden niet kon stoppen.
Dat neem ik ze nog het meest kwalijk. Door hun is de band met mijn moeder ontzettend slecht geweest, ze vertelden me op een gegeven moment dat mijn moeder ervan wist en ermee te maken had, met als gevolg dat ik ofwel agressief werd tegenover mijn moeder, ofwel ontzettend angstig, dat ik letterlijk in elkaar dook als ze iets zei. Ik wilde geen knuffel van haar aannemen, als k gevallen was rende ik niet naar haar maar naar de buurvrouw.
Mijn moeders hart is hierdoor gebroken, ik ben haar enige kind.
En als mensen horen nu dat mijn oom de dader was, waar ik wel eens ging logeren, gebeurd het sosm nog dat ze zeggen; had je moeder dan niks door?
En dan kan ik ze wel aanvliegen, want het klinkt bijna als een beschuldiging. Want ja, mijn moeder had wel wat door, maar ze werd voor gek verklaard, omdat ik het ontkende.
Ik hoop dat jullie een beetje snappen waar ik heen wil met dit verhaal, want ik krijg het niet erg duidelijk mijn toetsenbord uit, sorry.
Tief toch een end op. Dit gaat over vrouwen die zijn misbruikt Eikel.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:14 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Mijn standpunt hier is, niet zoveel zeuren, maar gewoon actie ondernemen. Maakt niet uit in welk opzicht
offtopic: kan er niet 1 centrale topic komen voor hopeloze mannen die geen vriendin kunnen krijgen, ik word onderhand wel gek van topic nummer zoveel over hetzelfde onderwerp
Geboortedatum: 03-12-1998quote:Op woensdag 4 april 2007 10:12 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik ben misbruikt toen 8 ofzo was, ik weet waar de dader woon maar op de 1 of andere manier ben ik bang voor hem.
Hoeft helemaal niet aangezien ik 110kg afgetraind ben en talent heb in fullcontact vechtsporten.
Gewoon angst
Grote kans dat dat niet zijn echte geboortedatum is, ik denk niet dat er zulke jonge fokkers zittenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:46 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Geboortedatum: 03-12-1998
een knulletje van 8 van 110 kg en afgetraind?
stoer!
Het IQ van sommige is lager dan dat van iemand van 8 hoor......quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:54 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Grote kans dat dat niet zijn echte geboortedatum is, ik denk niet dat er zulke jonge fokkers zittenEn aan zijn taalgebruik te zien is hij wel ouder dan 8
waarom klaag je ze hem niet aan?quote:Op maandag 16 april 2007 13:10 schreef Verbal het volgende:
Ik hoorde vorige week dat één van de twee pedo's die met zijn kladden aan mjij heeft gezeten (de minst erge, weliswaar) inmiddels is overleden aan een hartstilstand.
Gaf toch een soort opluchting. Nou de andere nog.
V.
Ik heb eigenlijk bijzonder weinig te melden, maar ik wil jou en alle anderen toch succes en sterkte wensen met het verwerken van dit alles.quote:Op maandag 16 april 2007 13:19 schreef Verbal het volgende:
Verjaard. En dan kan ik wel een civiele procedure starten, maar dat kost een berg geld, een hoop ellende zonder garantie op enig resultaat. Nog afgezien van het feit dat de overlevende pedo momenteel in Vietnam woont.
Op advies van een advocaat ga ik nog wel aangifte doen, zodat dat in eventueel nog niet verjaarde zaken als steunbewijs zou kunnen dienen. Maar daarvoor moet ik eerst flink moed gaan verzamelen, want dat is nogal intens.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |