abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 januari 2006 @ 23:40:22 #201
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34466679
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:25 schreef teknomist het volgende:

Ik las ergens een keer over extensions voor je nagels die je in een nagelstudio kunt krijgen. Hebben mensen hier ervaring mee en zo ja, werkt het? Het klinkt me allemaal heel gay in de oren maar is het ook geschikt voor mannen zeg maar? .
Ja, dat is mogelijk en niets gay aan Een nagelstyliste kan een laagje aanbrengen over je eigen nagel om aangroei te beschermen. Natuurlijk moet je van goede wil zijn want als je echt wil knaag je dat er ook vanaf.
Loop eens een nagelstudio binnen (een goede en geen doe het zelf thuis gedoe) en laat je eens informeren. Desnoods probeer je het uit met 1 proefnagel je ziet er niet veel van in ieder geval.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_34466738
Ok thanks, is het een beetje duur?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 7 maart 2006 @ 19:24:35 #203
143431 hxkclan
Shit happens
pi_35818423
Misschien een beetje laat, maar ik ben sinds een weekje ook gestopt en heb zowaar lange(re) nagels .

Zijn er nog andere mensen met ervaringen? of is dit topic gewoon extreem dood.
pi_36521605
Ik krijg ook het idee dat het een beetje gebeurd is hierzo.

Was eigenlijk wel benieuwd of iemand nog wat aan mijn eerdere genoemde tips gehad heeft.
pi_39537329
Teknomist, dat hangt ervanaf bij welke nagelstudio je het laat doen.
Ik weet dat je al vanaf 30 euro nagels kan laten zetten ( ook mannen) en dat het wel doorgaat tot prijzen van 120 euro per nieuwe set.
Ik ga vanmiddag acrylnagels laten zetten ook om van het nagelbijten af te komen want ik ben het een beetje zat maar onbewust ga ik er toch mee door. Ik betaal voor een french manicure 62 euries
pi_39568350
Ik ben gestopt sinds september
Omdat ik mn tand heb laten maken (er was een stukje afgebroken) en de tandarts zei dat ik geen nagels mocht bijten en geen plastic.
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:47:23 #207
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_39569949
Ik was tijdens de examens weer begonnen met velbijten/pulken, maar ben nu sinds gister weer officieel gestopt. Gelukkig is het echt lang niet zo erg meer geworden als 'vroeger', maar het zag er gewoon weer wat minder verzorgd uit. Net alles weer even bijgewerkt met de nagelknipper. Ik kan er weer ff tegenaan! .
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:53:43 #208
157145 Saartje_H
Cattery Sweet and Beautiful
pi_41309722
Ik ben al een aantal dagen ook gestopt met nagelbijten. Eigenlijk heel onbewust, op een dag keek ik naar m'n nagels en zag dat ze al wat gegroeid waren. Enkel nog m'n duimen en wijsvingers zijn niet evenlang als de rest (al is de rest ook niet lang, maar al een hele prestatie).

Ik ben ook al heel mijn leven lang een nagelbijter en hoop er nu eindelijk van af te zijn.

Ik heb me ook ingeschreven bij Fok om dit topic ! Misschien dat dit wel een steun kan zijn en kan stoppen met nagelbijten voor eens en altijd!
Honden hebben een baas, katten hebben personeel
pi_45619454
* kick*
mijn tandarts is een slager die meteen begint met een haak tussen je tanden te trekken, tandsteen verwijderen noemt hij het, met een bebloede smoel en ontwrichte kaak sta ik na 10 minuten buiten, tot ik deze week bij een collega in de stoel kwam voor de halfjaarlijkse controle.
mijn kaak doet al een paar jaar pijn met eten. ook oorpijn aan een kant .
ik vertelde dat, en ze had t al gezien, door t jarenlange nagelbijten is mijn kraakbeen kapot,
dit verband had ik nooit kunnen verzinnen.
op internet gekeken, en gevonden.
ik geef een link.

http://www.rdgg.nl/index.php?id=1518

of kraakbeen hersteld weet ik niet, ik hoop t.
De Puta Madre
pi_45621064
oeh, dat is minder zeg
en nu? ga je stoppen met nagelbijtyen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_45621082
ff zomaar tussendoor: succes!
Mijn man heeft zijn hele leven niet anders gedaan dan nagels kluiven, is er nu meestal helemaal vanaf, maar dat heeft wel een jaar geduurd!
Het is een gewoonte he, hij deed het als hij het zelf niet door had,,, ging ik irritant doen, zijn handen pakken enzo... (wel op zijn verzoek overigens, ik vond het niet zo erg) en dat heeft wel geholpen.

Misschien een idee om mensen in je omgeving te vragen of ze je willen helpen door je erop te wijzen als je gedachteloos gaat nagelbijten.
pi_45621086
ik he b overigens alleen nog een probleem met velletjesbijten
als ik veel stress heb ga ik happen, en wel zo tot ontstekingen aan toe
dan doet het zeer, en moet ik weer stoppen van mezelf, waarna het een tijdje redelijk gaat, op wat 'bijwerken' na
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 24 januari 2007 @ 08:04:14 #213
3542 Gia
User under construction
pi_45621261
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef hxkclan het volgende:
Misschien een beetje laat, maar ik ben sinds een weekje ook gestopt en heb zowaar lange(re) nagels .

Zijn er nog andere mensen met ervaringen? of is dit topic gewoon extreem dood.
Hier nog wat later.

Ben een week voor Kerst gestopt met nagelbijten. En houd het nog steeds vol.

Mijn duimnagels waren daarvoor al lang. Was makkelijk met geld oprapen en zo.
De rest van de nagels is nog niet lang, omdat ik, om niet te bijten, ga zitten vijlen. Maar ik heb sinds een paar dagen al wel witte randjes. (overstekende nagels)

Ben erg trots op mezelf.

Nu nog lijnen.
pi_45622736
ik moet wel stoppen, de tips van Molline zijn t proberen waard. thanks.
De Puta Madre
pi_45623400
Heel veel succes iedereen en volhouden!
pi_45627235
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 07:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik he b overigens alleen nog een probleem met velletjesbijten
als ik veel stress heb ga ik happen, en wel zo tot ontstekingen aan toe
dan doet het zeer, en moet ik weer stoppen van mezelf, waarna het een tijdje redelijk gaat, op wat 'bijwerken' na
Dit doe ik ook. Mijn vriend wijst me er altijd op, maar als ik me verveel en hij is er niet dan is het snel gebeurd. Bloeden...
pi_45627303
En ik ga nu meteen beginnen met de vette handen tip!
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:15:40 #218
3542 Gia
User under construction
pi_45627680
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:59 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Dit doe ik ook. Mijn vriend wijst me er altijd op, maar als ik me verveel en hij is er niet dan is het snel gebeurd. Bloeden...
Mijn man zat vroeger ook steeds te waarschuwen als ik beet. Dat vond ik zo irritant dat ik nog harder ging bijten.

Nu ga ik zitten vijlen. Dat vindt hij weer irritant, maar ach, 't is voor het goede doel. Zolang ik vijl, bijt ik niet. En mijn duimnagels zijn zo lang dat ik gerust de hele avond kan vijlen.

Ik kijk nu al uit naar de dag dat ik mijn nagels hoor tikken als ik zit te typen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:23:26 #219
100361 Basso
Save a tree, eat a beaver
pi_45661405
iemand tips voor nepnagels? wat, waar, hoe duur? ik wil zo de eerst 2 weken van het stoppen met nagelbijten doorkomen..

zijn er ook speciale voor mannen?
pi_45685020
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:23 schreef Basso het volgende:
iemand tips voor nepnagels? wat, waar, hoe duur? ik wil zo de eerst 2 weken van het stoppen met nagelbijten doorkomen..

zijn er ook speciale voor mannen?
in iedere studio ben je welkom. ook met kleine nagels opzetten,
ik doe t nooit meer, die nepnagels deden gewoon pijn, ze waren kort, maar ik kon er niks mee. . zo onnatuurlijk, en ik beet ze ook af,
handschoenen aan met autorijden is een gouden tip.
De Puta Madre
pi_45788580
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 13:15 schreef Gia het volgende:

En mijn duimnagels zijn zo lang dat ik gerust de hele avond kan vijlen.
quote:
Ik kijk nu al uit naar de dag dat ik mijn nagels hoor tikken als ik zit te typen.
  maandag 29 januari 2007 @ 13:54:22 #222
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_45788623
Ik heb dat ik de hele dag aan mijn duimen zit te pulken met mijn wijsvinger. Daar kom ik ook maar niet vanaf Is dat een beetje hetzelfde als nagelbijten?
pi_45788871
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:20 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

in iedere studio ben je welkom. ook met kleine nagels opzetten,
ik doe t nooit meer, die nepnagels deden gewoon pijn, ze waren kort, maar ik kon er niks mee. . zo onnatuurlijk, en ik beet ze ook af,
handschoenen aan met autorijden is een gouden tip.
Die handschoenen kun je ook 's avonds bij het tv-kijken aandoen. Zelf bijt ik vaak (ongemerkt) tijdens lezen of computeren. Ook dan kun je handschoenen dragen. Of je handen goed insmeren, dat helpt ook.

Mijn ervaring met nepnagels die je zelf opplakt is, dat het wel helpt om je op gang te brengen, maar dat ze idd pijn kunnen gaan doen. Ik heb ook eens gehad dat ik er een verloren was. Stond ik met m'n baas te praten, zag ik vanuit m'n ooghoek ineens die losse nagel op de grond liggen.

Een ander nadeel van nepnagels (de naam zegt het al) is dat ze er idd ook nep uitzien. Ik ging ze dan lakken, maar omdat dikgelakte felgekleurdenagels niet erg mooi zijn, vond ik dat ook geen succes.

Als je nepnagels wilt, kun je ze beter laten aanbrengen bij een nagelstudio, die nagels zijn wel net echt, en doen ook geen pijn. Het kost wel een beetje, dat is het nadeel. Dan kun je beter de handschoenen kiezen. Meestal als je een paar weken niet gebeten hebt, wordt het gemakkelijk er af te blijven omdat je ziet dat je handen er veel beter uit gaan zien.
pi_45788911
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:54 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb dat ik de hele dag aan mijn duimen zit te pulken met mijn wijsvinger. Daar kom ik ook maar niet vanaf Is dat een beetje hetzelfde als nagelbijten?
Je kunt ook een pleister op je duim plakken.

Bij nagelbijten wordt de duim vaak als 'voeler' voor haakjes e.d.gebruikt. De pleister voorkomt dit.
pi_45788965
Ik doe het al jaren, maar ik kom er maar niet vanaf.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_45789296
Als je het echt wilt, moet het lukken. Lees dit topic maar eens door, staan genoeg tips.
  maandag 29 januari 2007 @ 15:15:16 #227
2964 Armageddon
pi_45791162
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:05 schreef Molline het volgende:

[..]

Je kunt ook een pleister op je duim plakken.

Bij nagelbijten wordt de duim vaak als 'voeler' voor haakjes e.d.gebruikt. De pleister voorkomt dit.
Pleister heb ik er in 3 minuten vanaf
pi_45792823
Ik ben flink aan het afbouwen sinds het nieuwe jaar! Bijt al zowat sinds mn geboorte nagels.

Nu heb ik zeker 5 vingers met normale nagels, die hoop ik over een week weer normaal te hebben
  maandag 29 januari 2007 @ 16:34:50 #229
2964 Armageddon
pi_45796961
Ja hoor ik meld me aan . ik doe het al sinds de kleuterschool en ik wil er graag vanaf komen . Bubblebuddy gestopt op 29 Januari 2007
pi_45814408
quote:
en de prijswinner is........ Armageddon, hij heeft t begrepen, je bent off topic,, bemoei je er niet mee,
De Puta Madre
  dinsdag 30 januari 2007 @ 07:20:39 #232
3542 Gia
User under construction
pi_45815143
Kan al met mijn nagels op het bureau trommelen. Nog een weekje of twee en ik ga nagellakken.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:57:26 #233
100361 Basso
Save a tree, eat a beaver
pi_45816757
al een hele week niet gebeten
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:13:02 #234
2964 Armageddon
pi_45817045
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 02:13 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

en de prijswinner is........ Armageddon, hij heeft t begrepen, je bent off topic,, bemoei je er niet mee,
Mens ik was gewoon even aan het zoeken op google voor waar ik last van heb. Je moet niet zo bijdehand doen.
pi_45845304
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:13 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Mens ik was gewoon even aan het zoeken op google voor waar ik last van heb. Je moet niet zo bijdehand doen.
dit is geen persoonlijke aanslag. bijdehand ben ik wel
is ook je goed recht, waar heb je last van komt er niet uit, ik bijt nagels, ook een vorm van zelfverminking, als ik deze side zie lijkt nagelbijten onschuldig. dat is t niet,
nagelbijters zijn niet perse freaks.
heel verwarrend allemaal. t heeft ergens met elkaar te maken, t waarom dit gedrag.

de vraag . ik weet t niet. iemand?
De Puta Madre
pi_45870355
Een beschaamde tvp dan maar.

Vaker gestopt, maar ook weer begonnen. Nagels die reeds lang zijn, heb ik niet veel problemen mee, daar blijf ik wel van af! Maar oh wee als ze scheuren en vooral als er dan echt een groot stuk afbreekt, kan er dan bijna niet vanaf blijven, velletjes/droge huid idem dito. Tot enkele maanden terug had ik eindelijk weer al mijn nagels lang, dat voelde zo goed!.. Daarna met verloop van tijd zijn ze bijna allemaal weer rigoreus afgebroken.. en er dan vanaf blijven is zoooo moeilijk!..
pi_45871779
mee eens, na 2 weken niet bijten staan er randjes op. zuiver wit, en scherp . puntjes en haakjes vijl ik weg, een dagtaak en een blanke lak erop, voor mannen lijkt me dat niet te doen.
bedoel nagels lakken. tegen t bijten. . dat blinkt te veel. voor vrouwen is t iets anders. ook raar maar waar, schijnbaar hebben ze geen lak die niet blinkt.
.al met al de paniek slaat toe. . niet bijten. punt uit. wel zo moeilijk met iets wat in de weg gaat zitten.
De Puta Madre
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:22:03 #238
3542 Gia
User under construction
pi_45874627
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:52 schreef Molline het volgende:

[..]

Het helpt wel. Als je iets te doen hebt met je handen, gaan die vingers niet naar je mond.
pi_45881167
Ik sta in de openingspost als gestopt, maar ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat dat stoppen niet langer dan een jaartje heeft geduurd. Het vijlen hield ik niet goed genoeg bij, waardoor ik toch weer ging bijten.

Alhoewel ik niet meer zo veel bijt als vroeger, betrap ik mezelf er wel op dat ik nog bijt als mijn nagels wat langer worden...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_45913341
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 07:20 schreef Gia het volgende:
Kan al met mijn nagels op het bureau trommelen. Nog een weekje of twee en ik ga nagellakken.
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:57 schreef Basso het volgende:
al een hele week niet gebeten
pi_45913442
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:20 schreef Escaflowne het volgende:
Nagels die reeds lang zijn, heb ik niet veel problemen mee, daar blijf ik wel van af! Maar oh wee als ze scheuren en vooral als er dan echt een groot stuk afbreekt, kan er dan bijna niet vanaf blijven,
Dit herken ik wel.

Ik heb ook dat als ik ze allemaal mooi lang heb, en er scheurt een nagel, ik zoiets heb van: dan de rest ook maar kort. Meestal krijg ik dan een aanval en bijt dan alle nagels weer kort ....
pi_45995216
mee eens, half maart moet ik terug komen bij de tandarts, ik kom er met korte nagels, ieder hoekje en randje knip ik af, niet te kort, maar t moet eraf. 2 weken niet gebeten,
tussendoor een vraag, nagelbijten en of duimen, heeft dat iets met elkaar te maken?
De Puta Madre
pi_45995998
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:15 schreef Killer_Mom het volgende:
tussendoor een vraag, nagelbijten en of duimen, heeft dat iets met elkaar te maken?
Geen idee, voor mij heeft het iig niets met elkaar te maken. Zelf heb ik bijna niet geduimd, maar bijt dus wel op mijn nagels enzo van kinds af aan.

Lange nagels vind ik echt wel mooi, ben ook altijd reuze trots als het me gelukt is om ze te krijgen, maar het is gewoon gruwelijk irritant dat ze soms afbreken en dan is bij mij ook het hek van de dam, kan ik er maar niet vanaf blijven, met alle gevolgen

Ook jammer vind ik het te constateren dat sommige mensen het echt vies vinden en er een heel verkeerd idee bij krijgen. Is het nou werkelijkzo vies vraag ik me dan af? Ik ben verder heel schoon op mezelf, was regelmatiger mijn handen dan de gemiddelde persoon zeg maar. Het is wel cru soms als je dan puur op grond van het hebben van onverzorgde nagels/vingers soms zo bevooroordeeld wordt Niet dat ik het vaak meemaak, maar toch.. elke keer dat het gebeurt komt wel hard aan.
  zondag 11 februari 2007 @ 17:42:26 #244
65918 IBAZ
broeinest
pi_46210366
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:15 schreef Killer_Mom het volgende:
mee eens, half maart moet ik terug komen bij de tandarts, ik kom er met korte nagels, ieder hoekje en randje knip ik af, niet te kort, maar t moet eraf. 2 weken niet gebeten,
Deze snap ik even niet.
  zondag 11 februari 2007 @ 21:30:08 #245
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_46218361
Ik ben (of eigenlijk was) ongeveer 8 maanden geleden eindelijk weer gestopt met nagelbijten. Het was al jaren geleden dat dat gelukt was. Ik had er niet echt iets voor gedaan maar het lukte gewoon.
Tot iets van 1,5 a 2 maanden geleden. Ik had al even geen zin om te veilen (dat duurt altijd zo lang!!!) dus ze waren niet meer zo stevig. Ik zat in de wachtkamer bij de fysio en toen scheurde er een nagel (ik zat vast wel te plukken). Ik scheurde die nagel af en ging aan een andere zitten plukken.... gevolg was dat ik bijna al m'n nagels eraf scheurde
Sinds toen is het me niet meer gelukt ze te laten groeien, terwijl ik zo'n mooie nagels heb als ze lang zijn.
De ellende is gewoon dat je er wat voor moet doen om ze mooi te houden (veilen, eventueel lakken) en dat ik daar dan geen zin in heb (ik kan het ook niet zo mooi).
Ik zit dus weer met stompjes
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_46283537
Wat de nagels trouwens wel merkbaar sterker maakt is kiezelzuur (siliciumoxide) (iets wat tevens in bv. groene klei zit) en een zonnebankuurtje (vit D/E?). Heb ook gemerkt dat de nagels sneller groeien tijdens een zonnebankkuur.
pi_46283699
Ik zie dit topic nu pas, maar ik heb uit het niets sinds anderhalve week opeens witte uiteindes op mijn nagels, in plaats van de stompjes die ik al 20 jaar lang heb. Ik hoop dat ik het vol kan houden, het is wel heel raar opeens.

En dat teasen doe ik ook hoor, vaak genoeg even mijn nagel over mijn tand schuiven, maar niet bijten en dan weer weghalen, het helpt wel .
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 16:12:48 #248
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_46810997
Ik ga NU pleisters op mn duimen plakken nadat ik mijn handen heb ingesmeerd met vette herome-creme. Ik ben het zat!!

Ik heb tot 2 jaar terug nagels gebeten en op een gegeven moment zomaar vanzelf mee gestopt. Maar de velletjes zijn echt nog erger! Tot bloedens aan toe, ik eet mezelf nog eens op!

Tevens schopje...
pi_46814538
vanaf morgen begin ik met niet meer nagelbijten.

Even voor de statistiek:
- Poging 32 dit, langste poging was 7 weken.
- Ik bijt nagels sinds ik tanden heb. M'n vingers tintelen door dingen aan te raken tegenwoordig.

Ben benieuwd hoe lang ik het volhoudt zonder byte-x. (met byte-x redde ik de 7 weken, maar na 'n tijd was ik gewoon aan de smaak gewend)
pi_46821848
Poging 418 gestart. Voorzien van Byte-X. Gaat lukken. Smerig.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')