abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 februari 2004 @ 17:36:47 #201
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17004545
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lekker politiek incorrect gelul over schaatsen. Weer een bewijs van de partijdigheid bij de NOS, "onze jongens" gingen sowieso winnen!
Zie ook info over Shani Davis: http://www.blackathlete.net/Ski&Surf/ssr022002.html
Stel je voor dat Jochem Uytdehaage gekoppeld werd van www.whiteathlete.com .
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
  † In Memoriam † zondag 8 februari 2004 @ 17:39:19 #202
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17004617
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:36 schreef Duritz het volgende:

[..]

Zie ook info over Shani Davis: http://www.blackathlete.net/Ski&Surf/ssr022002.html
Stel je voor dat Jochem Uytdehaage gekoppeld werd van www.whiteathlete.com .

Echt geweldig!!!

commentaar op geenstijllog:

quote:
heel erg schattig allemaal maar schaatsers die zo lelijk rijden als de amerikanen zijn gewoon niet leuk om naar te kijken. Het is wel weer typisch dat ze zonder ook maar over techniek te denken vooruit rammen... Eigenlijk is een 10.000m sowiezo te lang om naar te kijken ook bij mensen die wel goed kunnen schaatsen... hmmz ik wil de shorttrack vrouwen terug!
. trilfunctie 08-02-04 @ 17:16
Wat boeit het hoe zo'n knakker rijdt, hij wint tenminste!!!!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zondag 8 februari 2004 @ 17:40:23 #203
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17004645
Maar dit zal niet in Nederland gebeuren:
quote:
Christenvervolging in Nigeria blijft toenemen
Nigeriaanse christenen hebben steeds zwaarder te lijden onder de oprukkende agressieve islamisering van het land. Vicaris-generaal Obiora Ike van het bisdom Enugu vertelt.

Christoph Strack (KNA)

"In de huidige context kan men rustig spreken van een martelaarskerk en een martelaarschristendom. Fanatieke islamitische fundamentalisten zijn actief in Nigeria. Daardoor hebben wij de laatste tijd veel mensen verloren. Sinds 1999, toen onze jonge democratie begon, zijn tot vorig jaar 10.000 Nigerianen vermoord en meer dan honderd kerken geplunderd. Dat gebeurt zo'n beetje dagelijks.

De martelaarskerk zie je ook in de islamitische gebieden waar christenen werk zoeken, maar het wordt hun ontzegd en waar zij naar school willen maar worden afgewezen. Daarbij komt nog eens de sharia, het islamitisch recht."

In welke mate is die verspreid?
"Tot nu toe hebben twaalf deelstaten in het noorden de sharia ingevoerd. Het wordt nog erger doordat moslims nu ook proberen de sharia in het westen en zuiden door te voeren. Islamitische fundamentalisten en leiders vinden dat het land volledig geïslamiseerd moet worden. En dat is het probleem van de islam: er zijn geen grenzen tussen religie en politiek. Alles wordt met elkaar vermengd, het sociale leven, het gezinsleven en de islamitische wetten."

Heeft u ook persoonlijk geweld meegemaakt?
"Vaak genoeg. Ik ben in Noord-Nigeria geboren. Wij zijn gevlucht omdat we voor ons leven vreesden toen onze kerken in brand werden gestoken. In de parochie waar ik gevormd ben heeft men niet alleen de kerken in brand gestoken, maar ook veel christenen die zich er verschanst hadden.

Ook recent ben ik met geweld bedreigd, in oktober nog door huurmoordenaars. Er bestaan wrede uitwerkingen van het islamitische denken. Maar wie zoiets in naam van religie doet, is niet echt religieus. Het zijn werkloze jongeren, politieke fanaten, opportunisten. Maar hun leiders weten hoe zij religie kunnen manipuleren. Bij dit soort manipulaties kunnen mensen vaak totaal geen onderscheid maken."

(..)

Slaan de spanningen over naar de buurlanden?
"Momenteel wel. In Senegal, in Ivoorkust. Zelfs in Zuid-Afrika en Kenia, waar de islam tot nu toe rustig is gebleven, begint steeds meer onrust te ontstaan."

Volledig verhaal
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
  zondag 8 februari 2004 @ 17:42:33 #204
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17004706
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:30 schreef Duritz het volgende:

[..]

Empyrisch vastgesteld, mijn Friese vriend.
Het was ook mijn grootste reden voor mij om Pro-Bush te zijn, dat is heerlijk tegendraads.

Wel jammer dat je niet op eigen houtje een mening kan vormen.

En ik zie wel eens dat je heel veel meningen gelijk typeert als links, zoals ik zelf empyrich heb vastgesteld, dus ik weet niet hoe serieus ik die vaststelling van jou moet nemen.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † zondag 8 februari 2004 @ 17:45:30 #205
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17004786
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:40 schreef Duritz het volgende:
Maar dit zal niet in Nederland gebeuren:
[..]

Volledig verhaal

Hoeveel aanslagen staan ons de komende jaren te wachten en hoeveel zijn er nodig om 80% van de "blinden" de ogen te openen? of met de wet van Pareto: 20% van de aanslagen zullen 80% van de "blinden" overtuigen...
  zondag 8 februari 2004 @ 17:47:01 #206
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17004830
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Echt geweldig!!!

commentaar op geenstijllog:
[..]

Wat boeit het hoe zo'n knakker rijdt, hij wint tenminste!!!!

Die Amerikanen hebben een goede stijl hoor.
Een jaar geleden was het misschien lachwekkend. Nu niet meer.
pi_17004901

Waarom 15 sterren, terwijl deze campagne vooral bedoeld is ter toetreding van de 10 nieuwe lidstaten?

Maar ontopic; Europa, lekker belangrijk!

zondag 8 februari 2004 @ 17:49:17 #208
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17004908
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hoeveel aanslagen staan ons de komende jaren te wachten en hoeveel zijn er nodig om 80% van de "blinden" de ogen te openen? of met de wet van Pareto: 20% van de aanslagen zullen 80% van de "blinden" overtuigen...

Ik denk dat we in Nederland eerder moeten vrezen voor aanslagen tegen moslims en moskees. Als er uberhaupt al wat te vrezen is, want we zijn hier geen derdewereldland, met grote armoede.
pi_17004920
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lekker politiek incorrect gelul over schaatsen. Weer een bewijs van de partijdigheid bij de NOS, "onze jongens" gingen sowieso winnen!
LOL NOS is fascistisch, eigen jongens eerst.
  zondag 8 februari 2004 @ 17:49:59 #210
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17004933
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Of om daarop door te gaan. De onverschilligheid heeft hier een tweede mogelijke uitleg.
  zondag 8 februari 2004 @ 17:50:24 #211
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17004946
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Waarom 15 sterren, terwijl deze campagne vooral bedoeld is ter toetreding van de 10 nieuwe lidstaten?

Tel ze eens
  zondag 8 februari 2004 @ 17:53:29 #212
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17005036
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:42 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Wel jammer dat je niet op eigen houtje een mening kan vormen.

En ik zie wel eens dat je heel veel meningen gelijk typeert als links, zoals ik zelf empyrich heb vastgesteld, dus ik weet niet hoe serieus ik die vaststelling van jou moet nemen.

Niet per definitie links. Toendertijd, 2000, was ik helemaal nog niet politiek betrokken. Maar tegendraadsheid heb ik altijd in me gehad.

Ik vind het vooral jammer dat de Nederlander geen eigen mening kan vormen. Zoals al die vrachten, veelal linkse, Nederlanders die de Amerikanen belachelijk maken omdat ze een hoog tekort hebben ("miljarden, pfff!"), maar niet weten wat voor groei er naast staat, laat staan hoe andere landen het doen. Maar ze vinden dan wel de bezuinigingen in Nederland belachelijk. Zodat met hun wil het tekort qua BNP precies idem is. Ik vind die wezens zo dom, echt ontzettend dom.

† In Memoriam † zondag 8 februari 2004 @ 17:55:36 #213
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17005075
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:49 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik denk dat we in Nederland eerder moeten vrezen voor aanslagen tegen moslims en moskees. Als er uberhaupt al wat te vrezen is, want we zijn hier geen derdewereldland, met grote armoede.

Niks met de info doen en passief blijven is ook niet goed. Religieuze rellen/aanslagen zijn niet typisch voor arme niet westerse-landen, kijk alleen al naar Noord-Ierland.
  † In Memoriam † zondag 8 februari 2004 @ 17:57:00 #214
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17005105
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:49 schreef Duritz het volgende:

[..]

Of om daarop door te gaan. De onverschilligheid heeft hier een tweede mogelijke uitleg.

Inderdaad niet te geloven. Ver-van-mijn bed mentaliteit bij de anders zo sociaal voelenden...
  zondag 8 februari 2004 @ 17:59:25 #215
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17005168
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:53 schreef Duritz het volgende:

Ik vind het vooral jammer dat de Nederlander geen eigen mening kan vormen. Zoals al die vrachten, veelal linkse, Nederlanders die de Amerikanen belachelijk maken omdat ze een hoog tekort hebben ("miljarden, pfff!"), maar niet weten wat voor groei er naast staat, laat staan hoe andere landen het doen. Maar ze vinden dan wel de bezuinigingen in Nederland belachelijk. Zodat met hun wil het tekort qua BNP precies idem is. Ik vind die wezens zo dom, echt ontzettend dom.

Het zijn niet allemaal dezelfde mensen die zowel op de VS als op Nederland zeiken vanwege het tekort/bezuinigingen.

Maar de ombuiging van een overschot naar een tekort is wel erg extreem. Daarom is er wat meer commentaar op de VS dan hier.

zondag 8 februari 2004 @ 18:01:19 #216
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17005221
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:59 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Maar de ombuiging van een overschot naar een tekort is wel erg extreem. Daarom is er wat meer commentaar op de VS dan hier.

Je bedoelt dat de VS in goede tijden wél aflost, en Nederland nooit?

[Dit bericht is gewijzigd door Duritz op 08-02-2004 18:01]

zondag 8 februari 2004 @ 18:01:20 #217
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17005222
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Niks met de info doen en passief blijven is ook niet goed. Religieuze rellen/aanslagen zijn niet typisch voor arme niet westerse-landen, kijk alleen al naar Noord-Ierland.

Dat conflict daar is niet te vergelijken met Nederland. Net zoals de ETA in Spanje bijvoorbeeld.

Dat ligt meer in de historie van een land.

† In Memoriam † zondag 8 februari 2004 @ 18:02:52 #218
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17005257
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:01 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat conflict daar is niet te vergelijken met Nederland. Net zoals de ETA in Spanje bijvoorbeeld.

Dat ligt meer in de historie van een land.

Ja, heeft te maken met de familie Van Oranje... OMG.
  zondag 8 februari 2004 @ 18:02:57 #219
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17005259
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:01 schreef Duritz het volgende:

[..]

Je bedoelt dat de VS in goede tijden wél aflost, en Nederland nooit?

Ik noem een verlaging van 30% van onze relatieve staatschuld onder Paars toch wel een aflossing van jewelste hoor. Je hebt het een beeeeetje aan het verkeerde eind.
  zondag 8 februari 2004 @ 18:05:18 #220
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17005315
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ja, heeft te maken met de familie Van Oranje... OMG.

Je snapt het niet. De ETA in Spanje en de crisis in Noord-Ierland kennen een grote historische weg. De huidige situatie daar komt niet in 10 jaar aanwaaien.
  zondag 8 februari 2004 @ 18:05:51 #221
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17005330
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:02 schreef Sidekick het volgende:

[..]

relatieve staatschuld

Overigens daalt de relatieve staatsschuld bij GWB ook
  zondag 8 februari 2004 @ 18:06:31 #222
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17005350
En die van Duitsland in de jaren 30 van de vorige eeuw!
  † In Memoriam † zondag 8 februari 2004 @ 18:06:47 #223
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17005356
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:05 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je snapt het niet. De ETA in Spanje en de crisis in Noord-Ierland kennen een grote historische weg. De huidige situatie daar komt niet in 10 jaar aanwaaien.

Ga je terug in die historie, dan waren er vast ook mensen te vinden die vonden dat het allemaal niet zo'n vaart liep. In die fase zitten we in Nederland.
  zondag 8 februari 2004 @ 18:08:28 #224
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17005391
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:05 schreef Duritz het volgende:

[..]

Die is belangrijker, dat ben je wel met me eens. Je kan gewoon je fout toegeven.
quote:
Overigens daalt de relatieve staatsschuld bij GWB ook
Ik vroeg een vorige keer al om een bron.

Maar de relatieve staatsschuld is er idd niet zo erg aan toe als sommige andere Europese landen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sidekick op 08-02-2004 18:13]

zondag 8 februari 2004 @ 18:10:54 #225
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17005436
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ga je terug in die historie, dan waren er vast ook mensen te vinden die vonden dat het allemaal niet zo'n vaart liep. In die fase zitten we in Nederland.

Vast?

Onheilsspellers zijn er altijd en overal. Ik weet niet op wat voor manier je daaruit iets kan afleiden. gelukkig niet, want anders was de wereld al tientallen keren vergaan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')