Mailen mag ook, kozzmic@fok.nl of sizzler@fok.nl.
Achtergrondinfo: Normen & Waarden van het Politieke Forum
Vorige deel: [Feedback] Modderen in Politiek/
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 10-02-2004 20:59]
quote:Tenzij je account is gehackt, ben jij verantwoordelijk voor je posts.
Op dinsdag 10 februari 2004 20:36 schreef SCH het volgende:[..]
Moet de mod maar eerder ingrijpen. Is mijn fout toch niet?
quote:En dat topic valt binnen de FAQ en policy. Integratie en discussie over de multicultuur is iets voor POL.
Als ik me aan de faq moet houden, moeten anderen dat ook.
En al valt dat topic niet binnen de regels, je moet niet voor "eigen mod" spelen. (variant op eigen rechter spelen).
Laat de mods maar beoordelen of het een goed topic is. Je hoeft niet te posten als je geen zin hebt in dat topic. En zoals gezegd: hier in dit topic kan je bezwaar maken en kritiek uiten. Discussie verpesten is not done.
*einde wannabe-mod-actie en tevens een terugvindpost. *
quote:Oh
Op dinsdag 10 februari 2004 20:53 schreef Sidekick het volgende:
Integratie en discussie over de multicultuur is iets voor POL.
Wat vind JIJ van de multiculturele samenleving ?
Volgens mij doet ie al weken niets anders dan trollen en provocerende posts plaatsen.
quote:pst, bans worden niet besproken op het forum. Daarnaast gaan de Forum Admins over bans, dus zal je ff moeten mailen.
Op dinsdag 10 februari 2004 21:13 schreef pberends het volgende:
Waarom is Aaahikwordgek gebanned? Lekkere willekeur weer vandaag.
In Frankrijk zijn sinds vandaag alle religieuze...
Dit soort posts verzieken de discussie enorm, en ik zie ze zelden verwijderd worden.
quote:Ik lees en post ook in dat topic en ik meld hier dat er posts in staan die ik veel te ver vind gaan en die het topic zouden kunnen verneuken. Precies waar dit topic ook voor bedoeld is.
Op dinsdag 10 februari 2004 21:31 schreef SCH het volgende:
Misschien moet jou eens kappen je met dingen te bemoeien waar je niks van weet.
Sim-pel.
quote:Maar je vergist je weer eens. En je geeft er geen uitleg bij. Het blijft een bloedserieuze en toegevoegde post op een walgelijke flame. Gek dat je die dan weer over het hoofd ziet.....
Op dinsdag 10 februari 2004 21:33 schreef Lithion het volgende:[..]
Ik lees en post ook in dat topic en ik meld hier dat er posts in staan die ik veel te ver vind gaan en die het topic zouden kunnen verneuken. Precies waar dit topic ook voor bedoeld is.
Sim-pel.
quote:Omdat hij persoonlijk werd naar een medeuser. Net als de overige drie die een ban hebben.
Op dinsdag 10 februari 2004 21:13 schreef pberends het volgende:
Waarom is Aaahikwordgek gebanned? Lekkere willekeur weer vandaag.
quote:Sizzler, kan mijn topic nu weer open ?
Op dinsdag 10 februari 2004 21:42 schreef sizzler het volgende:[..]
Omdat hij persoonlijk werd naar een medeuser. Net als de overige drie die een ban hebben.
Een kwartier lijkt mij toch ruim genoeg om op te ruimen.
quote:Eventjes geduld nog.
Op dinsdag 10 februari 2004 21:43 schreef Goodluck het volgende:[..]
Sizzler, kan mijn topic nu weer open ?
Een kwartier lijkt mij toch ruim genoeg om op te ruimen.
Je moest eens weten hoeveel tijd het kost om 1 post weg te halen of een note te zetten..... Erg modvriendelijk is FOK! niet.
quote:Politiek gaat over beleid, niet over de afkomst van een medeuser. Wordt zelf eens volwassen want je hebt blijkbaar geen idee waar het over gaat.
Op dinsdag 10 februari 2004 21:43 schreef pberends het volgende:[..]
Politiek is persoonlijk, snap dat dan. Wordt een volwassen een accepteer dat.
quote:Oké, wat vind je van hetgeen ik in m'n eerste post in dit topic stel? Van die aanmatigende posts zorgen er volgens mij ook behoorlijk vaak voor dat een topic in flames ten onder gaat.
Op dinsdag 10 februari 2004 21:51 schreef sizzler het volgende:
Hij's weg.
quote:Politici bepalen het beleid, en die bepalen per persoon het beleid, en ja daarmee wordt politiek ook persoonlijk.
Op dinsdag 10 februari 2004 21:48 schreef sizzler het volgende:[..]
Politiek gaat over beleid, niet over de afkomst van een medeuser. Wordt zelf eens volwassen want je hebt blijkbaar geen idee waar het over gaat.
Als je je irriteert aan een mede-user dan mag je het hier melden. We zullen niet per definitie ingrijpen, we proberen zo eerlijk mogelijk te bepalen of iemand wel of niet over de schreef gaat, heb daar svp een beetje vertrouwen in.
quote:[Feedback] Modder in politiek
Op dinsdag 10 februari 2004 22:02 schreef Kozzmic het volgende:
Voor ons is het haast geen doen meer de echte FB-vragen eruit te halen.
quote:Wat vind je een aanmatigende post? Iemand die onder het mom van zijn eigen moraal stelt "het is zo, want ik vind dat het zo is"? Ik denk dat het moeilijk is om daar goed op te modereren.
Op dinsdag 10 februari 2004 21:52 schreef Lithion het volgende:[..]
Oké, wat vind je van hetgeen ik in m'n eerste post in dit topic stel? Van die aanmatigende posts zorgen er volgens mij ook behoorlijk vaak voor dat een topic in flames ten onder gaat.
quote:Nee, meer in de trant van:
Op dinsdag 10 februari 2004 22:09 schreef Kozzmic het volgende:
Wat vind je een aanmatigende post? Iemand die onder het mom van zijn eigen moraal stelt "het is zo, want ik vind dat het zo is"? Ik denk dat het moeilijk is om daar goed op te modereren.
"Dat val me tegen van je. Ik had toch beter van je verwacht. Waarom doe je nou zo? Waarom die agressie toch?"
Daarmee wordt een discussie namelijk wél persoonlijk gemaakt wat in mijn ogen vaak tot flames gaat leiden. Je moet je dan persoonlijk verdedigen in plaats van je argumenten.
quote:Dat valt wat mij betreft onder een ongewenste persoonlijke aanval. Ik zal proberen daar ook op te letten.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:12 schreef Lithion het volgende:[..]
Nee, meer in de trant van:
"Dat val me tegen van je. Ik had toch beter van je verwacht. Waarom doe je nou zo? Waarom die agressie toch?"
Daarmee wordt een discussie namelijk wél persoonlijk gemaakt wat in mijn ogen vaak tot flames gaat leiden. Je moet je dan persoonlijk verdedigen in plaats van je argumenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |