Vraag aan de dames: Wat voor bloemen zou je het liefste krijgen (Ik heb nl. geen enkel benul van bloemen of zo en weet dus ook absoluut niet wat bij de dames in de smaak valt)???? (Ik weet helaas ook niet (meer) welk soort bloemen zij mooi vindt..)
Andere vraag (dames en heren): Wat voor soort bloemen kun je het beste geven aan iemand die gewoon een goede vriendin is (wederom, geen enkel benul van bloemen..)??
Als er mensen zijn met andere ideeën om te geven (kleinigheidje of zo), voorstellen zijn altijd welkom..
[Dit bericht is gewijzigd door TheShocker op 31-01-2004 17:20]
quote:Euhm.. juist ja... Tenzij die persoon helemaal gek is van cactussen (en ja, die mensen zijn der.. kennis van me heeft ongeveer 20 cactussen in huis staan, en nee, die kennis woont niet op een extreem afgelegen plaats)...
Op zaterdag 31 januari 2004 17:22 schreef MysteryWoman het volgende:
een cactus!
lekker stekelig, wekt in ieder geval geen knuffel of zoenillusie op??
Zoals in de beginpost vermeld, het hoeft niet perse een bloemetje of een plant te zijn.. Het mag ook gewoon iets anders zijn (geen snoep, daar houdt ze niet zo van )
quote:Damn.. vergeten te vermelden.. Ik neem sowieso een fles Flügel of zoiets mee (heb ik zelf nog nooit gedronken, maar zal ik dan wel ff proberen)... Daarvan weet ik dat ze het lekker vind, en ik heb der ook al gevraagd wat voor drank ik mee moet nemen.... Een fles wijn is dus een beetje dubbelop dan...
Op zaterdag 31 januari 2004 18:01 schreef Kwark het volgende:
Ik zou gewoon een goeie fles wijn meenemen.
(Vroeger werd chocolade ook 'godenspijs' genoemd en dacht men dat het een erotische werking teweegbracht. Zo gaf de maîtresse van Lodewijk XV haar minnaars chocolade te drinken en schijnt Casanova het gebombardeerd te hebben tot een 'liefdesdrank'. )
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 18:14 schreef Virus.NL het volgende:
Chocola, vinden de meeste ook wel lekker(Vroeger werd chocolade ook 'godenspijs' genoemd en dacht men dat het een erotische werking teweegbracht. Zo gaf de maîtresse van Lodewijk XV haar minnaars chocolade te drinken en schijnt Casanova het gebombardeerd te hebben tot een 'liefdesdrank'.
)
Bloemen zijn niet lelijk! En elke bloemist kan wel een bosje in elkaar draaien.
Niet te groot, niet te klein en ielig. Gewoon een gezellige bos bloemen.
Niet te veel kleuren, en (nog) geen rozen, die overigens wel in het boeket verwerkt kan worden.
En bos bloemen is altijd leuk! Vind ik dan.
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 18:25 schreef Oblivion het volgende:
Je loopt een bloemenzaak binnen, en zegt: Nou doe mij maar een mooie bos van.... 10 Euro? 15 Euro? 7Euro?Bloemen zijn niet lelijk!
En elke bloemist kan wel een bosje in elkaar draaien.
Niet te groot, niet te klein en ielig. Gewoon een gezellige bos bloemen.
Niet te veel kleuren, en (nog) geen rozen, die overigens wel in het boeket verwerkt kan worden.En bos bloemen is altijd leuk! Vind ik dan.
BTW Als het mijn vaste vriendin zou zijn, zou ik er niet zoveel problemen mee hebben om iets te bedenken (bosje rozen enzo...).. Nu zit ik gewoon met het probleem dat ik niet wil dat ze er iets achter gaat zoeken en denkt dat ik toch nog meer voor haar voel.. Ik wil haar dus gewoon iets geven als goede vrienden zijnde..
quote:Hmm.. Tulpen.. Niet een beetje afgezaagd?? Of moeten het dan tulpen icm andere bloemetjes zijn?? (Zoals al eerder gezegd, ik heb de ballen verstand van bloemetjes...)
Op zaterdag 31 januari 2004 20:09 schreef Singing-girl het volgende:
tulpjes zijn altijd goed; is t nu ook de juiste tijd voor
quote:Dus bijv. de bloemen in het geel en dan daar nog wat ander onkruid tussendoor
Op zaterdag 31 januari 2004 20:55 schreef liefmeissie het volgende:
Ik zou voor leuk bosje met verschillende bloemen in dezelfde kleur en veel groen gaan. Staat vrolijk en schept geen verplichtingen. Ik gebruik zelf zulke bossen voor verjaardagen en om mensen te bedanken.
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:58 schreef gekke_sandra het volgende:
Zonnebloemenof gewoon een mooi bosje bloemen met allerlei verschillende dingetjes erin
Zoals ik de reacties hier zo zie, wordt een bosje bloemen meestal wel op prijs gesteld... (Ik ben wel nog steeds bang dat het zal gaan overkomen dat ik meer gevoelens voor haar heb, maar misschien kan ik er een of ander kaartje bij doen met wat tekst op??)
Nog andere ideeën voor dingen die niet zo snel vergaan (een of ander kleinigheidje)??
quote:De drank is niet alleen voor haar bedoeld, ik heb pas 1x iets anders van alcohol geprobeerd en een tijd geleden heb ik haar beloofd om, als ik nog eens op bezoek zou gaan, samen met haar wat te drinken (en dat wordt dan waarschijnlijk Flügel ofzo...). Door haar ben ik op diverse vlakken een beetje veranderd (in positieve zin), en ook daarom wil ik haar dus eigenlijk met een kleinigheidje bedanken (bloemetje of iets anders dus)...
Op zaterdag 31 januari 2004 21:39 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou zeggen een flesje óf een bos. Allebei is een beetje overdone. Of je doet een fles en een klein bosje; tulpen toch bijvoorbeeld.
quote:Kom niet met teveel aanzetten één dingetje is genoeg... mits je wil dat ze denkt dat je meer gevoelens voor haar hebt. Zonnebloemen... hmmm... kijk ff in de bloemenwinkels zou ik zeggen
Op zaterdag 31 januari 2004 21:32 schreef TheShocker het volgende:
Zonnebloemen... Zijn die dingen nog gewoon te krijgen??
Zoals ik de reacties hier zo zie, wordt een bosje bloemen meestal wel op prijs gesteld... (Ik ben wel nog steeds bang dat het zal gaan overkomen dat ik meer gevoelens voor haar heb, maar misschien kan ik er een of ander kaartje bij doen met wat tekst op??)
(Jaja.. ik heb me speciaal hiervoor ff geregistreerd... goed he.. )
quote:Goh.. dat ik daar niet aan gedacht heb
Op zondag 1 februari 2004 20:17 schreef BwennieBren het volgende:
Rode rozen en een fles Bordeaux
quote:Wat een klinkklare onzin dit, alsof rozen geven "ik wil meer van jou" betekent. De meeste vrouwen zullen rozen de mooiste bloemen vinden.
Op zondag 1 februari 2004 21:04 schreef Dexter_H het volgende:[..]
Goh.. dat ik daar niet aan gedacht heb
... Voor degene die ik ga op zoeken is dit dus absoluut niks (en waarschijnlijk vind TS dit ook zo ongeveer het slechtse idee wat hier tot nu toe geplaatst is..). Ik wil vrienden met haar blijven, als ik jouw voorstel zou doen, dan zou ik haar net zo goed kunnen zeggen dat ik meer wil (nogmaals, is dus NIET zo)..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |