quote:Dan beschermen we je ook niet en hebben de bazen vrij spel.
Op zaterdag 31 januari 2004 17:22 schreef Pula het volgende:
ik niet
wheheheh
quote:Goed punt!
Op zaterdag 31 januari 2004 17:24 schreef Intxaurraga het volgende:
Ja, laten we de achterkamertjesmoderatie voor eens en altijd uitbannen.
quote:Dan gaan we staken. En dat is niet grappig.
Op zaterdag 31 januari 2004 17:24 schreef Lorax het volgende:
ik heb gehoor dat iedereen die in de usersvakbond zit nooit meer in aanmerking komt voor modschap!wheheheh
quote:Hm. Je zult toch een ander soort pressiemiddel moeten bedenken. Als users gaan staken, denken de modjes van "heh. lekker hoor, eventjes rust!".
Op zaterdag 31 januari 2004 17:26 schreef _Groen_ het volgende:[..]
Dan gaan we staken. En dat is niet grappig.
quote:En ex-mods kunnen geen lid worden van de usersvakbond.
Op zaterdag 31 januari 2004 17:24 schreef Lorax het volgende:
ik heb gehoor dat iedereen die in de usersvakbond zit nooit meer in aanmerking komt voor modschap!wheheheh
quote:In theorie zou een ex-modje als reïncarnatiekloon kunnen terugkeren en lid worden
Op zaterdag 31 januari 2004 17:29 schreef NewOrder het volgende:[..]
En ex-mods kunnen geen lid worden van de usersvakbond.
quote:O nee? Dat zullen we nog wel eens zien.
Op zaterdag 31 januari 2004 18:28 schreef Blokhut het volgende:
FOK! is geen democratie.
quote:Keep on dreaming....
Op zaterdag 31 januari 2004 18:29 schreef _Groen_ het volgende:[..]
O nee? Dat zullen we nog wel eens zien.
quote:Nee, voorlopig is het nog geen bedtijd.
Op zaterdag 31 januari 2004 18:42 schreef Blokhut het volgende:[..]
Keep on dreaming....
Wie nog meer?
quote:Hij kan er heel makkelijk weer uitgezet worden dus we merken het wel.
Op zaterdag 31 januari 2004 19:13 schreef Pool het volgende:
Mat Herben ook bij de vakbond trouwens? Klinkt paradoxaal
Wie wil in het bestuur?
quote:Goed idee.
Op zaterdag 31 januari 2004 19:22 schreef Pool het volgende:
Voor het bestuur heb ik het iets te druk. Kan ik bij de spandoeken-commissie?
quote:Omdat je Lucas en Gea fan bent mag je er bij hoewel je mod bent. Maar ik maak een uitzondering. Wil je ook in het bestuur? En misschien is het beter je modschap op te geven. Soms moet je offers maken voor je principes. Maar het is niet verplicht omdat je Lucas en Gea fan bent.
Op maandag 2 februari 2004 19:07 schreef robh het volgende:
*aanmeldt*
Bij deze draag ik _Groen_ voor als Grote Leider der Usersvakbond
quote:Dat ben ik al lang maar ik wil linker en rechterhanden en vingers. Dus het bestuur.
Op maandag 2 februari 2004 22:43 schreef Pool het volgende:
_Groen_, nu niemand in het bestuur wil, lijkt het me tijd dat je zelf de macht naar je toe trekt en de grootste onder ons kameraden wordt. Vervolgens lopen wij wel als makke lammetjes achter je aan, okee?Bij deze draag ik _Groen_ voor als Grote Leider der Usersvakbond
quote:Mooi.
Op maandag 2 februari 2004 22:48 schreef Pool het volgende:
Oh, dat had ik niet doorDán wil ik wel in het bestuur hoor
quote:Ja, en de voorzitter (ik promoveer je bij deze, maar ik blijf de grote baas)
Op dinsdag 3 februari 2004 21:12 schreef RichardQuest het volgende:
De eerstevakbondsuser meldt zich
quote:Je zult denk ik genoegen moeten nemen met een rol als stemvee....
Op dinsdag 3 februari 2004 22:17 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben lid?
Ik hoor graag van jullie
Mooi. Bij deze is RichardQuest ontslagen als leider wegens inactiviteit en is Troel de nieuwe President van de Usersvakbond. Een herkansing voor haar dus.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:35 schreef Troel het volgende:
Ik doe mee
Ik weet nu al dat ik de meest slechte president ooit zal zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:37 schreef _Groen_ het volgende:
[..]
Mooi. Bij deze is RichardQuest ontslagen als leider wegens inactiviteit en is Troel de nieuwe President van de Usersvakbond. Een herkansing voor haar dus.
Wbuhquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:37 schreef _Groen_ het volgende:
[..]
Mooi. Bij deze is RichardQuest ontslagen als leider wegens inactiviteit en is Troel de nieuwe President van de Usersvakbond. Een herkansing voor haar dus.
Gebanned worden. Stil protest etc. etc.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:06 schreef _Groen_ het volgende:
RichardQuest, wat heb je allemaal gedaan?
Je bedoelt wat ik ben? Ik ben voorlopig nog de geestelijk leider en het grote brein.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:25 schreef RichardQuest het volgende:
Wat maakt jou in deze hiërarchie eigenlijk?
En dan kan je misschien wel meebepalen wie de nieuwe mod wordquote:Op woensdag 24 november 2004 16:38 schreef Xebrozius het volgende:
Ik pleit tevens voor een ondernemingsraad.
Ondernemingsraad.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:38 schreef Xebrozius het volgende:
Ik pleit tevens voor een ondernemingsraad.
Goedzo!!!!quote:Op woensdag 24 november 2004 19:08 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
Zie hier de spandoekencommissie in actie.
Bij voetbalwedstijden zitten er ook vaal mensen met zo'n spandoekquote:Op woensdag 24 november 2004 19:08 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
Zie hier de spandoekencommissie in actie.
Deze leden hebben we al maar er zijn nog meer zinloze leden:quote:Op woensdag 24 november 2004 18:42 schreef _Groen_ het volgende:
Jij wil het dus wel doen? OK, even een overzicht van de structuur tot nu toe:
Geestelijk leider, oprichter, groot brein: _Groen_
President: RichardQuest
Vieze President: Troel
Relcommissievoorzitter: Killswitch
Spandoekencommissievoorzitter: Pool
Voorziter Ondernemingsraad: Pool
Zinloze activist: Yvonne
Creatief brein: DeLeider
Stemvee: Slarioux
Vakbonsvijand numero 1: Knut.
Op wie?quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:44 schreef _Groen_ het volgende:
Ja maar zij maken indruk.
Ik was al lid.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:46 schreef _Groen_ het volgende:
Welkom als lid, SaintOfKillers. Wil je ook een functie?
*snif* Jaah?!quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:07 schreef _Groen_ het volgende:
Jawel, welkom als lid. Wil je ook een functie?
van waar deze spontane sgop?quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:35 schreef Troel het volgende:
Ik doe mee
Dat klinkt als de nieuwe forum-Geert Wilders.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:35 schreef Croupouque het volgende:
Ik stel me beschikbaar als perswoordvoerder, die op politiek correcte en bescheiden wijze de toenemende zorgen over dit forum in zorgvuldig afgewogen bewoordingen probeert om te zetten.
Ik héb niets tegen baggerkliekjes, ik heb iets tegen de uitwassen van de baggerkliekjes.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat klinkt als de nieuwe forum-Geert Wilders.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik héb niets tegen baggerkliekjes, ik heb iets tegen de uitwassen van de baggerkliekjes.
Dat klinkt zo fout. Of mag ik meer doen dan zelf taartjes produceren en lanceren tegen andersdenkenden?quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:21 schreef _Groen_ het volgende:
Sharkdoggie is bij deze gepromoveerd tot vice-terrorist. Neem contact op met Dead-Doll voor aanslagen.
ik wil revolutiequote:Op zaterdag 27 november 2004 19:36 schreef _Groen_ het volgende:
Poll: Wat vinden jullie van de üsersvakbond?Tof Niet tof, want ik ben rechts (=triest)
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Want het andere topic was ineens dicht. En MissRashida grijpt s amen met mij de macht.
ik ben voor vrede maar varkens braad ikquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:39 schreef _Groen_ het volgende:
Ja ik weet het niet. Wil je ook bij de aanslagencommissie? Dan kun je hem afmaken!
Niet alleen op zondag. Fok mag gewoon alleen maar down zijn als wij allemaal slapenquote:Op maandag 29 november 2004 16:40 schreef hollander76 het volgende:
En wij eisen dat Fok!Forum het voortaan ook op zondag het de hele dag het doet....
Mee eens is.quote:Op maandag 29 november 2004 18:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet alleen op zondag. Fok mag gewoon alleen maar down zijn als wij allemaal slapen
Wil ik weer niet lullig doen maar, ik heb niet gezegt da ik lid wil worden. Ik zeg da ik jullie steun en daar ook wel een bijdrage aan zal leveren. (dus eigenlijk wel ongeveer een lid maar zo wil ik niet genoemd wordenquote:Op maandag 29 november 2004 21:21 schreef _Groen_ het volgende:
Welkom als lid!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |