Ja, dat is mogelijk en niets gay aanquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:25 schreef teknomist het volgende:
Ik las ergens een keer over extensions voor je nagels die je in een nagelstudio kunt krijgen. Hebben mensen hier ervaring mee en zo ja, werkt het? Het klinkt me allemaal heel gay in de oren maar is het ook geschikt voor mannen zeg maar?.
Hier nog wat later.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef hxkclan het volgende:
Misschien een beetje laat, maar ik ben sinds een weekje ook gestopt en heb zowaar lange(re) nagels.
Zijn er nog andere mensen met ervaringen? of is dit topic gewoon extreem dood.
Dit doe ik ook. Mijn vriend wijst me er altijd op, maar als ik me verveel en hij is er niet dan is het snel gebeurd. Bloeden...quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik he b overigens alleen nog een probleem met velletjesbijten
als ik veel stress heb ga ik happen, en wel zo tot ontstekingen aan toe
dan doet het zeer, en moet ik weer stoppen van mezelf, waarna het een tijdje redelijk gaat, op wat 'bijwerken' na
Mijn man zat vroeger ook steeds te waarschuwen als ik beet. Dat vond ik zo irritant dat ik nog harder ging bijten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:59 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dit doe ik ook. Mijn vriend wijst me er altijd op, maar als ik me verveel en hij is er niet dan is het snel gebeurd. Bloeden...
in iedere studio ben je welkom. ook met kleine nagels opzetten,quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:23 schreef Basso het volgende:
iemand tips voor nepnagels? wat, waar, hoe duur? ik wil zo de eerst 2 weken van het stoppen met nagelbijten doorkomen..
zijn er ook speciale voor mannen?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:15 schreef Gia het volgende:
En mijn duimnagels zijn zo lang dat ik gerust de hele avond kan vijlen.
quote:Ik kijk nu al uit naar de dag dat ik mijn nagels hoor tikken als ik zit te typen.
Die handschoenen kun je ook 's avonds bij het tv-kijken aandoen. Zelf bijt ik vaak (ongemerkt) tijdens lezen of computeren. Ook dan kun je handschoenen dragen. Of je handen goed insmeren, dat helpt ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:20 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
in iedere studio ben je welkom. ook met kleine nagels opzetten,
ik doe t nooit meer, die nepnagels deden gewoon pijn, ze waren kort, maar ik kon er niks mee. . zo onnatuurlijk, en ik beet ze ook af,
handschoenen aan met autorijden is een gouden tip.
Je kunt ook een pleister op je duim plakken.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:54 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb dat ik de hele dag aan mijn duimen zit te pulken met mijn wijsvinger. Daar kom ik ook maar niet vanafIs dat een beetje hetzelfde als nagelbijten?
Pleister heb ik er in 3 minuten vanafquote:Op maandag 29 januari 2007 14:05 schreef Molline het volgende:
[..]
Je kunt ook een pleister op je duim plakken.
Bij nagelbijten wordt de duim vaak als 'voeler' voor haakjes e.d.gebruikt. De pleister voorkomt dit.
en de prijswinner is........ Armageddon, hij heeft t begrepen, je bent off topic,, bemoei je er niet mee,quote:Op maandag 29 januari 2007 16:34 schreef Armageddon het volgende:
hmzzzz
http://www.realisatietrainingen.nl/pb/tillomanie.html
Mens ik was gewoon even aan het zoeken op google voor waar ik last van heb. Je moet niet zo bijdehand doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:13 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en de prijswinner is........ Armageddon, hij heeft t begrepen, je bent off topic,, bemoei je er niet mee,
dit is geen persoonlijke aanslag. bijdehand ben ik welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mens ik was gewoon even aan het zoeken op google voor waar ik last van heb. Je moet niet zo bijdehand doen.![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:20 schreef Gia het volgende:
Kan al met mijn nagels op het bureau trommelen. Nog een weekje of twee en ik ga nagellakken.![]()
quote:
Dit herken ik wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:20 schreef Escaflowne het volgende:
Nagels die reeds lang zijn, heb ik niet veel problemen mee, daar blijf ik wel van af! Maar oh wee als ze scheuren en vooral als er dan echt een groot stuk afbreekt, kan er dan bijna niet vanaf blijven,
Geen idee, voor mij heeft het iig niets met elkaar te maken. Zelf heb ik bijna niet geduimd, maar bijt dus wel op mijn nagels enzo van kinds af aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:15 schreef Killer_Mom het volgende:
tussendoor een vraag, nagelbijten en of duimen, heeft dat iets met elkaar te maken?
Deze snap ik even niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:15 schreef Killer_Mom het volgende:
mee eens, half maart moet ik terug komen bij de tandarts, ik kom er met korte nagels, ieder hoekje en randje knip ik af, niet te kort, maar t moet eraf. 2 weken niet gebeten,
tussendoor een vraag, nagelbijten en of duimen, heeft dat iets met elkaar te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |