ff googlen...quote:Op maandag 10 januari 2005 22:43 schreef E.T. het volgende:
oe! en dit topic zie ik nu pas...
Iemand hier met een recept van hemelse modder? Dat is zo waanzinnig lekker...
Oehh, ziet er lekker uit!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Chocolate Cloud Cake
Van: Nigella Lawson
-edit- even een knipje, anders is het zo'n lap tekst
Klinkt goed! Ik denk dat ik hem ook maar eens een keertje ga maken als ik tijd heb.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij is ook erg lekker en een heel andere chocoladetaart dan je "normaal" gewend bent.
Het zit een beetje tussen cake en truffeltaart in, met een hele aparte topping, erg jummie al zeg ik het zelf
Klinkt lekker! Die ga ik vandaag of morgen proberen!quote:Op dinsdag 3 februari 2004 21:56 schreef MUUS het volgende:
Hallo, ik ben er. Vrees mij en mijn tig choco-recepten..
Chocolade Kruimeltaart100 gr. suiker 200 gr. boter 300 gr. bloem 1 ei (voor het deeg) snufje zout 200 gr. pure chocolade 100 gr. suiker 2 theelepels citroenrasp 3 eieren (voor de vulling)
Mix de suiker en boter en doe daarna de bloem, het ei en wat zout erbij. Doe de helft van dit deeg in een bakvorm. Hak de chocolade in grove stukken en meng dit door de rest van het deeg. Doe dan de extra eieren, extra suiker en citroenrasp erbij. Gooi dit op de deegbodem.
Bak de taart 30 minuten op 170 graden.
Met vanilleijs en/of slagroom serveren..
Wat is dat precies? Heb er nog nooit van gehoord..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik wil het recept voor chocoladesalami
Je neemt chocolademargarine, (hoe heet dat spul ook al weer, ChoBa?) en van die verkade knappertjes.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:37 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wat is dat precies? Heb er nog nooit van gehoord..
Klint wel erg lekker. Als je het als toetje zou gebruiken wat zou je er dan meer bij kunnen doen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je neemt chocolademargarine, (hoe heet dat spul ook al weer, ChoBa?) en van die verkade knappertjes.
Je slaat die knappertjes aan kleine stukjes en mengt die met die chocomargarine (op kamertemperatuur uiteraard)
Daar rol je een soort worst van (met een korst van kruim van die knappertjes) in plasticfolie en dat leg je in de koelkast om hard te worden. Daar snij je plakjes van.
Ook bekend als koude hond.
Dat wordt wel erg zwaar. Wat dacht je van aardbeien of frambozen sorbet?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Klint wel erg lekker. Als je het als toetje zou gebruiken wat zou je er dan meer bij kunnen doen?
Ik denk aan vanile ijs en slagroom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |