1,5 jaar geleden heb ik een meisje leren kennen waar ik al direct vanaf het begin goed mee kon opschieten (ik zie haar ongeveer iedere dag). Zij had al 5jaar een relatie met iemand en woonde nog niet zo heel lang met diegene samen...
Zij had dit jaar wat eerder vakantie dan mij en in mijn vakantie kreeg ik te horen dat zij en haar vriend uit elkaar waren gegaan... Ik voelde me op dat moment al behoorlijk slecht, omdat ik niet wist of hij of zij het had uitgemaakt (en ik gun haar het allerbeste).. Paar dagen daarna kwam ik er dus achter dat zij het had uitgemaakt vanwege een bepaalde reden. Dag daarna ging het nog wat slechter met mij (slecht slapen en eten). In eerste instantie wist ik dus niet waarom ik me zo slecht voelde... Ik kwam er dus achter dat ik meer voor haar was gaan voelen en dat ik daarom dus zo slecht sliep en at. (Was eigenlijk ook de eerste keer dat ik echt op een meisje verliefd was)
Paar daagjes gewacht en de gok gewaagd om de vriendschap op het spel te zetten.. Ik heb haar gebeld, en (zoals ik al verwacht had) was haar antwoord negatief.. Ze zei gelukkig wel dat we wel nog gewoon vrienden zouden blijven en dat ze normaal zou blijven doen.. Tot nu toe is dat ook zo gebleven..
Ik ben er nu wel overheen, maar nu is er weer wat anders waar ik me druk over maak.... De kans is behoorlijk groot dat zij over een aantal maanden weggaat bij het bedrijf waar zij werkt, of ik wegga bij het bedrijf waar ik werk... Aangezien ik niet echt goed ben in contact houden met mensen die ik niet vaak zie (heb ik al gemerkt met ex-klasgenoten) ben ik dus bang dat ik het contact met haar ook zal verliezen en dit wil ik dus absoluut niet..
Ik heb al besloten dat ik haar wat vaker een mailtje zal sturen of smsen om nu het contact in ieder geval nog wat beter te maken..
Nog even wat info over mezelf:
ben behoorlijk verlegen, ga niet op stap, kheb niet echt veel vrienden enzo...
Ja.. da was het zo'n beetje... hoop dat er reacties komen met goede manieren om contact met haar te blijven houden.. (onzin-reacties zullen er ook wel komen, maar daar zal ik maar gewoon overheen lezen)
quote:Daar zeg je het toch zelf al, af en toe eens een smsje of op MSN spreken, of een keer een avondje naar de bios of een middagje de stad in ofzo
Ik heb al besloten dat ik haar wat vaker een mailtje zal sturen of smsen om nu het contact in ieder geval nog wat beter te maken..
quote:Dat vind ik sympathiek
(onzin-reacties zullen er ook wel komen, maar daar zal ik maar gewoon overheen lezen)
Het volgende is nu het geval:
Ik heb met dat meisje nu heel goed contact, kan nog beter met haar praten dan eerst en ik ga binnenkort bij haar op bezoek (gewoon als vrienden).. Nu vind ik zelf dat ik iets mee moet nemen, maar aangezien ik hier dus geen ervaring mee heb, wil ik dus even advies van jullie.. Ik weet een cd die ze graag wil hebben, en toevallig heb ik deze op mijn pc staan... Maar ik was dus eigenlijk aan het denken om een roos of zoiets voor haar mee te nemen.. Wat zouden jullie meenemen (CD en/of roos (of zoiets))??
Ik was dus aan het denken dat ze misschien weer verkeerde dingen zou gaan denken als ik met een roos aan kom zetten, wat dus niet mijn bedoeling is...
Maar... Ik kreeg laatst van haar te horen dat ze misschien, als haar contract afgelopen is bij het bedrijf waar ze werkt, in het buitenland gaat werken.. Ik heb haar al verteld dat ik het heel jammer zou vinden als ik haar niet meer zou zien, maar dat ik haar het beste gun.. Tuurlijk hoop ik dus voor haar dat ze daar kan gaan werken, maar diep van binnen hoop ik dus eigenlijk dat ik of iemand anders haar ervan kan overtuigen om toch hier te blijven... Doordat ze me dit vertelde kreeg ik dus dat idee om een roos mee te nemen, zodat ze echt merkt hoeveel ik om haar geef (en nee, ik ben niet meer op haar verliefd, maar ik geef gewoon ontzettend veel om haar).. Maar, zoals al eerder vermeld, hierdoor kan ik misschien een verkeerde indruk wekken bij haar en dat is dus niet mijn bedoeling...
Please.. kom met goede adviezen.. ik weet echt niet wat te doen...
Zoiets?
Als je de cd origineel koopt komt het wat minder cheap over en snapt ze in iedergeval dat ze als vriend wat voor je betekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |