18:00 vanavondquote:Op donderdag 25 november 2004 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
wanneer zijn de 24 uur om????
Snelle 24 uur...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:43 schreef MissRashida het volgende:
[..]
18:00 vanavond![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:45 schreef ShaoliN het volgende:
Ja, dan moet je vooral Dirkh ontvoeren.
hehehehehequote:Op donderdag 25 november 2004 15:49 schreef Dirkh het volgende:
Moet ik nog een videoboodschap inspreken, of heeft dat ook al geen nut?
Doe maar wat op een briefje krabbelen, voor het nageslacht enzoquote:Op donderdag 25 november 2004 15:49 schreef Dirkh het volgende:
Lees dit opquote:Op donderdag 25 november 2004 15:49 schreef Dirkh het volgende:
Smeken is so not done...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:50 schreef MissRashida het volgende:
[..]
Lees dit op
ik smeek jullie haar eis in te willigen. ik smeek het jullie. Ik wil niet dood. Maak haar blauw. Alsjeblieft
*flauwvallen*
toch wel aardige ontvoerders dat ze je wel internet toegang geven :')quote:Op donderdag 25 november 2004 15:49 schreef Dirkh het volgende:
het is een stuk makkelijker als je gewoon Danny ff pijpt hoorquote:Op donderdag 25 november 2004 15:41 schreef MissRashida het volgende:
[afbeelding]
om de volgende eis in te willigen. Ik wil mijn naam blauw. Jullie krijgen 24 uur de tijd. doen jullie dit niet dan zal Dirkh die wij in ons bezit hebben worden onthoofd door mijn volgelingen. Masa'a AlKair![]()
Ze moeten wel, anders komt amnesty achter ze aanquote:Op donderdag 25 november 2004 15:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
toch wel aardige ontvoerders dat ze je wel internet toegang geven )(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |