abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46824221
Ik kan ook weer helemaal opnieuw beginnen. Alles er in een keer afgebeten, balen.

Heb nu byte-x op, maar het lukt nog niet echt er helemaal van af te blijven. Een wat dikkere laag erop smeren helpt vaak wel, maar dan moet ik het wel tweemaal daags aanbrengen.
pi_46825375
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 07:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik he b overigens alleen nog een probleem met velletjesbijten
als ik veel stress heb ga ik happen, en wel zo tot ontstekingen aan toe
dan doet het zeer, en moet ik weer stoppen van mezelf, waarna het een tijdje redelijk gaat, op wat 'bijwerken' na
Same here
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_46831865
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:20 schreef Blivox het volgende:
Ik zie dit topic nu pas, maar ik heb uit het niets sinds anderhalve week opeens witte uiteindes op mijn nagels, in plaats van de stompjes die ik al 20 jaar lang heb. Ik hoop dat ik het vol kan houden, het is wel heel raar opeens.

En dat teasen doe ik ook hoor, vaak genoeg even mijn nagel over mijn tand schuiven, maar niet bijten en dan weer weghalen, het helpt wel .
teasen is zo lekker. je nagelsl lijken langer en witter en zachter en hap, eraf.
eraf is nog niet gebeurd, vijlen en kort houden, ik heb nog niet gebeten .
nagelverharder werkt echt goed, en als je TV kijkt handcreme op je nagels en handen. beste tip ooit.
De Puta Madre
  vrijdag 2 maart 2007 @ 07:15:35 #254
3542 Gia
User under construction
pi_46835319
Ben een week voor kerst gestopt met bijten en heb het volgehouden. Ik heb nu normale nagels. Ik wil ze nog iets langer laten groeien en dan als beloning van die glittertjes erop.
Het is zo moooooi!!

Dus, kom op allemaal, volhouden.
pi_46847464
Zolang ik me kan herinneren heb ik al stompjes
Even een vraagje: bijten jullie echt altijd je nagels af of scheur je ze ook vaak? Het probleem bij mij is namelijk dat ik bijna nooit m'n nagels echt afbijt, maar ze er gewoon afpulk. Daarom werken middeltjes zoals bite-x ook niet, ik stop m'n vingers niet in mn mond, dus heb geen last van een vieze smaak.
Heeft iemand hier nog een geniale oplossing voor? Anders wordt het toch maar handschoentjes gaan dragen...
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 2 maart 2007 @ 16:14:27 #256
168821 Luigi_
Forza Milano
pi_46850016
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:07 schreef mjan het volgende:
Zolang ik me kan herinneren heb ik al stompjes
Even een vraagje: bijten jullie echt altijd je nagels af of scheur je ze ook vaak? Het probleem bij mij is namelijk dat ik bijna nooit m'n nagels echt afbijt, maar ze er gewoon afpulk. Daarom werken middeltjes zoals bite-x ook niet, ik stop m'n vingers niet in mn mond, dus heb geen last van een vieze smaak.
Heeft iemand hier nog een geniale oplossing voor? Anders wordt het toch maar handschoentjes gaan dragen...
Ik doe alles wat d'r op lijkt! Zouden de mensen die 2 jaar terug zouden stoppen met nagelbijten een foto van hun nagel kunnen maken als bemoediging (uiteraard wel van een mooie nagel )
  vrijdag 2 maart 2007 @ 23:17:57 #257
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_46864644
Hmm ik bijt ook al nagels/velletjes zolang als ik me kan herinneren. Soms kan ik periodes van enkele weken stoppen (eigenlijk ook onbewust), maarja en dan komt er een hapertje aan m'n langere nagel en dan kan ik er niet vanaf blijven.
Ook als ik stress heb dan ga ik sneller en meer bijten. Natuurlijk wil ik ook wel stoppen want dat ziet er gewoon wat fijner uit, maar ik vind dus dag mijn nagels (op die van m'n duimen na) altijd zo dun en breekbaar zijn; er komen vlug van die hapertjes waarmee je dan achter kleine draadjes blijft hangen (bijvoorbeeld bij een trui ofzo). Iemand een tip?
klerkje
  vrijdag 2 maart 2007 @ 23:19:56 #258
168821 Luigi_
Forza Milano
pi_46864711
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 23:17 schreef Spiegelei het volgende:
Hmm ik bijt ook al nagels/velletjes zolang als ik me kan herinneren. Soms kan ik periodes van enkele weken stoppen (eigenlijk ook onbewust), maarja en dan komt er een hapertje aan m'n langere nagel en dan kan ik er niet vanaf blijven.
Ook als ik stress heb dan ga ik sneller en meer bijten. Natuurlijk wil ik ook wel stoppen want dat ziet er gewoon wat fijner uit, maar ik vind dus dag mijn nagels (op die van m'n duimen na) altijd zo dun en breekbaar zijn; er komen vlug van die hapertjes waarmee je dan achter kleine draadjes blijft hangen (bijvoorbeeld bij een trui ofzo). Iemand een tip?
Vijlen vijlen vijlen en vijlen, je ziet d'r misschien wel als een wijf uit maarja je wil toch wat

Ik heb alleen m'n pinken die ik mag verrotten Ik hoop dat ik het volhoud!
pi_46869486
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 23:19 schreef Luigi_ het volgende:

[..]

Vijlen vijlen vijlen en vijlen, je ziet d'r misschien wel als een wijf uit maarja je wil toch wat

na 4 of 5 weken de hele avond " zachtjes " vijlen heb ik de vijl buiten bereik gelegd. ik moet wennen dat t echte nagels worden.
aan mijn linker hand groeit t wel,....... sleutelbeen gebroken. ik kan niet eens mijn hand naar mijn mond brengen . ook een optie . pijnlijk ook.
De Puta Madre
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:23:39 #260
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_46871741
*meldt
nagelbijten heb ik nooit begrepen, waarom je dat toch zou doen? lijkt me totaal niet fijn.
Velletjes daarentegen
Ik merk dat vooral tijdens perioden van stress ik dat doe. In de zomervakantie kan ik een aantal weken amper velletje bijten/trekken. Als school weer begint is het echter een drama, mijn vingers zien er niet uit maar ik kán er gewoon niet mee stoppen.

Misschien ben ik wel endorfine verslaafd (stof die je aanmaakt bij pijn), en dat lijkt best wel op heroine/morfine. Moeilijk vanaf te komen dus. Misschien moet ik gaan hardlopen ofzo, maar daar heb ik geen tijd voor. Na sportklimmen heb ik er bijvoorbeeld helemaal geen behoefte aan, waarschijnlijk door voldoende endorfine.

Maargoed ik wil er vanaf, het ziet er niet uit en het ziet er ook niet uit om er mee bezig te zijn. Heeft iemand tips, of heeft iemand hetzelfde probleem (gehad)?
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:25:24 #261
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_46871761
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 23:19 schreef Luigi_ het volgende:

[..]

Pinken zijn bij velletjes het lekkerst, lekker gevoelig
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:38:13 #262
3542 Gia
User under construction
pi_46871945
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 02:30 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

na 4 of 5 weken de hele avond " zachtjes " vijlen heb ik de vijl buiten bereik gelegd. ik moet wennen dat t echte nagels worden.
aan mijn linker hand groeit t wel,....... sleutelbeen gebroken. ik kan niet eens mijn hand naar mijn mond brengen . ook een optie . pijnlijk ook.
Ik heb ook zo lang ik me kan herinneren gebeten. Echt tot bloedens toe. De nagel kwam niet verder dan halverwege het nagelbed.
Ik ben toen begonnen met eerst de duimen te laten groeien, makkelijk met geld of pasjes oppakken.
Die mooie nagels waren weer een motivatie om de rest te laten groeien.
Dat heb ik echter gedaan met elke avond zachtjes vijlen. Dan groeit het wel wat langzamer, maar tijd om te bijten heb je dan niet.

Als ze echt zo lang zijn dat het kunstnagels lijken, laat ik mijn zus ze opleuken. Dan zal ik eens kijken of ik er een foto van kan plaatsen. Ben niet zo'n held met dat foto gedoe op internet.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 11:45:41 #263
168821 Luigi_
Forza Milano
pi_46873061
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 10:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb ook zo lang ik me kan herinneren gebeten. Echt tot bloedens toe. De nagel kwam niet verder dan halverwege het nagelbed.
Ik ben toen begonnen met eerst de duimen te laten groeien, makkelijk met geld of pasjes oppakken.
Die mooie nagels waren weer een motivatie om de rest te laten groeien.
Dat heb ik echter gedaan met elke avond zachtjes vijlen. Dan groeit het wel wat langzamer, maar tijd om te bijten heb je dan niet.

Als ze echt zo lang zijn dat het kunstnagels lijken, laat ik mijn zus ze opleuken. Dan zal ik eens kijken of ik er een foto van kan plaatsen. Ben niet zo'n held met dat foto gedoe op internet.
Ik laat eerst al m'n nagels groeien(als het lukt ) en m'n pinken komen dan wel hoop ik en dat zie je toch niet zo goed.

Er hoeven niet persé kleurtjes op ofzo maar het is gewoon als bemoediging bedoeld zodat mensen zien kijk eerst waren ze kapot,lelijk en kort en door doorzetten is het toch nog wat geworden

edit: Aah ik zat weer te bijten

[ Bericht 7% gewijzigd door Luigi_ op 03-03-2007 12:55:29 ]
pi_46964398
heel mijn langzalzeleven heb ik gebeten. niet achterlijk kort, maar wel alles eraf. door de waarschuwing van de tandarts heb ik een knop omgezet, gewoon niet doen. tot nu toe lukt t , mja, ik heb ook 3 jaar niet gerookt met die zelfde gedachte, en weer begonnen uit verveling, lekker achter de pc, wie doet me wat, misschien begin ik zo ook weer met bijten, maar tot nu toe gaat t goed.
De Puta Madre
pi_46964429
Ik ben dus niet vremd met nagelbijten ik dacht dat ik 1 van de weinige was
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:20:50 #266
3542 Gia
User under construction
pi_46967298
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 02:15 schreef Killer_Mom het volgende:
door de waarschuwing van de tandarts heb ik een knop omgezet, gewoon niet doen.
Da's voor mij geen reden meer, heb toch al een gebit. (vanwege openhartoperatie)
Toen ik het eerste gebit had, kon ik overigens niet bijten. Tanden sloten niet goed of zo.
Met mijn nieuwe gebit (inmiddels bijna 3 jaar oud) gind dat weer prima.

Dus, tanden laten trekken is niet echt een oplossing voor jullie.
pi_47001737
ik heb al mijn tanden nog, maar t kaakgewricht kraakt, tot in mijn oren toe,
knap van je dat je weer kunt bijten, t lijkt een hobby, wat t niet is. .....
De Puta Madre
pi_51056153
Een nieuwe stop-met-nagelbijten-hulp:

Ik heb sinds kort een busje "Hansaplast pleisterspray" in m'n tas, werkt perfect tegen haakjes en het grote voordeel: het gaat er niet af na handen wassen en douchen! Plus makkelijk aan te brengen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:38:18 #269
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_51621856
Mijn naam mag toegevoegd worden Ik ben 2 weken terug begonnen in Kroatië daar groeien je nagels (en haar) snel Alleen mijn pinken mag ik aan zitten de rest is al flink aan het groeien
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:53:10 #270
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_51622289
Ik ben vorig jaar gestopt met nagelbijten, alleen tijdens de vakantie toen weer begonnen Inmiddels ben ik er zo goed als vanaf Heb nog wel soms van die velletjes langs mijn nagels die ik eraf bijt, en heel soms een nagel als er ergens een haakje aan zit ofzo. Maar meer ook niet. Hieronder een picje van mijn nagels als motivatie Heb ze net geknipt, dus mooi lang zijn ze niet meer. Wel raar om ineens je nagels te moeten knippen!! En jammer genoeg zijn mijn nagels echt heel slap (behalve duim). Binnenkort maar even van die verstevigende nagellak van Herome halen ofzo

Nee, ik heb niet 3 handen
Mijn motivatie om te stoppen was mijn opleiding. Ik deed de opleiding voor apothekersassistente (en ben het inmiddels ) en vond het gewoon niet kunnen om met afgekloven vingers aan de balie te verschijnen Klanten zien toch vaak je handen en ik schaamde me gewoon voor die stompjes. Ik vind dat je er in mijn beroep verzorgt uit moet zien en daar horen dus ook de handen bij. En dat is me gelukt
To infinity…and beyond!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 19 juli 2007 @ 12:27:39 #271
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_51623321
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:12 schreef Allan24 het volgende:
Poging 418 gestart. Voorzien van Byte-X. Gaat lukken. Smerig.
Ik ga er ook maar weer eens Byte-X op smeren .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:03:05 #272
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_51624272
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik ga er ook maar weer eens Byte-X op smeren .
Ik denk dat het op de korte termijn wel helpt maar op de langere termijn niet. Bij mij was het gewoon. van de 1 op de andere dag radicaal stoppen, alleen je pinken mogen als het echt niet anders kan. Het probleem is ook vaak dat je onbewust begint te knagen. Het is niet zo dat je eerst iets moet doen om je nagels te kunnen bijten, voor je het weet zit je te bijten. Ik heb het nog maar 3/4 weken vol gehouden denk ik in totaal maar nu ik al flinke randjes zie wil ik niet eens meer bijten.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:06:02 #273
11458 ivetje
pi_51624348
Ik ben begonnen met eerst de duimen niet meer bijten, daarna wijsvingers erbij en zo verder. Je ziet dan resultaat bij je andere vingers en dat helpt wel
To infinity…and beyond!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 18:12:24 #274
223552 girlofgaea
nagel/velbijter
pi_60512557
ik bijt al lang op mijn nagels en op mijn vel. ik schaam me echt voor mijn nagels en vingers. ik wil echt daarmee stoppen. ik ben bezig met byte-x op mijn nagels aant doen. ik hoop dat het werkt
nagel- en velbijter
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:48:05 #275
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60517754
* meldt

Vorige week flesje Byte-X gehaald, spul werkt goed, je krijgt toch elke keer een herinnering dat je vooral niet moet bijten.
Confidence through competence
pi_60526079
*zucht*

*doet ook weer een poging*

Binnenkort een nieuwe baan, misschien dan ook maar een oude gewoonte afleren.
Ik móet mezelf toch die discipline kunnen opleggen??!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_60526094
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:30 schreef Molline het volgende:
Een nieuwe stop-met-nagelbijten-hulp:

Ik heb sinds kort een busje "Hansaplast pleisterspray" in m'n tas, werkt perfect tegen haakjes en het grote voordeel: het gaat er niet af na handen wassen en douchen! Plus makkelijk aan te brengen.
Goede tip! Ga ik halen van de week.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_60526122
Het is eigenlijk best simpel: gewoon niet meer bijten. Ieder haaltje dat je voelt of ziet vijl je weg. Zo ben ik er ook vanaf gekomen. Nu zijn ze wel weer kort, maar dat komt niet door het bijten, maar ik heb ze even kort geknipt.
pi_60544473
Goed, ik ga ook maar weer eens een poging doen. Kijken of ik het heerlijke gevoel van een nageltje eraf scheuren nu wel kan weerstaan.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_60564483
ik kom niet van het nagelbijten af, een hoop na de tandarts. gebid bijgewerkt, maar dat was ook maar 4 weken,
simpel niet meer bijten werkt niet.
een heerlijk gevoel van nagelbijten heb ik niet. een geitewolle sok zou me misschien kunnen helpen waarom ik bijt misschien als ik daar achter kom kan ik ophouden met mezelf , te verminken.
De Puta Madre
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:52:21 #281
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_60574752
Heb het ook al jaren, al sinds ik me kan herinneren.
Is ooit wel een tijdje minder geweest (nooit gestopt ofzo), maar eigenlijk is het nu de laatste jaren alleen maar erger geworden. Vroeger had ik zo nu en dan eens een pijnlijke vinger, omdat ik net iets te enthousiast aan't bijten was geweest. Maar nu heb ik da om de paar weken wel een keer.
Vroeger bleef het ook alleen maar bij nagels, maar door de jaren heen is het uitgebreid naar ook het vel rond de nagels.
Het ziet er inderdaad niet uit en de reden waarom ik het doe is mij ook totaal onbekend. Ik merk wel dat ik het meer doe wanneer ik niets te doen heb, bijvoorbeeld wanneer ik een hele tijd wat zit te surfen op internet waarbij ik m'n hoofd (kin) in m'n hand laat rusten ofzo. Of wanneer ik film kijk dan gaan die vingers ook dikwijls richting mond...
Al vaak mezelf voorgenomen dat ik er nu een keer mee zou stoppen, maar het probleem is dat het een onbewuste actie is. Vaak ben je al een kwartier bezig wanneer je doorhebt dat je weer maar eens bezig bent terwijl je jezelf had voorgenomen om te stoppen.

Als ik druk bezig ben, doe ik het niet, of wanneer ik veel met m'n handen moet werken (bv vroeger tijdens vakantiejobs) dan is het ook veel minder omdat je op dat moment voelt dat pijnlijke vingers niet echt tof zijn bij 't werken.

Ik denk dat ik het nog maar een keer ga proberen, maar dan eerst ff wat methodes uitproberen om te zien welke me het beste lukt
Als het lukt zal ik evt ook wel eens voor en na foto posten om anderen te motiveren
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:54:11 #282
55709 Stereotomy
pi_60578005
Laat even weten welke methode je probeert en of het werkt.

Ben nu 4 dagen bijt-loos met byte-x. Ik knip wel met een nagelknipper het extra verhoornde huid overal vanaf, net zolang tot mijn nagels over het verhoornde huid gaat groeien.

10 witte minirandjes zijn wel cool.
pi_60578678
Oh hemel, dit topic kende ik niet

Ik heb als kind wel nagels gebeten. dat doe ik inmiddels al jaren niet meer, tenzij ergens een haakje of haaltje aanzit. Maar ik hou mn nagels bewust heel kort. Wel zit ik altijd op m'n nagelriemen te kluiven. Fraai is anders, en het ziet er zo neurotisch uit, dat gekauw op je vingers.

Goed voornemen: stoppen. Hansaplast pleisterspray vind ik een prima idee, om mee te beginnen
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:03:43 #284
55709 Stereotomy
pi_60579540
Ik bén neurotisch.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:49:00 #285
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_60619115
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
Laat even weten welke methode je probeert en of het werkt.
Voorlopig op pure wilskracht. Al 2 dagen relatief geslaagd. Heel soms nog wel eens een velletje bijten, maar 't is echt een heel stuk minder dan anders. Nu zal het feit dat ik m'n nagels iets te enthousiast heb zitten bijten en dus m'n vingers wat pijnlijk zijn daar ook wel in meespelen want dan bijt ik zowieso een stuk minder al.
Dus we zien wel hoe 't loopt
pi_60619135
Bijt al sinds m'n 6e nagels... Denk niet dat dat ooit gaat stoppen
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:06:54 #287
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_60619379
Heb ergens gelezen dat een gewoonte die tussen je oren zit (dus waar je niet lichamelijk afhankelijk van bent zoals drugs ofzo) je 3 weken moet volharden om het niet te doen, en dat je het nadien kwijt bent.
Weet niet of dat ook echt klopt, zal ook wel van persoon tot persoon afhangen.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:39:06 #288
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60619974
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bén neurotisch.
Steer, sleep je me er door heen? Ik wil ook stoppen!

Ik ga ook van die pleisterspray kopen vandaag, kijken of het werkt!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_60620549
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 09:39 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Steer, sleep je me er door heen? Ik wil ook stoppen!

Ik ga ook van die pleisterspray kopen vandaag, kijken of het werkt!
Ik stond gisteren met plakkende vingers in de badkamer... Toen heb ik het maar verwijderd met acteon

Steer, ja, ik ook. Maar dat hoeft de rest van de wereld niet te weten
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:11:37 #290
55709 Stereotomy
pi_60620584
Ik heb 8 witte randjes nu. Byte-X helpt heel aardig. Weekje niet gebeten.

Het probleem van Byte-X is dat al je voedsel naar een aceton-achtige substantie gaat smaken.
pi_60620659
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb 8 witte randjes nu. Byte-X helpt heel aardig. Weekje niet gebeten.

Het probleem van Byte-X is dat al je voedsel naar een aceton-achtige substantie gaat smaken.
Koken met huishoudhandschoenen aan, druif
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:26:53 #292
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60620907
ik ga gewoon cold turkey.

Tot nu toe doe ik het goed!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:45:01 #293
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_60621325
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:26 schreef AKnynke het volgende:
ik ga gewoon cold turkey.

Tot nu toe doe ik het goed!
Voorlopig doe ik met je mee
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:30:36 #294
11458 ivetje
pi_60622477
Hier nog maar eens 2 foto's van mijn nagels. Heb helaas 2 ingescheurde nagels gehad en deze eraf gescheurd Wel netjes gevijld daarna en niet gebeten

Wil hier in mijn pinknagel eigenlijk een nagelpiercing. Dat had je vroeger (bij kruitvat), maar kan het nu echt nergens meer vinden. Het leek me toen altijd zo leuk als ik dat ook kon, nu kan het en verkopen ze die dingen niet meer

[ Bericht 2% gewijzigd door ivetje op 07-08-2008 11:36:01 ]
To infinity…and beyond!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:55:37 #295
219565 TruIvy
Shine, baby, shine!
pi_60623097
Wow, netjes Ivetje! Ben er zelf nu sinds een half jaar af. Ik beet al sinsd zo lang ik me kon heugen maar was erop eens zat van. Ik wou ook mooie nagels! Basecoat, kleurtjes, topcoat en nagelvijlen gekocht en opeens was ik er overheen. Obsessief mooi vijlen en lakken werkt net zo goed en ziet er stukken mooier uit!

(Waar ik nog niet overhen ben (schaam schaam) is dat ik als ik heel moe ben merk dat mijn duim nog wel eens in mijn mond verdwijnt... :( tips erg welkom) Ga het nu meteen op wilskracht probereren: gedurende drie week! En dit is dag 1.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:38:38 #296
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60625764
argh, ik betrapte me er net op dat ik in een onbewaakt moment ging zitten bijten. Snel gestopt!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:51:14 #297
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_60626134
Die momenten heb ik ook nog wel, maar waar ik voordien makkelijk een uur mezelf kon vermaken op die manier stop ik er nu altijd wel onmiddellijk mee.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:03:22 #298
55709 Stereotomy
pi_60633171
Net tentamen gehad. 1 wit randje minder (links, middelvinger)

7 left.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:15:48 #299
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60633373
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
Net tentamen gehad. 1 wit randje minder (links, middelvinger)

7 left.
Hoe ging het?

Ik ben zwak, aan m'n duim zat een los randje op m'n nagel, die heb ik er af gebeten. Voor de rest nog niet gebeten vandaag!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:48:48 #300
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_61139375
update:
Inmiddels 7 vingers met nagels, de ene al wat langer als de andere.
De andere drie zijn vooralsnog slachtoffer van bijtdrang

Van de 7 goeie, heb ik er gisteren al 3 geknipt
Nu enkel nog oefenen om ze allemaal even netjes te knippen en de overige drie ook te sparen

Methode: pure wilskracht zonder hulpmiddelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')